Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostatky svatých. Co s (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 10. únor 2016 @ 22:23:05 CET (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ | Mám tedy si vyložit, že jste neuvedl odkaz v Písmu jako Vaší neochotu, lež, vymysl nebo nějak jinak?
Kjubiku, můžete si to vykládat jak chcete. Nebo si můžete přečíst moji odpověď výše a pak budete vědět, jak to je.
Stačí Vám to takhle? Je to srozumitelné, co po Vás žádám?
Stačí, Kjubiku. Je srozumitelné, co po mně žádáte.
Bylo to pro mne srozumitelné od začátku, co jste se ptal. Proto jsem vám také na váš požadavek popravdě odpověděl.
Odpouští Ježíš to, že mu způsobují zlo, nebo i odpouští, i další zlo, které tímto svým jednáním způsobují?
Ježíš na kříži odpouští všechno zlo. |
| NadřazenýRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostatky svatých. (Skóre: 1) Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Středa, 10. únor 2016 @ 23:08:44 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Kjubiku, můžete si to vykládat jak chcete. Nebo si můžete přečíst moji odpověď výše a pak budete vědět, jak to je. Promiňte pane Cizinče, Váši odpověď jsem si, přečetl. Nemám potřebu si o Vás cokoliv vykládat. Opět píšete v tomto o mně nepravdu. Když budete chtít, opět Vám můžu předložit, nepravdu co o mně píšete. Teď to zrovna děláte.
Stačí, Kjubiku. Je srozumitelné, co po mně žádáte. Bylo to pro mne srozumitelné od začátku, co jste se ptal. Proto jsem vám také na váš požadavek popravdě odpověděl. Dovolím si pochybovat, že víte co po Vás žádám. Ptám se na odkaz z Písma a místo toho dostanu jen odkaz na katechezi. Je to podobné jako kdybych si objednal v restauraci čaj a místo toho bych dostal kávu. Pití je i káva i čaj. Já však jsem kávu neprosil. Nebo v restauraci když si někdo objedná řízek s bramborovou kaši tak mu přinesou řízek s maštěným bramborem. Vždyť obojí je brambor ne? Pro vás je pravdivá odpověď na prosbu o odkaz z Písma, dát odkaz na katechezi čí něco jiného? Toto považujete za pravdivé?
Takže odkaz na Písmo jste si vymyslel, že je ve skutečnosti to samé co odkaz na katechezi. Nebo to někdo jiný to za Vás vymyslel?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostatky svatý (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 11. únor 2016 @ 20:34:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Nemám potřebu si o Vás cokoliv vykládat.
Dobrý den.
Pokud nemáte potřebu i o mne něco vykládat, tak je mi divné, proč mi pokládáte otázky typu "Mám tedy si vyložit, že jste neuvedl odkaz v Písmu jako Vaší neochotu, lež, vymysl nebo nějak jinak?" Jestli nemáte potřebu si o mne cokoliv vykládat, tak si o mně, pro mně za mně, nic nevykládejte.
Pro vás je pravdivá odpověď na prosbu o odkaz z Písma, dát odkaz na katechezi čí něco jiného? Toto považujete za pravdivé?
Ne, Kjubiku. Máte podivné myšlenky. To, co jste si vy vymyslel pro mne není pravdivá odpověď. Pravdivou odpověď na váš požadavek jsem uvedl v příspěvku výše. Pokud by vás moje pravdivá odpověď zajímala, můžete si jí přečíst.
Pokud jí nevidíte, tak vám bohužel nemohu pomoci.
Takže odkaz na Písmo jste si vymyslel, že je ve skutečnosti to samé co odkaz na katechezi. Nebo to někdo jiný to za Vás vymyslel?
Ano, vymyslel si to za mne někdo jiný.
Tato podivná myšlenka, se objevila v přípěvku nadepsaném "Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Čtvrtek, 11. únor 2016 @ 00:08:44 CET"
Cizinec. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostatky s (Skóre: 1) Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Pátek, 12. únor 2016 @ 17:43:39 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pokud nemáte potřebu i o mne něco vykládat, tak je
mi divné, proč mi pokládáte otázky typu "Mám tedy si vyložit, že jste
neuvedl odkaz v Písmu jako Vaší neochotu, lež, vymysl nebo nějak jinak?"
Jestli nemáte potřebu si o mne cokoliv vykládat, tak si o mně, pro mně
za mně, nic nevykládejte.
Pravě proto, že nemám potřebu si něco o Vás vykládat jsem Vám dal prostor aby jste vysvětlil, proč jste dosud neuvedl odkaz na Písmo, na verš z Písma.
Ne, Kjubiku. Máte podivné myšlenky. To, co
jste si vy vymyslel pro mne není pravdivá odpověď. Pravdivou odpověď na
váš požadavek jsem uvedl v příspěvku výše. Pokud by vás moje pravdivá odpověď zajímala, můžete si jí přečíst. Pokud jí nevidíte, tak vám bohužel nemohu pomoci. Opět mi přisuzuje něco, co není mi vlastní. Požadoval jsem odkaz z Písma. Odkaz z Písma jsem dosud nedostál. Nic víc a nic miň. Dostal jsem odkaz na katechezi papeže Benedikta, kterou jsem nežádal. Toto je píšete, že je Váše pravdivá odpověď na odkaz na Písmo, které jsem žádal.
Ano, vymyslel si to za mne někdo jiný. Tato podivná myšlenka, se objevila v přípěvku nadepsaném "Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Čtvrtek, 11. únor 2016 @ 00:08:44 CET. Máte to s Kjubikem těžké. Kjubik chce jen odkaz na verš z Písma a vy ho pro Kjubika nemáte a tak si potřebujete to někoho chodit, že si vymyslel něco, co si nevymyslel. Myslím, že Kjubik by zmlkl pokud by dostal ten odkaz na verš z Písma, co mu od Vás stále chybí. Ale zkuste se ho zeptat snad Vám odpoví, co přesně od Vás žádá a ne hned obviňovat, že Kjubik ten, co si všechno co píše potřebuje vymyslet obzvlášť o panu Cizinci. Věřte nebo ne, Kjubik by rád ten odkaz na Písmo. Nic víc, nic miň.
Pokud jste povolán aby jste šířil nepravdy o Kjubikovi, tak v tom pokračujte. Pokud ne, prosím přestaňte, zbytečně se tím unavujete.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostat (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 12. únor 2016 @ 19:05:24 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Pravě proto, že nemám potřebu si něco o Vás vykládat jsem Vám dal prostor aby jste vysvětlil, proč jste dosud neuvedl odkaz na Písmo, na verš z Písma.
Dobrý den, Kjubiku.
Můžete to udělat i nyní, pokud vás to opravdu ještě zajímá.
Hezký den.
Cizinec. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: O (Skóre: 1) Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Pátek, 12. únor 2016 @ 21:41:32 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pane Cizinče Vaši odpověď jsem již četl nesčetněkrát a stále tam nevidím odpověď na mojí otázku. Klidně Vám za pravdu, že jste napsal tato slova: Nemohu v této věci sloužit. Neznám taková slova.
Ale zároveň jste napsal i tato slova: Snad by vám ta katecheze mohla pomoci ukázat to, co vy v Písmu zatím nevidíte.
A já stále po Vás žádám, ať mi to ukážete tato slova. A místo odpovědí o sobě čtu, že mám potřebu čí, že si o Vás vymýšlím lži, nepravdy a podobně. Není fér chtít někdo kdo považuje Písmo svaté za svoje učení Písmo svaté, ať z toho jeho učení (Písma svatého) doloží proč něčemu věří? Není to něco podobného (i když opět velmi zjednodušeně), aby ten (ta), co tvrdí, že je vegan skutečně jedla veganskou stravu? Nakolik je důvěryhodný takový vegan, když si dopřává vepřový řízek s bramborovým salátem?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 13. únor 2016 @ 08:56:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Pane Cizinče Vaši odpověď jsem již četl nesčetněkrát a stále tam nevidím odpověď na mojí otázku.
V tom vám, Kjubiku, nepomohu.
Pokud byste něco takového chtěl, tak vám to samozřejmě rád doložím.
Hezký den.
Cizinec. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: JirkaB v Sobota, 13. únor 2016 @ 10:06:26 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Drahý Cizinče, snad ti nekřivdím, pokud ano, Pán i ty mi odpusť. Pán zná pravdu, já to mohu jen napsat, co osobně vnímám, ale nemusím být vůči tobě v pravdě, mohu být obelhán. Píšu co prožívám,když čtu tvé příspěvky. Osobně v nich nevnímám touhu po záchraně druhého, v lásce vyučovat, napomínat, ale spíše touhu poučovat. Používáš technicko-právnickou mluvu a ten kdo není schopen diskutovat na stejné úrovni se od tebe dočká odpovědí typu, já jsem nick Cizinec, nic takového jsem já zde nepsal, to si mne s někým pletete... A máš pravdu, ty jsi nikdy nic takového nepsal, ale nikde jsem u tebe nevnímal jakýkoliv náznak lítosti nad tím, že se vyjadřuješ svým osobitým způsobem tak, že to ostatní převrací. Vždy je to chyba ostatních, ty jsi vždy bez viny. Mýlíš se bratře, tvá vina je v tom, že se neumíš snížit k posluchačům. Nejsi schopen si přiznat, že i tvůj diskuzní styl není vždy vhodný a je pro mnohé zavádějící a zabíjející Pravdu. Když člověku jde v lásce o záchranu druhého, tak je pro židy židem, pro Řeky Řekem, aby získal alespoň někoho. Tedy nelpí na sobě, svém diskuzním stylu, ale jde mu o toho s kým mluví a nemluví tak na Čecha latinsky. Jak kdyby jsi si liboval v sofistikovaně vedených sporech a zapomněl ji proč sem píšeš. Naším cílem není diskuze, ale evangelium. Ve společenství máme jednu sestru. Když jsme se potkali, tak měla při sobě vypěstovanou jednu ošklivou vlastnost. Většinou se projevila ve "vypjatých" situacích, kdy člověk nebyl v plné Boží zbroji a pokoji. Poznal jsi, že něco není v pořádku, a tak jsi si povídal. Když si povídáš, tak padají i různé otázky, a najednou jsi viděl, že když je to otázka "na tělo", tak ti sestra lže. Ovšem lhala dokonalým způsobem, že byla ve svém obelhaném svědomí bez viny. Ona v tu chvíli byla bez viny, proto vždy odpověděla, ale odpověděla absolutně přesně na položenou otázku. Když jsi na lež upozornil, tak se "oprávněně" cítila dotčená. Víš v čem lhala? Ona odpověděla na přesně položenou otázku, ale přitom velmi dobře věděla na co se ptáš. Prostě si hrála na počítač. Ale pokud věděla na co se ptáš a odpověděla na literu otázky, tak ve skutečnosti lhala. Trvalo to delší čas než se pokořila před Pánem a naučila se odpovídat na otázku, ne na literu. Přitom technicko-právně nikdy nelhala a proto její svědomí bylo čisté a u ni žádná vina nebyla, jen u toho druhého. Ten se přece špatně zeptal, ten si špatně přečetl větu, ona byla vždy čistá. Já inteligenčně bych na tvůj způsob komunikace asi měl, ale vyznávám, že v Božích věcech je mi tento styl cizí. Pro mně osobně je to styl vychytralého světa, lpění si na svém, styl já, místo stylu Ty. S*****í mi lidskou moudrostí a chybí v něm rozervané srdce, jaké měl Pán, když plakal nad Jeruzalémem. To je ovšem mé osobní prožívání, nemohu jej považovat za etalon křesťanského přístupu, a mohu to být já, kdo je mimo. Napsal jsem ti co prožívám, když čtu tvé příspěvky. Pán s tebou Jirka
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 13. únor 2016 @ 10:36:43 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Ahoj Jirko.
Děkuju za připomínku.
Určitě vnímám, že s Kjubikem neumím komunikovat. Když mu napíšu, že neznám konkrétní místo v písmu, neznám taková slova, která z písma chtěl, tak mu to nestačí a chce znovu a znovu nějakou odpověď, kterou nemám a nemohu mu dát a jasně jsem to napsal na začátku. Kdyby v písmu byla slova, kde by Ježíš na kříži řekl "odpouštím vám", určitě bych mu je napsal. Pokud vím, že tam nejsou, napíšu mu, že taková slova neznám a nemohu sloužit a těžko mohu udělat více.
Když upřímně, popravdě a přímo napíšu, že ta slova, která z písma chce, neznám a nemůžu je napsat, tak z mého psaní máš pocit, že se chávám jako ta sestra, ke které mně přirovnáváš, tedy že jsem napsal nějakou lež?
Snad ano, pak mne to mrzí.
Jirko, já mám rozervané srdce, ale nad lidmi, kteří stojí o Boží věci.
Nad lidmi, kteří na Boží odpuštění řeknou, že smutek a žal z hříchu a ztráty života je pak zbytečný, když Bůh odpustil, či o Božím odpuštění řeknou, že je "laciné", se mi srdce i rozum spíše zastavuje, absolutně jejich způsob uvažování nechápu. Nechci příjmout jejich styl uvažování, nechci být cynikovi cynikem. Pak s nimi asi neumím na jejich úrovni komunikovat.
K mému vyjadřování. Vyjadřuji se tak schválně. Snadno pak poznám, zda se čtenář zajímá o informace, o téma, o diskuzi, nebo chce jenom rýt a převracet. Pokud se zajímá o téma, tak ze zeptá když nerozumí, pokud se o téma nezajímá, tak jen ryje. Uznávám, že je to jen ulehčení práce a zkratka.
Toník |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: JirkaB v Sobota, 13. únor 2016 @ 11:57:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Toníku, díky za odpověď a za to, že v ní nebyla hořkost. Za to jsem Pánu vděčný, tím mě potěšil srze tebe. Máš pravdu, že s lidmi co nechtějí slyšet se těžko komunikuje, možná pak nereagovat, nebo stále zůstávat v pokorné lásce...nevím, to nejde říci jako pravidlo. Víš někdy to fakt může být nedorozumění ze zbrklosti,hluku,...třeba druhá strana slyšela jen jinak. Nic víc, nic míň. Když se s někým bavíš, třeba je hluk a něco slyšíš blbě, tak se normálně zeptáš zopakuje se věta a nikdo se nediví. Když reaguji slovy umyj si uši, já ti to opakovat nebudu...tak to většinou vztah nebuduje. Ber to tak, zrovna jak Kjubik četl tvoji odpověď, jelo kolem auto a on ji neslyšel. On není hluchý, nechce věci bořit, provokovat, zajímá se o pravdu a touží po ní, akorát v tu chvíli kvůli hluku neslyšel co jsi řekl... Pokud vnímáš, že chce bořit, že jde o touhu po sporu, tak DNFTT jak je i psáno v Písmu, neházejte perly sviním... ty pak ztrácíš čas a někteří mohou být zmateni. Ale to je moje prožívání, které nemusí být správné pro tebe. Pán s tebou Jirka PS: moje milovaná žena mi někdy říká, když něco nechápu, tak mi to zopakováním pomocí stejných slov třeba desetkrát dokola pravděpodobně nepomůže. Někdy mi to dojde, někdy ne.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 13. únor 2016 @ 12:22:37 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Já vím, Jirko. Máš pravdu.
Já jen vnímám hodně velký rozdíl když si píšu s katolíky jako je například hříník, pozorovatelnik, svého času brusle, shaloman a mnozí další, na kterých je evidentní, že se ptají, zajímají se o zkušenost, chtějí vědět, jak to je, hledají v písmu (byť třeba jen v některých tématech), a mezi lidmi, kteří jen chytají za slovíčka, rejou a chtějí se hádat.
Toník |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 13. únor 2016 @ 12:06:55 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Toníku.
Ty jsi nahoře položil dvě otázky:
1. Myslíš, že Ježíš odpustil těm lidem, kteří ho poslali na smrt, křižovali ho a posmívali se mu?
Načež ty sám tvrdíš, že v tomto mu nemůžeš sloužit - ty sám potvrzuješ, že v Písmu nic takového není.
Kde se tedy vzalo tvé vnitřní přesvědčení o tom, že Bůh Ježíšovým katům hříchy odpustil? Z Písma to nebude!
Pochopil jsi tuto logiku věcí?
Já osobně tedy skutečně rozlišuji mezi Ježíšem - člověkem, který umírá na kříži a prosí Otce, aby jeho katům odpustil. Rozlišuji mezi Ježíšem - Bohem, který hřích odpouští až v okamžiku, kdy z něj hříšník učiní pokání. Pokání je tedy nezbytné k odpuštění hříchů Bohem, je nezbytné k úplnému smazání hříchu - jako by se nikdy nestal.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Sobota, 13. únor 2016 @ 12:35:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Děkují oko. Jsem rád, že aspoň někdo vidí o co mi jde. Obavám se ale, že to stejně k ničemu nepomůže. Domnívám se (a připouštím i možnost omylu), že třeba pro Cizince, ale i zajisté i další lidé zde mají zafixovaný obraz mně. Kjubik je pro ně ten, kdo ryje, lhář, pomlouvač, modlo služebník, ten komu nejde o diskuzi atd. Můžu to třeba stokrát, že to nedělám ani nemám zapotřebí to dělat i přesto přes takovou optikou bude na mně nahlíženo.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 13. únor 2016 @ 12:36:54 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Ze všech tvých slov vyplývá tvé přesvědčení o tom, že Ježíš svým katům jejich hřích odpustil. Je to tak?
Určitě, Stando. Těm slovům "Otče otpusť jim, neboť nevědí, co činí" rozumím tak, že jim Ježíš také odpustil. Rozuměl jsem tomu tak, i když jsem ještě nebyl křesťanem a Boha jsem neznal a tím spíše tomu tak rozumím teď: Slyšel jsem je přeci už tehdy každé velikonoce mnohokrát.
Ta Ježíšova slova na kříži a tu situaci odpuštění jsem uvedl proto, že jsem si myslel, že to bude styčný bod v tomto tématu. Proto jsem také citoval ta slova papeže. Domníval jsem se, že alespoň na takové základní věci bychom se mohli shodnout a vyjít z ní v další diskuzi.
Načež ty sám tvrdíš, že v tomto mu nemůžeš sloužit - ty sám potvrzuješ, že v Písmu nic takového není.
Vím, že v písmu není něco v tom stylu, že by Ježíš řekl "odpouštím vám". Proto jsem to také jasně jako odpověď napsal.
Kde se tedy vzalo tvé vnitřní přesvědčení o tom, že Bůh Ježíšovým katům hříchy odpustil? Z Písma to nebude!
A na to jsi prosímtě přišel jak? Tvou logiku věci nechápu.
Pokud se modlil Ježíš k Otci, aby ten hřích odpustil, tak samozřejmě věřím, že Bůh tu modlitbu slyšel. Psal jsi tu často o logice, tak jednoduchá věc by ti mohla být jasná?
Ale takto tomu nevěřím/není to můj způsob uvažování, snad by mohl být blízký tobě?
Už u Lazara se Ježíš modlí a říká: ". .. řekl jsem to kvůli zástupu, který tu stojí okolo, aby uvěřili, že ty jsi mne poslal". Tak rozumím Ježíšovým slovům. Řekl to kvůli zástupu, kvůli nám, nemusel přeci Boha prosit, aby odpustil. Vždyť Bůh ho poslal, aby byl obětí za hřích. Věděl, co se bude dít, předem. Bůh v něm odpustil.
Proč z písma vím, že Bůh odpustil, jsem ti psal jinde v diskuzi a mnohokrát dříve. Kdyby tě to zajímalo, mohu ti napsat další místa písma, ze kterých vím, že Bůh nám odpustil v Ježíši Kristu. Když jsem se začal zajímat o křesťanství, byly tyto základy to, co jsem zkoumal velmi, velmi podrobně, mám tedy co napsat.
Toník
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 13. únor 2016 @ 13:07:03 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Pokud se modlil Ježíš k Otci, aby ten hřích odpustil, tak samozřejmě věřím, že Bůh tu modlitbu slyšel."...
Bůh jistě tu modlitbu slyšel, souhlasím.
Modlil se ovšem Ježíš - člověk, Ježíš Bůh se sám k sobě přece nemodlil. Modlil se proto, aby nám ukázal cestu smíření, abychom jej i v tomto následovali. Máme se modlit za bližní - i za ty, kteří nám ubližují. Ale to nijak nesouvisí s odpuštěním jejich hříchů Bohem!
Vysvětluji to v jiném komentáři, snaž se problematice odpuštění porozumět, ať to nemusím kopírovat.
Hříchy odpouští Bůh, nikoli člověk!
Člověk odpouští křivdu na sobě , křivdu z cizího hříchu - z důvodů,,které jsem popsal jinde.
(1 J 5,16) Kdyby někdo viděl svého bratra, jak hřeší hříchem, který
není k smrti, ať se modlí a Bůh mu dá život, totiž těm,
kdo nehřeší k smrti. Je hřích k smrti a neříkám, aby se modlil
za ten.
Rozumíš tomuto ve vztahu k odpuštění cizího provinění na člověku??
V případě, že ti ukřivdí tvůj bratr (třeba částečně z nevědomosti) a ty se za něho modlíš, Bůh mu otevře oči, on pozná hřích a učiní pokání - je zachráněn , jste zachráněni vlastně oba dva. V tomto případě modlitba spravedlivého zmůže mnoho - dobře to znáš! Ovšem v případě, že ti ukřivdí člověk tvrdý, neschopný činit pokání, i tak se za něho modlíš - ovšem zde je docela možné, že sobě sice pomůžeš od nenávisti, ale jemu pomoci nedovedeš. Protože on je ve hříchu ke smrti a nemíní se ho vzdát - a ty to neovlivníš. Proto apoštol nezakazuje se modlit i za takové lidi, ale nezaručuje, že to bude vůbec co platné.
Je hřích k smrti a neříkám, aby se modlil
za ten.
..." Kdyby tě to zajímalo, mohu ti napsat další místa písma, ze kterých vím, že Bůh nám odpustil v Ježíši Kristu. "...
Jistěže nám odpustil - protože my ze svých hříchů činíme pokání!
Nikde v Písmu ovšem nenajdeš, že by Bůh odpustil automaticky všem lidem všechny jejich hříchy. To jsi v tomto stále vedle!
Ony případy uzdravení Ježíšem tě sice matou, ale jen proto, že si neuvědomuješ, že Bůh vidí do lidského srdce a když oznamuje nemocnému: "Odpouštějí se ti hříchy" - činí tak na základě jeho již předtím učiněného pokání. Toto lidské přirozené poznání neobsáhne! Podobně jako lidé před potopou hřešili a nevěřili Noemovi, že potopa přijde. Když přišly vody, litovali (lítostí přirozenou), že neuposlechli včasného varování. Zahynuli sice ve vodách potopy,a le svou duši zachránili pro věčnost. A i tato lítost přirozená totiž stačí už Bohu k tomu, aby jim hříchy odpustil.
(1 Pt 3,19-21) ... v němž také přišel a kázal duchům ve vězení,
kdysi neposlušným, když jednou za Noémových dnů Boží
trpělivost vyčkávala, zatímco se stavěla archa, v níž bylo jen
několik (to jest osm) duší zachráněno skrze vodu.
Podobným způsobem také nás nyní zachraňuje křest ...
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 14. únor 2016 @ 07:14:00 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Modlil se ovšem Ježíš - člověk, Ježíš Bůh se sám k sobě přece nemodlil. Modlil se proto, aby nám ukázal cestu smíření, abychom jej i v tomto následovali. Máme se modlit za bližní - i za ty, kteří nám ubližují. Ale to nijak nesouvisí s odpuštěním jejich hříchů Bohem!
Zajímavá přesmyčka. Takže sis rozpůlil Ježíše, oddělil si od sebe člověka o Boha, opět jsi dokázal něco, co ani institucionální církev nedokázala za mnoho set let existence.
Teda, vlastně, jakýsi Nestorius už to dokázal kdysi před tebou.
Takže opět díky za ukázku tvého uvažování.
Odpuštění Ježíše na kříži, jeho slova, naopak velmi souvisí s odpuštěním hříchů Bohem. Zajedno Pán Ježíš byl Bůh, za druhé Bůh v Ježíši odpustil lidem. Ježíšova slova odpuštění zjevují, co se děje, co se stalo. Stejně jako slova "dokonáno jest".
Stejně tak naše odpuštění 100% souvisí s odpuštěním, které Bůh udělal v Pánu Ježíši Kristu: Je na něm přímo závislé, vychází z odpuštění, které je v Něm. Bez odpuštění, které jsem přijal v Ježíši a bez života s ním bych naprostou většinu věcí nebyl schopen odpustit.
Hříchy odpouští Bůh, nikoli člověk!
Přesně tak, Stando. Jsem rád, že jsi na to konečně přišel.
Je samozřejmě dobře, že jsi opustil ten nesmysl římskokatolických zpovědí a že už chápeš tuhle základní věc, že nemáte moc odpouštět hříchy, že ta patří Bohu. A je dobře, že jsi to tu mnohokrát jasně napsal a že si to uvědomuješ. Ono taky při tvé zkušenosti se zpověďmi, kterou jsi věrně popsal a kterou známe velmi dobře také z vlastní zkušenosti ani nejde k jinému názoru dojít.
Rozumíš tomuto ve vztahu k odpuštění cizího provinění na člověku??
Samozřejmě, že rozumím.
Nikde v Písmu ovšem nenajdeš, že by Bůh odpustil automaticky všem lidem všechny jejich hříchy. To jsi v tomto stále vedle! Ony případy uzdravení Ježíšem tě sice matou, ale jen proto, že si neuvědomuješ, že Bůh vidí do lidského srdce a když oznamuje nemocnému: "Odpouštějí se ti hříchy" - činí tak na základě jeho již předtím učiněného pokání. Toto lidské přirozené poznání neobsáhne!
Zajímavé vidět tvoje motání.
Takže ty nikde v písmu nenajdeš, že by Bůh odpustil automaticky všem lidem všechny jejich hříchy. A to je dobře, protože v písmu nic takového není a Bůh nic takového neudělal, tedy to těžko může být v písmu. Ty píšeš stále dokola nějaký nesmysl, který sis ty vymyslel a já mám být vedle?
Zato v písmu "najdeš", že když Pán Ježíš viděl víru lidí, odpouštěl jim hříchy, tak že oni za hříchy zaplatili svým pokáním aby nebylo laciné. To si tam domyslíš, protože to potřebuješ pro tvé motání, aby ti seděly tvé nápady, stejně jako potřebuješ půlit Ježíše.
A ještě přidáš promítnutí tvého života a tvémo motání do mne.
Ne, Stando, mne opravdu případu uzdravení v písmu nematou.
A i tato lítost přirozená totiž stačí už Bohu k tomu, aby jim hříchy odpustil.
Takže vy platíte za odpuštění lítostí aby odpuštění nebylo "laciné"?
Pokud zaplatíš za odpuštění lítostí, tak už odpuštění pro tebe není "laciné"? Ve chvíli, kdy zaplatíš za odpuštění lítostí, tak už je to spravedlivé odpuštění? A co nevplacená mzda, Stando? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 14. únor 2016 @ 09:15:51 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Takže sis rozpůlil Ježíše, oddělil si od sebe člověka o Boha..."...
Nikoli. Přesmyček máš plnou hlavu jenom ty sám a hodně věcí duchovních máš postavených na hlavu. Pleteš si příčiny s důsledky.
Já jen rozlišuji mezi Ježíšem člověkem a mezi Ježíšem Bohem.
Pokud nejsi úplně padlý na hlavu, měl bys pochopit, že Bůh se sám k sobě nemodlí, Bůh sám sebe o nic neprosí. Bůh totiž nedělá nesmyslné nelogické věci!
To člověk Ježíš prosí svého nebeského Otce, to člověk Ježíš se modlí. To člověk Ježíš i se svou Božskou přirozeností umírá na kříži.
Však jen člověk Ježíš umírá na kříži - Ježíš Bůh přece zemřít nemůže, Bůh je nesmrtelný!
..."Napíšu ti rád i o
mém Bohu, který mne v odpuštění druhým dávno, dávno předešel, šel mi v
odpuštění příkladem a ODPUSTIL I TĚM, KTEŘÍ VŮBEC NEČINILI POKÁNÍ " ... "Zajedno Pán Ježíš byl Bůh, za druhé Bůh v Ježíši odpustil lidem. "...
..." Takže ty nikde v písmu
nenajdeš, že by Bůh odpustil automaticky všem lidem všechny jejich
hříchy. A to je dobře, protože v písmu nic takového není a BŮH NIC TAKOVÉHO NEUDĚLAL, tedy to těžko může být v písmu."...
Takže na jedné straně tvrdíš, že Bůh odpustil hříchy všem lidem - dokonce i těm, kteří nečinili pokání - a vzápětí to pak dementuješ tvrzením, že Bůh nic takového neudělal?
Jsi pořád jeden a ten samý člověk? Snad Dr. Jekyll a Mr. Hyde?
Ohledně odpuštění svátostného - i ve zpovědi přece odpouští hříchy Bůh, zpovědník je zde coby svědek církve s mocí Ducha svatého - jménem Boha udělit rozhřešení ze hříchů. Zpovědník neodpouští hříchy za svoji osobu, ale z pověření Krista mocí Ducha svatého vykonává tuto službu církve.
..."A co nevplacená mzda, Stando? "... Nevyplacená mzda se neodpouští, ale splácí. To je spravedlnost.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 14. únor 2016 @ 10:52:10 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | To člověk Ježíš prosí svého nebeského Otce, to člověk Ježíš se modlí. To člověk Ježíš i se svou Božskou přirozeností umírá na kříži.
A Bůh Ježíš je v tu chvíli kde?
Takže na jedné straně tvrdíš, že Bůh odpustil hříchy všem lidem - dokonce i těm, kteří nečinili pokání - a vzápětí to pak dementuješ tvrzením, že Bůh nic takového neudělal?
Ne, Stando. Nemám takovou potřebu dementovat že Bůh udělal něco, co udělal. Můj příspěvek byl reakce na to, co píšeš ty, proto jsem také tvůj příspěvek citoval a pak komentoval. Když komentuju tvoje výmysly a stavím je proti tomu, čemu skutečně věříme a co Bůh udělal, jsem stále ten samý člověk.
Bůh odpustil lidem hříchy v Pánu Ježíši Kristu. Bůh je živý. Je to osoba. Někdo.
"Automat" sis domyslel ty při tvé opozici tvým vlastním nápadům a tvém způsobu myšlení: Pravděpodobně si promítáš omylem zkušenosti ze zpovědnice a ze zpovědí do křesťanství a do Božích věcí a pak ty sám tvým nápadům statečně oponuješ.
Opravdu v písmu nikde nenajdeš, že Bůh odpustil někomu něco "automaticky", jako se "odpouští" automaticky bez pokání v některých sektách, které se omylem domnívají, že mají moc odpoštět hříchy jako Bůh, ale přitom si své hříchy po "odpuštění" stále ností sebou.
Ani v písmu nenajdeš nějaké "levné" nebo "laciné" odpuštění, které sis vymyslel ty.
Pokud bys chtěl v písmu najít odpuštění hříchů v Pánu Ježíši Kristu, které bylo nepěkně drahé a vůbec ne automatické, tak ti v tom pomůžu. Pokud ovšem nebudeš mít stejné problémy, jako jeden diskutující zde v diskuzi, se kterým si notuješ.
Nevyplacená mzda se neodpouští, ale splácí. To je spravedlnost.
Jsem rád, že jsi pochopil spravedlnost. Alespoň jedna věc ze tvých nesmyslů, kterou jsi snad prohlédl.
To by byl pokrok v diskuzi.
Toník
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 15. únor 2016 @ 09:23:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Napíšu ti rád i o
mém Bohu, který mne v odpuštění druhým dávno, dávno předešel, šel mi v
odpuštění příkladem a ODPUSTIL I TĚM, KTEŘÍ VŮBEC NEČINILI POKÁNÍ " ... "Zajedno Pán Ježíš byl Bůh, za druhé Bůh v Ježíši odpustil lidem. "...
..." Takže ty nikde v písmu
nenajdeš, že by Bůh odpustil automaticky všem lidem všechny jejich
hříchy. A to je dobře, protože v písmu nic takového není a BŮH NIC TAKOVÉHO NEUDĚLAL, tedy to těžko může být v písmu."...
Takže na jedné straně tvrdíš,
že Bůh odpustil hříchy všem lidem - dokonce i těm, kteří nečinili
pokání - a vzápětí to pak dementuješ tvrzením, že Bůh nic takového
neudělal?
Jsi pořád jeden a ten samý člověk? Snad Dr. Jekyll a Mr. Hyde?
Bůh v Ježíši odpustil lidem - tedy podle tvého tvrzení nikoli nějaké ohraničené skupině lidí, ale úplně všem lidem.
Toníku, žádný pokrok.
Pokud zde ve svých výrocích nevidíš žádný logický rozpor, je zbytečné spolu ztrácet čas.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 15. únor 2016 @ 17:35:15 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Takže na jedné straně tvrdíš, že Bůh odpustil hříchy všem lidem - dokonce i těm, kteří nečinili pokání - a vzápětí to pak dementuješ tvrzením, že Bůh nic takového neudělal?
Ne. Jednu z těch věcí sis vymyslel.
Bůh v Ježíši odpustil lidem - tedy podle tvého tvrzení nikoli nějaké ohraničené skupině lidí, ale úplně všem lidem.
To jsi snad pochopil dobře.
Ano, Bůh se slitoval nad všemi lidmi.
Pokud zde ve svých výrocích nevidíš žádný logický rozpor, je zbytečné spolu ztrácet čas.
No, škoda, že jsi nepopsal jaký rozpor by měl být v mých výrocích. Pokud myslíš rozpor mezi tím, co jsem psal já (že Bůh je osoba a jedná jako osoba, není to automat) a tím, co sis vymyslel ty (že Bůh odpustil či odpouští automaticky), tak ten samozřejmě vidím a odpovídal jsem ti na něj.
Odpovědět na otázky, které jsem ti položil, bys nechtěl?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 15. únor 2016 @ 18:49:31 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Rozpor mezi tebou a tvrzením Krista:
..."Ano, Bůh se slitoval nad všemi lidmi."... - říkáš ty! Říkáš to kulantně, alibisticky nejasně. Znamená to u tebe stále, že Bůh už odpustil hříchy všem lidem? Nebo už zase hledáš kličky, jak z toho ven?
Kristus říká: "... kdokoli by mluvil proti Duchu Svatému, nebude mu
odpuštěno ani v tomto věku, ani v budoucím."...
Toto je zcela jasný rozpor ve vašich výrocích.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Středa, 17. únor 2016 @ 18:40:51 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko, jsi tak natvrdlý, nebo je to už u Tebe záměr?
Kolikrát ti mám opakovat, že Syn Boha odpouští VŠECHNY hříchy spáchané proti Jemu. Co do toho stále taháš urážku Ducha? A znovu a znovu ti opakuji, že urážky Ducha se může dopustit jen ten kdo Ducha má, a ten kdo působení Ducha po celý svůj život odmítal. Vezmi všechen zbylý rozum do hrsti a nyní přemýšlej.
MEZI TĚMI KTERÝM SYN BOŽÍ ODPUSTIL HŘÍCHY, NEMŮŽE BÝT NIKDO KDO SE DOPUSTIL URÁŽKY DUCHA, PROTOŽE ZATÍM NIKDO Z NICH DUCHA NEMÁ!
Urážky Ducha se můžeš dopustit, až po odpuštění Synem Boha a po přijetí Ducha! Čím nás po křtu pokání pokřtí Kristus Oko, čím?
Pokud se urážky Ducha po přijetí Ducha dopustíš, nemáš nárok již na žádné boží odpuštění, tedy ani na odpuštění Syna, a tvůj osud zatracence je nezvratný. Čehož se Ty zatím bát nemusíš, jelikož podle projevu tvé duchovní zmatenosti, zatím žádného Ducha nemáš. Takže boj se spíše toho, abys Ducha neurazil tím, že stále odmítáš Ho slyšet, což se nejlépe ukazuje na tvém překrucování pravdy Ducha v božím slově.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 19. únor 2016 @ 16:58:55 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | říkáš ty! Říkáš to kulantně, alibisticky nejasně. Znamená to u tebe stále, že Bůh už odpustil hříchy všem lidem? Nebo už zase hledáš kličky, jak z toho ven?
Ne, Stando. Už jsem ti psal, že neuvažuji jako ty.
Když napíšu "Bůh se slitoval nad všemi lidmi." tak je to pro tebe "alibisticky nejasné"? Nerozumíš tomu? Kdybych napsal "Boží spravedlnost v Ježíši přešla na všechny lidi" tak je to pro tebe taky "alibisticky nejasné"? Nerozumíš tomu?
Ano, znamená to stále že Bůh odpustil všem. "Bůh se slitoval nad všemi lidmi" = "Bůh odpustil všem".
Kristus říká: "... kdokoli by mluvil proti Duchu Svatému, nebude mu odpuštěno ani v tomto věku, ani v budoucím."... Toto je zcela jasný rozpor ve vašich výrocích.
A chudách bůh, který má v tvé hlavě ten rozpor, si bude hřích těch lidí držet až navěky.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostatky svatých. (Skóre: 1) Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Středa, 10. únor 2016 @ 23:11:44 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ježíš na kříži odpouští všechno zlo. Takže také ten smutek, žal co byl v srdcích Ježíšových příbuzných byl docela zbytečný. Protože to zlo již bylo odpuštěno.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostatky svatý (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 11. únor 2016 @ 10:00:46 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Je to zbytečné. Někteří lidé nepochopí, protože pochopit nechtějí.
Museli by si totiž přiznat, že věřili čemusi, co není. A k tomu třeba hodně odvahy.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostatky s (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 11. únor 2016 @ 20:23:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Stando, jsem rád, když alespoň občas napíšeš něco o tobě, ze tvé vlastní zkušenosti a takto přímo.
Díky za upřímnost.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostat (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 12. únor 2016 @ 08:05:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já ale měl na mysli tebe - a ty to moc dobře víš!
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: O (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 12. únor 2016 @ 12:44:31 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Jasně, samozřejmě, že jsem si všiml, že když něco žiješ a vidíš okolo sebe, že to nemáš odvahu napsat přímo do diskuze, ale že si tvůj život promítáš omylem do druhých. To čiší v poslední době snad z každého tvého příspěvku.
Ale uvědom si, že ne všichni žijí to, co vy. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostatky s (Skóre: 1) Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Pátek, 12. únor 2016 @ 17:47:39 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko smím dotaz: Ptám se tak nesrozumitelně, že není jasné, že chci jen odkaz na verš z Písma? Jak bych se mohl já člověk slabý zeptat na ten verš aniž by mi bylo přisuzováno, že si o druhých vymýšlím nesmysly, i když vím, že si o druhých nesmysly nevymýšlím.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostat (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 12. únor 2016 @ 18:35:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Problém spatřuji v tom, že Toník si žije ve svém vlastním virtuálním světě, kde černá může být bílá a naopak.
Pak si nejde rozumět. I mě se to s ním stává často.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: O (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 12. únor 2016 @ 20:14:23 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Ahoj Stando.
Když se mne Kjubik zeptal na místo písma a konkrétní slova Ježíše a já mu odpověděl "Nemohu v této věci sloužit. Neznám taková slova.", tak mé odpovědi ty také nerozumíš?
Toník |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: O (Skóre: 1) Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Pátek, 12. únor 2016 @ 21:28:24 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zdravím. Víš nerad bych řešil Cizince, protože nechci byt mylně vnímán jako ten, kdo s někým třetím rozebíráme někoho druhého, v tomto případě s Tebou Cizince. Přijde mi zvláštní když čtu, že někdo takto uvažuje "moje učení" = Písmo svaté. Pak něco tvrdí, a ty chceš až to doloží odkazem. A místo odkazu se toho nedočkáš, a místo toho jsi označen jako ten, který potřebuje čí dělá jen to, že si vymýšlí o druhých něco. Pojďme to převést na praktickou rovinu, ať Cizinec necítí se dotčen, že jsem si dovedl to sem napsat čí až nejsem znovu nepravdivé označen, že si o něm vymýšlím nepravdy. Pokud víru vezmeme jako třeba partii šachu (vím, že hodně zjednodušují, dělám to asi proto, abych se snažil ukázat jednu myšlenu), a někdo pochybuje třeba dámou jinak než se běžně hraje a přitom, říká, že hraje podle pravidel, je fér po něm chtít ukázat ať ukáže na toto místo, kde se o tom píše? Přijde mi to ne fér vůči druhé straně. Jako by říkal dva protichůdné skutečnosti, aspoň tak se mi to jeví: 1) Hraji podle knihy pravidel. 2) Nemůžu ti to ukázat na toto místo, kde se o tom píše.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 13. únor 2016 @ 12:22:13 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Rozumím. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Sobota, 13. únor 2016 @ 12:36:40 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Děkují. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostatky svatý (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 11. únor 2016 @ 20:34:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Takže také ten smutek, žal co byl v srdcích Ježíšových příbuzných byl docela zbytečný. Protože to zlo již bylo odpuštěno.
Dobrý den., Kjubiku.
Máte velmi divné uvažování. Na můj vkus poněkud hodně necitlivé, bezcitné.
|
]
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostat (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 12. únor 2016 @ 22:43:00 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Dobrý den, Kjubiku.
Nevěděl jsem, že není vaše uvažování když jste vy va vašem příspěvku psal "Takže také ten smutek, žal co byl v srdcích Ježíšových příbuzných byl docela zbytečný. Protože to zlo již bylo odpuštěno." Toto uvažování, které bylo uvedeno ve vašem příspěvku, mi přijde necitlivé, cynické.Pokud jsem vám omylem připsal to, co jste vy napsal ve vašem příspěvku, tak se vám omlouvám.
Čí to tedy bylo to podivné cynické a necitlivé uvažování, které jste vy uváděl ve vašem příspěvku, když nebylo vaše?
Cizinec. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: O (Skóre: 1) Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Sobota, 13. únor 2016 @ 12:50:25 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Čí to tedy bylo to podivné cynické a necitlivé uvažování, které jste vy uváděl ve vašem příspěvku, když nebylo vaše? Promiňte pane Cizinče v tom Vám nemůžu sloužit. Ale aby jste se necitil dotčen, že odpověď jsem Vám neposkytl, dovolím si odpovědět otázku čí sebevnimáním. Pokud by to bylo moje uvažování viděl bych tedy silně protichůdné, kdybych k tomu uvažování přidal větu co jsem Vám odpověděl: Já smutek v srdcích považují za zlo. Které stále v lidech v jisté míře přetrvává i přes smrt Ježíše na kříži. A dále se nedomnívám, tomu čemu věříte vy: Ježíš na kříži odpouští všechno zlo. Tedy smělé můžu říct, že toto není moje uvažování. Možná to je uvažování Kjubik, kterého nosíte v hlavě čí někde existuje, pouze jako výsledek tvou tvrzení, z nichž alespoň jedna je nepravdivá. Pokud mně paměť neplete je to podobné jako logický součin Y= A*B.
|
]
|
|