Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päť krokov k pravde (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 09. listopad 2015 @ 17:17:51 CET (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ | Samotná milost je pouze dar od Boha k nároku dědictví života věčného v budoucnu.Milost je i podmíněna poslušností a činěním Boží vůle, a zde podle Písma rozhodně patří i dodržování Desatera, podle kterého budeš jednou posuzován a obdržíš pak buď odměnu nebo trest. Samotná milost nás vyučuje a vede ke konání dobrých skutků.
Ahoj Mikime.
Díky za tvoje příspěvky, jsem rád, že tu popisujete to, co žijete. Říkal jsem si, v čem se liší vaše víra a život od toho, co žijí a píšou římští katolíci, ale jak vidím, tak se v podstatě na důležitých věcech shodnete, píšeš totéž, co tu psal a zdůrazňoval oko. Lišíte se jen v drobných nuancích vašich zjevení a učení (zda světit sobotu nebo neděli, jestli je duše smrtelná či není, jestli je papež satan nebo ne a podobně). Stejně tak tu ŘK zdůrazňují, že budou souzeni podle svých skutků.
Hilari v příspěvku v této diskuzi píše: "milost pana Ježíše tě nespasí!!!" Máš stejný pohled na věc, tedy že milost Pána Ježíše nespasí člověka? I to by bylo podobné tomu, co tolik zdůražnují katolíci, když komentují spasení z milosti v Pánu Ježíši.
Toník |
| NadřazenýRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päť krokov k pravde (Skóre: 1) Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Pondělí, 09. listopad 2015 @ 21:14:54 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Lišíte se jen v drobných nuancích vašich zjevení a učení (zda světit sobotu nebo neděli, jestli je duše smrtelná či není, jestli je papež satan nebo ne a podobně. Promin ale jestli je papež zastupce Krista nebo satana to není drobna nuance ale to je světlo a tma protiklad!!Sobota a neděle je protikald světla a tmy!!!krc a adventisti to je jako nebe a peklo. Třetí cesta neeksistuje člověk si musí vybrat Ježíše nebo satana. to už je na každém z nás i na tobě názor si musíš udělat sám čemu věřit. Tyhle nauky jsou protikladem to si uvědom a nesnaž se to nějak spojovat to nejde to ti Mikim potvrdi. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päť krokov k pravde (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 10. listopad 2015 @ 06:29:05 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Ahoj.
Byl jsem v ŘKC mnoho let, znám její učení dobře a povídal jsem si s desítkami lidí. Adventisty tolik neznám, jen z doslechu a z toho, co tu píšete. S katolíky máte shodný pohled na milost a skutky, na vztah k písmu a ke všelijakým zjevením, kterým věříte. Při obhajobě svých zjevení a učení se adventisté chovají podobně jako jezuité a jak se to naučili katolíci od nich, podle hesla "účel světí prostředky" a klidně použijí i lež, jen aby se povznesli nad někoho, kdo s nimi diskutuje. I to mají adventisté a katolíci podobné. Katolíci si vymysleli vlastní pravidla, na kterých trvají ale sami je nedodržují (například zákaz antikoncepce) podobně jako adventisté se svým vegetariánstvím.
Jen ta zjevení, kterým věříte, máte různá.
I když jste navzájem proti sobě, tak z našeho pohledu se lišíte jen v nějakých drobných nuancích vašich hádek a zjevení vašich různých učitelek. Je to asi podobné, jako když válčili se strašlivou nenávistí proti sobě socialisté a komunisté ve světové válce, také to byli nesmiřitelní nepřátelé, ale faktické učení a praxe socializmu a komunismu se lišily jen v drobnostech.
Pokud bych si měl vybrat adventisty nebo katolíky, určitě bych si nevybral ani jedno, ani druhé.
Toník |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päť krokov k pravde (Skóre: 1) Vložil: mikim v Úterý, 10. listopad 2015 @ 07:46:52 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ... Při obhajobě svých zjevení a učení se adventisté chovají podobně jako jezuité a jak se to naučili katolíci od nich, podle hesla "účel světí prostředky" a klidně použijí i lež, jen aby se povznesli nad někoho, kdo s nimi diskutuje.
vysvětli a upřesni kdo tady z adventistů lže...jinak jsi možná sám lhář...
...I to mají adventisté a katolíci podobné. Katolíci si vymysleli vlastní pravidla, na kterých trvají ale sami je nedodržují (například zákaz antikoncepce) podobně jako adventisté se svým vegetariánstvím.
oboje tvoje zmíněné "vlastní pravidla" jsou k našemu prospěchu ať chceš nebo ne...
... Pokud bych si měl vybrat adventisty nebo katolíky, určitě bych si nevybral ani jedno, ani druhé.
to my o Tobě dávno víme...
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päť krokov k prav (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 10. listopad 2015 @ 21:05:08 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | vysvětli a upřesni kdo tady z adventistů lže...jinak jsi možná sám lhář...
No, třeba konkrétně ty, když sis psal s willym o písmu. Jako "argument" jsi použil lži, které o willym záměrně rozšířila média a přes upozornění na to, že to jsou lži, jsi v tom dál pokračoval. Děláš takové věci jen vyjímečně a trochu jsem se tomu divil.
Nevím, jak to máte vy jako adventisté, ale já mám zato, že Boží slovo je tak silné a mocné, že ho stačí napsat a není potřeba ho hájit tím, že člověk vymýšlí o diskutujících nesmysly, případně nesmysly převezme od někoho jiného, aby snížil jeho svědectví. Nebylo tedy vůbec potřeba, abys něco takového použil a pokud Boží slovo ohajuješ tím způsobem, tak to spíše působí odpudivě, jsi v takovém případě antireklama na to, co sděluješ. Víš o čem píšu, o jaké situaci a diskuzi?
Pokud napíšeš, že v písmu je: "Šest dní budeš pracovat a sedmý den odpočívat", tak to má dostatečnou autoritu. Už je na člověku, který to čte, zda písmo poslechne, nebo si vymyslí nějakou svoji kličku, či kličku převzatou od učitelů kterým věří, aby se tomu slovu nemusel poddat.
oboje tvoje zmíněné "vlastní pravidla" jsou k našemu prospěchu ať chceš nebo ne...
To jo, souhlas. Jen je zajímavé, když ta pravidla propagujete, předhazujete je druhým a zároveň dáte najevo, že se nimi neřídíte a to ne jako omyl, chybu, ale systematicky.
to my o Tobě dávno víme...
Hilari to asi nevěděl. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päť krokov k pravde (Skóre: 1) Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Pondělí, 09. listopad 2015 @ 21:20:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Samotná milost je pouze dar od Boha k nároku dědictví života věčného v budoucnu. Milost je i podmíněna poslušností a činěním Boží vůle, a zde podle Písma rozhodně patří i dodržování Desatera, podle kterého budeš jednou posuzován a obdržíš pak buď odměnu nebo trest. Samotná milost nás vyučuje a vede ke konání dobrých skutků.
naprostý souhlas a zaleží ktré desatero zvolíš Sinajské nebo od křc? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päť krokov k pravde (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 10. listopad 2015 @ 06:51:47 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Samotná milost je pouze dar od Boha k nároku dědictví života věčného v budoucnu.
Ano, to je stejný pohled, jaký má například oko a jaký tu léta propagoval. Také píše, že získal "nárok" na dědictví života věčného v budoucnu a ten nárok má podmíněn "vytrváním v dobrém" (po jeho). V tomto se nijak nelišíte.
Ten "nárok na věčný život v budoucnu podmíněný řádným životem" získávají římští katolíci při svátosti křtu, obvykle jako miminka. Jak to máte vy? Kdy a čím získáváte ten nárok na dědictví života v budoucnu?
Milost je i podmíněna poslušností a činěním Boží vůle, a zde podle Písma rozhodně patří i dodržování Desatera, podle kterého budeš jednou posuzován a obdržíš pak buď odměnu nebo trest.
To je samozřejmě váš omyl, Hilari, protože podle vaší situace posuzujete druhé a omylem si myslíte, že všichni jsou na tom podobně, jako vy. I toto dělají římští katolíci stejně, jako vy. Vědí nebo tuší, že jdou na soud a myslí si omylem, že když jdou oni, tak tam jdou všichni.
Pokud máš ale v úctě Boží slovo, slovo Pána Ježíše, tak ten říkal: " Kdo slyší mé slovo a věří tomu, kdo mne poslal, má věčný život a nejde na soud, ale přešel ze smrti do života." A to je pravda.
A je to jedno ze slov, které Pán Ježíš zdůrazňoval.
Jsou lidé, kteří tomu Slovu věří a ti už samozřejmě nepůjdou na soud a nebudou souzeni, přesně jak to Ježíš řekl. Pak jsou lidé, kteří mu nevěří a ti půjdou na soud a budou souzeni.
Ti, co půjdou na soud, ale nebudou souzeni podle desatera, to je omyl. I v tomto vašem omylu žijí mnozí katolíci stejně, také se domnívají, že budou souzeni podle dodržování nějakých příkazů, obvykle podle upraveného desatera a příkazů ŘKC. Jak a podle čeho budou skutečně souzeni lidé na soudu je velmi dobře popsané v písmu. Také to říkal Ježíš. Je dobré si to přečíst. Ale člověk, který Ježíšovým slovům nevěří asi nebude věřit ani tomu, co Ježíš říkal o soudu.
ktré desatero zvolíš Sinajské nebo od křc?
Samozřejmě desatero, které je v bibli.
Toník |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päť krokov k pravde (Skóre: 1) Vložil: mikim v Úterý, 10. listopad 2015 @ 08:00:01 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ... Ano, to je stejný pohled, jaký má například oko a jaký tu léta propagoval. Také píše, že získal "nárok" na dědictví života věčného v budoucnu a ten nárok má podmíněn "vytrváním v dobrém" (po jeho). V tomto se nijak nelišíte.
ano nelišíme, ale to není jen řk pohled, ale hlavně pravda Boží sdělená skrze Písmo a Písmo si nic nevymýšlí...
...Ten "nárok na věčný život v budoucnu podmíněný řádným životem" získávají římští katolíci při svátosti křtu, obvykle jako miminka. Jak to máte vy? Kdy a čím získáváte ten nárok na dědictví života v budoucnu?
plněním Boží vůle, pokud možno žít tak jak žil On, mít jeho víru včetně dodržování Desatera přikázání, jinak nebudeš mít přístup ke stromu života v Novém Jeruzalémě, pokud nebudeš poslušny a můžeš ztratit spasení. Verše jsem tady už uváděl snad 20x.
... Pokud máš ale v úctě Boží slovo, slovo Pána Ježíše, tak ten říkal: " Kdo slyší mé slovo a věří tomu, kdo mne poslal, má věčný život a nejde na soud, ale přešel ze smrti do života." A to je pravda.
a není snad součástí té pravdy toho "Jeho slova" Boží Desatero, které Ježíš shrnul do 2 přikázání a chtěl abychom ho plnili?
... Ti, co půjdou na soud, ale nebudou souzeni podle desatera, to je omyl. I v tomto vašem omylu žijí mnozí katolíci stejně, také se domnívají, že budou souzeni podle dodržování nějakých příkazů, obvykle podle upraveného desatera a příkazů ŘKC.
Tak to je snad tvůj největší překlep a omyl tady na Granu co jsi tady napsal, neznáš Písmo?:
[KB1613]
Jk 2:8 Jestliže pak plníte zákon královský podlé
písma: Milovati budeš bližního svého, jako sebe samého, dobře činíte.
[NBK] Jk
2:9 Jste-li však předpojatí, hřešíte a Zákon vás usvědčuje jako přestupníky.
[CEP2001]
Jk 2:10 Kdo by totiž zachoval celý zákon, a jen v jednom přikázání klopýtl, provinil se proti všem.
[KB1613]
Jk 2:11 Ten zajisté, kterýž řekl: Nesesmilníš, takéť řekl: Nezabiješ. Pakli bys
nesesmilnil, ale zabil bys, učiněn jsi přestupníkem zákona.
[KB1613]
Jk 2:12 Tak mluvte, a tak čiňte, jako ti, kteříž podlé zákona svobody souzeni býti máte.
Ať se nám neztratí ze zřetele jasná pravda, která je
obsažená v těchto verších. Toto je ten zákon, podle kterého budeme souzeni! Jakub nezanechává prostor pro pochybnosti o
tom, o jaký zákon se jedná. Cituje dvě z desatera přikázání. A všimněte si, jak definuje tento zákon jako celek. Konstatuje, že
jsme odpovědní za zachovávání celého zákona.
A kolik přikázání je obsaženo v „celém zákoně“? Deset! Čeho se dopustíme, když
porušíme jediné z těchto deseti? Jakub jasně odpovídá – přestoupíme zákon. A právě tak je hřích
charakterizován
v Bibli (1 J 3x4). Boží zákon je měřítkem pro občany jeho království a
chování člověka k tomuto zákonu
rozhoduje, bude-li Bohem přijat, anebo zavržen.
[KB1613]
2 P 2:21 Lépe by zajisté jim bylo
nepoznávati cesty spravedlnosti, nežli po nabytí známosti odvrátiti se od vydaného jim svatého přikázaní. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päť krokov k prav (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 10. listopad 2015 @ 21:45:28 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | ano nelišíme, ale to není jen řk pohled, ale hlavně pravda Boží sdělená skrze Písmo a Písmo si nic nevymýšlí...
Které konkrétně písmo myslíš, když píšete něco o "nároku na věčný život"? Které místo písma myslíš, když píšete že "Milost je podmíněna poslušností a činěním Boží vůle"? Nebo máš představu, kde Hilari získal informaci že "milost pana Ježíše tě nespasí!!!" ?
plněním Boží vůle, pokud možno žít tak jak žil On, mít jeho víru včetně dodržování Desatera přikázání...
A ty tedy ten "nárok na věčný život" máš? Kdybys teď umřel, měl bys "nárok na věčný život"?
pokud nebudeš poslušny a můžeš ztratit spasení.
A ty teď máš spasení?
a není snad součástí té pravdy toho "Jeho slova" Boží Desatero, které Ježíš shrnul do 2 přikázání a chtěl abychom ho plnili?
To určitě je.
Tak to je snad tvůj největší překlep a omyl tady na Granu co jsi tady napsal, neznáš Písmo?:
A všimněte si, jak definuje tento zákon jako celek. Konstatuje, že jsme odpovědní za zachovávání celého zákona.
To je asi citát nějakého vašeho učitele/učitelky? Myslíš ho vážně?
Měl jsem pocit, že se tu adventisti snaží lidem ukazovat, že nemusí dodržovat Zákon, natož celý Zákon, ale právě Desatero? Tak jak to je? Jste odpovědni za dodržování celého Zákona, všech jeho přikázání? A pokud ano, dodržujete Zákon, nebo se o to alespoň snažíte? Jste obřezaní? Světíte všechny svátky Zákona?
A kolik přikázání je obsaženo v „celém zákoně“? Deset!
No, to autor tohoto výroku zřejmě neumí počítat, nebo se do bible nikdy nepodíval ;-). Takový výrok snad nikdo nemůže myslet vážně.
Zpět k otázce: Podle čeho jste usoudili, že "budete souzeni podle desatera"? Jakub Píše: "Mluvte tak a jednejte tak jako tací, kteří máte býti souzeni zákonem svobody". To se asi omylem domníváte, že desatero ži dokonce Mojžíšův Zákon je "zákon svobody", když v souvislosti s mojí otázkou citujete tento verš?
Toník |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päť krokov k pravde (Skóre: 1) Vložil: mikim v Pondělí, 09. listopad 2015 @ 23:17:00 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ...Hilari v příspěvku v této diskuzi píše: "milost pana Ježíše tě nespasí!!!" Máš stejný pohled na věc, tedy že milost Pána Ježíše nespasí člověka? I to by bylo podobné tomu, co tolik zdůražnují katolíci, když komentují spasení z milosti v Pánu Ježíši.
Milost je základ neboli dar od Boha ke spasení těm kteří mají víru Ježíšovu, tzn. abychom vůbec mohli mít naději na spasení. Ale o spasení může každý svým případným špatným jednání přijít, milost ne milost, dar ne dar. Proto je podle mne milost i jako dar podmíněná tím, že máme Ježíšovu víru, děláme dobré skutky ke kterým nás milost vybízí a dodržujeme Boží přikázání - zákon svobody, kterým budeme dle Písma souzeni nebo odměněni. To všechno spolu souvisí a nejde jedno od druhého oddělit.
Efezským 2:8 Nebo milostí spaseni jste skrze víru, a to ne sami z sebe: darť jest to Boží,
Židům 4:16 Přistupmež tedy směle s doufáním k trůnu milosti, abychom dosáhli milosrdenství, a milost nalezli ku pomoci v čas příhodný.
Pavel píše téměř vždy o Záíkonu jako Zákonu Mojžíšovém stejně jako v tomto často zmíňovaném případě...
Římanům 6:15 Což tedy? Hřešiti budeme, když nejsme pod Zákonem, ale pod milostí? Nikoli.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päť krokov k pravde (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 10. listopad 2015 @ 07:04:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Milost je základ neboli dar od Boha ke spasení těm kteří mají víru Ježíšovu, tzn. abychom vůbec mohli mít naději na spasení. Ale o spasení může každý svým případným špatným jednání přijít, milost ne milost, dar ne dar.
Ano, Rozumím. To je stejný pohled, jako mají římskokatolíci.
Proto je podle mne milost i jako dar podmíněná tím, že máme Ježíšovu víru, děláme dobré skutky ke kterým nás milost vybízí a dodržujeme Boží přikázání - zákon svobody, kterým budeme dle Písma souzeni nebo odměněni.
Máš tedy představu, že budete souzeni podle desatera, podobně jako Hilari? Budete souzeni podle toho, jak jste dodržovali jednotlivá přikázání? Můžeš k tomu něco blíže popsat, jak si představuješ ten soud? Například ve vztahu k přikázání "nezabiješ" a k tomu, že člověk jí maso? Bude člověk nějak potrestaný za každý případ jedení masa? Nebo jak tuto věc se soudem máte?
Římanům 6:15 Což tedy? Hřešiti budeme, když nejsme pod Zákonem, ale pod milostí? Nikoli.
Přesně tak. V této věci to máme podobné, mikime. Je mi blízké když píšeš, že vás milost vede k dobrým skutkům a k doržování desatera a ne k bezbožnosti. To Boží milost opravdu dělá.
Rozumím tomu, co je Zákon a rozumím, co je desatero. Připadá mi trapné, jak se tu do vás lidi navážejí že se máte obřezat když dodržujete zákon: To evidentně svědčí o tom, že nečtou co píšete, neznají písmo a jen melou svojí. Nechápu, že se lidi při diskuzi nad tématem nepodívají alespoň na to, kde začíná v písmu zákon a kde je desatero, aby měli trochu základní přehled. Ale to alespoň svědčí o jejich (ne)poctivosti a přístupu k věci.
Toník |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päť krokov k pravde (Skóre: 1) Vložil: mikim v Úterý, 10. listopad 2015 @ 08:11:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | mi je celkem úplně jedno jak věří řimskokatolíci, mě zajímá hlavně co mi k tomu říká Písmo. Ty všechno posuzuješ podle římskokatolíků, možná si se ještě od nich neodtrhl a jsi s nimi spojený pupeční šňůrou?!?...
...Například ve vztahu k přikázání "nezabiješ" a k tomu, že člověk jí maso? Bude člověk nějak potrestaný za každý případ jedení masa? Nebo jak tuto věc se soudem máte?
člověk nebude potrestaný za to, že jí maso, spíše může být potrestaný, když zabíjí bezdůvodně zvíře, aby se mohl najíst, to mi píjde dost zvrhlé, Tobě ne?
V tomto soud nechávám na Bohu, v každém případě v obnoveném ráji v Novém Jeruzalémě se zabíjet nebude ani lidi ani zvířata...a z toho vycházím...maso tam jíst zcela jistě nebudeme...Bůh nedal člověku maso v ráji, ale byliny a plody apod. maso dostal člověk povoleno jíst jen po potopě, kdy nebyly rostliny k dispozici...proč asi Bůh učil židy 40 roků nejíst maso když putovali po poušti a dával jim jen mannu?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päť krokov k prav (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 10. listopad 2015 @ 21:45:18 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Ty všechno posuzuješ podle římskokatolíků, možná si se ještě od nich neodtrhl a jsi s nimi spojený pupeční šňůrou?!?...
Samozřejmě logicky srovnávám to, co znám. Ne posuzuju podle římskokatolíků. Psal jsem ti, že úctu k Božímu přikázání máte podobně, jako my. Stejně jako vztah milosti a dobrých skutků: Milost vás vede k dobrým skutkům. A to je dobře. Jsou tedy věci, které srovnávám s námi.
člověk nebude potrestaný za to, že jí maso, spíše může být potrestaný, když zabíjí bezdůvodně zvíře, aby se mohl najíst, to mi píjde dost zvrhlé, Tobě ne?
Když člověk zabije zvíře, aby se mohl najíst, to mi určitě zvrhlé nepřijde. Když člověk zabije zvíře, aby se pobavil, aby si něco dokázal, nebo aby někomu něco dokázal, to mi přijde zvrhlé. A mám i v této věci osobní Boží výchovu.
Ale já se zeptal na to, jakou máte představu o tom soudu. Jsi schopen něco napsat? My máme v písmu poměrně podrobně popsané, jak budou národy souzeny na posledním soudu, podle čeho, dával jsem na to odkaz, je to popsané například ve 25. kapitole Matouše.
Věříte tomu, co je na tom místě napsané a věříte tomu, že to bude tak, jak to Ježíš říkal?
Píšete cosi o souzení podle desatera. Pokud něco takového píšete, píšete ještě o nějakém jiném soudu, než o tom, o kterém se píše v Matouš 25? Pokud je to nějaký jiný soud než ten jeden, jaký to je soud?
Jak ten soud bude vypadat, jako prakticky, fakticky?
Jak si třeba představuješ "soud podle desatera"? Bude tam nějaká obhajoba, jako třeba: "99.45% svého života jsem nekradl, pane soudce, kradl jsem vždycky jenom 8 minut denně, snažil jsem se nekrást, ale nešlo mi to"? Nebo jak si představuješ "soud podle desatera"?
Máš nějaké místo písma, kde by se psalo, že někdo bude "souzen podle desatera"?
Pokud budeš opravdu souzen podle desatera, když se podíváš na svůj život: Projdeš takový soud v pořádku?
Toník |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päť krokov k (Skóre: 1) Vložil: mikim v Středa, 11. listopad 2015 @ 05:48:05 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ...Když člověk zabije zvíře, aby se mohl najíst, to mi určitě zvrhlé nepřijde.
Tak s tím osobně vůbec nesouhlasím ( a věřím, že ani Bůh ne) a raději no comment...
... Ale já se zeptal na to, jakou máte představu o tom soudu. Jsi schopen něco napsat? My máme v písmu poměrně podrobně popsané, jak budou národy souzeny na posledním soudu, podle čeho, dával jsem na to odkaz, je to popsané například ve 25. kapitole Matouše.
Věříte tomu, co je na tom místě napsané a věříte tomu, že to bude tak, jak to Ježíš říkal?
Píšete cosi o souzení podle desatera. Pokud něco takového píšete, píšete ještě o nějakém jiném soudu, než o tom, o kterém se píše v Matouš 25? Pokud je to nějaký jiný soud než ten jeden, jaký to je soud?
Takže, když některý z apoštolů napíše něco zcela jasně, ta podle Tebe je to jen jako "cosi"? A už hned v tom prvním verši apoštol říká to samé co Ježíš u Mt. 25 kapitole , "Miluj bližního svého" a podle toho budeš souzený tzn. postavený nalevo nebo napravo!!!
[KB1613] Jk 2:8 Jestliže pak plníte zákon královský podlé písma: Milovati budeš bližního svého, jako sebe samého, dobře činíte.
[NBK] Jk 2:9 Jste-li však předpojatí, hřešíte a Zákon vás usvědčuje jako přestupníky.
[CEP2001] Jk 2:10 Kdo by totiž zachoval celý zákon, a jen v jednom přikázání klopýtl, provinil se proti všem.
[KB1613] Jk 2:11 Ten zajisté, kterýž řekl: Nesesmilníš, takéť řekl: Nezabiješ. Pakli bys nesesmilnil, ale zabil bys, učiněn jsi přestupníkem zákona.
[KB1613] Jk 2:12 Tak mluvte, a tak čiňte, jako ti, kteříž podlé zákona svobody souzeni býti máte.
Jak ten soud bude vypadat, jako prakticky, fakticky?
Jak si třeba představuješ "soud podle desatera"? Bude tam nějaká obhajoba, jako třeba: "99.45% svého života jsem nekradl, pane soudce, kradl jsem vždycky jenom 8 minut denně, snažil jsem se nekrást, ale nešlo mi to"? Nebo jak si představuješ "soud podle desatera"?
Máš nějaké místo písma, kde by se psalo, že někdo bude "souzen podle desatera"?
Jak to přesně a dopodrobna bude posuzovat Bůh nevíme, o tom v Písmě není zmínka, jen je psáno, že budou otevřeny knihy, kde jsou všechny záznamy o nás a podle nich budeme souzeni...
Zjevení Janovo 20:12 I viděl jsem mrtvé, malé i veliké, stojící před obličejem Božím, a knihy otevříny jsou. A jiné knihy také jsou otevříny, to jest knihy života, i souzeni jsou mrtví podle toho, jakž psáno bylo v knihách, totiž podle skutků svých.
Zjevení Janovo 20:13 A vydalo moře mrtvé, kteříž byli v něm, tolikéž smrt i peklo vydali ty, kteříž v nich byli, i souzeni jsou jeden každý podle skutků svých.
a pak je jasně řečeno kdo v Novém Jeruzalémě nebude:
Zjevení Janovo 21:8 Strašlivým pak, a nevěrným, a ohyzdným, a vražedlníkům, a smilníkům, a čarodějníkům, a modlářům, i všechněm lhářům, připraven jest díl jejich v jezeře, kteréž hoří ohněm a sirou, jenž jest smrt druhá.
Zjevení Janovo 21:27 A nevejdeť do něho nic poskvrňujícího, anebo působícího ohyzdnost a lež, než toliko ti, kteříž napsaní jsou v knihách života Beránkova.
Zjevení Janovo 22:14 Blahoslavení, kteříž zachovávají přikázání jeho, aby měli právo k dřevu života a aby branami vešli do města.
15 Vně pak budou psi a čarodějníci, a smilníci, a vražedlníci, a modláři, i každý, kdož miluje a činí lež.
Pokud budeš opravdu souzen podle desatera, když se podíváš na svůj život: Projdeš takový soud v pořádku?
Rád bych prošel, věřím, že mne bude Bůh podle něj posuzovat, jestli bude vyžadovat 100% plnění od narození až po smrt určitě neprojdu, a asi by neprošel téměř nikdo, spíš věřím, že mne bude posuzovat od té doby, kdy jsem se obrátil a jemu uvěřil včetně toho, že máme zachovávat Desatero a jak se k němu celkově stavím i vzhledem k celkovému mému poznání Písma, pokud to On má nějak procentuálně rozdělené nevím (nejspíše ano) o tom se v Písmu nic nepíše. Já se mohu zde na zemi jen maximálně snažit být svatý a spět k dokonalosti (a Písmo mne k tomu jistě vybízí), konečné slovo bude mít či má Bůh. A pokud klopýtnu vyznám hřích a prosím o odpuštění, víc dělat nemohu.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päť kroko (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 11. listopad 2015 @ 08:29:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | A už hned v tom prvním verši apoštol říká to samé co Ježíš u Mt. 25 kapitole , "Miluj bližního svého" a podle toho budeš souzený tzn. postavený nalevo nebo napravo!!!
Mikime, Pán Ježíš říkal:
"Kdo ve mne věří, není souzen, kdo však nevěří, již je odsouzen, protože neuvěřil ve jméno jediného Syna Božího."
"Kdo slyší mé slovo a věří tomu, kdo mne poslal, má věčný život a nejde na soud, ale přešel ze smrti do života."
Věříš tomu?
Toník |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päť k (Skóre: 1) Vložil: mikim v Sobota, 14. listopad 2015 @ 23:55:08 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Kdo slyší mé slovo a věří tomu, kdo mne poslal, má věčný život a nejde na soud, ale přešel ze smrti do života."
ano, samozřejmě za předpokladu, že slyšíme Boží slovo a plníme je!!!
[KB1613]
1 J 2:3 A po tomť známe, že jsme jej poznali, jestliže přikázaní jeho ostříháme.
[NBK] 1J
2:4 Kdo říká: "Znám ho," a nezachovává jeho přikázání, je lhář a není v něm pravda.
[KB1613]
1 J 2:5 Ale
kdožť ostříhá slova jeho, v pravděť
láska Boží v tom jest dokonalá. Po tomť známe, že jsme v něm.
[KB1613]
Zj 14:12 Tuť jest trpělivost svatých, tu jsou ti, kteříž
ostříhají přikázaní Božích a víry Ježíšovy.
[KB1613]
1 J 2:7 Bratří, ne nějaké
nové přikázaní píši vám, ale přikázaní staré, kteréž jste měli od počátku. A
to přikázaní staré jestiť slovo to, kteréž
jste slyšeli od počátku. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päť kroko (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 17. listopad 2015 @ 08:00:40 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | A už hned v tom prvním verši apoštol říká to samé co Ježíš u Mt. 25 kapitole , "Miluj bližního svého" a podle toho budeš souzený tzn. postavený nalevo nebo napravo!!!
Ahoj Mikime.
Pokud rozumíš tomu, že "Kdo věří Ježíši, není souzen.", tak snad taky chápeš, že jsi napsal hloupost, nepravdu. Pokud někdo není souzen a nejde na soud, je omyl rozebírat podle čeho bude souzen. Těžko můžu být postavený nalevo nebo napravo, když na ten soud podle písma příjdeme spolu s Pánem Ježíšem.
Teď k soudu: V Matouši, 25 kapitole, je poměrně podrobně zaznamenaný soud shromážděných národů a hlavně je tam zaznamenané, podle čeho bude Pán Ježíš národy soudit a rozdělovat na ty "po pravici" a ty "po levici". To dělení nebude podle desatera, podle toho, kolik a jak moc příkazů desatera dodrželi, kolik toho zvládli neudělat, ale bude podle "lásky": Podle praktických, jasných skutků lásky, kterými pomohli druhým.
Právě proto se ptám, kde jste přišli na ten váš omyl, že budete souzeni podle desatera? Takže, když některý z apoštolů napíše něco zcela jasně, ta podle Tebe je to jen jako "cosi"?
Když některý z apoštolů napíše něco zcela jasně, není to pro mne "cosi". Právě proto beru vážně to, co píší Matouš či Jan o soudu tak jim věřím a vím, jak budou národy souzeny, podle čeho. Právě proto, že to zcela jasně napsali.
Když tu mikim píše cosi o tom, že "bude souzen podle desatera", tak mne zajímá, jak na to přišel, zda si to vymyslel, nebo je to nějaké učení nějakého zjevení, nebo kde se to vzalo, když apoštolové o soudu národů jasně říkají něco jiného: Že lidé budou souzeni podle svých skutků.
Jak to přesně a dopodrobna bude posuzovat Bůh nevíme, o tom v Písmě není zmínka, jen je psáno, že budou otevřeny knihy, kde jsou všechny záznamy o nás a podle nich budeme souzeni...
No, hlavně je tam napsáno, že jsou v těch knihách soudu zapsány skutky lidí. A že právě podle skutků budou souzeni mrtví. Už ti naznačovalo tele, že "nezabiješ", "nezcizoložíš", "nebudeš závidět" či "nebudeš pracovat" jaksi není skutek, nepatří to tedy do kategorie záznamů skutků lidí, podle kterých by mohli být souzeni.
Jak by takové knihy vypadalý? Bylo by tam napsáno: Dnes je sobota, nepracoval, Nekradl, necizoložil, nezáviděl, neklel, nejedl maso, nelhal. Neděle. Nekradl, necizoložil, nezáviděl, neklel, nejedl maso, nelhal. Pondělí. Dneska kradl, ale jen trochu, v zaměstnání. Necizoložil, nezáviděl, neklel, nejedl maso, nelhal. Úterý. Neradl, nezáviděl, neklel, nejedl maso, nelhal, ale trochu cizoložil, jen kousek. Středa. Kradl a lhal, ale nezáviděl, neklel, nejedl maso...
Nebo jak si představuješ "soud podle desatera"?
Svědectví písma je jasné: V těch knihách nebude napsáno co všechno člověk neudělal aby podle toho mohl být odměněn. Ti, co něco neudělali, ti levičáci, byli na soudu "odměněni" pobytem na místě, které je připraveno pro Ďábla a jeho anděly.
Rozumíš tomu?
Nevím, kde jste vzali tu věc že "budete souzeni podle desatera", protože to je zjevný nesmysl, odporující jasnému svědectví apoštolů. Proto se podrobně ptám.
Toník
|
]
|
|