 |
Právě je 159 návštěvník(ů) a 1 uživatel(ů) online: Syntezator
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 126248238 přístupů od 17. 10. 2001
|
|  |
| Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor. |
|
|
Re: Re: Re: Odpustky - magie v praxi ŘKC (Skóre: 1) Vložil: nula v Středa, 23. duben 2008 @ 11:00:33 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | --No to je v prvom rade vynikajuci biznis ... Co myslite z coho je postavena napriklad svatopeterska bazilika?-- A z čeho staví protestanti a další nekatolíci? Řekl bych především z darů svých členů a to je vlastně taky obchod-církev nabízí příslib spásy tak za to dotyčný platí |
| Nadřazený |
|
Re: Re: Re: Odpustky - magie v praxi ŘKC (Skóre: 1) Vložil: betma (dagmara123@zoznam.sk) v Středa, 23. duben 2008 @ 14:54:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | "církev nabízí příslib spásy tak za to dotyčný platí " toto je mylne tvrdenie, lebo odpustkami sa nikdy neda ziskat spasa, odpustky odpustaju iba tresty za hriechy
"U částečných se
dříve uváděla hodnota v jednotkách času (obvykle dnů či let), o které
zkracují dobu pobytu v očistci."
Tento
číselný údaj, priradený k čiastočným odpustkom nikdy neznamenal to, o koľko dní
sa skráti pobyt v očistci. Znamenal, že
získame čiastočné odpustky rovnakého charakteru, ako prví kresťania, keď
činili pokánie túto určitú dobu. Nikdy ale neexistoval spôsob, ktorým by sme
zistili koľko času sme tak „ušetrili“. Jediné, čo Cirkev môže povedať, a čo aj
vždy hovorila je, že vaše časné tresty budú skrátené o dobu, ktorú Boh uzná za
vhodnú
"Stejně jako v jiných magických
systémech, i v ŘKC je magický účinek předmětu závislý na tom, jak vysoko
postavený kněz (mág, čaroděj) předmět požehná (posvětí) Magická moc předmětu
způsobit odpuštění části nebo celého časného trestu však končí, je-li takový
předmět prodán. V případě darování moc přetrvává.."
Toto sa nezaklada na pravde, lebo svatenie ci uz u knaza
alebo u biskupa je rovnake,Taktiez ani predmet neziska posvatenim magicke
ucinky, pretoze predmet je stale ten isty, ako pred posvatenim,cize bez
magickych ucinkov. Dolezity a hlavny je totiz zbozny skutok- totiz ucta k tomu,
co predmet predstavuje napr. Kristov kriz, ci zobrazenie Matky Bozej na medailonku.
a jeho zbozne nosenie.To posvatenie nam teda vyprosuje od Boha aby nam vdaka zboznemu
skutku tresty za hriechy skratil.Takze
nie je to magicka moc predmetu, ktora sposobuje odpustenie trestov, ale je to
Boh, ktory berie do uvahy zbozny skutok nosenia predmetu.A tak je aj omyl
tvrdit, ze) „Magická moc předmětu způsobit
odpuštění části nebo celého časného trestu však končí, je-li takový předmět
prodán. V případě darování moc přetrvává..“,- lebo predmet nedisponuje ziadnou
mocou.
Co sa tyka udelovania odpustkov, cirkev ma proste moc
udelovat odpustky, lebo ju dostala od Krista:, ktory povedal prvemu papezovi
Petrovi“cokolvek zviazes na zemi , bde zviazane i na nebi. A cokolvek
rozviazes na zemi bude rozviazane na nebi.“ Toto su naozaj uzasne Kristove
slova, hodne zamyslenia.
|
| Nadřazený |
|
|
|