 |
Právě je 269 návštěvník(ů) a 2 uživatel(ů) online: Tomas Myslivec
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 111996318 přístupů od 17. 10. 2001
|
|  |
| Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor. |
|
|
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 30. listopad 2022 @ 08:26:31 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Danny, moc nerozumím, proč zde pořád řešíte, zda Akuzativ je už či žena.
Jakou to má relevanci k tomu, když se tu bavíme o víře v Boha?
Pokud si tu někdo zvolil nick a chce zůstat v anonymitě (třeba kvůli ochraně své osoby) - je to jeho věci a ostatní by toto měli prostě respektovat.
Mezi mužem a ženou není z pohledu znalostí o křesťanské víře přece žádný rozdíl!
Pokud tu někdo v diskusi o víře vytahuje tímto zástupným způsobem pohlaví oponenta, je to z nedostatečnosti vlastních argumentů pouze velmi chabým pokusem zdiskreditovat oponenta.
Jen opravdu nadutá hlava bude tvrdit o lidech v katolické církvi - které ani osobně nezná - že jsou to "naduté hlavy".
Nesuď jiné podle sebe! Podle učení katolické církve může být pouze jeden křest v životě člověka.
Ten lze přijmout v zásadě dvěma způsoby:
1.) - jako člověk dospělý (nebo skoro dospělý - vládnoucí už vlastním rozumem a svobodnou vůlí) na základě slyšení evangelia, ze kterého pochází víra - a tato víra pak člověka přivede ke křtu. Předtím ovšem tento člověk musí učinit pokání ze svých hříchů (viz Sk 2,38).
2.) - křest lze ale také přijmout už ve věku miminkovském (na základě víry lidí, kteří se o takto nemouhoucího člověka starají - sám není ještě mentálně schopen osobní víry) - když rodiče miminka slíbí před Bohem výchovu v křesťanské víře - a takto jsou křtěna miminka křesťanů z Božího zaslíbení. (viz. Sk 2,39).
Oba způsoby křtu mají ve výsledku úplně stejnou hodnotu. Křtěnec se ve křtu stává Bohem přijatým dítětem - je "obléknut do Krista (viz. Gal 3,27). Protože Boží obdarování ve křtu je pořád stejné a je jedinečné.
Proto je nesmysl, aby se člověk jako už jednou pokřtěné miminko v dospělosti (až po osobním uvěření - když totiž zklamal slib rodičů výchovy ve víře) nechával znovu pokřtít!
Křest je u člověka jenom jeden - a toto Boží obdarování platí už navěky. Bez ohledu, jak člověk žije, čemu věří či nevěří.
|
| NadřazenýRe: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Středa, 30. listopad 2022 @ 08:49:55 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Poučím tě Oko. V případě Akuzativ nejde o pohlaví, jde o to, že se zde nějaký katolík(čka) vyjadřuje NENORMÁLNĚ v neživotném rodě. Potkal jsi Oko v životě člověka který by se takto vyjadřoval? A pokud bys ho potkal považoval bys jej za normálního? Akuzativ profil: abnormální vyjadřování v neživotném rodě, abnormální reakce na dotazy zda je muž anebo žena, katolická bigotnost, známky sprostoty a lability, trollení.
|
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 30. listopad 2022 @ 12:19:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivče, neoslovoval jsem tímto tebe, ale Dannyho.
Ty pro mě pro své pokleslé způsoby vyjadřování nejsi partnerem do diskuse. |
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Středa, 30. listopad 2022 @ 12:50:27 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No a co, že jsi oslovoval Dannyho? Jsi ve veřejné diskusi. Reaguji na tvou stranickou obhajobu Akuzativ.
Pokleslé způsoby vyjadřování na úrovni IV cenové zde předvádíš TY Oko, ne já! To ty zde píšeš o "rozbíjení hub, šmejdech atd. To ty si zde zlovolně vymýšlíš, pomlouváš a lžeš! To je pokleslý způsob vyjadřování lůzy, který zde neustále předvádíš!
Zcela určitě Oko nejsem tvým diskusním partnerem, a ani nechci být.
|
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Středa, 30. listopad 2022 @ 19:22:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivec koukej - špatně jste se uvedli ty a další Posílali jste mi ke komentářům nahé přirození snad ne svoje Takže mě neobtěžuj Rozumíme si? |
]
Úchylzativ (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Středa, 30. listopad 2022 @ 19:32:10 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Posílali jste mi ke komentářům nahé přirození snad ne svoje
Tušil jsem, že za tvým vyjadřováním je nějaká sexuální úchylnost, ale že taková, tak to jsem nečekal. |
]
Re: Úchylzativ (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Středa, 30. listopad 2022 @ 19:41:08 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivec hele, je možné že jsi úchyl, to se jen tak ze tvé fotky nepozná, rozumíš mi? Ono to posílání nahého přirození k mým komentářům, je hnus, úchylnost a vlastně se to ani nesmí O takových prasárnách a obrázcích se bav s někým jiným
|
]
Re: Úchylzativ (Skóre: 1) Vložil: martino v Středa, 30. listopad 2022 @ 21:11:04 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Akuzativ
|
]
Re: Úchylzativ (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Středa, 30. listopad 2022 @ 21:24:11 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ty zrovna se tady budeš dovolávat mravnosti. A když jsme tak u té mravnosti, tak tvrzení Akuzativ je křivým svědectvím. No uvidíme co z toho zdejší řk démoni zase udělají. |
]
Re: Úchylzativ (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Středa, 30. listopad 2022 @ 21:44:17 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Martino Když nikdo neprotestoval, nenapadlo mi, že to není praxe GS |
]
Re: Úchylzativ (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Středa, 30. listopad 2022 @ 21:17:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahá? Tak tom je docela závažné obvinění!
Kdy a kde jsem ti něco takového posílal?!
Uveď odkaz na můj komentář, kde jsem ti něco takového posílal?! |
]
Re: Úchylzativ (Skóre: 1) Vložil: Milka v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 22:53:27 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivče
Už je jasné, že ty jsi nic takového neposílal. Ale omluvy za falešné nařčení se asi nedočkáš.
|
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: martino v Středa, 30. listopad 2022 @ 13:40:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | oko
|
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Danny42 v Středa, 30. listopad 2022 @ 14:34:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko
Takže se opět mýlíš . Nikdy jsem neměl zájem a nemám zájem někoho diskreditovat ,a nějak ponižovat ,či jiné ,na základě toho ,co se domníváš . A že jako toto bych měl dělat skrze to že nemám jiné argumenty ,na něco z věrouky ŘKC ,nebo něco v diskuzi jiného obecně ? To jsi fakt vedle jak se říká slušně ,jako jedle.To myslíš že by mě to bylo blízké ? Pokud jo ,jsi na velkém omylu . A co se týče toho ,kdo je za nickem Akuzativ ,tak jen pro opakování. V této cause ,jsem se na počátku slušně a velmi férově ,zeptal osoby pod nickem Akuzativ ,jestli může potvrdit, zda je muž či žena . Na můj férový dotaz ,mě bylo velmi podivuhodně ,jakoby dotčeně a nebo i s trollováním ,dáno najevo ,že jakoby jsem se ptal na tabu věc .Přitom jsem se ptal zcela normálně. Jako jinde na sociálních sítích ,a jinde ,je naprosto normální ,že lidé otevřeně otevřou ,ano jsem muž ,ano jsem žena . Ovšem u osoby Akuzativ nastal blok ,a jak mě bylo zde zděleno od jiných účastníků ,je to již delší dobu ( a je to i s určitým trolováním a nebo i jinými podivnostmi ),tento blok . Tento blok může mít různé důvody ,to chápu . Ale i z hlediska řk věrouky ,není jistě správné a férové ,utajovat tyto základní lidské záležitosti - jako je typ pohlaví. Nebo je to v rámci řk věrouky ok? Myslím že ne. Pokud má osoba Akuzativ osobní silné důvody ,takto dál utajeně vystupovat ,ok ,ale několik zdejších účastníků ,mě napsalo ,že oni ví ,že je to žena . To je celé . Oko a ty napřed nepiš něco ,o mě ,co jen tě v blesku napadne . Uvědom si ,že se můžeš velmi mýlit . Já jsem naopak i takový ,že naprosto nedělám rozdíl mezi mužem a ženou ,pokud jde o diskuzi křesťanské víry . A jiné věci bych ještě dodal ale už jdu . |
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Středa, 30. listopad 2022 @ 14:57:20 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Danny72 Daničko, při přihlášení na web si dáváš nick. Mi nenapadlo si dát jiný nick Nebo si snad myslíš, že se tu chci s někým moc kamarádit? Nebo ty? Já jsem spíš čtenář a zajímá mne Oko, který toho moc zná Zajímá mne Martino, který se ve věrouce nemýlí Zajímá mne hlubokost zamýšlení Gregoriho777 no a Rosmano zná
Takže Daničko, jestli chceš ode mne respekt, tak sám respektuj
|
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Danny42 v Středa, 30. listopad 2022 @ 17:12:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Akuzativ
A ty respektuješ ,když ti něco vysvětluji už několikrát ,že jsem měl ( a nyní toto dávám jen jako JEDEN příklad ,ono toho je více ) jen JEDEN křest po svém uvěření osobním v křesťanském smyslu ,v křesťanské víře ? Nerespektuješ ,stále tvrdíš jiné . Protože to vše chápeš a vidíš stále ,optikou vašeho řk učení o řk"svátosti křtu ". A moc ti nejde chápat ,že já jsem byl přes dvacet let neveřící člověk . A vůbec mě nezajímala nějaká "svátost křtu" ,která mě byla jako miminu udělena ve vaší ŘKC . Jednoduše já osobně ,na nějakou vaší ",svátost křtu " podle výkladu ŘKC nevěřím a ani dříve jsem nevěřil . Chápeš to a respektuješ toto ty ?A to by se dalo pokračovat ,kdy jsi věci přehodil (a)jinak ,než je realita . Uvědom si už jednou konečně ,že mě je vcelku už jedno ( tak jako jiným dalším křesťanům ne-římskokatolíkům ) ,co se vše učí uvnitř vaší ŘKC . Mnohé z toho už vím ( určitě ne zcela vše ,to určitě ne ) ,a to mě stačí .Navíc jsem už diskutoval i s jinými římskými katolíky ,a mám i některé ve vlastní rodině .A to také o něčem vypovědělo . Tedy Akuzativ ,v pořádku ,do budoucna ,tě mohu oslovovat už jen jako ten Akuzativ - v mužském rodě . Ok ,necháme to tak . Mě vždy šlo jen o férovost . Uznej sám ,že počáteční naše diskuze k tomuto ,nebyla ideální a možná víš i proč . |
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Středa, 30. listopad 2022 @ 19:16:20 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Danny42 Mi je to jedno, jak to máš se křtem O křtu miminek ti nikde nepíšu Pouze upozorňuji, že je jeden křest na odpuštění hříchů
|
]
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Středa, 30. listopad 2022 @ 21:46:07 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivec Ne? Ty nečteš Skutky apoštolů? |
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 03:23:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A ty ses přede křtem obrátilo, kálo a svůj křest si přijalo ve Jménu Krista?
Čteš Lukáš 3,3?
To co nazýváš křtem, křtem není! |
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 16:27:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivec tvůj nick znamená označení pro ženu i pro muže
|
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 30. listopad 2022 @ 16:56:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Do toho ti přece ale vůbec nic není. To jsou osobní otázky a pokud jsi na ně nedostal odpověď, co se vzrušuješ?
K čemu to ty vlastně potřebuješ vědět?
Nemáš - li opravdu zájem nikoho diskreditovat, tak k čemu ti bude takováto informace dobrá?
Je tady diskuse na téma "křesťanská víra" a na znalosti o tomto tématu by přece nemělo mít pohlaví absolutně žádný vliv.
|
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Danny42 v Středa, 30. listopad 2022 @ 17:33:11 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko
Aha ,takže pro tebe je divné i třeba to ,že jinde ,příkladně na sociálních sítích ,se lidé zcela normálně představí ( nebo hlavně to mají i v profilu už přímo ),že jsou muž nebo žena ,když to na profilu přímo nemají ,a druzí se jich na totéž i zeptají ,jen tak zeptají ,v rámci normální komunikace . To je ti zvláštní ? Vždyť takto zcela NORMÁLNĚ fungují sociální a jiné sítě ! Co je na tom divného prosímtě ? Oko trochu jinak to zkus . |
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 07:24:03 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
A jak víš, že se ti představí pravdivě? Ale hlavně - co na tom záleží? Jakou to má relevanci k otázkám víry v Boha?
|
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Danny42 v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 16:29:09 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko
To mě už nezajímá jestli se ten někdo ,představí pravdivě ! To je jeho věc ,a jeho pohnutky . Ale je to zcela normální záležitost ,a to i na debatách vnitrocírkevních ,u různých křesťanských konfesí ( na jejich webových stránkách ,nebo na stránkách osobních jejich členů) ,a samozřejmě je to zcela normální i na tzv světských stránkách ( viz sociální sítě ,různé debatní stránky atd ) . Oko nesnaž se dokazovat ,že při debatách o křesťanské víře ,to není to pravé ořechové . Právě naopak . U křesťanů ( nezávisle na konfesi ) ,by mělo být zcela přirozené (a má v tom být zároveň i uvědomění si ,že vše je před Bohem Stvořitelem ,tedy i toto ) ,takovéto naprosto základní ,normální věci . Oko nepodsunuj věci ,které do toho nepatří . Navíc ,Akuzativu jsem již napsal ,že beru na vědomí ,že ho budu oslovovat už jen ,jako ten Akuzativ . To že jsem předtím napsal i to slůvko Akuzativka ,tak z toho se snažíte udělat to ,že jsem jakoby urážel osobu Akuzativa ? Oko , trochu jinak to opravdu zkus . Myslíš ,že můj záměr v tomto slůvku byl okamžitě negativní ? Takto okamžitě vidíš jiné lidi ? Proč Oko ? Já ani tím slůvkem ,samozřejmě nic ",podloudného" nemyslel .Akuzativ sám snad dokáže rozlišit .Nedělejte špatnou advokacii Oko ,uvědom si ,že i já mohu rozpoznat ,že se můžeš třeba jen snažit ,mě vyhecovat tzv aj. To je vše . |
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 17:43:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Danny42 Jsem pro slušné chování Dokážeme se bavit slušně?
|
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 22:12:07 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A ty Danny42 tak ty se tu chováš taky jako hajzl Starej se o své pohlaví Rozumíš mi? |
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 08:12:59 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Tak, Dany.
Taky je v diskuzi normální, že lidí píší něco ze své minulosti nebo ze svého života v první osobě - třeba "včera jsem dělal na zahradě" nebo "měla jsem svého psa" a nenapíšou o sobě takovou informaci ve stylu "včera jsi dělal na zahradě" nebo "měl jsi svého psa".
Toník |
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 30. listopad 2022 @ 21:43:07 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Je tady diskuse na téma "křesťanská víra" a na znalosti o tomto tématu by přece nemělo mít pohlaví absolutně žádný vliv.
A proč to Stando nenapíšeš těm, co pohlaví do diskuze opět znovu přitáhli, zcela mimo téma - tedy Akuzativ a Martino?
Proč tvé - jistě příhodné - připomínky adresuješ zcela zbytečně tomu, koho se netýkají?
Toník |
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 07:27:15 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."A proč to Stando nenapíšeš těm, co pohlaví do diskuze opět znovu přitáhli"...
???????????????????
|
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 07:55:54 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | NO, to napsal Dany až potom, co do diskuze opět vtáhli pohlaví Martino a Akuzativ a pak ty. Psal to jako odpověď na příspěvek, ve kterém jsi ty naprosto nesmyslně řešil pohlaví.
Proto se ptám, Stando - proč píšeš Danymu, "Danny, moc nerozumím, proč zde pořád řešíte, zda Akuzativ je už či žena.", když je zjevné, že Dany to neřešil, jen se na začátku zeptal, místo slušné odpovědi se mu dostalo sprostého hulvátského útoku (jak se na Akuzativ sluší) a od té doby to neřeší?
Nebylo by logické napsat o tom řešení pohlaví Martinovi a Akuzativ, kteří znovu řešení pohlaví do diskuze přitáhli?
Toník |
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 08:51:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
To fakt už, Toníku, nedokážeš ani rozlišit, že to časově nejdříve Danny se ptal na pohlaví a že až já následně na něho pak zareagoval?
|
]
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 09:16:52 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Dokážu časově rozlišit, Stando řešení pohlaví.
Proto ti píšu - když jsi reagoval, proč o tom řešení pohlaví nenapíšeš Martinovi, který mimo téma diskuze řešení pohlaví přitáhl a píšeš to Danymu, který jen odpovídal na Martinův nesmyslný útok?
Toník |
]
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 09:22:17 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Asi moc nesleduješ diskuzi - zkus někdy taky číst to, co píše Martino. Vím, je to troll, trochu těžké čtení, ale pokud už reaguješ, a Martina nečteš, zbytečně střílíš vedle
Řešení pohlaví začalo tímto komentářem:
Proto ti píšu: Napiš Martinovi, proč to řeší. On to znovu přitáhl do diskuze. A to zcela mimo téma.
Toník |
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 09:39:51 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Proč tu tedy tak lžeš a manipuluješ - dokonce u věci tak průkazné?
|
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 02. prosinec 2022 @ 06:53:16 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Stando, to nevím proč lžeš a manipuluješ, dokonce ve věci tak průkazné?
Dany reagoval na výrok, který se týkal křtu. Dany v něm vůbec neřešil pohlaví.
Danny42 v Úterý, 29. listopad 2022 @ 08:11:42 CET Napsal "Jen dosvědčuješ,že jsi vůbec nepochopila to co jsem psal o mém křtu v dospělosti."
V celém příspěvku psal jen o křtu a o výkladech, které se členové ŘKC snaží natlačit ostatním. A psal svůj postoj, že svátost křtu se ho nijak netýká, že nesouvisela s tím, že uvěřil Bohu a dal se pokřtít.
Tak se ptám, proč tvé poznámky k řešení pohlaví nepíšeš Martinovi, který s tím v diskuzi začal?
Toník |
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: martino v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 09:46:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec
Řešení pohlaví začalo tímto komentářem:
martino
Cizinče jsi blb a lhář. Naopak vše začal tento dehonestující komentář nicku D42 v 08:11:42
Vložil: Danny42 v Úterý, 29. listopad 2022 @ 08:11:42 CET ( O uživateli | Poslat zprávu)Akuzativ
Jen dosvědčuješ,že jsi vůbec nepochopila to co jsem psal o mém křtu v dospělosti. |
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 21:39:28 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec a ty jsi prolhaný hajzl Jo? Finito |
]
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Pátek, 02. prosinec 2022 @ 16:02:52 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec tak tak Jsi manipulátor a chováš se jako hajzl |
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 02. prosinec 2022 @ 18:54:01 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Akuzativ, to rozumím, že jste manipulátor(ka) a chováte se jako hajzl.
Věděl(a) jste, kdo vám posílá nějaké obrázky, přesto jste to hodil(a) na Myslivce. A vaši lež a pomluvu už dál šíří ten další lhář, chlup.
Já vaše problémy neřeším - jen jsem psal k příspěvku oka, který reagoval nesmyslně na Danyho s nějakým řešením pohlaví a nereagoval na toho, kdo pohlaví řešil. A zeptal jsem se proč nenapíše přímo dotyčnému člověku, který si řešil své problémy s pohlavím. Jeho příspěvek, ve kterém řešil pohlaví, je stále v diskuzi, stále mu může napsat.
Hezký den Cizinec |
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 22:09:31 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec na takové prasárny, co tu děláš a jak manipuluješ komentáři, musí být člověk dost otrlý Jsi prolhaný hajzl Zajímej se o své pohlaví |
]
Traumatizace (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 22:16:47 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pěkně ses vybarvilo. Nemáš náhodou nějaký traumat? |
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: martino v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 09:39:43 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | oko
martino
přesně tak jak píšeš. Vše začal zde urářkou D42. Cizinec jako vždy diskusně manipuluje. |
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: martino v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 19:49:08 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec
A proč to Stando nenapíšeš těm, co pohlaví do diskuze opět znovu přitáhli, zcela mimo téma - tedy Akuzativ a Martino?
martino
Já rozhodně ne, já jsem nic nedostal, já jen již okomentoval to, že je třeba se takového úchyla zbavit, protože ne neslučitelné na křesťanském serveru aby chlap druhému chlapu posílal "jeho"??? přirození. Pokud je Myslivec homosexuál, tak proč zasílá nabídky na křesťanském serveru? není to zvrácenost? Ale rozhodně je to bomba. Já zde dlouhodobě upozorňuji na tajnou sektu tkz. Kristovců která názvem se maskuje jako společenství křesťanů a nakonec se prokáže, že to snad je nějaké sdružení homosexuálů, které jde tak daleko, že ztratí stud a zábrany a vleze na GS a tam vyhledává nápadníky a oběti. No to je už úplný hnus ten Myslivec. nemám slov. |
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 30. listopad 2022 @ 21:29:06 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Danny, moc nerozumím, proč zde pořád řešíte, zda Akuzativ je už či žena.
Dany ale toto ve svém příspěvku vůbec neřešil - četl jsi jeho příspěvek?
Pokud tu někdo v diskusi o víře vytahuje tímto zástupným způsobem pohlaví oponenta, je to z nedostatečnosti vlastních argumentů pouze velmi chabým pokusem zdiskreditovat oponenta.
A proč to teda nenapíšeš těm lidem, co to dělají?
Toník |
]
Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Středa, 30. listopad 2022 @ 21:34:52 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Dobrý večer Cizinče. Mám k Vám otázku. Jste si vědom, či uměl byste dohledat zda někdo ke komentářům Akuzativ zasílal obrázky nahého přirození? Je to celé moc a moc divné. Připadá mi to jako velmi sofistikovaná provokace. |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 30. listopad 2022 @ 21:44:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Jste si vědom, či uměl byste dohledat zda někdo ke komentářům Akuzativ zasílal obrázky nahého přirození?
Ne, nejsem, Myslivče.
Ale toto nesleduji, není to můj zájem.
Cizinec |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: martino v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 09:55:32 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivec
Dobrý večer Cizinče. Mám k Vám otázku. Jste si vědom, či uměl byste dohledat zda někdo ke komentářům Akuzativ zasílal obrázky nahého přirození? Je to celé moc a moc divné. Připadá mi to jako velmi sofistikovaná provokace.
martino
Pokud jsem Akuzativa správně pochopil, tak Akuzativ nepsal nic o tom, že by zde Myslivec veřejně rozesílal nějaké obrázky nahého přirození, ale že je zaslal prostřednictvím osobníh zpráv, což zde na GS provozovatel umožňuje, ale nikoliv pro šíření morální pokleslosti a úchylnosti. |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 16:38:30 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Martino Myslím si, že ty vklady tu někde jsou V tom množství komentářů si toho možná všichni nevšimli, já nevím Směrem ke mně, to je hnus
|
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 18:30:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Martino Nevím, jak se tu dají najít všechny mé komentáře, od přihlášení Bráním se v nich Předpokládám, že ty sprosťárny nejsou vymazané Osobní zprávy si tu s nikým nevyměňuji,tam to není |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 16:33:55 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivec Možná to není zase až tak obtížné najít co hledáš
|
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 02. prosinec 2022 @ 06:57:00 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Myslivče, je tu ale v diskuzi jeden troll a úchyl, který celkem často pohazuje po druhých svoje přirození - je tedy možné, že si ti dva trollové něco psali mezi sebou navzájem.
Cizinec |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 02. prosinec 2022 @ 08:47:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To mne taky napadlo, ale to by bylo příliš jednoduché až nelogické vysvětlení. Akuzativ by totiž spustil povyk hned a ne až kdesi cosi. Je za tím něco jiného, jsou mi velmi podezřelé alibistické přehazovačky ve kterých je zacílení se na imaginárního "viníka" vždy nepřesné, neurčité, z čehož je zřejmý provokativní záměr, provokativní návnada a čekání na domýšlivou rybu až zabere. Oproti tomu vulgarita po úspěšné provokaci je cílená velmi přesně v osobním útoku. Je to příliš sofistikované na to aby se mohlo jednat o projev šílence. Je v tom zřetelný záměr. Něco podobného méně sofistikovaného jsem zaznamenával u Zeryka. Tohle je však mnohem víc propracovanější. |
]
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Pátek, 02. prosinec 2022 @ 19:17:07 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec je vidět, jaký jsi blb a manipulátor
|
]
Supervizor (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 02. prosinec 2022 @ 21:18:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec je vidět, jaký jsi blb a manipulátor
Je vidět? Hmmm. A co ještě vidíš tím tvým "super viděním" krom blbů, manipulátorů, nahých přirození? Máš ještě nějaké vize? Třeba o sobě? Jak vidíš samo sebe?
Kdy na tebe ty tvé vize přicházejí? Ráno, přes den večer, nebo je máš pořád? |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 16:59:09 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Akuzativ, to vím, že je vidět, jaký jste blb a manipulátor.
A psal také, že svátost křtu mimin byla v jeho životě zcela chybná, mylná praxe. A že ŘKC náboženství se ho netýká a nebude.
A to napsal dobře a pravdivě. Jeho situace je jiná, než například nás, kteří jsmeprožili v ŘKC náboženství mnoho let.
Hezký den Cizinec |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Vota v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 18:12:28 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinče, chtete snad pod kberec nějak zamést,jak zde v ženském rodu oslovil Danny42 Akuzativ? Viz.: http://granosalis.cz/modules.php?name=News&file=article&thold=-1&mode=flat&order=1&sid=2471863#416908 A dodám, že takto Danny42 oslovuje Akuzativ na základě Vašeho popudu. Nejen tedy Vašeho, ale i dalších. Ale mohl bych dohledat, že jste s tím přišel a začal. A pokračujete s tím přes naprosto zjevné protesty Akuzativ, kdy již dávno dal vědět, že je muž a ne žena a já respektoval. Že jste tedy manipulátor, který svádí od Vašeho dost zlého chování a jednání jinam, je pravda. A oslovení Vás "hazle" od Akuzativ je naprosto namístě a v pořádku. |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 20:09:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Cizinče, chtete snad pod kberec nějak zamést,jak zde v ženském rodu oslovil Danny42 Akuzativ?
Ne.
A ty vaše přehazovačky, Voto, vaše "zlé chování" s velkým "V"? No, to už asi víte, že na to mne neužije, to si popovídáte tak sám se sebou, nebo s ostatními vám podobnými trolly zde.
Hezký den Cizinec |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 20:37:11 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Výborný odkaz Cizinče, to se povedlo. Vota a nejenom Vota si zde hraje na jakého si obránce abnormálního vyjadřování se Akuzativ, a přitom on sám s tím jeho vyjadřování měl před dvěma lety problém. Je moc dobře, že jste to tomu náboženskému turistovi připomenul na jeho vlastních slovech. Vznikla zde zajímavá kvarta zloduchů- Oko, Martino, Vota a Akuzativ. Žádná lež a pomluva jim není cizí, a intenzitu jejich lží velmi znásobily zmínky o sexuálních úchylnostech, což zřejmě o nich něco vypovídá. |
]
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 22:00:08 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec ty tu ukazuješ, co v tobě je Jsi sektář
|
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 23:04:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Určitě ukazuji, co ve mne je, tak, jako jiní.
A rozumím, že jste sektář. Psal(a) jste tu o tom, že vám sekta neumožňuje znát písmo, takže vím, že asi máte s nějakou sektou problém.
Hezký den Cizinec |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 21:55:10 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivec koukej mám nick Akuzativ ty nick Myslivec Myslivec je žena i muž Co jsi ty, to nevím, respektuji tě a nešikanuju tě, jak to děláš ty Chováš se jako hajzl, ne jako křesťan |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 23:04:53 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Vím, že máte nick Akuzativ a rozumím, že se chováte jako hajzl, ne jako křesťan.
Že mne nešikanujete, není pravda, Akuzativ. Je to už mnoho let, co jste se šikanou, osobními útoky a vaším přehazováním vašich problémů na druhé začal(a), co jsem tak našel, tak vůči mně už od příspěvku Vložil: Akuzativ v Čtvrtek, 05. září 2019 @ 12:20:15 CEST. Zajímalo mne, zda komunikujete s Cyrilem a Metodějem, když jste o tom psal(a). Místo odpovědi na jednoduchou otázku k tématu se mi od vás dostalo asi deseti osobních útoků mimo téma. A od té doby je to až dodnes, i v této diskuzi, kdy dlouhodobě zcela mimo téma přehazujete vaše problémy na druhé.
Vaše věc ale, Akuzativ.
Můžete napsat i něco k tématu. Téma (které se vám trollům podařilo docela dobře rozbít) byl křest.
Hezký den |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Neděle, 04. prosinec 2022 @ 09:46:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec Jsi tu na webu nejspíš hodně dlouho Děláš tu jenom zlo |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 05. prosinec 2022 @ 06:35:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
To nevím, že jste tu dlouho. Že děláte jenom zlo, to jsem si všiml.
K tématu diskuze už nic nemáte?
Téma diskuze byl křest.
Je jeden křest na odpuštění hříchů.
"Učiňte pokání a každý z vás ať se dá pokřtít na základě jména Ježíše Mesiáše na odpuštění svých hříchů, a přijmete dar Ducha Svatého. Neboť to zaslíbení platí vám a vašim dětem i všem, kteří jsou daleko a které si povolá Pán, náš Bůh.
Ti, kteří radostně přijali jeho slovo, byli pokřtěni a toho dne bylo přidáno asi tři tisíce duší.
A to křesťané dělají od tehdy a podnes - dávají se pokřtít. Žijí to slovo, poslouchají, co řekl apoštol. Dávají se pokřtít jednou, ne znovu, ani desetkrát, jak napadlo vás.
Stejně tak se dávají pokřtít naše děti, protože i pro ně je dané slovo a zaslíbení určené.
Hezký den Cizinec |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Neděle, 04. prosinec 2022 @ 09:46:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec Jsi tu na webu nejspíš hodně dlouho Děláš tu jenom zlo |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: martino v Neděle, 04. prosinec 2022 @ 19:40:40 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivec
Vznikla zde zajímavá kvarta zloduchů- Oko, Martino, Vota a Akuzativ. Žádná lež a pomluva jim není cizí, a intenzitu jejich lží velmi znásobily zmínky o sexuálních úchylnostech, což zřejmě o nich něco vypovídá.
martino
Je kabaretní vložka, když osoba Satanu odevzdaná a Satanu oddaně sloužící, zde dehonestuje věrné věřící, nepošpiněné zradou Jidáše . Kdyby ten sluha Ďábla si raději zařídil s tajnou sektou registraci u státních orgánů, aby jsme na ně nemuseli se dívat jako na partyzány kteří mohou škodit demokratickému státu. Je to tkz. riziková skupina pro společnost i demokratický stát a Myslivec se zde opakovaně chlubí členstvím v této tajné organizaci a bez přestání v rozporu se zákonem uráží a dehonestuje víru a náboženské cítění katolických věřících. Rád bych to společensky zlehčil že se jedná jen o burana a křováka co z lesa vyskočil. ale beru vážně nebezpečnost jakékoliv ilegální skupiny, která se maskuje jako Kristovci s cílem budit ve veřejném prostoru dojem, že se snad ejdná o křesťany. Proto věřím, že orgány státu které mají v náplni práce nespustí tyto partyzány z líhně Satana z očí. |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Vota v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 20:40:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jistě, Cizinče, dělal jsem to také. Podveden a sveden Vámi. A činil pokání. Dal jsem jsem odkaz na tu tehdejší debatu i s vědomím toho, že jsem tak jednal vůči Akuzativovi také. Ale s Akuzativ jsem si to vyjasnil tehdy a pak psal toto:
http://granosalis.cz/modules.php?name=News&file=article&thold=-1&mode=flat&order=1&sid=2471445#382408
Je jasné, že takovýto odkaz o mně byste zde nedal. Já s tím tehdy přestal, ale Vy a další v tom pokračujete neustále dál.
Mimochodem, to že jste uvedl "a" a už ne "b", ukazuje jen na to, že jste špatný a zlý člověk. Místo toho, abyste se chytl za nos jako tehdy já, neustále obhajujete svou špatnost vůči Akuzativovi.
Takže Váš Hezký den Vám přeji, Cizinko. Určitě Vám to nebude vadit, že Vás budu oslovovat jako ženu. |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 21:19:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Voto, dál pokračujete ve vašich přehazovačkách, samomluvě ve druhé osobě. Vaše věc.
Věřím vám, že jste byl podveden a sveden vámi, ukazuje to na to, že jste špatný člověk, neustále obhajujete svou špatnost vůči akuzativovi, vaše věc. Vaše přehazovačky.
Co se z vašeho psaní týká mně - odkaz, který uvádíte, bych opravdu nedal, protože ho neznám.
Jsem muž a určitě mi nebude vadit, když mne budete oslovovat jako ženu. Klidně mě oslovujte Cizinko, jestli vám to vyhovuje. Takové vaše jednání vypovídá jen o vás a vašem stavu. Podobně, jako vaše přehazovačky.
Co se týče problémů s pohlavím, tak jsem si s Akuzativ téma dávno vyříkal, porozuměl jsem, že vadí oslovení, ze kterého je zřejmé mužský či ženský rod, že takové oslovení považuje za sexistické a striktně tedy oslovuji neutrálně tak, abych se problémů s pohlavím nedotýkal a nevznikaly tak ohledně tohoto tématu konflikty.
Ne, že by to pro mne bylo jednoduché, ne že bych byl bezchybný, někdy se mi to taky nepovede, ale snažím se.
A nevznikají konflikty. Akuzativ reaguje na neutrální oslovení neutrálně.
To je varianta, která je pro mne přijatelná. Oslovovat ženu jako muže je pro mne nepřijatelné.
Pokud by se nenašla varianta, která by byla přijatelná, na Akuzativ bych nereagoval vůbec.
Hezký den Cizinec |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 21:35:31 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec Nerespektuješ můj nick Akuzativ Jak dlouho mě šikanuješ rádoby křesťane? Mlaskáš tu nad pohlavími? To se nesmí Takže jsi pro mne jenom ubohý hajzl |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 23:07:58 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Akuzativ, reapektuji váš nick.
Jak dlouho mě šikanuješ rádoby křesťane?
Šikanujete mne už dlouho. Je to už více let, co jste se šikanou, osobními útoky a vaším přehazováním vašich problémů na druhé začal(a). Co jsem tak našel, tak vůči mně už od příspěvku Vložil: Akuzativ v Čtvrtek, 05. září 2019 @ 12:20:15 CEST. Zajímalo mne, zda komunikujete s Cyrilem a Metodějem, když jste o tom psal(a). Místo odpovědi na jednoduchou otázku k tématu se mi od vás dostalo asi deseti osobních útoků mimo téma, ale zda komunikujete s Cyrilem a Metodějem, to jsem se od vás nedozvěděl. A od té doby je to až dodnes, i v této diskuzi, kdy dlouhodobě zcela mimo téma přehazujete vaše problémy na druhé. Mlaskáš tu nad pohlavími?
Ne.
Takže jsi pro mne jenom ubohý hajzl
Jen další z vašich útoků, nic nového. Ale celkem jsem váš charakter poznal, rozumím, proč tak uvažujete.
Hezký den Cizinec |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Neděle, 04. prosinec 2022 @ 11:55:01 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec Ty jsi takový klon zloby Myslivce. Takové svaté zloby Teď sice odpovídám na komentáře, ale víc čtu Tebe tu jednoho krásného dne Myslivec poučil, že se k nicku Oko chováš moc slušně, jako kamarád Ty jsi pak obrátil Proto si myslím, že jsi Myslivcův klon a jsi manipulovatelný sektou Chudáku |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 05. prosinec 2022 @ 16:42:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Akuzativ, díky za sdílení vašeho života.
To je mi jasné, že jste takový klon zloby Myslivce. Nevěděl jsem, že jednoho krásného dne vás Myslivec poučil, že se k nicku Oko chováte moc slušně, jako kamarád vy jste jsi pak obrátil(a). Rozumím, že si myslíte, že jste Myslivcův klon
Já to mám jednodušší, sektu jsem opustil před desítkami let, takže vaše problémy se sektami už nemám. K Oku se chovám slušně celou dobu, přes jeho neustálé útoky, lhaní a pomluvy. Nechovám se k němu jako kamarád, protože není můj kamarád, ani bych si takového kamaráda nevybral. Ale budu se k němu chovat slušně i nadále. Jako ke všem ostatním, i k vám.
Hezký den Cizinec |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Pondělí, 05. prosinec 2022 @ 22:12:08 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec Všechno je milost Milostí Boží jsem v církvi, kterou ustanovil Kristus
Já ti to hledat nebudu, jak tě Myslivec káral a ty jsi obrátil
|
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 06. prosinec 2022 @ 07:47:26 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Akuzativ, všechno není milost.
Třeba když hříšníci neustále hřeší, tak to není milost, ale Zákon. A milost tam chybí. Co člověk zaseje, to také sklidí.
Nemusíte hledat, jak vás Myslivec káral a vy jste obrátil(a), to je vaše věc a netýká se to támatu.
|
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Pondělí, 12. prosinec 2022 @ 12:45:18 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec Křesťan ví, co je to milost |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 12. prosinec 2022 @ 18:54:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Určitě, Akuzativ.
Třeba křesťan ví, že spasení k věčnému životu je milost. A je křesťan vděčný, za tu milost.
Také křesťan ví, co milost není - například když hříšníci hřeší a chlubí se tím tak křesťan ví, že tam milost chybí. Ví tedy, že všechno není milost, je taky Zákon.
K tématu diskuze už nic nemáte?
Je tu křesťanský server a téma diskuze byl křest.
Je jeden křest na odpuštění hříchů.
"Učiňte pokání a každý z vás ať se dá pokřtít na základě jména Ježíše Mesiáše na odpuštění svých hříchů, a přijmete dar Ducha Svatého. Neboť to zaslíbení platí vám a vašim dětem i všem, kteří jsou daleko a které si povolá Pán, náš Bůh.
Ti, kteří radostně přijali jeho slovo, byli pokřtěni a toho dne bylo přidáno asi tři tisíce duší.
A to křesťané dělají od tehdy a podnes - dávají se pokřtít. Žijí to slovo, poslouchají, co řekl apoštol. Dávají se pokřtít jednou, ne znovu, podruhé, jak napadá oka, ani desetkrát, jak napadlo vás.
Stejně tak se dávají pokřtít naše děti, protože i pro ně je dané slovo a zaslíbení určené. Dávají se pokřtít také jednou.
Hezký den Cizinec |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Pondělí, 12. prosinec 2022 @ 18:56:45 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec s tím komentářem běž do hajzlu Nechápeš že ty nejsi ozdobou tohoto webu? |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 13. prosinec 2022 @ 10:03:46 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Akuzativ, chápu, že nejste ozdobou tohoto webu, ani webu GTV. Jen nevím, co je to ten web GTV.
Vypadá to, že se snažíte vyrovnat Martinovi a daří se vám to, ale tím si moc nepomůžete. Tady jste na křesťanském webu, Akuzativ, chovejte se slušně.
K tématu diskuze už nic nemáte?
Je tu křesťanský server a téma diskuze byl křest.
Je jeden křest na odpuštění hříchů.
"Učiňte pokání a každý z vás ať se dá pokřtít na základě jména Ježíše Mesiáše na odpuštění svých hříchů, a přijmete dar Ducha Svatého. Neboť to zaslíbení platí vám a vašim dětem i všem, kteří jsou daleko a které si povolá Pán, náš Bůh.
Ti, kteří radostně přijali jeho slovo, byli pokřtěni a toho dne bylo přidáno asi tři tisíce duší.
A to křesťané dělají od tehdy a podnes - dávají se pokřtít. Žijí to slovo, poslouchají, co řekl apoštol. Dávají se pokřtít jednou, ne znovu, podruhé, jak napadá oka, ani desetkrát, jak napadlo vás.
Stejně tak se dávají pokřtít naše děti, protože i pro ně je dané slovo a zaslíbení určené. Dávají se pokřtít také jednou.
Hezký den Cizinec |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Pátek, 09. prosinec 2022 @ 17:08:45 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vota jsi slušný člověk Děkuji ti, že sis všiml šikany, a že ses mě zastal |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 16:59:11 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Akuzativ, to vím, že je vidět, jaký jste blb a manipulátor.
A psal také, že svátost křtu mimin byla v jeho životě zcela chybná, mylná praxe. A že ŘKC náboženství se ho netýká a nebude.
A to napsal dobře a pravdivě. Jeho situace je jiná, než například nás, kteří jsmeprožili v ŘKC náboženství mnoho let.
Hezký den Cizinec |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: martino v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 17:18:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinče a co řešíš? Když si se zde jednou jako "křesťan" stal propagátorem mnohoženství a cizoložství dnes si se zase velmi rychle stal propagátorem morálnosti a mravnosti pro rozesílání nahých pánských přirození. D42 zde nepsal žádné svědectví. D42 zde psal o své náboženské úchylce, že se nechal po druhé pokřtít, což je projev debility a demence, nikoliv svědectví. Samozřejmě, ža taková zvrhlost před Bohem není žádná pečť víry, ale veřejnou zradou Krista. Protože tobe je takové jednání vlastní, tak si se zde toho hned chytil a okamžitě zde glorifikuješ D42. Je to přesně jako by jsi zde glorifikoval zradu Jidáše. Přesně tak se zde chováš. Samozřejmě, že jeho situace není jiná, jak se snažíš zde šířit. Je to zrada Krista a ty hlasitý propagátor Satanismu, protože takové lidi jako ty a Myslivec a D42 Satan potřebuje jako své věrné a vy se faklt snažíte, až se z vás kouří. |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 17:38:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Hej Martino! Ty modláři prolhaný, porušení božího přikázání je hříchem ke smrti!
- Exodus 20, 16 [www.biblenet.cz]Nevydáš proti svému bližnímu křivé svědectví.
- Deuteronomium 5, 20 [www.biblenet.cz]Nevydáš proti svému bližnímu falešné svědectví.
|
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 17:58:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivec Myslím si, že tu diskuzi si můžeš dohledat sám Křesťan by měl být slušný |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 17:58:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivec Myslím si, že tu diskuzi si můžeš dohledat sám Křesťan by měl být slušný |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: martino v Neděle, 04. prosinec 2022 @ 19:52:51 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivec
|
]
Zatracený Martino (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 04. prosinec 2022 @ 20:27:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A jak se ti Martino žije s tou tvou mega sprostotou v duši kterou zde neustále předvádíš a tvým hříchem ke smrti z křivých svědectví? Třeba v noci, jak se ti spí? Netrápí tě noční můry a útoky satana, kterého neustále na boží děti přivoláváš tým zatracujícím řevem? Tvůj modlářský kolega Oko lže a lži spojuje s hulvátstvím. To je zlé. Ale ty Martino lži spojuješ nejenom s hulvátstvím, ale sprostou lží se snažíš zatracovat. A to dělají sluhové satana.
Ty zde Martino vynášíš ZATRACENÍ ze své duše na světlo, aby se vidělo co v tobě je. Musíš to dělat, aby každý viděl jak může skončit člověk, který na jiné přivolává satana! Jsi odstrašující příklad. Ve tvém vyjadřování jsou prvky, ze kterých je zřetelné, že boží trest u tebe již započal. Pýcha v tobě naroste tak, že od špinění božích dětí přejdeš ke špinění Boha, to však uděláš jenom jednou, a bude to tvým rychlým koncem. A ze dne na den se tvé komentáře z GS ztratí. |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 19:32:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Martino, všiml jsem si, že jste se stal dlouhodobě propagátorem mnohoženství a cizoložství. Psal jste dokonce o nějaké sektářské manželce a o vaší touze utéci od ní a od dětí k nějaké konkubíně. S tím už jste už přestal, tak jste si ten váš problém už vyřešil. Nebo jste zestárl, tak vás to přešlo.
Teď jste se zase velmi rychle stal propagátorem "morálnosti a mravnosti" pro rozesílání nahých pánských přirození, spolu s vaší kolegyní Akuzativ. To je vaše věc.
Cizinče a co řešíš?
Já v této věci nic neřeším, nevím, kdo co komu z vás trollů tady posílal. Proto jsem myslivci odpovídal, že nevím, kdo z vás tu posílal nějaké nahé přirození.
A je mi také jasné, že účelem vašeho trollení je odvést diskuzi právě od tématu, tedy od křtu.
A tak je to normální, Martino, že se lidé dají 𝓳𝓮𝓭𝓷𝓸𝓾 pokřtít, když uvěří.
"Učiňte pokání a každý z vás ať se dá pokřtít na základě jména Ježíše Mesiáše na odpuštění svých hříchů, a přijmete dar Ducha Svatého. Neboť to zaslíbení platí vám a vašim dětem i všem, kteří jsou daleko a které si povolá Pán, náš Bůh."
A to křesťané dělají od tehdy a podnes - dávají se pokřtít, žijí to slovo, poslouchají, co řekl apoštol. Stejně tak se dávají pokřtít naše děti, protože i pro ně dané zaslíbení je určené.
Hezký den Cizinec |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: martino v Neděle, 04. prosinec 2022 @ 20:03:53 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec
|
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 17:53:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec Diskuze o pohlaví, tu na webu je Jak ses zapojovat, to si najdi |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 19:33:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Díky za radu, nepotřebuji. Diskuze byla dávno uzavřena a není na ní co řešit.
Pokud máte k tématu něco nového, můžete uvést.
Hezký den Cizinec |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 18:04:40 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec Jsi na křesťanském webu |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Pondělí, 12. prosinec 2022 @ 19:39:53 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec já nevím, jestli jsi nemocný magor, ale s tím co píšeš, běž do hajzlu Na slušný komentář ti samozřejmě odpovím
|
]
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: martino v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 15:30:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizunec
Myslivče, je tu ale v diskuzi jeden troll a úchyl, který celkem často pohazuje po druhých svoje přirození - je tedy možné, že si ti dva trollové něco psali mezi sebou navzájem.
martino
Koukám, že tu už máme dva úchyly co zde hází pánská přírození. Cizinče to si musíš s Myslivcem vyřešit sám kdo z vás má jako prioritu nahá pánská přirození. Já jen bych vám připomněl že jsme nakřesťanském serveru a vaše záliba v pánských přirození se nás netýká. Jděte se léčit... |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 16:40:39 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | To je možné, Martino, že tu už máte dva úchyly co zde hází pánská přírození. Ani bych se tomu nedivil ve vaší situaci. Dobře jste připomněl, že jsme na křesťanském serveru a vaše záliba v pánských přirození se nás netýká. Jděte se léčit...
Cizinče to si musíš s Myslivcem vyřešit sám kdo z vás má jako prioritu nahá pánská přirození.
Ne, nemusím, Martino.
Hezký den Cizinec |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: martino v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 17:25:34 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec
To je možné, Martino, že tu už máte dva úchyly co zde hází pánská přírození.
martino
ne já, ale GS. Již jste svoji zálibu oznámil manželce, že jste zde na GS obhajoval mnohožeství, ciziložství, nevěru a dne rozesílání nahých pánských přirození? To jste se manželce jistě nepochlubil. Udělali jste zde ty aMyslivec z toho kalnou stoku nemravnosti a morální pokleslosti, je to hnus a ještě vás obhajuje nick Milka. A je to v tomto virtuálním světě opradu žena? Ptím se proto, že zde za nicky Myslivec, Cizinec a D42, je morální a mravní spoušť. prostě hnus!!! |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 19:35:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Martino, manželce jsem neoznamoval, že jste zde na GS obhajoval mnohoženství, ciziložství, nevěru a dnes rozesílání nahých pánských přirození.
Nezajímají jí vaše problémy.
Hezký den Cizinec |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 21:41:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec Není vůbec normální se s někým přetahovat o přirození, jak to tu děláš ty Děláš to dlouhodobě |
]
Chocholoušek (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 23:49:18 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Není normální vyjadřovat se v neživotném rodě, není normální někomu že ti zasílá do komentářů nahé přirození, není normální psát někomu že se s někým přetahuje o přirození, není normální si něco takového vymýšlet. Není normální někoho takto špinit a ještě být na toho koho špiníš vulgární. Tomu se říká šikana! To ty zde šikanuješ Akuzativ! Ale vzhledem ke tvému notně vyšinutému diskusnímu projevu, si to zřejmě asi ani neuvědomuješ. Už jenom proto, že důkazy k obviněním které si vznesl jsi povinný předložit ty, ale požaduješ je po jiných. Připadáš mi jako případ pro Chocholouška. Myslel jsem si, že je to u tebe momentální zkrat, ale ty v tom i po dvou dnech pokračuješ, takže to bude něco vážnějšího. Dále se již tebou zabývat nebudu, patříš na psychiatrii, zřejmě budeš duševně nemocný člověk a s takovými jako ty mám soucit, a nechci dále zhoršovat tvůj duševní stav. |
]
Re: Chocholoušek (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Neděle, 04. prosinec 2022 @ 09:47:26 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivec Zase slintáš |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 16:44:50 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | To je možné, Martino, že tu už máte dva úchyly co zde hází pánská přírození. Ani bych se tomu nedivil ve vaší situaci. Dobře jste připomněl, že jsme na křesťanském serveru a vaše záliba v pánských přirození se nás netýká. Jděte se léčit...
Cizinče to si musíš s Myslivcem vyřešit sám kdo z vás má jako prioritu nahá pánská přirození.
Ne, nemusím, Martino.
Hezký den Cizinec |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 17:24:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Dobrý večer Cizinče. Jenom taková drobná nuence, která stojí za povšimnutí. Všiml jste si, že když Martino začal s tvou svojí již tradiční defilírkou hulvátské bigotnosti, lží a pomluv, tak k těm "nahým přirozením" přidal "pánské"? |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 19:37:27 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Ne, to jsem si nevšiml. Ale všiml jsem si, že téma dále rozvíjí, asi mají nějaký důvod.
Odhaduji, že svědectví o křtu musí být pro sektáře velký problém, když k rozbití diskuze nad tématem použijí takový "kalibr" a sami se odhalí, co je jejich zájmem. A to dost zvráceným zájmem.
|
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 04. prosinec 2022 @ 16:37:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Odhaduji, že svědectví o křtu musí být pro sektáře velký problém, když k rozbití diskuze nad tématem použijí takový "kalibr" ..
Tak. Svědectví? Pohádky. Dobře si pamatuji jak mne někdejšího fanatického katolíka iritovali otázky k těmto "svědectvím". Dostávalo mne to do úzkých. Svědčit o tom co nikdy nefungovalo, ale co by člověk moc chtěl aby fungovalo, neustálé řeči o tom jak to u jiných funguje, a přitom stále kde nic tu nic. Jenom trocha příjemných emocionálních prožitků modloslužby, které za vraty kostela rychle vyprchaly a vracely "modlářského narkomana" do životní reality, kde se nic z toho co se slibovalo ve svátostech NEKONALO. Dokonce i ti co v kostele obraceli oči v sloup a často přijímali svátosti se v "civilu" začali chovat jinak. Žádný unylý pohled jako v kostele, vně kostela pohled dravce. Žádné úsměvy a "bratrské" podávání rukou, vně kostela se k sobě neznají a chovají hůř než cizí! S tímto se Cizinče dnes a denně setkává každý katolík. To co zde "naši" řk popisují není realita. Jsou to jejich sny jak by chtěli aby to vypadalo, a když jim jejich sny někdo bere konfrontací s realitou a faktem, no tak prostě povykují. A jelikož všechny společně ovládá duch nečistoty (vulgarismus, pomluvy, lži, špinění), tak ten samý zlý duch je společně motivuje k nečistotám sexuálním. Na kauzy "přirození" se naplno ukázalo kdo ten zdejší modlářský kvartet spojuje, a za pozornost stojí, že jeden z modlářů není řk. Modlářství je označované i jako smilstvo. Proto je každý modlář zároveň i hulvát. |
]
Re: Dotaz na Cizince (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 16:47:09 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Martino, pozoruji, že v tom tvém neustálém hrubém a vulgárním projevu se začaly objevovat znaky primitivismu a úplného odtržení se od reality na takové úrovni, že je vysoce pravděpodobné, že jsi buď duševně nemocný anebo posedlý zlým duchem. Dle znásobené intenzity tvých lží v posledních dnech je zřejmé, že tě krom sprostoty přitahuje a ovládá i duch nečistoty a zvrácené sexuality. Dávno mám u tebe podezření, že za tvou dlouholetou hyperaktivitou extrémně vulgární bigotnosti stojí tvoje sexuální úchylka a podle tvé neutuchajícím intenzity sprostoty asi úchylka pořádná. Možná právě proto se tak často zmiňuješ o brání prášků, alkoholu a drogách. Tím jak zde Akuzativ začal úchylně vyvádět, a to jak tě jeho úchylné vyvádění ihned strhlo k primitivním lžím a zlovolným výmyslům mi moje podezření potvrzuješ. Každým dalším tvým vulgárně lživým výlevem ukazuješ na to co v tobě je. Zřejmě se ti ten celibát pěkně tlačí na mozek. |
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 20:27:11 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec takové řeči jsou zbytečné Spíš je třeba doložit pravdu S pitomými úvahami běž do hajzlu, rádoby svatoušku |
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Milka v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 20:31:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Akuzativ
Spíš je třeba doložit pravdu
Ano, je třeba doložit pravdu.
Vyjádření, že zde někdo posílal nějaké fotky je dosud nedoloženo. Tak hledej. hledej, ....kdo, kdy, kde,...jestli vůbec něco takového tady bylo. Vzhledem k tvému velmi nedůvěryhodnému vystupování tady se nikdy nic takového nestalo.
|
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 20:56:29 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Milkas takovou lží běž do hajzlu to mi bylo ublíženo
|
]
Úchyl, lhář, hulvát a Chocholoušek. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 21:02:24 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A je to tady. Další hulvátské výroky Akuzativ. A odkaz kdy a kde stále nikde. |
]
Re: Úchyl, lhář, hulvát a Chocholoušek. (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 21:36:51 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivec Nepíšu vulgárně, jako ty Poslyš, chováš se jako hajzl |
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Milka v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 21:06:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Akuzativ
Kde? Kdy? Kým?
Takové nařčení musíš dokázat.
|
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Milka v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 21:16:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Akuzativ
A mluv slušně, nebuď vulgární
|
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 21:33:27 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Milka Ty prasárny, které tak hájíš, jsou veřejně na webu GS Tak dokazuj |
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Milka v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 21:38:54 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Akuzativ
Žádám jediné - DÚKAZ..ŽE TVÉ NAŘČENÍ NENÍ LEŽ !
Ty dokazuj, protože od tebe pochází to nařčení.
|
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 21:44:40 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Milkajdi do hajzlu Jsi na GS, je to veřejný web a veřejně to tu bylo napsáno a vloženo Tak jsi do hajzlu
|
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Milka v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 21:59:48 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Akuzativ
veřejně to tu bylo napsáno a vloženo
KDE? KDY? KÝM?
Dokaž to
|
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 22:02:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Milka Naposledy Jsi na veřejném webu To mi bylo ublíženo Běž s těmi prasárnami do hajzlu, když je chráníš |
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Milka v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 22:11:06 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Akuzativ
Vznášíš tady obvinění. Dokaž to.
Tvoje slova: "veřejně to tu bylo napsáno a vloženo"
KDE? KÝM? KDY?
|
]
Ahoj Milko (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 22:09:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Milko, taky vnímáš z Akuzativ traumatizovanou osobnost?
|
]
Re: Ahoj Milko (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 22:16:26 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivec aha, takže chápeš Jsi hajzl, a co si vlastně myslíš? Kdo má mít na tebe čas a kdo ti má neustále oponovat Jdi do hajzlu
|
]
Re: Ahoj Milko (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 22:20:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Potřebuješ pomoc? Svěř se. Nikdo ti neubližuje. To ty se chováš divně a vulgárně. |
]
Re: Ahoj Milko (Skóre: 1) Vložil: Milka v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 22:37:46 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivče, tady se přece nedá svěřovat :) Je to moc otevřený prostor.
Já bych se tady taky nesvěřovala:)
|
]
Re: Ahoj Milko (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 22:47:45 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To máš pravdu Milko. Ani nečekám, že by se svěřil. Myslel jsem to jako formální gesto dobré vůle. To, že má nějaký traumat je zřejmé. Je mi ho líto. |
]
Re: Ahoj Milko (Skóre: 1) Vložil: Vota v Pátek, 02. prosinec 2022 @ 09:33:06 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Akuzativ, odkazy na nahotiny různých pohlaví zde vkládal Neprihlaseny, dnes nick Syntezátor - nebo tak nějak podobně. Ne myslivec. Nicméně myslivec, Cizinec, Danny42, rosmano, Willy, Milky si Vás pořád dobírají, lépe řečeno jak psal nějak podobně Cizinec - nediskutují, ale jako trollové hned Vás dehonestují, s cílem ponížit Vás. Obrana proti tomu je zbytečná, jen ty trolly vyprovokujete k další útokům. Že jsou to povahově "hajzlové", o tom žádný spor. |
]
Re: Ahoj Milko (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Pátek, 02. prosinec 2022 @ 10:46:01 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jenže Akuzativ píše
Mysliveckoukej - špatně jste se uvedli ty a další Posílali jste mi ke komentářům nahé přirození snad ne svoje Takže mě neobtěžuj Rozumíme si?
Fotka přirození je něco jiného než screen z webchatu, kde jsou nazí modelové a modelky. Akuzativ ale ani nepíše o fotce. Jen o nahém přirození. Ale to snad nemyslí vážně, že by někdo posílal přirození. Jako amputované? Asi myslí fotku. No Akuzativ je někdo psychicky nemocný. A nick Vota taky zdravý nebude, když si ořezává v dospělosti ptáka, protože se dočetl v nějaké knížce, že za to půjde do nebe, či co... Ale fotku neposílej, tele Voto. Mně kdo na seznamce poslal místo fotky obličeje fotku páka, tak šel automaticky do blokace. :-)
Jinak jestli tu někdo trollí, tak Akuzativ. Naštěstí mě už opruzuje málo. Ale mělo, měl, měla by napsat, zda je nebinární, nebo pokud je binární, tak co je...
|
]
Re: Ahoj Milko (Skóre: 1) Vložil: Vota v Pátek, 02. prosinec 2022 @ 15:19:59 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Syntezator, Vy jste magor. A s takovými nediskutuji. Odkazy na fotky odhalených přirození jste vkládal Vy a ne já a nikdo jiný, než Vy sám. Tak si nehrejte na nevinného. O sexualitě zde vedete řeči především Vy. A o pohlaví Akuzativa zde vedete řeči zase Vy, ale nejen Vy, ale další trollové, co se mají za kristovce, křesťany. Cizinec, myslivec, Danny, Gregorios, Willy, rosmano, Milka. Jen ho dehonestujete, trollové. Prostě jste magoři jeden vedle druhého vyjmenovaní. |
]
Re: Ahoj Milko (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Pátek, 02. prosinec 2022 @ 16:01:11 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vota Je to pravda, taky to tak vidím Vrhnou se na nepohodlného člověka a šikanují Na druhé straně si hrají na svatoušky |
]
Re: Ahoj Milko (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Pátek, 02. prosinec 2022 @ 16:38:43 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vota, tele jsi pokrytec. Nikdo tě nenutil klikat na fotky. Ale ty klikáš. Proč to děláš blbečku?
Tomu ale ty nemůžeš rozumět, starožitná jarmulko...
A o svém ptákovi jsi tu vypisoval ty, že sis ho obřezal. Kvůli tvému náboženskému judo fanatismu.
Mně je to jedno, bobku. Však řezal sis to sobě, ne mně. Na můj život nemá vliv, co si uřezáváš...
Obřež si klidně třeba hlavu. Je tvoje. Ne moje. |
]
Re: Ahoj Milko (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Pátek, 02. prosinec 2022 @ 18:10:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Syntezator přestaň otravovat se svými prasečinami Jdi do hajzlu |
]
Re: Ahoj Milko (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Pátek, 02. prosinec 2022 @ 18:33:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Prasečina? Ta holka je prasečina? Tak krásná holka je pro tebe prasečina? To je jasné, že z tebe mluví závist.
Praskni závistí. |
]
Re: Ahoj Milko (Skóre: 1) Vložil: martino v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 17:33:26 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Syntez
|
]
Re: Ahoj Milko (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 17:49:45 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Martino: Pro křesťana je ta baba kus masa co se prodává, stejně jako hovězí a telecí v masně. No fuj Martino, to je nechutné. Dvakrát nechutné. S takovými nelidskými výroky bys mohl z fleku dělat bachaře v nacistickém koncentráku! Žádný křesťan by něco tak nelidského nikdy nenapsal! Poučím tě. Ve vzoru Krista máme MY křesťané příklad, jak se máme k padlým děvám chovat. Dohledej si to v Písmu! Padlá děva zaprodává své tělo a většinou to dělá pro své lehkoživé žití, ale ty Martino jsi dávno zaprodal svou duši a to ne pro lehkoživost, ale pro tvou zálibu ve špíně a špinění, sprostotě a všemožném hnusu, který zde po tolik let názorně demonstruješ. Jednou za to všechno strašlivě zaplatíš, a budeš u toho skřípět zuby. |
]
Re: Ahoj Milko (Skóre: 1) Vložil: martino v Neděle, 04. prosinec 2022 @ 20:10:27 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivče ty vážně musíš být úchyl když slintáš nad fotkou nahé baby na internetu...jsi nechutný a máš tu kámoše co slintá také.... |
]
Hřích ke smrti (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 05. prosinec 2022 @ 09:59:40 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A co ty Martino? Slintáš u toho když zde o mně takto lžeš?
Forma kterou lžeš nese v sobě křivé svědectví. Máš hřích ke smrti. |
]
Re: Ahoj Milko (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 18:33:52 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pro křesťana je ta baba kus masa co se prodává, stejně jako hovězí a telecí v masně. O jaké závisti to mluvíš? Je to obyčejná baba pro zoufalce za peníze.To je srandovní zatuchlá řeč, plesnivý dědo. Ta fotka je můj screen z webu chaturbate. To já ji vyfotil. Respektive jsem udělal video sekvenci a tu zastavil. Ona nic za peníze nedělala. Nebo některé tam dostávají i tokeny, ale většina ne. Prostě tam píšou lidi z celého světa. Je to web chat. To je směšné ty tvoje plesnivé představy o nebezpečnosti nahého těla. Nahý ses narodil, šašku. A nahý odejdeš. A sežerou tě červi, nadutý seniore. Fuj, to je hnus. Ne sex, ne na holka. To je krása. Sex je krása, krásní mladí lidi. Ale vy jste hnusní. Pobožné skoro zdechliny. S*****ící pobožní páchnoucí stařeckým puchem. To je pravý hnus. Pobožné názory, náboženský fanatismus, nenávist k životu, nenávist k mladým, závist, ropuší odulé ksichty. Pánbíčkování, křižování se. Pokrytectví. Znovu říkám ta holka je luxus a i v komunikaci by byla luxus. Kdo dobře vypadá, je důkaz, že to má v hlavě v pořádku a stará se o sebe. Ty jsi proti ní nula. Stará, škaredá zdechlina jsi. To se pozná i podle psaní. A tvoje psaní je právě takové. Hezký člověk píše úplně jinak. Ty jsi vizuálně škaredý. Proto píšeš, jak píšeš. |
]
Re: Ahoj Milko (Skóre: 1) Vložil: Vota v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 17:59:25 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já si tu diskuzi pamatuji moc dobře, Syntezarore alias Neprihlaseny. Moc dobře. A nemám jako Vy ve Vašem rejstříku chování lži. Tady je odkaz na tu diskuzi, kde jste zasílal své prasečinky a s odkazem na Akuzativ:
http://granosalis.cz/modules.php?name=News&file=article&thold=-1&mode=flat&order=1&sid=2471445#382257
Dále, Vaše urážky ať už osobní či antisemitské, jen ukazují na to, co jste zač.
Sice se zde vymykáte z běžného standardu od zdejších křesťanů, ale v podstatě jste jako oni - Cizinec, myslivec, Danny, Milka, rosmano, Gregorios. Neustále, ač zde Akuzativ jasně dává najevo, že je muž a ne žena, oslovujete ho jako ženu nebo ve středním rodu. Urážíte ho a popouzíte zcela záměrně a chtěně. A myslivec se tím i chlubí.
Nedivím se Akuzativ, že Vás nazývá hajzly a pod. Jimi bez pardonu prostě jste. Hajzlové, co jim to dělá zjevně dobře. |
]
Re: Ahoj Milko (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 18:24:00 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jo tak dva roky starou diskusi si už fakt nepamatuji. Ale nejsou tak genitálie uživatele myslivec, jak tu celou dobu píše akuzativ, že pýr mu něco myslivec posílal. Jsou tam fotky hermafroditismu, což je záležitost pro lékaře. No to je dobré, abyste vy, pobožní ty fotky viděli, abyste pochopili, že toho je v přírodě daleko více než v té vaší směšné pohádkové knížce.
Jestli to je prasečinka, tak to jen ukazuješ, jaký ji chudák. Nevydržíš ani pohled na medicínský obrázek. Jednak ti to znejistuje tvoji víru v tvého údajně bezchybného Jehovu a jednak ukazuje, jak je tvoje pobožnost psychotická. Jsi nemocný na hlavu a žiješ v jakési prudérní křeči. A přestože žiješ v prudérní křeči, tak sis obrázky hermafroditů zapamatoval. Zatímco já na to dávno zapomněl. Nežiju jen vaším webem, pobožní moulové. |
]
]
Re: Ahoj Milko (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 17:55:45 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Syntezator Vota je slušný člověk To, co sis tu na webu nadiskutoval, to tu máš |
]
]
Re: Ahoj Milko (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Pátek, 02. prosinec 2022 @ 15:26:39 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vota jsi slušný člověk Děkuji Já vím kdo vkládal nahé přirození k mému nicku na tomto webu Přesně jsi to vystihl, protože kolem bylo plno dalších sršňů, kteří se tím bavili Jsou to hajzlové mdlého charakteru To přece na tento web nepatří |
]
Re: Ahoj Milko (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Pátek, 02. prosinec 2022 @ 17:02:05 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pokud jsi tu obvinil, obvinila, obvinilo myslivce, že ti tu posílalo fotku svých genitálií, musíš to dokázat. Dej odkaz na tu debatu, kde to podle tebe je vloženo. Pokud nedáš odkaz, tak kecáš. Stejně jako tele.
Já jsem tu na granosalis explicitní fotu genitálií neviděl. Podle mě lžete oba dva.
Když tak si ty ptáky, ať už obřezané, nebo neobřezané, posílejte mezi sebou vy dva, vota a akuzativ a nezatěžujte tím diskusi. Vy dva jste mimoni.
Tele si vyrobí nebinární nick, to samé akuzativ. Tele se aspoň přiznalo, že má ptáka, kterého si obřezává. To je ale irelevantní. Jde o užití rodu.
Kdo píše z nicku Akuzativ, měl by aspoň sdělit, v jakém rodě mu mají psát ostatní účastníci diskuse. Čeština není angličtina. Čěština používá rody. A pokud užovatel, uživatelka nicku akuzativ záměrně nepíše rod, tak je to podlé chování. Gramatický rod je samozřejmost. I kdyby si ho vymyslela, vymyslel a přitom v reálu měl opačné pohlaví. To je jedno. Jde o to, že rod musí uvést. Rod pro možnost komunikace. |
]
Re: Ahoj Milko (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Pátek, 02. prosinec 2022 @ 18:01:08 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Syntezátor Jdi do hajzlu Máš to na webu GS, co tu nacvičuješ s prasečinami a kdo tě v tom obdivuje Ten akuzativ - rádoby vzdělanče Piš si co chceš, nečtu tě |
]
Re: Ahoj Milko (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Pátek, 02. prosinec 2022 @ 18:46:26 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Atraktivní dívku nazvat prasečinou může jen ten, kdo sám je neatraktivní. Ty jsi tak hloupý/hloupá/hloupé, že nechápeš, že ses prozradil/a/o, že vypadáš bídně. Jenom škaredý člověk jedná popudlivě na hezkého. Je vyloučeno, aby tohle napsal hezký člověk. Jsi škaredé.
Tak pukni závistí. |
]
Re: Ahoj Milko (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Pátek, 02. prosinec 2022 @ 18:50:20 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Syntezátor veď si tu samomluvu prevíte Od tebe nic neotevírám a nebudu číst, šmudlo |
]
Re: Ahoj Milko (Skóre: 1) Vložil: martino v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 17:50:52 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Syntez
|
]
Re: Ahoj Milko (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 18:18:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ne, neviděl jsem na granosalis přirození dědka s nickem myslivec ani dědka s nickem martino. A neznám nikoho, koho by zajímaly genitálie dědků. Možná gerontofily?
Jinak co si pamatuji, tak z nicku martino někdo píše pořád o chlupech na satanově zadku. Vypadá to, martino, že ti nějaký magor ukradl nick a píše podivnosti.... Nebo to děláš ty sám? |
]
Re: Ahoj Milko (Skóre: 1) Vložil: Milka v Pátek, 02. prosinec 2022 @ 22:15:58 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Akuzativ Já vím kdo vkládal nahé přirození k mému nicku na tomto webu
Že to sem nepatří, to máš pravdu.
Ale byl neprávem obviněn a špiněn někdo jiný.
Co s tím uděláš?
|
]
Re: Ahoj Milko (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 18:03:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Milka diskuze o pohlaví a obrázky si dohledej, ať víš |
]
Re: Ahoj Milko (Skóre: 1) Vložil: martino v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 17:43:26 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Akuzative dopustil si se velké morální chyby, že jsi v tom okamžiku z toho neudělal pořádnou diskusní bouři...dnes je to něco na úrovni tkz. obětí co si po 20 letech náhle vzpoměli, že byly sexuálně zneužiti. Chlapci a dívky v dětství. Nebo ženy viz. kauza MUDr. Čimický psychiatr a další. Bylo by nejlepší ten odkaz sem dodat , jistě si vzpomeneš na autora případně rok nebo téma diskuse atd. Já např. si pamatuji, že právě Myslivec mi posílal odkazy na videa aby tím oznámil jak o mě uvažuje, ale žádné pánské nebo ženské pohlaví mi neposlal. Proto se domnívám, že on by toho byl schopen, stejně jako ten magor Syntez. To jsou lidi s omezenou komunikační schopností a fungují na vulgaritě, nadávkách, urážkách, dehonestaci apd. včetně internetových odkazů která jsou pak morálně a mravně pokleslá. |
]
No to sou mi zajímavý věci. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 17:55:48 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Dobře, že to připomínáš. A pošlu ti to znova Martino. :-)))))
Nemyslíš, že už máš dost Martino? |
]
Re: Ahoj Milko (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 22:21:10 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Martino vlastně tu na webu jde o permanentní šikanu Nejspíš se tu osazenstvo sprosťárnami dobře baví
|
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 16:44:53 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Akuzativ, vím, že takové věci jsou zbytečné. Klidně běžte s pitomými úvahami kam chcete, pokud vám to tak vyhovuje.
Hezký den Cizinec
|
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: martino v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 18:02:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec
martino
Ty jsi nedoložil vůbec nic, jen to, že jsi velmi iniciativní blb, což všichni víme. Triumvirát Cizinec, Myslivec, D42 je šaškárna náboženských sektářů a magorů, které spojuje svátost křtu v ŘKC a následná zrada Krista, nenávist k ŘKC a věřícím, dehonestace všeho co souvisí s ŘKC a obhajování sektářství až na úroveň sluhů Satana. Cizinče jsi neúspěšný ve svém tažení protože jde za tebou smrad Satana jako byla obhajoba cizoložství, glorifikace monohoženství, stejně jako te rozehřála diskuse o nahých pánských přirození. Hned si pookřál a až nezdravě se v tom rochníš. Jsi hetero? Nebo to máš komplikovanější jako s vírou? U tebe člověk nikdy neví jak ho ještě překvapíš, ale vždy je to hodně křetansky vzdálené. |
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 18:06:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec to doložil! Ale ten tvůj katolický kolega nic nedoložil, a ty jsi hnedka spustil ten tvůj sračkomet na plné obrátky. Styď se! |
]
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Vota v Sobota, 03. prosinec 2022 @ 18:20:51 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Kecáte zas, Cizinče. S tím začal Danny42, ale dost na popud Váš, myslivce, Willy, Gregorios. Ne že ne. Od Danny42 to byla dehonestace vůči Akuzativ dost mimo téma, že. Že na to zareagoval martno způsobem Vám naprosto osobním a osobitým, jen ukazuje na to, že Vy dva si nemáte co vyčítat. |
]
Zákon Mojžíšův (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 04. prosinec 2022 @ 00:12:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Hele Vota, neblíží se zase nějaký ten tvůj náboženský transfér? Sleduji, že zde zastáváš super moderní pseudonázory na šikanu a pohlaví. U židů ti snad nevysvětlili zákony Mojžíše? V případě sexuálních deviací jsou dost tvrdé, zrovna tak jako v případě křivých svědectví. Raději zabrzdi "žide". |
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: martino v Neděle, 04. prosinec 2022 @ 20:28:16 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec
|
]
Něco dalšího.. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 05. prosinec 2022 @ 09:50:53 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Správně- PRAVDĚPODOBNĚ neb Akuzativ tak nějak odmítá sdělit kdo to je i když prý ví kdo to je.Do těch tvých sprostých pomluvných lží Martino se to "nahé přirození" dle tebe pánské! tak nějak rychle a snadno implementovalo.
To jak snadno do tvých sprostých lží zapadla ta úchylnost a s jakou vehemencí a intenzitou jí zde presentuješ Martino, ukazuje na to, že krom jiného s tebou není "něco" dalšího v pořádku.
|
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 05. prosinec 2022 @ 16:34:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Díky Martino za radu.Neřeším to.
Ale tobě je to fuk.
Tak, Martino. To jste se jednou výjimečně při vašem psaní ve druhé osobě trefil!
Co si mezi sebou posíláte, to je mi opravdu fuk. Je to vaše věc.
Stejně tak je mi fuk, když píšete o problémech se sektářkou manipulativní manželkou, dezercí k evangelíkům či konkubíně - vaše problémy. Už před léty jsem jednomu trollovi psal, že není na mne, abych řešil vaše problémy.
Pokud je chcete mít, mějte si je.
"Učiňte pokání a každý z vás ať se dá pokřtít na základě jména Ježíše Mesiáše na odpuštění svých hříchů, a přijmete dar Ducha Svatého. Neboť to zaslíbení platí vám a vašim dětem i všem, kteří jsou daleko a které si povolá Pán, náš Bůh.
Ti, kteří radostně přijali jeho slovo, byli pokřtěni a toho dne bylo přidáno asi tři tisíce duší.
A to křesťané dělají od tehdy a podnes - dávají se pokřtít. Žijí to slovo, poslouchají, co řekl apoštol. Dávají se pokřtít jednou, ne znovu, ani desetkrát, jak napadlo vás.
Stejně tak se dávají pokřtít naše děti, protože i pro ně je dané slovo a zaslíbení určené.
Hezký den Cizinec |
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 30. listopad 2022 @ 21:34:48 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Křest je u člověka jenom jeden - a toto Boží obdarování platí už navěky. Bez ohledu, jak člověk žije, čemu věří či nevěří.
Teď Stando k tématu křtu.
Už tedy rozumíš, že křest je jen jeden?
Když jsi tu v historii mnohokrát psal o dvou křtech, otom, že se někdo dal dvakrát pokřtít či podruhé pokřtít, rozumíš, že ses spletl? Že takovým psaním jsi dal najevo nejen základní neznalost křesťanské praxe, ale i základní neznalost ŘKC učení?
Ani žádný katolík, který zná ŘKC učení o svátosti křtu, nikdy nenapíše, že se "dal někdo podruhé pokřtít" nebo že "byl podruhé pokřtěn", Stando.
Pokud by ti alespoň tato základní věc byla jasná a věděl bys, že je jeden křest, bylo by to dobře do dalších diskuzí.
Toník |
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 07:18:06 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Už tedy rozumíš, že křest je jen jeden?"...
I zde se ptáš způsobem, který předjímá nějaké mé údajné dřívější neporozumění. Diskusně manipuluješ ...
Z nás dvou jsem to ale nebyl já, že bych se - jako už dávno pokřtěný ve věku miminkovském - nechával znovu v pětadvaceti pokřtít v jezeře!
Křest je v životě člověka jenom jeden.
U tebe nastal tehdy, když tě ke křtu přinesli tví rodiče do katolického kostela a tam tě farář pokřtil.
Ten tvůj "druhý křest" v jezeře už tedy nebyl křtem skutečným. Byl nadbytečným - byl projevem tvé nevíry. I když jako křest vypadal, byl jenom prázdnou skořápkou - napodobeninou křtu skutečného.
Ve skutečnosti ti napomohl upadnout do dalšího života v omylech víry.
Je pak docela komické, když člověk takto "dvakrát pokřtěný" mně vysvětluje, že prý je jenom "jeden křest".
U tebe byly křty (jako obřady) hned dva - jeden ve věku miminkovském, druhý v dospělosti. A protože křest je opravdu jenom jeden (a platí hned ten první křest) , musel jsi ty sám sebe přesvědčit, že ten první křest žádným křtem prý nebyl.
|
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 07:52:30 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Z nás dvou jsem to ale nebyl já, že bych se - jako už dávno pokřtěný ve věku miminkovském - nechával znovu v pětadvaceti pokřtít v jezeře!
Z nás dvou, Stando, jsi to jen a jen ty, kdo píše o tom, že by se nechal znovu pokřtít v jezeře. Já jsem nikdy takovou věc nepsal, protože mně se nikdy taková věc nestala a nikdy jsem se znovu v jezeře nedal pokřtít.
Je tedy komické, kdyžti musím mnoho let vysvětlovat, že křest je jen jeden a ty pořád píšeš o nějakém "znovu křtu v jezeře". Ten znovukřest je ale jen ve tvé hlavě - fiktivní, z tvé neznalosti ŘKC učení a křesťanské praxe.
Křest je v životě člověka jenom jeden.
A rozumíš tedy konečně, že křest je jen jeden?
Pokud ano, jak vůbec můžeš napsat nesmysl, že byl někdo "znovu pokřtěn"?
U tebe byly křty (jako obřady) hned dva - jeden ve věku miminkovském, druhý v dospělosti.
Tvoje psaní ve druhé osobě, tvoje fikce, výmysly, přehazovačky - na tvoje fikce z tvého virtuálního světa jsem se neptal, Stando.
Mně zajímalo, jestli bys už konečně rozuměl, že křest je jeden, že člověk se dává pokřtít jen jednou. A zjevně stále ne, nechápeš ani naprostý základ křesťanství - a navíc dál dáváš najevo neznalost učení ŘKC, když píšeš o nějakém tvém fiktivním znovukřtění.
A tvoje fikce se netýká mé osoby.
Pro tvou informaci: Ohledně křtu nebyl v mém životě obřad ani jeden. Ani žádný obřad ohledně křtu v mém životě nebyl potřeba.
Toník |
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 10:06:37 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Křest je obřad, který musí splňovat jisté náležitosti, Jinak neplatí.
Např. přítomnost materie vody. Nebo přítomnost víry.
A tenhle obřad křtu se ve tvém životě, Toníku, konal hned dvakrát - jednou při křtu Cizince - miminka (litím vody na hlavu) - podruhé při "křtu" Cizince dospělého - ponořením v jezeře.
Tento druhý obřad byl už samozřejmě k ničemu - protože křesťanem jsi už od svého křtu miminkovského- a to už napořád.
|
]
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 02. prosinec 2022 @ 07:02:18 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Stando, zase ty tvoje fiktivní nesmysly se dvěma fiktivními obřady, které sis vymyslel.
Jako když jsi psal, že ' ty sám jsi se "postaral", aby v očích církevního práva byl tvůj sňatek sňatkem neplatným' - se dvěma obřady píšeš jen o nějakém tvé fikci, která se nestala. Zpět k tématu.
Já se ptám na to, zda už bys rozuměl, že křesťané se dávají jednou pokřtít ve vodě a nedávají se pokřtít znovu.
Že je jeden křest a není více křtů.
Že když píšeš o "dvou křtech", o "druhém křtu", o nápadech na znovukřtění, jen dáváš najevo tvou neznalost praxe křesťanů - a také poměrně základní neznalost ŘKC učení. Člověk, co zná základy ŘKC učení a rozumí mu, nikdy v životě nenapíše, že by se někdo dal znovu pokřtít. Ví, že taková věc není možná.
Co ti vlastně brání pochopit tak jednoduchou věc, že když lidé uvěří Bohu, přijmou Pána Ježíše, dají se potom pokřtít a ukončí starý bezbožný život?
Toník |
]
|
|
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: martino v Středa, 30. listopad 2022 @ 13:35:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | D42 přestaň zde ze sebe dělat idiota a dementa. prostě ty jsi měl smůlu, že jsi měl rodiče, kteří ačkoliv nebyli praktikující katolíci tě nechali pokřtít a samozřejmě ze křtu u nezletilých berou rodiče na sebe závazek, že dítě řádně vychovají v křestanské víře. Dnes na tom nic nezměníš, svátost nění průkaz pionýra nebo svazáka, který se zahodí kdyý se to hodí. Nadávej, stěžuj si a reklamuj u svých rodičů a přestň zde žvanit své debilní sračky o tom že ŘKC má falešné učení. Naopak pravda je taková, že ty máš falešné sektářské učení a jsi obyčejný sráč který zde pomlouvá a dehonestuje a nemá odvahu ani svá lživá tvrzeni se omluvit, protože blb jako ty lži nikdy nedoloží. Opakuji, jsi sračka a to říkám hodně noblesně. |
| Nadřazený |
|
Re: Proto Milko.. (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Středa, 30. listopad 2022 @ 14:31:53 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Danny42 Velká svoboda v církvi Tu svobodu mi dává Bůh Nikde ti fakt nepíšu o miminkovském křtu To tu píšeš sám, já ti mluvím o jednom křtu na odpuštění hříchů No a jak ty vlastně blahoslavíš Pannu Marii - neboť ji budou blahoslavit všechna pokolení |
| Nadřazený |
|
|
|