Re: Co stačí, aby byl člověk zachráněn na věčnost (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 27. listopad 2022 @ 10:09:05 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | ..."jako ten "bůh", co lidem hříchy dovoluje, umožňuje, schvaluje ..."...
Stále jsi nám tady, Toníku, nevysvětlil, jak že to vlastně děláš ty, že ti tvůj bůh údajně hřešit zakázal, hříchy ti neschvaluje a nesouhlasí s nimi - a ty stejně i tak zhřešíš? To je docela bezmocný bůh, nezdá se ti? Navzdory jeho vůli prosadíš svoji lidskou vůli a zhřešíš!
..."dospěli k závěru, že Ježíš Kristus byl na kříži stižen těmi tresty, které si zasluhoval hříšník."... - stačilo, když si Písmo přečetli, je to tam napsané.
A opět jako chytrá horákyně: Hned je to tam "napsané" - a hned je to současně i zvrácenost: "...že Bůh by si na Kristu vylil svůj hněv kvůli našemu hříchu."
Obojí logicky nemůže platit.
Pokud by mělo být správně, že Ježíš byl stižen tresty za naše hříchy, pak nemůže být zvráceností, že Bůh si vylil svůj hněv za naše hříchy na Kristu.
Spravedlnost vyžaduje za hřích trest. Neodpuštěný hřích sebou pořád nese spravedlivý trest. A neodpuštěný hřích nese na svých ramenou pořád hříšník - nikoli snad Bůh v nebi.
Vidím, Toníku, že tyto nuance ti zatím zjevně pořád unikají.
|
| NadřazenýRe: Co stačí, aby byl člověk zachráněn na věčnost (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 27. listopad 2022 @ 12:46:09 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Stále jsi nám tady, Toníku, nevysvětlil, jak že to vlastně děláš ty, že ti tvůj bůh údajně hřešit zakázal..
Údajně zakázal hřešit? Údajně?? Bůh z malým béé ÚDAJNĚ zakazuje hřešit?? Oko, Oko, kam se to až propadáš..
Hej Oko, tys asi nedával v náboženství pozor!
- 1 [www.biblenet.cz]Bůh vyhlásil všechna tato přikázání:
- 2 [www.biblenet.cz]„Já jsem Hospodin, tvůj Bůh; já jsem tě vyvedl z egyptské země, z domu otroctví.
- 3 [www.biblenet.cz]Nebudeš mít jiného boha mimo mne.
- 4 [www.biblenet.cz]Nezobrazíš si Boha zpodobením ničeho, co je nahoře na nebi, dole na zemi nebo ve vodách pod zemí.
- 5 [www.biblenet.cz]Nebudeš se ničemu takovému klanět ani tomu sloužit. Já jsem Hospodin, tvůj Bůh, Bůh žárlivě milující . Stíhám vinu otců na synech do třetího i čtvrtého pokolení těch, kteří mě nenávidí,
- 6 [www.biblenet.cz]ale prokazuji milosrdenství tisícům pokolení těch, kteří mě milují a má přikázání zachovávají.
- 7 [www.biblenet.cz]Nezneužiješ jména Hospodina, svého Boha. Hospodin nenechá bez trestu toho, kdo by jeho jména zneužíval.
- 8 [www.biblenet.cz]Pamatuj na den odpočinku, že ti má být svatý.
- 9 [www.biblenet.cz]Šest dní budeš pracovat a dělat všechnu svou práci.
- 10 [www.biblenet.cz]Ale sedmý den je den odpočinutí Hospodina, tvého Boha. Nebudeš dělat žádnou práci ani ty ani tvůj syn a tvá dcera ani tvůj otrok a tvá otrokyně ani tvé dobytče ani tvůj host, který žije v tvých branách.
- 11 [www.biblenet.cz]V šesti dnech učinil Hospodin nebe i zemi, moře a všechno, co je v nich, a sedmého dne odpočinul. Proto požehnal Hospodin den odpočinku a oddělil jej jako svatý.
- 12 [www.biblenet.cz]Cti svého otce i matku, abys byl dlouho živ na zemi, kterou ti dává Hospodin, tvůj Bůh.
- 13 [www.biblenet.cz]Nezabiješ.
- 14 [www.biblenet.cz]Nesesmilníš.
- 15 [www.biblenet.cz]Nepokradeš.
- 16 [www.biblenet.cz]Nevydáš proti svému bližnímu křivé svědectví.
- 17 [www.biblenet.cz]Nebudeš dychtit po domě svého bližního. Nebudeš dychtit po ženě svého bližního ani po jeho otroku ani po jeho otrokyni ani po jeho býku ani po jeho oslu, vůbec po ničem, co patří tvému bližnímu.“
Hele Oko, jestli jsi boží přikázání dočetl až sem, tak Bůh v přikázání hřích DOVOLUJE anebo ZAKAZUJE?
|
]
Re: Co stačí, aby byl člověk zachráněn na věčnost (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 27. listopad 2022 @ 13:06:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivče, proč se tu pořád takto ztrapňuješ!
Vždyť zatím jsi vůbec ani nepochopil podstatu toho, o čem jsem psal!
Opravdu statečně tu bojuješ - však proti vlastním tvým chimérám ve tvojí hlavě.
|
]
Re: Co stačí, aby byl člověk zachráněn na věčnost (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 27. listopad 2022 @ 13:49:10 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ale já ti chápu dobře Oko, jsi to ty co zde staví tvoje vlastní slova proti slovům vlastním i slovům Krista!! To ty zde nechápeš sám sebe a plácáš se, ba přímo topíš ve tvém GS bazénu plném tvých lží, pomluv a sprostot!
Ještě jednou Oko, chápu tě víc než si myslíš. Zažil jsem to tvé modlářské "chápání", jednou tak podruhé onak. Jednou ti bůh hřích dovoluje, podruhé zakazuje a mezi tím to tvé "chápání" poletuje jako Pštrosmajerova holubička.
A když si u těch trapností Oko, tak neskutečně trapné je to, že ve tvém věku neznáš ani základní etické pravidla slušnosti, což je ihned zřejmé na tvém žargonu. |
]
Re: Co stačí, aby byl člověk zachráněn na věčnost (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 28. listopad 2022 @ 07:40:53 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
A opět jako chytrá horákyně: Hned je to tam "napsané" - a hned je to současně i zvrácenost: "...že Bůh by si na Kristu vylil svůj hněv kvůli našemu hříchu."
To chápu, Stando, že jsi jako chytrá horákyně. Píšeš o tom pořád.
Já jako chytrá horákyně nejsem ani tvoje chytré horákyně nepotřebuju. Ale vím, že je v bibli napsané, že Pán Ježíš Kristus byl na kříži stižen těmi tresty, které si zasluhoval hříšník.
Už třeba ten Izaijáš a jeho dobrá zpráva:
Byly to naše nemoci, které snášel, a naše bolesti, které nesl; a my jsme si o něm mysleli, že je zasažen a ubit Bohem a zkrušen. Ale on byl proboden za naše přestoupení, zdeptán za naše provinění, na něho dolehla kázeň pro náš pokoj a jeho šrámy jsme uzdraveni. My všichni jsme zabloudili jako ovce, jeden každý jsme se obrátili na svou cestu, a Hospodin na něho nechal dopadnout vinu nás všech.
A to, co psal Izaijáš, to se stalo. On to viděl. A je to pravda.
Pokud by mělo být správně, že Ježíš byl stižen tresty za naše hříchy, pak nemůže být zvráceností, že Bůh si vylil svůj hněv za naše hříchy na Kristu.
Proč ne?
No, lidská "spravedlnost" to tak má, Stando.
A tak jde například zloděj v takové "spravedlnosti" naprosto nesmyslně do vězení. A v tom vězení ho živí stát. Takže zloděj způsobí někomu škodu, ve vězení ho je potřeba živit (což je druhá škoda) a poškozený nemá nic.
A tomu se nějakým omylem říká "spravedlnost".
To ale není spravedlnost. To je nesmysl. Nespravedlnost. Na všech stranách.
Spravedlnost nevyžaduje nutně trest.
Když nějaký zloděj učiní pokání, nejde do vězení, ale poctivě pracuje, způsobenou škodu nahradí čtyřikrát, nebo jen dvakrát, nebo alespoň jednou a kousek, omluví se za způsobenou škodu, usiluje o smíření, odpuštění, tak to je skutečná spravedlnost.
Trest k tomu není potřeba.
Vidím, Toníku, že tyto nuance ti zatím zjevně pořád unikají.
Tvoje psaní ve druhé osobě... Stando, pokud si vymyslíš nějaký nesmysl, tak většinou není tak složitý, aby mi uniklo, co zase za blbost sis ve tvé zvrácenosti vymyslel.
A pokud ten tvůj nesmysl maskuješ a neodpovídáš na otázky, tak mohu snadno vědět, že ten nesmysl ještě nemáš dopečený.
Toník
|
]
]
Re: Co stačí, aby byl člověk zachráněn na věčnost (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 28. listopad 2022 @ 08:54:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." No, lidská "spravedlnost" to tak má, Stando.
"...
My se zde ale nebavíme o lidské spravedlnosti (která je lidsky nutně nedokonalá vždycky) - hovořil jsem o Boží spravedlnosti. Ty jako tradičně všechno překroutíš a zamlžíš.
"Spravedlnost a právo jsou základ tvého trůnu; milosrdenství a věrnost kráčejí před tebou."
Chceš tu snad tvrdit, že Boží spravedlnost nevyžaduje za vinu trest?
Ve tvé popletené hlavě tomu možná tak je - ale aby jsi se jednou nedivil!
(Zach 5,2) Zeptal se mě: Co vidíš? Odpověděl jsem: Vidím letící svitek, dvacet loket dlouhý a deset loket široký. Řekl mi: To je prokletí, které vychází na celou zemi. Neboť každý, kdo kradl, jak je psáno na jedné straně svitku, zůstal bez trestu a každý, kdo lživě přísahal, jak je psáno na druhé straně svitku, zůstal bez trestu. Vyvedl jsem ho však, je výrok Hospodina zástupů, a vstoupí do domu zloděje a do domu toho, kdo lživě přísahá v mém jménu. Zůstane v jeho domě a zničí ho i s krovem a s kamením.
..." Když nějaký zloděj učiní pokání, nejde do
vězení, ale poctivě pracuje, způsobenou škodu nahradí čtyřikrát, nebo
jen dvakrát, nebo alespoň jednou a kousek, omluví se za způsobenou
škodu, usiluje o smíření, odpuštění, tak to je skutečná spravedlnost.
Trest k tomu není potřeba. "...
V tomto případě se jedná o Boží milost - o ospravedlnění hříšníka na základě jím učiněného pokání. Tím se tento hřích nadobro odevzdal Kristu. Spravedlnosti ale bylo učiněno zadost - za vinu hříchu zaplatil Kristus svým utrpením.
Bůh je nejvýš spravedlivý - nepromíjí lacino. Každá vina musí být smyta trestem. Pokud by jen jednomu hříšníkovi odpustil bez naplnění tohoto pravidla, musel by pak odpustit úplně všem.
Bůh neměří různým metrem, neprotěžuje nikoho.
|
]
]
Re: Bestiální bůh. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 28. listopad 2022 @ 13:28:52 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Každé provinění člověka volá po spravedlivém trestu!
(Jk 5,4) Hle, mzda, kterou jste zadrželi dělníkům, kteří požali vaše pole, hlasitě křičí, a volání ženců pronikla k sluchu Pána Sabaoth.
(Zj 22,12) „Hle, přijdu brzy a moje mzda se mnou, abych odplatil každému podle toho, jaké je jeho dílo. |
]
]
Re: Bestiální bůh. (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 29. listopad 2022 @ 09:05:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." Do toho. Vysvětluj."...
Tímto pokleslým způsobem se, Myslivče, můžeš třeba bavit doma se členy tvojí rodiny - pokud ti to totiž oni budou trpět a nedají ti hned přes hubu.
Na mě to ale nezkoušej. Pokud po mě něco chceš, požádej si slušně.
|
]
Re: Bestiální bůh. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Úterý, 29. listopad 2022 @ 09:25:04 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Moje členy rodiny do těch tvých hulvátských výlevů netahej Bogy, a raději konečně začni vysvětlovat, pokud si toho ovšem vůbec schopný, ale zřejmě asi ne, když se u tebe znovu objevila hulvátština! :-))))A zapamatuj si konečně, ať ti to pořád nemusím opakovat! Bavím se s tebou slušně a bavím se s tebou tak jak se baví slušný člověk s hulvátem a lhářem. Polepši se. |
]
Re: Bestiální bůh. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Úterý, 29. listopad 2022 @ 10:55:16 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko: Tímto pokleslým způsobem se, Myslivče, můžeš třeba bavit doma se členy tvojí rodiny - pokud ti to totiž oni budou trpět a nedají ti hned přes hubu.
Tento tvůj hulvátsko lživý výlev mne zaujal. Spojuješ v něm členy rodiny a dávání přes "hubu" v rodinném společenství. Musím tě opět poučit Oko. Již jenom to, že něco takového spojuješ dohromady ukazuje na to, z jakého rodinném prostředí asi pocházíš. Naše rodina je velká, ale nikdy nikomu nikdo nedával "přes hubu". Je to něco co je nemyslitelné, neslučitelné s rodinnými vztahy, něco co nepřijde ani na mysl. Rodina stojí při sobě a její členové si nedávají "přes hubu". Zapamatuj si to!
Je to u tebe zajímavá asociace to tvé "dávání přes hubu" a rodina. U vás v rodině Oko si mezi sebou dáváte "přes hubu"? Jak tě takové spojení vůbec může napadnout?
Vzhledem k tomu jak se zde hulvátsky vyjadřuješ a jak soustavně lžeš, vzhledem k tomu jak si nechceš tvé hulvátství přiznat, vzhledem ke tvé sprostotě a aroganci k diskutujícím ženám jsi podezřelým Oko, neb právě toto jsou symptomy násilnických povah.
Oko, jak to vůbec ve vaší rodině vypadá, nemáte tak trochu problém s domácím násilím?
|
]
Re: Bestiální bůh. (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 29. listopad 2022 @ 17:05:39 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivče, vysvětlení je daleko jednodušší:
Způsob, jakým se se mnou snažíš manipulovat ( ..." Do toho. Vysvětluj."...) je hnusný, vulgární pokleslý, hrubý, hospodský - jedním slovem hulvátský.
Za takový způsob projevu bez úcty by si takový člověk zasloužil tak akorát pár přes hubu, ale v žádném případě se v tomto duchu nedá vést dialog. Dokonce dialog o víře.
Že ti to v tom mozečku nedocvakne - za to já opravdu nemohu.
|
]
]
Re: Bestiální bůh. (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 30. listopad 2022 @ 07:56:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vždycky se to u tebe , Myslivče, zvrhne jen na takové to poštěkávání - nic konstruktivního, jen negace všeho. U všech tvých komentářů.
Čeho tvé srdce plné, tím ti ústa přetékají.
Na tento tvůj způsob "dialogu" já ale nikdy nepřistoupím.
|
]
Re: Bestiální bůh. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Středa, 30. listopad 2022 @ 08:22:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko poučím tě. V mých komentářích je konstruktivní kritika. Cituji výroky Krista, cituji a konfrontuji hloupé výroky tvoje a navrhuji ti polepšení radou i argumentem. Bavím se s tebou způsobem jakým se slušný člověk baví s lhářem a hulvátem, a do tvých lživých výmyslů se zaplétat nehodlám a na tvé hulvátské sprostoty reagovat hulvátsky již vůbec ne. Tak se můžeš bavit se svými kumpány ve IV cenové, ne se mnou! Důvod proč na někoho takového jako jsi ty vůbec reaguji ti sdělovat nebudu, všechno vědět nemusíš. Polepši se. |
]
Re: Bestiální bůh. (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 30. listopad 2022 @ 12:17:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivče, nejsi pro mě partner do diskuse.
|
]
Re: Bestiální bůh. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Středa, 30. listopad 2022 @ 12:39:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | I já jsem toho názoru. Nejsem tvým diskusním partnerem. Hulváty a lháře za diskusní partnery nepovažuji. Zjisti si co znamená pojem "partner, partnerství". |
]
Re: Bestiální bůh. (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 17:59:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivec To není diskuze, co tu provozuješ |
]
Re: Co stačí, aby byl člověk zachráněn na věčnost (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 30. listopad 2022 @ 17:42:26 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
My se zde ale nebavíme o lidské spravedlnosti (která je lidsky nutně nedokonalá vždycky) - hovořil jsem o Boží spravedlnosti.
Stando, díky za svědectví z tvého života, co píšeš jen a jen sám za sebe a nikoho jiného. Je mi jasné, že jako tradičně všechno překroutíš a zamlžíš.
Ty jsi tu psal nápad: " Spravedlnost vyžaduje za hřích trest." a k tomu jsme ti odpovídal - že takto funguje lidská "spravedlnost" a ještě dost ujetá "spravedlnost"
Chceš tu snad tvrdit, že Boží spravedlnost nevyžaduje za vinu trest?
No, samozřejmě. Četl jsi vůbec můj příspěvek?
Když nějaký zloděj například změní smýšlení, nejde do vězení, ale poctivě pracuje, způsobenou škodu nahradí čtyřikrát, nebo jen dvakrát, nebo alespoň jednou a kousek, omluví se za způsobenou škodu, usiluje o smíření, odpuštění, tak to je skutečná spravedlnost, Boží spravedlnost. Je to dostatečná spravedlnost.
A i ve světě, když je například moudrý soudce, nevyžaduje nutně trest - psal jsem tu příběh Marcela. Bůh změnil jeho život. A měl dobré svědectví v životě. A soudce dal na to svědectví a neposlal ho do vězení. Přestože podle lidské "spravedlnosti" by si zasloužil vězení, tuším 3-10 let. Kdyby soudce soudil lidskou spravedlností, možná by Marcel teď vycházel z vězení. Že soudil podle vyšší spravedlnosti, mohl Marcel víc jak 10 let pracovat, nahradit škodu, kterou udělal a vytvořit hodnoty, které jiný tvoří celý život a ještě mohl pomáhat ostatním.
A to je dostatečná spravedlnost. Boží spravedlnost. Trest navíc k ní není potřeba.
Bůh je nejvýš spravedlivý - nepromíjí lacino. Každá vina musí být smyta trestem.
A proto sis asi vymyslel nápady ve stylu "že Bůh by si na Kristu vylil svůj hněv kvůli našemu hříchu", viď.
V tomto případě se jedná o Boží milost - o ospravedlnění hříšníka na základě jím učiněného pokání.
Chápu, že ve tvé popletené hlavě tomu možná tak je - ale aby jsi se jednou nedivil!
Bůh neměří různým metrem, neprotěžuje nikoho.
To určitě, Stando. Dobře, že to víš.
Toník |
]
Re: Co stačí, aby byl člověk zachráněn na věčnost (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 06:52:37 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." Když nějaký zloděj například změní
smýšlení, nejde do vězení, ale poctivě pracuje, způsobenou škodu nahradí
čtyřikrát, nebo jen dvakrát, nebo alespoň jednou a kousek, omluví se za
způsobenou škodu, usiluje o smíření, odpuštění, tak to je skutečná
spravedlnost, Boží spravedlnost. Je to dostatečná spravedlnost."...
Popisuješ tu proces, který má už dávno své vlastní pojmenování: Pokání a obrácení hříšníka.
I v tomto případe musí být dluh hříchu zaplacen - srovnán trestem za hřích. A to tím, že kajícník svůj hřích odevzdá Kristus - trest za hřích na sebe vezme Kristus. To byl důvod, proč Kristus musel zemřít na kříži. Jako zástupná oběť za hříchy lidí. Ovšem jen za ty hříchy, které mu lidé v pokání odevzdají.
Za hříchy nelitované, za hříchy zatvrzelých hříšníků bez pokání zatím nikdo nezaplatil. Tresty za tyto hříchy stále trvají a Boží spravedlnost je jednou bude vyžadovat.
|
]
Re: Co stačí, aby byl člověk zachráněn na věčnost (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 08:02:08 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Popisuješ tu proces, který má už dávno své vlastní pojmenování: Pokání a obrácení hříšníka.
Samozřejmě, Stando. Popisuju naprosté základy života s Bohem. Základy, které znám jak osobně, tak ze života mnoha lidí, z reality.
Píšu ti spravedlnost, kterou žijeme my. A to je dobrá spravedlnost. I když nevyžaduje trest.
A jasně píšu, že tahle spravedlnost je o kus lepší, než spravedlnost, ve které se hříšník neobrátí a je stále hříšníkem, nikdy nepřijme od Boha nový život, stále hřeší, věnuje se svému hřešení a sobectví s tím souvisejícím, nikdy se neomluví, nenahradí škodu těm, které poškodil a na konci na soudu dostane svůj trest.
Ale každému, co jeho jest.
Kdo vyžaduje trest jako spravedlnost, jistě se dočká, nebude o trest ošizen.
Toník |
]
Re: Co stačí, aby byl člověk zachráněn na věčnost (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 08:57:40 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Spravedlnost vyžaduje jak odměnu za život dobrý, tak i trest za špatný život.
I každý tvůj hřích vyžaduje pořád trest, Toníku. Každému, co jeho jest!
Nikoli, že ty snad vyžaduješ trest za své hříchy, ale spravedlnost vyžaduje trest. Spravedlnost je slepá - měří každému stejně.
Pokud se chceš vyhnout odsouzení, třeba ze hříchů učinit pokání a odevzdat je v pokání Kristu. Aby uzdravil lidské srdce hříchem zraněné. Kvůli tomu Pán Ježíš ustanovil službu církve hříchy odpouštět (J 20,21-23). Abychom hříchů neměli, aby byla cesta, jak se hříchů zbavit dříve, než bude vykonán trest.
|
]
Re: Co stačí, aby byl člověk zachráněn na věčnost (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 09:31:34 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Stando, tvoje psaní ve druhé osobě, přehazovačky. Už jsi ukázal, že bys dokázal napsat i jeden příspěvek sám za sebe, v první osobě. Ale tak jeden ze sta - teď už zase píšeš nesmyslně ve druhé osobě, ale píšeš jen a jen sám za sebe, popisuješ jen tvůj svět.
Stando, já naštěstí nežiji to, co ty.
Spravedlnost v našem světě nevyžaduje trest, ale vyžaduje nápravu.
A já se nechci vyhnout soudu a odsouzení. Ani to nepotřebuji. Žiji v životě hodně jiné věci, než ty.
Rád přijmu Boží soud. Přijal jsem přijal Boží soud nad celým svým životem, byl to soud pravdivý a spravedlivý.
A stejně tak jsem rád, když Pán Bůh rozsoudí každý můj den, každý můj skutek, a to co nejdřív. Takže jsem rád, když se mi dostane soudu a nápravy.
Pokud ty budeš požadovat trest jako spravedlnost za tvůj život hříšníka, jistě se ti jí dostane.
A už to nebude trvat tak dlouho.
|
]
Re: Co stačí, aby byl člověk zachráněn na věčnost (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 09:59:24 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Nikoli spravedlnost - to Boží milost vyžaduje od člověka nápravu. A účinně se na této nápravě pak i podílí. Když totiž hříšník poslechne hlas Ducha svatého ve svém svědomí a učiní ze hříchů pokání.
Nikdo z lidí by bez Boží milosti nedokázal učinit pokání a napravit se.
..."A já se nechci vyhnout soudu a odsouzení. Ani to nepotřebuji."...
Spravedlnost vyžaduje cosi jiného - narovnání, vyrovnání všech dluhů a křivd. Vyžaduje za dobro odměnu - za zlo pak vyžaduje trest.
..."Rád přijmu Boží soud. "...
Neboj! Dostane se ti ho!
Když se tedy v pokání neobrátíš a nezbavíš se ještě v tomto pozemském životě hříchů, za které bys měl být souzen.
|
]
Re: Co stačí, aby byl člověk zachráněn na věčnost (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 02. prosinec 2022 @ 07:16:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Určitě, Stando.
A nebude s tím ani Bůh ani já muset čekat na Smrt či na pokání.
Nikdo z lidí by bez Boží milosti nedokázal učinit pokání a napravit se.
To je moc dobře, že už to víš. Je to tak. Nikoli spravedlnost - to Boží milost vyžaduje od člověka nápravu. Spravedlnost vyžaduje cosi jiného - narovnání, vyrovnání všech dluhů a křivd.
o bude asi ta tvoje chytrá horákyně, viď. Nikoli spravedlnost vyžaduje nápravu, ale spravevlnost vyžaduje narovnání. A to narovnání určitě nebude náprava, viď.
Spravedlnost vyžaduje cosi jiného - narovnání, vyrovnání všech dluhů a křivd.
To určitě vyžaduje, Stando. Alespoň Boží spravedlnost to vyžaduje. Vyžaduje v případě zla a hříchu ale i v případě omylu, nehody nápravu, narovnání, vyrovnání dluhů, vypořádání, náhradu škody, ... jakkoliv se to jen nazve.
Vyžaduje za dobro odměnu - za zlo pak vyžaduje trest.
To určitě dobrá spravedlnost nevyžaduje, Stando.
Když přijde náprava, pro čistou a dobrou Boží spravedlnost to zcela stačí. Není potřeba nic přidávat.
Toník |
]
Nevěstka, hřích, komodita a blud o věčném utrpení Krista. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 08:24:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | I v tomto případe musí být dluh hříchu zaplacen - srovnán trestem za hřích. A to tím, že kajícník svůj hřích odevzdá Kristus - trest za hřích na sebe vezme Kristus. To byl důvod, proč Kristus musel zemřít na kříži. Jako zástupná oběť za hříchy lidí. Ovšem jen za ty hříchy, které mu lidé v pokání odevzdají.
Za hříchy nelitované, za hříchy zatvrzelých hříšníků bez pokání zatím nikdo nezaplatil.
Římská nevěstka vyučuje tomuto bludu, aby mohla s hříchem obchodovat jako s komoditou a pokračuje v oběti Krista, která je již dávno dokonaná, ze kterou kupčí a ze které udělala neustálou oběť nekrvavou. Je to podvod Oko. Za tvůj hřích již Kristus netrpí. Dávno za tebe bylo zaplacené. Záleží na tom komu budeš věřit. Zda Kristu, který tě může kdykoliv hříchu nadobro zbavit, anebo nevěstce která tě nikdy hříchu nezbavila, a ještě marný boj s hříchem přehodila na tebe.
Hele Oko, blud o tom, že pro hřích Ježíšek trpí a pláče nám byl naléván od hlav od útlého dětství. Byl to jeden z procesů vymývání mozku, a příprava na přijetí ještě většího bludu o neustále nekrvavé oběti která je devizou za kterou nakupuješ odpustky. |
]
Re: Nevěstka, hřích, komodita a blud o věčném utrpení Krista. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 08:47:10 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Tak.
Jak to popisuje Pavel:
Takový velekněz byl pro nás vhodný: svatý, bezelstný, neposkvrněný, oddělený od hříšníků, ten, který se stal vyšším nad nebesa a který nemusí jako tamti velekněží denně přinášet oběti napřed za vlastní hříchy a potom za hříchy lidu, neboť to učinil jednou provždy, když obětoval sebe sama. Vešel ne skrze krev kozlů a telat, ale skrze svou vlastní krev jednou provždy do svatyně, když získal věčné vykoupení, když byl jednou obětován, aby vynesl hříchy mnohých.
Když jsme byli mrtvi v proviněních a neobřízce svého těla, spolu s ním obživil, když nám všechna provinění odpustil a vymazal rukou psaný záznam, který svými ustanoveními svědčil proti nám a který nám byl nepřátelský; odstranil jej z našeho středu tím, že jej přibil na kříž.
Když jsme se obrátili, nemusel Pán Ježíš znovu vylézt na kříž. Ani když jsme se dali pokřtít, nemusel vylézt znovu na kříž.
Ani když hříšníci pořád hřeší a zůstávají ve svém stavu, nemusí Pán Ježíš pro jejich hřích znovu na kříž.
Cizinec |
]
Re: Nevěstka, hřích, komodita a blud o věčném utrpení Krista. (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 09:09:34 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Toníku, a kdo tady něco takového kdy tvrdil?
Když se tě zeptám: "Co bereš za matroš" - tak se urazíš! Ale reaguješ adekvátně právě jako smyslů zbavený.
Tenhle potřeštěný nápad se vylíhl jenom ve tvojí hlavě. Jen tvoje představa. Nikoho jiného taková hloupost nenapadla.
|
]
]
Re: Nevěstka, hřích, komodita a blud o věčném utrpení Krista. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 09:38:37 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | "co bereš za matroš, smyslů zbavený" - to už se blížíš Martinovi s jeho alkoholem, drogami, tabletkami a blázinci, Stando.
Zpět od tvých urážek a osobních otoků k tématu.
Když Pavel píše toto:
Nebyl jsi to ty, co psal nápady v tom smyslu, že se toto stalo při křtu? Nemyslel sis omylem, že toto se stalo při křtu?
Tak už bys rozuměl, že se to stalo jednou, tehdy v té chvíli, o které Pavel píše, kdy byl Pán Ježíš přibit na kříž a že se to neděje milionkrát při křtu člověka a ani není potřeba, aby se to dělo při křtu člověka, když už se to stalo jednou a dostatečně na kříži?
Že když se dá někdo pokřtít, není už potřeba nic na kříž přibíjet, když už se to dávno stalo?
Toník |
]
Re: Nevěstka, hřích, komodita a blud o věčném utrpení Krista. (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 09:51:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Aby mohl mít každý člověk v dějinách z této Kristovy oběti svůj užitek - musí mít na ní svoji osobní účast. Proto Bůh svojí milostí ve křtu zpřítomňuje události Kristova utrpení, smrti a vzkříšení a spojuje je s osudem každého křtěnce.
Proto jsme ve křtu spolu s Kristem (jako člověk tělesný) zemřeli (Ř 6,8), proto jsme byli spolu s Kristem ve křtu pohřbeni a spolu s Kristem i vzkříšeni (Kol 2,8-14) do života v novosti (Ř 6,3-4) Božích dětí.
Tato osobní účast každého křtěnce na Kristově vzkříšení je oním "novým narozením z vody a z Ducha svatého", o kterém hovoří Kristus (J 3,5).
Proto každý pokřtěný se stává Bohem přijatým dítětem - protože křtem "oblékl Krista" (Gal 3,27).
(Ř 6,6) A víme, že náš starý člověk byl spolu s ním ukřižován, aby tělo hříchu bylo zbaveno sil a my už hříchu neotročili.
Právě toto se stane každému křtěnci ve křtu.
|
]
]
Re: Co stačí, aby byl člověk zachráněn na věčnost (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 06:43:15 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Tohle je psáno - však pochopení tohoto a důsledky tohoto vnímáme už rozdílně.
Pán Ježíš byl stižen těmi tresty, co zasluhoval hříšník. Protože spravedlnost vyžaduje, aby byl každý dluh zaplacen. Každá spravedlnost toto vyžaduje! Třeba srovnat dluh, aby nebyl. Dluh nelze odpustit - to by nebyla spravedlnost, ale podvod (jako ten nepoctivý správce, co falšoval účty svého Pána). Takto Bůh nejedná.
.
Ježíšova smrt není činem nějakého krutého Boha, který vyžaduje absolutní oběť. Nejde tu o jakési vyplacení cizí, člověka zotročující moci! Událost kříže je okamžikem a místem, v němž se zjevuje Bůh, který je láska a který nás miluje. .
Pro pochopení tohoto se uvádí příklad panovníka, který vydal jistý zákon, a za jeho porušení stanovil deset ran bičem. Prvním člověkem, který tento zákon porušil, byla jeho matka. Panovník, jako spravedlivý soudce, vynesl nad svojí matkou rozsudek: deset ran bičem. Pak si svlékl košili, postavil se před biřice a přijal oněch deset ran bičem za svoji matku na svoje vlastní záda....
Vyžadovala to spravedlnost - naplnit zákon bezezbytku. Podobně vyžaduje spravedlnost trest za každý lidský hřích.
Bůh tuto spravedlnost naplnil v Kristu - láskou.
|
]
Re: Co stačí, aby byl člověk zachráněn na věčnost (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 08:08:23 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Takže když sis o tom něco přečetl, už bys Stando rozuměl, že když někdo "Na základě textů Iz 53,4-5; Gal 3,13; 2 Kor 5,21; 1 Pt 2,24; někteří autoři (např. Luther, Kalvín..) dospěli k závěru, že Ježíš Kristus byl na kříži stižen těmi tresty, které si zasluhoval hříšník.", že tomu porozuměl dobře? Že to je v písmu napsané?
A porozuměl bys, že nápad, který jsi psal ve stylu " Spasitelný význam kříže by tedy tkvěl v tom, že Bůh by si na Kristu vylil svůj hněv kvůli našemu hříchu." je nesmysl, zvrácenost? Toník |
]
Re: Co stačí, aby byl člověk zachráněn na věčnost (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 01. prosinec 2022 @ 09:34:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Nedivím se, že jsi nepochopil, o čem jsem hovořil;
dospěli k závěru, že Ježíš Kristus byl na kříži stižen těmi tresty, které si zasluhoval hříšník. - Luther a Kalvín (i někteří další reformároři) tomu rozumějí právě tak, že Boží hněv nad hříchy lidí se "vybil" na Kristu a tím byl Bůh usmířen.
To je úplně cosi jiného, jako je naplnění spravedlnosti na základě lásky a milosti.
|
]
|
|