Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 238, komentářů celkem: 429554, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 449 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116478405
přístupů od 17. 10. 2001

Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

kde jsou aspoň ty rané plody Ježíš Krista? - Re: Neskončíme jako Jeruzalém ??!!! (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 18. listopad 2022 @ 09:03:49 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/

  Stando, když zcela mimo téma ve druhé osobě napíšeš:

"Ty už jsi dospěl do bodu, že se nehlásíš ani k tomu, co jsi dříve napsal."

  Tak jsou jen dvě možnosti:

  1. Píšeš to o mně - pak jednoduše sprostě lžeš, pomlouváš, nesmyslně útočíš. Je to nesmyslný osobní útok z tvojí strany na mou osobu. Já tu určitě nejsem ten, kdo se nehlásí k tomu, co jsem dříve napsal. 

  2. Píšeš to jen a jen sám za sebe, o tobě, řešíš si nějaké tvé problémy, že se ty nehlásíš k tomu, co jsi napsal.

  Protože jsi psal, že píšeš vždy jen a jen sám za sebe, beru to tak, že to je i v tomto případě - tedy že si řešíš nějaký tvůj problém, kdy už jsi dospěl do bodu, že se nehlásíš ani k tomu, co jsi dříve napsal. 

  To je ale tvoje věc, netýká se to mého života. Když se nehlásíš k tomu, co jsi napsal, já to řešit nebudu.




Pokud totiž má mít naše diskuse nějaký smysl a vzájemný užitek, musí být vedena nikoli v konfrontačním tónu, ale v ovzduší přátelství a vzájemné úcty. Nepodsouvat tomu druhému pokleslé úmysly - jako že lže a pomlouvá a pod.

  Přesně, Stando. 

  Když to tak má mít, tak proč to neděláš? 

  Proč mi neustále podsouváš tvé úmysly, místo toho, abys diskutoval k tématu?

  I do mojí diskuze s Františkem si vstoupil s tím, že jsi mi podsouvat tvé - naprosto nesmyslné - postoje, místo abys napsal něco k tématu, řešil sis nějaké tvé rozpory tvých virtuálních světů


Naše diskuse by se měla ubírat výhradně  v kolejích upřesňování podoby křesťanské víry - a upozornění, kde se osobní víra jednoho v detailech liší od té druhé víry by mělo být bráno na intelektuální úrovni diskuse - argumenty  a bez emocí.

  To jsou Stando pro mne naprosto nesmyslná koleje, na které mne jistě nedostaneš. Nemám vůbec zájem být na takových kolejích. 

  Pokud chceš být se mnou na nějakých kolejích, tak je to jsou koleje, které jsi popisoval už hodně dávno [granosalis.cz].  

  Rád se s tebou budu sdílet třeba o odpuštění, o tom, proč odpouštíme, o tom, jakou mám praktickou zkušenost s odpuštěním. 

  Ale nechtěj po mně, abych řešil vaše víry. Vaše víry jsou vaše věc. To se mne netýká.

  

Dozvěděli se třeba od tebe, že lítosti k odpuštění hříchů vůbec netřeba.
Podle mého mínění je toto tvůj životní omyl - jako trám.
Neuhýbám, nepomlouvám - komentuji jenom to, co jsi ty napsal.

  Tak to beru, Stando. Je to tvoje věc, že si myslíš, že se mýlím. S tím já nic nenadělám.

  Mohu ti napsat příklady z písma - třeba příklad Pána Ježíše, který na kříži odpustil těm okolo, co se podíleli na jeho smrti a říká: "Otče, odpusť jim". Nebo Štěpána, který se modlil „Pane, nepočítej jim tento hřích.“. Nebo Pavla, který píše: Odpouštějte, jako i Bůh nám odpustil. Nebo křesťany v římských circích, předhozené zvěři, kteří dělali, co psal Pavel: Odpustili těm, co je týrali. Nebo modlitbu staré ženy za toho, kdo jí ubližoval a to ho přivedlo k pokání. Nebo tisíce a tisíce příkladů, kdy lidé odpustili komunistům, fašistům a jiným podobným, i když nikdy neviděli lítost, natož pokání.

  Moc k odpuštění od Boha a její praktické použití v životě je naprostý základ křesťanství. Moc k odpuštění je také jedna z mnoha věcí, které jsem dostal v novém životě - podle toho jsem také poznal, že je ten život nový a ne ten starý, kdy jsem moc k odpuštění neměl.

  Nevím, co vše z toho je pro tebe "životní omyl". Ale snad si uvědomíš, že je to jen tvoje věc, že to považuješ za životní omyl - ne moje.


Ono je to hodně svůdná představa mít moc!
Luskneš prsty a moruše se přesadí do moře! Komu by se to mohlo nelíbit?
Vztáhneš ruce nad nemocného a je uzdraven!

  Možná pro tebe, v tom, co žiješ. Snad to tak máte. Asi to bude tvoje všední zkušenost, takové tvé uvažování. Popisuješ to často ve tvých příspěvcích.


Ale jaká je všední skutečnost doopravdy?

  To ti zase popisuju já.

  
 A nebo mohou být zachráněné celé komunity lidí, jako se to stalo v Anglii, když tam přinesl evangelium John Wesley - o tom jsem psal. A to se projevuje i na makro úrovni daného území, v tomto případě tak, že byla zachráněná úplná spodina společnosti, lidi v beznaději, alkoholu, kolotoči, kterému se říká "krysí závod".

  A pro ty zachráněné lidi pak platí Boží smlouva, kterou řekl Bůh: 


  "Vyhledám své ovce a budu o ně pečovat.  Jako věnuje pastýř péči svému stádu v den, kdy je uprostřed svých roztroušených ovcí, tak budu pečovat o své ovce a vysvobodím je ze všech míst, na která byly rozptýleny v den mračna a husté temnoty. 

   Vyvedu je z národů, shromáždím je ze zemí a přivedu je na jejich půdu. Budu je pást na izraelských horách, v řečištích a na všech osídlených místech země. Budu je pást na dobré pastvině a vysoko v izraelských horách bude jejich lučina.

  Já budu pást své ovce a já je budu ukládat"

  A to řekl Bůh dobře a pravdivě.



Kristus už jednou ustanovil svoji církev a dal do ní svého svatého Ducha. V ní je pravda i Boží moc ke spasení.

  Přesně tak Stando. Souhlas.

  Tím se Církev velmi snadno pozná od jiných organizací, ve kterých Boží moc ke spasení není, ve kterých chybí evangelium, ve kterých není nikdo, kdo by měl moc evangelia.

  Toník


| Nadřazený

kde jsou aspoň ty rané plody Ježíš Krista? - Re: Neskončíme jako Jeruzalém ??!!! (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 18. listopad 2022 @ 13:39:29 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/

  Ve chvíli kdy neuhýbáš, nepomlouváš a sám za sebe jasně napíšeš tvůj postoj, beru to tak, že jt to tvůj postoj. Chápu, že pro tebe je bezpodmínečné odpuštění "životní omyl". A je dobře, že narovinu prezentuješ tvoje postoje. 

  To přeci není žádný útok, ani lež, když jasně prezentuješ tvoje postoje. 


Když k tomu napíšeš zcela mimo téma i mimo to, co píšu:

"ty toto ode mne  bereš jako nějaký osobní útok"

  tak zcela jistě vím, že to nepíšeš o mně - i když to píšeš ve druhé osobě. Píšeš jen sám za sebe.

  a jsou asi takovéto varianty:

  1. Píšeš lež, pomlouváš mně (já totiž takové psaní neberu jako osobní útok)
  2. Píšeš něco jen sám za sebe (když ti někdo napíše, že se pleteš, bereš to jako osobní útok)
  3. Popisuješ nějaký tvůj fiktivní svět. Jako když jsi psal [granosalis.cz]: "ty sám jsi se "postaral", aby v očích církevního práva byl tvůj sňatek sňatkem neplatným!". To byl taky nějaký tvůj fiktivní svět.

  Uměl bys tedy častěji psát sám za sebe, narovinu, bez přehazovaček tvých postojů a tvých fiktivních světů na druhé?

  Toník


| Nadřazený

Stránka vygenerována za: 1.06 sekundy