|
Právě je 431 návštěvník(ů) a 3 uživatel(ů) online: oko ivanp rosmano
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116503784 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
| Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor. |
|
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budete staří a nemocní, budete umírat ... (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pátek, 20. květen 2016 @ 16:01:04 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Přestav si, že ta
situace, v níž jsme byl jako sedmnáctiletý student, mne potkala v dnešní době.
Otec smrtelně nemocný a já s polosirotčím důchodem máme minimum prostředků. O
otce se nezvládnu postarat a ani to neumím. A tak otec skončí v LDN. A protože
nemáme prachy, ta skončí v LDN standardní. Vím, jak vypadá. Pokoje po čtyřech
postelích a plínka na den. Nikdo nemá pochopitelně na takové pacienty čas, čeká
se jen na smrt. Pokud bych měl ty prachy, tak tatínkovi koupím a zaplatím
nadstandardní pokoj a péči. To jsou pokoje, kde mají i lůžko
pro rodinného příslušníka, aby mohl umírajícího držet za ruku. Jenže, když
nebudu mít prachy,, tak co? Snad se jen modlit za to, aby tatínek umřel co
nejdřív.
Ty, troubo bez citu a
empatie se svým Ježíšem, mne budeš vyčítat, že se dívám jen na prachy, že
závidím atd. Já nepotřebuji bourák a barák a ni to nemám a tohle nikomu
nezávidím. Já jen vidím kolem ten hnusný kapitalistický svět, který se Tobě
líbí, který chválíš kvůli zasranej svobodě, která je k ničemu
a nevidíš to zlo jinde.
Vy, někteří křesťané,
se mi čím dál víc hnusíte. Za totality jsme bláhově věřil a
věřil, jak věřící jsou dobří atd. a jsou to převážně
pokrytci, sobci a lháři. Hnus a hnus. Kde
tu je Ježíš? Asi není!!!!!
Ano, já se čertím,
protože jsou situace, kdy Ti Ježíš nepomůže.
|
| NadřazenýRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budete staří a nemocní, budete umírat ... (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 20. květen 2016 @ 20:59:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | O otce se nezvládnu postarat a ani to neumím. A tak otec skončí v LDN. A protože nemáme prachy, ta skončí v LDN standardní. Vím, jak vypadá. Pokoje po čtyřech postelích a plínka na den. Nikdo nemá pochopitelně na takové pacienty čas, čeká se jen na smrt. Pokud bych měl ty prachy, tak tatínkovi koupím a zaplatím nadstandardní pokoj a péči.
Františku, mluví z tebe jen divný cynismus, bezohlednost i ke tvým nejbližším, "cobykdybyskutekutek". Něco si o dnešní situaci zjisti, jaké jsou podmínky.
Jinak chápu, že jsi nebyl vedený k tomu, aby ses postaral o svoje nejbližší, zato jsi byl vedený koukat na majetek a na prachy. Já ti to nevyčítám, ale naprosto jasně ti říkám, že tvé hodnoty nesdílím. Klidně mi nadávej, alespoň ukážeš, co v tobě skutečně je.
Já jen vidím kolem ten hnusný kapitalistický svět, který se Tobě líbí, který chválíš kvůli zasranej svobodě, která je k ničemu a nevidíš to zlo jinde.
Já jsem kapitalistický svět nezažil, takže se k němu nevyjadřuji. Nevím, co vidíš ty kolem tebe.
Svobodu jsem zažil. Díky za tvoje jasné vyjádření. Rozumím tomu, co je pro tebe svoboda. V tom je rozdíl: V prostředí, ve kterém jsem vyrůstal, byla svoboda jedna z nejvyšších hodnot, na rozdíl od majetku a peněz. V prostředí, ve kterém žiji teď, je svoboda podobně důležitá. Já jsem za ní rád.
Vy, někteří křesťané, se mi čím dál víc hnusíte.
A co ti na křesťanech vadí?
Chápu, že ti vadí svoboda. Co ještě?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budete staří a nemocní, budete umírat ... (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pátek, 20. květen 2016 @ 21:24:38 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ty křesťanský
křiváku, ze mne čiší cynismus? Podle čeho soudíš? Naopak ten cynismus čiší z
Tebe.
Jak můžeš napsat
takovou nehoráznost??
Co bys Ty křesťanský
křiváku dělal na mém místě? Ty by jsi se uměl postarat o vážně nemocného otce v
sedmnácti letech? Bez prostředků v jedné místnosti bez sociálního zařízení? A Ty
napíšeš, že jsem nebyl vedený se postarat o své bližní? Dva týdny jsem nechodil
do školy a byl jsem v maturitním ročníku. Dva týdny se doma tatínek dusil, měl
zácpu a já měl strach, kdy zemře vedle mně na posteli.
Žádní věřící mi
nepomohli. Třetina třídy přijela do krematoria na pohřeb, abych tam nebyl sám.
Byl jsme z toho velice překvapený,
Ty křiváku. Ať tě Bůh
potrestá za Tvoje řeči. V Tobě není ani památka po Pánu Ježíši. Jsi živý důkaz
toho, jak se v člověku dokáže usídlit Satan!!!!!
Končím veškerou
komunikaci s takovým věřícím, protože pro mne jsi důkazem, že Kristus v lidech
vůbec nefunguje anebo v nich není.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budete staří a nemocní, budete umírat (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 20. květen 2016 @ 23:08:48 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Cynismus, Františku?
Jen tvoje slova: "Já jen vidím kolem ten hnusný kapitalistický svět, který se Tobě líbí, který chválíš kvůli zasranej svobodě, která je k ničemu a nevidíš to zlo jinde.", "Ty troubo hnusný bez citu. ***** tomu rozumíš.", "prachy, prachy, prachy" a tak furt dokola.
Já ti tu píšu o tom, že pro nás je hodnota svoboda a starat se o ty nejbližší, být jim blízko. Pro tebe je svoboda zasraná a starat se o nejbližší je bez citu. Zato kdybys měl prachy, tak bys měl cit.
Jo, Františku, klidně skonči tvoje nadávky.
Já nemůžu za to, co jsi žil. To je tvůj život, nehodíš ho na mne. V době, kdy jsi to žil, jsem ještě nejspíš nebyl na světě. A díky za ukázku tvého proklínání, dobře doplňuje tvoje "křesťanské" úvahy.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budete staří a nemocní, budete umírat (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Úterý, 24. květen 2016 @ 23:48:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jjj, když je třeba pomoci verici se nejakym zazrak většinou vypari. |
]
]
|
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budete staří a nemocní, budete umírat ... (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pátek, 20. květen 2016 @ 16:05:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Co ti vlastně vadí na tom, že pro nás je důležité starat se o svoje
blízké, a to i do jejich smrti? nenechat je na pospas doktorům, LDNkám a jiným
výmyslům světa lidí, kteří se chtějí svých nejbližších v těžkých chvílích
zbavit. Proč se tak čertíš?
A co když nemáš jinou možnost???? Ano, já souhlasím s tím, co píšeš, ale ono
to vždy nejde a nejde a ani Ježíš Ti nepomůže. prostě člověk někdy nemá sílu a
ani prostředky to zvládnout, leda, že by měl ty prachy a zaplatit si službu
domů.
Ty troubo hnusný bez citu. ***** tomu rozumíš. Já vím, co je na vlastní kůži.
Já viděl utrpení.
|
| NadřazenýRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budete staří a nemocní, budete umírat ... (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 20. květen 2016 @ 22:58:20 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Ty troubo hnusný bez citu. ***** tomu rozumíš.
Jojo, to jsou vaše "argumenty", Františku. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budete staří a nemocní, budete umírat ... (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Sobota, 21. květen 2016 @ 07:40:53 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ano, to byl život na rozdíl od Tebe. Jsi jen živý důkaz lidské
lhostejnosti, sobectví, neschopnosti pochopit utrpení jiných. No jo, panský
kulacký synek. Svůj původ jsi nezapřel!!! |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budete staří a nemocní, budete umírat (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 21. květen 2016 @ 08:21:27 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Hezky ti to napsal Oko níže, Františku. Podle tebe a toho, co ty žiješ, nesuď ostatní.
Svět okolo tebe je takový, jaký jsi ty. Jaký si ho ty vytváříš.
Dokážu pochopit, že se člověk v sedmnácti nedokáže postarat o svoje rodiče. Nedokážu pochopit, že má cynické a zlé postoje ještě v šedesáti a ještě je svaluje na druhé, jako by oni žili to, co ty. A ještě má u toho "svaté" řečičky.
Teda dokážu pochopit, jako nenávist, zlobu, sprstotu, hrubost asi žiješ. Ale vcítit se do toho nedokážu, nechci. Je to tvůj svět, žij si ho ty.
LDNky nejsou nutné, když mají lidi dobré vztahy, když se mají rádi, mají o sebe zájem, když mají v srdci touhu se starat o svoje nejbližší ve chvíli, kdy umírají. Je to samozřejmě těžší a pracnější, než dát někoho do LDN a za cizí peníze. Je to samozřejmě také těžší, když se ti nejbliší dívají na své děti křivě, jako že jsou v sektě, promítají si svůj život do nich. Ale ani tehdy to není nepřekonatelná překážka, i tehdy je možné se svému otci nebo matce věnovat.
Je zajímavé vidět, kolik svinsta a zloby z tebe vyleze jen proto, že někdo nesdílí tvoje hodnoty: Prachy, prachy, prachy, prachy, drahé léky, sanatoria, nadstandardní péči... Nikdo Františku nebrání lidem ve svobodné společnosti, aby se dali dohromady, postavili si drahé satanorium či hezký hospic a umřeli si v něm. Jenže to lidi, kteří koukají jen a jen na prachy a na závist, nemyslí na budoucnost, kupodivu neudělají.
Takové věci dělají pro druhé právě ti bohatí, které tolik nesnášíš. Nebo to dělají lidi z církve.
Ještě jsem v životě neviděl, že by nějaký závistivec co žije sám doma a užírá se zlobou na celý svět postavil za svoje například hospic a staral se tam o druhé. Ale už jsem viděl, že takovou věc udělal někdo, kdo se staral o svoje nejbližší, o sousedy, o všechny okolo a ještě navíc se pustil do práce pro úplně cizí lidi.
Pokud tě tovje zloba, nenávist, nesnášenlivost a nadávky baví, užij si je. Pokud chceš tvůj život a tvé postoje vyblít na mne vnějakém článku, užij si to. Bude zajímavé vidět, co vše je v tobě, proto jsem taky na GS přišel.
Pokud chceš pomoci z toho, co žiješ, zajdi za někým, kdo má moc na vysvobození, nežije nenávist a nesnášenlivost, stará se o druhé lidi a zkus s ním žít, požádat ho, ať ti pomůže. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budete staří a nemocní, budete um (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Sobota, 21. květen 2016 @ 21:43:24 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Kecáš. Nikdy
jsem takové lidi nepotkal. Kde jsou? Jen si vymýšlíš!! Proč
lžeš??
Bohatí koukají
jen vykořisťovat stále více a více. Žijeme v hnusném a Tobě milovaném
kapitalismu, který vede války a vykořisťuje jiné státy. Křesťanstvím se
vše jen přikrývá.
Kulacký synek
nikdy nic nepochopí. Pochopí jen to, co jemu vyhovuje a cítí jen s tím, co je mu
blízké.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budete staří a nemocní, budet (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 21. květen 2016 @ 22:11:48 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Kecáš. Nikdy jsem takové lidi nepotkal. Kde jsou? Jen si vymýšlíš!! Proč lžeš??
Tvoje manželka?
Psal jsi o ní hezky. Myslím, že by ti mohla pomoci z toho, co jsi o ní psal.
Žijeme v hnusném a Tobě milovaném kapitalismu, který vede války a vykořisťuje jiné státy. Křesťanstvím se vše jen přikrývá.
Těžko můžu milovat něco, co jsem nepoznal. Jestli žijete v kapitalizmu, něco nám o něm napiš, zajímá mne to.
My žijeme v socializmu. Není naštěstí tak hrozný, jako jiné socializmy, ale nic moc z něj nadšený nejsem. Vládu vede socialista, který nikdy v životě nepracoval, jen tahal peníze od státu. Přizvukuje mu oligarcha. Nebo naopak, to není na první pohled jasné. Kapitalizmus je jejich nepřítel, stejně tak lidé, co podnikají, živnostníci také. Nezajímají se o silnice, nemocnice, o rozvoj státu, o toj, jak podpořit lidi, co pracují a vytvářejí hodnoty.Jejich hlavní zájem je jak dostat z lidí co nejvíce prachů - a tím se ani dokonce netají, deklarují otevřeně že chtějí z lidí vytřískat co nejvíce peněz a rozdat svým kupánům. Pokračují v podpoře velkých korporací, na úkor drobných a malých podnikatelů, jak to mají socialisti ve zvyku. Na hradě sedí socialista, který je hulvát, opilec a otevřeně lže. To jsou všechno věci, které nemiluju.
Ale je tu svoboda na práci. Je tu poměrně solidní právní systém, se slušnou historií. Není tu tak strašné zdanění, jako v jiných zemích, pokud teda vynechám zdanění práce u zaměstnavatelů. A jsme dost bohatá země. Je tu nová generace, která už není ochotná držet hubu a krok, má odvahu a neprodá sama sebe za třicet korun. Za to jsem moc rád.
Kulacký synek nikdy nic nepochopí. Pochopí jen to, co jemu vyhovuje a cítí jen s tím, co je mu blízké.
"Kulacký synek", to je ve vaší řeči nadávka, co? Kdyby tě zajímal můj třídní původ, Františku, tak jsem syn řidiče náklaďáku a účetní.
Ano, soucitím s tím, co mi vyhovuje: S poctivostí, pracovistostí, tvořivostí, odvahou, se soucitem ke slabým, nemocným. S třídní a náboženskou nenávistí, s cynismem, se lží a čímkoliv dalším nesoucítím a nebudu.
Toník |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budete staří a nemocní, b (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Sobota, 21. květen 2016 @ 22:24:56 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tohle je už lepší psaní. S tím i souhlasím. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budete staří a nemocní, budete um (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Sobota, 21. květen 2016 @ 21:48:45 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | LDNky
nejsou nutné, když mají lidi dobré vztahy.
Ty troubo. Dobré
vztahy nezajistí odbornou péči a injekce na utišení bolesti.
K tomu potřebuješ prachy, abys mohl zaplatit službu, kterou sám nemůžeš
zvládnout. To kulacký fanatický synáček nikdy nepochopí. Lžeš a
lžeš.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budete staří a nemocní, budet (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 22. květen 2016 @ 18:14:38 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Dobré vztahy nezajistí odbornou péči a injekce na utišení bolesti. K tomu potřebuješ prachy, abys mohl zaplatit službu, kterou sám nemůžeš zvládnout. To kulacký fanatický synáček nikdy nepochopí.
Ty máš tu drzost o mne psát lži a ještě tvrdit, že já lžu? Já chápu, že při tvý postojích k životu potřebuješ prachy, prachy, prachy, prachy, prachy, prachy, prachy, a tak pořád dokola. To je ale jen tvůj svět, Františku. To, že ty jsi pohodlný, zapšklý, závistivý a zlý člověk, který má tak cynické postoje i k nejbližším, neznamená, že to tak mají všichni.
Ostatně, ze lží už tě usvěčilo níže docela dobře tele.
Odbornou péči o umírajícího člověka dokáže často po zaškolení zajistit kdokoliv. Dokonce i o neumírajícího člověka. Stačí jen chtít a naučit se to, nepoddat se celému systému, který nutně potřebuje "klienty" aby přežil. Znám ve svém okolí více lidí, kteří se starají o někoho, kdo vyžaduje trvalou péči. Samozřejmě to nejde úplně vždy, ale často ano. Lékařká péče, materiál a další věci jsou u nás hrazené. Je to teda trochu vopruz dostat se před doktory a úřední šiml, ale prachy k tomu potřeba nejsou a pokud, tak malé (například na telefonování).
Není to ale tak pohodlné, jako strčit někoho do ustavu, aby ho člověk neviděl, a jít si po svém.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budete staří a nemocní, b (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Neděle, 22. květen 2016 @ 19:19:47 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jo, Ty jsi tak
dokonalý? Já jsem to ve svých sedmnácti nedokázal? A dokáží
to dnes všichni lidé ? K tomu potřebují sílu, zdraví a bohužel i ty
prachy. Ty jsi taková krysa zlá, to svět neviděl. Nic nechápeš. To není jen o
lidských vztazích, ale i o zoufalství těch, kteří to nemohou zvládnout. Jako ta
paní, o které jsme psal. Pečovala o babičku skoro stoletou. Věřící přišli za
babičkou, která si postěžovala. Dceru nikdo nepotěšil, a tak umírá dva měsíce po
mamince. Také nebyla zcela zdráva a ta péče se na ní poznamenala, že zemřela.
A věřící?
křiváci. Stejní jako
jsi Ty a ta Tvoje sekta, nebo co to je z a pokryteckou
bandu.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budete staří a nemocn (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 23. květen 2016 @ 07:10:23 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Františku, nejsem dokonalý, a ani to nepotřebuju. Jen mám hodně jiné postoje k životu, než ty. Ke tvým sedmnácti jsem napsal, že chápu, že jsi nedokázal se starat o svého tátu. Nevyčítám ti to, přes to, že to ty mně stále předhazuješ.
V čem konkrétně by mělo být to moje pokrytectví, které ty vidíš? V čem jsem "krysa"? Píšu ti věci napřímo, nepřetvařuju se, nenechám se odradit tvými nadávkami, urážkami, vnucováním mi tvých postojů, které nemám.
Už jsem pochopil, že "pravičák" pro tebe znamená člověk, který má rád svobodu, pravdu, pracovitost, tvorbu bohatství, starost o druhé a o své nejbližší, soucit, nemá rád chudobu, hřích, nadávání na život, sprosté nadávky a nic nedělání.
Čemu prosímtě říkáš "pokrytectví"? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budete staří a ne (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pondělí, 23. květen 2016 @ 07:55:37 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pravičák je ten, co
za každou cenu bude obhajovat kapitalismus, co kecá, že má cit
s chudými, ale jasně dává najevo lásku ke kapitalismu. Lže a
lže a tvrdí jaké hodnoty vyznává, aby tím ponížil ty druhé.
Víra je pouze pláštíček, aby zakryl svoje hříšné. já. U mně
jsi nepřítel, protože kapitalista nikdy nepochopí druhé a jde
mu o to, aby mohl stále více a více vykořisťovat druhé. Jsi
důkaz, že víra je podvod.
A Tvoje postoje k
životu? Hrůza!! Vše převrátíš. Za fašismu bys mohl dělat tajemníka Goebelsovi.
jsi v tom dokonalý.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budete staří (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Pondělí, 23. květen 2016 @ 08:04:00 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Kapitalismus je zrůdnost a lidem to dojde až pochopí svoji podstatu. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budete staří (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 23. květen 2016 @ 16:56:00 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Chápu, Framtišku. "Pravičák" je ten, co zastává lži a třídní nenávist, které ti natlačili do hlavy komunisti. To není tak složité. Tedy ty jsi ten pravičák. Zatím jsem na nikoho jiného než na tebe, kdo by zastával to, co ty píšeš. Svoboda, pracovitost, čestnost a další hodnoty, co jsou pro nás důležité, jspu pro tebe hrůza.
Psal jsi, že jsem pokrytec. V čem? Co pro tebe to slovo znamená? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budete st (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pondělí, 23. květen 2016 @ 17:17:51 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Ano, takové hodnoty
uznávám, ale ti kapitalisté mají jiné hodnoty. Proto jsou války
a násilí. Zavinili to snad komunisté? Francouzskou revoluci zavinil kdo?
Ti chudí, kteří byli vykořisťování šlechtou a aristokracií? Ruskou revoluci
zavinili ti chudí ? A podobně jinde ve světě? Komunisté mi
vložili do hlavy to, abych přemýšlel a nehltal zas to, co šíří Ti Tvoji
kapitalisté. A klukovi, který žil v bídě a v pohrdání a v
nedůstojném prostředí, způsobili ne zmatek, ale otevřeli oči. Tento svět je
třídní, je a byl. A ta třídnost je i u nás.
To je ve mně a to se
nedá zmazat a už vůbec ne Tvými řečmi. To je zkušenost života.
Neznám žádného
poctivého kapitalistu a už vůbec ne čestného. Pracovitost v čem? Pracovitý je
živnostník, pracovitý je soukromý zemědělec.. ale ti další ???
Pokrytec jsi v tom,
že tohle nevidíš, kdo zavinil bídu světa, kdo ovládá svět, okrádá chudé země i
mnohé pracující..atd. Kdo měl kolonie a zavedl novodobé otrokářství v Americe?
Komunisté?? Kdo založil Ku-klux -klan? Dokonce pastor.
Ty si žiješ svůj
život a svůj svět. Já se dívám kolem děsí mne to a hlavně mne
děsí, jak věřící hltají kapitalistické duchovní lži od moderních sekt.
My si nikdy nebudeme
rozumět!!!! Mám zase jiné zkušenosti než Ty.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budet (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 24. květen 2016 @ 22:00:29 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Pokrytec jsi v tom, že tohle nevidíš, kdo zavinil bídu světa, kdo ovládá svět, okrádá chudé země i mnohé pracující..atd.
No, já vidím, kdo to zavinil. Lidé, kteří sloužili zlému.
Pokud tedy zásadně odmítám třídní nesnášenlivost a nenávist, kterou máš ty sám zarytou v sobě, naprosto jasně a přímo ti to píšu, tak jsem "pokrytec".
OK. Tak to budu v tvých pojmech rád "pokrytec" a dál se k vaší nenávisti a nesnášenlivosti nepřidám.
Já ti tvůj svět určitě mazat ani brát nebudu, je jen a jen tvůj, přesně takový, jaký sis ho ve tvé hlavě a ve tvém srdci udělal. Neznám žádného poctivého kapitalistu a už vůbec ne čestného.
A kolik znáš těch tvých kapitalistů?
Napíšeš nám něco o těch kapitalistech, co znáš a taky proč se stýkáš zrovna s takovými lidmi, co nejsou poctiví a čestní, proč vyhledáváš takovou společnost?
Je to proto, že "vrána k vráně sedá"?
Proč se radši nestýkáš s lidmi, kteří jsou čestní a poctiví?
My si nikdy nebudeme rozumět!!!! Mám zase jiné zkušenosti než Ty.
No, to určitě nebudeme.
Tak nám někdy tvou zkušenost napiš. Zajímá mne, s jakými lidmi se to stýkáš, že máš tak křivý a hnusný pohled na svět. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: B (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Středa, 25. květen 2016 @ 07:21:47 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A kolik znáš těch tvých kapitalistů? Asi nesleduješ zprávy a co se děje ve světě a nemluvíš s lidmi o jejich problémech. Lidé, kteří sloužili zlému?Panečku, to se umíš vykroutit? To jistě nejsou kapitalisté a jiní a jiní?? Co ti lidé, kteří se maskují vírou?Ne s Tebou se nedá mluvit.Tvůj Ježíš je prostě kapitalista a tak si v takového věř!!!
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 25. květen 2016 @ 18:16:33 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | A kolik znáš těch tvých kapitalistů?
No, vzhledem k tomu, že žádné "mé kapitalisty" nemám, tak ani jednoho.
Nedělím lidi na kapitalisty a nekapitalisty. To je váš svět, ne můj.
Asi nesleduješ zprávy a co se děje ve světě a nemluvíš s lidmi o jejich problémech.
Čím krmí média svoje ovečky samozřejmě sleduju velmi podrobně. Pracuju v mediálním světě, je to tedy část mé práce. Sleduju a analyzuju i způsob práce s masami, vypouštění návnad, mediální hry.
Zajímavé vidět, čím žijete. Samozřejěm tedy tuším, odkud pochází tvé "informace" a proč stále píšeš o lži.
Lidé, kteří sloužili zlému?Panečku, to se umíš vykroutit?
Pokud řeknu, že války zavinili lidi, co slouží zlému, tak je to pro tebe vykroucení?
To jistě nejsou kapitalisté a jiní a jiní?? Co ti lidé, kteří se maskují vírou?
No, vás se ptám na vaše postoje a vaše výkřiky. Mlčení k jednoduchým otázkám dostatečně vypovídá o tom, co je pravdy na tom, co píšete.
Ne s Tebou se nedá mluvit.
Určite ne, Františku. Pokud mi neodpovíš na otázky, jen se budeš vykrucovat, tak já ti tvou nenávist, zášť a zlobu papat nebudu. Rád ti jí ponechám.
Má cenu se mnou mluvit, pokud mi napíšeš něco o těch tvých kapitalistech, co se s nimi stýkáš. Pokud tím ovšem nemyslíš mediální hry, kterými vás krmí k tomu, abyste odvedli vaši práci.
Tvůj Ježíš je prostě kapitalista a tak si v takového věř!!!
To je docela dobře možné. Kdybys napsal, čo také si představuješ pod pojmem "kapitalista", tak je možné, že by ten pojem sedl na mého Ježíše.
Věřit v něj ale určitě nebudu, to nemám zapotřebí. To už je zase váš způsob uvažování.
Toník
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Středa, 25. květen 2016 @ 18:54:10 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To je docela dobře
možné. Kdybys napsal, čo také si představuješ pod pojmem
"kapitalista", tak je možné, že by ten pojem sedl na mého Ježíše.
Výborně, konečně jsi se prozradil.
Pod pojem kapitalista si představuji a vidím ti boháče, kteří
vlastní výrobní prostředky či přírodní zdroje, aby je použili především k vlastnímu
obohacení a k moci. Lidem za práci zaplatí
jen minimum a zbytek si ponechají. Ovládají politiky a tím i myšlení lidí.
Podněcují války a násilí, protože se kapitalisté přou i mezi sebou.
Způsobili a způsobují války. Jsou to
služebníci Satana. A kde jsou u nás. To jsou ti dnešní miliardáři, co si třeba v
OKD nechají vyplatit desítky miliony na odměnách, vlastníci velkých podniků,
dolů, lesů atd.
Takže to sedí na Tvého Ježíše?? To je Tvůj Ježíš!!! A chápu i Tvoji snahu tuhle pravdu zamlčet a případné lidi jako já třeba i odstranit. To už tady bylo. To je ten třídní boj.
Tak aspoň Tě chápu. Pokud je můj Ježíš gumový, tak Tvůj je
Satan. Díky za tohle poznání o Tobě.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 26. květen 2016 @ 06:57:24 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Takže to sedí na Tvého Ježíše??
Ne.
A chápu i Tvoji snahu tuhle pravdu zamlčet a případné lidi jako já třeba i odstranit. To už tady bylo. To je ten třídní boj. Tak aspoň Tě chápu. Taky chápu, že si vaše uvažování omylem promítáte do druhých, že nemáte odvahu psát ty hrůzy, co máte v sobě, "sami za sebe".
Nevadí mi to, Františku. Když na mne hodíš tvou špínu, tobě nepomůžeš a mně neublížíš.
Pomoci ti může Ježíš: Ale ne ten, kterému se na jednu stranu posmíváš, na druhou stranu si ho upravuješ tak, jak se ti hodí. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Čtvrtek, 26. květen 2016 @ 09:14:19 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já se neposmívám Ježíši. Já se posmívám té představě Ježíše, kterou mají
jiní. Upravenou tak, aby vyhovoval jejich mocenským touhám, schvaloval jejich
okrádání jiných, schvaloval jejich kapitalismus. války aj. Co takový Bush? Na
jedné straně křesťan a na druhé jaký byl? A nemusím jít do USA, stačí kolem
sebe. Každý si upravuje Ježíše po svém. Moje uvažování není promítání mého já,
ale odraz toho, co vidím kolem, v médiích atd. Já nepromítám, co je mně
vlastní,a le, co se tam zachycuje z poznání kolem a pere se s tím
vlastním.
Špína světa, ne moje. Spíše zašpiněné moje já okolím vně.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 26. květen 2016 @ 21:11:10 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Moje uvažování není promítání mého já, ale odraz toho, co vidím kolem, v médiích atd.
Ano, to jsem pochopil. Co vidíš v médiích a uložil sis v tobě, to promítáš co celého světa. Od toho jsou ostatně média na světě, aby s vámi toto dělala. Plní svůj účel.
Když vezmu to tvoje "atd.", je ještě něco kromě médií, co si promítáš do všech okolo sebe? Ptal jsem se, abys napsal něco ze života co skutečně žiješ. Uděláš to?
Špína světa, ne moje. Spíše zašpiněné moje já okolím vně.
Rozumím. Proto je taky v bibli jasný pokyn, abychom se od špíny světa drželi dále.
Co takový Bush? Na jedné straně křesťan a na druhé jaký byl? Nevím, Františku, Bushe osobně neznám, nejsem schopen ti podat informace, nevím jaký byl. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Čtvrtek, 26. květen 2016 @ 21:38:09 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Co
žiji?
Normální život.
Podrobnosti zde nechci psát. Máme dost starostí, které nás i
vysilují. Chtěl bych pomáhat v Domově důchodců tím, že bych babičkám četl, rád
čítávám nahlas a milovaly to naše děti, prostě bych je pomohl zabavit. Píšu
paměti z toho, co jsem prožíval a z práce, kterou jsem dělal. Nechci sdělovat
podrobnosti. Moji práci by ale málokdo vydržel dělat 40 let. Možná mne i trochu
poznamenala tou nedůvěrou v lidi, ale lidé mne mají rádi. S každým promluvím a
než přijdu z nákupu, zdržím se často právě těmi hovory. O Bohu lidé moc slyšet
nechtějí. Také na to musí být vhodná příležitost.
Manželka je vážně
nemocná. S dětmi se stýkáme, bydlí daleko a jsou věřící, i když se už také
zklamaly ve věřících. Dnes je plno sekt a církví, které bohužel učí falešné
věci.
V moji práci jsem
denně potřeboval Boží pomoc, jinak bych to nezvládnul.
Víc nechci
zveřejňovat. Nevěřím lidem.
|
]
|
|
|
|