Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výrok Boží, který potvrzuje učení o jistotě spásy (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 25. únor 2011 @ 12:19:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | ..." protože je učili, že spasení si musí zasloužit,
mají představu, že když napíšu "už jsem spasen" tak tím myslím "už jsem
udělal dost skutků abych se dostal do nebe"."...
Tak to přece ale vůbec není! 1. problém u tebe je, že ti splývá spasení do života křesťana už pro tento pozemský život a nerozlišuješ to od věčné spásy po smrti.
2. problém z toho organicky plyne, že jsi o své budoucí věčné spáse jistojistě přesvědčen, že ji nic nemůže ohrozit. Že nemáš sobodu zhřešit.
A to je zvrácená představa robota, řízeného někým jiným, který opravdu vlastní svobodu nemá.
Člověk naproti tomu svobodu má, musí se pořád rozhodovat a volit mezi dobrem a zlem. Každý den, v každém okamžiku znovu a znovu - až do své smrti.
|
| NadřazenýRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výrok Boží, který potvrzuje učení o jistotě s (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 25. únor 2011 @ 14:27:20 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Teda to je obrat "spasení do života křesťana pro tento pozemský život" :-)). To si musím uložit mezi skvosty.
Tady se člověk dozví věcí :-) |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výrok Boží, který potvrzuje učení o jisto (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 25. únor 2011 @ 14:57:18 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A jak jinak bys chtěl nazvat znovuzrození (když ne záchranou, spásou, vykoupením),
kdy se vyhnanec z ráje rodí do uznaného dědice, do dítěte Božího s darem života věčného? Kdy už může dál kráčet až do smrti v novosti života.
Cožpak tato záchrana pro společný život s Bohem není naší spásou už v tomto životě?
Tento skvost si opravdu ulož a nikdy na něj nezapomínej. Je to to nejdůležitější, ta nejvýznamější událost v životě každého křesťana.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výrok Boží, který potvrzuje učení o jistotě s (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 25. únor 2011 @ 21:49:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | 1. problém u tebe je, že ti splývá spasení do
života křesťana už pro tento pozemský život a nerozlišuješ to od věčné
spásy po smrti.
Ne, to není můj problém.
2. problém z toho organicky plyne, že jsi o své
budoucí věčné spáse jistojistě přesvědčen, že ji nic nemůže ohrozit. Že
nemáš sobodu zhřešit.
Spása v Ježíši je stejně tak minulá jakou budoucí. Je to spása na věčnosti. Ohrozit spasení v Ježíši Kristu je asi tak jako ohrozit založení Prahy.
Svobodu hřešit nebo nehřešit jsem nikdy neměl, to už jsem ti psal a psal jsem ti, že učení o takové svobodě je hereze vedoucí ke smrti, písmo v otázce hříchu říká něco zcela jiného. Pokud jde o volbu mezi dobrem a zlem, tak už dávno nežijeme u stromu v ráji.
Tyhle věci jsem ti mnohokrát vysvětloval, nerozumím, proč máš furt potřebu psát o mne věci, které nejsou pravda a které jsem ti mnohokrát vysvětlil.
Piš si o sobě, to je zajímavější. K tomu se nějak nemáš? Napiš něco ze svého života, to mne zajímá, to si přečtu.
|
]
|
|