Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 238, komentářů celkem: 429554, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 450 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116478472
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II.
Vloženo Středa, 31. říjen 2007 @ 08:44:02 CET Vložil: bolek

Etika poslal likvid

Anonymita je opravdu zrůdná. Umím samozřejmě pochopit, že jsou situace, kdy má anonymita opodstatnění. V mezní situaci, kdy jde například o život . Nikoliv však dnes a na tomto portále.

Proto musím nazvat autory " Skryté tváře charismatismu " pokrytci nejhrubšího zrna. Autentická svědectví pod rouškou anonymity to už je opravdu silný kafe.


Nevadí mi jejich názory, dokonce jsem přesvědčen, že je dobré, že publikace tohoto typu vzniká. Ale pokud není podepsaná, nemohu věřit, že si autoři stojí za tím, co zde píší. Jsem třicet let věřící a s charismatickou džunglí mám bohaté zkušenosti. U výše uvedeného elaborátu není ani tak podstatná objektivita, pravdivost či literární hodnota. Tady nejde o to zdali je dílo dobré či špatné, tady jde o to, že je anonymní. Proto je zrůdné a hodno opovržení.

Petr Vlček

Podobná témata

Etika

"Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II." | Přihlásit/Vytvořit účet | 42 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: Libby v Pátek, 02. listopad 2007 @ 06:47:32 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Neni to jenom tak, ze nekteri uzivatele najednou vyzaduji neco jineho, nez Grano Salis umoznuje. Pokud vim, muze se zde kazdy, kdo chce prispivat clankem ci v diskusi, prihlasit a uzivat jmeno, ktere si sam zvoli. Proc najednou tolik kriku, aby se kazdy ukazal pod pravym jmenem? Na to my, uzivatele nemame narok. Muzeme se sice k tomu vyjadrit a to snad staci. Ten, kdo pise o urcitych nesvarech, chce jen poukazat na ty nesvary a nezapletat do toho osobni problemy, ktere by se zde verejne probiraly. Me osobne  vubec nevadi, ze neznam prava jmena a nedovedu pochopit, ze to ted porad nekdo vyzaduje. Je to podezrele. Chysta se snad nejaky "hon na carodejnice'? Nebo se to uklada do databazi a az bude ten prihodny cas, tak se takovi "nepohodlni" budou eliminovat? Dodrzovani prav a podminek Grano Salis a nenechat se vyprovokovat  k necemu co nepovazuji za rozumne a dulezite je na vuli kazdeho zucastneneho.



Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: likvid (agentura.vlcek@volny.cz) v Pátek, 02. listopad 2007 @ 08:21:04 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Libby,
hon na čarodejnice zatím ne, ale už honěj pana Františka. Sice nemám tuchy, kdo to je, ale ten anonymní způsob je zákeřný.
Petr


]


Re: Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: Evald v Pátek, 02. listopad 2007 @ 08:35:56 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nazdar Petře!

Nemáš tuchy, kdo je anonymní František a je to hon na čarodějnice? To je hodně legrační. Nějak se zamotáváš do vlastních logických pastí! Přibrzdi!!

Víš, že bych tě tak před měsícem vůbec netipoval, že budeš slepě obhajovat tragické chyby, kterých jsme se dopustili? Tvoje ironické legrácky naznačovali, že nad tím přemýšlíš stejně jako mnozí z nás. Sebereflexe není nikdy zbytečná, kór když nám ji předloží ti, který jsou oběti našich hříchů.  


]


Re: Re: Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Pátek, 02. listopad 2007 @ 09:48:38 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jo, přesně tak!
Najít se v tom příběhu přece nemusí jen nějaký popletený postcharismatik, kterému cpali do hlavy bludy. Já mohu najít kousek sebe v osobě obecního Františka.
Proto mě mate - když už má jít o literární dílo - že tady leckdo naznačuje, že se dá snadno zjistit, kdo to je. Bylo by mi divné, kdyby autoři zamýšleli chránit sami sebe, ale pěkně si posvítit na pastory.

To když sem kdysi přinesla jakobin velmi zaujatou kritiku "vedení" jednoho sboru, všichni brzy věděli, že jde o P.Š.
Ale taky všichni věděli kdo je jakobin a co je Zelo. Nevím, jak to bral Petr, ale podle mě by se měl naučit, že není nedotknutelný a že ve vedoucím postavení musí od svých lidí přijmout hodně, případně i nějakou tu nespravedlnost.
Zelo si na to dokonce založilo stránky, takže taky není nedotknutelné a já jsem se jim hned "pomstil" tím, že jsem tam chvíli prudil "starýho Kubičinu".

V tomto případě je ale celá zaležitost předána zaklíčovaně a podle mě nemá cenu teď pátrat, kdo je obecní františek, počkejme si na pointu. Vůbec taky nejde o to, jak "deskriptivně" je příběh podán. Jde o to, kdy jste něčím takovým prošli a zda jste nebyli františkem. Já vím, že pastorů je tu množství menší než malé, ale mnozí z vás přece někdy vedli aspoň domácí skupinku!

Olin


]


Re: Re: Re: Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: jah v Pátek, 02. listopad 2007 @ 11:10:21 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milí čtenáři,

všiměte si prosím, různého přístupu charismatického vůdce Olina Kadlece ke zveřejňování osobních informací: zatímco u litvínovského apoštola Petra Šimera uvádí stydlivě jen jeho iniciály, jméno kritika charismatických zvěrstv napíše naplno.

Podlost charismatiků spočívá právě v této záměrnosti, jak nám hlava charismatického hnutí 90. let v náhlém záchvatu upřímnosti jedním dechem prozrazuje:

Zelo si na to dokonce založilo stránky, takže taky není nedotknutelné a já jsem se jim hned "pomstil" tím, že jsem tam chvíli prudil

Zde na Granu Salis prudí Olin, aby se "pomstil", už několik let, toho jste si předpokládám už všimli.


]


Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: jakobin (jakobin@zelo.cz) v Středa, 31. říjen 2007 @ 17:32:13 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.zelo.cz
Milý likvide,
věci nedomejšlíš a seš zlej. Jsem učitelka, ve městě poměrně známá, učím na střední a vysoké škole- tam mám studenty z celé republiky. Bydlím na menším městě (asi nevíš na jakém). Na té střední škole učím i děti členů mého bývalého sboru. A teď si představ situaci. Podepíšu se. Vyhledávač google zaznamená moje jméno, každému studentovi, který si pak bude např. chtít zjistit můj mail pak vyjede Granostránka s příběhem o sboru v mém městě. Církví je tu velmi málo, takže se zjistí, že je to ten, kam chodí jeho spolužák a.... můžou z toho vzniknout různé problémy. A to je jen jeden aspekt z mnoha. Musíš respektovat, že žijeme také civilní životy a že nemáme chuť tohle, co tu rozebíráme s křesťany rozebírat se svými kolegy v práci nebo studenty.



Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: Farel v Středa, 31. říjen 2007 @ 18:14:20 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Já nevím, že mu na to skáčete a na ty je ho lehce kabaretní bonmoty reagujete. Dobré skutky druhu, kdy někdo vymyslí jak se to má udělat aby to bylo dobře nechme Malému Vlkovi a Rychlým Šípům. Dějiny jsou plné pozitivní anonymity která má svou etiku i opodstatnění. Že je Malý Vlk nevidí bude zřejmě proto, že je stejně vysoký jako jeho druhový kolega Litvínov a pokud není Litvínov Irský vlkodav ( ten by ale s Malým Vlkem již jen podle názvu zjevně koexistovat nemohl) ten má totiž podle statistik z jeho druhu rozhled největší. Farel


]


Re: Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: likvid (agentura.vlcek@volny.cz) v Čtvrtek, 01. listopad 2007 @ 09:40:42 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý Fareli,
jen pro upřesnění : pejsek litvínov je kříženec Pražského krysaříka a jezevčíka. Vypadá sice jako netopýr, ale je to věrný druh a dobrý obranář. Tak bacha ! Na toho byl krátkej i tajemný pan František.
Péťa


]


Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: likvid (agentura.vlcek@volny.cz) v Středa, 31. říjen 2007 @ 18:22:06 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahojky Jakobínko,
vždyť dobře víš, že Tě mám rád a že si Tě vážím. A děkuji za upřímnost s jakou popisuješ svou identitu ve městě kde žiješ. Věř mi, že to beru vážně. Ale, když jdeme s kůží na trh / tak se nemůžeme zaštiťovat svou prací, svým městem etc. / tak jdeme s kůží na trh. Tam se přece  jedná o čistou, krystalickou pravdu o tom co hlásáme. Ty Vaše motivy samozřejmě chápu, ale tady jde o víc. Když cokoli napíši nebo odsvědčím tak pod to musím otisknout svou tlapku. Jinak to prostě nejde. Pokud vím, že mi to v malém městě či z jakéhokoli jiného důvodu ublíží - tak do toho nejdu.Nebo pokud se oprávněně bojím pomsty, stejně tak. A není to zbabělost. Hold jste se do něčeho pustili, tak počítejte s tím, že to budete muset obhájit. A jako anonymové to budete mít těžké. V tom smyslu do Tebe budu / stejně tak jako Olin a další / šít. Ne však proto, že bych Tě neměl rád a chtěl být zlý - to je to poslední o co by mi šlo.
Tvůj Petr Vlček


]


Re: Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: jakobin (jakobin@zelo.cz) v Středa, 31. říjen 2007 @ 19:16:16 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.zelo.cz
Nemáš pravdu likvide,

situace se dají posuzovat vnějšně (na krabičce je napsáno Cigarety) a nebo podle obsahu (cigarety tam nejsou, jsou tam mléčný zuby mých dětí). Ty jsi křesťan, který bude křičet: Jsou to cigarety, je to tam napsáno!!! A já ti budu říkat: Cigarety tam nejsou, přesvědč se.  A nedohodnem se. Myslím, že křesťanství není tak povrchní, jak se nám tu snažíš předvést. Až budu mít všechna svědectví podepsaná, prádlo pěkně vyprané, doma uklizeno, děti budou umět otčenáš, ranní i večerní modlitby odškrtnuté, bibli přečtenou, shromáždění navštívené, sousedy zevangelizované, asi budu křesťan podle tvého srdce. Jenže třeba ne podle Božího. Snažila jsem se ti vysvětlit, že nepodepsat se nemusí být ochrana jen pro mě, ale i pro lidi, které to může zasáhnout a za nic nemohou. Až je pak budou šikanovat, můžu jim říct- víte, ale bylo třeba dostát pravdě, kterou hlásal likvid. A likvid řekl, že se mám podepsat a tvé rodiče jmenovat, aby každý, kdo je hledá na internetu hned věděl, co  je to za darebáky.

Nemá cenu se dohadovat. Klidně tu dál vyřvávej, jak je to nehorázné, špinavé, nízké, podlé, nestatečné, křivácké, …klidně to piš ke každému článku, který vyjde. Na mém přesvědčení nic nezměníš a věřím, že celý projekt přinese své ovoce, navzdory tvé vnější „pravdě“.

(p.s. připomínáš mi toho příslušníka z Pelíšků- rozkaz zněl jasně- muž na motocyklu s koženou brašnou- to reprezentuje tvůj postoj v otázce anonymity).



]


Re: Re: Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: jah v Středa, 31. říjen 2007 @ 19:41:20 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milá Jakobin,

nevyčerpávej se zbytečně s likvidem. Ten chce likvidovat a bude do vás šít tak jak otevřeně říká, protože protože je jedna ruka s Olinem a Pattrem. Oni vás chtějí takhle vyčerpávat jak to dělal Krupa a Olin ho k tomu ještě naváděl. A hlavně chtějí odvádět pozornost všech čtenářů od toho, o čem ta svědectví jsou a diskutovat pokud možno jenom o těch vašich přezdívkách. Je jim jedno, co řeknete, oni to ani nečtou a šijou do vás tak jak se domluvili. Všimni si tý agresivity v tomhle likvidově článku. Je stejná jako u Olina a Pattreho. Jim nic jinýho nezbývá, než vás tlouct po hlavě, když nechtějí aby se mluvilo o tom, co jste prožili. Likvid ti tady bude říkat, jak tě má rád a jak jsi mu sympatická a přitom kdyby moh, tak by to vaše svědectví ihned smazal jak to dělával Karel Sýkora. A ani se moc nesnaží, aby to nebylo na něm poznat. Všimni si, že diskuse u všech vašich článků zahltili řečmi na téma podepište vlastním jménem plus k tomu ještě napsali další dva zvláštní agresivní články na stejný téma. To přímo bije do očí, co tím sledujou. Máš co do činění s mediálníma profíkama. Teda myslím Olina a likvida. A kdo ví, kdo je za tohle platí.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: Farel v Středa, 31. říjen 2007 @ 19:50:10 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
No jestli jsou Olín s likvidem mediální profíci tak já jsem Sněhurka a sedum trpaslíků. Farel


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: jah v Středa, 31. říjen 2007 @ 19:57:42 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý Fareli,

když jsem napsal, že jsou mediálními profíky, neměl jsem na mysli že by měli nějakou odbornou kvalitu, ale to, že to nedělají zadarmo a hlavně, že to dělají cíleně, koordinovaně a pořád. A o tom to je. Všim sis, že když tady nebyla žádná kritika charismatických úletů, jak se likvid nudil, až psal ty přihlouplý bláboly o misii a Koreji? Hlídací pes prostě podřimoval a čekal. Ale jakmile se objevila tahle publikace, tak hned vylít jak ze řetezu a bere je rovnou po hlavě! Jeho rádoby srandovní plky jsou zapomenuty. Teď se chová jak pravej hafan, jak to tady už někdo napsal.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: Farel v Středa, 31. říjen 2007 @ 20:07:11 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
No nediv se je to člověk který je dvacet let v charizmatickém hnutí a nikdy na posledním místě. Zkušenosti které jsou zde popisovány jsou svědectvím těch posledních kteří sedí až na špičce chvostu a to těsně před tím než liška mrskne ocasem. Farel


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: jah v Středa, 31. říjen 2007 @ 20:13:46 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Souhlasím. Bohužel někteří se tam neudrželi a rozpláclo je to o zeď. Jako toho chudáka Ronyho. Oni se ovšem pohoršují nad ním, ne nad sebou, co to z něho udělali.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: Farel v Středa, 31. říjen 2007 @ 20:28:50 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Oni sebereflexí netrpí, oni trpí tebereflexí a nemůžou to vydržet, že nejsi jako oni.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: jah v Středa, 31. říjen 2007 @ 20:45:55 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
:-) To bylo moc hezky řečeno. A trefně!!


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje I (Skóre: 1)
Vložil: Farel v Středa, 31. říjen 2007 @ 20:51:06 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Děkuji po několika stoletích totálního cíkevněadministrativního chladu teplé slovo. Vážně Dík Farel


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistu (Skóre: 1)
Vložil: jah v Středa, 31. říjen 2007 @ 20:54:44 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pán ti bohatě žehnej!


]


Re: Re: Re: Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: jakobin (jakobin@zelo.cz) v Středa, 31. říjen 2007 @ 19:59:29 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.zelo.cz
Milý jah,

láska je postoj, rozhodnutí neubližovat, láska má praktický dopad, neříct jed, nekopnout do mrtvoly, atd. jinak jsou to kecy. Setkala jsem se ve svém životě s celou řadou křesťanů, kteří mě svým způsobem bili do tváře a ujišťovali mě o své lásce. Jsou to kecy. Mít rád neznamená říct, že mám rád. Říkat  mám rád, patří, zdá se, k určitému bontonu určitého typu lidí. Nepřikládám tomu žádný význam.




]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: jah v Středa, 31. říjen 2007 @ 20:10:13 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milá jakobin,

to jsem rád, že se nenecháš od likvida vydírat. Prožila jsi asi hodně bolestné zkušenosti, ale těmi jsi dospěla k poznání pravé Lásky.

Pán Bůh ti bohatě žehnej! Budeš mnohým takto trpícím ku pomoci, k prozření i k uzdravení. Pán si tě mocně použije. 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: Eleazar v Středa, 31. říjen 2007 @ 22:10:21 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
1) Karels něco smazal, anebo psal, že by to smazal?
2) Ne vždycky sou postižený charóšim systemem ty lidi na základně pyramidy, spíš ti těsně pod vrcholem, co ten kotel dostanou z první ruky a doje jim, že je to celý v haiselu teprve, až tam skončej i woni sami.
3) likvidovy fóry nebyly přiblbý


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: Farel v Středa, 31. říjen 2007 @ 22:22:40 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Eliminace probíhá z kterékoli části přepony pyramidy, ale je zcela možné že z podvrcholu je ten natlamizujicí držkopád nejrozbitohubnější.  Joe


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: jah v Středa, 31. říjen 2007 @ 22:27:43 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
1) Možná strategie dutohlavců na internetu - recover version

2) jména, jména, jména!!!

3) to je otázka charismatického vkusu


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: Eleazar v Středa, 31. říjen 2007 @ 22:38:01 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
dík, prostě Karelsovi vytekly nervy, a tak se stal symbolem zloducha, přitom zrovna von tady, co já pamatuju do nikoho nekereval a na Granochatu se choval slušně. kdyby se všichni odpůrci anticharismatiků chavali jako von, tak by se nám všem fakt žijo hezky, vo autoritách charóšich ani nemluvim
eleazar


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: jah v Pátek, 02. listopad 2007 @ 08:20:31 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nádherná omluva neomluvitelného! Kéž bys takto ušlechtile omlouval všechny daleko menší přešlapy kritiků charismatismu!!!


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Pátek, 02. listopad 2007 @ 09:52:21 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
CO je neomluvitelné??

Karel byl z nejčistších slušňáků, co kdy na grano chodil, a není to žádný charismatik.

Zato ty jsi esencí afghánského charismatismu, jááhúúú!



]


Re: Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: Farel v Středa, 31. říjen 2007 @ 19:23:31 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zdá se že Litvínov by na to přišel dřív jak ty. Jakobin tady uvedla tolik osobních indicíí, že už ti snad schází jen její DNA. Krom toho je její historie zaznamenána v mnoha jejích článcích ve kterých je tolik osobních věcí, že ty který tady proti ní vlastně píšeš o ničem jsi proti její odvaze jen takový chytrOlín. Psát neanonymně o ničem není žádná odvaha. A ještě z této pozice chtít aby se někdo odhalil je skoro drzost. Právo demaskovat nepřítele by mohl možná mít někdo kdo se těm svědectvím seriozně z druhé strany postaví a to nejsi ani ty ani Olin. (i když Olin jako zakladatel systému možná ano). Zdá se mi že očekáváš něco jako scénu ve filmu Tootsie, kde hlavní herečka v seriálovém vyvrcholení strhne z hlavy paruku a vyjde najevo že oblíbená ženská postava je vlastně Dustin Hoffman. Jinak jsem tu také nezaznamenal žádné zprávy z vašeho granosetkání někde v Počernicích. Nebo se snad nekonalo ? Pokud se nekonalo usuzoval bych, že jsi se zmýlil ve svých úsudcích o tom, kdože se to tady schází. A pokud jsi se zmýlil jednou, kde je ta záruka, že se nepleteš i v tom, že anonymita je pouze zápornou záležitostí. Přímočarost mé logiky vychází z tvého vzoru, že hodnotné věci přinášejí jen neanonymové. Farel


]


Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: Pattre (Pattre@seznam.cz) v Neděle, 04. listopad 2007 @ 21:19:42 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jano,
neustále jsem v údivu nad nedostatkem jakékoliv soudnosti z  toho v čem spočívají tvé vlastní obavy. Je zvláštní, že se sama bojíš (ač ti vůbec nic nehrozí) toho,  co sama bezostyšně děláš druhým lidem. Kdo si dnes díky tobě může v jakých-chce souvislostech vygooglovat litvínovský sbor a osoby tam žijící, které o tebou vytvořenou  popularitu (z čehož mohou vznikat různé problémy) jistě nestojí? Ti lidé žijí své civilní životy a nemají chuť s tvou introvercí nic mít? Vím, že nedokážeš být bez publika, potom nepiš takové do očí bijící a pokrytecké výplody. Fotografie pastorovo syna na reklamním odkazu na GS pro veřejnosti-známost na granomusicalis CD Mana, ačkoliv nedal souhlas a o to nestojí. Soukromé dopisy lidí ze společenství vám aj. Přemýšlíš vůbec o tom co píšeš ve světle vlastního jednání? Vždyť by tě někteří lidé mohli např. žalovat, ale i když jsou díky tobě virtuálně vláčeni, nestojí jim to za to. Odpouštějí a i když nerozumí tomu počínání, povznesou se. Vím, že se nikomu neomluvíš, ale jak s tím chceš žít to nevím.  Samu sebe prezentuješ jako psychicky zneužitou osobu, ale kolik lidí jsi zneužila ty ke své propagandě? Máš v tom nějak jasno?    A neschovávej se za boj proti charismatismu, neboť se jedná především o slušnost a mezilidské vztahy


]


Re: Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: jakobin (jakobin@zelo.cz) v Neděle, 04. listopad 2007 @ 22:19:28 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.zelo.cz
Milý Pattre,

zase jsi to nějak nepochopil. Já se nebojím, ne tedy o sebe, ani vašich případných žalob.

Soukromé dopisy. Konkrétně ty Pattre zneužíváš soukromí, abys psal zraňující nehoráznosti, proto je lépe všechno, co píšeš ihned zveřejňovat a nejlépe připustit jen veřejnou diskuzi.

V celé kauze jsi se vždy choval jako vlčák, koušeš, obviňuješ napadáš, manipuluješ veřejnost, k čemuž používáš polopravdy (jako třeba tvůj manžel kázal to a to, a pak se ukáže, že rok po svém obrácení). Když padnou konkrétní výtky tak ty nic, ty muzikant, ještě jsi ještě  nebyl starší, když o něco šlo, o ničem nevíš, nic jsi neslyšel, Derika Prince neznáš, jeho MP3 neposloucháš, jeho učení opustilo váš sbor s  odchodem mého manžela atd. Kde je tvoje svědomí, když už jsme u toho?

Každý kdo si najde na internetu stránky vašeho sboru uvidí jako první fotografii ze shromáždění, na které sedím uprostřed sálu já v bílé halence, a další dva členové Zela. Tolik jen k té fotografii pastorova syna. Taky se mě nikdo neptal, jestli smí mou fotografii publikovat.

Oč ti jde? Mám to publikovat s reálnými jmény?



]


Re: Re: Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: Pattre (Pattre@seznam.cz) v Neděle, 04. listopad 2007 @ 23:04:06 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
No a zas jsem nepochopil jakobin,… čti tak nějak pořádně: Dereka znám a jeho mp3 jsem poslouchal, tedy netvrdil jsem opak. Co já vím, zda Princovo učení opustilo sbor, ale opustil jej tvůj muž, který podle něj rád vyučoval. Nikomu to nevadilo samozřejmě i mě dodnes. Stránky sboru nevláčí tvou fotku ve smyslu přetřásání nějakého virtuálního pranýřování (tak v tom syn.PŠ ne úplně vhodný příklad), ale zelo stránky jsou toho plné (+ některé na GS). Fotografie z jednoho  shromáždění, kde jsou přítomní členové. Čas se posunul, vy odešli a my tě nezaškrtli fixem. Vadí? Sorry, nebo  někdo  pečlivě neaktualizuje stránky…. nu což neptal se. Soudnost si však ztratila,  se jen utvrzovat musíš  a v tom ti nikdo překážet nemůže

Nebo tvrzení: „koušeš, obviňuješ napadáš, manipuluješ veřejnost, k čemuž používáš polopravdy“ cožpak neregistruješ ten začarovaný kruh v němž si umanutě zaklestěná? K čemu by mi taková činnost byla?  Budu si špinit triko kvůli takovým hloupostem? O co mi asi jde?  A vůbec škoda slov.  Hrdinně veď svůj boj já končím



]


Pate, nevím jestli jde IC434, stejně jako jestli to není pakoš který se mstí panu F.. (Skóre: 1)
Vložil: likvid (agentura.vlcek@volny.cz) v Středa, 31. říjen 2007 @ 15:23:53 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
To co říkáš nemá relevanci. Sám jsem v charismatickém prostředí 20 let a vím, že charouši mají své těžké neduhy, ale stejně tak je mají v CB, JB, KS atd. Prostě tady cítím přehnanou benevolenci ke každému, kdo se pod pláštíkem anonyma snaží rádoby o férovou věc. Anonym už ze své podstaty je křivák. Tady se nehraje fair-play. Tady někdo řeší svou ukřivděnost neakceptovatelným způsobem a navíc pod maskou mučednického pseudohrdiny.
Péťa



Re: Pate, nevím jestli jde IC434, stejně jako jestli to není pakoš který se mstí panu (Skóre: 1)
Vložil: pat v Čtvrtek, 01. listopad 2007 @ 09:54:54 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ale Péťo - zlobíš !
Samozřejmě že to má relevanci, naopak Tvůj postoj je biblicky neobhajitelný. Už jen tím, že osočuješ člověka kterého neznáš, přikládáš mu nečestné úmysly a to aniž bys o tom cokoli věděl. Otázka jak bys jednal nebo nejednal v té situaci Ty je zcela irelevantní. Ostatně, myslet a říkat můžeš co chceš, teprve až se sám octneš pod stejným tlakem, Ty a zároveň Tvoji blízcí a přátelé, pak se ukáže. Takhle naprázdno, v klidu a pohodlí je každý "frajer" a "Rambo".

Naopak, Tvůj postoj je obyčejné zanášení světských pohledů do křesťanství. To co tu prezentuješ není křesťanství ale humanismus a jeho pojem etiky. "obal je to co prodává" To je heslo které vidíš ve světě na každém rohu. Co se týče Bible, a NZ obzvlášť je tomu přesně naopak. Přemýšlel jsem dlouho o Tvém postoji (kdes to sebral člověče..?) a nenašel jsem žádné opodstatnění. Nový zákon výrazně upřednostňuje obsah nad formou. Ostatně biblické postavy včetně Ježíše nejednou vystupovaly po nějakou dobu inkognito, např. Josef - tajný učedník (J 19:38), Ježíš když šel na svátky J 7:8-11 atd, není to jediný případ. Je Ježíš pro Tebe z toho důvodu křivák? Jaký je v tom rozdíl jestli se skryješ za nickem nebo jinak? (Navíc "Já na svátky nejdu" - a šel) Jak to jde dohromady s Tvým pojmem etiky?

Péťo, nejen že přeháníš, ale Tvé horlení už začíná připomínat "Serafinovský" fanatismus. Příliš rychle odsuzuješ druhé lidi navíc na docela absurdním základě. Mně se to tak zdá, že máš převrácené vidění, že si v tomto případě pleteš příčinu a důsledek.

No jak tak koukám už se k tomu vyjádřilo celkem dost lidí, a většina co tak čtu odmítavě. Fakt nemáš pořád ještě dojem, že ve Tvé úvaze je něco špatně? Bible hovoří o dvou až třech, tady se už k tomu vyjádřilo odmítavě o dost víc lidí myslím. Stálo by to za úvahu.

Měj se pěkně.

Pat (momentálně trošku naštvaný, ale jinak OK :-)


]


Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: pat v Středa, 31. říjen 2007 @ 11:59:01 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ale Péťo...

Opět s Tebou můžu jen nesouhlasit. Odkud víš, že se nejedná o mezní situaci? Jak například víš že IC 434 nejde o život? Ty ten případ znáš osobně? Já vím že to není pravděpodobné, ale můžeš s čistým svědomím opravdu vyloučit, že pan "František" nebo některá jeho "ovečka" není člověk s psychopatickým sklony a třeba s chorobnou touhou zalíbit se svému "mistrovi" za každou cenu? Co když se na Tvou radu IC 434 "odmaskuje" a někdo to pochopí celé jako urážku která se dá "smýt jen krví"? Jo, je to nepravděpodobné, ale je to nemožné? Podle čeho posuzuješ co je a co není pro druhého člověka "mezní" situace? Uznávám, teď to schválně ženu do extrému, ale kdyby se někomu něco stalo, co uděláš? Řekneš "Jeho krev na mou hlavu?" To už tady myslím bylo.

Víš, já ten seriálek nevidím jako nějaké očerňování virtuálního pana "Františka" a v podstatě ani charismatické církve. Jeho přínos vidím hlavně v tom, že může pomoci podobně postiženým lidem, IC 434 rozhodně není jediný. Jak to vidím já, Ty ani tak neodmítáš obsah jako formu, prostě Ano, ale za ... (určitých stanovených podmínek - uvést identitu např.) Jenže, Péťo, tohle je problém který se tu už, byť v jiné podobě, řešil kdysi hodně dávno a tehdy ta otázka zněla: "Je dovoleno v sobotu uzdravovat?" Já tenhle text vidím opravdu jinak, než jako očerňování jakéhosi Franiška, jakýmsi IC 434. Ostatně, Ty by sis (například) nechal shořet barák nad hlavou jen proto že by Ti ho hasil hasič který Ti nebyl představen a je vůči Tobě tedy anonymní? :-) (vždyť "hasiči" z toho seriálu Návštěvníci taky ve skutečnosti nebyli žádní hasiči, i když měli uniformy, naopak přijeli "šlohnout" sešit :-) )

Tohle je fakt na delší debatu a momentálně na to není čas. Ostatně, o čem vlastně ta debata je? Pokud by se IC434 podepisoval ne jako IC434 ale třeba jako Petr Novák, tak to pro Tebe je OK, přitom informační hodnota obojího je stejná. Jak poznáš jestli to jméno je pravé? Tohle má být nějaký důkaz "pravosti"? Co Ti to o tom člověku řekne? To přece nemyslíš vážně...

Ale jinak nic ve zlém, Péťo a přeji všecko dobré...

Pat, neúmyslný obhájce anonymů :-)



Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: likvid (agentura.vlcek@volny.cz) v Středa, 31. říjen 2007 @ 12:30:37 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Pate,
chápu Tvou argumentaci a ve zlém to samozřejmě neberu. Naopak se těším až pojedu na východ, že bychom se mohli vidět a popovídat. Příští rok bych měl jet na kontrolu do T-Podlesí, tak bych tě pozval na oběd / pivo, limo, etc. /
Petr


]


Re: Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: pat v Čtvrtek, 01. listopad 2007 @ 09:56:01 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
No proč ne, pokud to bude v létě, v nějaké zahradní restauračce může být fajn... :-))


]


Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: Eleazar v Středa, 31. říjen 2007 @ 09:19:06 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nazývat lidi, co dostali takovej kotel od "všeobecně důvěryhodnejch lidí v čele sborů" pokrytcdma jenom proto, že vystupujou pod pseudonymem, jelikož si myslej, že v opačnym případě by to situaci jenom víc zhoršilo připadá zase silný kafe mně.




Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: Gojim (gojim@zoznam.sk) v Středa, 31. říjen 2007 @ 11:08:58 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
P.V.:Ale pokud není podepsaná, nemohu věřit, že si autoři stojí za tím, co zde píší ..

Peter stale si mi neodpovedal. Viem ze ani neodpovies, tak to teda polozim do formy recnickej otazky:

Ako potom citas anonymne spravy v novinach napriklad z prostredia mafie, korupcie alebo kriminality ...Neveris im, lebo to pisali anonymovia ktori tym ze sa nepodpisu, si za tym nestoja ? Znamena to potom ze mafia neexistuje ?


]


Re: Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: likvid (agentura.vlcek@volny.cz) v Středa, 31. říjen 2007 @ 11:31:27 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Gojim,
zdravím Tě a omlouvám se pokud jsem Ti minule neodpověděl.
Anonymní zprávy v novinách mi nevadí - ledaže by byly v novinách křesťanských. Pokud jsme sourozenci v Kristu a snažíme se žít ve světle - tak anonymita není na místě. Jsem na to hold citlivější to je celé.
Bůh Ti žehnej  Petr


]


Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: likvid (agentura.vlcek@volny.cz) v Středa, 31. říjen 2007 @ 11:42:03 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kapitáne,
když to poctivě vezmeš z druhý strany, tak paradoxně situaci zhoršují tím, že  /pakliže nedali prostor druhé straně se bránit / pod rouškou anonymity  vlastně pomlouvají. A v tom je pak ta zrůdnost : jako anonym nic neriskuješ a v tomto případě se ještě stavějí do rolí ušlechtilých bojovníků. Pak se na to nabalí všechno možný, ale  ... nakonec ... já nic já anonym.
Nemám problém např. s někým jako je Jakobin - naopak, kdyby byli všichni na její úrovni tak tady u PC dřepím pořád. Ale anonymitu u křesťanů prostě neberu.
Petr


]


Re: Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: Eleazar v Středa, 31. říjen 2007 @ 12:00:51 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
generále,
tak bych byl proto, aby anonymové nemohli posílat články, neni problém si zaregistrovat přezdívku, a posílat články tak. Jak mile si zaregistruješ nick, byť sebeblbější (třeba maršál Malínowski), tak si člověk o Tobě muže udělat obrázek z toho, co píšeš a vemeš-li to do důsledků, tak Farel a IC434 možná ani netušej, co všecko se o nich ví z těch "anonymních" komentářů tady. Sám se divim, co vo sobě tady povídám já.
Ad možnost protistrany bránit se - jakobínina protistrana možnost bránit se má, a co já vim, tak tý možnosti říct svou verzi událostí nevyužila - a muže to udělat klidně hned teď, IC434 tam dal tu Františkovu knihu i další matriály, co by měl udělat víc, říct charóšim, co tady vo nichn píše, aby to rozpoutalo něco na způsob Severokorejskýho boje v džungli, kterym budou trpět nejvíc ti, kterejch se to netýká? Jesli je pravda jen 1/3 toho, co IC434 píše, tak by to byl naprostej hazard. Uvědom si, že podle toho vyprávění se František choval k lidem vokolo sebe prasácky eště před tim, než se stal charóšim a potom, jak stoupal ve funkcích, tak to s nim docela rostlo. Dovedeš si představit, jakou má ten člověk moc? Asi ne takovou, jako pastor X z města Y, ale přesto dost velkou, aby moh v IC434ově okolí tzotálně zamořit atmosféru, není-li línej sednout na kůň a jet 70km jenom proto, aby tam zavařil někomu, kdo se tam teprve možná přestěhuje, tak jak asi bude jednat, když se někdo pokusí udělat proři němu protitah. Navíc, jestli je to taková "osobnost", že i dlouhou dobu ex post má potřebu shazovat ex catedra sbor, ve kterym se nepohod (proč, to je otázka?) a lidi, se kterejma nevycházel, tak to v nejlepšim případě svědčí něco o stabilitě jeho postojů => s takovym člověkem je radno si nic moc nezačínat.
eleazar
P.S.: myslel sem, žes mě degradoval na poručíka


]


Re: Re: Re: Re: Petr Vlček : Etika anonymity neexistuje II. (Skóre: 1)
Vložil: likvid (agentura.vlcek@volny.cz) v Středa, 31. říjen 2007 @ 12:23:46 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
S tou degradací jsem si to rozmyslel. Budeme Tě zase potřebovat - tentokrát budeme osvobozovat sovětské kosmonauty na oběžné dráze. Představ si, že je tam zapoměli v r. 1981. Hlavně , že žijí, dokonce si tam pálej vodku z vesmírného prachu. / Inu sovětský člověk / Včera jsem totiž na zahradě / když jsem pásl kozla Emila /  ladil krystalku a zaslech jejich volání o pomoc.
Tak se připrav kapitáne
Péťa a kozel Emil
P.S. Emil letí s námi, pejsek Litvínov je marod


]


Stránka vygenerována za: 0.28 sekundy