Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16651, komentáře < 7 dní: 225, komentářů celkem: 429541, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 407 návštěvník(ů)
a 0 uživatel(ů) online:


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116464027
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Rub a líc biskupského roucha R. Bubika
Vloženo Středa, 19. září 2007 @ 21:16:46 CEST Vložil: Bolek

Etika poslal Nepřihlášený

Rub a líc biskupského roucha R. Bubika

Chtěl bych, abychom se zamysleli nad jednou věcí: Co říká Bible na téma rčení „slovo dělá muže”? Především si musíme velmi jasně a znovu uvědomit, že Bůh stvořil svět a veškeré jeho dění postavil na smlouvě. Když se podíváme do verše, který cituji v úvodu, dočítáme se, že Bůh nemá zalíbení v tom, když někdo své slovo lehkovážně mění. Bůh považuje tyto lidi nejen za hlupáky, ale za porušovatele svých zákonů.

Rudolf Bubik: Úvodník časopisu Život v Kristu, 07. 09. 2007 


Vzhledem k opakovaným dotazům týkajícím se bratra Aleše France upozorňuji, že bratr v současné době nezastává v rámci naší církve žádný úřad ani nemá žádné pověření ze strany vedení církve.

Jakékoliv jeho vyjádření nelze tedy dávat do souvislosti s oficiálními postoji církve.

Upozornění biskupa Rudolfa Bubika ohledně bratra Aleše France, 30. 08. 2007 

 

Re: Upozornění biskupa Rudolfa Bubika ohledně bratra Aleše France (Skóre: 1)
od Aleš Franc v Sobota, 01. září 2007 @ 20:41:37 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) Dobrý den,

abych zamezil spekulacím, které jsem se dočetl v těchto komentářích, rozhodl jsem se uvést následující vyjádření: Na stránkách Apoštolské církve jsem se dozvěděl, že nemámžádné pověření ze strany vedení církve“. Tímto „de jure“ mé zplnomocněník jednání a vystupování jménem Apoštolské církve, v oblasti týkající se postojů Apoštolské církve k Římskokatolické církvi a vztahů Apoštolské církve s ostaními církevmi a Ekumenickou radou církví v České republice i k vystupování na veřejnosti jménem Apoštolské církve, v oblasti týkající se uvedené problematikyod bratra biskupa Apoštolské církve Rudolfa Bubika ze dne 14. 10. 2003, o kterém se zde diskutuje, pozbývá platnosti.

S pozdravem,

Aleš Franc
 


Podobná témata

Etika

"Rub a líc biskupského roucha R. Bubika" | Přihlásit/Vytvořit účet | 38 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Rub a líc bisk. roucha R. Bubika nebo líc a rub slušného vyjadřováí? (Skóre: 1)
Vložil: mk (miliko(a)atlas.cz) v Úterý, 25. září 2007 @ 03:00:05 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milí moji,
tady na Grano se setkáme s řadou různých vyjadřování.
Ani jedno se netýká jmenovaného biskupa, ale týká se slušnosti. Nebo záměru.
Jmenuji dvě skutečnosti, které se netýkají nikoho z církví.
Mám dost známostí, abych věděl jak se pohybují lidé v politické scéně. Z KSČ vím, jak se jednalo na schůzi, kam neměli přístup nestraníci (ale i mně jako nestraníkovi se leccos doneslo).
Bylo tam zvykem, že se vytipoval některý člověk na zničení.
Projednal se detailní postup jak ho zničit a potom se to uskutečňovalo i když to trvalo řadu měsíců.
Proč to dělali? ze tří důvodů: (a) vynašel se tak zvaný  ´třídní nepřítel´, občas kulak (silný rolník na vsi), nebo majitel krámku atd.
(b) některým vyhovovalo působit destruktivně, ale kdyby žili v jiné době na jiné příležitosti, vstoupili by rádi do jiné organizace,  která by jim to umožňovala ,
( c ) strana požadovala aktivitu a bylo třeba předhazovat vedení strany nějakou  novou dějinnou oběť, aby se udržela kontinuita revolučnosti v dění ve straně.
Mezi jiným to postihlo mého bratrance, kuchaře, který dojížděl ze vsi vlakem do krajského města do kuchyně. Potom se ze vsi odstěhoval řezník a bratranec se chtěl toho krámu ujmout. Nemusel by dojíždět. Ale stranická buňka ve vsi mu to zamítla (a slovo ze strany platilo), a dala krám do správy jinému člověkovi, který zase musel do vsi dojíždět odjinud. Zkrátka domácímu to nedali, to byla zásada nedůvěry a protivnosti.
Tady vůbec nejde o bratra Bubika, ale asi o způsob jak si ukojit žluč a pomstít se – komu ?: přede tomu, kdo se namane, komukoliv, hlavně nevinnému. Nejde tedy o pomstu, ale o chlazení žáhy. Beránek se nachází, až se najde.
Jak zapojit media se dozvíme na příklad v literatuře, našlo by se hojně příkladů, ale stačí snad román Anna proletářka z třicátých let před válkou (napsal Ivan Olbracht). Tam je ukázka, jak odstřelit s pomocí tisku a revolučních písniček poslance. Jak se poslanec Stivín znelíbil revolučním pracovníkům, uspořádali na něho směšné parodie, vymysleli písničku ´Stivín se točí´ (k něčemu se vyjádřil jinak než dříve, tedy jako že mění postoj) a zpívali ji na ulici (tehdy se na ulici žilo intenzivněji než dnes, kdy jde každý domů k PC nebo k DVD) a do tří dnů byl zdiskreditován u české veřejnosti , která jak známo dá na dojmy.
O morální úrovni lidí, kteří napadají kohokoliv svědčí také slovník napadajících.
Už jsem si zvykl, že lidé jako Gojim ale i jiní nedovedou napsat slova ´římskokatolická církev´, ale píší ´nevěstka´ nebo ´žena jedoucí na šelmě´.
Ale tady u napadání biskupa se vyskytl výraz ´charismatická šelmička´.
Pro  všechno , lidi, copak to je za štvavý výraz? copak je to lidské, nazývat kohokoliv šelmičkou ? To svědčí spíše o vzteklosti kdo ten název vymyslel. Asi ne přímo šelmou, aby se to nepletlo s Apokalypsou. Ale odpor vůči charismatikům je tu zjevný.
Jsou asi lidé, kteří nedovedou mluvit poctivě , ale píši štvavým způsobem.
Z toho je vidět, že jde o záměrný útok, a proto to obratem znamená, že to se skutečností nemá nic společného. Charismatiky by mohl napadat člověk, který je nemá rád a snad proto, že nezažil osobně projevy Ducha Svatého. Já sice nemluvím jazyky, ale neodsuzuji někoho jen proto, že je charismatik (nebo méně uctivě ´charouš´ - i taková neuctivost se vyskytuje).
Tak jsme se dožili dalšího útoku a podle intenzity soudím, že tu jde o slušného člověka.
Teprve teď se mi chce zvednout mé svaly a jít se osobně podívat na obviněného. Musí to být charakter, a hodnota, jinak by ho nenapadali.
Ale já vyhlašuji, že jsem nejen s Ježíšem, kterého tupili, ale s každým, na koho berou kameny nebo klacky.
Přivádíte mne blíže k bratrovi, kterého osočujete. Jistě je to být spravedlivý člověk.




Re: Re: Rub a líc bisk. roucha R. Bubika nebo líc a rub slušného vyjadřováí? (Skóre: 1)
Vložil: Rony v Úterý, 25. září 2007 @ 12:31:05 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý Miroslave,

děkuji za exkurs do metodiky politického terorismu KSČ. Zdá se, že sis zřejmě mnohé osvojil a nerozpakuješ se jejich metody použít i v této kauze.

Dovolím si poukázat na některé z nich, které jsou neomluvitelné:

- pokud bychom měli brát vážně tvoji premisu "O morální úrovni lidí, kteří napadají kohokoliv svědčí také slovník napadajících", pak je s podivem, že jsi již kdysi dávno před mnoha měsíci tento "soud" nevynesl nad těmi, kteří tento slovník na Grano Salis zavlekli a s velkým potěšením jej vůči svým oponentům začali používat: nad Olinem Kadlecem (tehdy kazatelem KS) a starším sboru CB v Litvínově Hynkem alias Pattre. Svůj soud jsi nad nimi nevynesl zřejmě proto, že jejich prokatolická činnost souzní s tvojí orientací a v takovém případě, jak víme z Vatikánu "účel světí prostředky".

- pozoruhodná je tvoje manipulace s oblíbenou sémaziologicko – onomaziologickou derivací "charismatická šelmička" tak, aby se čtenář chybně domníval, že jí byl napaden biskup AC Rudol Bubik. Tento nemorální záměrný posun snadno ověřitelné skutečnosti vypovídá o autoroví víc, než jeho obsáhlý výčet politicko-teroristických metod. Biskupa AC Rudolfa Bubika jsem vždy nazýval jak náleží jeho funkci a postavení v AC. 

- škoda, že další tvoji premisu "Tak jsme se dožili dalšího útoku a podle intenzity soudím, že tu jde o slušného člověka" jsi se svými soudruhy neaplikoval již tehdy, když zde byl intenzivně, sprostě a brutálně napadán bratr Aleš Franc. Škoda. Možná, že bychom dnes neměli o čem psát.


]


Re: Re: Re: Rub a líc bisk. roucha R. Bubika nebo líc a rub slušného vyjadřováí? (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Úterý, 25. září 2007 @ 12:51:58 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Hele - Rony ovládá větší slovní zásobu, než jsou citoslovce!

Upozorňuji Ronyho přetopený kotel, že Aleš Franc, jehož zřejmě obdivuje, zde není napadán ani intenzivně ani sprostě ani brutálně ani nijak jinak ježto jest účastníkem zdejších diskusí. A co píše, za to také sklízí mzdu. Proč ne? Já dokonce vyhrávám slzu za slzou za věci, jichž jsem se nedopustil. Ale jsem tady, tak si nemohu stěžovat, dokonce ani na Ronyho.

Zato Rudek Bubik je zde nehorázně napadán a nespravedlivě se o něj otírá kdekdo bezecti. Někteří lidé si holt myslí, že jejich velikost je měřena velikostí toho, koho pomluvili.

Olin


]


Re: Re: Re: Re: Rub a líc bisk. roucha R. Bubika nebo líc a rub slušného vyjadřováí? (Skóre: 1)
Vložil: Rony v Úterý, 25. září 2007 @ 13:15:45 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
:-)))))))))))) máš vůbec páru, co to jsou citoslovce?????????!!!!!!!!!  moc by mě zajímalo procento tohohle slovního druhu v mejch komentářích! :-)))))) teďkonc máš volnějc, tak si to spočítej!!!!! :-))))))))) tipuju to tak na 0,01%!!!!!! :-)))))))))) ale možná, že přeháním!!!!! :-))))))) 

jóóó starouši, možná, že ti paměť už moc neslouží, ale spíš bych to tipoval zasejc na tu tvoji oblíbenou propagandu!!!!!! :-)))))) to ohledně toho napadání france!!!! :-))))))) tak aspoň nahodím jeden článek, aby si čtenáři početli: Vrah charismatických neviňátek, pan Aleš Franc.  :-))))))) tvoje starý i čerstvý hříchy vyjdou na pěknej sborníček!!!!! :-)))))) když vidím, jak se vilně máš k posvátný charismatický ikoně a brzo i k nesmrtelný neomylný legendě čekající na kanonizaci, tak si říkám, jestlipak ty nebudeš nakonec konvertovat k pravoslaví???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-))))))))))))) moh bys po způsobu halíkoic stávavat před pliva-lachemou a předzpívávat popěvky proti vrahovi charismatickejch neviňátek!!!!!! :-)))))))) určitě bys tím získal zásluhy, aby ses moh hrabat zpátky nahoru!!!! :-)))))


]


Re: Re: Re: Re: Re: Rub a líc bisk. roucha R. Bubika nebo líc a rub slušného vyjadřov (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Úterý, 25. září 2007 @ 23:50:11 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Žil byl jednou jeden playboy, proslulý byl svou mužnou krásou a hrdinskými činy. největší proslulosti si však získal mimořádným amalgamem toho, čemu se dnes po tisíci letech říká "charisma" nebo "feromony".
Všechny ženy a dívky od barcelony po pyreneje ho milovaly, a to myslím doslova. I namíchli se zhrzení milenci, paroháči a vzteklí otcové vesměs baskického původu, počíhali si na rozmilého hrdinu v roncevalském průsmyku a spočítali mu to všecko. 

Také v andorrském údolí  žijí děti jeho dětí a jeden z nich, zde známý jako Zuřivý Rony, zdědil po svém pradědovi než sklon k válečnickým nadávkám. Tuto zděděnou schopnost obohatil o pozoruhodnou tvořivost španělštiny, co se týče možností jak někomu sdělit prosté "ty bastarde".

Následuje rozbor slovních druhů užívaného jazyka:

 - španělská citoslovce z okolí malagy: :-))))))))))))
                                                        ??????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
                                                        !!!!!! :-))))))))

 - ukázky citoslovců kastilského původu, většinou katalánsky: tvojestarýičerstvýhříchyvyjdounapěknejsborníček
      vidímjaksevilněmáškposvátnýcharismatickýikoněabrzoiknesmrtelnýneomylnýlegenděčekajícínakanonizaci
      mohbyspozpůsobuhalíkoicstávavatpředplivalachemouapředzpívávatpopěvkyprotivrahovicharismatickejchneviňátek

 - nakonec cimrmanova konstanta v baskickém jazyce: abysesmohhrabatzpátkynahoru

spolehlivě mimo obor citoslovců: 0,01%
                                              přeháním

Urgelský jazykovědný institut se snaží propagovat tuto anomálii ve světové literatuře, podobně jako kdysi španělé zpopularizovali hvízdavý jazyk původních obyvatel kanárských ostrovů.
 Važte si toho, čeho jste svědky, nebude to trvat věčně, Zuřivý Rony zmizí stejnou cestou,jako kdysi Berkin.

Olin












]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rub a líc bisk. roucha R. Bubika nebo líc a rub slušného vyja (Skóre: 1)
Vložil: Rony v Středa, 26. září 2007 @ 10:03:06 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
:-))))))))  zas  "vožralej v duchu"????????????? nebo že by tráva, lsd, crack????????????!!!!!!!!! :-)))))))))) 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rub a líc bisk. roucha R. Bubika nebo líc a rub slušného vyja (Skóre: 1)
Vložil: Farel v Středa, 26. září 2007 @ 17:47:48 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Teď už můžu klidně umřít. Viděl jsem písemnou formu mluvení jazyky.:-O.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rub a líc bisk. roucha R. Bubika nebo líc a rub slušného vyja (Skóre: 1)
Vložil: Farel v Čtvrtek, 27. září 2007 @ 22:46:14 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Já se pokusím zůstat.  J. Farel


]


Re: trapné (Skóre: 1)
Vložil: rive v Čtvrtek, 20. září 2007 @ 17:28:30 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Je celkem očividné hned od počátku, že jako obvykle i v tomto případě, několikatýdenní diskuze o bratru biskupovi ac církve, bylo  účelem vyvolat umělý problém, a to, že biskup se měl „něčeho špatného“ dopustit. Je sice od počátku jasné, že se ničeho nedopustil, ale  v rámci jakési granosální sociohry je veden jako „velký viník“.

 

Je zajímavé (ale většinou trapné) sledovat, jak v této sociohře fungují různí jednotlivci  nebo multinickové

(tj. jednotlivec vystupující pod více nicky), jak funguje stádo, jak se vyvíjí umělý problém, a jak problém graduje. 

 

 Je to jen jakási „blbá“ hra, ale nevím jestli je to všem jasné. V této hře je totiž nečestně veřejně ostouzen konkrétní člověk.

 

rive




Kompliment (Skóre: 1)
Vložil: Rony v Čtvrtek, 20. září 2007 @ 19:06:32 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milá rive,

je velmi sympatické sledovat tvoje usilovné tápání v této experimentálni sociohře, bádání ve stádních reflexech charismatických multinicků a vytváření umělého problému, aby se zakryl problém bolestně skutečný, který by mohl ohrozit pracně budovaný image živoucí ikony zdejších charismatiků a brzy již i neomylné legendy, jež si jistě jako první (ne)katolík vyslouží blahořečení Svaté stolice.

Přeji ti příjemné prožití celé gradace, následné katarze a posléze i imploze včetně hrůzného kataklyzma charismatického mikrosvěta. 

Tvůj věrný ctitel

Robert N.

BTW: Jaké máš číslo mobilu? ;-)


]


Re: tápaní (Skóre: 1)
Vložil: rive v Čtvrtek, 20. září 2007 @ 22:17:14 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Rony to je řeč  o kom "ikona charismatiků"? Možná pro tebe, je tady někdo adeptem na kanonizaci . Ty vlastně o tom píšeš první. Ale já se těžko smiřuji s tím, když se někdo upíná k ikonám. Když se braly životopisy svatých, tak jsem měla zrovna chřipku. A definici charismatismu jsme ještě nebrali.


Mně vadilo urážení bratra "letniční církve" Rudolfa Bubíka. A dost.

rive





]


Re: Re: tápaní (Skóre: 1)
Vložil: Farel v Pátek, 21. září 2007 @ 11:28:31 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Omlouvám se, že vstupuji do polemiky. Milá soudružko (pana Bubika) vzhledem k tomu že vám neříká nic vámi zmíněný pojem, těžko se domnívat, že budete rozlišovat komu je dotyčný velkovedoucí bratr , či pouze nadřízený. A z této skutečnosti vychází i zdejší diskuse. Zrovna tak vy se budete chovat jinak ke své sestře než ke své šéfové. A zmíněné urážení je vlastně jen rozlišení tohoto přístupu. Jinak řečeno je li někdo jednou ve víře jako doživotní bratr v Kristu, těžko se u něho smířit, když začne vydávat rozkazy a jediná správná rozhodnutí závazná pro široké okolí a na základě těchto doktrín bude (mimo vše Písmo) lidi hodnotit a ještě k tomu vést ostatní tzv.bratry a sestry.Farel


]


Re: Re: Re: tápaní (Skóre: 1)
Vložil: rive v Sobota, 22. září 2007 @ 11:54:56 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý Fareli, proč až tak : )))) „soudružko“? Je sice pravda, že už celkem dost  pamatuji, ale tu soudružku jsem už nějak nestačila stihnout. Navíc mé dětství bylo poznamenáno tatíkovým tvrdým „antipostojem“ vůči komunistům.  Tzn. že soudružství mi v nijakém případě nehrozí. A také tzn., že hodně vím o životní lidské tragédii, o obludnosti antipostojů vůči lidem, jak takové chování na sebe nabaluje duchovně nebezpečné věci, jak plíživě ohrožuje člověka zvláštním druhem paranoie.

 Fareli, když už mě tak cpeš do neslavné role "soudružky", tak dovol jednu vzpomínku na br. Rudolfa Bubíka:

Sk.4 ..kněží a saduceové byli rozhořčeni, že Petr a Jan mluvili o Kristu, že v Ježíši je vzkříšení z mrtvých

Bratr Bubík v jedné své výpovědi píše: ..."když mluví s lidmi o Bohu nejsou s tím, až tak velké problémy. Ten věří, ten také, ten víc, ten méně. Pro jednoho je Bůh dobro, pro druhého energie. Ale jakmile začneme mluvit o Ježíši Kristu, je to hned jiné, kromě osobního tlaku – intenzivnějšího vnitřního duchovního zápasu je tu i další skutečnost, že….
.....    budeš-li mluvit otevřeně a jasně o Ježíši, okamžitě uvidíš nepřátelskou reakci i ze strany těch, kteří si říkají, že jsou taky křesťané. Tito lidé se okamžitě ozvou, protože se cítí obviněni, že nejsou v pořádku. Oni jsou sice křesťané podle jména, ale rádi žijí ve tmě. A jakmile svědčíme o Ježíši, jejich nitro je usvědčováno a oni se stavějí proti nám. Je ovšem třeba si uvědomovat, že pokud nás naši nepřátelé budou chválit, bude s námi něco v nepořádku. Jeden slavný vojevůdce, který za svůj život nebyl nikdy poražen, prohlásil: „ Pokud mě můj nepřítel začne chválit, musím se rychle podívat, kde jsem udělal chybu.“(Rudolf Bubík 2005)

Hezký den

rive



]


Re: Re: Re: Re: tápaní (Skóre: 1)
Vložil: Farel v Neděle, 23. září 2007 @ 10:36:56 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milá Rive - Soudružka je pouze hezké české slovo. Že mu komančové propůjčili negativní odstíny za to nemůžu. Pokud jsi na straně pana Bubika jsi jeho soudružka stejně jako byl Pastýř Bubikův soudruh (spoludruh, spoludružka). Pokud jsi tam zaznamenala odstín bývalého významu bylo by to jedině v případě, že by se v jednání páně Bubika také podobný odstín objevil.

Pokud další část tvého příspěvku měla definovat nějaké mé postoje, či stavy. Pochopil jsem, že se mám zřejmě cítit obviněn, že nejsem v pořádku, když jiní svědčí o Kristu. Dokonce jsem z toho pochopil, že zřejmě žiji ve tmě a dokonce rád. Četl jsem jeden dopis jednoho křesťana který na hodnocení jedním dominantním vůdcem který o něm prohlasíl, že žije ve tmě napsal, že to odpovídá skutečnosti protože tam se do něj mohou těžko trefit.

Pokud mě začne nepřítel chválit, musím se rychle podívat, kde jsem udělal chybu.
Když jsem byl ještě celkem malý kluk měl jsem rád různé aforizmy a výroky slavných a zhruba tam bych zařadil i tvůj aforizmus, byť použitý panem B. V církvi jsou ale pro různé věci různá řešení a zmíněný aforizmus ničemu neodpovídá. Já bych naopak použil příspěvek z přísloví o tom, kdo si pyšně vykračuje, kde je mimo jiné král proti němuž nikdo nepovstává. Dominantní vůdci si kolem sebe vytvářejí klima které neumožňuje aby proti nim někdo povstával a když už se to stane první kdo proti povstávajícímu nastoupí jsou lidé jako ty, kteří sice vidí, že dotyčný mluví tu i onde o Kristu, ale to, že celý systém jeho vedení je prošpikován jiným systémem, který dominátorovi umožňuje neomezenou a nebiblickou vládu nad těmi kterým má sloužit to už nezaznamenají a to hlavně z důvodů, že jim tento systém poskytuje prospěch (Většinou postavení v záři tváře pana vedoucího). Běda pak těm kdo mají odlišné vnímání a to i tehdy, kdy je zcela evidentně biblické.

Jinak pokud by bylo na mém posouzení je panu Bubikovi úplně jedno, že ho někdo haní, nebo že ho někdo chválí. On má sebou vytvořený svět ve kterém je vedoucí a to stačí.

K Pastýři bych ještě dodal, že je osobností na rozhraní církve a médií a tím pádem není jeho postavení vůbec lehké protože to na něj lítá ze všech stran. Ale myslím si, že minimálně ze strany jeho mateřské denominace by měl být přístup daleko citlivější a mělo by být patrné, kdeže je jeho zázemí. Pan Bubik se možná angažuje na církevní půdě, to je ale jako když někdo křičí uprostřed vojska do boje.To že se pohybuje jen na církevní půdě ho chrání od světa a to, že si tam vybudoval systém který má vlastní pravidla ho chrání před jakoukoli korekcí ze strany církve. Což je patrné už jen z toho kolik hlasů se zde ozvalo na jeho obhajobu aniž by to dotyčného zvedlo z židle a kdoví jestli mu to jeho ochranka vůbec donesla (aby snad vůdce nebyl obtěžován)

Jinak aby se někdo nedomníval, že se nějak výrazně zastávám Pastýře tak tomu tak není rozlišuji jen v jakém postavení se lidé nacházejí. Zatím se tu mnoho lidí domnívá, že je na někoho házena špína, či cokoli jiného. Já jsem ale přesvědčen, že i kdyby to tak bylo na dotyčného nemůže nic z toho dopadnout už jenom proto, že je proti tomu dobře chráněn. Naopak jsou lidé kteří stojí na místech, kde je snadno se do nich trefit. Nemají ani žádný systém ochrany a většinou nemají ani zbraně odpovídající těm které sou používány na ně. Z toho důvodu se domnívám, že není postavení Bubika a Pastýře totožné a dožadovat se honestace toho který je chráněn a dehonestace druhého který chráněn není (jak se tu někdo znalecky projevil) je minimálně nerovnocenné.

Farel


]


Re: Re: Re: Re: Re: (Skóre: 1)
Vložil: rive v Neděle, 23. září 2007 @ 23:01:05 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Fareli, nepochopila, proč se tady podle mě zcela nevěcně prudí. Klidně, ať se prudí jestli jde o filozofování nad  nesmrtelnosti brouka. Ale myslím si, že je eticky zcela nevhodné brát si tímto způsobem na paškál konkrétní osobu, někoho, kdo se diskuze nezúčastní. Ikdyž důvodů, proč se tak děje, může být hned několik a současně. Nepočítej mě jako hlas nějaké obhajoby,Tebou zmiňovaný systém (jak říkáš prošpikovaný ještě jiným systémem) se mě vůbec netýká.
Fareli, ten vtip s tou tmou je dobrý. Z mé strany o žádné obvinění ohledně tmy nešlo, byla to pouze ukázka z knihy br. Bubíka. Kde je zvěstován Kristus dochází k velkým tlakům, usilují nějakým způsobem  Boží dílo zmařit. Je to těžký duchovní boj.
Ale jinak máš pravdu, že obvinění padlo, avšak z jiné poklesku (antagonismu), ale bylo myšleno zcela obecně.
Zmiňovaný aforismus o pochlebování, já chápu spíše jako autorovo určité sdělení, že si celkem jasně uvědomuje záludnost – nebezpečí pochlebování.
rive


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: (Skóre: 1)
Vložil: Farel v Pondělí, 24. září 2007 @ 19:34:55 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Rive. Jen krátká rekapitulace nemyslím, že by pozice obou zmíněných pánů byly stejné a proto by se od toho který je nadřazen očekávalo, že vykáže větší moudrost a trpělivost a tím dokáže, že si honorování zaslouží v našem případě (ale i v desítkách jiných) se stále nějak nemůže ten požehnaný bratr trefit do verše chce-li být kdo mezi vámi největším buď vaším otrokem.
Latentní odkopnutí bratra který se o něco snaží nezávisle na zažitých denominačních strukturách, ale víceméně ve správném křesťanském směru je celkem běžný charizmatický jev. Jeho snaha je dominátorem takřka vždy chápána jako útok na mocenskou pozici takže bych se velmi divil, že by v AC došlo knějakému naplnění verše Jak je dobré jaké blaho, tam kde bratři žijí svorně. Naopak si myslím, že tento verš bude použit pro to aby byl probíraný bratr nádhernou křivkou vykopnut a zbývající bratři budou žít svorně ne pod křídly nejvyššího, ale pod křídly páně B. Samozřejmě až do té doby dokud další bratr, či sestra nezačne používat mozek, či jiné Bohem mu svěřené dispozice a bude mu opět vysvětleno, že přece létat je snadné.

Jinak zlehčit nějaký příspěvek nějakým současným novotvarem jako je prudit, či starším filozofovat nad nesmrtelností čehosi je možná tendenční a líbivé, ale mám zato, že jsem se vyjadřoval jen k těm věcem které jsi uvedla tak nevím proč ty fráze.

O panu Bubikovi se tu hovoří poze obecně takže mu tu nikdo nenadbíhá a nepodkuřuje, ale také ho nikdo nijak nehaní ani mu nikdo nenadává. Dnešní svět je celkem změkčilý co se týká poklesků v moci postavených, ale až nepřirozeně spravedlivý když se někdo neprojeví stádně.

A ještě k tomu systému který se tě netýká. Je to zhruba tak jako když někdo nevěří na ďábla a domnívá se, že jeho nevěra v tuto postavu ho nějak eliminuje z jeho dosahu. Žijeme v mnoha systémech o jejichž fungování nemáme ani ponětí a mnohdy nás zachraňuje jen to, že věříme v Pána Ježíše Krista. Farel


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: (Skóre: 1)
Vložil: rive v Pondělí, 24. září 2007 @ 23:41:05 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Fareli,
 Aleš Franc je nick „Pastýř“? Prý né. Ale jestli prý jó, tak se ví, že Pastýř (Aleš Franc) se rozhodl být disidentem ve vlastní církvi. Být disidentem je celkem jasná vyspecifikovaná role, jasná vyspecifikovaná protičinnost . Co je to za postavení být disidentem mezi vlastními, jaký je v tom smysl být protičinný mezi vlastními, nevím?

 

Nevěra ďáblovi? Být nevěrný ďáblovi, to jsem ještě neslyšela, tohle učení neznám.
Bližší mi je termín nevěřit ďáblu, lháři a podvodníkovi. To je biblické. Ale biblických polemik se na granu neúčastním.


 
Hezký den

rive

 



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: (Skóre: 1)
Vložil: Farel v Úterý, 25. září 2007 @ 20:13:52 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
No o Pastýřovi drby dělat nebudu. Myslím, že to není on:-o. Ale termín disident ve vlastní církvi se jeví jako logický nesoulad. A sice buď je v církvi a není disident (odpůrce - wikipedia ) a nebo je odpůrce a tím pádem není jak říkáš ve své vlastní církvi. Možná jsi tento jev nezaregistrovala, ale oponent který dlí v lůnu vlastní církve neexistuje a pokud je tato situace ještě u "charošů" jak tady zmiňuje mk tak mu není dopřáno ani přebývat za hranicemi zmíněného uskupení. Většinou pohlaváři této "církve" usilují o exkomunikaci, pokud možno až do pekla.

Co s týká práce se slovy tvůj traktát o nevěře ďáblu je úplný skvost. Takhle to asi nějak vypadalov Babylóně při zmatení jazyků.
Já mluvím celkem jasně o tom, že když někdo nevěří v existenci ďábla, že to neznamená, že ďábel neexistuje a ty z toho uděláš
úplně zánovní náboženství i s nějakým učením. Přečteš si občas nějakou knihu ? Slova mají totiž různé významy, ale ne až tak různé aby ne bylo ano a obráceně.

Dobrou

Farel


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: (Skóre: 1)
Vložil: rive v Středa, 26. září 2007 @ 06:28:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Celkem známý pojem: Disidentem mezi vlastními (od Pastýře)

http://www.granosalis.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=5698 

Fareli, slovní hříčka s pojmem nevěra byla samozřejmě legrace. Víš takový jemný druh obrany,když něco už nemá význam komentovat nebo-li na hloupost odpovíš hloupostí.

rive



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: (Skóre: 1)
Vložil: Rony v Středa, 26. září 2007 @ 08:13:16 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milá rive,

chvílemi se zdá, jako kdybys byla družkou páně Olina: hra v ofsajdu, fauly a nefér hra s překrucováním argumentů svých oponentů je mu vlastní. Stejně, jako tvoje unfair tvrzení: tak se ví, že Pastýř (Aleš Franc) se rozhodl být disidentem ve vlastní církvi s odkazem na jeho článek Disidentem mezi vlastními a následné vykonstuovávání jeho protičinnosti v AC. Nejenže v se něm Pastýř ani nezmiňuje o tom, že by se tak rozhodl, ale dokonce i píše, že to dnes ani není nutné, neboť demokracie v církvi zatím existuje:


Obávám se, že však demokracie zde nebude stále a pak již nebude autorita vůdců ničím omezena. Tato doba, tuším, přijde. Vždyť někteří kazatelé proti demokracii aktivně vystupují. Proto je dobré se na tuto dobu připravit. Dnes disident v církvi nic neriskuje, stále má jídlo, teplou vodu, spánek, svobodu projevu a vyznání a autority zatím nemají žádnou šanci tyto svobody nějak omezit. Je ale možné, že tato doba jednou skončí a ostatně téměř celý středověk nám může být svědectvím toho, jak vypadá teokracie, po které někteří tak neúnavně volají. Proto si, milá Rive, myslím, že je třeba se učit osobní odpovědnosti již nyní, kdy to mnoho nestojí. Jak budeme moci obstát tehdy, až si to třeba bude žádat osobní oběti?
Právo v církvi nelze vynutit silou a to by ani nebylo cílem. Útěchou musí být, že poslední slovo bude mít a má Pán církve.

S pozdravem,
Pastýř

V kontrastu s tvojí nekorektní olinovskou nálepkou protičinnosti disidentství staví před nás Pastýř ušlechtilou charakteristiku disidentů mezi vlastními v církvi, která je zejména v porovnání s morální devalvací vlků v rouše beránčím neuvěřitelně průzračná:

Analogicky disident v církvi hájí principy Písma například proti vládě nevolených, vyvolených, nevykazatelných a neodvolatelných autorit. Hájí principy všeobecného kněžství proti zprostředkující úloze pyramidálních, rigidních struktur, které kontrolují myšlení svých členů a vedou k vymáhání naplňování vizí jejich špiček. Prakticky disident, stejně jako muži, které jsem jmenoval, budou hájit historickou ortodoxii proti novodobým, manipulativním a účelovým lidským výkladům.

Například budou aktivně vystupovat proti zjevování zemřelých a komunikaci s nimi. Budou vystupovat proti evangeliu bez pokání. Mohou upozorňovat na to, když se principy evangelia nahrazují manažerskými technikami. Jednoduše by se disident měl snažit poukazovat na Písmo a právní dokumenty z něho vycházející tam, kde se lidé jejich principům zpronevěřují. Disident si musí být samozřejmě vědom, že je omylným člověkem, že sám potřebuje korekci a že je součástí konkrétního společenství. Musí být v rámci něho vykazatelný a sám se řídit principy, na které poukazuje. Disident nikdy nesmí bojovat proti lidem, nesmí se nechat vyprovokovat vstoupit do osobní roviny. Jeho nepřítelem jsou omyly, ne lidé. Být disidentem je mnohem náročnější než odejít nebo být apatickým. Někdy stačí mlčet nahlas, nehrbit hřbet a nesnižovat se k osobním výpadům jeho odpůrců. Je to samozřejmě život ve střehu a v sebeovládání. K tomu nás ostatně Kristus vybízí. Nemyslím, že já sám bych takto beze zbytku dokázal, bylo-li by třeba, žít.

Budeme se tedy muset smířit s nečekaným zjištěním, že se i dáma může snížit k nečestným hrátkám. Za předpokladu, jsi-li ovšem dáma.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: (Skóre: 1)
Vložil: rive v Středa, 26. září 2007 @ 22:58:37 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Rony Odkaz na článek o disidenství je špatně?.Vždyť je přímo od Pastýře. Zajímavý podnět, který mnohé dovysvětluje. Mám osobní zkušenost s takovým přístupem, o kterém se píše ve článku, proto jsem hodně rezervovaná k disidentu. Viděla jsem hořké ovoce takového přístupu.
rive


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: (Skóre: 1)
Vložil: Farel v Středa, 26. září 2007 @ 17:42:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
No vidíš, že ti to jde. To jsi vybrala přímo prorocké slovo které se naplnilo na proroku. Myslím, že to, co članék obsahuje je proroctvím pro to, co se asi děje prakticky, tedy zmíněná ztráta demokracie a jak pisatel článku popisuje gradaci tohoto fenoménu až ke státní moci a pak už půjde o tlamičku. Článek také potvrzuje mou hypotézu, že ve vlastní "církvi" nemůžeš být disidentem, nebo lépe řečeno můžeš, ale s časově velmi omezeným mandátem. Jinak oponentem v církvi můžeš být stále, ale jedná se o církev obecně. Takže dotyčný musí stát mimo veškeré denominace. Opozice je možná protože se v různých denominacích praktikují nějaké nesmyslné a nebibilické věci, ale záleží na tom čemu oponuješ. Pokud jsi ale v nějaké denominaci a tvá opozice se začne dotýkat vedení je takřka vždy s oponenturou konec. Názorný příklad kladné a přesto neoceněné opozice je mistr Jan Hus. A nevím jak šly jednotlivé kroky za sebou, ale byl nad ním (a myslím, že i nad Prahou) vyhlášen interdikt, byl prohlášen za kacíře, bludaře a v Kostnici před koncilem ho exemplárně odsvětili odejmutím znaků jeho kněžství. To bylo prosím v katolické ehm která na to měla přesná pravidla. A co se asi odehraje v uskupení které vykazuje znaky sekty i když v něm jsou možná věřící křesťané ? Pravidla degradace člověka určuje lokální vůdce takže věci zmíněné u MJH se tam také vyskytují ale mají pouze jinou formu a ta demokracie nás zachraňuje aby nás takovýto horlivý náčelník nenechal upálit.(aspoň zatím)

Slovní hříčka s pojmem nevěra byla samozřejmě legrace .... AHA tak to se dodatčně směju :-)). Farel


P.S. JInak si myslím, že svou aktuálností je ten článek potřeba opět vytáhnout na denní světlo.


]


Re: Re: trapné (Skóre: 1)
Vložil: signum v Sobota, 22. září 2007 @ 12:16:16 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vidím to tak nějak podobně, jak vidno, faktů není přiliš třeba, stačí to vhodně podpořit, okořenit, popřípadě něco taktně smlčet a jistě se najde pár jedinců co ochotně připojí svůj hlas k odsouzení či zostouzení.  Mám za to, že je to bohužel příznakem právě oné stádovitosti, to jest neschopnosti nebo neochoty promýšlet a formulovat svůj názor, kterou by myslím leckdo právě u křesťanů rád postrádal.



]


Re: Re: Re: trapné (Skóre: 1)
Vložil: signum v Sobota, 22. září 2007 @ 12:18:36 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Předchozí příspěvek byl reakce na to co psala rive.


]


Re: Re: trapné (Skóre: 1)
Vložil: Blake v Neděle, 23. září 2007 @ 23:42:20 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Naprosto souhlasím, je to trapné.

Jak už jsem napsal o několik příspěvků výše, změna rozhodnutí po několika letech se dá označit za lehkovážnou jen těžko - to jaksi "konstruktérovi" obvinění uniklo.



]


Re: Rub a líc biskupského roucha R. Bubika (Skóre: 1)
Vložil: Pattre (Pattre@seznam.cz) v Čtvrtek, 20. září 2007 @ 14:56:44 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Upřímně řečeno, pardon técého jsem bral spíše jako dobrý vtip, nežli fakt. Že někdo za France napíše prohlášení a suverénně se podepíše jeho jménem je opravdu velmi zvláštní smysl pro humor. Bůh ví, že jsem účelově, ani jinak nelhal a pastýře neokopávám jako třídního nepřítele, pouze vybízím k tomu, aby se k záležitosti s biskupem (vzhledem k tomu co se bubikovi zde děje) postavil čelem. Ostatní je na pastýři. Samozřejmě, že mi je další nominace od ronyho na zlatou slzu celkem volná a propó je třeba Olivovi načas odlehčit. Rony navrhuje, protestuje i odvolává a Grano tancuje, jak on lamentuje !?!:-((( )))-:?!?



Re: Re: Rub a líc biskupského roucha R. Bubika (Skóre: 1)
Vložil: Rony v Čtvrtek, 20. září 2007 @ 18:37:58 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
hele šelmičko, nedělej ze sebe blbýho!!!!! :-))))) tk dal do článku tři citáty. dva vod bubika a jeden komentář france. a ty jsi tenhlecten komentář moc dobře znal, protože v diskusi ke zlatý slze ti ho právě takhle citoval reformovanej s tím, že končil stejně jako tady (s pozdravem Aleš Franc) a tys tehdáž odpovídal reformovanýmu a ne francovi :-)))))) takže tady jsi evidentně záměrně lhal, když jsi tvrdil, že autor článku je franc!!!!!!!!!!!! svoji vodměnu určitě dostaneš, jak vod bubika tak vod šimmera!!! :-))))))))))) olinovi už nic přitížit nemůže, tak mu nevodlehčuješ. :-))))))) můžeš se v elm street pochlubit unikátem, jako první starší sboru, kterej veřejně a záměrně lhal. :-))))))) i když by tě bubik mohl předběhnout s tím upozorněním, že franc nemá žádný pověření, a přitom ho vůbec nezrušil :-))))))

jo, a čelem by se měl postavit bubik k francovi a ne ho takhle sprostě kopat do zadku :-)))))))))



]


Re: Re: Re: Rub a líc biskupského roucha R. Bubika (Skóre: 1)
Vložil: Pattre (Pattre@seznam.cz) v Pátek, 21. září 2007 @ 18:34:38 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ty jsi mi ale logik. Označil jsi mě ve svém blouznění bezdůvodně za lháře, přesto když obviňuješ, napadáš a urážíš druhé jak na běžícím pásu, jsi v poho… . Když si moje žena přečetla ten tvůj verbální humus, požádala mě poté, abych si nedopisoval s narušenými jedinci a samozřejmě  jí vezmu vážně. Pokud dál budu předmětem ventilace tvého satisfakčního syndromu, nesmíš se divit, že už nebudu reagovat na tvou osobu.


]


Re: Re: Re: Re: Rub a líc biskupského roucha R. Bubika (Skóre: 1)
Vložil: Rony v Pátek, 21. září 2007 @ 18:42:18 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
:-))))))))))  je vidět, že to svoje lhaní nijak vysvětlit neumíš!!!! :-)))))   šelmička zahnaná do kouta, to je docela vzrůšo!!!!! :-))))))))) to se ti v litvínovský elm street ještě nestalo, co????????? :-)))))))))))


]


Re: Rub a líc biskupského roucha R. Bubika (Skóre: 1)
Vložil: Blake v Čtvrtek, 20. září 2007 @ 12:15:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Neviděl bych to tak kriticky.

Podle mě změna rozhodnutí z r. 2003 provedená v r. 2007 není zrovna LEHKOVÁŽNÁ.

Navíc i Bůh mění svá rozhodnutí - viz např. Jonáš / Ninive.




Re: Re: Rub a líc biskupského roucha R. Bubika (Skóre: 1)
Vložil: Rony v Čtvrtek, 20. září 2007 @ 12:34:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
no bodejť, charouši!!!!!!!!! :-))))))))) jenom si Bůh nemyslí, že je Bubik!!!!!!!!! :-))))))))))))))))))


]


Re: Re: Re: Rub a líc biskupského roucha R. Bubika (Skóre: 1)
Vložil: Blake v Neděle, 23. září 2007 @ 23:38:05 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Co takhle přestat plácat nesmysly a reagovat věcně?



]


Re: Rub a líc biskupského roucha R. Bubika (Skóre: 1)
Vložil: Rony v Čtvrtek, 20. září 2007 @ 09:32:41 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý tk,

výborný nápad srovnat biskupské oficiální výroky k poddaným s biskupskými kádrovacími praktikami! Je pozoruhodné jak pouhá fakta dovedou rozlítit charismatickou šelmičku k nepříčetnosti. :-)))))

strašina z litvínovský elm street nám opět ukázal zoubky!!!! :-))))) je poučné vidět, jak charismatický starší sboru neváhá veřejně napsat účelovou lež, aby si kopnul do třídního nepřítele. že článek není od france ale od tk? na tom nesejde!!!! šelmička se z toho vyzpovídá šimmerovi na ramínku a dostane rozhřešení. pro dobrou charismatickou věc je možno i hřešit - účel světí prostředky!!!! a strašinu z litvínovský elm street ještě za tohlecto hříšné žvanění šimmer pochvalně podrbe za ouškem!!! :-)))) 

Ale já naopak staršího sboru CB v Litvínově Hynka alias Pattre nominuju na zlatou slzu - za účelovou lež, že autorem článku Rub a líc biskupského roucha R. Bubika je Aleš Franc, ačkoliv se k němu hlásí uživatel GS tk.



Nepříčetnost (Skóre: 1)
Vložil: Blake v Čtvrtek, 20. září 2007 @ 12:25:18 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zdá se, že nepříčetnost Pattre rozlítila k nepříčetnosti i Tebe.

Nebo jsi se někde dočetl, že v množství smajlíků a vykřičníků je síla? ;-) !!!!


]


Re: Nepříčetnost (Skóre: 1)
Vložil: Rony v Čtvrtek, 20. září 2007 @ 12:33:00 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
podle tvé klasifikace si je!!!!!!!!!! :-))))))))))))))))))) :-DDDDDDD


]


Re: Rub a líc biskupského roucha R. Bubika (Skóre: 1)
Vložil: Pattre (Pattre@seznam.cz) v Čtvrtek, 20. září 2007 @ 00:33:08 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Rub a líc biskupského roucha R. Bubika? Už jsme se posunuli (zda dobře rozumím): muž, hlupák jež lehkovážně mění své slovo, jenž si své slovo píše k vlastnímu usvědčení … následná citace již zveřejněného prohlášení se zvýrazněnými pasážemi. Aleši ty jsi opravdu „génius“, očekávala se další filipika proti misomusům a ty tohle, … to asi nebude pravé ořechové, vnášející to správné světlo, které rozhání pochybnosti a zamezuje vývoj spekulativní kampaně na biskupa? Nikoliv….. je to záměr.



Re: Rub a líc biskupského roucha R. Bubika (Skóre: 1)
Vložil: tk v Středa, 19. září 2007 @ 22:03:23 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pardon. To jsem byl já.



Re: Rub a líc biskupského roucha R. Bubika (Skóre: 1)
Vložil: aviaf v Středa, 19. září 2007 @ 21:57:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.ucl.ac.uk/ssees/people/economics-and-business-staff-folder/tomas-cvrcek
Ktery Neprihlaseny to asi poslal? A.



Stránka vygenerována za: 0.29 sekundy