Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 239, komentářů celkem: 429555, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 514 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

ivanp
rosmano
Danny42

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116479510
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Zajímavá etuda
Vloženo Čtvrtek, 29. listopad 2007 @ 11:23:13 CET Vložil: bolek

Charismatici poslal Nepřihlášený

Kdo při sporu mluví první, jeví se spravedlivý, pak přijde druhá strana a podrobí ho zkoušce.

(Př 18,17)





Hele, měl jsem před dávnými lety ve sboru člověka, který mě občas nespravedlivě napadal nebo pomlouval. Trvalo to docela dlouho, ale dalo se to vydržet. Koukal jsem spíš na to, co dělá z té lepší stránky a nebylo toho málo. Ale po letech se to začalo horšit a pak jednou napadl slovně, ale velmi urážlivě jednu sestru ze staršovstva. V tu chvíli jsem ho vyrazil. Berkin si tady na mě vymyslel tak neskutečný soubor obvinění, že nevěřím tomu, že mě vůbec zná. Kdyby věděl, s kým mluví, muselo by to být trochu cílenější, ne?

Olin

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Milý Oline, rád bych se jen zeptal. V Tvé pravomoci je "vyrážet" lidi ze sboru?

Pastýř

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ne. Taky byl formálně vyloučen staršovstvem. Ale mě je proti srsti schovávat se za kolektivní rozhodnutí, takže jsem ho ústně vyrazil okamžitě, jakmile jsem se o tom dozvěděl. Kdyby mi to starší neschválili jednomyslně, tak bych to vzal zpět. V klíčových a rizikových situacích je podle mě lepší, když na sebe "někdo" vezme osobní zodpovědnost, pravomoc-nepravomoc. Alespoň je pak jasné, kdo za to může.

Olin

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


No vidíš, Oline, a v tom se asi neshodneme. Doufám, že mi nyní nebudeš chtít podsunout, že jde o osobní napadení. Jako i jinde, jde mi o princip. Píšeš totiž: „Taky byl formálně vyloučen staršovstvem.“ Já si ovšem nemyslím, že staršovstvo je od toho, aby formálně potvrdilo to, že se pastor rozhodl někoho z fleku "vyrazit". Ve většině církví by nikdo nemohl být vyloučen za to, že něco proti někomu řekl. Nehledě k tomu, že v takovém případě musí být dodržen nejen "hmotně-právní" předpoklad, ale i náležitý "procesní" postup. Snad pokud by to bylo velmi závažné, třeba veřejná pomluva, pak by byl - například dle naší Ústavy - postup následující:

- napomenutí mezi čtyřma očima ze strany svědka,
- napomenutí s přizvání jedné až dvou osob,
- řešení staršovstvem,
- napomenutí pastorem sboru,
- půlroční kázeň,
- vyloučení s písemným důvodem.

Drahý Oline, nezlob se ne mne, ale jestli takto jednáš, a toto je u Vás možné, pak zde můžeš psát co chceš, ale právě jsi k tomu ztratil morální kredit. Naopak, potvrdil jsi to, co je vám, jako charisamatikům, vytýkáno. Je mi líto.

Nadále v lásce, Tvůj Pastýř

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hehe! Vidíš, z čeho děláš závěry! Nevím, co je to půlroční kázeň, jinak všechno ostatní jsme již absolvovali v průběhu roku a půl před tím. Tvému poslednímu bodu -vyloučení s písemným důvodem říkám správně "formální vyloučení". A od toho tu staršovstvo je. Pod tvůj popis se může schovat cokoli, jak správný postup, tak odporný alibismus. Další: já jsem dnes nakloněn tomu, že to přesto všechno nebylo správné řešení. Jen si zatím nejsem jist, které řešení je správné. Bez skutečných případů se to nedá vymyslet.
Já jsem to popsal, protože se to tak stalo.


Olin

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Takže Oline, pokud tomu správně rozumím: Doslechl ses, že ten člověk něco řekl proti sestře ze staršovstva. Pak jste jej rok a půl napomínali: mezi čtyřma očima, před svědky, z úřadu pastora, a pak jsi jej z fleku "vyrazil"? Jak mám tedy chápat Tvá slova: „takže jsem ho ústně vyrazil okamžitě, jakmile jsem se o tom dozvěděl." Děkuji za odpověď,

Pastýř

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Děláš závěry zcela bez relevantních informací (jako obvykle).

1/ On neřekl něco proti staršímu. On ublížil ženě, která se mu dlouho snažila pomoci a vždy ho hájila. Top je velký rozdíl. Nebudu tu ovšem uvádět, jak.

2/ Dopustil se celé řady různých povážlivých skutků, které jsme taky dlouhodobě řešili napomínáním, domluvou, atd.

3/ Tohoto posledního skutku se dopustil těsně poté, co jsem ho navštívil a sdělil mu, že se mi jeho chování sice dlouhodobě nelíbí, a že s ním nesouhlasím, nicméně proti němu nechceme (ani já) vystupovat formálně kázeňsky, protože máme naději, že se to změní. V podstatě jsem mu dal - po poradě ve staršovstvu, novou milost. A v zápětí přišel nový problém.

4/ Nikomu nedovolím, aby urážel své bratry, s nimiž chodí ke stolu Páně, a kteří jsou jeho spoluslužebníky. (to, co tu ty děláš tak lehce, se v žádné církvi jistě nesmí. to si můžeš dovolit akorát na netu)

5/ Jakmile jsem se to dozvěděl, šel jsem za ním a oznámil mu své rozhodnutí, že bude vyloučen. Návrh na vyloučení jsem pak předložil staršovstvu. Vzhledem k pořádku, který vládl v našem sboru, bylo třeba osobního rozhodnutí každého ze starších zvlášť, aby to platilo.

6/ V neděli jsme toto rozhodnutí předložili sboru. Žádná samozřejmost, že to bude přijato, ale fakt, že se za toto rozhodnutí postavili starší i veřejně, mělo velkou váhu.

To, co jsem zkratkou popsal, byla reakce na repliku Jakobin, že by měl Berkin u nás ve sboru peklo.
Kdyby se někdo u nás ve sboru projevoval tak, jako Berkin tady na netu, tak bych se s ním nepáral. Církev není prostředí pro to, aby si lidé ubližovali. Berkinovy manýry na tomto netu jsou absolutně nepřijatelné. To si může dovolit, protože je anonym. Neznám církev, která by tohle trpěla. Ale znám samozřejmě jen málo církví, kdo ví?

Olin

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Milý Oline,

formálně se zde snažíš vystupovat proti autoritářství, chceš dokonce sloužit těm, kteří jsou autoritou nějak poznamenáni a nabízíš jim osobní návštěvu. Jedním dechem však jsi schopen přiznat, že jsi někoho vyloučil ze sboru až s dodatečnou a formální podporou staršovstva (kontext možné ověřit výše) slovy: „v tu chvíli jsem ho vyrazil.“ Když jsem se zeptal, zda k tomu máš pravomoc, odvětil jsi slovy: „v klíčových a rizikových situacích je podle mě lepší, když na sebe "někdo" vezme osobní zodpovědnost, pravomoc-nepravomoc.“(kontext je opět možné ověřit, abych Ti nekřivdil). Avšak ani odpovědnost na sebe nemůže vzít „někdo“ bez předem definované pravomoci.

Je zvláštní, že tak závažnou záležitost, kterou Písmo nazývá vydáním satanu, považuješ za nutné okamžitě, bezpodmínečně a sám řešit, podporu hledat až dodatečně, a to navíc tehdy, dostal-li jsi, pokud to správně chápu, tuto informaci jen zprostředkovaně: „takže jsem ho ústně vyrazil okamžitě, jakmile jsem se o tom dozvěděl.“

Když se to snažíš zmírnit, uvádíš, že byl dotyčný napomínán i před tím. Sám však doznáváš, že šlo o zcela jiné věci, resp. o jiné osoby. Dotyčný kritizoval, jak uvádíš, Tebe. Dokonce byl, dle Tvých slov, ujištěn, že proti němu nechcete (ani ty) vystupovat formálně kázeňsky.

Když jsem Ti popsal určitý kodifikovaný postup v mé denominaci, vycházející z Písma, Ty jsi jím pohrdl slovy: „Pod tvůj popis se může schovat cokoli, jak správný postup, tak odporný alibismus.“

Pokud bych chtěl ale jednat stejně, jako to činíš Ty, pak bych nyní žádal jméno a adresu dotyčného a tvrdil bych, že ho za jeho zády pomlouváš a poškozuješ. Také, stejně jako to činíš Ty, bych mohl tvrdit, že pokud on sám nepřizná, že pomlouval, a tím hřešil, že se to nedá považovat za dokázané. Nepovažuji to však za správné ani moudré a jsem toho dalek.

Považuji za přirozené, že si každý sbor a církev může řešit své věci svým způsobem, pokud tím nezasahuje do jiných církví, své způsoby nevnucuje druhým a nepřelézá ohrady. Pak je to jistě její věc, jde o zodpovědnost jejího vedení a jejich členů, oni se budou zodpovídat, a doufám, že to nyní uznáš i Ty.

Nadále v lásce a úctě,

Tvůj Pastýř

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


//Je zvláštní, že tak závažnou záležitost, kterou Písmo nazývá vydáním satanu, považuješ za nutné okamžitě, bezpodmínečně a sám řešit, podporu hledat až dodatečně, a to navíc tehdy, dostal-li jsi, pokud to správně chápu, tuto informaci jen zprostředkovaně: „takže jsem ho ústně vyrazil okamžitě, jakmile jsem se o tom dozvěděl.“

Toto je sporná věc: ANO, považoval jsem to za nutné.

Za nějaké grémium se umí schovat každý. Otázka je, je-li to pak ještě vedoucí, anebo jen nějaký funkcionář.
Já raději jednám, i s tím rizikem, že budu hnán k zodpovědnosti. Proto taky mám za sebou tak pestrou kariéru.

"Náš ústav se vám mými ústy co nejzdvořileji omlouvá za tuto politováníhodnou událost, ke které docházé maximálně jednou za deset let!"

Olin

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


"Za nějaké grémium se umí schovat každý. Otázka je, je-li to pak ještě vedoucí, anebo jen nějaký funkcionář." Takže "funkcionář" hledá shodu s ostatními "funkcináři", své návrhy předkládá a je první mezi rovnými, kdežto "VEDOUCÍ" jedná sám a ostatní mu dodatečně schvalují jeho rozhodnutí.

Oline, to je ale typické, charismatické a římskokatolické, pyramidální pojetí autority. Kde jsou Tebou jinak vychvalované demokratické principy?

Já Ti sice rozumím, ale je velmi užitečné, že to tu tak otevřeně říkáš. Alespoň ostatní mohou vidět, jakou službu jim chceš nabízet. Nejraději bych Tě za to nominoval na Zlatou slzu :...( ale přece jenom, jde mi o pricipy.

Ale že Ti to, ty kluku jeden, trvalo :-)

S trochou nadsázky,

Tvůj Pastýř

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ano, vedoucí jedná. Přečti si občas něco z Bible.

A že je to u tebe // typické, charismatické a římskokatolické, pyramidální pojetí autority
- mě vůbec nepřekvapuje.

proto se taky nemůžeme dohodnout, co je to kritika učení a co jen tvá fantasmagorie.

Ať si to každý přebere...

Olin

Originál zde


Podobná témata

Charismatici

"Zajímavá etuda" | Přihlásit/Vytvořit účet | 27 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Zajímavá etuda (Skóre: 1)
Vložil: whynot (Falešný@e-mail) v Čtvrtek, 29. listopad 2007 @ 12:23:36 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
otazka je co je podstatou takoveho vyhozeni, vyskrtnuti z kartoteky? do sboru kam chodim ja mohou prijit i lide co nejsou v kartotece. z tohoto pohledu: i kdyz budes takove jednani posuzovat jako nemistne autoritarske, pak se zcela miji ucinkem.  vzdyt do cirkve muze prijit kdokoliv i vyhozenec.

jina otazka pak je proc (by) takovej clovek do sboru vubec chodi(l)? hadat se a nekoho urazet?



Re: Zajímavá etuda (Skóre: 1)
Vložil: cumbulak v Čtvrtek, 29. listopad 2007 @ 12:27:20 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
> Oline, to je ale typické, charismatické a římskokatolické, pyramidální pojetí autority.

Myslim, ze s pouzitim elementrnych postuopv logiky je toto jediny mozny zaver. Alebo ma snad este dako podobny nazor ako Olin?



Re: Re: Zajímavá etuda (Skóre: 1)
Vložil: whynot (Falešný@e-mail) v Čtvrtek, 29. listopad 2007 @ 12:44:40 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
olin ma spoustu nazoru, pripoustim ze nektere z nich mohou byt podobne jako moje
(neni mi jasne o kterem mluvis, tak jsem s pouzitim elementrnych postuopv logiky odpovedel)


]


Re: Re: Re: Zajímavá etuda (Skóre: 1)
Vložil: cumbulak v Čtvrtek, 29. listopad 2007 @ 17:38:24 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ach jaj, skus hadat. Pomocka: ze by o tom, co Olin odpovedal na uvedeny citat? :-)


]


Re: Re: Re: Re: Zajímavá etuda (Skóre: 1)
Vložil: Gojim (gojim@zoznam.sk) v Čtvrtek, 29. listopad 2007 @ 19:10:35 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Olin: Kdyby věděl, s kým mluví, muselo by to být trochu cílenější, ne?

Inac, to je sila ze za opoziciu voci Olinovej infiltracii je okmzity vyhazov a to ani rekatolizacia nieje v plnom prude ... Problem vidim presne v tom co Olin pise, ten clovek nevedel proti komu vlastne hovori ...Keby bol "slusny" vedel by ze Loin medzi nami posobi so samotneho rozhodnutia pana kardinala a teda nieje to hoci-kto ...mal si drzat fakt usta a mal by pokoj ... :-))))

Alberto Rivera: Jezuitska Infiltrace církví v praxi

Varování před "upřímným" expředsedou KMS O. Kadlecem a jeho katolickým směřování

Pozdvihněte své lebky, radí emeritní předseda KMS

Čechy a Morava: Království před vniknutím jezuitů







]


Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavá etuda (Skóre: 1)
Vložil: Gojim (gojim@zoznam.sk) v Čtvrtek, 29. listopad 2007 @ 19:24:18 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pokial sa trosku zaujimate o aroganciu nasho katolickeho infiltratora, tiez odporucam diskusiu, v ktorej reaguje na dokazy ze ikona slovenskeho katolicizmu, biskup Vojtasak dokazatelne hailoval nemeckym fasistickym pozdravom a na to ze tento fakt je na jezuitskom slovensku umyselne zamlciavany a cenzurovany. (tu)

Treba povedat ze katolicka organizacia je jedina organizacia na svete ktora ma moc zariadit zboznovanie ludi ktori mali evidentne prsty v nemeckom fasizme, a ma vodcu ktori bol dokazatelne v Hitlerjugen, nehovoriac o ustasovcoch, tisovi a dalsim katolickym ikonam a specialitam  ...

Cíle Iluminátu, dosadit na místo papeže svého cloveka, se zdá být dosaženo!






]


Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavá etuda (Skóre: 1)
Vložil: 8882 (spirit.8882@gmail.com) v Čtvrtek, 29. listopad 2007 @ 19:25:56 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Přečetl jsem si studii Pozdvihněte své lebky, radí emeritní předseda KMS  a myslím, že autor je zaujatý a ne tak docela objektivní.

Nechci se jej dotknout ani ho soudit. Příjde mi to jako že vnucuje svůj subjektivní pocit čtenáři.

To svým způsobem může dělat každý autor, ale tady je cítit až nevraživost. Pokud to vnímám špatně, jsem ochoten se upřímně omluvit.

Jedna věc mě zajímá - ta fotka - to je nějaký obřad, nebo fotomontáž. Najde se někdo , aby mi to prosím vysvětlil.

Předem děkuji


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavá etuda (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Čtvrtek, 29. listopad 2007 @ 20:22:54 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý 8882, fotografie je samozřejmě humor, tedy montáž.
I následný text je montáž, tedy humor.

Olin alias All in!

 


]


Zajímavá etuda (Skóre: 1)
Vložil: Gojim (gojim@zoznam.sk) v Čtvrtek, 29. listopad 2007 @ 21:21:11 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pre skutocnych "fajnsmekrov" odporucam snahu nasho katolickeho infiltratora o obhajobu pedofilie v rade benediktinov a bagatelizovanie afer okolo pedofilnych sklonov duchovnych rimsko-katolickej organizacie.

Pozor, je to len pre silne zaludky ....

Zacnite tu.


]


Re: Zajímavá etuda (Skóre: 1)
Vložil: cumbulak v Pátek, 30. listopad 2007 @ 09:09:41 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zaujimave. Aj ked na druhej strane moslimovia vo Svedsku tiez tvrdia, ze znasilnene Svedky si sami mohli za znasilnenie, pretoze provokovali svojim oblecenim, pritomnostou, pohladom.... Pekne svinstvo vydavat zakerne deti, dlhodobo planujuce organizovanym spolupachatelstvom diskreditovat najvernejsich sluziobnikov Bozich, za obete. Kadopadne aj v tomto pripade isto sluzi konanie benediktinov - mucenikov Ad maiorem Dei gloriam. :-)
Pokial ide o Vojtassaka, pritomni svedkovia potvrdili, ze on maval pravicou Bohu a nahodou sli okolo fasisti.

S Olinom to mas tazke. Ako komunisti chranili svoj system, aj on chrani svoj. A cokolvek pokazuje na jeho nedostatky, musi zmiznut, alebo byt aspon znemoznene.


]


Re: Re: Zajímavá etuda (Skóre: 1)
Vložil: Gojim (gojim@zoznam.sk) v Pátek, 30. listopad 2007 @ 09:42:37 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tiez si myslim ze si za to tie deti mozu same ... a je to strasne ze takto to potom vsetci len rozmazavaju aby poskodzovali "matku cirkvi" ktora je nekonecna, vecna, jedina prava, povodna a neomylna ...pre ktoru Olin tak uporne pracuje a kde ma chudak potom vela prace bagatelizovat sex katolickeho knaza s malymi detmi, co nieje jednoducha uloha ...

Je naozaj zle, ze este sa o tom moze vobec rozpravat a diskutovat o tom. To je strasne svinstvo a neucta ku katolickej organizacii. Keby sa to stalo na jezuitskom slovensku, vsetci su ticho, nikto sa nic nedozvie a katolicki infiltratori by sa mohli venovat inym temam ... napriklad ekumenizmu s katolicizmom, papezom ako hlavou vsetkych krestanov ... podobne.



Jezuité odškodní zneužité děti, aby se vyhnuli projednávání případů u soudu

Alberto Rivera: The force (sila)

Svědectví Charlotte, bývale jeptišky (sestra bola za odvahu prehovorit pravdu zabita )








]


Re: Re: Zajímavá etuda (Skóre: 1)
Vložil: 8882 (spirit.8882@gmail.com) v Pátek, 30. listopad 2007 @ 10:28:20 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nestojím tady na žádné straně. / Líbil se mi citát kohosi zde : Pánovi jde  / chce získat /  o obě strany.  /

To je krédo, kterého se držím.

Chápu pocity křesťanů - autorů ST, na kterých byl spáchán zločin  / promiňte mi to slovo /v té  podobě jak jsem to četl ve Skryté Tváři.

Chápu také jejich motiv / ve výsledku určitě ušlechtilý / varovat před těmito jevy.

Abych byl křesťansky spravedlivý, musím se poctivě zamyslet nad pocity a motivy Olina a tuším tří lidí okolo něj. / Jak to tady

celou dobu čtu , za sebe si myslím , že tady každý z nich mluví sám za sebe, že to není organizovaná skupina. /

Když už mluvím o křesťanské spravedlnosti / která je i u mne nedokonalá, ale měli bychom o ni aspoň nějak usilovat / tak
 
se snažím pochopit  pocity a motivy této čtveřice : jeden volá po neházení všech do jednoho pytle /p.Krupa/, druhý upozorňuje

na škodlivost anonymity /p. Vlček/, třetí po osobní odpovědnosti /p.Kadlec /, čtvrtý upozorňuje, že ne vše je v knize ST

pravda /p. Pattre /. I jejich argumenty jsou v pořádku. Když si odmyslím zbytečné napadání, invektivy, zesměšňující fotky,

agresivitu /dopustily se tohoto obě strany / tak se těžko přiklonit na to či onu stranu.

Cumbuláku, komunisti chránili svůj systém např. sítí STB a spoustou přisluhovačů v podobě

pomocné stráže VB atp. Nemyslím si , že Tvé přirovnání na Olina pasuje. Pokud se v budoucnu ukáže opak, omluvím se ti.


]


Re: Re: Re: Zajímavá etuda (Skóre: 1)
Vložil: petrikvlcek v Sobota, 01. prosinec 2007 @ 08:38:44 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý 8882,
trochu mi sice vadí, že se skrýváš pod anonymní nick. Ale je mi sympatické, že vidíš věci z určitého nadhledu. / To zde je vyjímečné /. Připravse, že si Tě stejně podaj taková máča Jako je Boxer,tk nebo icicle. Již v tuto chvíli jsi pro mnohé pedofil, katolický špion, klon Vlčka nebo Krupy, atd.
Ty Lorencovy rovnice transformace času jsem kdysi četl na začátku Denikenovy knihy Vzpomínky na budoucnost, dokonce lze dosadit veličiny a počítat. To na té knize bylo jediné co mělu hlavu a patu.
Petr


]


Re: Re: Re: Re: Zajímavá etuda (Skóre: 1)
Vložil: cumbulak v Pondělí, 03. prosinec 2007 @ 11:16:05 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vidiet veci z nadhladu. Aj tak sa da nazvat relativizacia pozicie obete a pachatela. Obete sa netreba prilis zastavat, moze si za vsetko sama a chudak pachatel bol zvedeny, takze vlastne su obaja vinni na 50% a mozno obet este viac. Hlavne nech sa to vybavi v klude, potichucky a mimo zrakov verejnosti.


]


Zajímavá etuda (Skóre: 1)
Vložil: Gojim (gojim@zoznam.sk) v Pondělí, 03. prosinec 2007 @ 11:50:40 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Inac rodicia tych deti tiez mohli mat trochu uctu ku katolickej organizacii a dovolit katolickym knazom nech si  "uziju s malymi detmi", ked uz cely zivot ziju v zakaze manzelstva, teda v celibate ....Inac Olin, neposlal by si tym chudakom benediktinom do klastora svoje vlastne vnucence? Aspon na tyzden?

Potom dalsi pluser na Slovensku, kde je tradicna cenzura filmov ktore konfrontuju modlarsky katolicizmus, sa asi nedopatrenim cez cesku siet DATART dostal do obehu vyborny nemecky film SILENTIUM, ktori hovori o zneuzivani mladistvych katolickou organizaciou. Je to trosku drsny film ale myslim ze realita je omnoho horsia ... 

Olin, mal by si nakontaktovat jezuitov na Slovensku ze im to nejako uslo, nech to stiahnu s obehu. Je trapne, ze na Slovensku kde sa tvojim bratom s radu Jezuitov podarilo stiahnut s obehu film "LUTHER" sa predava taketo dielo ktore ma tu odvahu kritizovat neposkvrnenu matku cirkví a jedinú pôvodnu cirkev zaroven....



ÚPN neumožnil odvysielať film, na ktorom hajloval biskup Vojtaššák


Jezuité odškodní zneužité děti, aby se vyhnuli projednávání případů u soudu

Portál www.evanjelik.sk maže články o dr. Martinovi Lutherovi !!!!

Alberto Rivera: The force (sila)

Svědectví Charlotte, bývale jeptišky (sestra bola za odvahu prehovorit pravdu zabita )






]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavá etuda (Skóre: 1)
Vložil: 8882 (spirit.8882@gmail.com) v Pátek, 30. listopad 2007 @ 06:41:12 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Děkuji Oline za vysvětlení. Myslel jsem si to. Dokonce ten text mi přišel mnohem horší než ta fotka.

Už více než dva roky to tady čtu off - line, nedávno jsem dostal odvahu se zapojit do diskuzí on - line.










]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavá etuda (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Pátek, 30. listopad 2007 @ 07:07:18 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Odvaha je to správné slovo: párkrát se připojíš - a hop! Je z tebe muslim. Nebo pedofil.

Olin


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavá etuda (Skóre: 1)
Vložil: 8882 (spirit.8882@gmail.com) v Pátek, 30. listopad 2007 @ 17:17:06 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
To je naprosto přesné,

proto jsem se ukryl pod cifru z osmiček a dvojky. Obdivuji každého, kdo zde hovoří za sebe a nemá problém se svou identitou.

Jste chlapi sebevrazi - ale myšleno ironicky, protože takový Gojim nebo jah Vám vlastně stejně nemohou ublížit. To je stejné,

jakoby Pepek Vyskoč mohl intelektuálně ublížit Komenskému.

Asi už na mě působí zdejší atmosféra zdejší nemilosrdné jungle. Je to opojně nakažlivé.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavá etuda (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Pátek, 30. listopad 2007 @ 17:48:25 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
"To se mi to príma ťape
hej myši dejte si bacha..."

Lov je skutečně opojně nakažlivej, válka taky - a nezáleží na tom, kdo ji rozpoutal. 
Člověk neví, co to s ním udělá, když se podobných diskusí bude dopouštět.
Ale ví někdo, co to z něj časem udělá, když se lidem jako jsou tito bude vyhýbat?

Olin 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavá etuda (Skóre: 1)
Vložil: 8882 (spirit.8882@gmail.com) v Pátek, 30. listopad 2007 @ 18:00:18 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tak to je mystika / naštěstí ne ta Gojimova /

"Jo, vážně to beru a bacha si dám
a taky začnu s válčením
panáka / křesťanskýho / si k tomu dám
by odpomoh mi s mlčením"

No, musím se pochválit , na této půdě mi jde i poezie


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavá etuda (Skóre: 1)
Vložil: rive v Pátek, 30. listopad 2007 @ 19:27:52 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Olin: Ale ví někdo, co to z něj časem udělá, když se lidem jako jsou tito bude vyhýbat?



Vyhýbat- nevyhýbat?

Nechci teď myslet na grano … kdy nemám až tak čas či chuť se soustředit a orientovat se, co je nějaká sociohra a co je opravdový život. A však myslím na něco podobného na skutečnou živou církev, kde  jsou také „velmi“ různí lidé s podobnými stesky. I v rámci jedné církve – sboru je mnoho rozlišností … různé stupně poznání a hledání Boha ( A, B, C, D), a také zášti, hořkosti .

 

Mně jsou milí lidé jak ze skupiny A, v mnohém také lidé ze skupiny B, ti ze skupiny C jsou také fajn a taky mají čím druhé inspirovat a samozřejmě mají pravdu i ti ze skupiny D. Všichni přece milují Boha.

Co říct, kdy začnou nadávat ti z A skupiny, co povědět, když se začnou zlobit ti ze skupiny B, nebo ti ze skupiny C, řeknou a mají možná pravdu, že to přece tak nejde, aby to A a B tak dělali, a D co říká, to je síla, ale také má svým způsobem pravdu.  (Mnohdy v rámci jednoho společenství)

 

V životě se nevyhýbám ani A ani B ani C ani D, idkyž  je pravda, že někdy se nachvíli mnohdy i mylně (nebo i hříšně) nechávám zlanařit na něčí stranu. Anebo vytvářím další koalici nějaké „E“. Mnohdy nevím, co říct, jaké je to nejvhodnější slovo, aby někoho více neutvrdit v jeho hořkosti nebo bludu. Také mnohdy nevíme, které slovo povzbuzení je to nejvhodnější. Je to asi ten druh služby v životě, který nepřináší větší úspěchy. Ale zase o to více jsme závislí na Jeho Moci: Bože co ode mě očekáváš, jak pomoci tomuto člověku? Mlčet- hovořit – povzbudit –aktivně pomoci – něco podniknout – přimlouvat  se? Mnohdy nám Bůh dává zcela konkrétní slovo, jak člověku pomoci, ale my z opatrnictví .. aj výmluvy nic nepodnikneme.Také se stává, že z nějaké člověčího důvodu jsme zase moc aktivní a uškodíme. A tak se stále učíme rozlišení, soustředění se a poslušnosti hlasu Božího Ducha. Co mám činit – použij si mě.

                                             

Takže to, co tu čteme, jsem určitě mnohdy v podobné formě slyšela ať od A, B, či C, D. Také já E jsem se nějak negativně chovala a zjišťuji, že je to celkem tragédie, že si to někdo dokáže léta, tak podrobně pamatovat, ale vím, že je to tak, nedá se to nijak odčinit. Následky svých špatných činů si neseme, tomu se ani nedá zcela vyhnout. Ikdyž jsou Bohem odpuštěny – dluhy vyrovnány.

Olin:  Lov je skutečně opojně nakažlivej, válka taky - a nezáleží na tom, kdo ji rozpoutal. 
Člověk neví, co to s ním udělá, když se podobných diskusí bude dopouštět.
Ale ví někdo, co to z něj časem udělá, když se lidem jako jsou tito bude vyhýbat?

Jediné řešení zeptat se Boha (nemyslím teď nějak fiktivně, ale v konkrétní situaci): "Co s tím?" Učit se spoléhat na vedení Duchem.

rive





 



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavá etuda (Skóre: 1)
Vložil: 8882 (spirit.8882@gmail.com) v Pátek, 30. listopad 2007 @ 20:05:04 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ano, vzal jem si také lék, jako ty.

Než jem napočítal do  A B C D  jsem usnul / předtím se mi tam mihly nějaké ovečky, pochopitelně křesťanské /.

Dobrou


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavá etuda (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Sobota, 01. prosinec 2007 @ 09:12:10 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Máš pravdu, rive.
Mít tu správnou účast a ne tu nemístnou je velice těžké. Člověk nakonec potřebuje nejen  Boží vedení, ale i milosrdenství kvůli omylům a pokusům. Taky si ale myslím, že kromě spoléhání na vedení Duchem když zrovna o něco jde potřebujeme taky vůli k dlouhodobému výcviku charakteru, abychom nezhřešili.

Olin


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavá etuda (Skóre: 1)
Vložil: Farel v Sobota, 01. prosinec 2007 @ 08:09:48 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Já zas obdivuju každýho kdo nemá problém s tvou identitou.(jednou přikrytej a jednou odkopanej)

Ve virtuálním světě může (ale nutněnemusí) ublížit kdokoli komukoli a ve viditelném to je stejné, protože se to odvíjí od charakteru a nejvíc lidi vytočí (stejně jako tebe když je někdo přečte) protože jsi čitelnej i jako anonym (kterej se ti hnusí). Zajímalo by mě proč ses stal anonymním přispivatelem, když s tím ze srdce nesouhlasíš.

Někdo je sice anonymní ale nějaký meze by nepřelez

Někdo je zase totálně profláklej ale projevuje se jako poslední ovšem rudoprávní anonym

Přirovnání s Komenským je hezké, ale blbé. Komenský měl svoje vlčky. Skrytá tvář pojednává o tom co se děje na rovině současnosti kdy soudruh vedoucí (případně se svým kolektivem) naprosto beztrestně poškozuje lidi. Vytvořil si ktomu svoje pravidla který by nevymyslel ani nejzavilejší lidožrout někde v Burkina Faso a lžím a pomluvám říká pravda a manipulci s lidmi říká vedení.

A ta poslední věta je naprosto výstižná. Vlčku dospěl jsi do pozice charizmatických vůdců a máš právo používat název Vlk.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavá etuda (Skóre: 1)
Vložil: petrikvlcek v Sobota, 01. prosinec 2007 @ 08:30:05 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ty už jsi asi hodně nemocnej Jelimane, viď ?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavá etuda (Skóre: 1)
Vložil: Farel v Sobota, 01. prosinec 2007 @ 09:56:08 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
No celkem jo, ale hlavu mám dosud v pořádku.


]


Re: Re: Re: Re: Zajímavá etuda (Skóre: 1)
Vložil: whynot (Falešný@e-mail) v Pátek, 30. listopad 2007 @ 09:34:49 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
citoval si pastyre ne olina


]


Stránka vygenerována za: 0.32 sekundy