Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Ingrid.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 5, článků celkem: 16310, komentáře < 7 dní: 623, komentářů celkem: 407932, adminů: 60, uživatelů: 5132  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 231 návštěvník(ů)
a 7 uživatel(ů) online:

JirkaB
Frantisek100
Milka
Danny42
Syntezator
cizinec
Akuzativ

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
110873644
přístupů od 17. 10. 2001

Aktivity a kampaně: Jen pár naznačení ..
Vloženo Pátek, 16. listopad 2007 @ 12:40:37 CET Vložil: Bolek

Charismatici poslal jirikrupa

 Z druhého svědectví , které , pokud má být popisem charismatismu, vybírám jednu z posledních pasáží a reaguji na ni. Cílem je ukázat čtenáři, že text vkládá kromě třeba skutečných věcí popsaných i předsudky. 

 Má znovu upozornit na princip generalizace a odmítnout nesoudné a přemrštěné škatulkování lidí i skupin dle nějaké definice o tom, čemu jakože mají věřit. 

 Uvedl jsem věci, kterým skutečně věřím, na pozadí toho, co popisuje autorka.

Může mi někdo říct, kde hřeším tím, že tomu věřím ?




Autorka kritizuje ?

 1) "schopnost nechat se vést

 Písmo říká, že lidé nejsou schopni nechat se vést a jsou nepoddaní.

Ale Jakobin (nebo kdo to je) z toho udělá


  "Takže správný učedník se nechá vést…to je jeho nejzásadnější povahový rys, nechává vedoucímu nahlédnout do svého soukromí, nic nezatajuje, přijímá vedení i radu moudřejšího, (často ovšem stejně starého či o pár let staršího) vedoucího či samotného vůdce. "

  Ano, věříme na to, že  člověk se má nechat a umět nechat i vést staršími a pastory. 

   Nevěříme:  1) Nejzásadnější povahový rys

   "cílem našeho vyučovaní je láská z čistého srdce, dobrého svědomí a upřímné víry" /Timoteovi/

                    2) Nic nezatajuje.

    Otvírání se a řešení osobních věcí je založeno na důvěře. Doporučujeme "vyznávání hříchů" sobě navzájem, protože se to píše v Písmu. (což je zdá se skoro hřích , věřit, že se máme řídit Písmem v podání textu autora )

    Skrývání osobních problémů je každého věc, ale věříme, že někteří lidé prostě zatajováním si nepomohli. Pokud někdo skrývá smilstvo a zlodějinu, není to jeho věc. Pokud někdo skrývá své "problémy" záleží na tom, jak je v důvěře otevře. 

    Vždyť i sama autorka píše, že když ji starší sestra vedla k "pokání" z věcí v jejím životě, tak to sice nějak naoko řekla, ale uvnitř vlastně na své sexuálnosti byla pyšná. Čili je to její věc, jak se k tomu postaví, zda upřímně nebo ne. Zajímavé je, že na jiném místě si autorka stěžuje, že ji nikdo nevaroval před "jinými bohoslužbami" (člověk by myslel, že tam o ničem jiným nekáží pomalu, to zaprvé a zadruhé, když je varována před "dopadem sexuálních hříchů" ,tak je to taky špatně)

                   3) "Vůdce"

  "Vůdce" nemáme nikomu říkat. Jestliže se z "vedoucího stane" Vůdce, je zle. Vůdce je jen jeden a to Pán.


  2) "vzdělání a zapojení se v církvi"

Biblicky se vzdělávat je dobré a užitečné , stejně tak být zapojen v službě církvi skrze obdarování které máme.

Autorka to zesměšňuje?
    "Biblicky se vzdělává (jedná se o znalosti, které si osvojuje na  seminářích pořádaných mateřskou církví). Sám usiluje o to přijmout nějakou službu v rámci sboru. (pokud nejsou žádné na skladě, nějaké se vymyslí). Prokazuje vysokou pracovní morálku (výhradně ale v církvi…pokud by ji prokazoval v rámci péče o vlastní dům či živnost, bude napomenut, že se zabydluje a nestará se o věci Páně). "


  Obecně autoři bagatelizují přístup k Písmu, že "máme dbát na společná shromáždění". V podání IC to jde tak daleko, že si "dá "několikaletou pauzu" . Člověk by si skoro myslel, že to ani Písmo neříká a když už, tak to nemyslí vážně. Svět je bagatelizován na neškodnou věc, ďábel vůbec neexistuje pomalu, snad ani démoni ne. Vůbec se reálně nesnaží štvát křesťany proti sobě , ani je rozptylovat od sebe navzájem. Toto aby se člověk bál pomalu v těchto kruzích vyslovit, aby nebyl obviněn z toho, že si tím zajišťuje "loajálnost ke sboru".

    Toto Písmo platí nezávisle na tom, jak ho někdo interpretuje, přemrštěně, nebo oslabeně. A Bůh skrze to zjevuje důležitost společného života s Bohem a nebezpečí individualismu -"já církev nepotřebuji, věřím si sám v Boha".   (toto ale vyslovené z úst charismatiků interpretují jako "strašení". Nezávisle na tom, zda s tím někdo opravdu strašil nebo ne, Písmo o tom mluví a k této problematice se jasně vyjadřuje.

  Nevěříme:   1) Že se nemá dbát na živnost a pečovat o své domy.

         Naopak. Je to důležité. 

                   2) Pokud má člověk touhu sloužit,je třeba ho absolutně ze všeho vykopnout ven s tím, že je toho neschopen
        
     Věříme, že Bůh nikoho nenechává jako "neschopného".
                
                    3) Vzdělávání se děje jen v místním sboru.

 Nikoli - četba, biblické školy, jiné sbory, pastoři, celkově. "Poznávej ho na všech svých cestách".

Autoři prokazují ještě jednu vlastnost. Oni před "nějakým učením varují". Přitom podobný postoj absolutně kritizují u druhých. Pokud pastor vysloví varování před něčím, je to omezování a já nevím , co všechno.

Nezávisle na tom, zda někdo zneužívá nebo nezneužívá možnosti a někdy  povinnosti "varovat", platí,že tento princip nelze kritizovat apriori.


     3) Různé

  a) Člověk by měl dojem, že je něco špatného na tom, říkat Amen ke společné modlitbě:

(tato smělá modlitba bývá pak doprovázena souhlasným mručením, či výkřiky Haleluja či Amen ze strany pastora a ostatních

  Písmo popisuje, že Pavel slovo Amen při společných modlitbách používal. 

  b) neměl by příliš sledovat televizi

  A snad měl?

  c) neměl by onanovat a dívat se na filmy, kde se objevuje nahota

  To mají učit, abychom se na to dívali?
 
  d) Pokud si zakoupí motorové vozidlo, mělo by se jednat o ojetinu

   "Jestli toto je charismatický rys, tak ..."

  e) neměl by mít dlouhé vlasy (vždyť víme, co je psáno)

  A není to snad psáno?   A rys charismatismu to opět není.

  f) neměl by pít pivo (denně jedno=alkoholismus)
 Oline, nevíš o čem autorka mluví? Pokud chce popisovat "charismatismus obecný" (:):) to je šílené slovo :) ) ?

  g) Povoleno a záhodno je, hlasitě i potichu (hlavně často) se modlit, číst bibli nejlépe několikrát denně, prokládat svůj den duchovními písněmi.

  Jestli toto je špatné, tak co? Máme se "v každém čase modlit" , Písmo je dobré, duchovní Písně také a je-li někdo dobré mysli, má zpívat Písně.  Co je na tom ?

  Kdo se modlí často?

  e) ve volném čase je možné evangelizovat své nevěřící přátele, či rodinu

 Ano je možno. Copak Ježíš nežil celým srdcem pro To, aby ztracené přivedl k Pánu? 


 Rozumím tomu, že všechno zde uvedené se může přehnat a stát se prázdným, bezživotným , bezosobním náboženským zákonictvím.   !!!

Ale vše zde uvedené může být také normálním projevem upřímného vztahu k Bohu a životu s ním. !!!!

Ano rád čtu Písmo, ano rád se modlím. Evangelizovat momentálně neevangelizuju v tom slovním slova smyslu moc, ale zaměřen na obrácení svých přátel a rodiny jsem. Přeji si to. Moc.

Nevěřím,že mám oplzle pozorovat necudné filmy, ani trávit veškerý čas u televize. Na filmy některé se rád podívám. Jsem normální. Literaturu ..no tak mně se vypreferovala Bible, mám ji nejraději. To jsem hříšný?

Pivo zrovna moc nepiju, ale klidně si po obědě dám. Nikdy jsme pivo prostě nějak přiliš neměl rád.Duchovní písně zi zpívám. Za otevřené a upřímné přátelství s otevřením osobního života jsem vděčný.

Když neevangelizuji, nemám výčitky (může se ale stát a i oprávněně),  když vynechám čtení Bible, no tak vynechám, ...pozoruji ale, že někdy mne to oslabuje a tak tíhnu k tomu, co mne posiluje .


Ach jo, jsem to ale hroznej, že věřím na takové věci.


Tento text jsem napsal mimo jiné proto, že kdysi někdo na můj web poslal v komentáři odkaz s nějakým podobným článkem, a to s tím úmyslem, aby jako bylo jasno, s kým mají čtenáři co do činění, a "čemu věřím".

Byl z tohoto webu.

A podstatným se stalo nikoli to, jaká je má osobní zbožnost a víra, jaké jsou mé skutečné názory a postoje, ale podstatným bylo to, že se modlím i jazyky a jsem tedy charismatik, jestliže jsem charismatik, pak to a to a to.

Nezáleží tedy na životě a srdci člověka, ale na definici "charismatismu", kterou jsem někde přečetl. To je ten soud a předsudek. To je správné.

Já ani sám vlastně nevím, čemu ve skutečnosti věřím.
 (aby tu poslední větu někdo nevypíchl a nepoužil v nějakém textu jako mé tvrzení , přidávám komentář, že je to ironie)

:):)

Pokoj Vám





Podobná témata

Charismatici

"Jen pár naznačení .." | Přihlásit/Vytvořit účet | 11 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Jen pár naznačení .. (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Pátek, 16. listopad 2007 @ 15:21:50 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jiří, autorka zesměšňuje všechno. Je to její role v komedii.

Kdybychom to brali vážně, museli bychom provést sebekritiku a pak zvolit správnou linii, jak navrhoval "ten křivák".
Nebo bychom to měli odmítnout a postupovat bod pobodu podle pastýřova návodu.
Kdybychom to vzali vážně..ještěže nás sám veliký pastýř upozornil, že jeho návod nijak nesouvisí s předloženou literaturou! To abychom nenaletěli a nebrali to vážně.

Ale protože u jakobin je církev předestřená jako fraška, měli bychom se smát a tajně se nad sebou zamyslet: opravdu někdy vypadáme takhle? Tak to bychom měli tiše změnit a dělat jakoby nic. Takové věci se řeší po cestě z divadla.

Až se ale budeme smát, měli bychom si dát pozor na to, abychom si nezačali až příliš dávat pozor: jen nevypadat křesťansky. Nějaký ten hřích je kořením života. Taky bychom neměli moc poslouchat. Vlastně by nemělo být poznat, že posloucháme, i když posloucháme. To dělají submisivní typy, jako pattre. Správný křesťan není učedník, ale rebel. A všelijaké to haleluja a amen jsou zlozvyky amerických černochů.
A pozor na motorová vozidla!
Nemluvím o přecházení mimo přechod pro chodce. Jakékoli spojení s motorovým vozidlem vás uvrhne mezi charoše. Koupíte si ojetinu - jste charismatik. Koupíte si nový vůz - jste oběť učení o prosperitě.

Jednu věc musím autorce přiznat: she is lubricated lake a fox!

Olin 



Re: Re: Jen pár naznačení .. (Skóre: 1)
Vložil: Farel v Pátek, 16. listopad 2007 @ 20:56:19 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
S tou poslední větou souhlasím vono to totiž asi jináč ani nepude, neboť soudruzi vedoucí jsou zase chytrý jak Malčánkovic kocour.


]


Normálnost (Skóre: 1)
Vložil: jirikrupa v Sobota, 17. listopad 2007 @ 01:37:51 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.joelnet.cz
Oline něco jsi mi připomněl..

Myslím, že jsou"charóšij" , jak říká Elík, kteří právě naopak hodně se snaží právě být "normální". Nebo snaží? Chci říct kladou důraz na to prostě působit "normálně". Pivečko, fotbálek, buřtíčky, a všechno tak prostě .."někdy pohodička". Myslím, že toto všechno je super. A některým lidem to otvírá cestu k Bohu, protože vidí, že normálě žijeme.

Ale dnes večer se mi připomělo to, co jsem si tady od tebe četl odpoledne a nějak se mi to propojilo s určitými zážitky a lidmi a uviděl jsem druhý extrém . Snažit se být tak "normální", až pomalu zesvětštíme defacto:):)

Musíme se učit být svatí a zbožní a nestydět se za to a přitom být "normální" :):):)

 Jedna z věcí, které jsou dle mne charakteristické pro KS, je taková jakási civilní normálnost, takový důraz na prostě obyčejné prosté křesťanství , nehraní si na něco..přímost...být tím, čím sem ..alepsoň takový odkaz jsem vždy od Dana vnímal a tak se mi jevila i část KS, tak jak já to mohl poznat. Ty to znáš jistě podrobněji....



(a teď se mi připomněla jedna i osobní věc...Daniel neměl problém se modlit a všichni ho viděli, jak kleká na kolena...
mne nedělá problém se modlit a když lidi uvidí, že čtu Písmu nebo se modlím..no tak uvidí(super)...nedělá mi problém ani klanět se Bohu i tělem a klečet před ním (věřím, že to máme dělat a někdy jsem k tomu veden) , třeba v církvi..ale mám problém při představě, že mne tak vidí třeba o přestávce v práci, třeba děcka nebo učitelé ...nestydím se za Boha,naopak, to oni vědí.... ale v této věci,  když se zamyslím, že by šli do kabinetu a tam  mne tak viděli .........není mi to příjemné, tato představa...

a myslím, že zde se bojím té "nenormálnosti"...ale přitom si myslím, že "normálnější" byl Daniel. :):)  )


(nějak si říkám, no tak ať hned nevypadám blbě a nevyvolávám nějaké blbé představy...ale tak trochu si o tom myslím, že je to prostě jen nesvoboda v tom prostředí činit "normální" "nenormální věci".  )



Pokoj Tobě




]


Re: Normálnost (Skóre: 1)
Vložil: Farel v Sobota, 17. listopad 2007 @ 09:15:35 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jiří jesm rád, že jsi právě popsal fázi "když ptáčka lapají". Normálnost to je taková náborová věc. Vždyť oni jsou úplně normální si člověk říká celou dobu až..... Až do chvíle kdy zjistí, že celá ta normalita slouží jen tomu aby tě zatáhla do nenormality jakou je šmírování, donášení, pomlouvání probírání zjevných i skrytých hříchů tajně i veřejně ve jménu očisty sborového prostředí. Neboť očista sborového prostředí má naprosto starozákonní princip vyhoď hříšníka a přijde požehnání. Hřích se musí nejprve personifikovat tedy umístit na správnou osobu a ta je poté vyvržena ven ze sborového prostředí jak pytel s pískem z balónu a teplé až rajské plyny požehnání po tomto úkonu vynesou balón šťastných a normálních bratrů a sester do závratných výšek božího požehnání. (a chtělo by se mi dodat:" A následný pád na držku a PROBUZENÍ, ale nedodám" i když je možné, že to je prorocké slovo.)


]


Re: Re: Normálnost (Skóre: 1)
Vložil: jirikrupa v Sobota, 17. listopad 2007 @ 10:15:22 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.joelnet.cz
Máš právo si myslet o tom chceš.   Je možno to vidět i takto.

 Otázka je, zda Bůh takto vidí srdce těch lidí, jak ty to hodnotíš.

  Myslím, že se mýlíš v tom, když si myslíš, že nemohou být normální svatí věřící. Prostě proto, že jsou normální.

 Já jsem jen popisoval, že někteří lidé se kvůli různým věcem mohou snažit být tak normální, až se stanou nenormální z pohledu Písma.

 To neruší základní věc, že prostě úpřimnost a neformálnost je v pohodě.  

  Ale divej, já tu teď nejsem srážcem tvého usudku a jazyka, to jsi ty. Klidně si to říkej, když to tak vidíš.

Můj úkol vidím v tom, abych ukázal některým lidem, že "jedete přemrštěně a obecně proti charismatikům" a vaše činnost ubližuje přinejmenším tak, jak možná někdo ublížil Vám.

 Je to kolotoč, ale zastavit ho může nejen odpuštění, ale i trochu "normální soudnosti a objektivity", která se najde, musím to říct, i ve světě. Ochota upravit svůj názor, odpovědět na otázky,vyjasnit věci konkrétně, ne jen v jakýchsi náznacích.

  
  Já něco zmiňuji a ty hned "ptáčka lapají, pěkně zpívají" a další tvoje zaběhané mechanismy , které máš někde v hlavě. 

 Problém pak vůbec o něčem mluvit, když to všechno takto překrucuješ.

  
 Přiznat si uvažování, že se člověk snaží přivést do Božho království jiné lidi a pomoci jim rozptýlit předsudky tím, že jim dáme nahlédnou do svého života, to je přece učení apoštola Pavla, ne moje nebo charismatiků.

 Jestli nejsme normální a hrajeme si na normální, pak je to blud a klam.

 Jestli jsme normální a je to tak skutečné , pak je jen fajn, že lidé mohou poznat nás jinak,než jim to někdo nakukal.

Tak to vidím já

 


]


Re: Re: Re: Normálnost (Skóre: 1)
Vložil: Farel v Neděle, 18. listopad 2007 @ 11:41:24 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Hele jdi se zmítat s vlčkem do bažiny.


]


Re: Jen pár naznačení .. (Skóre: 1)
Vložil: Eleazar v Pátek, 16. listopad 2007 @ 16:34:44 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jiříku,
1) Nechat se vízt lidma třeba i proti Písmům? Tak to teda ne!
1)1) Jak Tvoje poznámka souvisí s tim, co Jackie kritizuje?
1)2) Nemusí každej všecko vědět.
btw - myslim si, že je mnohem horší, když někdo v důsledku přemrštěnejch nároků sboru má konflikty v rodině, než když nově obrácená holčina občas ujede s ňákym chacharem
1)3)souhlas
2)IC434i naprosto chápu, že si chce dát pauzu. Muž musí jít na bohoslužbu 3/rok - to podle Bible stačí. Navíc jemu toho fakt církev víc vzala, než dala, won fakt potřebuje Pána, ne církev (bylo-li by tomu naopak, tak už by pravděpodobně vodpad)
zbytek souhlas

Já autorku rozhodně obdivuju, byť je to jenom ženská, že se dokázala vypořádat se ztrátou svýho duchovního domova, neztratit víru a že je schopná se podivat zpět a popisovat to, co prožila, byť osobitě, tak přesto +- objektivně.
eleazar



Re: Re: Jen pár naznačení .. (Skóre: 1)
Vložil: jirikrupa v Pátek, 16. listopad 2007 @ 16:51:08 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.joelnet.cz
1) to nikdo neříká, samozřejmně, že ne
1)1) Tvrdí, že nejzásadnější charakterový prvek "učedníka" je to, že se nechá vést ..píše to v kontextu toho, co se jako očekává od správného učedníka ...já říkám, že nejzásadnější rys, který máme očekávat je něco jiného , nevěříme tomu, že nejzásadnější rys je ten, že se má "nechat vést"
1)2) Ne nemusí . Jsou věci, které jsou jen naše s Pánem.

Pokoj Tobě



]


Re: Jen pár naznačení .. (Skóre: 1)
Vložil: jakobin (jakobin@zelo.cz) v Pátek, 16. listopad 2007 @ 18:19:41 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.zelo.cz
Autorka neznesměšňuje modlitbu (nemoh byste někdo s jirim promluvit?, tedy někdo, kdo to pochopil), je to právě proto tak záludné, že se spojí dobré a špatné věci, slepí se k sobě jako sendvič a servírují se. (a tak spolkneš modlitbu, vůdce a nekoupi myčky na jeden zátah).
Byly doby, kdy mi 3x denně hodinová modlitba, 5 hodin škola, odpoledne zkouška na chvály, večer mládež a jen jen bible-  připadalo jako naplněný život. ALe nemyslím, že to je to, co chce Ježíš. Ti lidé jsou vlastně izolovaní ve svém vlastním mikrosvětě (církvi).
To, že někdo říká ámen k moditbě není hřích, ale dělá-li to vůdce může to být (a já myslím že byla)  defacto manipulace a směrování těch modliteb správným směrem.



??? Vtipná kaše (Skóre: 1)
Vložil: jirikrupa v Pátek, 16. listopad 2007 @ 19:37:04 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.joelnet.cz
Já se právě ptám, jestli to zesměšňuješ ?

Ono  jak to čtu, tak mi připadá všechno strašně směšný.

Když jsem si četl ten první text, tak jsem se normálně musel smát , úplně mne ten styl psaní rozesmál. Připadlo mi to vtipné.(neříkám že objektivní, ale vtipné až sarkastické)  Nevím proč, místo abych bral vážnost dané věci, či vážnost možných problémů nebo vážnost toho, že popisuješ charismatické hnutí jako "úchylku pomalu", tak mně to prostě všechno rozesmálo.

Raději jsem hned nereagoval, ale teď jsi mi to připoměla.

Ty to fakt popisuješ tak, že člověku by pomalu připadlo absurdní se i modlit,proto se ptám?

..

Kteří lidé zase? Charismatici, nebo lidé ve Tvém bývalém sboru?

PS: a navíc jsem se na to neptal u modlitby, to sis vypíchla jednu věc, ale u "vzdělání a zapojení v církvi".

hoj

A zdá se nejsem sám, komu připadne, že zesměšňuješ a karikuješ i některé normální věci. Alespoń to tak působí.

Kupříkladu modlitba v jazycích prostě bude mumlání pro někoho, dyť sám Pavel na to upozorňuje. Ale ty prostě velice směle si seš jistá, že to je jen "mumlando brumlando".    A děláš z toho čurinu, prostě to zesměšňuješ.

Pokud v tom nejsou dary od Boha, pak se tomu směj a varuj, jestli v tom dary od Boha jsou, pak se možná i rouháš. Zesměšňuješ užívání darů Ducha?

Jak ty používáš nebo lidé ve vašem sboru modlitbu v jazycích? Jak to je u Vás. Nikdy se na společné modlitební nikdo neodváží modlit jazyky? Kdybych tam přišel, navštívil Vás , modlil se s Vámi a třeba se začal modlit jazyky, jak se budou lidé kolem tvářit?






]


Re: Jen pár naznačení .. (Skóre: 1)
Vložil: Rony v Neděle, 18. listopad 2007 @ 15:14:43 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
To, co tady Krupo předvádíš, je naprostý nepochopení toho, co je diskuse!!! Diskuse je výměna názorů na věc, co si o tom kdo myslí. A ty ji chápeš po charismaticku dost primitivně: buď mě přesvědčíte, že máte pravdu a já změním názor, nebo pravdu nemáte!!! Proto píšeš furt dokola, že tě nikdo nepřesvědčil a furt se snažíš přesvědčit vostatní. TO JE PĚKNÁ, CHARISMATICKÁ, BLBOST!!!!  Diskuse je vod toho, abysme si vyslechli názory druhejch, řekli svý a přemejšleli vo tom. Každej si udělá SVŮJ NÁZOR SÁM!!!  Autoři Skrytý tváře řekli svý, tys řek svý a vostatní co nediskutujou si teď můžou vo všem udělat svůj názor. Tak nevím, co tady nacvičuješ?????????!!! Proč chceš, aby tě někdo přesvědčoval vo vopaku toho, co si myslíš a proč chceš druhejm vyvracet jejich názory??!!!!!!!!!!! Seš snad charismatickej Goebbels???!!!



Stránka vygenerována za: 0.24 sekundy