Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Jiří.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 1, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 172, komentářů celkem: 429673, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 271 návštěvník(ů)
a 0 uživatel(ů) online:


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116543536
přístupů od 17. 10. 2001

Hledání: Nenávist k babylonské nevěstce jako sjednocující nástroj Antikrista?
Vloženo Úterý, 03. duben 2007 @ 23:37:48 CEST Vložil: bolek

Ekumenismus poslal demagog

Greg mne upozornil na toto místo ve Zjeveni Janově, na základě kterého v podstatě odmítá ekumenické hnuti.

Jestliže má Greg pravdu a zde se jedná o dnešní časy, co se tu odsuzuje: ekumenismus, nebo jeho odpurci?

Kdo sjednocuje na zakladě nenávisti ke katolické církvi, případně k falešným bratrům nemající Ducha Kristova?



17,15 A řekl mi: "Vody, které jsi viděl, nad nimiž ta nevěstka sedí, to jsou národy, davy, rasy a jazyky.
17,16 A těch deset rohů, které jsi viděl, i ta šelma pojmou nevěstku v nenávist, oberou ji o všecko až do naha a budou rvát její tělo a spálí ji ohněm.
17,17 Neboť Bůh jim vložil do srdce, aby provedli jeho záměr, řídili se jedním úmyslem a odevzdali šelmě svou královskou moc, dokud se nedokoná, co Bůh řekl.
17,18 Ta žena, kterou jsi viděl, je veliké město, panující nad králi země."


Podobná témata

Ekumenismus

"Nenávist k babylonské nevěstce jako sjednocující nástroj Antikrista?" | Přihlásit/Vytvořit účet | 34 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Kto je ta zena? (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Středa, 04. duben 2007 @ 09:34:41 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kdo je tato žena? Janovo vidění je bez jakékoli pochybnosti identifikuje.

Nejprve je městem, které je vybudováno na sedmi pahorcích. Těch sedm pahorků nebo kopců, na kterých žena sedí, je sedm hlav šelmy. Na světě je několik měst, která jsou vybudována na sedmi pahorcích, ale Janovo vidění vylučuje všechna kromě jednoho. Na čele ženy se skví slova: „Tajemství: Babylón.“  Babylón nebyl vybudován na sedmi pahorcích. Zatím, co Řím ano a byl všeobecně známý jako „město sedmi pahorků“. V Katolické Encyklopedii čteme: „V Římě, zvaném město sedmi pahorků, se nalézá celé území státu Vatikán.“ Je zajímavé, že Řím byl rovněž známý jako Babylón. Katolický apologeta Carl Keeting identifikuje tuto ženu jako Babylón. Píše: „Babylón byl kódovým slovem označujícím Řím. Tohoto označení je použito v poslední knize Bible i v mimobiblických knihách, jako jsou Sybillina proroctví, nebo Zjevení Barucha a Ezdráše. Eusebius Pamfilius se kolem roku 303 po Kristu zmiňuje, že Petr obrazně nazývá Řím Babylónem.“

Mohl by tedy Řím být tou ženou sedící na šelmě? To by dávalo smysl, protože šelma, na které žena jede, je obnovená Římská říše. Táto žena je též nazvána velikou nevěstkou, se kterou smilnili králové země. Je zřejmé, že smilstvo v pravém slova smyslu by bylo pro město nemožné, ovšem duchovní smilstvo by možné bylo, jestliže tím městem je myšlena duchovní entita. Takovým městem je Jeruzalém. Byl nazván Svatým Městem a Městem Božím. Zůstává městem vybraným Bohem, které má národům představit Boha. Tragedí je, že Jeruzalém porušil tento vztah a byl opakovaně obviňován Božími proroky z duchovního smilství a cizoložství. Izaiáš řekl o Jeruzalémě: „Běda! Nevěstkou se stalo město věrné!“ Jeruzalém však nemůže být tou ženou jedoucí na šelmě, protože nebyl vybudován na sedmi pahorcích, ani nesplňuje žádná z dalších kriterií Janova vidění. Je jen jediné město na světe, které je duchovní entitou a mohlo tak páchat duchovní smilství s králi země. To město je vybudováno na sedmi pahorcích. Tím městem je Řím – hlavní město Římského katolicismu, který o sobě tvrdí, že je pravým křesťanstvím. Papež prohlašuje, že je náměstkem Kristovým. Římsko-Katolická církev též prohlašuje, že její členové zaujali místo národa Izraelského a jsou pravým Božím lidem, a že Řím je tudíž tím novým Jeruzalémem.

Katolický Řím navíc připisuje sobě i tituly, které Bůh dal Jeruzalému: Svaté Město, Město Boží a dokonce Věčné Město.


Kristus se nikdy nespolčoval s Cézarem. Nečinil tak Petr ani Pavel. Ale Římsko-Katolícka církev se ustavičně, až do dnešních dnů, angažovala v cizoložných vztazích se světskými vládci. Spojenectví mezi Reaganem a papežem Janem Pavlem II, mezi CIA a údajným náměstkem Kristovým, může být nazváno jedině duchovním smilstvem, které narušilo všechno, co Kristus o své církvi, která není z tohoto světa, učil. Někdejší státní tajemník, Alexander Haig, připustil: „Vatikánské informace byly po všech stránkách lepší a rychlejší, než naše.“ Vatikánský zástupce v Bílem Domě, arcibiskup Pio Laghi, připomínal americkým úředníkům: „Naslouchejte Svatému Otci. My v tom máme dvoutisíciletou zkušenost.“ Dva tisíce let politických intrik, ve kterých je Vatikán výrazným mistrem.

Pokracovanie: Kto je ta zena?

k téme:


Zednaři ve Vatikánu

Alberto Rivera - Jezuiti, Ekumenizmus a infiltracia cirkvi

Nury Riverová, vdova po Albertovi Riverovi, bývalom jezuitskom kňazovi, odmietla podplatenie Vatikánom

Dave Hunt: Žena jedoucí na šelmě

Cíle Iluminátu, dosadit na místo papeže svého cloveka, se zdá být dosaženo!




Re: Kto je ta zena? Přece Šmoulinka!! (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Středa, 04. duben 2007 @ 10:42:11 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
Šmoulové
16.12.2006 11:56 | Šmoulove
Šmoulové

Tihle modří skřítkové byly svého času obrovským hitem. Ač se země více, či méně nacházely ještě v komunistickém zřízení, kapitalismus postrádaje, dokázaly uchvátit děti i mládež. Šmouly jste mohli potkat na penálech, taškách, oblečení, kancelářských potřebách. Marketingová akce do té doby nevídaná.


Šmoulí mánie měla různé podoby

V dnešní době by se dali Šmoulové přirovnat k úspěchu Pokémonů, nebo třeba Simpsonových.

Ale ve své době byly něčím novým.

Modří skřítkové v bílých nohavičkách přecházejících do bot, kteří se svými jmény trochu podobali jménům trpaslíků od Sněhurky. Jméno vyjadřovalo jejich charakter, případně postavení mezi Šmouly.

V každém dílu jsme tak měli možnost poznávat Šmoulinku, Taťku Šmoulu, Mrzouta, Koumáka, jedinou Šmoulinku ve vesnici a mnoho dalších. V každém dílu byl příběh i s ponaučením, to vše zabalené do zábavy a vtipu. Který dnešní seriál dokáže bez přehnaného násilí učit děti opatrnosti? Který jiný seriál má naději pobavit stejně i po letech?

Šmoulové byli kultem. Ač se to dnes tak nezdá, byli tím, co nám ukázalo, jak to chodí v kapitalismu. Hlavně tedy těmi akcemi okolo nich, prodejem propagačních předmětů a předmětů s jejich motem. Protože samotný obsah Šmoulů je spíše komunistický.

Šmoulové nemají soukromé vlastnictví v té podobě, jak ho známe dnes. Jsou vlastně takovou ideální komunistickou kolonií, kde každý dělá, co nejlépe umí a poskytuje to bez nějakých nároků ostatním. Komunita, která sice při podstatných rozhodnutích dělá "sněmy lidu", kde se ptá na názor, ale ve výsledku rozhoduje nejpodstatnější měrou Taťka Šmoula, jakožto nejmoudřejší.


Taťka Šmoula

Jako kontrast k poklidné a mírumilovné šmoulí vesničce působí čaroděj Gargamel se svým kocourem, kteří se naopak snaží Šmouly chytat a (neúspěšně) je uvařit. Jde mu jen o vlastní zisk a prospěch, je zlý a nemá rád Šmouly.

Politický podtext je zřejmý, ale v očích dětí, které tento seriál převážně sledovaly, se ztrácí v idylce vesničky, kde si všichni pomáhají a ten zlý ošklivý Gargamel jim to nepřeje.

Ve výsledku je jedno za jakým účelem ukázání čeho se Šmoulové stvořili. Jde o to, jak dobře to vyšlo. Šmoulové se pevně do našeho podvědomí zapsali nesmrtelnými hláškami typu "nemám rád Šmouly", usídlili se ve vzpomínkách na naše dětství a stali se legendou.

Proč? Protože mají příběh, vtip a i po letech kouzlo pohádky.

Šmoulové vznikli v roce 1958. Pierre Culliford z Bruselu tehdy nakreslil pod značkou Peyo další díl comicsu s názvem Johan a Pirlonit. Díl se jmenoval "Flétna a šest Šmoulů". Tak poprvé spatřili světlo světa modří skřítci. Objevili se zde ve vedlejší roli, ale jak jejich obliba stoupala, stali se sami hlavními hrdiny comicsů a později animovaných seriálů a filmů.


Skandující Šmoulové

Postupem času se stali světově známými a ještě dnes se jejich figurky prodávají v mnoha zemích. Přesto nemájí jednotné jméno. U nás se jim říká Šmoulové, německy Schlumpf, belgicky Schtroumpf, italsky Puffi, španělsky Pitufos, anglicky Smurf a japonsky Sumafu.

V roce 1983 a 1988 se stali též námětem pro figurky v Kinder Vejcích. Ještě dnes se s jejich motivem často setkáváme. Prodává se šmoulí zmrzlina (celá modrá, samozřejmě), počítačové hry a figurka Šmouly s kladivem se dokonce stala trofejí, kterou každoročně uděluje známý časopis "Pop Rocky", nejoblíbenějším umělcům a sportovcům.

Do češtiny je nedabovali známí herci jako Brodský (Taťka Šmoula), Molavcová (Šmoulinka), Havelka (Koumák) a mnoho dalších...

http://gabi12.blog.cz/0612/smoulove



]


Lukine, to není legrace. Řím bude nevěstkou. Viz proroctví z La Salety. (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Středa, 04. duben 2007 @ 10:51:48 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Lukine, to není legrace. Řím bude nevěstkou. Viz proroctví z La Salety. Myslím, že ho zde zveřejňoval Miloslav buď pod svým jménem či jako Nepřihlášený, když ještě nevěděl, jak se na Grano přihlásit.
Libor


]


Ale La Saletta není Boží zjevení! (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Středa, 04. duben 2007 @ 10:59:12 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
Seraphime, na rovinu: La Saletta pro mně není ani směrodatná, ani závázná. Pro mě je směrodatné Boží zjevení v Písmu a v autentické Tradici, a zjevení z LS není částí ani jednoho. Navíc osobně je mi LS "podezřelá".


]


cervena karkulka alebo katechizmus ...:-))) (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Středa, 04. duben 2007 @ 11:07:17 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
.. a dalsou vecou ktora nieje pre Lukina smerodatna je Pismo. Pre neho su viac smerodatne skor rozpravky ako napriklad smoulove, cervena karkulka  alebo katechizmus.. :-)))


]


Trhni si nohou, cvoku! :-) 1.CAST (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Středa, 04. duben 2007 @ 11:13:09 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Re: Olin Kadlec přiznal, že zde manipuluje zcela záměrně (Skóre: 1)
od Gojim v Pondělí, 26. únor 2007 @ 14:49:40 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) Mily Lukin.

...a ako si to na svojom webe zariadis s nadavkami? Bude mozne ich zverejnovat? Lebo, to by bol asi aj na portali Svateho Izidora problem. Sice si myslim, ze keby si tam zverejnil nadavky na evanjelikala, asi by to nezmazali ... ale aj tak by to bolo riziko ...


Ja som sa od Olina a jeho alter ega Lukina totiz minule naucil, ze pokial nadavas, je to uplne v poriadku....

Ak nedaj boze studujes Pismo bez roznych katolickych vysvetliviek a nahodou narazis na vers: Matúš 5:22 ... kto by bratovi povedal: Hlupák! - prepadne najvyššiemu súdu; kto by mu však povedal: Blázon! - prepadne ohnivému peklu. .......tak si heretik a nerozumies jeho "spravnemu" katolickemu vykladu.

Lukin to vysvetluje takto:

Nesmíš zapomínat, že výrok "blázen" v SZ a "cvok" teď a tady má poněkud odlišný význam i záměr. Volně parafrázuji Písmo: "tvé úmysly nejsou úmysly mé", Gregorii, takže mi nepodsouvej, prosím, tvá odlišná pochopení mého výroku....



...chapete ?


(lebo ja nie ....:-))))




[ Odpovědět ]

]
]


]


Re: Lukin a ..."Trhni si nohou, cvoku!" 2.CAST (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Středa, 04. duben 2007 @ 11:15:17 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)






Oslovovat neni totez co oslavovat...
(Skóre: 1)
od demagog (quokam@seznam.cz) v Sobota, 24. únor 2007 @ 08:08:12 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) Jak uz jsem nejednou napsal, nac oslovovat Pannu Marii a ne primo Boha?

[ Odpovědět ]

Re: Oslovovat neni totez co oslavovat... (Skóre: 1)
od lukin v Sobota, 24. únor 2007 @ 10:17:52 CET
(
O uživateli | Poslat zprávu) Protože jsme společenství v jednom těle, kde jsou i vztahy mezi jednotlivými údy navzájem a pomáháme si v Kristu navzájem. Klaníme se společně jedomu Bohu.







Pre Teba je Bohom Maria a pre nas Jezis. (Skóre: 1)
od Gojim v Sobota, 24. únor 2007 @ 10:40:22 CET
(
O uživateli | Poslat zprávu) Nie, mi sa neklaniame jednemu bohu. Pre Teba je Bohom Maria a pre nas Jezis. Preto nieste krestanska cirkev ale uplne ine nabozenstvo...

[ Odpovědět ] ]

Re: Pre Teba je Bohom Maria a pre nas Jezis. (Skóre: 1)
od lukin v Sobota, 24. únor 2007 @ 12:03:22 CET
(
O uživateli | Poslat zprávu) Trhni si nohou, cvoku! :-)

[ Odpovědět ] ]



]


Kdyby nebyla La Saletta,v ČR by nebylo statečných kněží,co odmítli nabídky StB (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Středa, 04. duben 2007 @ 13:02:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Kdyby nebyla La Saletta, v ČR by nebylo statečných katolických kněží, co odmítli nabídky StB spolupracovat s komunistickým režimem. Poselství z La Salety silně inspirovalo, a proto ho v Čechách a na Moravě rozšiřoval zejména Josef Florian, jeden z nejhorlivějších katolických laiků doby konce Rakousko-Uherska a počátku Československé republiky. Neměl peníze ani státní či církevní finanční podporu, ale žil z víry jako svatí. Přitom měl, myslím, 12 dětí. Tiskl životopisy starých svatých, církevní dějiny, odmítal modernistické bludy liduprázdného Pekla, ekumenismus s pohany a ateisty a jiné dnes módní nesmysly.
Ti, katolíci, kteří obstáli v době komunismu se ctí, mu jsou vděční. Ti, co zrazovali a dodnes Krista zrazují mu vděčni nejsou.


]


Nenávist k babylonské nevěstce není sjednocujícím nástrojem křesťanů. (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Středa, 04. duben 2007 @ 10:45:39 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Gojim má pravdu v tom, že Řím bude v čase tři a půl letého panovámí Šelmy (celosvětové vlády Antikrista) babylonskou nevěstkou.
Gojim se však podle mého poznání mýlí v tom, že Řím (lidské organizační úřední centrum Katolické církve ve Vatikáně) byl babylonskou nevěstkou už v minulosti. Proč se v tomto druhém bodě Gojim mýlí? Protože v minulosti ještě nikdy celosvětově nepanoval Antikrist nad všemi národy a stále ještě nad úplně všemi národy nepanuje. Jeho tři a půl letá vláda ještě nenastala. Domnívám se, že v roce 2007 jeho vláda ještě nenastoupí, neboť všechny jazykové skupiny (národy i nárůdečky) ještě nebyly seznámeny s evangeliem Pána Ježíše Krista. Podle zpráv biblických společností ještě nebyla ani evangelia přeložena do všech jazyků světa. To jsou Kristem prorocky stanovené podmínky budoucího příchodu Antikrista a poté 2.příchodu Krista.

Demagog má ve svém úvodním článku pravdu v tom, že bezbožníci a nikoliv poctiví křesťané "pojmou nevěstku v nenávist, oberou ji o všecko až do naha a budou rvát její tělo a spálí ji ohněm. Neboť Bůh jim vložil do srdce, aby provedli jeho záměr." Bezbožníkům Bůh prostřednictvím zlého ducha vloží do srdce nenávist. Poctivým křesťanům Bůh vlévá, jak víme, do srdce lásku. Poctiví křesťané budou smutní z toho, že se vatikánská lidská centrála Katolické církve (Řím) stane babylonskou nevěstkou.

Odpověděl Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve



Bude alebo je katolicizmus neviestka? (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Středa, 04. duben 2007 @ 13:35:50 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Dr. Alberto Rivera vypráví:

Když jsem se stal knězem, věřil jsem, že naleznu pravdu a pokoj v mém srdci tak, jak jsem slíbil své matce. Místo toho jsem se stal ubožákem. Čím víc jsem postupoval v jezuitském řádu, tím více zkaženosti jsem v této instituci pozoroval.
Byl jsem pozván k účasti na černé mši podávané nejvyššími jezuity v Monstery v severní části Španělska. Když jsem poklekl k políbení prstenu tohoto hodnostáře, spatřil jsem symbol na tomto prstenu, jehož vlivem mi ztuhla krev. Byl to symbol zednářů. Věc, kterou jsem nenáviděl a o níž mi bylo řečeno, abych proti ní bojoval.
Všechno se mi zhroutilo. Narazil jsem přímo na černého papeže - jezuitského generála, který hýbe Vatikánem v Římě a působí v zákulisí. On byl také zednářem a členem komunistické strany Španělska. Zatočila se mi hlava, když jsem objevil jezuitského generála, majícího těsné spojení s ilumináty v Londýně. Je to tvrdý pokrm. Několik týdnů jsem byl nemocen. V zákulisí se spojovalo a kloubilo úplně všechno, proti čemu jsem byl určen, abych bojoval.(Alberto Rivera: Alberto, Part I., str. 24)

Novým směrem jezuitů není tedy jenom propojení se všemi současnými politickými systémy, ale jejich vedení k myšlenkám hnutí New Age. Skrze toto hnutí pak úplná likvidace těchto systémů nebo přeformování do nových. Konečným cílem je univerzální splynutí do jednoho balíku, který by byl vlastnictvím luciferiánů, neboli tajných jezuitských špiček.
Není možné, aby nám uniklo, že zákulisí celé této politické transakce vytváří spiritismus. Ilumináti kromě toho, že to byli a jsou nacisté, komunisté, socialisté, teroristé a revolucionáři, jsou hlavně černí mágové, astrologové a satanisté. Dodnes tajně uctívají temné ďábelské síly a vědomě se klaní samotnému ďáblu. Hudební skupiny jako Black Sabbath, Kiss, Led Zeppelin, Deep Purple, všechny soudobé skupiny hudebního proudu Heavy Metal a další, kteří vědomě vzývají na pódiu satana a své desky satanu zasvěcují a křtí je svou krví, jsou malou předehrou k těmto spiritistickým vládcům a malou ukázkou v jejich uctívání satana.

Ilumináti se snaží vlivem spiritistického pozadí a prostřednictvím hnutí New Age spojit evropskou a americkou kulturu se všemi východními náboženskými směry. Je to z toho důvodu, že tato východní náboženství uctívají slunce, měsíc a hvězdy pod různými jmény bohů a spiritistické síly jsou nejúčinnější a nejsilnější právě při uctívání těchto východních bohů. New Age proto propaguje spojení s východním náboženstvím a všechno, co s tím souvisí, se snaží naroubovat na křesťanskou kulturu západního světa. Jsme proto svědky šířící se ezoterické hudby, východního způsobu meditace, propagování jógy, hatajógy, východního způsobu životosprávy, relaxace, východního způsobu myšlení apod. Vstřícnou náruč nachází hnutí New Age ve Vatikánu:
V »Nostra Aetate« z druhého Vatikánského koncilu bylo uvedeno: »Různá náboženství se snaží reagovat na to, jak lidstvo hledá definitivní vysvětlení stvoření a význam lidského putování životem. Katolická církev přijímá pravdu a dobro, které se nachází v těchto náboženstvích, a vidí v tom odraz Pravdy Krista, kterého hlásá jako ‘cestu, pravdu a život’. Chce udělat všechno možné, aby spolupracovala s jinými věřícími na zachování všeho, co je dobré v jejich náboženstvích a kulturách.«
Všudepřítomné hnutí New Age, které vyšlo otevřeně najevo v roce 1975, také pomáhá spojit světová náboženství, a to zvláště tím, jak Západ přijímá hinduistické a budhistické myšlení a zvyky. Římskokatolická církev dělá v tomto směru hodně tím, že urychluje svou strategii pro ekumenickou a náboženskou spolupráci. Například celé jedno vydání časopisu The Catholic World z května/června 1990 bylo věnováno budhismu. Byly tam články jako např. ‘Ctihodný Budha jako křesťanský svatý’ a květnatý životopis ‘Jeho svatosti Dalajlámy’. O tibetském budhistovi bylo napsáno, že »je často v kontaktu s katolickými vůdci, včetně ‘svého starého přítele’, Jana Pavla II., se kterým se setkal nejméně pět krát, a Pavla VI., se kterým měl dvě setkání. Současný papež ho podporuje jako ‘velkého duchovního vůdce’. Stejně jako Matka Tereza a Lech Walesa i Dalajláma je nositel Nobelovy ceny míru. Při uváděcím obřadu byl nazván: ‘svatý, láskyplná sláva, mocný v řeči, výjimečného rozumu, absolutní moudrosti, držící učení, oceán’.« (Chambers Encyclopedia: sv. 13, str. 621).

Když to vše uvážíme, je pro nás poučením pamatovat, že na první konferenci Parlamentu světových náboženství v Chicagu v roce 1892 byla stanovena vize věhlasného východního mystika Swami Vivekananda o ‘společnosti sestávající ze západní vědy, socialismu a indiánské duc*****sti’. Druhý Parlament světových náboženství se konal v roce 1992 ve Chrámu porozumění, v ‘duchovní organizaci spojených národů’ ve Washingtonu D.C. mohl oslavovat blížící se naplnění Vivekanandova proroctví.
V roce 1981 mluvil papež o tom, jaké zvláštní místo udílí Řím východním náboženstvím. Prohlásil: ‘Musí se najít cesty, aby se stal dialog se všemi náboženstvími realitou všude, ale zejména v Asii, kolébce starodávných kultur a náboženství’. Přesně za devět let potom předpověděl, že nová injekce života pro Církev v dalších několika letech by měla přijít z Východu. Stejně tak jako návštěvníci kostelů při uctívání římskokatolických obřadů hledí i papež směrem na Východ. Při letu nad Moskvou (což bylo papežství dovoleno poprvé po více než 85 letech) prý papež na své cestě do Soulu prohlásil: ‘Lux ex Oriente. V Evropě bude nový náboženský život z Východu’..(Michael de Semlyen: All Roads Lead to Rome?; Dorchester House Publications, GB, 1993, str. 94-95)

Pozn.gojim:       Vsetkym cirkevnym hodnostarom ktory podpisali chartu recatolicu prajem .... good luck ....:-)))


Pokracovanie:   -
Dnešní směr zájmu jezuitů - New Age                 


]


Re: Bude alebo je katolicizmus neviestka? (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Středa, 04. duben 2007 @ 14:27:51 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
Re: Kto je ta zena? Přece Šmoulinka!! (Skóre: 1)
od lukin v Středa, 04. duben 2007 @ 10:42:11 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) Šmoulové
16.12.2006 11:56 | Šmoulove
Šmoulové

Tihle modří skřítkové byly svého času obrovským hitem. Ač se země více, či méně nacházely ještě v komunistickém zřízení, kapitalismus postrádaje, dokázaly uchvátit děti i mládež. Šmouly jste mohli potkat na penálech, taškách, oblečení, kancelářských potřebách. Marketingová akce do té doby nevídaná.


Šmoulí mánie měla různé podoby

V dnešní době by se dali Šmoulové přirovnat k úspěchu Pokémonů, nebo třeba Simpsonových.

Ale ve své době byly něčím novým.

Modří skřítkové v bílých nohavičkách přecházejících do bot, kteří se svými jmény trochu podobali jménům trpaslíků od Sněhurky. Jméno vyjadřovalo jejich charakter, případně postavení mezi Šmouly.

V každém dílu jsme tak měli možnost poznávat Šmoulinku, Taťku Šmoulu, Mrzouta, Koumáka, jedinou Šmoulinku ve vesnici a mnoho dalších. V každém dílu byl příběh i s ponaučením, to vše zabalené do zábavy a vtipu. Který dnešní seriál dokáže bez přehnaného násilí učit děti opatrnosti? Který jiný seriál má naději pobavit stejně i po letech?

Šmoulové byli kultem. Ač se to dnes tak nezdá, byli tím, co nám ukázalo, jak to chodí v kapitalismu. Hlavně tedy těmi akcemi okolo nich, prodejem propagačních předmětů a předmětů s jejich motem. Protože samotný obsah Šmoulů je spíše komunistický.

Šmoulové nemají soukromé vlastnictví v té podobě, jak ho známe dnes. Jsou vlastně takovou ideální komunistickou kolonií, kde každý dělá, co nejlépe umí a poskytuje to bez nějakých nároků ostatním. Komunita, která sice při podstatných rozhodnutích dělá "sněmy lidu", kde se ptá na názor, ale ve výsledku rozhoduje nejpodstatnější měrou Taťka Šmoula, jakožto nejmoudřejší.


Taťka Šmoula

Jako kontrast k poklidné a mírumilovné šmoulí vesničce působí čaroděj Gargamel se svým kocourem, kteří se naopak snaží Šmouly chytat a (neúspěšně) je uvařit. Jde mu jen o vlastní zisk a prospěch, je zlý a nemá rád Šmouly.

Politický podtext je zřejmý, ale v očích dětí, které tento seriál převážně sledovaly, se ztrácí v idylce vesničky, kde si všichni pomáhají a ten zlý ošklivý Gargamel jim to nepřeje.

Ve výsledku je jedno za jakým účelem ukázání čeho se Šmoulové stvořili. Jde o to, jak dobře to vyšlo. Šmoulové se pevně do našeho podvědomí zapsali nesmrtelnými hláškami typu "nemám rád Šmouly", usídlili se ve vzpomínkách na naše dětství a stali se legendou.

Proč? Protože mají příběh, vtip a i po letech kouzlo pohádky.

Šmoulové vznikli v roce 1958. Pierre Culliford z Bruselu tehdy nakreslil pod značkou Peyo další díl comicsu s názvem Johan a Pirlonit. Díl se jmenoval "Flétna a šest Šmoulů". Tak poprvé spatřili světlo světa modří skřítci. Objevili se zde ve vedlejší roli, ale jak jejich obliba stoupala, stali se sami hlavními hrdiny comicsů a později animovaných seriálů a filmů.


Skandující Šmoulové

Postupem času se stali světově známými a ještě dnes se jejich figurky prodávají v mnoha zemích. Přesto nemájí jednotné jméno. U nás se jim říká Šmoulové, německy Schlumpf, belgicky Schtroumpf, italsky Puffi, španělsky Pitufos, anglicky Smurf a japonsky Sumafu.

V roce 1983 a 1988 se stali též námětem pro figurky v Kinder Vejcích. Ještě dnes se s jejich motivem často setkáváme. Prodává se šmoulí zmrzlina (celá modrá, samozřejmě), počítačové hry a figurka Šmouly s kladivem se dokonce stala trofejí, kterou každoročně uděluje známý časopis "Pop Rocky", nejoblíbenějším umělcům a sportovcům.

Do češtiny je nedabovali známí herci jako Brodský (Taťka Šmoula), Molavcová (Šmoulinka), Havelka (Koumák) a mnoho dalších...

http://gabi12.blog.cz/0612/smoulove


]


35.5 Zjevení Panny Marie - Fatimy ...je alebo bude rim neviestkou ?.... (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Středa, 04. duben 2007 @ 14:33:27 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
35.5 Zjevení Panny Marie - Fatimy
V roce 1910 se Portugalsko stalo socialistickou zemí. Všude zavládly rudé vlajky a římskokatolická církev byla postavena před vážný problém. Všude znělo: »Pryč s církví«. Byl nejvyšší čas, aby se stal nějaký církevní zázrak. Jezuitské špičky domluvily s temným duchovním podsvětím zjevení Panny Marie. Takový zázrak měl mít mnohem větší dopad, než jen návrat Portugalska do železného područí Vatikánu. Bylo dohodnuto, že k tomu dojde ve Fatimě. Jezuité chtěli, aby se také do toho zapletlo Rusko, a navíc výběr místa zjevení se Panny Marie ve Fatimě mělo sehrát i důležitou roli v zatažení islámu pod »Matku církvi«.
V roce 1917 tedy došlo ke zjevení Panny Marie ve Fatimě. Vystoupení »Matky Boží« sklidilo veliký úspěch, jehož výsledkem byla porážka portugalských socialistů.
Katolíci v celém světě se začali modlit za obrat v Rusku a jezuité k této příležitosti zavedli zvláštní devítidenní období, tzv. Novenas Fatimy, které probíhalo po celé severní Africe pro upravení vztahů s islámskými zeměmi.
Chudí Arabové pochopitelně považovali tyto svátky za uctívání Mohamedovy dcery a právě toho chtěli jezuité docílit. Arabové měli za to, že došlo ke zjevení Fatimy. Ihned po fatimském zjevení nařídil Papež Pius XII. své nacistické armádě jezuitů obsadit Rusko a další země pravoslavného náboženství a obrátit Rusko na římskokatolickou víru. O několik let později papež Pius XII. poté, co prohrál druhou světovou válku ohromil svět falešnou zprávou v novinách o tančícím slunci v rukou Fatimy. Byla to velká náboženská podívaná, kterou svět opět zbaštil. Nepřekvapuje to však, protože Pius XII. byl totiž jediný, kdo toto zjevení viděl.
Jezuité plánovali další čtyři až pět zjevení, a to v Číně, několikrát v Rusku a několik zjevení i v USA. A lidé to opět zbaštili.
Jaký vliv měla tato zjevení na islám? Hovoří jezuitský biskup Sheen, ředitel Kongregace pro propagaci víry. Jeho slova mají pro římskokatolický svět autoritaticní váhu:
»Naše zjevení Panny Marie ve Fatimě znamenalo, co se týče obrácení na křesťanství, zvrat v životě 347 milionů muslimů, tedy zvrat v nejproblematičtějším ze všech náboženství. Muslimové po celá staletí okupovali Portugalsko a zanechali tam svůj vliv. Po smrti dcery Fatimy napsal totiž o ní Mohamed, že je ‘druhou nejsvětější ženou v ráji po Marii.’ «
Biskup Sheen věří, že Panna Marie si přála, aby byla známá také pod jménem Fatima na znamení a příslib muslimům, kteří věří, že Kristus se narodil z Panny, aby uvěřili v Kristovo Božství. Zdůraznil nám, vypráví dále Rivera, že pohanské sošky fatimské panny přijali s velikým nadšením muslimové v Africe, Indii a také jinde a že díky jim začínají muslimové navštěvovat i chrámy římskokatolické církve ...


Pokracovanie: 35.5 Zjevení Panny Marie - Fatimy


]


Pravoslavní biskupové a já také ve fatimské proroctví nevěříme. (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Středa, 04. duben 2007 @ 14:45:21 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Pravoslavní biskupové a já také ve fatimské proroctví nevěříme.
Já osobně považuji fatimské vidění z r.1917 a později za polopravdivé. Také Wilkersonovo proroctví z r.1973 pokládám za polopravdivé. Polopravda není pravdou - pokud ji říká křesťan, který tvrdí, že má vidění, sen, či právě prorokuje, tak musí mluvit jen čistou pravdu.

Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve



]


Re: Pravoslavní biskupové a já také ve fatimské proroctví nevěříme. (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Středa, 04. duben 2007 @ 14:52:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Wilkersonove proroctva su pravdive ale maju svoje chyby ... Davidove dodatky o B.Grahamovi a este par much :-)))) ....

Ale fatimske proroctva su kompletne cele prejavom demona vydavajuceho sa za biblicku Mariu ...Nie len fatimske marianske zjavenia ale vsetky marianske zjavenia su satansky klam ....Poznas to podla toho ze satan skrze ne prebera vsetky Bozske/spasitelske vlastnosti na seba ...


]


Re: Re: Pravoslavní biskupové a já také ve fatimské proroctví nevěříme. (Skóre: 1)
Vložil: Libby v Středa, 04. duben 2007 @ 15:16:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
K fatimskym zjevenim a jinym zazrakum, ktere se dely a stale vice deji po celem svete se hlasi "Maitreya", ktery si take rika Kristus a o kterem uci  Benjamin Creme. Mimo jine i propusteni byvaleho prezidenta JAR Mendely, bylo pry zpusobeno mocnym pusobenim Maitryi. Kdyz si date na Google tato jmena, objevi se vam plno odkazu. V zapadnich zemich je mnohymi krestany tento Maitreya povazovan za prichazejiciho Antikrista. Benjamin Creme obdrzel uz od neho zlastni schopnosti delat zazraky a divy a uci a prednasi to tisicum nasledovniku po celem svete. Ta jejich organizace se jmenuje "share international". Maji take stranky na internetu. Ze pry se ceka jen na  prihodnou dobu, kdy se ten novy spasitel ukaze lidstvu. Jeho zaci uz ho videli a predstavuje se v ruznych podobach. Belochum jako beloch, cernochum, cerny atd. Pusobi velice mirumilovne a pritazlive. A neni sam. Ma mnoho vesmirnych ucitelu, kteri mu budou pomahat. Mimo jine hlasa, ze krestane se musi odpoutat od sve viry, protoze on lidstvo nauci daleko vetsi moudrosti a veci lidstvu prospesne. O nasem Panu Jesisi rika, ze je jen jeden z nekolika vesmirnych poslu, kteri meli urcity ukol tady na zemi. On (M) je z nich posledni.


]


Re: Re: Re: Pravoslavní biskupové a falešný Maitréja (Skóre: 1)
Vložil: mk (miliko(a)atlas.cz) v Čtvrtek, 05. duben 2007 @ 09:17:18 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ke jménu Maitréja,
to je pojmenování pro očekávaného Buddhu.Tudíž ten současný člověk není ten, za koho se podle toho jména vydává. jen si to jméno přisvojil.
Buddha před 24 stoletími mluvil k lidem co potřebovali. Neustanovil následníka řka , že vedoucím mezi nimi bude ten, kdo dospěje nejdále.
Později má přijít další učitel pravdy, Maitréja. Současní buddhisté říkají, že jak se lidé mění, každá doba potřebuje nově přinést tu samou pravdu (zrávu), ale řečenou pro tu dobu, asi tak každých 500 let. Také tam znají více Buddhů (ještě další čtyři), ale tady , daleko od země původu víme jen o jednom.
Pokud se týče toho ukrývání - už dávno mne jedna svobodná zednářka poučila, že přijde nový učitel pro věk Vodnáře ale nebude viděn ihned, ale až se připraví dílo. Také vydali Vodnářské evangelium.
No jak vidím, fáma se šířá dále, ale on se stále nezjevuje. Však promeškali nějaké lhůty, kdy se měl objevit, čekali od hnutí hippies příznivou situaci, ale hnutí se rozplynulo v lenosti a desorganizaci.
Tedy suma sumárum: jesti si někdo dnes říká Maitréja, ukradl ten název od buddhistů, ale vypadá to, že to žádný nový Buddha není, protože ten by věděl, jak promluvit k současné době a neukrýval by se.


]


Odhalení: Koblížek - nástroj jezuitů!!! (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Středa, 04. duben 2007 @ 14:55:02 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
První večer u postýlky: Jak se Koblížek přestěhoval
Koukej, někdo jde támhle po cestičce a míří si to rovnou k nám. Kdopak to asi je? Chvilinku si počkáme a až přijde až k tobě, určitě ti o sobě něco rád poví. Ještě pár krůčků ... a už ho máme tady.
"Ahoj, jmenuji se Koblížek a posílají mě za tebou z pohádkové říše. Každé miminko, které se narodí, má z této říše seslaného nějakého kamaráda. No a já, já jsem tvůj nový kamarád. Budu s tebou každý večer u postýlky, dokud neusneš a můžeme si spolu hrát i přes den. Ale teď už si pohodlně hajni, protože první vyprávění, z Pohádek na dobrou noc, právě začíná..."

Dnes je pátek a to znamená, že Koblížka čeká velká spousta práce. A víš proč? No dnes je přeci ten den, kdy se tvůj nový kamarád stěhuje ze svého domova v Borůvkově do nového domečku v Koblížkově. Tam už má ve svém pokojíčku všechno uklizené a přichystané, jen se nastěhovat. Ale to ještě pár hodin potrvá, než si bude moci lehnout do postýlky a spinkat. Teď má všechnu práci teprve před sebou.

Koblížek už ani nemohl dospat, jak se do vesničky těšil. Vzbudil se už brzy zrána, v půl šesté. A protože je leden a venku ještě kraluje paní ZIMA, vítala ho za okny tmavá obloha. Koblížek si povzdechl: " Škoda, že sluníčko ještě spí, hned by se mi lépe vstávalo. Třeba se dneska vůbec nechystá na nás pousmát." Řekl to sice trochu smutně, ale nálada se mu hned zlepšila, když si představil, kde už dneska večer bude spinkat.

Když se sluníčko konečně vyhouplo na oblohu, přijeli Koblížkovi kamarádi, kteří mu slíbili, že mu se stěhováním pomůžou. "Ahoj, Koblížku, máš už všechno připravené?" zeptala se borůvka Barborka. "Mám, ale ještě než začneme, tak si pojďte na chvilku sednout do křesílek, připravil jsem vám kakao a makové koláče." Všichni šli moc rádi, protože o Koblížkovi se ví, že moc rád vaří a nejraději peče.

Po malém občerstvení se dali všichni do práce a šlo jim to pěkně od ruky. Na autíčko naložili všechny věci z domečku. Byla to postýlka, stůl se čtyřmi židličkami, dvě skříňky, psací stůl a spousta dalších drobností, které jsou v domácnosti potřeba.

Měli to docela rychle hotové. Teď už je čekala jen dlouhá cesta. Borůvkov je od Koblížkova daleko a tak se muselo vyjet včas, aby věci stihli nastěhovat ještě za světla.

"A jsme na místě," prohlásil Klobouček a tak mohli začít nosit věci dovnitř do domečku. Ten byl z velkého stromu, který měl v létě zelenou korunu. Všem se pokojíček, ve kterém bude ten náš neposeda bydlet, tuze líbil. Ale protože se blížil večer, museli se kamarádi rozloučit a vydat se, tentokrát už bez Koblížka, zase zpátky do Borůvkova. Než odjeli, řekli všichni: "My ti, Koblížku, přejeme hezké bydlení a abys tady našel tolik nových přátel, jako jsi měl u nás." "Děkuji vám, kamarádi. Určitě se ještě někdy setkáme. Ahoj!" zamával jim Koblížek.

Byl už z celého toho stěhování tak unavený, že si šel hned lehnout do své nové postýlky. A jak si svůj domeček zařídil, tak to si povíme někdy příště. Dobrou noc!

http://www.koblizek.net/clanek.asp?rub=16&cl=60



]


Tiso: "Bude" alebo "je" katolicizmus neviestka? (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Středa, 04. duben 2007 @ 14:47:39 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
36.5 Tiso

Nyní se podívejme, jak byl diktátorský prelát Tiso apoštolsky zdvořilý vůči Židům: “ V roce 1941 dorazil do Osvětimi první kontingent Židů ze Slovenska a Hornoslezska. Hned od začátku byli ti, kteří nemohli pracovat, posíláni do plynové komory, do místnosti v budově, kde byly umístěny kremační pece.” (Lord Russell z Liverpoolu: Sous le signe de la croix gammes; L´Ami du livre, Ženeva, 1955, str. 217)
Kdo to napsal? Svědek, kterého nelze odmítnout. Lord Russell z Liverpoolu, soudní poradce při soudech válečných zločinců.
Takže svatý stolec “nepůjčil” jednoho ze svých prelátů Hitlerovi jen tak nadarmo. Jezuitská hlava slovenského státu odváděla dobrou práci a je pochopitelné, že radio Vatikan nad ní vyjádřilo uspokojení. Tiso byl prvním, kdo přispěl do Osvětimi! Jaká to čest pro tohoto “svatého” muže a pro celé tovaryšstvo!
O spojení mezi katolickou církví a nacismem nebylo v případě Hitlerova loutkového slovenského státu nikdy pochyby. Podle zprávy Newyorských Times z Bratislavy dne 28. srpna 1940 prohlásil ministerský předseda Vojtěch Tuka veřejně, že »slovenský vládní systém bude v budoucnosti kombinací německého nacismu a římského katolicismu«. Monsignore Tiso sám pak řekl, že »katolicismus a nacismus mají mnoho společného a pracují ruku v ruce, aby reformovaly zemi«.


Pokracovanie : Tajne dejiny jezuitov: 36.5 Tiso


]


Obětování Panně Marii ve 20. století ... (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Středa, 04. duben 2007 @ 15:07:24 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
19.10 Obětování Panně Marii ve 20. století

A nyní Dr. Rivera vypráví svůj otřesný příběh z roku 1956, tedy již v době 20. století !
Když mi bylo 14 let, navštívil jsem se skupinou jezuitů jeden jezuitský saleciánský klášter v Las Palmas na jednom z Kanárských ostrovů, abychom studovali jejich práci. Specializovali jsme se na práci se sirotky. Šli jsme po cestě, když náhle jeden chlapec upadl do široké jámy. Jáma byla asi tak 3 metry široká, 3 metry hluboká a 15 metrů dlouhá. Skočil jsem za ním, abych mu pomohl. Vyhrabal jsem veliký kus dřeva, abychom se dostali ven. Vypadal jako balík stočené bavlny. »Co je to?« Jak jsem odmotával vlnu, balík se rozvinul a mně přeběhl po těle mráz nad tím, co jsem v něm uviděl. Byla v něm zabalena tělíčka sedmi nemluvňat. Každé z nich mělo vyříznuté tři kříže na rukou a na obou dlaničkách. Na jejich nohou a na jejich prsou byly dva velké kříže. Srdce měla vyříznuta. Kříže byly ve tvaru PX (na sobě ležící), což je jezuitské znamení Kristova pokoje.
Byl jsem otřesen, že jsem nemohl ani mluvit. Jeden z přihlížejících chlapců udělal osudovou chybu. Řekl své třináctileté sestře, která navštěvuje klášterní školu, co viděl. Ona pak šla ke zpovědi a řekla o tom svému knězi. Zanedlouho se našlo její tělo bez obou uší a s vyříznutým jazykem. Byla to hrůza. Přibližně v tutéž dobu záhadným způsobem zmizel i můj přítel - její bratr. Již ho nikdo nikdy neviděl.
Když jsem si uvědomil, co se s tou dívenkou stalo, vstávaly mi vlasy hrůzou na hlavě. Dozvěděl jsem se, že měla na prsou vyřezán stejný symbol kříže a měla rovněž vyříznuté srdce. V horečce jsem se třásl po celém těle a myslel jsem, že zemřu. Tyto děti byly obětovány Marii, podobně jako dříve byly obětovány Semiramis. Vůbec nic se nezměnilo. Kříž, který obětem jezuité vyřezali, se nazývá »Ježíšův pokoj - Pax Christus« a byli to právě jezuité, kteří zfalšovali tento kříž na satanský symbol mariánské modloslužby.
Katolíci učí, že Marie trpěla pod křížem jako umírající Ježíš, protože měla také probodnuté srdce. Proto na získání soucitu Marie musí katolík také něco obětovat. Musí trpět za Marii, aby si zasloužil Ježíšův pokoj. Vybraná jeptiška musí krvácet, aby dala knězi dítě. Pak je jí odepřena poporodní léčba, aby mohla trpět za Marii a v případě potřeby také za ni zemřít. Dítě se pak před obětí vždy pokřtí. Mnohokrát se mučí tak, aby hodně trpělo, neboť jezuité učí, že bez oběti není pokoje a bez vylití krve nebývá odpuštění vin a hříchů. Podle jezuitů ovšem nikoli oběti a krve Ježíše Krista tak, jak je to v Bibli, ale krve lidské oběti buď cizího člověka nebo své vlastní jako oběť Marii. Bez oběti přinesené Panně Marii nemůže být podle nich pokoj s Kristem. A Marie jde vysvobodit toho trpitele pro svého »Syna«, aby usmířila »Ježíše« a učinila s ním pokoj.
Takové hrůzostrašné učení v Bibli nenajdeme. Je to ryze okultní učení. Dnešní katolická Marie není nikdo jiný než dřívější pohanská Semiramis. ... Jako jezuitský kněz jsem navštívil francouzské město Lurdy. Viděl jsem zázraky, které se tam děly. Muž, kterému chyběla noha od kolena dolů, byl umístěn do vody. Na vlastní oči jsem viděl, jak mu noha rostla jako míč z masa, až se posléze vytvarovala do chodidla s prsty. Muž vstal a chodil a oslavoval Pannu Marii.
Zástupy žasly. Nevěděly, že také ďábelští duchové mohou činit zázraky. Bible to však jasně Ježíšovými slovy říká: »Ne každý, kdo mi říká Pane, Pane, vejde do nebeského království. Pouze ten, kdo koná vůli mého nebeského Otce. Mnoho mi jich v onen den řekne: ´Pane, což jsme nemluvili tvým jménem jako proroci. A což jsme tvým jménem nevyháněli zlé duchy? A což jsme tvým jménem nedělali zázraky ve velkém počtu?´ Ale tehdy jim řeknu: ´Nikdy jsem vás neznal. Odejděte ode mne činitelé ohavností.´« (Matoušovo evangelium, 7.kapitola, verš 21 - 23). Tyto zázraky skutečně dělají ďábelští duchové.

Pokracovanie: Obětování Panně Marii ve 20. století


]


Re: Obětování Panně Marii ve 20. století ... (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Středa, 04. duben 2007 @ 15:12:42 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
O kohoutkovi a slepičce - pohádka
22.5.2006 11:25 | Adéla | Pohádky

Přečtěte si pohádku O kohoutkovi a slepičce

Kohoutek a slepička šli spolu do obory na jahody. Po chvíli našla slepička jahodu a dala půlku kohoutkovi. Za chviličku našel jahodu kohoutek. Protože byl ale lakomý, dal si celou jahodu do zobáčku. Nechtěl se se slepičkou dělit. Jahoda byla ale příliš veliká, a tak se začal dusit. "Slepičko, slepičko! Dej mi vodu, nebo se udusím!" Slepička honem utíkala ke studánce. Jen se jí peříčka čepýřila.

"Studánko, studánko, dej mi vodu. Kohoutek leží v oboře, nožky má nahoře. Bojím se, bojím, že umře." "Dám Ti vodu, až přineseš od švadleny šátek." Slepička utíkala za švadlenou Aničkou. Jen se jí peříčka čepýřila.

"Aničko, Aničko, dej mi šátek pro studánku. Studánka mi dá vodu pro kohoutka. Leží tam v oboře, nožky má nahoře. Bojím se, bojím, že umře." "Dám ti šátek pro studánku, až mi přineseš botičky od ševce." Slepička utíkala za ševcem Matoušem. Jen se jí peříčka čepýřila.

"Matouši, Matouši! Dej mi botičky pro švadlenku Aničku. Anička dá šátek pro studánku. Studánka dá vodu pro mého kohoutka. Leží tam v oboře, nožky má nahoře. Bojím se, bojím, že umře."

Matoušovi bylo slepičky líto. Dal botičky Aničce. Anička dala šátek studánce. Studánka dala vodu slepičce. Slepička utíkala do obory, jen se jí peříčka čepířila. Dala kohoutkovi napít a tak ho zachránila. A kohoutek? Ten už od té doby nebyl vůbec lakomý a se slepičkou se
o všechno hezky dělil.

http://detsky.blog.cz/0605/o-kohoutkovi-a-slepicce-pohadka



]


26. Jezuité, Charles Chiniquy a vrazda Abrahama Lincolna ... (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Středa, 04. duben 2007 @ 16:32:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
26. Jezuité a Abraham Lincoln

Pokud se budete zajímat, jak to bylo se smrtí Abrahama Lincolna, prezidenta Spojených států amerických v letech 1861 - 1865, pak se jen maximálně dozvíte, že byl úkladně zavražděn. Můžete listovat historickými knihami, kronikami, dějepisy, brožurami i současnými knihami a novinami jak dlouho chcete, a přesto se pravdu nedozvíte. Jezuitský řád si je velmi dobře vědom své práce, kterou zde vykonal. Proto se dnes intenzivně snaží vymazat tuto tragédii ze všech novodobých dokumnetárních knih, filmů, přednášek a článků.
Dali jsme si tu práci a prošli jsme více jak 100 různých titulů současných, moderních historických knih, obrazových atlasů dějin lidstva, obrazových kronik, dále různých vydání o dějinách Ameriky apod. Nikde není ani zmínka o atentátu, který od samého počátku až do konce organizovali jezuité.
Přesto však existuje kniha, která velmi podrobně a pravdivě líčí okolnosti Lincolnovy smrti a kterou se jezuitům nepodařilo zlikvidovat. Je to kniha Padesát let v »církvi« římské od Charlese Chiniquyho. Pastor Chiniquy ve své autobiografii popisuje životní příběh, který prožil v římskokatolické církvi jako kněz. Měl to historické štěstí, že osobně Abrahama Lincolna nejen znal. Ale také měl to štěstí, že věděl už dlouho dopředu o atentátu, který na Lincolna chystala papežská stolice, k čemuž měl i mnoho důkazů.
Proto také prezidenta USA mnohokrát při osobních rozhovorech varoval a jasně již předem ukazoval, že atentát na něj připravují neúnavní vrahové ve službách Vatikánu.
Chiniquy měl s Lincolnem více osobních rozhovorů. A nejen to, ale sám Abraham Lincoln jej k různým diplomatickým jednáním nebo cestám po Státech zval. Dalo by se říci, že mezi těmito lidmi byl přátelský vztah. Po uskutečněném atentátu pak jasně Chiniquy dokázal, kdo je vrahem, která instituce vraždu naplánovala, financovala a nakonec i provedla.
Podívejme se tedy na jeho osobní vyprávění. Buďme prosím trpěliví k jeho způsobu vyjadřování věřícího člověka, které se v knize neustále obráží. Nic to však nemění na skutečnosti, že fakta, která jsou pro nás důležitá, jsou v jeho popisu událostí skutečným autentickým pokladem.
Jsou zde nejen přímá slova kněze Chiniquyho, ale i přímá, autentická slova Abrahama Lincolna. Jsou zapsána s takovou přesností, jako kdybychom Lincolna poslouchali z magnetofonu. Nikde jinde se s těmito slovy prezidenta USA také neseznámíte. Je z nich naprosto zřejmé, že Lincoln dobře věděl, oč běží a že bez diplomatického politického obalu celou situaci mnohokrát jasně definoval.
Děj naší ukázky navazuje na předchozí vyprávění o působení římskokatolického systému v Evropě a v USA, dále navazuje na popis postoje Říma k otroctví v USA, na popis o podstatě, taktikách a cílech jezuitského řádu a na jeho působení v USA....


Pokracovanie: Jezuiti a Abraham Lincoln


]


dalsie vrazdy rimskej neviestky ... (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Středa, 04. duben 2007 @ 18:57:11 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Na tých planúcich hraniciach skončili svoj život mnohí myslitelia a učenci, ktorí sú dnes pýchou novodobého ľudstva, na nich pálili aj ich spisy za hlaholu zvonov a jasotu obmedzenej kňazskej a mníšskej lúzy, opíjajúcej sa nádejou, že s rozmetaním popola mučedníkov a ich diel rozmetajú aj ich myšlienky!
Z dlhého radu veľkých mysliteľov a vedcov, ktorým cirkev rímska kládla neprekonateľné prekážky, prenasledovala ich a násilím umlčovala, uvedieme aspoň niekoľko najvýznamnejších, pretože práve z ich krutého osudu je zrejmé, ako sa darilo „filozofii a vede v ochranných rukách náboženstva". Mnohí z nich sú nám súčasníkom už neznámi, a ich mená nám žiaľ, nič nehovoria. Ale v ich dobe to boli tí najčestnejší, najpokrokovejší a najstatočnejší muži.
Ich umlčanie spomalilo pokrok ľudstva o celé storočia.
Petr Abélard lang=SK>, francúzsky teológ a spisovateľ preslávený svojím vyhlásením, že „pochybnosťami dospievame ku skúmaniu a až skúmaním dosahujeme pravdu," bol odsúdený na „večné mlčanie", uväznený a jeho spisy spálené. Zomrel roku 1143.
Roger Bacon lang=SK>, anglický mysliteľ, prírodovedec, usiloval sa o empirické, matematicky zdôvodnené poznanie prírody. Prenasledovaný pre svoje hvezdárske a prírodovedecké práce ako čarodej, odsúdený na doživotné väzenie. Po pätnástich rokoch zlomeného, bolesťou zožieraného starca prepustili zo žalára. Zomrel roku 1292.
Alighieri Dante lang=SK>, taliansky básnik a mysliteľ. Najskôr vypočúvaný, potom prenasledovaný cirkvou zomrel vo vyhnanstve v Ravenne roku 1321.
Jan Wiklef lang=SK>, anglický náboženský reformátor. Pred smrťou, ktorú mu pripravovali cirkevníci rímski, ho zachránil ľud. Zomrel roku 1384. Až po rokoch sa kňazom dostala do rúk jeho mŕtvola, ktorú dali spáliť!
Jan Hus lang=SK>, český náboženský mysliteľ a obhajca pravdy proti autorite, prenasledovaný, väznený a napokon upálený v Kostnici roku 1415.
Jeroným Pražský lang=SK>, priateľ a pomocník Husa, upálený roku 1416 takisto v Kostnici.
John Oldcastle lang=SK>, anglický náboženský mysliteľ - upálený roku 1417 v Londýne.
Jeroným Savonarola, Talian, odporca neomylnosti pápežskej, hlásateľ republikánstva a demokracie. Odsúdený ako burič a kacír, obesený roku 1498 vo Florencii. Jeho mŕtvolu spálili. S ním boli obesení jeho dvaja priatelia, Silvester Maruffi a Domenico da Pescia.
Krištof Kolumbus lang=SK>, objaviteľ Ameriky, chystajúc sa na výskumnú cestu okolo zeme roku 1492, musel podniknúť veľké boje s cirkevníkmi portugalskými i španielskymi. Bohoslovci univerzity v Salamance vyhlásili jeho predsavzatie za nezmysel a rúhanie, kládli jeho ceste všemožné prekážky a strpčili mu osud.
Jakub Pavannes lang=SK>, francúzsky náboženský mysliteľ, upálený v Paríži roku 1525.
Jan Chastellain lang=SK>, francúzsky náboženský mysliteľ - upálený v Métach roku 1525.
Ľudovít de Berquin, francúzsky reformačný učenec a spisovateľ, väznený, potom zahrdúsený a jeho mŕtvola upálná roku 1529 v Paríži.
William Tyndale lang=SK>, anglický náboženský spisovateľ, prívrženec Luthera - prenasledovaný, uväznený vo Wivoode a uškrtený roku 1536. Jeho telo bolo rozštvrtené a spálené.
Mikuláš Koperník, poľský hvezdár, vyslovil pravdu, že slnko a obežnice neobiehajú okolo zeme, ale že zem a jej družky sa otáčajú okolo slnka. Zomrel roku 1543. Dvadsať rokov po jeho smrti prekliala a zatratila cirkev jeho učenie a jeho prívržencov kruto prenasledovala.
Kliment Marot lang=SK>, francúzsky básnik a mysliteľ prenasledovaný, niekoľkokrát väznený' Pred smrťou na hranici sa zachránil útekom. Zomrel v biede roku 1544 v Turíne.
Štefan Dolet lang=SK>, francúzsky humanista a učenec zvelebiteľ kníhtlače, pre svoje filozofické učenie roku 1546 upálený aj s jeho knihami v Paríži.
František Rabelais lang=SK>, francúzsky satirik a lekár. Prenasledovaný mníchmi, utekal pred ich pomstou z krajiny do krajiny. Zomrel roku 1553.
Dávid Jorisz lang=SK>, holandský maliar, potom biskup novokrstencov, bol po celý život rímskou cirkvou kruto prenasledovaný. Zomrel roku 1556. Po jeho smrti kňazi mŕtvolu z hrobu vyhrabali a verejne aj s jeho spismi spálili.
Anne Duborg lang=SK>, člen parížskeho parlamentu, právnik, odsúdený pre kacírstvo a upálený roku 1559 v Paríži.
André Vésale lang=SK>, belgický anatóm, odsúdený inkvizíciou na smrť za to, že pitval mŕtvolu. Ortieľ však zmenili tak, že Vésale mal vykonať kajúcnu púť do „svätej zeme". Roku 1564 však cestou zahynul.
Peter Belon lang=SK>, francúzsky prírodopisec, prenasledovaný pre svoje výskumy. Roku 1564 bol zavraždený v Paríži.
Antonín Palearius, taliansky filológ a učenec. Obžalovaný pre kacírstvo inkvizíciou, roku 1570 v Ríme zahrdúsený a jeho mŕtvola spálená.
Peter Lapiace lang=SK>, francúzsky právnik a historik, prenasledovaný, žil vo vyhnanstve, po návrate počas Bartolomejskej noci roku 1572 zavraždený a jeho telo vhodené do Seiny.
Renée de France lang=SK>, vojvodkyňa z Ferrary, dcéra kráľa Ľudovíta XII., slobodomyseľná spisovateľka, matematická a hvezdárka. Prenasledovaná jezuitmi, inkvizičným súdom, odlúčená od svojich detí a odsúdená na doživotné väzenie na zámku Este, v ktorom roku 1574 zomrela.
Geoffrey Vallée lang=SK>, francúzsky slobodný mysliteľ, uvrhnutý do žalára v Chatelete, roku 1574 upálený so svojimi spismi.
Bernard Telesio lang=SK>, taliansky filozof a prírodopisec. Prenasledovaný kňazmi a mníchmi, uštvaný na smrť. Zomrel roku 1588.
Bernard Palissy lang=SK>, francúzsky keramik, fyzik a chemik, učenec a spisovateľ. „Svätou ligou" roku 1588 uvrhnutý do Bastilly, kde po dvoch rokoch zomrel.
Jan Bodin lang=SK>, francúzsky právnik a spisovateľ. Ako poslanec hájil práva ľudu a slobodu svedomia, bol cirkvou prenasledovaný a napokon roku 1596 so svojimi spismi upálený.
Giordano Bruno lang=SK>, taliansky filozof, panteista. Prenasledovaný ako zástanca Koperníkovej hvezdárskej sústavy, žil vo vyhnanstve, keď sa vrátil do Talianska sedem rokov ho väznili, roku 1600 ho upálili v Ríme.
František Pucci lang=SK>, taliansky filozof, hlásal, že všetci poctiví a pravdu hovoriaci ľudia, bez ohľadu na to, či sú pohania a či neverci, budú spasení. Prenasledovaný ušiel do Poľska, avšak aj tam ho kňazi vysliedili. Roku 1600 upálený v Ríme.
Lucillo Vanini lang=SK>, taliansky slobodomyseľný kritik cirkevnej náuky, prenasledovaný ako ateista, odsúdený na smrť obesením. Pred smrťou mu vytrhli jazyk, telo spálili roku 1619 v Toulouse.
Marek Antonín Dominis, taliansky teológ a prírodovedec, hlásal náboženskú znášanlivosť a tvrdil, že Ján Hus bol odsúdený nespravodlivo. Prenasledovaný, väznený na Anjelskom hrade, zomrel vo väzení. Jeho mŕtvolu aj s jeho spismi spálili roku 1625.
Urban Grandier lang=SK>, francúzsky slobodomyseľný znášanlivý kňaz. Vyhlasoval, že niet diablov. Inkvizícia ho uvrhla do väzenia v Augirse a tak kruto mučila, že mu nohy úplne rozdrvili, potom odsúdili na smrť a roku 1634 upálili. - Ako vidno mýlil sa - diabli sú oblečení v sutanách!
Tomáš Campanella lang=SK>, taliansky kňaz, filozof, obhajoval Koperníkovu sústavu, dovolával sa úsudkov rozumu a skúseností proti autorite. Uvrhli ho do žalára v Neapole, kde ho väznili 27 rokov a sedemkrát ho podrobili najťažšiemu mučeniu. Zomrel vo vyhnanstve roku 1639.
Galileo Galilei lang=SK>, taliansky lekár, fyzik, matematik a hvezdár, cirkvou prenasledovaný za svoje nadšenie pre Koperníkovo učenie. Väznený v Ríme, roku 1633 donútený zriecť sa Koperníkovej náuky ako „kacírskej" a potom postavený pod dozor svätej inkvizície. Zomrel roku 1642 v Aratri pri Florencii.
René Descartes lang=SK>, francúzsky matematik, astronóm, fyzik, zakladateľ modernej filozofie. Zbor kardinálov odsúdil všetky jeho spisy, zakázal ho čítať, tlačiť a rozširovať. Zomrel roku 1650.
Ján Amos Komenský, zakladateľ moderného školstva, strávil celý svoj život vo vyhnanstve. Zomrel roku 1670 v Naardene. Zatiaľ čo na základe jeho vychovávateľských metód sa šírila osveta a vzdelanosť a s ňou aj blahobyt v cudzích krajinách, v jeho vlasti, do ktorej mal prístup zakázaný, jezuiti a ostatné rímske netvory zatemňovali a ohlupovali úbohý zotročený ľud, uvrhnúc ho do biedy fyzickej i mravnej.
Jozef Borrio lang=SK>, taliansky chemik, odsúdený ako kacír na upálenie. Ušiel, žil vo vyhnanstve, neskôr ho však chytili a uväznili v inkvizičnom žalári. Zomrel roku 1695.
Julien O. la Mettrie, francúzsky filozof-materialista, prenasledovaný pre svoje názory, pred Bastillou ušiel do Pruská. Jeho spisy spálili. Zomrel roku 1751 vo vyhnanstve.
Jan Jakub Rousseau, francúzsky spisovateľ a filozof. Duchovnému a spoločenskému životu razil nové cesty, bojoval proti znetvorenej kultúre a proti stavovskej nerovnosti, žiadal zvrchovanosť ľudu, reformoval výchovu v zmysle návratu k prírode. Pre svoje názory prenasledovaný kňazmi, časť jeho spisov spálené katom, iné súčasne s Voltairovými spismi.
Denís Diderot lang=SK>, francúzsky filozof, zakladateľ encyklopédie, uvrhnutý do väzenia, pretože vraj zastával hmotárske bezbožné učenie prenasledovaný cirkvou po celý život, zomrel roku 1784.
Jan Martin Prades, francúzsky spisovateľ a bohoslovec slobodomyseľných názorov. Pre ich výklad ho napomenula teologická fakulta a biskup ho odsúdil. Parlament mu potom uložil telesný trest, ktorému Prades unikol útekom za hranice. Zomrel roku 1782.
F. M. A. Voltaire, francúzsky filozof, básnik a historik, slobodomyšlienkár. Bojovník za duchovný vývoj a pokrok. Otriasol autoritou cirkvi a štátu. Všetky jeho spisy boli prekliate a spálené. Prenasledovaný cirkevníkmi musel hľadať záchranu za hranicami. Zomrel roku 1778. Keď k jeho smrteľnému lôžku prišli kňazi, aby aspoň po jeho smrti mohli tvrdiť, že sa obrátil a tým celé jeho obrovské dielo zmariť - ostro ich odbil slovami: „Nechajte ma zomrieť v pokoji!"
G. T. F. Raynal lang=SK>, francúzsky historik, písal pravdu o pôsobení kňažstva. Spis bol vo Francúzsku zakázaný, neskôr spisovateľa zatkli, jeho majetok zabavili a verejne spálili.
H. J. Dulaurens lang=SK>, francúzsky satirik, kruto prenasledovaný pre svoje zmýšľanie, zavretý do železnej klietky, v ktorej bol vystavený niekoľko mesiacov slnečnému úpalu. Neskôr ho cirkevný súd odsúdil na doživotné väzenie. 30 rokov trpel v pevnosti Marienbaden, až ho roku 1797 smrť vyslobodila.
Tomáš Paine lang=SK>, anglický politik a publicista. Hlásal, že pravé náboženstvo spočíva len v konaní spravodlivosti, v láske ku pravde a oblažovaní blížnych. Bol cirkvou prenasledovaný - len náhodou ušiel smrti pod gilotí-nou. Zomrel roku 1809 v Spojených štátoch severoamerických.
Bernard Bolzano lang=SK>, český kňaz-ľudomil talianskeho pôvodu, filozof a matematik. Pre svoje osvietenské názory ho cirkev i vláda nenávidela a prenasledovala. Zomrel roku 1848.
Augustín Smetana lang=SK>, učenec, kňaz rádu križiackeho, bojoval za slobodu presvedčenia, odsudzoval pretvárku, lož a pokrytectvo. Pre svoje názory bol vyobcovaný z cirkvi a prenasledovaný až do svojej smrti roku 1851.
František Klácel lang=SK>, spisovateľ a slobodomyseľný kňaz, pre svoju slobodomyseľnost podozrievaný a stíhaný, takže musel hľadať útulok v Amerike, kde roku 1882 zomrel.
František Ferrer lang=SK>, slobodomyšlienkár, pedagogický spisovateľ, zakladateľ modernej školy, prenasledovaný cirkvou a španielskou vládou, bol na základe krivého obvinenia klerikálnou španielskou vládou odsúdený na smrť a zastrelený v pevnosti Montjuichu 13. októbra 1909.



]


Gojime mrkni, prosím na Zjevení 17.kapitolu (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Středa, 04. duben 2007 @ 14:29:03 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Gojime mrkni, prosím na Zjevení 17.kapitolu:

17,3 Anděl mě odvedl ve vytržení ducha na poušť. Tu jsem spatřil ženu sedící na dravé šelmě nachové barvy, plné rouhavých jmen, o sedmi hlavách a deseti rozích.
17,4 Ta žena byla oděna purpurem a šarlatem a ozdobena zlatem, drahokamy a perlami; v ruce držela zlatý pohár, plný ohavností a nečistoty svého smilství,
17,5 a na čele měla napsáno jméno - je v něm tajemství: "Babylón veliký, Matka všeho smilstva a všech ohavností na zemi."
17,6 Viděl jsem tu ženu, zpitou krví svatých a krví Ježíšových svědků. Velice jsem užasl, když jsem ji viděl.
17,7 Ale anděl mi řekl: "Čemu se divíš? Já ti odhalím tajemství té ženy i té sedmihlavé a desetirohé šelmy, která ji nese.

Odpovídám:
Z biblického textu plyne, že když ta šelma dosud celosvětově nevládne, tak žena nevěstka na ní dosud nesedí, i když zejména od časů tzv. sexuální revoluce 60.let 20.století je u vrcholných církevních představitelů nejen Katolické církve, ale i ostatních církví stále větší počet nejen zrádných Jidášů, ale i zbabělých lidí, kteří z pohodlnosti odmítají vyklidit chlív.
V pokoji
Libor



]


Re: Gojime mrkni, prosím na Zjevení 17.kapitolu (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Středa, 04. duben 2007 @ 14:40:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Drahy Serafin

Asi sa v tomto bode nikdy nezhodneme ale demon ktori riadil rimsky katolicizmus za dob inkvizice je ten isty ktory ho riadi aj dnes aj ked uznam ze vrazdy katolicizmu su dnes rafinovanejsie, skrytejsie. Na druhej strane ale ludia ktory vyznavaju katolicizmus, su omnoho viac zaslepenejsi/tupsi ako v minulosti.

Na jednej strane tvrdia ze uznavaju Pismo a na druhe strane robia vsetko proti Nemu. Aka duc***** sila to moze posobit  okrem otca lzi: satana?  Katolicizmus si sam ekumenizmus vytvoril, sam ho riadi a sam si aj plati agentov ktori cirkve ekumenizmom a rekatolizaciou infiltruju. Hnacim motorom ekumenizmu je predsa iba Vatikan, nikto iny.


v pokoji

g.


]


Povod kultu uctievania marie ... (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Středa, 04. duben 2007 @ 15:00:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
.... a tisíce svedených lidí a katolíků slepě důvěřuje, že zjevená Marie je pravá. Že je to skutečná Marie z dob pozemského života Ježíše Krista. Ale jen jezuité, a to pouze nejvybranější, znají skutečné tajemství všech zjevení a všech duchovních projevů s touto bytostí. Jen oni ví, že je to strašlivý klam satanských andělů. Ti své nejtajnější jezuitské služebníky částečně poslouchají tak, jak to řád tovaryšstva právě potřebuje.
Jen tyto bytosti ví, že se vždy jedná o dohodu mezi nejvyššími a nejtajnějšími vybranými jezuity a samotným duchovním podsvětím. Vždy je domluveno, kdy, kde a jak se má Marie přesně zjevit a co má říci. Ani oficiální členové tovaryšstva, ani jejich vysocí oficiální představitelé řádu, ani katolíci, ani duchovní ostatních řádů, ani politici, státníci, vědci, umělci a další o tom nic neví. Přesto však pronikají informace o tom, že mnoho vzdělaných lidí dnes tajemství zjevení Marie tuší nebo dokonce chápe úplně.

Synové Loyoly, kteří se navíc vždy přizpůsobí duchu doby, se dnes snaží o přiblížení těchto středověkých dětinskostí a pod velikou záštitou Centre National de la Recherche Scientifique vydali i několik spisů na toto téma.
Jestliže k tomu přidáme škapulíř (odznak příslušnosti k řádu) v různých barvách, které symbolizují příslušné ctnosti, např. uctívání svatých, uctívání obrazů, pozůstatků, relikvií, obhajování “zázraků”, vzývání “nejsvětějšího srdce” apod., pak pochopíme alespoň částečně mysticismus, jakým jsou “ napouštěny duše dětí”. To se děje tím, že se stýkají se svými mistry, “kteří jsou mysticismem prosyceni” - jak napsal v roce 1943 R.P. Charmot.
Všimněme si, jakým způsobem se kult uctívání Marie zachovává v jezuitském řádu v dnešní době. Poslechněme si vyprávění exjezuitského kněze Dr. A. Rivery, který v roce 1942, kdy mu bylo 7 let, nastoupil do jezuitské španělské školy. (Pak se mu podařilo z řádu utéct a dnes působí v USA).
Ve svém spisu Síla, IV. díl, vydaný J.T.Chickem, svazek 15, napřed vypráví o vzniku mariánského kultu v katolické církvi. Rivera píše, že kult má počátek v babylonské mocnářce Semiramis. Jejím manželem byl sám Nimrod, který postavil město Babylon a Semiramis, velmi mocná a navíc krásná čarodějnice ...


Pokracovanie:
Povod kultu uctievania marie


]


Re: Nenávist k babylonské nevěstce není sjednocujícím nástrojem křesťanů. (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Středa, 04. duben 2007 @ 19:16:57 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.bohu-a.svetu.cz/
Re: emagog má ve svém úvodním článku pravdu v tom, že bezbožníci a nikoliv poctiví křesťané "pojmou nevěstku v nenávist, oberou ji o všecko až do naha a budou rvát její tělo a spálí ji ohněm. Neboť Bůh jim vložil do srdce, aby provedli jeho záměr." Bezbožníkům Bůh prostřednictvím zlého ducha vloží do srdce nenávist. Poctivým křesťanům Bůh vlévá, jak víme, do srdce lásku. Poctiví křesťané budou smutní z toho, že se vatikánská lidská centrála Katolické církve (Řím) stane babylonskou nevěstkou.

Dekuji Libore, rekl jsi to lepe, nez ja...


]


neviestka - Jedno její chapadlo je ale obzvlášť nebezpečné – jmenuje se medicína (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Středa, 04. duben 2007 @ 21:04:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
     Možná se najde někdo kdo přečetl všechny dostupné knihy pojednávající o společenství Jezuitů. Pokud si dotyčný myslí, že zná tento Řád – velmi se mýlí. Jezuitství je otevřenou válkou proti duchovní společnosti. Je to ve skrytu se šířící nakažlivá a smrtící nemoc. y.

Luigi Desanctis, rok 1850, oficiální cenzor inkvizice



 Asi nenajdeme lepší popis společnosti než jaký podal Luigi Descantis, který se stal později reformovaným pastorem. Tento popis unikátním způsobem pasuje na americkou lékařskou federaci (AMA), americkou zubní asociaci (ADA) i na speciální administrativu zabývající se drogovou problematikou (FDA). Snadno tak můžeme odhalit, že tyto tři agentury tvoří tři velká chapadla unikátního jezuitského spiknutí, které bylo již v roce 1848 definováno Abateem Leone.


 

      (Senátor Edward Kennedy. Muž s velmi důvěrnými vztahy na jezuitská vysokoškolská zařízení a který s největší pravděpodobností jako jediný ví kdo zavraždil jeho bratry představil před nedávnem mamutí projekt masivního očkování dětí v americkém impériu bez nároků na jakýkoliv odpor proti tomuto kroku – např. ze strany rodičů. Snaží se také zrealizovat celonárodní vakcínový registr, kde by byli v první linii vedeni „vzpurní jedinci“).
 
      Podle Dr. Williama Campbella Douglase uskupení tzv. očkovacích vakcín v sobě nese živé viry, které v pozdější fázi lidského života vyvolávají celou řadu „nevyléčitelných nemocí“ ve stylu rakoviny atp. Doslova sdělil:


      „Již před deseti lety jsem odhalil, přítomnost jistého opičího viru ve vakcíně proti obrně. Je známo, že tento vir zapříčinil rakovinu mozku během experimentů na mnoha zvířatech, ale toto bylo před veřejností zatajeno. To co nebylo veřejnosti sděleno bylo, že tento virus známý jako „SV40“ je ve skutečnosti retrovir (jako AIDS) se zpožďující aktivitou 20 až 40 let". 


      Je velmi zajímavé, že v roce 1950 kdy se objevila tato vakcína byla rakovina mozku poměrně řídce registrovaným onemocněním. Ovšem v roce 1990 můžeme registrovat prudký vzestup. Ve hře je právě oněch čtyřicet let.
 
       Velmi zásadní informace zazněly dne 14. února 1999 v deníku „London Telegraf“:
       „Očkovací kampaně z padesátých a devadesátých let způsobily stovky úmrtí díky viru kterým byla znečištěná očkovací látka proti obrně. Tento virus je znám jako faktor „SV40“ a s největší pravděpodobností pochází z mrtvých opic jejichž ledvinové buňky reagovaly na první pokusné typy vakcíny. Vědci odhadují, že tímto virem mohlo být infikováno během akcí hromadného očkování až několik desítek milionů osob a to do doby než byl tento virus odhalen v roce 1963. Nejvíce ohroženou populací jsou tak ročníky mezi lety 1941 až 1961.
 
       Nové studie účinků SV40 skutečně potvrzují, že jisté opičí druhy virů mohou u člověka způsobit celou řadu rakovinných onemocnění jako je Hodkinsův lymfom, rakovina prostaty nebo rakovina kostí“.
 
       Ve výše uvedeném článku lze dále číst: ....



]


rimska neviestka falsuje nový zákon ... (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Středa, 04. duben 2007 @ 21:57:57 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Textus Receptus a Westcott-Hortův padělek Nového Zákona

Velikého pokroku v Anglii však tajní jezuité dosáhli teprve tehdy, když prostřednictvím dvou mužů, vysvěceného anglikánského biskupa B. F. Westcotta a jezuitského profesora F. J. A. Horta přepsali původní řecký originál Nového Zákona - Textus receptus (Přijatý text) - do své vlastní představy. Přepis se uskutečnil podle jezuitské věrouky, a to právě za vydatné podpory profesora hebrejštiny Puseyho.
Tím se jezuitům podařil druhý světový podvod. První podvod je ve spiritistickém zjevování se Panny Marie podle předem dohodnutého termínu a na předem domluveném místě. Marie se zjevuje právě tam, kde to papežská stolice nebo jezuitský řád potřebuje. Druhý podvod je v jejich podvrhu za původní řecký Nový Zákon Textus Receptus.

Co znamená pro biblickou církev tento řecký Nový Zákon? Textus Receptus neboli kompletní novozákonní řecký text byl až téměř do konce 19. století nejrozšířenějším řeckým podkladem pro překlady Nového Zákona. Překlady se konaly do všech evropských i neevropských jazyků.
Na základě starých řeckých východních rukopisů byl tento řecký text vydán r. 1516 a 1519 Desideriem Erasmem, r. 1522 přeložen Dr. Martinem Lutherem do němčiny, r. 1522, 1527 a 1535 byl Erasmem vydán znovu. V letech 1571 - 1574, 1583 a 1584 byl šestkrát vydán Plantinem v Antverpách, 1534 Colineausem v Paříži, kde jej znovu r. 1546, 1549, 1550 a 1551 vydal R. Stephenson. Theodor Beza vydal tento původní řecký text se svým doprovodným latinským překladem v Ženevě v letech 1565, 1582, 1588 a 1598, protože první výtisk z roku 1551 byl úplně rozebrán. Kromě toho vydal i samotný řecký text, a to v letech 1565, 1567, 1580, 1590 a 1604.
Tento Textus Receptus ve Stephansově a Bezově vydání sloužil pak jako podklad pro vznik anglického překladu Nového Zákona pro krále Jakuba - KJV, vydaného r. 1611. Současně sloužil i pro překlad do české Bible Kralické od univerzitního profesora řečtiny Jana Blahoslava. Blahoslavův překlad vyšel poprvé roku 1564 v Ivančicích a pak ještě mnohokrát jako šestý díl Bible Kralické, která byla naposledy před Bílou horou vydána uceleně roku 1613.
Jezuité věděli, že když Textus Receptus nenápadně přizpůsobí katolické víře a věrouce pod maskou “vědeckosti”, dostanou tím mnoho protestantských církví včetně anglikánské pod moc Vatikánu.


25.3 Soukromý život “zbožných” padělatelů
Pro dokreslení se ještě podívejme na soukromý život anglikánského biskupa Dr. Westcotta a jezuitského profesora Horta. Za každým citátem je v závorce shrnuto, jaký charakter těchto přepisovatelů původního novozákonního textu citát odhaluje:
Do soukromého myšlení mužů Westcotta a Horta, kteří přepsali řecký text, ze kterého dnes vycházejí nové verze a překlady, můžeme nahlédnout prostřednictvím jejich osobní korespondence, jak se nám zachovala v jejich životopisech. Následující chronologie ukazuje, o čem přemýšleli a co dělali tito lidé v době, kdy připravovali »nový« řecký text a revizi Nového zákona.

Když se rozhodovali, co patří a nepatří do Bible, tak se zároveň věnovali věštění za pomoci duchů zemřelých lidí a ezoterickým klubům a jednotlivcům. Když se Hort rozhodl zajet si prohlédnout novozákonní rukopis, zúčastnil se také poutě ke hrobu Panny a komentoval to slovy: »Bůh se zjevuje ve mnoha podobách.« (Hortova jezuitská úcta k Marii)

1840 - »... neobyčejně ho
(Westcotta) zaujal mormonismus ... sehnal si knihu Mormon a studoval ji.« (Westcott, sv.1, str. 19). (Vliv temné bible na Westcotta)
1842 - »Večer s Tomem chodívám k čarodějníkovi, ale ten nemá odvahu před námi něco provádět.« (Westcott, sv. 1, str. 9). (Westcottovo čarodějnictví)
1845 - Wescott, Hort a Benson zakládají klub »Hermes« (řecké jméno egyptského boha Thotha, boha měsíce a moudrosti). (Okultismus překladatelů)
1846 - »... jeho deník hovoří o cestě spolu s C. B. Scottem ke Girtonovi, kde se diskutovalo o metafyzice.« (Westcott, sv. 1, str. 42). 12.0pt;(Okultní síly ovlivňují “překladatele” Bible)
- Vyjadřuje se o evangelících jako o »nebezpečných« a »nezdravých«. (Westcott, sv. 1, str. 44-45). (Nepřátelství k Novému Zákonu)
- »Nové pochybnosti, staré pověry a racionalismus, to všechno mě trápí... Nedovedu určit, jak moc musíme věřit, jak moc je to ve skutečnosti od člena církve nezbytně požadováno.« (Westcott, sv. 1, str. 46-47). (Westcott zmítaný nevěrou)
1847 - »Jsem tolik divoký, tolik pochybovačný. Neumím se toho vzdát.« (Westcott, sv. 1, str. 52). (Westcott zmítaný pochybnostmi)
- V hovoru o bludaři Dr. Hampdenovi řekl: »Jestliže bude on odsouzen, co se potom stane se mnou?« (Westcott, sv. 1, str. 52). (Westcott si uvědomuje, že zastává bludný směr)
»Už mnoho let chovám přesvědčení, že uctívání Marie a Ježíše má ve svém původu a ve svých důsledcích velmi mnoho společného.« ... »Ani v nejmenším nepředstírám, že beze zbytku rozumím často obnovované životaschopnosti mariolatrie (uctívání Panny Marie jako Boha).« ... »Ale tento poslední blud lze jen stěží vymýtit, pokud si protestanti neodvyknou od toho bláznivého strachu z myšlenky na kněžstvo.« ... »Ale ty víš, že jsem zapřisáhlý zastánce tohoto názoru.« (Westcottovo uctívání Marie)
»Věřím, že Coleridge měl celkem pravdu, když říkal, že křesťanství bez robustní církve je domýšlivostí a deziluzí. Vzpomínám si, jak jsem před časem šokoval tebe a Lightfoota, když jsem vyslovil své přesvědčení, že »protestantismus« je jen vsuvka, a to dočasná.« (Hortova teze o protestantismu) (Westcott odmítá protestantskou víru)


Pokracovanie: Textus Receptus a Westcott-Hortův padělek Nového Zákona                               






]


Re: Nenávist k babylonské nevěstce jako sjednocující nástroj Antikrista? (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Středa, 04. duben 2007 @ 11:38:32 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Demagogu,

ty zapomínáš na to, že i Nevěstka patří do Bohem předpovězené a Bohem dovolené sjednocující práce antikrista.

To, že nakonec antikrist i těch 10 králů nakonec vezmou Nevěstku v nenávist, je pouze pokračováním jednomyslnosti, kterou
dostal antikrist se svolením Boha. Nejdříve bude sjednocena Nevěstka, která jede na šelmě -anitikristovi, který ji nese - k tomu slouží ekumenické hnutí, Světová rada církví a pod.
Již dnes je jasné, že Něvestka bude sjednocena pod jednu hlavu - pod ŘKC a jejího papeže. A celá Nevěstka bude přijímat eucharistii.
Takto nakonec skončí VŠECHNY DENOMINACE, které samy o sobě jsou skutkem těla. A proto budou pokračovat v odpadnutí až k samotnému sjednocení s ŘKC. Neboť svůdci a ti, kteří jsou svedeni půjdou stále v HORŠÍ věci, jejich bludy a praktické hříšné kroky se budou stále prohlubovat a sílit ( 2Tim 3,13 ). O tom již dnes nemůže být pochyb. Mám za to, že je to otázka příštích 10-15 let, kdy to bude dokonáno. První vlaštovky v podobě Charty Oecumeniky už jsou zde.

Když antikrist nakonec vymačká Nevěstku jako citrón a nebude už ji potřebovat, obrátí se proti ní a zničí ji, neboť ona bude tak silná a vlivná, že by mohla ohrozit i jeho vládu. Tím skončí nadvláda Říma nad vládci země ( Zj 17,18 ). Jeho místo zaujme anitikrist ( Zj 17,17 ).

Antikrist nejdříve využije Nevěstku, aby ovládla celý svět, protože celá země se bude klanět antikristu, který za ní bude stát.
To bude to očekávané probuzení, které, jak říkají charismatici a hnutí víry, má získat celý svět pro Krista. Ve skutečnosti však toto probuzení bude řídit anitkrist a získá tak celý svět pod vládu Nevěstky ( = svoji ), takže se mu celá země bude klanět ( mimo věrných otroků Páně ).



Re: Re: Nenávist k babylonské nevěstce jako sjednocující nástroj Antikrista? (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Středa, 04. duben 2007 @ 18:37:39 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.bohu-a.svetu.cz/
re: ty zapomínáš na to, že i Nevěstka patří do Bohem předpovězené a Bohem dovolené sjednocující práce antikrista

knihu, kapitolu, vers...
Zde ctu, ze sjednoceni antikristove bude na zaklade nenavisti k nevestce.Tedy ti, co sjednocuji na zkalde nenavisti k ni, ktere sjednocuje touha vysleci ji do naha a rvat ji maso z tela, tam hledej praci Antikristovu...


Re:
To, že nakonec antikrist i těch 10 králů nakonec vezmou Nevěstku v nenávist, je pouze pokračováním jednomyslnosti, kterou
dostal antikrist se svolením Boha. Nejdříve bude sjednocena Nevěstka, která jede na šelmě -anitikristovi, který ji nese - k tomu slouží ekumenické hnutí, Světová rada církví a pod.

Kniha? Kapitola? Vers?

Re: Takto nakonec skončí VŠECHNY DENOMINACE, které samy o sobě jsou skutkem těla.

Jsou li denonimace skutky tela, pak snaha o jednotu cirkve, ke ktere naqs mimochodem Pismo vybizi,neni z tela, neni z antikrista, ale je z Ducha.


Jsou li i v katolicke cirkvi znvurzrozeni krestane, pak i s katoliky mame ucast na jednom chlebu, na jednom tele,na jednom chramu. Tak proc jako Goim na rovinu nereknesi, ze veris, ze v katolicke cirkvi neni ani jediny Znovuzrozeny?


]


Re: Nenávist k babylonské nevěstce jako sjednocující nástroj Antikrista? (Skóre: 1)
Vložil: Marek2 v Středa, 04. duben 2007 @ 18:40:53 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nevěstka v těchto textech v první řadě znamená Řím (tehdejší) a potažmo celou Římskou říši,
která již byla zničena.



Re: Re: Nenávist k babylonské nevěstce jako sjednocující nástroj Antikrista? (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Středa, 04. duben 2007 @ 18:46:21 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
ako je potom mozne ze ak kliknes na http://www.vatican.va/ je zrejme, ze znicena este nebola ... :-))))


]


Re: Nenávist k babylonské nevěstce jako sjednocující nástroj Antikrista? (Skóre: 1)
Vložil: mk (miliko(a)atlas.cz) v Čtvrtek, 05. duben 2007 @ 09:45:38 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Apokalypsa je psaná pro jednotlivce i skupinu.
Jednotlivec věřící křesťan může ve své duši procházet podobnými stavy. On se má pročišťovat a zbavit se bludů atd. Ale podobné projevy se čekaly i v církvi. Dávno minuly ty doby, ale my si dnes myslíme, že právě my jsme svědky toho co bylo napsané.
Je v tom naivita dítěte, které nezná minulost a žije pouze dnes.
Kdo chce v tomto textu vidět současné věci, nepochopil význam textu pro pročištění duše věřícího, který má v sobě překonat lži, nevěstku, antikrista atd. proměnit se do krásy stvoření Božího, vykoupeného Beránkem a dožít se čistého Jeruzaléma ve svém srdci, duši a osobě.
Kdo chce v tomto velmi starém text spatřovat současné děje, je pomýlený. Neříkám, že mu haraší, ale že je svedený představivostí a zjednodušováním výkladu.
To právě my, ve 21. století jsem se toho dožili, že ? těch dvacet století nebylo ničím, to se jen čekalo, až my přijdeme a prožijeme to teď, to, co generace před námi četli ale “jich se to přece netýkalo”.
Ó ty ješitnosti a ty schopnosti být oblafnut vlastní nerozumností !



Ano, ano ...ale iba v katechizme ... (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Pátek, 06. duben 2007 @ 10:03:36 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ano, ano ...Pismo sa tyka minulosti a buducnosti ale nikdy nie pritomnosti ....Ked si citam kat. katechizmus, tiez mam ten dojem :-))))


]


Stránka vygenerována za: 0.46 sekundy