Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 244, komentářů celkem: 429560, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 535 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

Ivanp
rosmano
Mikim

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116482949
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Homosexualita a výchova dětí
Vloženo Čtvrtek, 15. únor 2007 @ 12:38:13 CET Vložil: Bolek

Společnost poslal nula

Slečna nebo paní Libby napsala tento názor "Kdyz se homosexualove svepravne zrekli prava plozeni deti tim, ze si zvolili sexualni zpusob, kde neni moznost zplozeni potomka, nemeli by mit pravo deti vychovavat" Řekl bych,že tato úvaha má zásadní trhlinu, totiž ve výrazu "ze si zvolili sexualni zpusob"

Je otázkou do jaký míry je to o volbě? -dle dnešních lékařských poznatků se stále více ukazuje, že sexuální orientace jedince už je vrozená záležitost,která vzniká při vývoji plodu. Tudíž homosexuál stejně jako heterosexuál nemůže přepólovat své sexuální zaměření.Oba ovšem mohou svou sexualitu potlačovat či jsou různé meditační techniky které ji umí kontrolovat a tady už možnost volby je např. vstoupit do celibátu. Kdybych chtěl být ironický pak i celibát lze chápat jako druh sexuálního způsobu tedy neprávo na výchovu dětí by se pak dle výše uvedeného názoru Libby mělo týkat více skupin nejen homosexuálů tedy analogicky řečeno "Kdyz se kněží v celibátu,bezdětní vychovatelé atd. svepravne zrekli prava plozeni deti tim, ze si zvolili sexualni zpusob, kde neni moznost zplozeni potomka, nemeli by mit pravo deti vychovavat" a přitom se v praxi tyto skupiny podílejí na výchově dětí


"Homosexualita a výchova dětí" | Přihlásit/Vytvořit účet | 20 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Homosexualita a výchova dětí (Skóre: 1)
Vložil: becher v Čtvrtek, 15. únor 2007 @ 13:55:35 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Už je únavné poslouchat tu dokolečka opakovanou lež ...
Vrozen může být nejvýš jistý sklon - k alkoholismu, k hněvu, k některé formě nenormálního sexu apod. Člověk je ale nadán svobodnou vůlí a svým sklonům nemusí podléhat. Ve skutečnosti jeden každý z nás musí denně překonávat své špatné sklony. Např. překonávajíce svůj sklon k lenosti se ráno nutíme jít do práce, překonávajíce svůj sklon k hněvivým výbuchům nevrazíme jednu do zubů chlapíkovi, který nás v tramvaji rýpnul do žeber. Říká se tomu slušnost. Těm, kdo tak nejednají a své sklony neovládají, říkáme, že jsou neslušní. Třeba praktikujícím homosexuálům.



Re: Homosexualita a výchova dětí (Skóre: 1)
Vložil: nula v Čtvrtek, 15. únor 2007 @ 14:48:04 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Už je únavné poslouchat tu dokolečka opakovanou lež ...--

nic lživého tam není,jen tmářům určité věci nevoní...


--Vrozen může být nejvýš jistý sklon - k alkoholismu, k hněvu, k některé formě nenormálního sexu apod.--

pro někoho nenormální sex= homosexualita


--Člověk je ale nadán svobodnou vůlí--

žádná vůle už není svobodná


--a svým sklonům nemusí podléhat.--

vždyť to jsem psal-stejně tak heterosexuál může být v celibátu a potlačovat či kontrolovat svůj sexuální pud


--Ve skutečnosti jeden každý z nás musí denně překonávat své špatné sklony.--

špatné- dobré= relativní lidské soudy


--Např. překonávajíce svůj sklon k lenosti se ráno nutíme jít do práce, překonávajíce svůj sklon k hněvivým výbuchům nevrazíme jednu do zubů chlapíkovi, který nás v tramvaji rýpnul do žeber. Říká se tomu slušnost.Těm, kdo tak nejednají a své sklony neovládají, říkáme, že jsou neslušní. Třeba praktikujícím homosexuálům.--

Pěkný blábol,srovnávat sexuální orientaci člověka s podrážděným člověkem který se nevyspal.Jednak homosexuál svou sexuální orientací takto nikoho neohrožuje stejně tak jako heterosexuál a dále především je to o tom,že princip sexuálního vzrušení je u heterosexuála i homosexuála naprosto stejný,liší se ovšem objekt,který dokáže ten mechanismus v dotyčném probudit.




Re: Homosexualita a výchova dětí (Skóre: 1)
Vložil: becher v Čtvrtek, 15. únor 2007 @ 15:14:55 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nulo, teď jsi dobře ukázal, na jakých základech stojí tvoje argumentace.
Abys zpochybnil mravní špatnost homosexuálního jednání, tvrdíš, že "žádná vůle už není svobodná". Proč není svobodná ? Až dosud všichni myslitelé a filozofové (kromě krajních materialistů) svobodu lidské vůle uznávali. Jakými argumenty zdůvodníš opak ?
O pár řádků dál tvrdíš: "špatné- dobré= relativní lidské soudy". Pokud tedy utlučeš babičku pohrabáčem, bude to podle tebe jakýsi mravně neutrální čin, který získá punc špatnosti pouze díky relativním lidským soudům. Ony relativní lidské soudy jsou pro tebe nejspíš předsudky zlé většiny ve společnosti.
Laskavý čtenář si názor utvoří sám.


]


Re: Homosexualita a výchova dětí (Skóre: 1)
Vložil: reader v Čtvrtek, 15. únor 2007 @ 15:52:17 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
ad punc spatnosti babickoporhabacemutluceni: samozrejme, jen a jen diky relativnim lidskym soudum, jestli jsi schopen to posoudit objektivne, si buh (ofkors, s velkym b)


]


Re: Homosexualita a výchova dětí (Skóre: 1)
Vložil: becher v Čtvrtek, 15. únor 2007 @ 16:08:29 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Bůh nám vkládá do srdce základní rozlišení mezi dobrem a zlem. Vlivy okolí a výchovy mohou toto vrozené základní měřítko do jisté míry precizovat či naopak pokroutit, ale nikdy ne úplně potlačit. A podle něj budeme jednou souzeni Tím, v jehož mysli je ono věčné měřítko dobrého a zlého.
Samozřejmě my, jimž se dostalo dobrodiní poznat zjevenou Boží vůli, budeme souzeni i na základě našeho širšího poznání. Tedy přísněji.


]


Becher (Skóre: 1)
Vložil: nula v Čtvrtek, 15. únor 2007 @ 15:54:46 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Abys zpochybnil mravní špatnost homosexuálního jednání—

Nikoli, to tvrdím obecně.Ta mravní špatnost existuje pouze ve tvé hlavě,já nebo např. malé dítě ji v tom nikde nevidí. Osobně už proto,že homosexuální jedinci se vyskytují i mezi zvířaty tudíž je to menšinový ale přirozený jev v přírodě. Onen člověk v tramvaji napadá bližního,homosexuální stejně tak heterosexuální orientace sama o sobě nic takového nečiní takže je nesmysl to srovnávat.


--tvrdíš, že "žádná vůle už není svobodná". Proč není svobodná ?—

Protože člověk už MUSÍ volit a to už není svoboda a navíc závisí na x sklonech-svých touhách,pocitech atd. kterými je mnohdy ovládán.


--Až dosud všichni myslitelé a filozofové (kromě krajních materialistů) svobodu lidské vůle uznávali.—


Ať si filozofové uznavají co chtějí dříve zas prakticky všichni lidé uznávali placatou Zemi


--O pár řádků dál tvrdíš: "špatné- dobré= relativní lidské soudy".—

Samozřejmě,ostatně z biblického hlediska je toto rozdělování následkem hříchu-před pojezením ovoce ze stromu poznání Adam s Evou dobro ani zlo neznali


--Pokud tedy utlučeš babičku pohrabáčem, bude to podle tebe jakýsi mravně neutrální čin, který získá punc špatnosti pouze díky relativním lidským soudům.—

Jakýkoliv čin sám o sobě nemá žádný mravní náboj,ten se vytváří až v mysli člověka tedy morálka respektive mravy exitují pouze v myslích lidí navíc jsou mnohdy značně proměnlivé tedy mění se s časem i místem, příroda sama o sobě nic takového nezná a je omezena pouze přírodními zákony.


--Ony relativní lidské soudy jsou pro tebe nejspíš předsudky zlé většiny ve společnosti.—

„zlé“ –opět hadí jazyk Nikde jsem netvrdil,že většina je zlá navíc v případě homosexuality si troufám tvrdit,že většině lidí u nás včetně mě homosexuální občané nevadí.


--Laskavý čtenář si názor utvoří sám--

Nelaskavý určitě také



Re: Homosexualita a výchova dětí (Skóre: 1)
Vložil: aviaf v Čtvrtek, 15. únor 2007 @ 16:06:44 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.ucl.ac.uk/ssees/people/economics-and-business-staff-folder/tomas-cvrcek
Becher ma do urcite miry pravdu: samozrejme, ze jde v pripade homosexuality jen o sklon, kterej se da potlacit. Je dost lidi, ktery prozijou potlaceny celej zivot (namatkou me napada napriklad Jaroslav Foglar).

Z toho ale nevyplyva, ze by tim padem homosexualove meli prijit o pravo o adopci. My ostatni taky nedokazeme lecktery z nasich nizsich pudu potlacit, a presto to nase pravo na adopci nijak nekompromituje. Proste i my jsme lidi , kteri maji sve sklony. Vychova deti neni otevrena jen dokonalym bezchybnym lidem, to by totiz vsechny deti musely na veky zustat v decaku.

Kazdopadne bych chtel polemizovat s nulovou argumentaci, ze geneticka podminenost je nejakym rozhodujicim kriteriem v techto vecech. Neni. Je to urazka homosexualu, pokud se na jejich orientaci divame s jakousi outlocitnou listosti, ze voni za to chudacci nemuzou. Homosexualita je proste normalni plnopravnej svobodne zvolenej zivotni styl a nase krestanska povinnost je toto jejich rozhodnuti respektovat a priznat jim VSECHNA prava, ktera se vztahuji i na nas heterosexualy. V to pocitam i pravo na adopci.

Homosexualni pary nejsou v nicem pozadu ve vychove deti, jak prokazuje mnoho pruzkumu i soudnich rozhodnuti na toto tema.

Cau.

Aviaf



Re: Homosexualita a výchova dětí (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Čtvrtek, 15. únor 2007 @ 17:45:06 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Aviaf : .Homosexualita je proste normalni plnopravnej svobodne zvolenej zivotni styl a nase krestanska povinnost je toto jejich rozhodnuti respektovat a priznat jim VSECHNA prava, ktera se vztahuji i na nas heterosexualy. V to pocitam i pravo na adopci.

Homosexualni pary nejsou v nicem pozadu ve vychove deti, jak prokazuje mnoho pruzkumu i soudnich rozhodnuti na toto tema.

Cau.

M.P: Rád bych si něco přečetl o tom výzkumu dejte sem nějaký takto to není věrohodné.

A co svobodná vůle či svobodná volba dětí rozhodnout se zda chtějí žít v nepřirozeném homosexuálním prostředí mezi lidmi o kterých Nový Zákon jasně říká v listě Římanům 1

1 Pavel, služebník Krista Ježíše, povolaný za apoštola, vyvolený ke zvěstování Božího evangelia,
2 jež Bůh ústy svých proroků předem zaslíbil ve svatých Písmech,
3 evangelia o jeho Synu, který tělem pocházel z rodu Davidova,
4 ale Duchem svatým byl ve svém zmrtvýchvstání uveden do moci Božího Syna, evangelia o Ježíši Kristu, našem Pánu.
5 Skrze něho jsme přijali milost apoštolského poslání, aby ke cti jeho jména uposlechly a uvěřily všecky národy;
6 k nim patříte i vy, neboť jste byli povoláni Ježíšem Kristem.
7 Všem vám v Římě, kdo jste Bohem milováni a povoláni ke svatosti: milost vám a pokoj od Boha Otce našeho a Pána Ježíše Krista.
8 Nejprve vzdávám díky svému Bohu skrze Ježíše Krista za vás všechny, protože se po celém světě rozšiřuje zvěst o vaší víře.
9 Bůh, jemuž z celé duše sloužím evangeliem o jeho Synu, je mi svědkem, jak na vás bez ustání pamatuji
10 při všech svých modlitbách a prosím, zda by mi konečně jednou nebylo z vůle Boží dopřáno dostat se k vám.
11 Toužím vás spatřit, abych se s vámi sdílel o některý duchovní dar a tak vás posílil,
12 to jest abychom se spolu navzájem povzbudili vírou jak vaší, tak mou.
13 Rád bych, abyste věděli, bratří, že jsem už často zamýšlel přijít k vám, abych i mezi vámi sklidil nějaké ovoce, tak jako mezi jinými národy; ale až dosud mi v tom bylo vždy zabráněno.
14 Cítím se totiž dlužníkem Řeků i barbarů, vzdělaných i nevzdělaných.
15 Odtud moje touha zvěstovat evangelium i vám, kteří jste v Římě.
16 Nestydím se za evangelium: je to moc Boží ke spasení pro každého, kdo věří, předně pro Žida, ale také pro Řeka.
17 Vždyť se v něm zjevuje Boží spravedlnost, která je přijímána vírou a vede k víře; stojí přece psáno: `Spravedlivý z víry bude živ.´
18 Boží hněv se zjevuje z nebe proti každé bezbožnosti a nepravosti lidí, kteří svou nepravostí potlačují pravdu.
19 Vždyť to, co lze o Bohu poznat, je jim přístupné, Bůh jim to přece odhalil.
20 Jeho věčnou moc a božství, které jsou neviditelné, lze totiž od stvoření světa vidět, když lidé přemýšlejí o jeho díle, takže nemají výmluvu.
21 Poznali Boha, ale nevzdali mu čest jako Bohu ani mu nebyli vděčni, nýbrž jejich myšlení je zavedlo do marnosti a jejich scestná mysl se ocitla ve tmě.
22 Tvrdí, že jsou moudří, ale upadli v bláznovství:
23 zaměnili slávu nepomíjitelného Boha za zobrazení podoby pomíjitelného člověka, ano i ptáků a čtvernožců a plazů.
24 Proto je Bůh nechal na pospas nečistým vášním jejich srdcí, takže zneuctívají svá vlastní těla;
25 vyměnili Boží pravdu za lež a klanějí se a slouží tvorstvu místo Stvořiteli - on budiž veleben na věky! Amen.
26 Proto je Bůh vydal v moc hanebných vášní. Jejich ženy zaměnily přirozený styk za nepřirozený
27 a stejně i muži zanechali přirozeného styku s ženami a vzplanuli žádostí jeden k druhému, muži s muži provádějí hanebnosti a tak sami na sobě dostávají zaslouženou odplatu za svou scestnost.
28 Protože si nedovedli vážit pravého poznání Boha, dal je Bůh na pospas jejich zvrácené mysli, aby dělali, co se nesluší.
29 Jsou plni nepravosti, podlosti, lakoty, špatnosti, jsou samá závist, vražda, svár, lest, zlomyslnost, jsou donašeči,
30 pomlouvači, Bohu odporní, zpupní, nadutí, chlubiví. Vymýšlejí zlé věci, neposlouchají rodiče,
31 nemají rozum, nedovedou se s nikým snést, neznají lásku ani slitování.
32 Vědí o spravedlivém rozhodnutí Božím, že ti, kteří tak jednají, jsou hodni smrti; a přece nejenže sami tak jednají, ale také jiným takové jednání schvalují.

.


]


Re: Homosexualita a výchova dětí (Skóre: 1)
Vložil: aviaf v Čtvrtek, 15. únor 2007 @ 18:09:19 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.ucl.ac.uk/ssees/people/economics-and-business-staff-folder/tomas-cvrcek
Milo,

pokud jde o vyzkum, nabizim ti napriklad tento clanek:

Fitzgerald, Bridget. "Children of the Lesbian and Gay Parents: A Review of the Literature", Marriage and Family Review 29 (1), 1999, pp. 57 - 75

Abstract: The purpose of this paper is to review the research literature concerning the development of children with gay and lesbian parents. It begins by discussing some of the social, theoretical and legal implications of studying this population, and critiques a number of the assumptions guiding this research. The review then proceeds to include studies on children of divorced lesbian and gay parents, as well as studies conducted on children of gay and lesbian families that are planned. The body of literature generally concludes that children with lesbian and gay parents are develping psychologically, intellectually, behaviorally and emotionally in positive directions, and that the sexual orientation of parents is not an effective or important predictor of succesful child development. The paper also includes a discussion of the limitations of these studies, provides suggestions for future research, and discusses the challenge these families will pose for the meanig and definition of the family.

Je to "literature review", takze se uvnitr clanku dostanes k referencim na dalsi clanky na totez tema. Muzu ti to poslat na email, jestli mas zajem, mam to ve formatu pdf na svym harddisku.

Pokud jde o tu pasaz z epistoly Rimanum, tak ta se vubec netyka homosexuality nebo vychovy deti v homosexualnich rodinach (o niz v pasazi neni vubec zadna zminka), ale modlosluzby a kulticke sexuality, tak jak ji Pavel na vlastni voci videl v Korinte, kdyz psal tuto epistolu do Rima. Tato pasaz tedy vubec nemluvi o homosexualech, kteri ziji sporadanym zivotem v dlouhodobem laskyplnem vztahu, ale o modlosluzebnicich, kteri se v ramci sluzby svym "bohum" oddavaji kulticke promiskuite. Nebe a dudy.

Mel byses naucit cist Bibli pozorneji a hlavne s vetsi pokorou, abysis do ruznych pasazi nepromital svoje predsudky.

Chces poslat tu studii? Mas nejakej email, kam bych to mohl poslat?

Dej vedet.

Aviaf


]


Re: Homosexualita a výchova dětí (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Čtvrtek, 15. únor 2007 @ 20:53:20 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
M.P: Pokud je homosexualita ohavností jsou ohavností i hanebné vášně těch kteří vyměnili přirozený styk za nepřirozený a o tom to je a to i kdyby žili v sebelepším homosexuálním vztahu. Protože je-li něco nepřirozené tak to je nepřirozené.. Než někoho příště začneš odsuzovat, že špatně čte Bibli tak si vyjmi vlastní trám z oka a čti pozorně. Protože co je ohavného u Boha v Novém Zákoně potvrzuje se i v Zákoně Starém



]


Re: Homosexualita a výchova dětí (Skóre: 1)
Vložil: aviaf v Čtvrtek, 15. únor 2007 @ 21:37:52 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.ucl.ac.uk/ssees/people/economics-and-business-staff-folder/tomas-cvrcek
Dobra, dobra, neslo z me strany ani tak o odsudek jako spis o doporuceni.

Mimochodem, pises:
Pokud je homosexualita ohavností jsou ohavností i hanebné vášně těch kteří vyměnili přirozený styk za nepřirozený a o tom to je a to i kdyby žili v sebelepším homosexuálním vztahu.

No jo, jenze v pripade naseho sporu se jedna o implikaci opacnym smerem. Vsimni si, ze tvoje uvaha ZACINA predpokladem, ze homosexualita je ohavnosti, a z TOHO vyvozujes biblickej text o zamenovani vasni. Ale predmetem sporu je, zda takova uvaha plati i obracene: zda z Bible vyplyva ta ohavnost homosexuality! Uvaha, kterou TY jsi provedl, ovsem ke kyzenemu zaveru nevede.

To je presne ta nepozornost, na kterou jsem te pred tim upozornoval.

Takze, na vyjmuti tramu budu pracovat, ale ty si s tou svou triskou taky zacni neco delat!

A chces teda poslat nekam ten clanek z Marriage & Family Review? Abys mel ty svoje "nazory" s cim zkonfrontovat...?

Aviaf


]


Re: Homosexualita a výchova dětí (Skóre: 1)
Vložil: Marek2 v Čtvrtek, 15. únor 2007 @ 16:26:18 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
V podstatě souhlasím. Rád bych připomněl, že podle současných poznatků je sexuální orientace vrozená. Homosexuální orientace vzniká v době před narozením, není tedy dědičná nebo genetikcy podmíněná, ale je vrozená.

Není to tedy tak, že si svůj způsob života zvolili (nebo snad dobrovolně vybrali). Ona pro ně asi jiná schůdná cesta prostě nebyla.

Na adopci homosexuálními páry se nedívám s žádným nadšením. Děti by měly mít právo, aby je vychovávala tradiční rodina s otcem a matkou. Byl bych leda pro výjimky, které by ovšem musel někdo individuálně posuzovat.



Re: Homosexualita a výchova dětí (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Čtvrtek, 15. únor 2007 @ 16:37:20 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Jde o to, že co je právní to je také morální. To, že se zákony obchází ještě neznamená, že se mají k vůli tomu zrušit.

Ten příklad s kněžími je hloupý jinými slovy řečeno je mimo mísu neboť by se týkal i učitelů, vychovatelů starých mládenců a starých panen učitelek a vychovatelek. Doufám, že by jste nechtěl lidem, kteří se sexu vzdali dobrovolně (někteří dokonce pro Boží království) přikázat zákonem sex jako povinnost?






Re: Homosexualita a výchova dětí (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Čtvrtek, 15. únor 2007 @ 17:46:37 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Aviaf : .Homosexualita je proste normalni plnopravnej svobodne zvolenej zivotni styl a nase krestanska povinnost je toto jejich rozhodnuti respektovat a priznat jim VSECHNA prava, ktera se vztahuji i na nas heterosexualy. V to pocitam i pravo na adopci.

Homosexualni pary nejsou v nicem pozadu ve vychove deti, jak prokazuje mnoho pruzkumu i soudnich rozhodnuti na toto tema.

Cau.

M.P: Rád bych si něco přečetl o tom výzkumu dejte sem nějaký takto to není věrohodné.

A co svobodná vůle či svobodná volba dětí rozhodnout se zda chtějí žít v nepřirozeném homosexuálním prostředí mezi lidmi o kterých Nový Zákon jasně říká v listě Římanům 1

1 Pavel, služebník Krista Ježíše, povolaný za apoštola, vyvolený ke zvěstování Božího evangelia,
2 jež Bůh ústy svých proroků předem zaslíbil ve svatých Písmech,
3 evangelia o jeho Synu, který tělem pocházel z rodu Davidova,
4 ale Duchem svatým byl ve svém zmrtvýchvstání uveden do moci Božího Syna, evangelia o Ježíši Kristu, našem Pánu.
5 Skrze něho jsme přijali milost apoštolského poslání, aby ke cti jeho jména uposlechly a uvěřily všecky národy;
6 k nim patříte i vy, neboť jste byli povoláni Ježíšem Kristem.
7 Všem vám v Římě, kdo jste Bohem milováni a povoláni ke svatosti: milost vám a pokoj od Boha Otce našeho a Pána Ježíše Krista.
8 Nejprve vzdávám díky svému Bohu skrze Ježíše Krista za vás všechny, protože se po celém světě rozšiřuje zvěst o vaší víře.
9 Bůh, jemuž z celé duše sloužím evangeliem o jeho Synu, je mi svědkem, jak na vás bez ustání pamatuji
10 při všech svých modlitbách a prosím, zda by mi konečně jednou nebylo z vůle Boží dopřáno dostat se k vám.
11 Toužím vás spatřit, abych se s vámi sdílel o některý duchovní dar a tak vás posílil,
12 to jest abychom se spolu navzájem povzbudili vírou jak vaší, tak mou.
13 Rád bych, abyste věděli, bratří, že jsem už často zamýšlel přijít k vám, abych i mezi vámi sklidil nějaké ovoce, tak jako mezi jinými národy; ale až dosud mi v tom bylo vždy zabráněno.
14 Cítím se totiž dlužníkem Řeků i barbarů, vzdělaných i nevzdělaných.
15 Odtud moje touha zvěstovat evangelium i vám, kteří jste v Římě.
16 Nestydím se za evangelium: je to moc Boží ke spasení pro každého, kdo věří, předně pro Žida, ale také pro Řeka.
17 Vždyť se v něm zjevuje Boží spravedlnost, která je přijímána vírou a vede k víře; stojí přece psáno: `Spravedlivý z víry bude živ.´
18 Boží hněv se zjevuje z nebe proti každé bezbožnosti a nepravosti lidí, kteří svou nepravostí potlačují pravdu.
19 Vždyť to, co lze o Bohu poznat, je jim přístupné, Bůh jim to přece odhalil.
20 Jeho věčnou moc a božství, které jsou neviditelné, lze totiž od stvoření světa vidět, když lidé přemýšlejí o jeho díle, takže nemají výmluvu.
21 Poznali Boha, ale nevzdali mu čest jako Bohu ani mu nebyli vděčni, nýbrž jejich myšlení je zavedlo do marnosti a jejich scestná mysl se ocitla ve tmě.
22 Tvrdí, že jsou moudří, ale upadli v bláznovství:
23 zaměnili slávu nepomíjitelného Boha za zobrazení podoby pomíjitelného člověka, ano i ptáků a čtvernožců a plazů.
24 Proto je Bůh nechal na pospas nečistým vášním jejich srdcí, takže zneuctívají svá vlastní těla;
25 vyměnili Boží pravdu za lež a klanějí se a slouží tvorstvu místo Stvořiteli - on budiž veleben na věky! Amen.
26 Proto je Bůh vydal v moc hanebných vášní. Jejich ženy zaměnily přirozený styk za nepřirozený
27 a stejně i muži zanechali přirozeného styku s ženami a vzplanuli žádostí jeden k druhému, muži s muži provádějí hanebnosti a tak sami na sobě dostávají zaslouženou odplatu za svou scestnost.
28 Protože si nedovedli vážit pravého poznání Boha, dal je Bůh na pospas jejich zvrácené mysli, aby dělali, co se nesluší.
29 Jsou plni nepravosti, podlosti, lakoty, špatnosti, jsou samá závist, vražda, svár, lest, zlomyslnost, jsou donašeči,
30 pomlouvači, Bohu odporní, zpupní, nadutí, chlubiví. Vymýšlejí zlé věci, neposlouchají rodiče,
31 nemají rozum, nedovedou se s nikým snést, neznají lásku ani slitování.
32 Vědí o spravedlivém rozhodnutí Božím, že ti, kteří tak jednají, jsou hodni smrti; a přece nejenže sami tak jednají, ale také jiným takové jednání schvalují.

.



Re: Homosexualita a výchova dětí (Skóre: 1)
Vložil: aviaf v Čtvrtek, 15. únor 2007 @ 18:10:26 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.ucl.ac.uk/ssees/people/economics-and-business-staff-folder/tomas-cvrcek
Viz vyse. Aviaf


]


Miloslav (Skóre: 1)
Vložil: nula v Čtvrtek, 15. únor 2007 @ 19:43:30 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Jde o to, že co je právní to je také morální.--

to už jsem psal ve vedlejší diskuzi např. tzv.
Norimberské zákony měli právní základ v nacistickém Německu přesto pochybuju,že by jste je dnes označil za morální.Podobně např. potraty proti kterým tady s panem Halíkem tak ostře brojíte mají právní podklad v zákonech ČR takže dle vašich výše uvedených slov je to pak také morální...


--Ten příklad s kněžími je hloupý jinými slovy řečeno je mimo mísu neboť by se týkal i učitelů, vychovatelů starých mládenců a starých panen učitelek a vychovatelek.--

Vyšel jsem z definice slečny (paní) Libby viz výše


--Doufám, že by jste nechtěl lidem, kteří se sexu vzdali dobrovolně (někteří dokonce pro Boží království) přikázat zákonem sex jako povinnost?--

To určitě ne, ostatně nejsem to já kdo tu káže jak se mají lidé sexuálně projevovat a jak ne.



Miloslav ep. Římanům (Skóre: 1)
Vložil: nula v Čtvrtek, 15. únor 2007 @ 19:49:52 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
--A co svobodná vůle či svobodná volba dětí rozhodnout se zda chtějí žít v nepřirozeném homosexuálním prostředí mezi lidmi o kterých Nový Zákon jasně říká v listě Římanům 1--

Tato epištola dále jasně říká

Každý ať se podřizuje vládní moci, neboť není moci, leč od Boha. Ty, které jsou, jsou zřízeny od Boha, takže ten, kdo se staví proti vládnoucí moci, vzpírá se Božímu řádu. Kdo se takto vzpírá, přivolává na sebe soud. Vládcové nejsou přece hrozbou tomu, kdo jedná dobře, nýbrž tomu, kdo jedná zle. Chceš, aby ses nemusel bát vládnoucí moci? Jednej dobře, a dostane se ti od ní pochvaly.

Římanům kap.13

Z toho pak lze jasně vyvodit,že kdo bojoval proti vladní moci tedy se nepodřizoval např. proti fašismu či komunismu tak se vzpíral Božímu řádu
neboť slovy apoštola "není moci, leč od Boha"
Apoštol vlastně doporučuje kolaboraci s vládním režimem.



Re: Miloslav ep. Římanům (Skóre: 1)
Vložil: joker v Čtvrtek, 15. únor 2007 @ 20:05:22 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Takto jsem o tom nikdy neuvažoval, byť věřím, že např. hlavní motto filmu Vyšší princip ("Vražda na tyranu není zločinem") není pravdivá.
Dalo by se z toho vyvodit, že se máme modlit za vládce (tedy v moci postavené) a nikoliv proti nim? Máme jim vyprošovat moudrost od Boha a nikoliv se modlit např. za jejich smrt? Tož to by mě fakt zajímalo...


]


Re: Miloslav ep. Římanům (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Čtvrtek, 15. únor 2007 @ 20:55:07 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
A jak nulo vysvětlíte několik století trvající holocaust křesťanů od Římských císařů, kteří křesťany házeli lvům v aréně…?

Možná byli špatní kolaboranti a neposlouchali apoštola Pavla.

Já bych ale nulo řekl, že jste málo přemýšlel o těchto slovech vámi uvedeného citátu: “Vládcové nejsou přece hrozbou tomu, kdo jedná dobře, nýbrž tomu, kdo jedná zle.“


]


Marek2 (Skóre: 1)
Vložil: nula v Čtvrtek, 15. únor 2007 @ 20:04:55 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Na adopci homosexuálními páry se nedívám s žádným nadšením. Děti by měly mít právo, aby je vychovávala tradiční rodina s otcem a matkou. Byl bych leda pro výjimky, které by ovšem musel někdo individuálně posuzovat.--

V tom se v podstatě shodneme.Otázkou už je kolik homosexuálních párů (mužů) by o výchovu dětí vůbec projevilo zájem-masy by to zřejmě nebyli,u lesbickým žen ovšem touha po dítěti vesměs přetrvává a pak těžko zabránit tomu aby některá z nich neotěhotněla různými cestami a dítě následně vychovávala jako svobodná matka a přitom žila se svou přítelkyní.



Stránka vygenerována za: 0.27 sekundy