Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 251, komentářů celkem: 429586, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 471 návštěvník(ů)
a 5 uživatel(ů) online:

Mikim
oko
rosmano
ivanp
Willy

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116498696
přístupů od 17. 10. 2001

Nebezpečná učení: ''Adopce pro dva otce''
Vloženo Středa, 07. únor 2007 @ 16:55:08 CET Vložil: xxx

Sebeobrana Přibývá Čechů, kteří by dovolili homosexuálům adopci

Počet Čechů, kteří by homosexuálním párům umožnili adoptovat děti, vzrostl. Vyplynulo to z průzkumu společnosti RCA Research. Pro umožnění adopcí se vyslovilo 39 procent respondentů. V roce 2005 s ní souhlasilo o dvanáct procent méně. Výrazně zápornější postoj k tomu, aby mohly být děti adoptovány i homosexuálními páry, zaujali v průzkumu muži. Proti se vyslovila polovina z nich. Ženy řekly ne v 35 procentech. Negativně reagovalo také 57 procent lidí nad 65 let. Kdo souhlasí a kdo je proti adopcím u homosexuálních párů: (Průzkum byl proveden telefonicky na reprezentativním vzorku 988 respondentů starších 15 let. Pětina respondentů neměla na tuto problematiku názor. Průzkum se uskutečnil od 2. do 5. února.) podle pohlaví
- většina dotázaných žen (46,6%) souhlasí s adopcí pro homosexuální páry, 34,9% nesouhlasí a 18,5% neví - 49,7% dotázaných můžu adopci u homosexuálních párů odmítá, 31,5 % s ní souhlasí a 18,8% dotázaných mužů neví podle věku
- respondenti, kterým je mezi 15 až 24 lety jsou nejtolerantnější, s adopcí souhlasí 48,8% z nich - nejméně tolerantní jsou lidé nad 65 let podle vzdělání
-
nejvíce podporují adopci u homosexuálu lidé s vysokoškolským vzděláním Od loňského července platí v České republice zákon o registrovaném partnerství. Zatím ho využilo přes dvě stě párů. Adopci však norma nepovoluje. O dílčí změny zákona hodlá v budoucnu usilovat Gay a lesbická liga. Podle ní je úprava nutná kvůli vztahům k majetku nebo péči o děti. Nejde však o adopci, ale o nedostatečnou úpravu práv a povinností k vlastním dětem, které mají gayové a lesbičky z předchozích partnerství. K homosexuálům je česká společnost obecně tolerantnější než lidé v okolních zemích. V mezinárodním průzkumu z podzimu 2005 souhlasilo s registrovaným partnerstvím 62 procent Čechů, 42 procent Poláků, 36 procent Maďarů a 39 procent Slováků. http://zpravy.idnes.cz/pribyva-cechu-kteri-by-dovolili-homosexualum-adopci-f9t-/domaci.asp?c=A070207_153131_domaci_bar

"''Adopce pro dva otce''" | Přihlásit/Vytvořit účet | 22 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: ''Adopce pro dva otce'' (Skóre: 1)
Vložil: reader v Středa, 07. únor 2007 @ 17:05:23 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
mno obrat "většina dotázaných žen (46,6%) souhlasí" se mi zda diskutabilni; kazdopadne je velmi zvlastni. imho presnejsi by bylo rict "nejvice z dotázaných žen (46,6%) souhlasí" ... tady uz neumej psat ani novinari :)



Re: ''Adopce pro dva otce'' (Skóre: 1)
Vložil: becher v Čtvrtek, 08. únor 2007 @ 06:32:30 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ale umějí. Manipulovat davem umějí velmi dobře. Právě jsi narazil na jednu z technik, kterou používají.


]


Re: ''Adopce pro dva otce'' (Skóre: 1)
Vložil: reader v Pátek, 09. únor 2007 @ 14:43:36 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
ja vim, mr. serafim tuto techniku take mistrne ovlada ...


]


Jak lesba (běloška) zabila dítě své milenky (bělošky) (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Středa, 07. únor 2007 @ 18:26:43 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Jak lesba (běloška) zabila dítě své milenky (bělošky)

ČTYŘLETÝ CHLAPEČEK, UMUČENÝ LESBOU, MĚL RÁD SVÉHO TÁTU
Byl za to utýrán lesbickou dvojicí. Stal se obětí dlouhodobého zneužívání lesbickým párem.
Dne 22.3.2006 krajský soud ve Vereeniging shledal lesbický pár vinným z vraždy čtyřletého dítěte.

ANTIDISKRIMINAČNÍ NADRŽOVÁNÍ LESBÁM
Paní Hanelie Bothová se zamilovala do lesby Engeline De Nysschenové.
Následoval rozvod manželů Bothových - r.1999 v Jihoafrické republice. Dítě připadlo matce.
De Nysschenová, lesbická partnerka maminky dítěte, mívala časté záchváty zuřivosti. Při nich bila Jandreho Botha, maličkého syna své partnerky, pěstmi do tváře a dřevěným prknem po vnitřní straně stehen. Dítě pak několik dní kulhalo. To dosvědčila před soudem pomocnice v domácnosti (- která se děsí pomsty De Nysschenové, až bude propuštěna předčasně z vězení). Kvůli zraněním z výprasků, chlapeček Jandre často chyběl ve školce. Jeho tatínek, Jan Botha podal roku 2002 trestní oznámení na svou bývalou manželku a její lesbickou partnerku. V žalobě líčil, že lesby zneužívají jeho dítě od rozvodu v r.1999. Soudní dvůr v Potgietersrus však žalobu proti lesbám hned r.2002 zamítl s odůvodněním, že chybí jakýkoli důkaz. Ačkoli už tehdy existovalo množství usvědčujících důkazů, „odborníci“ nadržovali lesbám. Přimhouřili oči a pachatelky ponechali na svobodě. Antidiskriminační právní a sociální činitelé v Potgietersrus fatálně selhali. Právě sociální pracovníci doporučili soudu, že opatrovnictví dítěte musí zůstat lesbě Hanelie Bothové.
Jandreho otec Jan Botha to nevzdával. Ještě téhož roku zkontaktoval potřebné autority, aby získal svého syna do opatrovnictví. Doktor potvrdil jeho obavy a Jandre byl umístěn v jeho pěstounské péči. Nakonec však tatínek prohrál a lesba Bothová zvítězila. V lednu r.2003 Vysoký soudní dvůr Jihoafrické republiky přikázal, že 4 roky starý Jandre Botha musí být umístěn do péče matky. (O pět měsíců později byl chlapeček zavražděn.)

DÍTĚ ZŮSTALO NORMÁLNÍ, PROTO HO LESBA UBILA
Lesba De Nysschenová byla poté obviněna z bití dítěte do tváře golfovou holí. Chlapečkova tvář o tom jasně svědčila. On sám však byl příliš maličký na to, aby svědčil u soudu. Sadistická lesba tak byla propuštěna na svobodu. Poté, za 3 měsíce, dne 2. června 2003, lesby dopravily čtyřletého chlapečka do nemocnice. Jeho matka tvrdila, že uklouzl ve vaně. Jeho tělíčko bylo pokryté modřinami a měl mozková zranění. Soud později vyslechl svědectví Lydie Nkomo a její dcery Aletta Lesiba, které pracovaly pro pár v jejich potravinářském obchůdku. Popsaly do detailu, jak Nysschenová nutila čtyřletého chlapečka, aby jí řekl „tatínku“. Když to neudělal, začala ho mlátit. Engeline de Nysschenová (dnes 33 letá) bila chlapečka tak dlouho, dokud neupadl do bezvědomí. Doslova ho utloukla. Chlapeček podlehl smrtelnému zranění. Zemřel v nemocnici na krvácení do mozku dne 12.června 2003.
Lékaři, z nichž většina má více než 15-ti letou lékařskou zkušenost, odmítli verzi lesbického páru, že chlapeček uklouzl ve vaně. Říkali, že smrtelná zranění Jandreho vyžadovala hrubou sílu dospělého člověka. Pitva prokázalala, že chlapeček Jandre Botha utrpěl strašná zranění, zahrnující roztříštěnou lebku, poškození mozku i zlomené nohy. Jandre měl také zlomenou pánev, která nebyla nikdy lékařsky ošetřena. Jeho pravá ruka a levá klíční kost byly také zlomeny, ale nikdy mu nebyla poskytnuta lékařská péče. Šlo o jasné důkazy dlouhodobého zneužívání dítěte a následné utajování zlomenin. Zpráva úředního ohledávače mrtvol sdělovala, že bezprostřední příčinou smrti byla rána do hlavy. Soudní dvůr přijal důkaz profesora Mohammeda Dada, experta na úrazy, který říkal, že zranění chlapce Jandreho jsou podobná zraněním při pádu z dvoupodlažní budovy, nikoliv uklouznutím ve vaně.
Zatčené lesby neustále lhaly, že chlapeček uklouzl ve vaně. Lhaly v nemocnici ošetřující lékařce MUDr. Elně Gibsonové, lhaly při vyšetřování policii, lhaly u soudu. Obě ženy se vymlouvaly, že jsou nevinné ve všech bodech obžaloby. Opakovaly starou lež, že dítě uklouzlo ve vaně.

LESBA NEUDĚLALA NIC, ABY OCHRÁNILA SVÉ DÍTĚ
Matka, která se časem proměnila v lesbu, zcela selhala v mateřské povinnosti chránit vlastní dítě před zneužíváním a násilím. Ani nedokázala oznámit zneužívání dítěte jeho vlastnímu otci, svému bývalému manželovi. Udělala cokoliv, aby se líbila své milence Engeline de Nysschenové. Stala se lesbou a ztratila tím mateřské instinkty. Toho si všimli i její rodiče. Proto finančně podporovali jejího bývalého manžela v soudním sporu o opatrovnictví dítěte v letech 2002-2003.
Otec chlapce se dozvěděl o umučení svého syna až v den jeho úmrtí, 12. června 2003. Vražedkyně De Nysschenová ho kontaktovala a řekla mu, že Jandre o den dříve spadl a teď umřel.
Chlapečkova vlastní matka Hanelie Bothová neudělala nic pro ochranu života svého dítěte. Vydávaje rozsudek, dne 22.3.2006, soudkyně Rita Willemsová říkala: “Hanelie nebyla bezmocnou. Ona předem očekávala Engelinin prudký výbuch. Mohla včas přivolat na pomoc synkovi jeho skutečného tatínka, ale neudělala to. Neudělala nic pro ochranu vlastního dítěte.” Soudkyně Willemsová oznámila, že ač vlastní matka Hanelie Bothová (dnes 31 letá) se přímo nezúčastnila zabíjení, přesto je spoluvinná vraždou, neboť se ani trochu nepokusila ochránit své dítě.

K větší informovanosti zaslal Mgr. Libor Halík PhD.

Informace z 23.3. 2006, 11.3. 2004, 18.11. 2005, 23.3. 2006 v angličtině si můžete vyhledat např. na:
http://www.int.iol.co.za/index.php?set_id=1&click_id=13&art_id=vn20060323003452472C424963
http://www.int.iol.co.za/index.php?set_id=1&click_id=13&art_id=vn20040311050947103C919626
http://www.int.iol.co.za/index.php?set_id=1&click_id=13&art_id=vn20051118081054247C992698
http://www.int.iol.co.za/index.php?set_id=1&click_id=15&art_id=vn20060323003352635C383347



Re: Jak lesba (běloška) zabila dítě své milenky (bělošky) (Skóre: 1)
Vložil: joker v Čtvrtek, 08. únor 2007 @ 07:54:45 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Děti svých partnerů zabíjejí i heterosexuálové, měl byste se při pročítání bulváru a černé kroniky pozorněji dívat. Dokonce těch heterosexuálních deliktů je výrazně více...


]


V POČTU MORDŮ (vražd) A ZNÁSILNĚNÍ dospělých i dětí HOMOSEXUÁLOVÉ KRALUJÍ (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Čtvrtek, 08. únor 2007 @ 08:46:25 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Jak je u Vás Jokere na Grano Salis pravidlem, Vašim oblíbencům - homosexuálům (sodomitům) nadržujete.
Vaše nadržování je příliš nápadné.
Možná jste jedním z nich, možná se pokládáte pouze za bisexuála (jako pražský husitský biskup Bican), který se dosud sexuálně nevyhranil, jednopohlavně nespecializoval.

Jokere, klamete.
Těžkých kriminálních činů ve všech zemích světa, kde je homosex povolen, se daleko víc dopouštějí Vaši oblíbení homosexuálové, než normálně sexující heterosexuálové. Existují na to statistiky.
Když je homosexuálů mezi obyvatelstvem podle míry morální zvrhlosti národa od 0,1; 0,3; až po 1,0; možná i 3,0 procent obyvatel, pak V POČTU MORDŮ (vražd) A ZNÁSILNĚNÍ dospělých i dětí HOMOSEXUÁLOVÉ KRALUJÍ. Policisté to velmi dobře vědí, vždyť homosexuální smetánku často vyšetřují.

Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve


]


Re: V POČTU MORDŮ (vražd) A ZNÁSILNĚNÍ dospělých i dětí HOMOSEXUÁLOVÉ KRALUJÍ (Skóre: 1)
Vložil: joker v Čtvrtek, 08. únor 2007 @ 09:35:26 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Už z principu věci se jakákoliv minorita nemůže dopouštět více zločinů než majoritní společnost.
Pro vaši informaci: pokládám se za malého zeleného heterosexuálního trpaslíka s červeným nosem a modrou čepičkou.

Např. v Rusku páchají nejvíce vražd pravoslavní věřící. Přesto jsem si nevšiml, že by Vás někdo s těmito vraždami spojoval, ačkoliv vaše opájení zvrhlostmi a násilím včetně popisu nechutných a někdy i smyšlených praktik si o to říkají.


]


U heterosexuální populace tak převysoké % vrahů a znásilňovačů není (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Čtvrtek, 08. únor 2007 @ 10:06:36 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Nekruťte se jako had Jokere!

V POČTU MORDŮ (vražd) A ZNÁSILNĚNÍ dospělých i dětí HOMOSEXUÁLOVÉ opravdu KRALUJÍ
Vy to však nechcete vidět. Oči schválně zavíráte!
Jak je u Vás Jokere na Grano Salis pravidlem, Vašim oblíbencům - homosexuálům (sodomitům) nadržujete.
Vaše nadržování je příliš nápadné.
Možná jste jedním z nich, možná se pokládáte pouze za bisexuála (jako pražský husitský biskup Bican), který se dosud sexuálně nevyhranil, jednopohlavně nespecializoval.

Jokere, klamete.
Těžkých kriminálních činů ve všech zemích světa, kde je homosex povolen, se daleko víc dopouštějí Vaši oblíbení homosexuálové, než normálně sexující heterosexuálové. Existují na to statistiky.
Když je homosexuálů mezi obyvatelstvem podle míry morální zvrhlosti národa od 0,1; 0,3; až po 1,0; možná i 3,0 procent obyvatel, pak V POČTU MORDŮ (vražd) A ZNÁSILNĚNÍ dospělých i dětí HOMOSEXUÁLOVÉ procentuelně KRALUJÍ. Policisté to velmi dobře vědí, vždyť homosexuální smetánku často vyšetřují.

Bohu díky, u prozatím stále většinově normální heterosexuální populace tak převysoké procento (%) vrahů a znásilňovačů není.

Statistiky z postkomunistického Ruska nejsou k dispozici pravděpodobně ani Vám, takže nevařme o Rusku tzv. z vody.
Rusko a Rusové většinou nejsou pravoslavní minimálně od r.1917, to snad víte i Vy. Většina obyvatelstva je nepravoslavná, i když se prezident Putin účastní největších pravoslavných svátků - velikonoce, vánoce.
Podobných svátků se na Moravě účastní i zapřisáhlí komunisté - líbí se jim obřadní romantika, nic víc. Možná i nostalgicky zavzpomínají na své zbožné prababičky, pradědečky.

Klidně se Jokere dál pokládejte za malého zeleného heterosexuálního trpaslíka s červeným nosem a modrou čepičkou.
Realita však je velmi pravděpodobně jiná.

Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve


]


Re: pedofilnímu Halíkovi (Skóre: 1)
Vložil: joker v Čtvrtek, 08. únor 2007 @ 11:43:27 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Realita je taková, že lžete. je mi úplně jedno, z jakého přesvědčení, protože lež zůstane lží i když si ji vy osobně obhájíte nějakým svým pseudonáboženstvím strachu.

Mimochodem, kdo lže a krade (a to se už o vás taky ví), skončí na šibenici. Na vašem místě bych se více staral o vlastní budoucnost :-)))

PS: víte kdo má nejvíc dětí? PEDOFILOVÉ! Aby měli neustále přísun čerstvého masa ke svému ukájení.


]


Homosexuálnímu vlkovi padá beránčí kůže (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Čtvrtek, 08. únor 2007 @ 13:23:28 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Jen tak dál Jokere!
Projevte naplno svůj charakter: Co je ve Vašem srdci, ať je i na Vašem jazyku.
Ona ta Vaše jakoby křesťanská přetvářka už dlouho nevydrží.
Ovčí kůže z Vás padá pane vlku a brzy spadne úplně.


]


V POČTU MORDŮ (vražd) A ZNÁSILNĚNÍ dospělých i dětí HOMOSEXUÁLOVÉ KRALUJÍ (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Čtvrtek, 08. únor 2007 @ 08:49:01 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Jak je u Vás Jokere na Grano Salis pravidlem, Vašim oblíbencům - homosexuálům (sodomitům) nadržujete.
Vaše nadržování je příliš nápadné.
Možná jste jedním z nich, možná se pokládáte pouze za bisexuála (jako pražský husitský biskup Bican), který se dosud sexuálně nevyhranil, jednopohlavně nespecializoval.

Jokere, klamete.
Těžkých kriminálních činů ve všech zemích světa, kde je homosex povolen, se daleko víc dopouštějí Vaši oblíbení homosexuálové, než normálně sexující heterosexuálové. Existují na to statistiky.
Když je homosexuálů mezi obyvatelstvem podle míry morální zvrhlosti národa od 0,1; 0,3; až po 1,0; možná i 3,0 procent obyvatel, pak V POČTU MORDŮ (vražd) A ZNÁSILNĚNÍ dospělých i dětí HOMOSEXUÁLOVÉ KRALUJÍ. Policisté to velmi dobře vědí, vždyť homosexuální smetánku často vyšetřují.

Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve



V POČTU MORDŮ (vražd) A ZNÁSILNĚNÍ dospělých i dětí KRALUJÍ LIDÉ (Skóre: 1)
Vložil: paganus v Čtvrtek, 08. únor 2007 @ 11:04:37 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mohl byste, pán Halík, uvést ty statistiky přesně, kdy byly vydány, pro jakou zemi? O tom co uvádíte silně pochybuji, protože krom ojedinělých sólokaprů nejsou noviny, ani ty bulvární, přecpány případy kdy by homosexuálové vraždili, nebo znásilňovali. Když homosexuál někoho zabije je také otázka, jaký motiv k tomu měl a jaká je souvislost mezi jeho homosexuální orientací, nebo (jak by se vyjádřil strýček LaGard Smith) jeho homosexuálním jednáním a vykonaným trestným činem.
Když už zmiňuji Smitha a jeho knihu Hnutí homosexuálů, tak si vzpomínám, že jsme v článku Pravoslavný kněz… něco nedořešili. Jednalo se o spornou větu: „Oni běžně olizují řitní otvor…“ samozřejmě nejde jen o tento kousek, ale o celek té věty. Odkázal jste se na Smithovu knihu a tam jsem nenašel ani v náznaku údaje jak velké množství homosexuálů uvedené praktiky provádí, je tam pouze výčet. Nedivím se, že význam té kapitoly (Odlišný druh promiskuity, str. 81) jste poněkud pokroutil, ona k tomu přímo vybízí, Smith má totiž vskutku právnický způsob práce s tématem. „…neexistuje žádné rovnítku mezi promiskuitním světem heterosexuálů a mezi homosexuální saunou.“ (str. 81) své tvrzení dokládá autor brilantním srovnáním dvou odlišných věcí (odlišných svým posláním, popř. účelem): seznamovacích barů pro heterosexuály a nočního gay klubu nejhoršího rázu. Toto srovnání by bylo adekvátní při srovnávání dvou nočních klubů, ale tak jak je uvedeno Smithem nemá žádnou hodnotu. O běžnosti jednotlivých praktik v knize není ani čárka, poněkud jste si jí upravil, pane Halíku. Odhoďte svojí utkvělou představu o řetězení hříchu, o tom, že je homosexuál determinován k různým patologickým praktikám, když na svou obranu nemáte jediný důkaz, krom své neobyčejné zaujatosti.

Výčty toho co homosexuálové dělají, nejsou důkazem proti homosexualitě, protože většina těch praktik je používána, nebo byla vynalezena, heterosexuály.


]


Re: V POČTU MORDŮ (vražd) A ZNÁSILNĚNÍ dospělých i dětí KRALUJÍ LIDÉ (Skóre: 1)
Vložil: joker v Čtvrtek, 08. únor 2007 @ 11:47:05 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Žádná statistika není a nebude. Halík prostě jako vždy neodpoví a založí nějaké další bulvární vlákno, kde bude šířit svoje bludy.


]


Re: V POČTU MORDŮ A ZNÁSILNĚNÍ dospělých i dětí KRALUJÍ HOMOSEXUÁLOVÉ (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Čtvrtek, 08. únor 2007 @ 13:41:42 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Statistiky byly z USA. Četl jsem je zhruba před rokem na internetu. Netušil jsem, že je budete Paganusi chtít dnes číst, tak jsem si je nezaložil. Pokusím se je opět nalézt. Až se mi to podaří, použiji je na Granu.

Těší mě, že jste si přečetl str.81 z mnou uvedené knihy Hnutí homosexuálů od F.LaGard Smithe. Blíže se vyjádřím za chvíli.


]


HOMOSEXUÁLOVÉ PROGRAMOVĚ ODVÁDÍ POZORNOST OD TOHO, JAK SE CHOVAJÍ (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Čtvrtek, 08. únor 2007 @ 16:06:00 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Odvrácená tvář homosexuality
Homosexuál je gentleman jen do chvíle, než někdo zhasne světlo – Truman Capote
STRATEGIE GAYŮ JE DOBŘE PROMYŠLENÁ: „Aby se člověk, který je obětí své homosexuality, stal pro ostatní sympatickým, musíte ho zobrazit jako prostého občana. Aby se bigotní konvence zpřeházely a aby se urychlila proměna postoje veřejnosti, musí jí být předkládány jen velice populární obrazy gayů.
Praxe je tedy taková, že PROGRAMOVĚ SE ODVÁDÍ POZORNOST OD TOHO, JAK SE HOMOSEXUÁLOVÉ VE SKUTEČNOSTI CHOVAJÍ a co ve skutečnosti dělají. Nejdůležitější je mluvit o homosexualitě tak dlouho, dokud tato problematika nezačne veřejnost unavovat. A říkáme-li „mluvit“ o homosexualitě, máme tím na mysli prostě jen mluvit. NA POČÁTKU KAMPANĚ by veřejnost neměla být šokována a odpuzována vědomím o tom, v jak nezralém věku je jedinec vystaven homosexuálnímu jednání. Naopak. PŘEDSTAVY O REALITĚ SEXU MEZI GAYI BY MĚLY BÝT ZAMLŽOVÁNY A OTÁZKA PRÁV GAYŮ CO NEJVÍCE REDUKOVÁNA NA ABSTRAKTNÍ SOCIÁLNÍ PROBLÉM.
Je to STRATEGIE? NAPROSTO TATÁŽ JAKO V DISKUTOVANÉ OTÁZCE INTERUPCÍ. Ti, kteří se interupcí zastávají, musejí hovořit čistě abstraktně – o právu na volbu. Kdyby kdokoli viděl skutečný potrat na vlastní oči, musela by pro něj v tom okamžiku skončit veškerá debata. A právě tak musejí být argumenty ohledně gayů zahaleny do formálních slov vyhýbajících se podstatě: „Zapněte své rétorické schopnosti, ale pro všechno na světě NEDOPUSŤTE, ABY SE TI LIDÉ VENKU DOZVĚDĚLI, NA JAKÉ KONKRÉTNÍ VĚCI CHCEME MÍT ZÁKONNÉ PRÁVO!“

Co tedy dělají?
Co dělají gayové? Odpověď do jisté míry závisí na tom, o jakých gayech hovoříme. Na začátek snad stačí říci, že v tom, co dělají lesbické ženy a co dělají homosexuální muži, je evidentně rozdíl, podobný rozdílu mezi tendencemi heterosexuálních žen a mužů. Lesbické ženy jsou obvykle zaměřeny více na partnerství a vztah. Gayové muži jsou promiskuitnější a zaměřují se na fyzickou stránku. Lesbický sex tedy není nutně pohlavním aktem. Některé lesbičky se ovšem vracejí k typu heterosexuálního pohlavního aktu a k simulaci normálního sexu používají plastikové náhražky. Tak se mohou role partnerek střídavě měnit.
Pak musíme oddělit ty homosexuály, kteří zůstávají v dlouho trvajících vztazích. Tento, spíše starší typ, je jiného ražení než mladí muži z ulice. Právě v naší vesnici v Anglii jsou, např. dva muži penzijního věku, které všichni nazývají „těmi hochy“. Podle všeho to jsou homosexuálové. Oba jsou usedlí a značně vážení jak ve svých profesích, tak i ve svém sousedství. Člověka by nikdy nenapadlo, že každou noc jsou venku a loví v místních barech. Nicméně zde je nutno říci, že homosexuální jednání je ohavností, ať už na sebe bere jakoukoli formu. Žádné „mravně vážené“ homosexuální jednání neexistuje. Odvážíme-li se skutečně pohlédnout na ty veliké zástupy promiskuitních homosexuálů mužského pohlaví, pak zjistíme, že to, co tito lidé provádějí, je jen těžko uvěřitelné.

Odlišný druh promiskuity
V těchto souvislostech bychom neměli slovo promiskuitní chápat příliš naivně, jako kdyby neexistoval žádný rozdíl mezi heterosexuální a homosexuální promiskuitou. Ani jedno není biblicky ospravedlněno, ale homosexuální promiskuita je naprosto odlišný fenomén. U promiskuity heterosexuální je, ve většině případů, přítomno alespoň nějaké předstírání „dvoření“ (pozvání na večeři, květiny, bonboniéra, atd.). Dokonce i v „seznamka“ barech, kde se scházejí heterosexuálové (a kde můžete zapomenout na květiny a bonboniéru), lze vidět alespoň nějakou snahu o navázání rozhovoru a romantické atmosféry, ačkoliv snad ve velmi zkrácené formě. Dokonce i v těch nejubožejších projevech heterosexuální promiskuity se stále ještě objevuje proces „namlouvání“, ve kterém dosažení sexuální rozkoše předchází stupňující se pocit sdílené intimity. Proto neexistuje žádné rovnítko mezi promiskuitním světem heterosexuálů a mezi homosexuální saunou.
Květiny a dárky by byly absurdně komické vzhledem k tomu, co se děje v gay barech, saunách a na jiných kontaktních místech. Zadní pokoje jsou většinou opatřeny kabinkami, kde se odehrává orální sex či vzájemná masturbace gayů, kteří se nikdy předtím neviděli. Vzájemný „lov“ gayů bychom asi těžko nahradili slovem „namlouvání“.
Psychoterapeut Joe Brewer, sám homosexuál, říká, že promiskuita mezi homosexály je daleko silnější proto, že tam „není nikdo, kdo by řekl ´ne´ - nikomu tam nepatří ta umírňující role, kterou v heterosexuálním světě hraje žena“. Žena, dokonce i v promiskuitním prostředí, daleko spíše zabrzdí. Právě tato absence zdrženlivosti, představované ženským pohlavím, vytváří ve světě homosexuálních mužů mentalitu, která je pouze a výhradně o chvilkovém sexu a o ničem jiném.
Když tedy hovoříme o této promiskuitě, pak hovoříme o gay barech, kde muži před sebou chlípně tančí a osahávají se. Hovoříme o skupinovém sexu na část večera, kde se muži navzájem neznají ani jmény a pak se skupiny proměňují. Jedná se o sex anální, orální, jakkoli perverzní. Používají se umělé penisy, vibrátory, předměty způsobující bolest, používají se pouta, bití, mrskání a fackování. Je to o kapání horkého vosku na kůži. JE TO O „ROZKOŠI V KRUHU“, COŽ JE HROMADNÝ SEX V DOSLOVNÉM KRUHU MUŽŮ. Je to o „blažených otvorech“ ve stěnách záchodových kabinek, přes které se odehrává anonymní orální sex.
Když dojde na to, co gayové dělají, armádní představitelé jsou připraveni – pokud to bude nutné – zveřejnit veškeré skutečnosti o tom, co se odehrává v kasárnách, když si homosexuálové hrají na vojáky. Podle Newsweeku:
Armádní představitelé shromažďují konkrétní případy homosexuálního jednání v armádě, ve snaze dokázat nespoutanou promiskuitu. Armádní právníci, kteří usilují o zákaz vstupu homosexuálů do armády, podněcují armádní vyšetřovatele, aby dali k dispozici film zachycující vojáky a civilisty z Ft. Hoodu v Texasu, jak SE NAVZÁJEM MASTURBUJÍ NA LATRÍNĚ. Snaha zveřejnit kopii tohoto filmu byla zatím neúspěšná, a vyšší armádní představitel prohlásil, že tento film „je střežen jako zlato z Fort Knoxu“.
Do oblasti mnohem zvrácenější patří tzv.“vodní sport“ a „zlatá sprcha“ (akt močení), pomůcky na výplach pochvy, klystýrové stříkačky, OLIZOVÁNÍ ANÁLNÍHO OTVORU, VYSÁVÁNÍ FEKÁLIÍ a tzv. „pěst“ (kdy je ruka po zápěstí nebo i více zasunuta do konečníku). A POKUD BYCH TO NEČETL ZE SPOLEHLIVÉHO ZDROJE, NIKDY BYCH NEVĚŘIL, že může existovat i taková praktika, jako je „hlodání“, kdy je živý tvor (malý hlodavec) zatlačen do análního otvoru.
Není se tedy co divit, že lékaři jsou pravidelně voláni k léčbě následků podobně nenormálního chování. U HOMOSEXUÁLNÍCH MUŽŮ SE S PROBLÉMY TLUSTÉHO STŘEVA SETKÁVAJÍ NATOLIK ČASTO, ŽE JE JIŽ POJMENOVALI SPECIFICKÝM JMÉNEM „STŘEVNÍ SYNDROM GAYŮ“, který označuje skupinu parazitních, virových a bakteriálních infekcí, obvyklých a rozšířených mezi homosexuálními muži. A to ani nehovoříme o poškození konečníku, k němuž na základě těchto šílených praktik dochází. (Když hlodavec nenajde cestu ven a zahyne, je nezřídka nutný chirurgický zákrok.)
Takže napříště už nepřipusťme podobné výroky o tom, že „to není vaše věc, co gayové sexuálně dělají“. Je to koneckonců naše věc i jako daňových poplatníků. Jen se zeptejte záchranářů ve vašem obvodu, kolik stojí každodenní výjezdy na místa, kde si gayové hráli své perverzní hry. Ohavnosti se mohou odehrávat v soukromí, ale je to veřejnost, kdo potom platí.
KDYŽ SE ČLOVĚK DOZVÍ, CO SI GAYOVÉ NAVZÁJEM PROVÁDĚJÍ, ARGUMENT O NĚJAKÉ VROZENÉ, BIOLOGICKÉ HOMOSEXUÁLNÍ ORIENTACI SE STÁVÁ HROMADOU NAPROSTÝCH NESMYSLŮ. Zapomeňte na ty dojímavé obrázky, které jsou nám předkládány, kde se milující pár homosexuálních stařečků láskyplně stará jeden o druhého. Sex u gayů není ničím jiným než mravní degradací a deformací. Praktikování homosexuality pak přináší své ovoce: perverze vyvolává další perverzi.
A JE ZCELA POCHOPITELNÉ, ŽE GAY AKTIVISTÉ NEMOHOU SNÉST, ZAČNE-LI NĚKDO O TĚCHTO VĚCECH MLUVIT NAHLAS.

Proto o těchto věcech mluvím nahlas: Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve
Z knihy „Hnutí homosexuálů. Boj za lidská práva, nebo propaganda?“ od F.LaGard Smithe, Praha 2004, str.79-83.
F.LaGard Smith je známý křesťanský autor, bývalý profesor práv na Pepperdine University School od Law. Je autorem více než 20 titulů s právní, společenskou a náboženskou tematikou.



TO, JAK SE CHOVAJÍ, NENÍ PŘESNĚ PODLOŽENO (Skóre: 1)
Vložil: paganus v Pátek, 09. únor 2007 @ 11:38:24 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Poněkud se rozcházíme pane Halíku, začínáme mluvit každý o něčem jiném. Já (a to už jsem tu jednou řekl) nezpochybňuji Vámi uvedené praktiky (resp. citované ze Smithovy knihy) a nemyslím si , že by neexistovaly, jen pro mě nejsou důkazem proti homosexualitě, protože postup úvahy pana Smitha a Vašeho shrnutí ve zmíněném letáku shledávám NESPRÁVNÝM.

Smith, to musím přiznat, je ve své knize přesvědčivý, ale přesvědčivý a pravdivý jsou dvě různá slova (jak si všimli už sofisté ve starověkém Řecku) a to druhé pro jeho knihu platí jen z části, nebo velmi málo. Jeho přístup k dané problematice, je sice z části vědecký, jenže hojně využívá nesprávnou metodu: už na začátku vyjevil svůj názor na homosexualitu, tj. sdělil co chce nalézt a tomu celou knihu podřídil, tedy vyzobal z velké části jen to co se mu hodilo a co potvrzovalo jeho předem stanovený závěr: „práva, která homosexuálové žádají, jsou špatná. Jsou nejen špatná, jsou hanebná.“ (Smith 2004, str. 4). Ve své urputné snaze po zostuzení homosexuality se dostává často do sporu s tím, co sám napsal. „Může homosexuál změnit své dispozice? Podle toho, co jsme si až doposud ukázali, odpověď zní: pravděpodobně ne… Homosexuální orientace vychází z nesmírně složité kombinace faktorů, které jsou do lidské psychiky hluboce zapsány.“ (str. 60) a teď se podívejme o dvacet stran dále „KDYŽ SE ČLOVĚK DOZVÍ, CO SI GAYOVÉ NAVZÁJEM PROVÁDĚJÍ, ARGUMENT O NĚJAKÉ VROZENÉ, BIOLOGICKÉ HOMOSEXUÁLNÍ ORIENTACI SE STÁVÁ HROMADOU NAPROSTÝCH NESMYSLŮ.“ (str. 83) jinými slovy: panu Smithovi se z mlhavé kombinace faktorů vylouplo zcela jasné: homosexualita je plodem hříchu, hříšného rozhodnutí pro nemravný způsob života, které zaplétá jedince stále hlouběji do hříchu.
Nyní k samotným kapitolám Co tedy dělají? (str. 80) a Odlišný druh promiskuity (str. 81). Nalezneme zde opět pečlivě ukrytý způsob argumentace, jaký se prolíná celou knihou: předem stanovený závěr, který se (i za cenu určitého pokřivení skutečnosti) urputně dokazuje. Závěr zní: „…homosexuální jednání je ohavností, ať už na sebe bere jakoukoli formu. Žádné „mravně vážené“ homosexuální jednání neexistuje.“ Hezky shrnuto, vše podřízeno obludné stavbě metafyzické morálky absolutních pravd, to pro případ, kdyby nějací homosexuálové vybočovali z následujícího popisu „homosexuálních ohavností“, které jsou ve skutečnosti ohavnostmi lidskými, ať už homo- nebo hetero-, ačkoliv se nám autor snaží namluvit něco jiného. Prý i nejubožejší druh heterosexuální promiskuity v sobě obsahuje cosi jako romantiku, namlouvání a hlavně: ženský faktor, mající působit jako jakási mravní brzda. O tomto tvrzení pochybuji a téměř s jistotou je nesprávné- namlouvání na E 55? V nočním klubu? Na swingers party? O brzdícím ženském faktoru se dá mluvit jen v případě běžných vztahů, ne v případě prostituce. Odmítá mě? Jdu jinam, trh je přeci obrovský a nedostatkem rozhodně netrpí, někdo povolný se vždy najde. (to je jen příklad, nehovořím z vlastní zkušenosti- to jen pro případ nějakého toho škatulkování). Přestože je na začátku kapitoly Co tedy dělají masa homosexuálů roztříděna na lesbičky („Lesbické ženy jsou obvykle zaměřeny více na partnerství a vztah.“), na gaye žijící v dlouhotrvajícím svazku, a na „ty ostatní“, Smith je v následující kapitole opět splácá dohromady a výčet praktik je pak nepřímo napasován na VŠECHNY HOMOSEXUÁLY, BEZ PATŘIČNÉHO PODLOŽENÍ DŮKAZY- JE TO JEN HYSTERICKÝ VÝKŘIK.

Nu, a ten samý problém je i ve Vašem letáku. Když napíšete: oni běžně dělají, pak oni znamená všichni homosexuálové, běžně, tj. bez výjimky a pravidelně dělají to.. a to… a to… Jenže ta věta stojí na vodě a má zřejmě jediný účel, křičet: homosexualita se mi nelíbí a tady máte „důkaz“; někdo už se chytí a když se hraje na xenofobií strunku lidské povahy dostatečně dlouho, tak nějaký úspěch se prostě dostavit musí.


]


Re: TO, JAK SE CHOVAJÍ, NENÍ PŘESNĚ PODLOŽENO (Skóre: 1)
Vložil: joker v Pátek, 09. únor 2007 @ 11:48:27 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Dobře napsáno, díky. Souhlasím se závěrem, vidím to velmi podobně.

joker


]


Re: TO, JAK SE CHOVAJÍ, NENÍ PŘESNĚ PODLOŽENO (Skóre: 1)
Vložil: reader v Pátek, 09. únor 2007 @ 14:50:25 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
obdivuji vas, ze jste shopen touto problematikou se tak do hloubky zabyvat (viz napr. citaty z knihy), ja bych na to nemel ani zaludek, silu a ani cas. pravdepodobne bych se po par strankach rozlitil tak, ze bych knihu hodil do nejblizsi popelnice. obvykle nemam ani silu sformulovat odpoved na nejakou serafimovu hlasku. diky moc.


]


Tak jste se našli a sjednotili homosexuálové. Nač to tajit? (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Pátek, 09. únor 2007 @ 15:39:29 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Tak jste se našli (- Paganus, Reader, Joker) a sjednotili, pánové (či dámy) homosexuálové? Nebo zatím jen bisexuálové, bez specializace?


]


I zdánlivě platonická homosexualita je zvrhlost (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Pátek, 09. únor 2007 @ 20:32:23 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
I zdánlivě platonická homosexualita je zvrhlost a hnusí se Pánu Bohu, neboť jde o zvrhlou touhu po sexu s osobou stejného pohlaví, i když dotyčnému zvrhlíkovi není skrze okolnosti dopřáno své ohavné touhy plně zrealizovat.

I ohavnost pouze ve fantazii, v myšlenkách a touhách je ohavností, smrtelným hříchem. Nezpůsobuje však zlo společnosti, ale jen duši hřešícího.

Informoval Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve


]


Re: TO, JAK SE CHOVAJÍ, NENÍ PŘESNĚ PODLOŽENO (Skóre: 1)
Vložil: paganus v Pátek, 09. únor 2007 @ 22:58:04 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Děkuji Vám pánové jokere a readere za projevené uznání. Readere, co říkáte o čtení Smithovy knihy jsem si myslel také, ale nakonec se mi to četlo docela snadno. Smith totiž (ne sice všude) projevuje určitou míru taktu, velkého rozhledu a značného řečnického umění, neříkám, že bych s ním souhlasil, nebo že by změnil moje názory ohledně homosexuality, to co se mu podařilo, bylo poskytnutí určitého vhledu do mysli odpůrce homosexuálů.

Pane Halíku, už to vypadalo na docela slušnou debatu a Vy to takhle zatlučete, Váš druhý příspěvek (I zdánlivě platonická homosexualita je zvrhlost) beru, ale pro všechna příští: buď reagujte věcně, nebo vůbec ne. Potlačte, prosím, svou vášeň po stigmatizování odpůrců, hodící se tak možná do hospod nejnižší kategorie, ale ne na diskusní portál.

Podle Vaší nynější reakce (plus to co jsem od Vás četl v jiných článcích), soudím, že jste mnohem radikálnější než Smith, tomu vadí „jen“ homosexuální jednání, nikoliv homosexuální orientace (je to však dosti nešikovný způsob, ale o tom až jindy). Jestli dovolíte začnu trochu zeširoka: Vy se nám tady snažíte podsunout, jak je homosexualita škodlivá, veškeré homosexuální jednání (už jen proto, že pochází od člověka s homosexuální orientací) odporné, jednání gay aktivistů nemá daleko k celosvětové konspiraci a mnoho jiného. Co jsem si všiml, tak Vy, odpůrci homosexuality, vždy začínáte tvrzením o nepřirozenosti homosexuality, odvoláváte se na jakousi zřejmost rozumu- je rozumné štítit se homosexuality. Použiji opět Smithovu knihu, protože je to nejsystematičtější soubor antihohomosexuálních „důkazů“ jaký mám v této chvíli po ruce. Autor operuje s tím co je a není přirozené: soulož mezi osobami stejného pohlaví je nepřirozená proto, že muž je určen pro ženu a žena pro muže. No a je to, vše je nad slunce jasné, homosexualita prostě neobstojí. Jenže: tady se odvozuje přirozenost podle běžného účelu orgánů (údů) vyplývajícího z toho, že penis je obecně kompatibilní s vagínou, popř. bůh stvořil muži ženu a basta. Podle tohoto měřítka by pak existovala spousta náboženských praktik, které jsou podle takto stanoveného měřítka nepřirozené- celibát, askeze… Pak by jsme tu měli dvojí nepřirozenost: správnou a nesprávnou, jenže na začátku bylo řečeno: přirozené= správné, nepřirozené= nesprávné. Nevěřím, že by existovala nějaká uspokojivá definice přirozenosti a pokud by byla vytvořena, obsahovala by takovou míru abstraktnosti, že by byla k ničemu. Zkrátka přirozenost je krátká na to, aby se stala nadkonfesijní zbraní proti homosexualitě, to tuší i Smith a proto se u něj objevuje otázka normality a abnormality, mluvíme li o heterosexuálovi, máme na mysli jeho orientaci, tudíž zapadá do normality. Říkáme-li homosexuál, máme na mysli jeho homosexuální jednání a zapadá tak do našeho „instinktivního“ citu pro abnormalitu. (str. 43) Co jsem v předchozích větách parafrázoval je zjevný nesmysl, protože co nám jako první vytane na mysli při vyřčení těch slov je: „je na holky“, „je na kluky“. Normalita je další termín, který všichni s chutí a často používáme a když se nás někdo zeptá co to znamená, tak v lepším případě přiznáme, že nevíme, nebo v horším řekneme dotyčnému ať jde někam a neotravuje nás něčím tak zřejmým (to ví přece každý ňouma!).
Když se i normalita ukázala jako nevhodná co nám zbývá, abychom svět přesvědčili o odpudivosti homosexuality? Je tu nástroj, jehož kořeny sahají více jak dva tisíce let do minulosti: morálka, ale ne jen tak ledajaká- scholastická morálka přesných definic, založená více na odkazu Platona a Aristotela (a hlavně jejich žáků) než bible. (blíže se vyjádřím zítra, už usínám)

Stejně nejisté, jako předchozí pojmy je i Smithovo tvrzení, že žádné homofobní jednání neexistuje (on je to totiž výmysl homosexuálů). Byl bych ohledně takových soudů opatrný protože není možné rozhodnout, zda bible vytváří „svatý“ mravní odpor k homosexualitě, nebo je-li pouze zástěrkou a ospravedlněním xenofobního jednání.

Doufám, že zítra to celé dokončím.


]


Re: TO, JAK SE CHOVAJÍ, NENÍ PŘESNĚ PODLOŽENO- Volume 3 (Skóre: 1)
Vložil: paganus v Sobota, 10. únor 2007 @ 22:50:27 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Dnes jsem se o sobě dozvěděl, že jsem propagátorem sodomské homosexuality (v komentáři k článku: Liberálněcharismatickokatolický svůdce), tento výrok svědčí o poněkud zpozdilém zacházení se slovy a také o zarputilé snaze získat převahu podpásovými (a nepravdivými) výroky. No nic, dnes konečně dokončím to, co jsem včera začal a věnuji to Vám, pane Halíku.

Včera jsem opomenul jeden z „racionálních“ důkazů oprávněnosti odporu k homosexualitě: jak by mohla existovat homofobie, která je tak často spojována s náboženským fundamentalismem a tudíž s náboženstvím, když antihomosexuální zákony existovaly i v tak ateistických režimech, jako byly ty komunistické a nacistické (plus fašistické)? Když jsem toto četl u pana Smitha, vzpomněl jsem si na knihu G. Lipovetskeho: Soumrak povinnosti. Tam se říká zhruba toto: Do příchodu osvícenství vládla Evropě morálka teocentrická, založená na teologii, která hlásala, že „ctnost vládne toliko skrze víru“ mimo písmo svaté a boží bázeň je možné dospět jen k pobloudilosti a hříchu. Moderní myslitelé podřízenost morálky vůči náboženství zavrhli, nová morálka se neměla zakládat na zjevených pravdách, ale měla stát na humanismu a racionalismu. Jenže jak se ukázalo, osvícenci se z křesťanské morálky nedokázali úplně vymanit, vyhlásili sice subjektivní práva člověka (např. právo na štěstí), ta však vyvažovala idealizace povinnosti. Celé 19. století byly velebeny ideály povinnosti vůči sobě i bližním, ideál úplného sebezapření. Povinnost nebyla výhradní doménou liberální demokracie, přejala jí nacionalistická, antiracionalistická a antimaterialistická hnutí, která pěla ódy na organickou solidaritu, na podřízenost jedince národnímu kolektivu, na požadavek úplné oběti (Soumrak povinnosti, str. 27- 32). Odpor k homosexualitě tak má společného jmenovatele, ať už jde o křesťany, nebo ateisty- morálku založenou na metafyzice.

Co je metafyzika se nedá vysvětlit na několika řádcích, popravdě není to úplně dořešené téma. Původně, jak to vyjádřil Aristoteles, to měla být věda zkoumající jsoucno jakožto jsoucno, tedy: co to znamená, když něco JE. Od tohoto původně prostého účelu se brzy upustilo pod vlivem platónského učení o dvou světech: jedině pravém a skutečném světě idejí a zavrženíhodném světě zdání (nazývaném vězení duše)- materiálním světě. To, jak metafyzika poznamenala křesťanskou metafyzickou morálku, poprvé vyjádřil F. Nietzsche v Soumraku model: „Nepřirozená morálka… se obrací právě proti pudům života- je hned skrytým, hned halasným a drzým odsouzením těchto instinktů. Říkajíc bůh hledí na srdce, odmítá nejspodnější a nejvyšší žádosti života a pojímá boha jako nepřítele života…“ Nietzscheho je nutné brát s rezervou, ale to co vyjádřil: morálka je utopie a falešné svědomí, zakrnění života, maskování zájmů a zastírání nemorálních vášní halasným odsuzováním jiných, podnítilo myslitele 20. století, aby podrobili metafyzickou morálku kritickému zkoumání. Podle mého názoru je k tomuto tématu velmi dobrá kniha od Ericha Fromma: Mít, nebo být. Metafyzika a metafyzické myšlení spadá do modu vlastnění, protože užívá logiku pro svět nad tím naším a dělá z událostí a jevů v našem životě (jako je ctnost a správné jednání) předměty, které lze vlastnit, přežvýkané výroky o nichž se nesmí pochybovat. „Bůh, původně symbol nejvyšší hodnoty… se stává ve vlastnickém modu víry idolem. Podle proroků je idol věcí, kterou sami vytváříme a do níž projikujeme své vlastní síly… podřizujeme se tedy vlastnímu výtvoru… idol může být opěvován jako kníže milosrdenství, ale jeho jménem lze spáchat jakýkoliv zločin… Víra ve vlastnickém modu je berlou pro ty, kteří chtějí být v souladu se životem, aniž se odváží sami hledat.“ (Mít, nebo být, str. 60) a teď něco speciálně pro Vás, pane Halíku: Kapitola Hřích a odpuštění: „…neposlušnost vůči božím přikázáním je hříchem… lidé se musí naučit bát autority, a to nejen v osobě strážce… občané musí svůj strach internalizovat a poslušnost přetvořit na mravní a náboženskou kategorii, na hřích… Souhrnně řečeno: ve vlastnickém modu, a tedy v autoritativní struktuře, je hřích neposlušností a je překonán pokáním- trestem- novou podřízeností. V modu bytí, v neautoritativní struktuře, je hříchem nevyřešené odcizení, jež je překonáno plným rozvinutím rozumu a lásky, sjednocením.“ (str. 142-147)
Proto, pane Halíku neberu ani Vaši morálku za konečně platný argument pro nevhodnost homosexuality, protože jak napsal F. Nietzsche: „Skutečnost ukazuje nám rozkošné bohatství typů, hojnost marnotratné hry a proměny forem: a nějaký… moralista praví k tomu: Ne člověk by měl být jiný?... Ví vůbec… jaký by měl býti? Namaluje sebe na stěnu a dí k tomu ecce homo!“ (Soumrak model)

„Tak vzniká strašný fenomén tzv. fundamentalismu, v němž se myšlenky, vyrostlé kdysi z nejčistší aktivity lidského rozumu i srdce, stávají svěrací kazajkou jakékoliv nové lidské aktivity.“ Milan Machovec: Smysl lidské existence, Praha 2006, str. 51.


]


Stránka vygenerována za: 0.27 sekundy