Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 236, komentářů celkem: 429552, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 426 návštěvník(ů)
a 0 uživatel(ů) online:


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116473137
přístupů od 17. 10. 2001

Nebezpečná učení: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu
Vloženo Sobota, 30. prosinec 2006 @ 12:35:40 CET Vložil: Bolek

Kritika bludů poslal Seraphim

Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií Pannou je nekonečně velký.
Duch svatý je Bůh, třetí osoba Boží Trojice. Maria je pouhým člověkem, Bohu věrnou ženou, která počala a porodila lidství Ježíše Krista. Kristus i když se narodil jako člověk, tak zůstal Bohem, druhou osobou Boží Trojice. Protože Kristus zůstal Bohem, tak jen a pouze kvůli tomu pravoslavní a katolíci označují Marii termínem matka Boží, Bohorodička.

Podle slov Pána Ježíše ze 3.kapitoly Janova evangelia dochází ke znovuzrození do stavu Božího dítěte skrze Ducha svatého.
Kdo nebyl skrze Ducha svatého znovuzrozen, ten ještě není křesťanem.
Evangelium sv.Jana, 3.kapitola:


1 Mezi farizeji byl člověk jménem Nikodém, člen židovské rady.
2 Ten přišel k Ježíšovi v noci a řekl mu: "Mistře, víme, že jsi učitel, který přišel od Boha. Neboť nikdo nemůže činit ta znamení, která činíš ty, není-li Bůh s ním."
3 Ježíš mu odpověděl: "Amen, amen, pravím tobě, nenarodí-li se kdo znovu, nemůže spatřit království Boží."
4 Nikodém mu řekl: "Jak se může člověk narodit, když už je starý? Nemůže přece vstoupit do těla své matky a podruhé se narodit."
5 Ježíš odpověděl: "Amen, amen, pravím tobě, nenarodí-li se kdo z vody a z Ducha, nemůže vejít do království Božího.
6 Co se narodilo z těla, je tělo, co se narodilo z Ducha, je duch.
7 Nediv se, že jsem ti řekl: Musíte se narodit znovu.
8 Vítr vane kam chce, jeho zvuk slyšíš, ale nevíš, odkud přichází a kam směřuje. Tak je to s každým, kdo se narodil z Ducha."
9 Nikodém se ho otázal: "Jak se to může stát?"
10 Ježíš mu řekl: "Ty jsi učitel Izraele, a tohle nevíš?
11 Amen, amen, pravím tobě, že mluvíme o tom, co známe, a svědčíme o tom, co jsme viděli, ale vy naše svědectví nepřijímáte.
12 Jestliže nevěříte, když jsem vám mluvil o pozemských věcech, jak uvěříte, budu-li mluvit o nebeských?
13 Nikdo nevstoupil na nebesa, leč ten, který sestoupil z nebes, Syn člověka.
14 Jako Mojžíš vyvýšil hada na poušti, tak musí být vyvýšen Syn člověka,
15 aby každý, kdo v něho věří, měl život věčný.
16 Neboť Bůh tak miloval svět, že dal svého jediného Syna, aby žádný, kdo v něho věří, nezahynul, ale měl život věčný.
17 Vždyť Bůh neposlal svého Syna na svět, aby soudil, ale aby skrze něj byl svět spasen.
18 Kdo v něho věří, není souzen. Kdo nevěří, je již odsouzen, neboť neuvěřil ve jméno jednorozeného Syna Božího.
19 Soud pak je v tom, že světlo přišlo na svět, ale lidé si zamilovali více tmu než světlo, protože jejich skutky byly zlé.
20 Neboť každý, kdo dělá něco špatného, nenávidí světlo a nepřichází k světlu, aby jeho skutky nevyšly najevo.
21 Kdo však činí pravdu, přichází ke světlu, aby se ukázalo, že jeho skutky jsou vykonány v Bohu."

Dle slov Pána Ježíše v Jan 3,5 Ježíš odpověděl: "Amen, amen, pravím tobě, nenarodí-li se kdo z vody a z Ducha, nemůže vejít do království Božího."

K novému - věčnému životu se my křesťané rodíme z Ducha svatého, nikoliv z Marie Panny. Takže Duch svatý je pak naší porodní matkou. Staneme-li se však znovuzrozenými křesťany, pak jsme se stali bratry a sestrami Ježíše Krista a to znamená, že jsme se jistým způsobem automaticky stali také dětmi Panny Marie. Marie nás neznovuzrodila, neporodila. Marie porodila jen a pouze Ježíše Krista. Avšak kdo je znovuzrozením a konáním Boží vůle bratrem a sestrou Ježíše Krista, ten je automaticky i dítětem, síměm Panny Marie, ženy z Genesis 3,15 a ze Zjevení 12,17. O znovuzrozeném automaticky platí to, co řekl umírající Pán Ježíš apoštolu Janovi: "Hle, matka tvá". NIC VÍC, ŽÁDNÝ TAJEMNĚ SKRYTÝ ĎÁBELSKÝ OKULTISMUS V TOM NEVIDÍM. Okultismus vidím jen a pouze ve Fatimě a v Medžugorji, kde se dle mého vědomí a svědomí biblická Panna Marie nezjevila. Zjevila se tam pouze její falešná kopie, doprovázená i komplexem ďáblem zinscenovaných zázraků. Podobně jako kouzelníci v Egyptě dokázali okopírovat některé Mojžíšovy zázraky, stejně tak je tomu i ve 20.století ve Fatimě a Medžugorji. Proč? To jsem vysvětlil už v jiném komentáři k článku na: http://granosalis.cz/article.php?thold=0&mode=nested&order=0&sid=6101 Styl obou těchto zjevení je velmi profesionální, ale je to styl farizejského ANO i NE zároveň. Ve Fatimském zjevení se pravdivě mluví o Pekle plném lidí, ale vzápětí jsou křesťané tímto zjevením nabádáni, aby toto Peklo svými modlitbami fatimsky pozměněného růžence zcela vyprázdnili. Cílem je tedy nastolit mezi katolíky modernistickou bludnou víru v liduprázdné Peklo.
Medžugorje opakuje toto ANO i NE zároveň ohledně Pekla. Zároveň připravuje nástup vládnoucího islámu do Evropy, když tvrdí, že nekřesťanští muslimové vstupují smrtí do Nebe. Nápadné je i to, že Fatima je také název nejoblíbenější dcery (či manželky-prosím upřesněte mě) zakladatele islámu Mohameda.
Informoval Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve


"Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu" | Přihlásit/Vytvořit účet | 39 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Sobota, 30. prosinec 2006 @ 14:42:17 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Evangelium sv. Lukáše, 1. kapitola:
(ekum)
1,46 Maria řekla: "Duše má velebí Pána
1,47 a můj duch jásá v Bohu, mém spasiteli,
1,48 že se sklonil ke své služebnici v jejím ponížení. Hle od této chvíle budou mne BLAHOSLAVIT všechna pokolení,
1,49 že se mnou učinil veliké věci ten, který je mocný. Svaté jest jeho jméno
(kralicky)
1,46 Tedy řekla Maria: Velebí duše má Hospodina,
1,47 A veselí se duch můj v Bohu, spasiteli svém,
1,48 Že vzezřel na ponížení děvky své; neb aj, od této chvíle BLAHOSLAVITI mne budou všickni národové.
1,49 Neboť mi učinil veliké věci ten, kterýž mocný jest, a svaté jméno jeho,

Proto si myslím, že kde národy či lidská pokolení blahoslaví falešnou kopii Marie, tam se Církev Kristova potápí ke dnu.
Kde národy či lidská pokolení blahoslaví pravou biblickou Marii, tam Církev Kristova vzkvétá.

Dnes se buď biblická Marie neuctívá vůbec - zejména u protestantů, ale i u některých jiných; nebo se uctívají falešná zjevení, vidění, proroctví údajné Marie z Fatimy a z Medžugorje.
Styl obou těchto zjevení je velmi profesionální, ale je to styl farizejského ANO i NE zároveň. Ve Fatimském zjevení se pravdivě mluví o Pekle plném lidí, ale vzápětí jsou křesťané tímto zjevením nabádáni, aby toto Peklo svými modlitbami fatimsky pozměněného růžence zcela vyprázdnili. Cílem je tedy nastolit mezi katolíky modernistickou bludnou víru v liduprázdné Peklo. Fatimský přídavek k růženci zní: "Pane Ježíši odpusť nám naše hříchy, uchraň nás od pekelného ohně a PŘIVEĎ DO NEBE VŠECHNY DUŠE, ZVLÁŠTĚ TY, KTERÉ TVÉHO MILOSRDENSTVÍ NEJVÍCE POTŘEBUJÍ." To co jsem zvýraznil velkými písmeny pokládám za blud, neboť katolíky modlící se růženec to svádí k víře v liduprázdné Peklo. Proč prosit Pána Ježíše, aby přivedl do nebe všechny duše, když Kristus řekl, že mnoho lidí půjde po široké cestě vedoucí do zavržení? Je třeba modlitebně zápasit za obrácení konkrétních lidí v konkrétních národech. Obrácení všech do jednoho, čili vyprázdnění Pekla však Kristus neslíbil. I větu ZVLÁŠTĚ TY, KTERÉ TVÉHO MILOSRDENSTVÍ NEJVÍCE POTŘEBUJÍ pokládám za záměrně matoucí. Milosrdenství Boží přece potřebuje úplně každý člověk, neboť každý je nesvatým, každý je hříšníkem, každému chybí sláva Boží - čili věta je opět zamaskovaným bludem liduprázdného Pekla.

Medžugorje opakuje toto ANO i NE zároveň ohledně Pekla. Zároveň připravuje nástup vládnoucího islámu do Evropy, když tvrdí, že nekřesťanští muslimové vstupují smrtí do Nebe. Nápadné je i to, že Fatima je také název nejoblíbenější dcery (či manželky-prosím upřesněte mě) zakladatele islámu Mohameda.

Jsem přesvědčen, že mnozí pravoslavní a katoličtí svatí měli pravá vidění biblické Panny Marie. Současně měli i nepravá vidění údajné Panny Marie. Skrze znalost Bible, zkušenost jejich moudrých učitelů, trpělivou modlitební prosbu k Bohu o pomoc při rozlišování duchů, rozeznali ďábelského vetřelce a falešná vidění odmítli. Pravá vidění, která byla v souladu s Písmem svatým si samozřejmě podrželi. Z poslední doby je v Česku nejznámější italský svatý P.Pio z Pietrielciny. Ten míval vidění pravé i falešné Marie, pravého i falešného Krista. Včas odlišil padělek od pravdy. Ve Fatimě a v Medžugorji však ke svatému rozlišování nedošlo, vše je přijímáno - háček i s navijákem. Fatimské omyly schválila, Bohu žel, i papežova autorita. Teologicky to sice nebylo schválení ex catedra čili neomylně, přesto však napáchalo a páchá mnoho škody.
Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve



Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu (Skóre: 1)
Vložil: Pastýř v Sobota, 30. prosinec 2006 @ 19:20:35 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Několik společných bodů by se - podle katolické tradice - snad našlo:

1) Maria slyší modlitby od mnoha lidí současně a odevšad,

2) Maria přivádí údajně k Bohu,

3) Maria je údajně počata bez hříchu,

4) Maria údajně vstoupila na nebe (nikoliv byla vzata),

5) Maria se údajně za nás přimlouvá v nebi,

6) Maria má v nebi královský titul.


Stejně tady - jako náš Pán a Král, který vystoupil na nebesa, je jediný všudypřítomný a bez hříchu, přimlouvá se za nás v nebi a je cestou k Bohu - pak i katolická Paní je Královna, která je počata bez hříchu, slyší modlitby všude a ode všech, vstoupila na nebe, oroduje za nás v nebi a přivádí katolíky k Bohu.

Mýlím se?

Pastýř




Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; (Skóre: 1)
Vložil: mk (miliko(a)atlas.cz) v Neděle, 31. prosinec 2006 @ 07:21:33 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
K bodu č. 4 o marii:
Pohleď do Wikipedie (nebo do seznamu svátků) a zjistiš, že Marie na nebe nevstouila, jak se domníváš, ale Wikipeida uvádí:

Slavnost Nanebevzetí Panny Marie katolická církev slaví 15. srpna (pod heslem Dogma o nanebevzetí Panny Marie),
další heslo
Nanebevstoupení uvádí slova :
výstup Ježíše Krista na nebesa čtyřicet dní po jeho vzkříšení (viz Velikonoce). Událost zaznamenávají Skutky apoštolů v 1. kapitole. V pravoslaví je svátek součástí cyklu dvanácti velkých svátků.
Nanebevstoupení Páně připadá vždy na čtvrtek, avšak v některých oblastech se slaví až následující neděli ....
Miro


]


Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; (Skóre: 1)
Vložil: Pastýř v Neděle, 31. prosinec 2006 @ 11:59:14 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zkus se jen podívat, kolik kostelů nese název "nanebevstoupení Panny Marie" :-)


]


Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Neděle, 31. prosinec 2006 @ 15:34:46 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
Můžeš mi nějaký jmenovat?


]


Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií;žádný kostel s nanebevstoupením (Skóre: 1)
Vložil: mk (miliko(a)atlas.cz) v Pondělí, 01. leden 2007 @ 09:54:09 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mohl bych si dělat práci a hledat kostely s chybným názvem Nanebevstoupení Marie. Nemusím to dělat. Ani jeden se tak jmenovat nemůže. Jen Nanebevzetí.
Církevní stavitelé i správa církve není tak roztržitá, aby nesprávný název zaváděla.
Ale když je to zajímavé, podíval jsem se na internet, do seznamu kostelů. Podařilo se mi to jen v Pražském a Plzeńském.
Pražská oblast má 37 kostelů s názvem Nanebevzetí Panny marie, druhá je Plzeňská, která má 16 takových kostelů, jmenovitě v obcích:
Bezdružice - Bublava - Chlum sv. Maří -
Karlovy Vary Stará Role - Kynšperk - Němčice -
Planá - Plasy - Plzeň (město) -
Poběžovice - Přeštice - Seč - Tachov -
Těnovice - Týnec - Žalmanov

V ostatních biskupstvích neuvádějí jména kostelů, kde se slouží, ale jen jména obcí, nebo si do stránky nedali seznam bohslužeb.
Kdo by chtěl brouzdat po biskupstvích, uvádím jejich opis s adresami:

1.Českou církevní provincii tvoří:
•Arcibiskupství pražské , www.apha.cz
•Biskupství českobudějovické , www.bcb.cz
•Biskupství královéhradecké , www.diecezehk.cz
•Biskupství litoměřické , www.biskupstvi-ltm.cz
•Biskupství plzeňské, www.bip.cz
2. Moravskou církevní provincii tvoří:
•Arcibiskupství olomoucké , www.ado.cz
Biskupství brněnské , www.biskupstvi.cz
•Biskupství ostravsko-opavské , www.doo.cz

Miro




]


Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Neděle, 31. prosinec 2006 @ 11:18:01 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
Mýlíš :-)


]


Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu (Skóre: 1)
Vložil: Pastýř v Neděle, 31. prosinec 2006 @ 11:54:24 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
V čem?


]


Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Neděle, 31. prosinec 2006 @ 15:36:57 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
2) Maria přivádí údajně k Bohu - pokud přivádíš k Bohu ty, proč by nemohla Maria?

4) Maria údajně vstoupila na nebe (nikoliv byla vzata) - Maria byla vzata, nevstoupila do nebe, neboť není Bůh a nikdy Bohem nebude

6) Maria má v nebi královský titul - co myslíš, že to označuje? Rád ti pak zodpovím, co si myslím já, že to označuje.


]


Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu (Skóre: 1)
Vložil: Pastýř v Neděle, 31. prosinec 2006 @ 16:13:33 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
2) ani já nemohu nikoho přivést k Bohu (to může jen Duch svatý, jehož mohu být pouze nástrojem), ale rozhodně ne po své smrti, kdy budu duchem zemřelého, stejně jako Marie. A pokud duch zemřelého někam přivádí, pak to není ani "duch tohoto zemřelého" a není to ani k Bohu s velkým "B". Jinak věřím, že duch po smrti existuje.

3) Názvy katolických kostelů tomu odporují a navíc nikde v Písmu není, že by Marie byla vzata v těle do nebe nebo že by byla již vzkříšena z mrtvých.

6) Královna je ta, co kraluje. Nevím o tom, že by Boží království mělo královnu. V Písmu o tom nečtu. Jako žena je rovna muži, tak královna je ve své bytosti rovna králi. Marie je pouhá, zemřelá boží služebnice, která čeká na své vzkříšení.


]


Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Neděle, 31. prosinec 2006 @ 16:44:44 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
ad 2) ani ona tedy nemůže nikoho přivést k Bohu, to může jen Duch svatý, jehož může být pouze nástrojem, ale i po její "smrti" ("kde je, smrti, tvé vítězství?"), kdy pro naše spojení v jednom Těle Duch svatý stále působí v tomto těle pro vítězství toho kterého konkrétního svatého, vč. Marie (srov. 1 Kor 12,26).

"A pokud duch zemřelého někam přivádí, pak to není ani "duch tohoto zemřelého" a není to ani k Bohu s velkým "B". Jinak věřím, že duch po smrti existuje."
1. Bůh je Bohem živých
2. i "zemřelý" (dle mého však navěky živý před Hospodinem) nemůže činit sám ze sebe nic, nýbrž je nástrojem Ducha, který pro Kristovo vítězství naplňuje a pohybuje celé Tělo a to obdarování, které měl ten který konkrétní svatý pro budování Církve - Těla Kristova zde na zemi se smrtí (tedy předstoupením před Hospodinovu tvář) neztratí, a největším obdarováním svatého zde na zemi i v nebi je "darovat" Krista druhým, samozřejmě pouze skrze působení Ducha

ad 3) chci znát konkrétně nějaký takový kostel, který nese ve jménu, že Maria "vstoupila" na nebe

ad 6)

Řím 5,17: "ti, kteří přijímají hojnost milosti a darované spravedlnosti, budou vládnout v životě věčném skrze jednoho jediného, Ježíše Krista."

2 Tim 2,12: "Jestliže s ním vytrváme, budeme s ním i vládnout."

Zj 22,5 "...neboť Pán Bůh bude jejich světlem a budou s ním kralovat na věky věků."

Mt 20,25-28 "Ale Ježíš si je zavolal a řekl: "Víte, že vládcové panují na národy a velicí je utlačují. Ne tak bude mezi vámi: kdo se mezi vámi chce stát velkým, buď vaším služebníkem; a kdo chce být mezi vámi první, buď vaším otrokem. Tak, jako Syn člověka nepřišel, aby si dal sloužit, ale aby sloužil..."

Lk 1,38 Maria řekla: "Hle, jsem služebnice Páně..."

Zkus rozjímat nad těmito slovy, snad pochopíš (a já věřím, že ano), o jakou královskou hodnost u Marie (a podobně u ostatních spravedlivých v "nebi") se jedná. Pokojný večer tobě, Pastrýři!


]


Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu (Skóre: 1)
Vložil: Pastýř v Neděle, 31. prosinec 2006 @ 18:40:05 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý příteli, Lukine,

asi Tě, žel, budu muset zarmoutit, ale kontakty s duchy zemřelých nerozvíjím a nemám s nimi žádné společenství ani obecenství. Dokonce věřím, že to Bůh zakazuje. On je zajisté Bohem živých, ale zemřelý zůstane do vzkříšení - z pohledu pozemského života - mrtvým (nekros). Daný verš ukazuje ke vzkříšení a Pán Ježíš na základě Tóry tímto argumentuje saduceům, kteří ve vzkříšení nevěří. Žádné obecenství živých a mrtvých nerozvíjí.

Mk 12,26 A pokud jde o mrtvé, že vstanou, nečetli jste v knize Mojžíšově, ve vyprávění o hořícím keři, jak Bůh Mojžíšovi řekl: 'Já jsem Bůh Abrahamův, Bůh Izákův a Bůh Jákobův'?
Mk 12,27 On přece není Bohem mrtvých, nýbrž Bohem živých. Velmi se mýlíte!"


Jinak několik z vícero odkazů o kostelu nanebevstoupení Panny Marie je zde:
http://www.hrady.cz/index.php?OID=1856
http://www.valtice.cz/detail.aspx?id=113
http://www.opava-city.cz/smv2/P-Maria.htm

Shodněme se tedy, že Marie přivádí katolíky k Pánu katolíků a Duch svatý přivádí protestanty k Pánu protestantů. Jsme tudíž příslušníky zcela neslučitelných náboženství mezi kterými není možné duchovní jednoty.

S pozdravem a přáním Božího požehnání do Nového roku přeje,

Pastýř





]


Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Neděle, 31. prosinec 2006 @ 19:20:19 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Ďáblem vylhané představy nebiblické Marie samozřejmě vedou do Pekel.
Biblické informace o Panně Marii jsou nám příkladem živé víry, hodné následování.

Myslím si, že 12. kapitola Zjevení je o spasené Panně Marii v Nebi a vzpomínkou na to jak tato žena v minulosti porodila Ježíše Krista. Možná to je i biblickým důkazem jejího nanebevzetí či nanebevstoupení, které způsobil Bůh, aby ji odměnil dříve než nás na konci světa. Byla přece jen porodem Božího Syna ženou výjimečnou, tak proč by jí Bůh nemohl prokázat vyjímečnou milost dřív než ostatním? Vždyť muži Enoch a Eliáš také zakusili výjimku.

Myslí si Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve
Myslím si to proto, že jsem na to přišel nezávisle na autoritativní teologické tradici protestantů, katolíků i pravoslavných. Hledal jsem pravdu, modlil se za ni, postil se za ni a po 20 letech hledání si myslím právě toto.


]


Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; kostely Nanebevzetí (Skóre: 1)
Vložil: mk (miliko(a)atlas.cz) v Pondělí, 01. leden 2007 @ 10:13:05 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pastýři,
pouze v stránce http://www.hrady.cz/index.php?OID=1856 napsali slovo Nanebevstoupení. Mohou se mýlit, vždyť to nepsali církevní příslušníci, ale turisti. Tedy je to přepsání. V ostatních dvou odkazech je jasně napsané Nanebevzetí (v Opavě a Valticích).
Více jsem napsal před chvilkou, a je to v příspěvku o kousek vedle:

Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií;žádný kostel s nanebevstoupením
Od mk (miliko(a)atlas.cz) v Pondělí, 01. leden 2007 v 10:54:09 CET.
A jestli hledáš kostel, ve kterém je v názvu slovo Nanebevstouení, takový je - Nabebevstoupení Páně (tedy Pána Krista), v obci Nové Sedlo v biskupství Plzeňském.

Mýlit se je lidské. Někdo si myslí, že neposkvrněné početí znamená, že Maria počala bez poskvrny. Ale jde o její rodiče, kteří nepřenesli na plod - budoucí dítě Marii - zatížení od Adama.


]


Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Pondělí, 01. leden 2007 @ 10:42:43 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
Milý Pastýři,
myslím, že si činíš z ostudy kabát! Z těch uváděných odkazů je pouze první spjat s výrazem "Nanebevstoupení Marie" (ostatní kostely nesou název "Nanebevzetí Marie"!!), ale je evidentní, že jde o špatrný přepis teologicky nevzdělaného člověka, který učinil tuto záměnu. Kdyby sis dal práci, zjistil bys, že ve skutečnosti se jedná o kostel "Nanebevzetí Marie" (viz např. zde http://www.libesice.cz/zpravodaj/03/09/sport.html).

V tom dalším se neshodneme, neboť nejsem soudcem, který rozhoduje, kdo stane po levici a kdo po pravici Boží.


]


Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu (Skóre: 1)
Vložil: Pastýř v Pondělí, 01. leden 2007 @ 15:41:57 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milí katoličtí přátelé,

takže ještě k té Královně: připadá mi jako nesolidní zakrývat pravou podstatu královského titulu Marie, dle katolické dogmatiky, poukazem na verše, které se vztahují na všechny svaté. Královský titul Marie spočívá, dle katechismu, v něčem zcela exkluzivním, výjímečném, ale mimobilickém:

„Když konečně neposkvrněná Panna, která byla uchráněna od jakékoli poskvrny dědičné viny, dokončila svůj pozemský život, byla s tělem i duší vzata do nebeské slávy a vyvýšena Pánem jako královna všeho tvorstva, aby se dokonaleji připodobnila svému synu, Pánu pánů a vítězi nad hříchem a smrtí.“ Nanebevzetí svaté Panny je zvláštní účastí na vzkříšení jejího Syna a předjímá vzkříšení ostatních křesťanů: „Ve svém mateřství jsi uchovala panenství, ve své smrti (dosl. usnutí — pozn. překl.) jsi neopustila svět, ó Matko Boží; dosáhla jsi pramene života, ty, která jsi počala živého Boha, a osvobodíš svými modlitbami naše duše od smrti.“ (KK, číslo paragrafu: 966)

Její nanebevzetí je kvalitativně odlišné od nanebevzetí ostatních svatých (Eliáš, Enoch), neboť se píše o „vyvýšení“ a „zvláštní účasti na vzkříšení jejího Syna a předjímá vzkříšení ostatních křesťanů“ té, která „neopustila svět“. Byla tak vyvýšena Pánem jako „královna všeho tvorstva“.

Srovnej:

„Proto ho Bůh vyvýšil nade vše a dal mu jméno nad každé jméno, aby se před jménem Ježíšovým sklonilo každé koleno - na nebi, na zemi i pod zemí.“ (F 2,9-10)

I současný katechismus sice rozlišuje mezi „nanebevstoupením“ a „nenebevzetím“, přesto řada kostelů nese název „nanebevstoupení Panny Marie“, pokud nedošlo k jejich přejmenování:

http://www.christnet.cz/magazin/zprava.asp?zprava=12257
http://www.hrady.cz/index.php?OID=1856
http://www.kulturnidum.cz/index.php?idh=120&idv=177&idc=1131
http://www.mkcr.cz/scripts/detail.php?id=1449
http://www.czechmedia.cz/kultura/index.php?clanek=549
http://www.malecovsko.cz/turistika_obce.html
http://www.bonipueri.cz/cz.php?page=clanek&clanek=99
http://cs.wikipedia.org/wiki/Ned%C4%9Bli%C5%A1t%C4%9B
http://cs.wikipedia.org/wiki/Ho%C5%A1tka
http://www.petro.cz/index_w.php?category=1
http://www.sweb.cz/Rocov.info/R-pout.htm
http://www.deggendorf.de/index.php?id=1089
http://www.lindenau.estranky.cz/fotoalbum/lindava/fotogalerie-obce-lindava/27
http://tour.globalassistance.cz/?country=24&cat=10124
http://tour.globalassistance.cz/?country=30&cat=10124

P. S. Nikoho nesoudím, jen ukazuji na zcela odlišné duchovní principy katolicismu a protestantismu, kde podle mne nelze docílit jednoty, aniž by jedna strana rezignovala na své dogma. Pokud to někdo posuzuje jako projev elitářství nebo sektářství a jeho církev se přitom považuje za jedinou pravou církev Kristovu a trvá na anathematech jinak věřících, je mi to líto...

Pastýř














]


Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Úterý, 02. leden 2007 @ 13:37:35 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
Ach, jo, s těma tvýma kostelama... Už první odkaz na Christnetu je z ČTK a když si ověříš, jak se ten kostel skutečně jmenuje (třeba tady http://bohosluzby.rkc-lbc.cz/ ), tak zjistíš, že se jmenuje kostel Nanebevzetí P.M. Nestydíš se? Další už neověřuju, udělal jsem to dvakrát a vždy jsi se mýlil, protože jsi se chtěl mýlit. Prdím na to :-) , je mi jasné, o co v těch názvech jde.

S tím KKC - Bohu díky za moudrost Katechismu. Kdo nechce chápat, ať nechápe. A Bohu díky za dar Krista, který nám byl dán skrze Marii. Bůh to tak chtěl. A žádný antikatolicky zaměřený protestant už na tom holt nic nezmění.


]


Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Neděle, 31. prosinec 2006 @ 13:13:44 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Beru vážně biblické informace o té panně, která počala a porodila Ježíše Krista. Viz Matouš 1,23 'Hle, panna počne a porodí syna a dají mu jméno Immanuel', to jest přeloženo 'Bůh s námi'. Kristus ji na veřejnosti oslovoval termínem ŽENO. Jan 2,4 (kralicky) Dí jí Ježíš: Co mně a tobě ŽENO? Ještě nepřišla hodina má. Jan 19,26 Když Ježíš spatřil matku a vedle ní učedníka, kterého miloval, řekl matce: "ŽENO, hle, tvůj syn!"
Oslovoval ji tak před svými učedníky schválně, aby si vzpomněli na souvislost mezi jeho maminkou a proroctvím, protoevangeliem z Ráje: Genesis 3,15 Mezi tebe a ŽENU položím nepřátelství, i mezi símě tvé a símě její. Ono ti rozdrtí hlavu a ty jemu rozdrtíš patu."
I apoštol Jan, kterému pod křížem Pán Ježíš svou maminku svěřil do péče, se naučil označovat ji Ježíšovým termínem ŽENA. Viz: Zjevení 12,1 A ukázalo se veliké znamení na nebi: ŽENA oděná sluncem, s měsícem pod nohama a s korunou dvanácti hvězd kolem hlavy.

Této ŽENY z Bible si vážím a nepokládám za hřích poprosit ji o modlitební podporu. Bůh je totiž Bohem živých, ne mrtvých. Tato ŽENA je v Nebi živá. Je pro mě znamením na Nebi, není znamením v Pekle.
Kdyby byla (což není) znamením v Pekle, o modlitební podporu bych ji neprosil - z Pekla by mi ji neposkytla, neboť pekelní lidé, obyvatelé Pekla jsou zlí.
Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve




Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Neděle, 31. prosinec 2006 @ 14:52:41 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jasne, jasne - proste kazdy kladny obraz "zeny" je hned predobraz kultu Matky Bohorodicky ... len cudne je, ze v Pisme o tom nieje ani zmienka, ani zmienocka... hm... teda vlastne jedna je:

Galatským 4:26  Ale vrchný Jeruzalem je oná slobodná, ktorá je našou matkou.

a porovname to s textom ktory katolicizmus vytrhol s kontextu a prisposobil pohanskemu kultu neposkvrnenej matky-bohorodicky vzdypanny - spoluvykupitelky ...

Zjavenie 12:1  Na nebi sa ukázalo veľké znamenie: žena, odetá do slnka, pod nohami mesiac, na hlave veniec dvanástich hviezd...

a zamyslime sa. Jeruzalem je podla Galatskym nasou matkou, z ktorej sme zrodeni v slobode co je jasny predobraz cirkve, ( napr. nebesky Jeruzalem) a dvanast hviezd je 12 kmenov s ktorych sa zidovsky narod sklada - proste jasny predobraz cirkve. Jeruzalem je tiez pred- obrazom cirkve, na tom sa zhodne vacsina krestanov. Ziadna Maria tam ale zase nikde nieje...

Toto teda pohansky cisar Konstantin velmi nedomyslel ... :-))) ale uznavam, ze ako loz je to perfektna vec. Ja uz vlastne chapem preco katolicizmus v istych obdobiach ludom zakazoval studovat pismo.


Ps. Serafin, co ak v nebi raz zistime, ze napriklad Maria - Magdalena bude v nebi daleko vyssie ako Maria, nakolko s kontextu Pisma vyplyva ze milovala Pana omnoho viac ...
napriklad z Marie Magdaleny bolo vyhnanych mnozstvo demonov naproti comu vo vlastnej domovine Pan neurobil ziadny zazrak, nakolko tam bola silna nevera ....

Okrem toho ja stale tej logike nerozumiem, nakolko Jezis vyraz "zena" pouzival velmi casto, napriklad:

Ján 8:9  Keď to počuli, odchádzali po jednom, počnúc od starších, takže zostal sám a žena, ktorá bola v prostriedku.
Ježiš sa vzpriamil a riekol jej: Žena, kde sú? Nikto ťa neodsúdil?



...Serafin, to bola tiez "žena" ... ako mam teda vediet, ze v Zjaveni 12 sa nehovori zrovna o nej ????


:-)))))






]


Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Neděle, 31. prosinec 2006 @ 15:40:31 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
...protože žena ze Zj "porodila dítě, syna, který má železnou berlou pást všechny národy", tj. Mesiáše.


]


Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Neděle, 31. prosinec 2006 @ 16:22:15 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
... ale to "Mesiase" tam nikde neviem najst ... to tam dolozil asi zase Lukin snaziac sa zufalo obhajovat katolicizmus, vsak ???

Je napisane ze "Matka" nieje "maria" ale cirkev !!!

Povedal to sam Jezis Kristus: Lukáš 8:21  On im však odpovedal: Matkou a bratmi sú mi tí, čo počúvajú slovo Božie a zachovávajú ho.


Ze ide jasne o cirkev a nie mariu svedci aj
Zjavenie 12:17  Nato sa drak rozhneval na ženu a odišiel bojovať proti ostatným z jej potomstva, ktorí zachovávajú Božie prikázanie a majú svedectvo Ježišovo.

Lukas 8:21 a Zjavenie 12:17 do seba zapadaju, len tu mariu tam neviem nikde, nikde najst ....


Opakujem, ze toto Konstantin-pohan akosi nedomyslel ....


]


Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Neděle, 31. prosinec 2006 @ 16:25:16 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
...Inac, Lukin preco upravujes po svojom Zjavenie Jana??? Ty si necital, co Boh povedal o tych ktori pridavaju do Zjavenia to "svoje"???

Zjavenie 22:18  Ja dosvedčujem každému, kto počuje prorocké slová tejto knihy: Ak k nim niekto pridá ...


]


Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Neděle, 31. prosinec 2006 @ 16:48:28 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
Tak to porodila asi Louse de Funese :-), o kterém je tedy tím pádem celý NZ, ne?


]


Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Neděle, 31. prosinec 2006 @ 18:40:03 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
nie lukin, to si zase nenapisal spravne. :-)))

Kto bolo jej potomstvo, sa dozvieme o par versov dalej ...

Zjavenie 12:17  Nato sa drak rozhneval na ženu a odišiel bojovať proti ostatným z jej potomstva, ktorí zachovávajú Božie prikázanie a majú svedectvo Ježišovo

... a kto zachovava Bozie prikazana a ma svedectvo Jezisa Krista? No predsa clenovia Jeho cirkvi....

O tom chlapcovi sa nikde nepise, ze je to Jezis. Chlapec sa ani neoznacuje ako Spasitel, ako napriklad v starozakonnych proroctvach a spisoch. Dokonca v desiatom versi sa hovori o vláde Boha a Jeho pomazaného. Tam chlapec nieje vobec nikde .... To znamena ze v 12 kap. su opisane tieto postavy: Zena, Chlapec, Boh, Jeho pomazany, Bozi lud, drak, atd....

Nesedi to Lukin.....

Moj osobny nazor je, ze ide o niekoho, kto vyjde ku koncu vekov s prostredia prenasledovanej Kristovej cirkvi a bude mat dolezitu ulohu, rolu, podobne ako napriklad dvaja svedkovia zo Zj 11-4.

Dalsia vec je, ze o tazkych porodnych bolestiach hovori aj Apostol Pavel
Galatským 4:19  Deti moje, pre ktoré znovu trpím pôrodné bolesti, dokiaľ Kristus nebude sformovaný vo vás ....

To znamena, ze porodne bolesti oznacuju v duc*****m vyzname vsetko co predchadza znovu - narodeniu cloveka. Medzi vyznavajucimi krestanmi su to modlitby za niekoho obratenie, spasenie, vymanenie spod tazoby hriechu atd, atd vid napr. Galatskym 4





]


Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Úterý, 02. leden 2007 @ 13:41:39 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
No vidíš, už se blížíš tomu, jak chápat, že Maria je matkou církve, gratuluji!

Jinak z verše "Nato sa drak rozhneval na ženu a odišiel bojovať proti ostatným z jej potomstva, ktorí zachovávajú Božie prikázanie a majú svedectvo Ježišovo." krásně vyplývá vyznání, že církev je Kristovým tělem, jehož on je hlavou. A Maria je matkou obojího - Krista-hlavy i církve-těla.


]


Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Neděle, 31. prosinec 2006 @ 17:09:01 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Povedal to sam Jezis Kristus: Lukáš 8:21 On im však odpovedal: Matkou a bratmi sú mi tí, čo počúvajú slovo Božie a zachovávajú ho.

Odpovídám:
Právě Marie Panna celý život poslouchala slovo Boží a zachovávala ho.
První biblická zmínka, jak poslechla slovo Boží, je když souhlasila s vtělením Božího Syna a riskovala minimálně veřejnou potupu, ztrátu Josefa, možná i popravu za zdánlivé smilstvo či zdánlivé cizoložstvo. Kdo z nás by byl ochoten toto vše riskovat a věřit, že Bůh nás ochrání? Ona měla obrovskou víru.

V té víře je mi vzorem
Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve


]


Iba pre Serafina :-))) (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Neděle, 31. prosinec 2006 @ 19:16:14 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Iste, to Marii nikto neberie, ale sposob ako prisiel Jezis na svet a co citil ako dieta uz pred narodenim, ma jeden velmi hlboky vyznam, ktori nema zo zbozstovanim Marie nic spolocne. Tyka sa Jeho spasitelskej role ako knaza, ktori dokonale rozumie ludskym slabostiam, nakolko nimi vsetkymi sam a bez hriechu presiel. Skusim rozobrat veci ktore som krestanov velmi nepocul rozoberat a katolikov toboz nie :

Prvou vecou je sposob, akym prisiel na svet, t.j. jeho pocatie. My vieme ze bol pocaty s Ducha. Ale mnoho ludi v tej dobe upodozrievalo Mariu, ze ma proste predmanzelske dieta nakolko jasne otehotnela pred manzelstvom :

Dovolim si odcitovat s jednej prednasky Johna a Pauly Sandford, s knihy Vnutorne uzdravenie a rodina:

Počatie mimo manželstva

Prvou je situácia, keď sa dieťa počalo, a rodičia neboli zosobášení. Keď nastane počatie bez toho, že by rodičia boli zosobášení, potom je to pre dieťa hlbokým zranením. Dieťa si je vedomé toho, že sa stala nehoda. Vie, že nebolo zvané. Je si vedomé hanby, zmätku a škôd svojej matky. Cíti strach otca, jeho zmätok a jeho vinu. Bojuje s tým všetkým, s čím bojovala aj jeho matka. Dieťa sa narodí s takým nejakým strachom do života a má nasledujúce symptómy. Po prvé to môže byť, že už v matkinom tele sa dieťa orientuje na výkon. Tento bod teraz nebudem bližšie rozvádzať, pretože nasledujúca téma nášho seminára "Orientácia myslenia na výkon" o tom učí. Krátko povedané, orientácia na výkon znamená: "Prijímam lož, že už od začiatku svojej existencie nie som obľúbený a milovaný, a až vtedy ma budú mať ľudia radi, keď niečo vykonám. Myslím si, že to, že som sa týmto rodičom narodil, ešte neznamená, že medzi nich aj patrím. Keď k nim chcem patriť, musím si to zaslúžiť ťažkou prácou." Dieťa, ktoré sa počalo mimo manželstva, sa cíti tak, ako keby nemalo právo existovať. Svoje právo na život musí dokázať ťažkou prácou. Tak jeho život nebude motivovaný láskou a istotou, ale strachom. Je to strach, že nepatrí medzi nich. Strach byť odmietnutým. Úplne nezávisle na tom ako sa mu darí, sa snaží niečo vyslúžiť a nikdy neprichádza k bodu, kedy by nastalo uvoľnenie a primerane k tomu by sa aj cítilo. Už v matkinom tele prijalo správu, že sa radšej vôbec nemalo narodiť. Preto sa môže stať, že sa narodí s prianím zomrieť. To znamená, že jeho duch by najradšej Bohu povedal: Zastav ten autobus, chcem vystúpiť. Zastavte svet, chcem ísť naspäť do neba. A toto prianie zomrieť sa môže prejavovať jedným alebo dvoma spôsobmi. Po prvé, dieťa máva bežné detské choroby častejšie a v ťažšej forme. Vo svojom duchu tu vôbec nechce byť, teda vysiela správu svojmu telu, aby ochorelo, aby mohlo zomrieť.

Pr 18:14 E
Duch muža vydrží chorobu (mužný duch znáša svoju nemoc), ale kto znesie (unesie) zroneného ducha?

Odtiaľ vieme, že prostredníctvom nášho osobného ducha premáhame choroby. Ale dieťa, ktoré sa počalo mimo manželstva, má ducha, ktorý vôbec nechce byť zdravý. Chce teda ochorieť a pokúša sa takto zomrieť.

Po druhé, výsledkom priania zomrieť je, že človek má neobyčajné sklony k úrazom. Napríklad vypadne z terasy, má úrazy s trojkolkou, na bicykli alebo vbehne pod auto. To spočíva v tom, že duch hľadá cestu ako zomrieť.

Tretí symptóm je, že takáto osoba má v sebe pocit hanby. Cíti sa vinná za to, že vôbec existuje. Cíti sa bezcenná, ako keby bola len chybou. Pre ňu je to hanba, že vôbec existuje.

5M 23:2 R alebo 5M 23:3 E
Nevojde do zhromaždenia Hospodinovho syn nepoctivej lože (bastard), ani desiate pokolenie mu nevojde do zhromaždenia Hospodinovho.

Nuž ako môže byť také niečo uzdravené? Pýtame sa tohto človeka: "Boli tvoji rodičia zosobášení, keď si bol počatý?" Keď takáto osoba povie, že sa jej rodičia museli brať, lebo už bola na ceste, potom sa modlíme za jej uzdravenie. Prosíme Pána Ježiša, aby vyhľadal v tejto osobe to dieťa v čase, keď sa nachádzalo ešte v matkinom tele. Prosíme Ho, aby prehovoril k duchu tohto dieťaťa tam v matkinom tele a povedal mu: "Ja som neurobil žiaden omyl a ty tiež nie si žiaden omyl. Ty nie si nehoda. Ja som naplánoval to, aby si ty žil. Vedel som presne, kedy budú mať tvoji rodičia pohlavný styk, pri ktorom dôjde k tvojmu počatiu. To ja som naplánoval, že budeš žiť. Je to na biblickom základe."

Ef 2:10 N
Sme totiž jeho dielo, stvorení v Kristu Ježišovi pre dobré skutky, ktoré Boh vopred pripravil, aby sme v nich kráčali.

Boh každého z nás naplánoval. Nikto z nás nie je nehoda. Aj keď naši rodičia vlastne vôbec nechceli mať dieťa, napriek tomu ty nie si omyl. Tomuto malému dieťaťu v matkinom tele hovorievame napríklad toto: "Neexistuje žiadne nelegitimné dieťa, existujú len hriešni rodičia."

Ž 139:16 E
Tvoje oči ma videli, keď som bol v zárodku, všetko to bolo napísané do Tvojej knihy, všetky dni boli vopred stanovené, hoc ešte ani jeden z nich nejestvova

Boh teda vedel, že prídeme na svet a On nás naplánoval. Modlievame sa: "Pane Ježišu, zober z tohto človeka vinu a hanbu a daj mu veľmi hlboko spoznať, že má právo žiť. Pane Ježišu, vo svojom duchu nech odpustí rodičom, že ho počali hriešnym spôsobom."

Pýtam sa vás, či ste už nad tým premýšľali, prečo sa Ježiš narodil za takých úplne špeciálnych okolností, o ktorých nám Biblia podáva správu. Prečo to tak Boh urobil, že dal svojho Syna žene za okolností, ktoré sa veľmi podobajú cudzoložstvu a iní by sa boli rozišli resp. rozviedli. Písmo hovorí, že On nám musel byť podobný v každom ohľade, aby mohol byť pre nás najvyšším kňazom, ktorý má porozumenie. Boh to tak zariadil, že jeho vlastný Syn sa narodil za okolností, pre ktoré si ľudia mysleli, že bol počatý nelegitimným spôsobom, aby už v tele matky mal skúsenosť, čo je to byť opovrhnutým, znevažovaným a odmietnutým. Pretože sám trpel a bol napádaný, bol schopný pomôcť tým, ktorí tiež trpia a sú napádaní.

Žid 2:17-18 N
Preto sa vo všetkom musel stať podobným bratom, aby mohol byť milosrdným a verným Veľkňazom vo veciach týkajúcich sa Boha a uzmieril (odpykal za) hriechy ľudu.
18 V čom totiž sám trpel, keď bol pokúšaný, môže pomáhať tým, čo sú pokúšaní. - (Pretože sám trpel a bol podrobený skúške, je schopný pomôcť takým, čo znášajú skúšku. P) - (A pretože sám prešiel skúškou utrpenia, môže pomáhať tým, ktorí sú skúšaní. K)

Ukážem vám, že rodina Márie a Jozefa, obe Ho odmietli. Spomeňte si na to, ako Ježiš učil a ľud povedal: Odkiaľ má len toto všetko, čo tu teraz hovorí; veď my vieme, kto boli jeho rodičia. Vzťahuje sa to na 5M 23:2, na to miesto, ktoré sme práve pred chvíľkou citovali. Boli tej mienky, že sa Ježiš počal nelegitimným spôsobom, a preto počas desiatich generácií nemá právo prísť do chrámu. A po druhé: V Luk 2 vyšiel príkaz od cisára Augusta popísať celý svet.

Luk 2:4-5 E 4
Vybral sa teda aj Jozef z Galiley z mesta Nazareta do Judska do mesta Dávidovho, ktoré sa volá Betlehem, pretože bol z domu a z rodu Dávidovho,
5 aby sa dal zapísať so svojou snúbenicou, Máriou, ktorá bola tehotná.

V tých časoch nebolo nutné, aby muž zobral so sebou aj svoju rodinu zapísať sa. Mohol ísť sám a zapísať celú rodinu. Ale Jozef zobral so sebou Máriu, ktorá bola v ôsmom mesiaci tehotenstva. Na tieto okolnosti by ste mohli zabudnúť len vtedy, keby ste cestovali po diaľnici v pohodlnom mercedese. Ale môžete zabudnúť aj na osla, lebo osla mali na jazdenie len bohatí ľudia, no Jozef a Mária boli chudobní. Videli ste už niekedy obrazy tehotnej Márie jazdiacej na oslovi? Neexistuje nič hlúpejšie ako táto predstava. Vedeli by ste si predstaviť, ako žena v ôsmom mesiaci tehotenstva jazdí na oslovi? Veď to je jeden otras za druhým. A tam sa išlo hore kopcom a dole kopcom, cez útesy, skaly a údolia, vzdialenosť asi 140 km. Prečo ju teda Jozef bral so sebou? Mal strach z toho, že by ju ľud ukameňoval ako cudzoložnicu, keby ju nechal samotnú. Tam v dedine boli jej všetci príbuzní, a to znamená, že vlastný otec a vlastná matka ju odmietli. Asi bola zahnaná pre smilstvo.

Ale mám ešte jeden silnejší dôkaz. Jozef bol z domu a z rodu Dávidovho. To znamená, že jeho otec, bratia a strýkovia žili v Betleheme. Ako by to bolo, keby prišla tehotná manželka tvojho syna? Nenašlo by sa potom pre ňu miesto v tvojom dome? Celé príbuzenstvo bývalo v Betleheme, ale pre Jozefa a Máriu sa nenašlo miesto. To znamená, že nielen rodina Márie, ale aj rodina Jozefova, obidve ich odmietli. Preto Písmo hovorí, že Ježiš bol muž opovrhnutý, nevážili sme si ho a dôverne bol oboznámený so smútkom, žiaľom a bolesťou, a pocítil už v matkinom tele rôzne druhy odmietnutia, ktoré prežreli Jozef a Mária. Ale to je dobrá správa pre nás. To totiž znamená, že On tomu veľmi dobre rozumie, keď je dieťa počaté mimo manželstva. Vie, ako tým dieťa trpí. A On je v stave ho uzdraviť. A tak sa modlíme za toto dieťa, aby bolo uzdravené a prežilo zmierenie. Nech je v stave prijať svoj život, že žije v správnom čase a na správnom mieste a nech môže vychutnať právo žiť. Rôzne choroby a ťažkosti bývajú uzdravené potom, ako sa modlíme s ľuďmi, ktorí boli počatí mimo manželstva.



]


Re: Iba pre Serafina :-))) (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Neděle, 31. prosinec 2006 @ 22:28:12 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Děkuji Ti Gojime
za článek Johna a Pauly Sandfordových, z knihy Vnutorne uzdravenie a rodina:
Nejvíce mne zaujalo:
"Boh to tak zariadil, že jeho vlastný Syn sa narodil za okolností, pre ktoré si ľudia mysleli, že bol počatý nelegitimným spôsobom, aby už v tele matky mal skúsenosť, čo je to byť opovrhnutým, znevažovaným a odmietnutým. Pretože sám trpel a bol napádaný, bol schopný pomôcť tým, ktorí tiež trpia a sú napádaní."
Pak mne nejvíc zaujalo to, co potvrzuje evangelium, že příbuzní Mariini v Nazaretu i Josefovi příbuzní v Betlémě nemilosrdně odmítali Ježíše i jeho maminku Marii. Kdyby Ti příbuzní byli tak napojeni na vanutí Ducha svatého jako svatý Josef, neřídili by se pouze tím, co vidí lidskýma očima a ušima. Takto byli zákonicky odkázáni na materiální lidské smysly, Ducha neznali.
Markovo evangelium
6,4 Tu jim Ježíš řekl: "Prorok není beze cti, leda ve své vlasti, u svých příbuzných a ve svém domě."
6,5 A nemohl tam učinit žádný mocný čin, jen na několik málo nemocných vložil ruce a uzdravil je.
6,6 A podivil se jejich nevěře. Obcházel pak okolní vesnice a učil.
Janovo evangelium:
4,44 Sám totiž dosvědčil, že prorok nemá vážnost ve své vlasti.


]


Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Neděle, 31. prosinec 2006 @ 14:22:59 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií
Pastýř napsal, že několik společných bodů by se - podle katolické tradice - snad našlo:
1) Maria slyší modlitby od mnoha lidí současně a odevšad,

Odpovídám:
Vídí a slyší křesťané v Nebi vše, co se děje na Zemi?
Nejspíš ne. Neboť oni nejsou Bůh a pouze Bůh (Otec, Syn, Duch svatý) je všemohoucí a vidí i slyší vše zároveň.
Křesťané v nebi však z dovolení Božího pravděpodobně něco specifického vidět a slyšet ze Země mohou. I když jak se to řeší "technicky" přesně nevím, tak se domnívám, že tito nebešťané nejspíš slyší prosby pravoslavných a katolických pozemšťanů, když je prosí o přímluvnou modlitební pomoc. Pozemské lháře, podobající se Satanovi, otci lži, však modlitebně nepodpoří, nebo i kdyby podpořili, stejně je Bůh nevyslyší. Viz: Jeremiáš 15:1 Ale Hospodin mi riekol: Keby aj sám Mojžiš a Samuel stáli predo mnou, nebudem naklonený tomuto ľudu. Pošli ich odo mňa, nech odídu!

ad 2) Z českých dějin je známo vidění prvního pražského katolického arcibiskupa Arnošta z Pardubic o Panně Marii. On ještě coby student bohoslovec uviděl, že Maria ho odmítla modlitebně podporovat, dokud se nenapraví a nerozhodne přestat hřešit. On se napravil, proti svým hříchům začal bojovat a nakonec se stal velmi dobrým arcibiskupem. To varovné vidění mu pomohlo k opravdovému obrácení a posvěcení života. Zde se naplnil Pastýřův bod 2) že Maria přivádí k Bohu.

ad3) Maria je počata bez hříchu. S tím souhlasím. Ona je druhou Evou tak jako Kristus druhým Adamem.
Potřebuje spasitele bezhříšný člověk? Ano, člověk i kdyby byl bezhříšný potřebuje Spasitele.
Když byli Adam a Eva ještě bezhříšní, tak potřebovali Spasitele.
Nikoliv k tomu, aby je vykoupil z hříchu, který ještě nespáchali. Potřebovali Spasitele k tomu, aby do hříchu nepadli. Bez pomoci Boha Spasitele je totiž i bezhříšný člověk vůči padlému vůdci andělů Luciferu-Světlonoši-Satanovi slabý a neschopný. Oni to včas nepoznali, a proto padli. Adam s Evou pochopili, že potřebují Boha Spasitele, až když Satanově lstivosti podlehli.
Panna Marie, podle mého názoru, byla stvořena Bohem jinak než my všichni ostatní lidé. Jen proto o ní NEplatí, že všichni zhřešili a nemají slávy Boží. Ona nebyla počata tak jako ostatní lidé. Bůh ji stvořil např. jako čisté embryo, které vložil do dělohy její de facto adoptivní matky, nebo jako dítě, které její adoptivní rodiče kdesi v přírodě nalezli (Jak se to přesně odehrálo, jsem v Bibli neobjevil, proto píši např.). Ona poznala, díky zkušenosti a informaci od svých adoptivních rodičů, že potřebuje Boha jako Spasitele, aby nepadla do budoucích hříchů.

Proč takto uvažuji:
Protože Bůh na počátku stvořil bezhříšného Adama z prachu a vdechl do něj ducha (duši) a teprve z takto bezhříšného Adama "vyrobil" bezhříšnou Evu.
Proto při vstupu Boha Syna na naši Zem postupoval Bůh analogicky, podobně. Napřed stvořil bezhříšného člověka - Marii, která se narodila do velmi zbožného prostředí svých de facto adoptivních rodičů. Ti ji od dětství učili, že potřebuje Boha Spasitele, že pouze On ji může ochránit od hříchů. Ona na Boha Spasitele spoléhala od kolébky. Ona byla od okamžiku svého stvoření tou ženou, která nikdy nežila v přátelské mírové spolupráci se Satanem, tj. v hříchu. Ona byla vždy jen a pouze nepřítelem Satana-hada z Genesis. Přesně dle Genesis 3. kapitoly, 15. verše: „Mezi tebe a ženu položím nepřátelství, i mezi símě tvé a símě její. Ono ti rozdrtí hlavu a ty jemu rozdrtíš patu." Tou ŽENOU byla jen a pouze Marie a tím semenem (které rozdrtilo na kříži hlavu Satanovi) byl a je pouze Syn Boha Ježíš Kristus.
Proto opravdu až do okamžiku vtělení Boha Syna do jejího lůna nezhřešila. Proto o ní mohl archanděl Gabriel říci, ZDRÁVAS (BUĎ ZDRÁVA) MILOSTIPLNÁ (MILOSTÍ ZAHRNUTÁ), Pán s tebou.
Každý ví, že BOHORODIČKA MARIE NEMÁ, ANI NIKDY NEMĚLA PRÁVO ODPOUŠTĚT HŘÍCHY. Odpouštět hříchy může pouze Ježíš Kristus Bůh. To učila a dodnes učí jak Pravoslavná, tak Katolická církev a také všechny protestantské denominace.
Panna Marie nikdy neměla a dosud nemá Božské vlastnosti. Je člověkem, který byl spasen Spasitelem Ježíšem Kristem, který ji pak vzal k sobě do Ráje. Nikdy nebyla a není jako Bůh vševědoucí, všudypřítomná, nekonečná, bez počátku, věčná apod.

Panna Marie nikdy nebyla lepší než Ježíš Bůh. Ani není s Pánem Ježíšem rovnocenná. Nemůže ani nemohla svému Synu od okamžiku, kdy dospěl a začal konat své kazatelské dílo, poroučet. Když mu v Káni naznačila, že chybí víno, tak On řekl, že ještě nepřišel Jeho čas. Ona to respektovala. Řekla služebníkům: Učiňte, co Vám On přikáže. Ona za svého pozemského života nevykonala v Božím a Ježíšově jménu pravděpodobně žádný zázrak. Zázrakem bylo pouze početí a porod Božího Syna. Podobně nevykonal ani 1 zázrak sv. Jan Křtitel, největší prorok.

Panna Marie nebyla a není milosrdnější ani spravedlivější než Bůh. Ona je pouhý člověk a co v ní bylo a je dobrého, je darem, který dostala od svého Stvořitele a Spasitele Boha.
Současně si myslím, že je neposkvrněná hříchem, čili že je jako Eva před pádem do hříchu. Eva před pádem do hříchu také nebyla bohyní, čili ani Marie panna, bohyní není.
To, že Kristus o sobě řekl, že jako prorok nemá cti ve svém vlastním domě, podle mého názoru se vztahovalo na jeho příbuzné kromě maminky a nevlastního otce Josefa, který byl již po smrti. O ní je totiž v evangeliích psáno, že zachovávala slova Boží o Ježíši ve svém srdci, i když je hned nechápala. Nebyla totiž vševědoucí jako Bůh.
Myslím si, že Ježíšovi bratři i sestra byli bratranci, neboť u Židů neexistoval vlastní termín pro bratrance oddělující bratry od bratranců. Kdyby Marie s Josefem měli více dětí, tak by o nich byla řeč, když prchali do Egypta - pokud by Josef byl vdovcem s dětmi z předchozího manželství. Pokud by Marie porodila děti po narození Krista, tak by o nich byla řeč, když se vraceli z Egypta, nebo když šli s 12 letým Ježíšem z chrámu. Myslím, že Mariino lůno bylo truhlou Nové smlouvy, kterého se nesměl dotýkat žádný smrtelný muž. Vzpomeň si na truhlu Staré smlouvy, jak se jí dotkl, kdo na to neměl právo a padl mrtev k zemi. Ano Marie panna je "růže" tajemná, odlišující se tímto od všech žen. Neposkvrněností hříchem, početím a porodem Syna Božího a vírou, neboť jako jediná nešla k hrobu Krista, - jako jediná věřila, že její a Boží Syn třetího dne zmrtvýchvstane. Tím se liší od všech žen. Není však vševědoucí a všemohoucí bohyní, je pouze ženou, druhou Evou - člověkem takovým, jak měl být, kdyby nezhřešil v Ráji.
V Ráji Bůh stvořil Adama z prachu a vdechl do něj ducha (duši) a pak z Adamova žebra ženu Evu. Když chtěl Bůh sám přijít na Zem v lidském těle, stvořil si napřed hříchem neposkvrněnou ženu, druhou Evu jménem Maria, a z této přečisté ženy stvořil v jejím lůně lidství Ježíše Krista.
O stvoření Marie jako druhé Evy jsem v Bibli přímou větu nenašel, ale myslím si, že to z Bible logicky vyplývá, neboť SVATÝ BŮH NEMOHL PŘIJMOUT LIDSTVÍ Z HŘÍŠNÉ ŽENY. TO BY PŘESTAL BÝT SVATÝM, ZDĚDIL BY Z HŘÍŠNÉ ŽENY NÁKLONNOST KE ZLÉMU, INFIKOVAL BY SE HŘÍCHEM.
Odpověděl: Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve



Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Neděle, 31. prosinec 2006 @ 18:04:21 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Dalším rozdílem mezi Pannou Marií a Duchem svatým je to, že Marie okamžitě nerozuměla každému slovu Božímu.
Duch svatý - Bůh však každému slovu Božímu hned rozumí. Vždyť je to Jeho Boží slovo.

Viz Lukáš 2.kapitola (EKUM)
2,41 Každý rok chodívali jeho rodiče o velikonočních svátcích do Jeruzaléma.
2,42 Také když mu bylo dvanáct let, šli tam, jak bylo o svátcích obyčejem.
2,43 A když v těch dnech všechno vykonali a vraceli se domů, zůstal chlapec Ježíš v Jeruzalémě, aniž to jeho rodiče věděli.
2,44 Protože se domnívali, že je někde s ostatními poutníky, ušli den cesty a pak jej hledali mezi svými příbuznými a známými.
2,45 Když ho nenalezli, vrátili se a hledali ho v Jeruzalémě.
2,46 Po třech dnech jej nalezli v chrámě, jak sedí mezi učiteli, naslouchá a dává jim otázky.
2,47 Všichni, kteří ho slyšeli, divili se rozumnosti jeho odpovědí.
2,48 Když ho rodiče spatřili, užasli a jeho matka mu řekla: "Synu, co jsi nám to udělal? Hle, tvůj otec a já jsme tě s úzkostí hledali."
2,49 On jim řekl: "Jak to, že jste mě hledali? Což jste nevěděli, že musím být tam, kde jde o věc mého Otce?"
2,50 Ale ONI JEHO SLOVU NEPOROZUMĚLI.
2,51 Pak se s nimi vrátil do Nazareta a poslouchal je. JEHO MATKA UCHOVÁVALA TO VŠE VE SVÉM SRDCI.
2,52 A Ježíš prospíval na duchu i na těle a byl milý Bohu i lidem.

Uchovávat Boží slovo ve svém srdci jaksi trpělivě a mlčky, když mu hned nerozumím je velmi správný postoj. Je to postoj úcty k pravdě, která v současnosti převyšuje mé současné teologické poznání, můj omezený lidský rozum. Vyčkat až mi Duch svatý v pravý čas zatím nepochopitelné pasáže slova Božího vysvětlí je správné.
Úplně to sedí s veršem, který jsem před chvílí dostal k novému roku 2007 z vedení Grana Salis. Dostal jsem (a jsem za to vděčný):
"Nyni vidime jako v zrcadle, jen v hadance, potom vsak uzrime tvari v tvar. Nyni poznavam castecne, ale potom poznam plne, jako Buh zna mne.
1 Korintskym 13:12
Vazeni uzivatele, registrovani na portalu GRANO SALIS,
prejeme vam krasny a Bohem pozehnany novy rok 2007 a hodne potrebne milosti k priblizeni se k Bozimu kralovstvi.
Tomas Cernik
GRANO SALIS NETWORK

Je to tak, že nerozumět hned každému slovu Božímu je lidské. Není to hřích. Protože jen Bůh je vševědoucí a všechápající.

Každý z nás chápe biblické informace o Panně Marii po svém, zčásti. I já.
Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve



Toto určitě nemá nic společného s pravoslavnou a katolickou úctou k Marii Panně: (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Neděle, 31. prosinec 2006 @ 18:57:39 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Toto určitě nemá nic společného s pravoslavnou a katolickou úctou k Marii Panně:

Nemravní Babylónci?
Už od počiatkov bola výmena sexuálnych služieb za jedlo bežná. Avšak v staroveku vznikla aj iná forma prostitúcie. JE TO TZV. PROSTITÚCIA ZA NÁBOŽENSKÝM ÚČELOM. Poznali ju už Sumeri. Herodotos a Thukydides vo svojich historických dielach spomínajú takúto prostitúciu v starom Babylone.

Tam musela každá žena aspoň raz za život navštíviť chrám bohyne Militti (ekvivalent Afrodity) a tam mať sex s cudzincom na znamenie pohostinnosti. Cena za túto službu bola symbolická.

Podobná praktika bola bežná aj na Cypre a v Korinte, kde podľa Strabóna bývalo v chráme viac než tisíc prostitútok. Aj obyvatelia Sardínie a tiež Feničania si podobným spôsobom uctievali bohyňu Aštart. O Feničanoch sa hovorí, že túto zvyklosť rozšírili v mnohých prístavoch Stredomoria.

Kanán
Pôvodne prostitúcia bola silná súčasť niektorého z kanánskych kultov. Niektorí z prorokov v Izraeli proti nej ostro bojovali.

Nezávislé prostitútky
Starí Gréci neboli na tomto poli výnimkou. V ich spoločnosti boli prostitútky nezávislými ženami a mnohé z nich získali značnú moc i majetok. Nosili nádherné róby a zo svojich príjmov platili dane. Ich postavenie bolo čiastočne podobné japonským gejšiam.

Už Solón zaviedol v Aténach aj známe „verejné domy“. Zo ziskov z nich dal postaviť chrám venovaný Afrodite Pandemo, ktorá bola patrónkou tohto povolania. Gréci používali pre prostitútky slovo porne, ktoré sa nám zachovalo dodnes, aj keď v trochu odlišnom význame.

Starovekí Rimania mali podobný systém ako Gréci. Mnoho prostitútok bolo zároveň aj otrokyňami. Za týmto účelom ich aj chytali, alebo vychovávali od detstva na špeciálnych „farmách“. Ženy, ktoré porušili zákon mohli byť odsúdené práve na vykonávanie prostitúcie. O tomto remesle nám priniesli mnoho informácii vykopávky v Pompejách, kde bol objavený veľký verejný dom Lupanar.



Re: Pochybování je lidské moji milovaní (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Neděle, 31. prosinec 2006 @ 19:24:12 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Nepochybuji, že byla na nebe vzata s tělem Boží služebnice Panna Maria vždyť na nebe byl vzat i s tělem Eliáš a to ještě s kočárem. Jestli byl na nebe vzat tento o proti Marii malý Boží služebník o kterém nebylo řečeno jako o Panně Marii od této chvíle tě budou Blahoslavit... tak já osobně nemám v této věci pochybnost i když chápu, že je to pro někoho těžké pochopit, ale to je lidské.

Panna Maria je přímluvkyně. Dokázala to když se v Káni přimluvila, aby Ježíš proměnil vodu ve víno. Proto věřím, že zázraky Panny Marie jsou skrze její přímluvy k Bohu.

Od prostřeného stolu si k internetu odskočil Míla Pletánek



Re: Pochybování je lidské moji milovaní (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Neděle, 31. prosinec 2006 @ 19:43:34 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Krasy silvester, Miloslav !!!

...radsej keby si nam povedal, kolko si dnes uz toho vypil. :-))))

Tolko hluposti po hromade som uz fakt dlho necital :-))))


]


Re: Pochybování je lidské moji milovaní (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Neděle, 31. prosinec 2006 @ 22:37:01 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Bratře Gojime, jsem přesvědčen, že když to Míla psal, nebyl opilý.
On se vyjadřoval lidově katolicky.
Míly si velmi vážím. To co dělá pro nemluvňátka déle než 2 roky každý všední den před pražskou nemocnicí U Apolináře, je velkolepé.
Už byl i na nemocenské, když byl i fyzicky napaden a odnesla to jeho páteř, záda.

Doplnil:
Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve


]


Re: Pochybování je lidské moji milovaní (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Úterý, 02. leden 2007 @ 15:58:33 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
... no vsak prave preto som sa opytal, ci nieje opity... tym by sa to totiz dalo nejako vysvetlit a ospravedlnit. Lebo tie vyroky mi pripadaju akoby napriek vsetkemu, nikdy nemal v ruke bibliu ...

:-)))


]


Re: Pochybování je lidské moji milovaní (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Úterý, 02. leden 2007 @ 17:16:07 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Milý Gojime!
Míla není bohoslovec, nebyl studentem teologie, neváží každý veršík Bible na lékárnických vahách.
Mluví tzv. lidově.
Mám-li to vyjádřit básnicky, já beru Mílu tak, jako bral studovaný Old Shatterhand indiána Vinetoua. Vinetou měl měl něco z necivilizované divočiny, ale zlaté srdce.
Libor Seraphim


]


Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Sobota, 13. leden 2007 @ 09:22:44 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
"Kdo zvítězí, tomu dám usednout se mnou na trůn, jako já jsem zvítězil a usedl s Otcem na trůn" (Zjev 3,21).

V růženci se za slovem Ježíš v modlitbě Zdrávas Maria říká "který tě v nebi korunoval"

Mnohým vadí, že na to nenajdou odkaz v Písmu Svatém, ale moji milovaní je přece psáno , že by bylo možno toho říci více, ale nerozuměli bychom tomu. Nicméně pokud máme i my šanci usednout na trůn se všemi anděli i svatými oč větší místo na trůnu má Panna Maria o které je řečeno "že ji budou blahoslavit... proto nemám problém věřit, že je Panna Maria královnou, která byla na nebi korunovaná a má přední místo u Božího trůnu a to před všemi živími anděli a svatými.



Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu (Skóre: 1)
Vložil: lukin v Sobota, 13. leden 2007 @ 09:39:41 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.theofil.cz
Amen!


]


Re: Rozdíl mezi Duchem svatým a Marií; falešná vidění připravují vládu islámu (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Neděle, 14. leden 2007 @ 20:22:29 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Lenze, katolicizmus Mariu neblahoslavy, (netesi sa s jej skutkov) katolicizmus ju modlarsky uctieva a kladie namiesto Krista.
Vy Mariu urcite neblahoslavite, inac by ste boli poslusny Boziemu slovu ako bola ona ...

Praktizujete iba babylonsku modlosluzbu, pred cim varuje Jeremias

Jeremiáš 7:18  Deti zbierajú drevo a otcovia zakladajú oheň, kým ženy miesia cesto, aby pripravili koláče kráľovnej nebies a obetujú úliatby iným bohom, aby ma zarmucovali.


]


Stránka vygenerována za: 0.36 sekundy