Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marek.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16654, komentáře < 7 dní: 170, komentářů celkem: 429696, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 525 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

Willy
rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116580096
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Denominace - papežství v malém
Vloženo Pátek, 15. září 2006 @ 07:39:15 CEST Vložil: Bolek

Kázání poslal Gregorios777



Zpočátku byla Církev podle Božího vzoru, tedy decentralizovaná. Každý místní sbor v určitém městě či místě byl nezávislý a autonomní.
To reprezentuje 7 svícnů ve Zjevení, které jsou samostatné a uprostřed nichž je Pán Církve ( Zj 1,12-13 ).
( Zatímco izraelský svícen zobrazuje centralizovaný pozemský systém svými sedmi rameny vycházejícími z JEDNOHO KMENE ).
S postupem času ale pod vlivem lidské tělesnosti
převzal moc v jednotlivém sboru tzv. monarchický biskup, který se v podstatě stal hlavou sboru
Pak se tito jednotliví místní biskupové započali scházet a vytvářeli větší celky, tzv. arcibiskupství,
oblasti kde mezi biskupy byl nejvýše postavený ten, který byl z největšího města oblasti.
Nakonec to došlo k naprosté centralizaci moci
v podobě papeže v Římě.
Zde jasně vidíme ten satanský plán a vývoj k odklonu od apoštolského učení.
Vznikla denominace.


Ta se v roce 1054 rozštěpila na západní a východní část. Již tedy byly denominace dvě.
Po reformaci vzniklo obrovské množství dalších denominací, které svými nadsborovými strukturami vlastně zkopírovaly římsko-katolický systém.
Vznikly nadsborové rady apod. a každá tato rada
pak měla svého předsedu, což nebylo nic jiného než malá kopie římskokatolického papeže.
Např. biskup AC je vlastně takovým malým papežem v AC.
Tento systém se ve svém základu neliší od římskokatolického.
Jaký cíl touto erozí apoštolského novozákonního zjevení satan sledoval?
Představ si, že jsi stavební mistr a tvůj šéf, stavbyvedoucí ti předá závazné plány a pokyny,
podle kterých máš pod jeho vedením postavit důležitou budovu.
Co však uděláš? Místo aby ses poddal jeho vedení a respektoval jeho plány a projekty,
tak si nakreslíš vlastní projekt v domnění, že TY to víš lépe a že to uděláš lépe než tvůj stavbyvedoucí. Řekneš si, že Jeho vedení je příliš pomalé a zdlouhavé, nechce se ti na něj čekat, tak si započneš všechno ORGANIZOVAT SÁM. A započneš také podle svých plánů jednat a plány svého stavbyvedoucího budeš ignorovat.
Co myslíš, že ti asi tvůj šéf řekne? Myslíš, že jen mávne rukou a bude dělat, že je vše v pořádku?
Myslíš, když jsi ho takto ponížil a znemožnil,
že tě bude dál respektovat a ZNÁT? Že tě bude dál tolerovat? Smíří se s tím nebo ti dá okamžitý vyhazov na hodinu?
A přesně to se stalo s těmi, kteří na odpor apoštolskému učení stvořili svá zlatá telata egyptských ( světských )denominací, okolo kterých tančí své modlářské tance.
Vlastně sami sebe exkomunikovali z Církve, která je Jeho Tělo. Vytvořili paskvil, který je ANOMÁLII
toho, jak to zamýšlel Bůh.
Jak je to pošetilé, myslet si, že Boží lid může tančit okolo svých zlatých telat a SOUČASNĚ
mít "slavnost Hospodinovu a obětovat Mu oběti."
Že je možné jíst SOUČASNĚ ze stolu ďáblů a ze stolu Páně.
Ne, ne, to prostě takto nejde. Kdo má SVÁ zlatá telata, ten má také jen SVOU slavnost.
Denominace jakožto rozdělení ( rozřezání ) Těla Kristova jsou "skutkem těla" ( Ga 5,20 )
Jako takové jsou TRVALÝM hříchem, jehož zahlazení je možné pouze skrze pokání a opuštění tohoto hříchu a návrat k novozákonní praxi.
Vytvořením nadsborových struktur se stala strašná věc v Božích očích. Víme, že římský papež byl prohášen za zástupce Kristova na zemi.
Jaké to rouhání! Skutečným Zástupcem Kristovým na zemi je Duch svatý. To znamená, že římskokatolická církev spolu se všemi denominacemi a jejich "malými papeži" v nadsborových strukturách NAHRADILA skutečného Zástupce Kristova na zemi svými vlastními lidskými zástupci, aparátčíky a jejich funkcionařením!
Duch svatý tak byl vytlačen ze sborů a nyní STOJÍ ZA DVEŘMI! Původní Chrám Boží, kde Duch Boží přebýval "mezi vámi" ( 1Kor 3,16 ), již PŘESTAL být Chrámem Božím a ztratil jeho statut. Protože kdo POSKVRŇUJE chrám Boží, toho zničí Bůh
( 1Kor 3,17 ). Z původní Filadelfie se stala Laodicea, obraz všech sektářských státních organizovaných denominací.
( Zj 3,14-22 )
Proč jsou denominace sektami záhuby z 2Pt 2,1?
Protože PROTI zjevení o Církvi, která je Jeho tělo
vytvořily SKUPINY ODDĚLENÉ od JEDNOHO TĚLA.
Navíc to jsou ORGANIZACE a ne organismy.
Nedrží se Hlavy - Krista a nahradily panství Ducha svatého svými VEDOUCÍMI.
Zavedením ORGANIZACE a vládou nad ní dokazují a veřejně potvrzují, že nemají důvěru v mocný vliv a podmaňující přítomnost Pána a jeho Ducha!
Církev Boží budovaná na základě apoštolského zjevení je doménou Boha.
Vyloučení z ní znamená přechod z domény Boží do domény satanovy.
Avšak denominační státní sekty a organizace, jsou pravým opakem. Jsou doménou satana, protože vznikly a existují na principu tělesnosti - tedy neposlušnosti vůči Bohu. Vyloučení z takovéto sekty nemá vůbec žádný dosah a význam. Navíc tyto sekty nejčastěji vylučují ty, kteří poukáží na jejich hříchy, tedy mnohdy zbožné jedince.
V jejich případě se nejedná o biblickou kázeň, protože samy jsou pod touto kázní - exkomunikované z Církve Boží.
Proč tomu tak je? V Mt 13 je podobenství o zrnu
hořčice, které vyrostlo ve veliký strom, v jehož korunách se uhnízdili ptáci. Ptáci jsou v Písmu symbolem démonů a satana.
To podobenství nám říká, že cokoli vyroste, do
abnormálních a mohutných rozměrů, vytváří předpoklady pro usídlení ZLA.
Ještě jednu věc je třeba si uvědomit. VEŠKERÉ
zjevení Nového zákona se vztahuje POUZE na Církev, která je Jeho tělo (všeobecnou Církev )
nebo na autonomní místní sbor Páně, který je církví živého Boha, sloup a opora Pravdy.
( 1Tim 3,15 )
Bůh NEZNÁ a NEUZNÁVÁ sektářský SPOLEK, a Jeho zjevení se tedy NEVZTAHUJE na SPOLEK!

Proto ve spolku mají všichni stejná práva a povinnosti. Třeba i muži a ženy. Ženy mohou mluvit, učit, být staršími. Nemusí mít pokryté hlavy a nemusí respektovat a plnit NIC z toho, co je napsáno v NZ. Předsedové a vedoucí spolku jsou normálně voleni podle běžných demokratických principů. Vidíte přátelé, jak to všechno krásně sedí? Všechno, co obsahuje tento odstavec, se vlastně v denominacích - sektářských spolcích DĚJE.


Zatímco Církev Boží se shromažďuje na základě
Zákona o shromažďování, pak SPOLEK se shromažďuje na základě církevního zákona.
A myslím, že svá shromáždění ani nemusí ohlašovat. Nic by se nestalo, protože máme ústavou zaručenu svobodu shromažďování.
Oč bezpečnější a požehnanější je odělit se od tohoto náboženského systému a začít ve svém místě uplatňovat novozákonní zjevení pod vedením našeho nebeského "stavbyvedoucího"
a Pána Církve - Pána Ježíše Krista?


"Denominace - papežství v malém" | Přihlásit/Vytvořit účet | 38 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: Viking (racek@racek.cz) v Pátek, 15. září 2006 @ 10:35:18 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
organizace pak plodí nadnárodní organizace, ty pak globální organizace a ty pak "pokoj" tohoto světa a dál .....
Druhý příchod se přibližuje a to je dobře.
Díky za článek.



Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 15. září 2006 @ 11:07:35 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)


Amen. Přijď Pane Ježíši!


]


Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Pátek, 15. září 2006 @ 11:18:49 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Gregory, papež ve velmi malém - to jsi přece ty!

Tvé hlavě bych doporučil katolický kostel coby lázně: oni mají papeže jen jednoho a od těch samozvaných mají pokoj.

Olin



Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 15. září 2006 @ 11:31:20 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)


Oline,

ty liberále jeden, běž se do Písma poučit, co to je Církev a přestaň být maskovaným nevěrcem.
Kdyby jsi místo svých věčných nadávek někdy uvedl seriózní biblický rozbor.... Jenže to ty nemůžeš, ten by totiž popřel vše, co učíš a praktikuješ. A mimochodem ho ani nemůžeš znát, protože jsi Písma nahradil svými volnomyšlenkářskými názory - svým MYŠLENÍM,
jak uvádíš ve svých osobních informacích na Granu.

Vylučuješ ze sborů "vyhazovem na hodinu", což je neklamným znamením autokratických násilnických samozvanců, a ještě se tím chlubíš na fóru! Měl by ses stydět!


]


Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Pátek, 15. září 2006 @ 11:41:12 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jestli to bereš jako nadávku, tak je mi to líto.

Přesto trvám na tom, že se tu dlouhodobě chováš jako papež Jediného, Pravého a Uzavřeného Apoštolského Učení.

A co se týče toho "vyhazovu na hodinu" - bohužel jsou situace, kdy je toho třeba (jak ostatně praví Písmo mnohokrát).
Ale tobě do toho přece nic není, vždyť sbory neuznáváš! Ani členství v církvi, a tím pádem ani vyloučení.

Olin

Olin


]


Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 15. září 2006 @ 12:02:31 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)


///Přesto trvám na tom, že se tu dlouhodobě chováš jako papež Jediného, Pravého a Uzavřeného Apoštolského Učení.///

To je tvůj subjektivní názor. Jsem ale jen jedním z mnoha.

///A co se týče toho "vyhazovu na hodinu" - bohužel jsou situace, kdy je toho třeba (jak ostatně praví Písmo mnohokrát).///

Kde to praví Písmo? Oline alespoň zde NELŽI!
Písmo naopak praví, že dokonce i kacíře máme nejdříve jednou nebo dvakrát napomenout,
než ho vyloučíme ( Tit 3,10 ). A napomenout neznamená vyštěknout na něj, aby okamžitě vypadl ze sboru, ale znamená to "v tichosti vyučovat ty, kteří se protiví, zda by někdy dal jim Bůh pokání ku poznání pravdy." ( 2Tim 2,25 )
To znamená, dát jim určitý čas, během něhož jim mluvíme Boží Slovo a čekáme, zda jim Bůh dá pokání. Ty jsi však vyrazil ze sboru někoho jen, proto, že se choval neslušně. Kdyby jsi ho takto vyrazil pouze z jednotlivého shromáždění, pak by nikdo nemohl mít námitky. Jenže ty jsi ho vyrazil rovnou ze sboru. A to svědčí jednoznačně o tvé naprosté nekompetentnosti být pastýřem.
Nejen , že neznáš a neuznáváš Písma, ale také se chováš jako násilník!
Raději si přečti pastýřské listy ty "pastýři"!
Pro tvou informaci jsou to 1.a 2. Timoteovi a list Titovi.

///Ale tobě do toho přece nic není, vždyť sbory neuznáváš! Ani členství v církvi, a tím pádem ani vyloučení.///

To je pravda - denominace, spolkové organizace neuznávám, protože je neuznává ani Bůh, protože pro jejich existenci není v Písmu jediný základ. A vyloučení z nich je jen formalita, které je k smíchu, protože vyloučit někoho z denominace, znamená jeho přechod z domény satanovy.
Sice do další satanovy oblasti - do světa, v případě, že šlo skutečně o bezbožného jedince, ale do domény jenž je mnohem neškodnější než
náboženský denominační duch.

A pokud z denominace vyloučíš zbožného jedince, pak jsi ho vyloučil přímo do domény Boží.
Jaká to sláva!


]


Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Pátek, 15. září 2006 @ 13:06:18 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ty jsi zvláštní Gregory:

Je tak snadné tě zmanipulovat! Proč tvrdíš, že jsem někde někoho rovnou a bez napomínání vyhodil? Zdali ne proto, že to tu někdo píše?
Je to pravda? Zjistil sis to?

Mě je celkem jedno, za co mě považuješ, a musí mi to být jedno, vzhledem k tomu, za co považuji já tebe, nemám nárok na nějaké ohledy.

Písmo znám. Nečtu ho tak výběrově, jak asi myslíš: První jasné případy jsou v 21. kapitole Exodu, a poslední je ve 2. kap. Zjevení. Mezitím jich je asi sto.

Nepochybuji o tom, že ty si ta místa budeš vykládat jinak a nemíním se o ten výklad přít. Je jasné, že máme oba stejnou Bibli, ale naprosto neslučitelný přístup k ní.

Olin


]


Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 15. září 2006 @ 15:41:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Oline,

napsal jsi to sám v tématu "Co je ještě Církev?"

- Pátek 11. srpna 2006 17:26:28:

Píšeš, že tě ten dotyčný bratr "nespravedlivě napadal a pomlouval".

Jak víš, že to bylo "nespravedlivě"? Z pohledu někoho jiného nebo z pohledu Pána to mohlo být spravedlivé. Co když to byl v tomto ohledu Boží prorok?

Píšeš, že "napadl velmi urážlivě jednu sestru ze staršovstva ( už to je mrzkost nejvyššího řádu - sestra ve staršovstvu... viděl jsi to někde v NZ?)

Dále píšeš: "V tu chvíli jsem ho vyrazil".
To působí dojmem jako, že "na hodinu."

Dále v Pátek 11. srpna 2006 17:58:30 píšeš
o svých způsobech a pohnutkách:

"Ale mně je proti srsti schovávat se za kolektivní rozhodnutí, takže jsem ho ústně vyrazil
okamžitě, jakmile jsem se o tom dověděl."

Zde šlo evidentně o skutek těla vykonaný ve spěchu a hněvu muže, protože situace se měla řešit za přítomnosti staršovstva, celého sboru a také dotyčného bratra, údajného hříšníka.
Hříšníka vylučuje CELÝ SBOR, a ne jeden "pastýř". ( 1Kor 5,3-5 ) Ty jsi to však, jak píšeš
dal DODATEČNĚ! schválit staršovstvu, nikoli celému sboru.

Mimo jiné, vyrazit někoho ze sboru, jen proto, že někoho hrubě slovně urazil, aniž by proběhl řádný soud před celým sborem ( Mt 18,15-17 ), je záležitost, za kterou budeš vydávat počet před soudnou stolicí Krista, pokud z toho neučiníš pokání. Ještě že takto nejednáš v Pánově Církvi, ale jen ve spolkové organizaci. Tím spíše by tě však měli demokraticky smýšlející členové spolku usměrnit a pohnat k odpovědnosti před správní orgány vašeho klubu.

Takto, jako jsi to udělal ty, by se to v Boží rodině neřešilo.
Jestliže dotyčný nebyl vinen hříchem nějakých hrubých skutků těla, ze kterých odmítl činit pokání, nebo nešířil ve sboru heretické učení
a nechtěl s tím přestat ani po několika trpělivých pokusech uvést ho do pravdy,
pak nemáš právo takového člověka ze sboru vylučovat.

Dále píšeš:
"V klíčových situacích je "PODLE MĚ" ( ale opravdu jen PODLE TEBE) lepší, když na sebe "někdo" vezme osobní zodpovědnost, pravomoc-nepravomoc."

To je dobrá ukázka liberálního postoje a ignorantství k apoštolským příkazům a k autoritě Boží.
Typické pro Olina.

V Bibli jsou pro případ, že bratr zhřeší proti bratrovi jasné pokyny, jak v takových případech jednat. ( Mt 18,15-17 ) Takže jestli ten dotyčný bratr zhřešil proti té sestře hříchem urážky, pak podle Písma ta sestra měla vyvinout iniciativu jako první, pokud nebyla schopna tu urážku zkousnout a rovnou mu jí odpustit. Ona sama měla učinit potřebné kroky, popsané v Mt 18. Ty ses to toho podle Písma neměl co plést! Maximálně jsi ho mohl napomenout a zastat se tak té sestry.
To byla věc mezi tou sestrou a tím braterm.

Tebou uvedený postup jasně ukazuje, že ve sboru jednáš jako samozvaný diktátor násilnickými metodami, který si myslí, že si může dělat, co se mu zlíbí, pravomoc-nepravomoc, že?

Ten bratr tě prostě jen už dlouho štval, protože ti možná říkal pravdu, tak ti jednou prostě ruply nervy a vyrazil jsi ho tělesným neduchovním způsobem ze sboru.

Kromě toho, vyloučení ze sboru není odkopnutí někoho jako psa na věky. Kázeň má za cíl nápravu hříšníka a jeho návrat do obecenství.
( 2Kor 2,5-11 ) Jaképak jsi podnikl kroky
k tomu, aby se mohl vrátit zpět do sboru, když už jsi ho NESPRAVEDLIVĚ vyrazil? Slyšíš dobře, ty sám by jsi měl v tomto případě podniknout kroky jako první. Protože ty jsi jednal nesprávně.

Místa, která uvádíš jsou zcela irelevantní tomuto případu. Pokud máš na mysli z Ex 21 verš 17:
"kdo by zlořečil otci svému neb mateři své, SMRTÍ AŤ UMŘE", tak to člověče snad nemůžeš myslet vážně. Takhle ty vykládáš Písma? Jenže pokud to chceš použít takto, v tom případě, jestli ta sestra byla jeho vlastní matka, jsi ho měl fyzicky zabít!
No, tys ho nezabil fyzicky, ale vlastně jsi ho ZAVRAŽDIL duchovně. Oline asi bys měl opravdu jít na nějakou tu biblickou školu, byl bys na tom mnohem lépe než nyní. Jakožto liberál jsi naprostý biblický diletant a ignorant.
V době milosti takto aplikovat Písma Starého Zákona - to je ostudné.

A Zjevení 2 je ještě více irelevantní, protože tam se nemluví o vyloučení ze sboru, ale o soudech, které nad sbory vykoná sám Pán Církve.
Nebo, že by....? Aha už to chápu, ty se ve sboru chováš jako bys byl sám Pán Církve. Tak to jo....

Pro tvoji informaci: Platné verše a způsoby vyloučení z místní Církve jsou zde: Mt 18, 15-17 // 1Kor 4, 18 - 6,10 // 2Tim 2,24-26 // Tit 3,9-11 // 2Kor 13,1-3 // 2Kor 2,5-11 //

Vzhedem k tomu, že neznáš a ani nepoužíváš Písma a biblické postupy, pak je třeba dodat, že nejsi kompetentní být nazýván pastýřem Božího lidu.












]


Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Pátek, 15. září 2006 @ 16:05:03 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jak vidím - víš toho o jednom skutečném případu víc, než já sám. A hlavně něco jiného, než vím já. Nebudu ti to vymlouvat. V tvém případě je to úplně jedno, je to jen nějaká spolková činnost.

O Písmu si v mnoha případech myslím, že mu naprosto nerozumíš. Týká se to jak Starého zákona, jenž jest pro tebe knihou zapečetěnou, tak Nového zákona, který si vykládáš jako Zákon - náhradu za Mojžíše. "Platných veršů" - co to je vlastně za blbost? - je mnohem, mnohem více.

V jedné dost podstatné věci máš pravdu: Myslím, že ze sboru by měl vylučovat formálně celý sbor. My jsme to sboru předložili jako rozhodnutí starších, které ovšem jsem museli před sborem obhájit.
Halt je to už 12 let, a tehdy jsme o jiném postupu ani neslyšeli.

Je zábavné to, ovšem, vysvětlovat tobě, který jsi vyloučil z církve nás všechny!

Olin


]


Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: jakobin v Pátek, 15. září 2006 @ 18:02:58 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.zelo.cz
No vida, Olin už byl diagnostikován....Je zde nějaký další zájemce o "duchovní diagnózu"? Greg ji poskytuje zcela fundovaně a hlavně ZADARMO, přátelé!
Možná by Gregu stálo zato spřáhnout se se Seraphimem, ten by vždy k tvé diagnóze doplnil, jestli dotyčný půjde do pekla či do nebe.
Připomínáš mi jednoho přesvědčivého prodejce přípravků Herbalife- ten taky každému na počkání starostlivě sdělí, jak je to s ním špatné, a jestli si okamžitě nezakoupí jeho výrobky za 5000, tak může čekat brzký konec. Jenže tenhle chlap to dělá pro peníze, ty z čistého spletení....


]


Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Pátek, 15. září 2006 @ 23:30:58 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Já jsem diagnostikován už dávno. S Gregoriem se známe z jiného fóra a před mnoha lety jsem se potkávali i osobně.

Olin


]


Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Sobota, 16. září 2006 @ 11:29:53 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Oline,

z Církve Boží jste se vyloučili vy sami!

Nikdo vás do toho nenutil.

Tak jako jsem se z ní vyloučil já, když jsem svobodný sbor, vzniklý z Pánovy iniciativy
převedl do denominace KS, z místa kam Hospodin položil své jméno ( 2Par 6,5-6 ) - tedy z Ducha a Pravdy ( Jan 4,24 ), z judského Jeruzaléma do izraelského Bethel a Dan s jejich modlářskými telety a lidmi ustanovenými kněžími.
To všechno jen proto, že jsme si chtěli UDĚLAT JMÉNO a "pod něčím být."!

Díky Bohu však Pán znovu zařídil návrat, abychom znovu byli v Duchu a Pravdě. Duch je totiž pouze tam, kde je Pravda, kde se respektuje Boží zjevení pro věk milosti.


]


Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Neděle, 17. září 2006 @ 23:22:04 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Ahoj Oline,

Zjišťuji, že musím něco napravit.

Napsal jsem tento výrok:

///Ten bratr tě prostě jen už dlouho štval, protože ti možná říkal pravdu, tak ti jednou prostě ruply nervy a vyrazil jsi ho tělesným neduchovním způsobem ze sboru.///

Za tento výrok se ti omlouvám a prosím tě za odpuštění. Naší věcí není soudit motivy a skryté věci, ale pouze výstupy - skutky. ( 1Kor 4,5 )

Dále opravuji, výrok z Exodu 21,17 je relevantní situaci. Poprava hříšníka je v Novém Zákoně
ekvivalentem k vyloučení ze sboru.

Dále ale musím opravit tvé výroky: Nový Zákon si nevykládám jako náhradu za Mojžíšův Zákon,
ale jako věčně platné Boží zjevení pro věk Církve,
které jsme povinni uplatňovat pod vedením Ducha svatého ve všech jeho částech.
Ty zase naopak razíš směr, kdy si můžeš dělat, co se ti zamane. Alespoň tak to vypadá.

Těch veršů může být samozřejmě více, ale toto jsou základní verše platné coby hlavní směrnice ve věku milosti.

K tomu vyloučení:

Nevím, co ten bratr řekl té sestře, ale myslíš si,
že ve vašem sboru nebudou lidé jednat "vidláckým" způsobem, když to vidí jako vzor na svém pastýři?

Nevím, zda napadl tu sestru ve fóru nebo v soukromí.
Pokud nebyli svědci, měla jednat podle Mt 18.
Pokud byli svědci, mělo to být oznámeno staršovtvu a to mělo vyvolat ve sboru veřejný soud za účasti celého sboru.

Jenže ty jsi toho hříšníka vyrazil bez spravedlivého soudu a zdá se, že bez možnosti činit pokání. Tedy šlo o "zastřelení" bez soudu.
Soud se konal "in memoriam" a ještě k tomu jen před staršovstvem.
Říkáš, že to bylo před 12 lety. Pokud to bereš jako výmluvu a myslíš si, že je to zapomenuto, pak věz, že před soudnou stolicí Kristovou se lidé setkají s nevyznanými a nenapravenými hříchy a křivdami starými 1000, 2000 let.
To píši jen proto, aby ses s tím před Pánem jednou nesetkal.

Měj se dobře


]


Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Pondělí, 18. září 2006 @ 00:20:19 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Beru na vědomí.
Tvoji "expertízu" nicméně nemohu přijmout. Co se výkladu Písma týče, nemůžeme si rozumět.

Olin


]


Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: jdu v Pátek, 15. září 2006 @ 12:28:48 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Gregori,
v článku máš i dobré věci, ale mám k tomu výhrady! I v církvi i v nebi existuje hierarchie. Písmo nám říká: Apoštolové, Proroci, učitelé, pastýři, - dary a služebnosti. Lidé toho prostě zneužili, je to zneužito. Proto také ap. Pavel mluví o: falešných apoštolech a služebnících. bratrsky jdu



Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 15. září 2006 @ 12:57:12 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
///v článku máš i dobré věci, ale mám k tomu výhrady! I v církvi i v nebi existuje hierarchie. Písmo nám říká: Apoštolové, Proroci, učitelé, pastýři, - dary a služebnosti.///


Ano. Tato hierarchie je však pouze duchovní a nikoliv fyzická, organizační, sektářská.
Všimni si jak Pavel protestoval, když někdo říkal, že je Pavlův. ( 1Kor 1,11-16 // 3,4-10 // 3,21-23 )

Nikdo z Pánových apoštolů si nedovolil založit vlastní Pavlovu nebo Apollovu sektu! Vlastní ORGANIZACI s radou v čele, s výbory a podvýbory, pracovními skupinami apod.
Církev je Boží, apoštolové byli pouze SPRÁVCI
Božího majetku - Božího stáda.

Apoštolové a proroci byli ustanoveni samotným Bohem. Nebyli to SAMOZVANCI, jako vidíme nyní
kolem sebe.

Měj se dobře



]


Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: jdu v Pátek, 15. září 2006 @ 13:47:20 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Souhlasím Gregori,
nebyli to samozvanci, tělesní, organizační a sektářští.

Byli to lidé povolaní samotným Pánem k této službě, ordinovaní Duchem Svatým a vystrojení mocí Boží. Hierarchie je však i fyzická, ne však v úborech a úřednická, protože každý apoštol Pána Ježíše je i osoba.

Byli to však lidé, kteří hledali a prosazovali především vůli Pána a ne svoji.

Máš také jistě pravdu v tom, že rozdělení na denominace je sektářské a je to jistě i hřích.

Nezlob se, prosím
jdu


]


Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 15. září 2006 @ 14:31:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)


Ahoj Jdu,

nezlobím se ani v nejmenším.

Měj se dobře


]


Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: Karels (haohan@seznam.cz) v Pátek, 15. září 2006 @ 16:37:29 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Asi nejbližší model k tomu biblickému jsem shledal v křesťanských sborech, nesprávně pojmenovaných jako Darbysté. U stolíku, od kterého se káže, se střídají bratři, takže během nedělního shromáždění se stačí vystřídat 3, někdy 4 bratři.

Pro tebe Gragory, ženy v těchto sborech jsou nabádány k tomu, aby nosily při bohoslužbě nějakou pokrývku hlavy - šátek, nebo klobouček. Rozhodně se křesťanské sbory brání nějaké institucializaci. Já byl součástí křesťanských sborů asi 3 roky.

Karels



Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: ares v Pátek, 15. září 2006 @ 22:40:07 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Hahaha.... a víš, že tomu tak je i v katolické církvi??


]


Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Sobota, 16. září 2006 @ 11:33:16 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)


Ahoj Karelsi,

jsem si toho vědom, o čem píšeš, ale problém je v tom, že tyto Pánovy sbory byli podle Božích měřítek v pořádku jen do roku 1956, než právě založily
navzdory svému lepšímu poznání hříšnou sektu, organizaci se jménem a nadsborovými strukturami.

Proto je nyní nejblíže Božímu zjevení sbor v Praze-Spořilově, který z této sekty vystoupil.

Ahoj


]


Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: Krispus (ryba@iol.cz) v Neděle, 17. září 2006 @ 22:07:53 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Karelsi, já jsem v Křsťanských sborech a zrovna dnes jsme se u stolíku vystřídali tři sloužící bratři. Já bych ve společenství, kde mi udělí prostor kazatel nebo pastor nechtěl být ani minutu


]


Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: Karels (haohan@seznam.cz) v Pondělí, 18. září 2006 @ 08:12:05 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Já myslím, že příprava na kázání ke které vedli starší a zkušení bratři své mladší spoluvěřcící, potom vede k mimořádné znalosti písem v celém sboru. (tím, že se připravíš, tak jsi nucený otevřít Bibli a studovat)

I když jsem třebas nesouhlasil s některými body v učení křesťanských sborů, tak za mým odchodem z křesťanských sborů nebyla teologie, ale vztahy (zklamal jsem se s jednou dívkou, křesťankou).

Karels


]


Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pondělí, 18. září 2006 @ 08:52:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)


Milý Karelsi,

bratr Křesina byl ve sborech Páně přes 60 let.
Od roku 1956 se sice neúčastnil sektářského dění, ale má spolehlivé informace o dění od zbožných lidí, kteří tam ještě jsou ( 1Kor 1,11 ) a také písemné důkazy o zpronevěrách vedení a o cizoložství s komunistickým režimem, Stb, chybách ve věrouce apod.
Také nesčetněkrát osobně i písemně napomínal vedení z jeho hříchů. Vše je obsaženo v jeho knihách, které jsou KLENOTEM mezi duchovní literaturou, kterou jsem prozatím četl.
( www.kresina.org )

Ahoj


]


Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: Krispus (ryba@iol.cz) v Neděle, 17. září 2006 @ 22:21:37 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
100x ohraná písnička jejíž kořeny sahají až do USA k br.Křesinovi. Sekta a sektář je ten, kdo provozuje ve společenství věřících stranictví a tím štěpí místní církev Kristovu. Denominaci chápu tak, že někdo nominuje ( předá) jisté pravomoce nějakému vedení. U KřŚ o tomto nemůže být ani řeč ! Je to nesmysl. Ctíme samostatnost a odpovědnost každého sboru před Pánem a lidmi. To, že se tyto jednotlivé sbory spojují ke spolupráci a přijali název tak jako např. Církev bratrská a další církve, neznamená, že vybudovali organizaci. V takových sborech bych nebyl ani minutu. Registrací podle platné legislativy mají církve "zvláštní práva", která nemají spolky shromažďované podle zákona o občanských sdruženích. I vzpomínaný sbor v Praze - Spořilově má společný majetek a je občanským sdružením, tudíž se beztak podřizuje vrchnosti. V KřS spolupracují jednotlivé sbory mezi sebou na základě dobrovolnosti a potřeby. Nikdo nerozhoduje za starší místního sboru. Proto se také forma v našich sborech liší místo od místa. My jsme žádné pravomoce nepředali nějakému vedení.
Myslím si, že KřS se nejvíce přibližují modelu prvotní církve, kdy sbory byli samostatné a spolupracovali na základě dobrovolnosti. Jinak si myslím, že Gregoriosi, máš méně než 40 let a žádný sbor si nezaložil a ani neopustil




Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Neděle, 17. září 2006 @ 22:28:29 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Krispe, čo porobiš! Cikánka je sice cikánka, ale přesto přese všecko zůstává cikánkou.
A ty žádnou důmyslnou řečí nezměníš skutečnost, že KřS jsou denominace jako řemen!

Olin


]


Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: Krispus (ryba@iol.cz) v Pondělí, 18. září 2006 @ 19:55:43 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
V čem ? Jsem starší jednoho ze sborů a nevím o tom, že by se měl místní sbor v KřS podřizovat nadsborové ( lépe mezisborové) struktuře.


]


Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Úterý, 19. září 2006 @ 00:19:24 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Denominace nepotřebuje strukturu, jak vaše denominace přesvědčivě prokázala. Potřebuje ale hranice.

Slovo "denominace" se zrodilo v prostředí, kdy bylo třeba odlišit nějakou zřetelně ohraničenou církev - tehdy šlo např. o baptisty (taky tehdy neměli strukturu) nebo dokonce kvakery.
Přitom těm, kteří toto slovo vynalezli, nešlo "přes hubu" slovo církev, protože toto slovo do té doby označovalo něco územně organizovaného - např. anglikánská církev, nebo saská lutherská církev.
Mohli tedy říci sekta - ale oni chtěli vyjádřit, že nejde o sektu, jen o církev jinak organizovanou.
Taky by se dalo říci hnutí - jenomže v proudu jednoho hnutí bylo množství organizovaných skupin, vykazujících znaky církve, majících tedy členy, často se odlišujících od jiných církví s jinými členy.

Proč tedy zrovna denominace, na to se názory různí. Mě osobně se zdá, že to souvisí se slovem "denominace" ze světa financí. A tam to znamená "změna hodnoty o řád". Volně přeloženo - denominace - církev, ale méně než církev. Jakoby v menším vydání.

O tom, co je a co není denominace, nerozhodujete my, kteří jsme uvnitř, ale ti, kteří jsou venku:
Má-li to hranice a jde-li rozpoznat, kdo je uvnitř a kdo venku, je to denominace.

Olin


]


Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: Krispus (ryba@iol.cz) v Úterý, 19. září 2006 @ 07:37:11 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Já to chápu tak, že nominuji ( předávám) nějaké funkce někomu jinému - tak chápu význam slova "denominace" - připomínám naprosto laicky, nekoukl jsem se nikam, abych se poučil. Znovu říkám, že v KřS o nějaké řídící struktuře nemůže být řeči a rovněž tak o předání nějakých pravomocí nad rámec místní církve někomu jinému, do nějakého ústředí. Asi máš mylné info. o KřS v současnosti.


]


Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Úterý, 19. září 2006 @ 12:12:07 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Já nemám mylné info. To, co tvrdíš, nepopírám, jen mi to nepřijde podstatné.
Není důležité, jak je zrovna vaše církev organizovaná. Ten váš důraz na absenci řídících struktur a uvolněných funkcí je jen taková vaše "sobota".
Přišlo by ti logické, kdyby adventisté argumentovali, že nejsou denominace, protože se nescházejí v neděli?

Pro mě, jako pro kazatele jiné denominace, je důležité, že ve svém okolí rozpoznám, že tito a tito lidé jsou z KřSb., což znamená, že vím, čemu věří, co odmítají, jak se chovají, a zejména vím, že mám co dělat s izolacionismem. Oni si všechno musí dělat po svém, i kdyby jich bylo jen pět. TOTO je neklamný znak denominace!

Olin


]


Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Úterý, 19. září 2006 @ 12:25:02 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Oline,

napsal jsi:

///zejména vím, že mám co dělat s izolacionismem. Oni si všechno musí dělat po svém, i kdyby jich bylo jen pět. TOTO je neklamný znak denominace!///

No vždyť to je správné, místní sbor je izolacionistický - oddělený od světa a zla.
( Sk 5,13 )
Od toho je to Církev, aby bylo oddělená pro Boha
a Jeho zjevení - Jeho Slovo a zdravé učení.

Máš pravdu, že denominace si všechno dělají "po svém".
Ale Církev Boží musí všechno dělat "po Božím".
Na tom také není nic špatného.

Ahoj


]


Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: Olin v Úterý, 19. září 2006 @ 12:35:29 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Gregory, tvůj přístup je všem kromě tebe jasný: je sektářský. Kdybys mohl, stvořil by sis sektu.
Sekta je iluze o tom, že MY jsme ti praví Boží, (jak jsi to krásně vyjádřil!), a zbytek je SVĚT.
Tomu jsi zcela propadl. Jediné, co ti chybí, jsou spolupropadlíci. Proto (zatím) nejsi sektářem, ale jen blouznivcem.

S denominacemi, i jako je KřSb., skutečně nemáš mnoho společného. to se ti v životě povedlo.

Olin



]


Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Neděle, 17. září 2006 @ 22:31:01 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)


Milý Krispe,

takže vy nemáte nadsborové struktury?
Že byste je během minulé noci zrušili?

Píšeš:/// Jinak si myslím, že Gregoriosi, máš méně než 40 let a žádný sbor si nezaložil a ani neopustil///

To jako tady tvrdíš, že LŽU?


]


Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: Krispus (ryba@iol.cz) v Pondělí, 18. září 2006 @ 19:59:26 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Promiň, nechal jsem se příliš unést představou jednoho mladšího bratra, kterému bys jako z oka vypadl. Určitě jsem nechtěl říci, že lžeš.
Co se týče KřS tak jsme nikdy nepředali kompetence ( nedenominovali) na mezisborovou strukturu. V takových sborech bych nebyl ani minutu. Jde o dobrovolnou spolupráci starších sborů, přesně tak, jak to bylo v prvnotní Církvi


]


Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Úterý, 19. září 2006 @ 11:43:02 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Milý Krispe,

můžeš mi jmenovat ta místa Písma, kde se mluví o "dobrovolné spolupráci starších sborů", která údajně existovala v první Církvi?

A ještě bych prosil, můžeš říci, jak taková spolupráce probíhá a co zahrnuje?

Díky Ahoj


]


Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: Krispus (ryba@iol.cz) v Úterý, 19. září 2006 @ 13:38:32 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
1 Kor. 16:1 - 3 " Pokud jde o sbírku pro církev v Jeruzalémě, dělejte to podle pokynů, které jsem dal církvím v Galacii.  V první den týdne nechť každý z vás dá stranou, co může postrádat, aby sbírka nezačala teprve tehdy, až k vám přijdu.  Až budu u vás, vyšlu ty, které doporučíte, s průvodními listy, aby donesli dar vaší vděčnosti do Jeruzaléma"

2 Tm 3:10 - 12
"0  Ty však jsi sledoval mé učení, můj způsob života, mé úmysly, mou víru, shovívavost, lásku, trpělivost,  pronásledování a útrapy, jaké mne stihly v Antiochii, v Ikoniu a v Lystře. Jaká pronásledování jsem přestál, a ze všech mě Pán vysvobodil! " - Timoteus sledoval situaci v jiných městech, jak se tam těžko rodí místní Církev Kristova.

Od samého začátku je patrná spolupráce mezi místními sbory. V ep. se dočteme, že jeden druhého pozdravoval, měl o někoho péči atp.
Pro mladého Timotea to bylo k jeho povzbuzení a poučení, vidět jak pracuje na díle Božím ap.Pavel.

Dnes to nahrazuje společné sdílení starších sborů, výměna zkušeností a povzbuzení k díle Páně v jednotlivých sborech. Můžou se navzájem i finančně podpořit , domluvit se na společné konferenci mládeže nebo na volejbalovém turnaji mezi sbory. Několik našich sborů vyjelo za spoluvěřícími do Kladska a prožili jsme úžasné věci.

Spolupráce zahrnuje společné povzbuzování k práci na Boží roli, vydávání svědectví jak to dělají v tom či onom sboru, sdílení o přehmatech a slepých uličkách, společná finanční podpora různých aktivit, duchovní proslovy, společné modlitby, společný oběd, domlovuání si vzájemných návštěv ve sboru, společné konference . Např. nám se osvědčila regionální setkání několika sborů, které nám nikdo nediktoval, nenařídil. Vzniklo to spontálně dohodou starších sboru mezi sebou.







]


Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Úterý, 19. září 2006 @ 17:03:33 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Milý Krispe,

co mají uvedená místa společného s mezisborovou a nadsborouvou spoluprací starších?
Nic takévého, aby se někde sešli starší více sborů na tzv. pastorálce nikde v Bibli nevidíš.

To o čem píšeš, jsou sbírky pro chudé věřící v Jeruzalémě, které apoštol Pavel vybíral a posílal
tam.

To, že Timoteus působil jako apoštolský zmocněnec v různých sborech a sledoval jejich vývoj také nic nevypovídá o spolupráci STARŠÍCH sborů na nadsborové úrovni.

To, že se mezi sebou znali a navštěvovali se vzájemně ve sborech, také nenznamená, že se někde scházela celá staršovstva na společné
pastorálce - NIC TAKOVÉHO.

A konference mládeže nebo volejbal - to snad ani nemůžeš myslet vážně....



]


Re: Denominace - papežství v malém (Skóre: 1)
Vložil: Krispus (ryba@iol.cz) v Středa, 20. září 2006 @ 05:14:49 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Končím s diskusí, protože každý jsme z jiného světa. Tohle už nemá úroveň. Dovolím si zaprorokovat : Ty už žádný sbor nevybuduješ.
Nemůžeš se smířit s tím, že v KřS nikdo nikomu nic nediktuje a sbory spolupracují na dobrovolné bázi. Na "nadsborově", ale "mezisborově". Pořád hledáš důvody ke kritice. Když to nechceš přijmout, nepřijímej


]


Stránka vygenerována za: 0.30 sekundy