Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Jiří.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16654, komentáře < 7 dní: 180, komentářů celkem: 429681, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 272 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116552267
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Případ St. Polten
Vloženo Středa, 21. červen 2006 @ 20:50:07 CEST Vložil: Bolek

Zamyšlení poslal Miloslav

Případ St. Pölten
PhDr. Radomír Malý
http://katolikrevue.cz – 1.10.2004 Naše veřejnost byla seznámena médii s případem semináře v rakouském St. Pöltenu, kde policie nalezla 40 tisíc údajných dětských pornografických snímků, stažených z Internetu a fotografie, na nichž se rektor a vicerektor s některými seminaristy líbají tzv. francouzským polibkem (jazyky), což má být důkaz homosexuální subkultury v tomto semináři. Biskupem v St. Pöltenu je pravověrný msgre Kurt Krenn, jenž pro své zásadové postoje byl terčem útoků rakouských médií i mnohých neomodernistických duchovních. Jeho některým biskupským kolegům také vadilo, že Krennova diecéze má nejvíce kněžských povolání. Tím větším šokem musí být proto uvedená odhalení. Jenže jak upozorňuje rakouský katolický žurnalista Friedrich Engelmann v listě GK 7-8/2004, v případu jsou nejasnosti, které přímo ukazují na záměrnou provokaci s cílem diskreditace nepohodlného biskupa. Engelmann argumentuje hlavně tím, že ke stažení pornosnímků bylo třeba kreditních karet s čísly, což stojí peníze, v případě 40 tisíc snímků se muselo jednat o astronomické sumy, na něž žádný bohoslovec ani kněz v semináři či z biskupství nemohl ze svých příjmů našetřit. Odkud tedy polský bohoslovec, jenž měl podle policie snímky stahovat, vzal na to peníze? Kdo mu je dal? Odpověď na tuto otázku by měla být klíčová v celém vyšetřování, mecenášem by se pravděpodobně ukázala jistá vlivná proticírkevní organizace (byť i v církevním hávu), které záleželo na morálním odstřelu biskupa Krenna.

Jenže nestalo se tak. Uvedený polský bohoslovec byl už odsouzen k šesti měsícům podmíněně a dotaz o původu peněz vůbec nepadl. Proces krom toho ukázal, že tento Polák, jenž podepsal protokol, v němž se „přiznává“ ke stažení snímků, takřka vůbec neumí německy, jak je tedy možné, že policie s ním sepisovala protokol bez tlumočníka? Naprosto nerozuměl, o co v protokolu šlo a co vlastně podepsal. Proč mu nebyli přiděleni tlumočník a advokát? Nápadné je rovněž, že policie při domovní prohlídce semináře, kterou provedla na základě anonymního udání, žádné pornosnímky v počítači nenašla. Byla však „informována“ svým zdrojem, že je stáhl právě onen Polák, který byl momentálně ve své vlasti a vzal si s sebou údajně i disketu. Když se vrátil, měl v semináři vzkaz, aby šel na policii a disketu odevzdal. Tvrdil svým kolegům Polákům (v St. Pölten jich studovalo celkem 12), že sice nějaké pornosnímky na počítači našel, ale ihned je smazal. Byl subjektivně přesvědčen, že odevzdává policii čistou disketu? Pokud ano, tak kde se tam najednou ty snímky vzaly? Jak to, že až potom teprve policie „objevila“ pornosnímky na více počítačích v semináři? A ještě další, podstatně závažnější argument. Již loňského roku se objevily v seminárním počítači dětské pornosnímky. Rektor okamžitě uvědomil biskupa Krenna, který ihned podal na policii trestní oznámení proti neznámému pachateli. To se stalo v listopadu r. 2003, je tedy zřejmé, že biskup Krenn nechtěl aféru ututlat, jak lživě uvádějí média. Jak to, že orgány činné v trestním řízení tenkrát vůbec na Krennovo oznámení nereagovaly a ozvaly se až teď na základě anonymního udání? Je pravdou, že seminární představení se líbali se studenty. Jednalo se však o vánoční besídku za přítomnosti pěti bohoslovců, při níž si všichni po modlitbách a zpěvu koled navzájem dali bratrský polibek (tzv. osculum pacis), běžný u příslušníků duchovenského stavu. Účastníci setkání to potvrzují a prohlašují snímky uveřejněné v časopise Profil za fotomontáž. To dokazuje i novinář Engelmann, jenž viděl originály a místopřísežně prohlašuje: žádný polibek jazykem tam nebyl. Fotografický odborník a známý rakouský bojovník proti pornografii Martin Humer sdělil, že fotky v Profilu jsou jasnou počítačovou konstrukcí, neboť hlavy neodpovídají tělesným proporcím zobrazených kněží a seminaristů. Rektor Kuechl a vicerektor Rothe podali okamžitě demisi, jsou však rozhodnuti podat na Profil žalobu pro pomluvu a urážku na cti. Biskup Krenn jmenoval novým rektorem semináře patera Schmida. Sv. Otec ale pověřil biskupa z Feldkirchu Klause Künga vyšetřováním poměrů v semináři v St. Pölten. Ten se rozhodl ústav dočasně uzavřít. Biskup Küng však přiznal, že většina stpöltenských seminaristů má autentické kněžské povolání. Krom toho ale časopis Glaube und Kirche 9/2004 uvádí překvapivé sdělení bohoslovce Rabiegy, jenž se přiznává k homosexuální orientaci a při vyšetřování původně tvrdil, že prý rektor Küchl a vicerektor Rothe měli s ním a dalšími takto orientovanými studenty homosexuální poměr. Nyní však pod přísahou toto nařčení odvolává s tím, že byl k němu naveden bývalým bohoslovcem Sieblerem, odpůrcem biskupa Krenna, poněvadž tento ho již dříve ze semináře propustil kvůli alkoholismu. Jak je možné, že vyšetřovatelé tuto změnu výpovědi neberou vůbec v potaz? Nechceme jednostranně tvrdit, že jednání biskupa Krenna a vedení semináře bylo bezchybné. Krenn sám přiznal, že v personálních otázkách možná dělal mylná rozhodnutí. Je pravdou, že kritéria pro přijetí do semináře byla v Krennově diecézi příliš benevolentní, dokonce se připouštěli i cizinci, odmítnutí ve svých diecézích a právě toho mohli využít nasazení špiclové a provokatéři. Bohužel je též smutnou skutečností, že homosexuálové v semináři v St. Pölten skutečně byli, jak konstatoval i apoštolský vizitátor biskup Küng. Objektivní pozorovatelé se také pozastavují nad tím, že seminární počítače nebyly vůbec zabezpečeny proti zneužití, byly stále zapnuty a umístěny dokonce i na chodbě, kudy procházeli cizí lidé, kteří se tak mohli bez problémů k nim posadit a s nimi manipulovat. Už nyní lze ale říci, že to, z čeho jsou vedení semináře a „zodpovědný“ biskup Krenn obviňováni, je vykonstruovanou lží, proces s polským bohoslovcem připomíná komunistické monstrprocesy, známé u nás z 50. let a kampaň v médiích je adekvátní štvanicím Rudého práva z doby procesu s církevními hodnostáři nebo s M. Horákovou. Média tady měří dvojím metrem. Jakmile se objeví stín podezření nějaké mravnostní aféry u konzervativně orientované církevní instituce, ihned nastupuje bezohledná ostouzející kampaň. Když se ale jedná o naprosto jasný hřích u instituce liberální, která nota bene se tím ani netají, média mlčí. Konkrétní příklady poskytují nedávné odsouzeníhodné aféry zneužívání mládeže některými duchovními v USA. Jak dokazuje americký publicista Michael Rose v knize „Sbohem, dobří muži!“, v liberální atmosféře 60. a 70. let museli dostat homosexuálové „stejná práva“ jako heterosexuálové i v Církvi, proto navzdory dřívějším předpisům začali být přijímáni i do seminářů, někde dokonce přednostně. Pak se ale nelze divit, že počet případů zneužívání, ještě v 50. letech u duchovenstva USA téměř nulový, vzrostl až na 4 procenta katolického kněžstva. V některých neomodernisticky laděných seminářích přímo bují homosexuální subkultura, místní občané jim posměšně říkají „Růžový palouček“, „Teploušské hnízdečko“ apod., vedení oněch institutů se ani nenamáhá toto skrývat. Navzdory požadavkům tradičně smýšlejících katolických žurnalistů a duchovních biskupská konference USA, v níž mají převahu liberálové, odmítá proti tomu jakkoliv zasáhnout. Ani Evropa toho není ušetřena. V semináři v německém Muensteru působil více než 10 let rektor, jenž ostentativně dával najevo svoji homosexuální orientaci. Biskup Lettmann ho kryl a jakékoliv stížnosti odmítal, média taktéž nikdy nevyhověla lidem, chtějícím toto zveřejnit. Nebyl snad tady mnohem pádnější důvod k zásahu než v případě zmanipulovaných fotografií v St. Poeltenu? To budou muset jak média, tak odpovídající církevní místa vysvětlit. Nápadný rozdíl spočívá totiž v tom, že zatímco münsterský biskup Lettmann je velký teologický liberál, stpöltenský Krenn je konzervativec, jenž svými zásadovými postoji „pije krev“ i některým rakouským kolegům. K homosexuální aféře dochází i v Polsku. V Gdaňsku už dlouho „hýbe žlučí“ liberálům prelát Henryk Jankowski, jenž v r. 1980 podpořil vznik Solidarity a byl zařazen komunistickou tajnou policií na seznam duchovních, kteří měli být zavražděni podobně jako Jerzy Popieluszko. Po r. 1989 si pravověrný kněz a vlastenec Jankowski „nedával servítky“ ani před liberály a zednáři, zvláště ne před těmi v církevním rouchu. Teď se ale spustila kampaň v souvislosti se žalobou kvůli údajnému „zneužívání“. Podala ji bývalá uklizečka na faře sv. Brigity, kde prelát působí: prý „zneužíval“ jejího dospívajícího syna. Ten sám to ale kategoricky popírá, naopak se vyjádřil, že „Otec prelát mi ukázal srdce, které jsem doma nenašel“. Žalobkyně je podle vyjádření okolí problematickou postavou. Prelát Jankowski se věnuje už léta chlapcům z problémových rodin, za což si vysloužil písemné poděkování od ředitele školy, již navštěvoval právě syn žalobkyně. Nikdy nepadl ani stín podezření ze zneužívání, všichni hoši, kteří chodili a chodí do kroužku a na výuku k prelátovi, toto nařčení bez výjimky rozhořčeně odmítají. To ale nijak nepřekáží vlivným polským médiím, aby nespustila ostouzející kampaň. Místní biskup Goclowski právem poukázal ve svém vyjádření na to, že aféra se již sice ukázala být bublinou, nicméně ani televize, ani rozhlasové stanice, ani vlivné deníky nenalezly slovíčka omluvy. Konzervativní, „fundamentalistický“, „nacionalistický“ a „antisemitský“ kněz Jankowski musí být zafixován v myslích široké veřejnosti jako „pedofil“ a tím společensky znemožněn bez ohledu na to, jaká je pravda. Kdyby byl naopak známý liberál, „progresivní“ a „tolerantní“, tak i v případě spáchaného hříchu by se média snažila mlžit tak dlouho, dokud by to šlo. Uvedené případy ukazují, že jde o novou formu zednářského spiknutí proti Kristově církvi na široké bázi, tentokrát na základě obvinění z homosexuality a pedofilie. Vrcholem pokrytectví je, že právě liberální přístup k morálním hodnotám, který se ocitá v příkrém rozporu s katolickou naukou, způsobil v Katolické církvi nárůst těchto odsouzeníhodných činů ze strany kněží, avšak vybičované atmosféry nedůvěry zednáři kontrolovaná nejvlivnější média podle zneužívají naopak proti duchovním, stojícím morálně vysoko, ale nepohodlným pro svoji věrnost papeži a nauce Církve. Případ St. Pöltenu a potažmo Gdaňska je toho jasným důkazem. Díky Pánu Bohu, že počet takových biskupů a kněží naštěstí přece jen vzrůstá a že současný stav Církve stále více poctivým katolíkům otevírá oči, což svědčí o velké morální převaze Kristovy nevěsty a o konečném vítězství pravdy i v těchto záležitostech. A ještě něco: Nutno se také pozastavit nad liberálním dogmatem „svobody tisku“. Papežové od Pia VII. až do Pia XII. všichni bez výjimky odsuzovali tuto demokratickou „vymoženost“ a byli za to pranýřováni jako nepřátelé lidské svobody. Uveďme některé příklady. Řehoř XVI. v encyklice „Mirari vos“ r. 1832 píše: „...svoboda tisku, svoboda plná nectnosti, před níž se každý slušný člověk otřásá hrůzou....“. Lev XIII. v „Libertas praestantissimum“ uvádí: „Nyní pokračujeme v pojednání o svobodě vyjádřit slovem a tiskem všechno, co se chce. Nebude-li tato svoboda správným způsobem usměrněna a překročí únosnou míru a cíl, tak taková svoboda je nadbytečná....není žádným právem....stát má povinnost zakročit proti lživým naukám, smrtícímu moru ducha, který ničí srdce a mravy....“. Na tyto výroky Lva XIII. se několikrát odvolával také Pius XII. při svých proslovech k novinářům. Jak ukazuje „causa Krenn“, svoboda tisku nepřispívá ke vzniku spořádaného právního státu, ale naopak ho ničí, neboť v ovzduší zdánlivé „svobody veřejného mínění“ existuje vždycky nebezpečí, že se médií zmocní ti nejbohatší, jimiž, jak dobře víme, jsou nepřátelé Církve, organizovaní v zednářských lóžích, New Age a jiných podobných spolcích. Na to správně upozorňuje jezuitský historik dr. Lothar Groppe, známý svojí obhajobou Pia XII. Již dnes se ukazuje, že nekontrolovaná svoboda médií může přerůst v jejich strašlivou diktaturu, jíž se občané bojí víc než tajné policie totalitních systémů. Mohou napsat jakoukoliv lež a pomluvu v zájmu protikřesťanské liberální či socialistické ideologie a kdo se dostane do jejich „sloupků“ či televizních šotů jako záporná postava, je jednou provždy „vyřízen“ a běda, kdo by se odvážil postavit se na jeho obranu. Ten se dočká podobné „nadílky“. Znovu se potvrzuje, jak hlubokou prorockou pravdu měli předkoncilní papežové, když varovali před všemi tak zvanými „vymoženostmi“ demokracie, které se ukazují naopak jako nástroj tvrdé totality. Prameny: Glaube und Kirche 7-8/2004, 9/2004, a zvláštní vydání z 26.8.04, dále Gość niedzielny 34/2004 a Nowa Myśl Polska 12/2004


"Případ St. Polten" | Přihlásit/Vytvořit účet | 13 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Případ St. Polten (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Pátek, 23. červen 2006 @ 18:05:41 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zdravim Miloslav:

Homosexualita a pedofilia medzi knazmi rkc ma dnes bohuzial svoje nezastupitelne miesto, s tym nic neurobis, to je trpky fakt. Pokial z toho obvinujes slobodomurarov, tu by som sa predsa len trochu zastavil. Rimskokatolicka cirkev je poslednych 300 rokov naozaj slobodomurarstvom plne infikovana, a ze v nej tym padom bujneje homosexualita, pedofilia a pornografia sa vobec necudujem, "duchovne" to ani ine byt nemoze.

Ved mnohe jej rituali su prevzane priamo z okultneho pohanstva (uctievanie matky z dietatom, transubstanciacia, symbol JHS - znamena symboly egyptskych bohov ktorymi su : Izis, Horus a Seb odkial to "tovarisstvo" prebralo, tak isto aj symbol v tvare "T" je symbolom Tamuza, tantricky ruzenec, atd, atd. Vacsina z nich pochadza zo starovekeho egyptskeho modlarstva alebo pohanstva.

Potom: najcastejsi argument neveriacich ludi voci krestanstvu je moralka najma rimskokatolickych fararov. To je uplne vsade, skoro v kazdej dedine, nielen ja s tym potom mam problem im vysvetlit ze katolicizmus nieje krestanstvo.

Je zvlastne ze z podobnymi aferami nema problem napriklad Teen Chalenge, protidrogova organizacia pastora Davida Wilkersona ktory dokonca nepracuje z ludmi ktori vystudovali teologiu ale z "ludskou spodinou"...a mnohe ine krestanske organizacie v ktorych nevladne pohansky kult ale Jezis...

No a tam asi niekde bude pricina...

Katolicke modlarstvo: Klananie sa socham
Jak obdržíte spasení???



Re: Případ St. Polten, JHS je sotva z Egypta (Skóre: 1)
Vložil: mk (miliko(a)atlas.cz) v Středa, 28. červen 2006 @ 01:32:42 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Každý hledá a nachází podle síly svého přesvědčení.
Kdo hledá, najde. Tak Gojim našel ve třech písmenech ´...symboly egyptskych bohov ktorymi su : Izis, Horus a Seb ...ˇ.
Proč tak daleko? Třeba Iovis, Hefaistos a Sybilla by nestačilo?
Vždy jsem si myslel, že IHS je Iesus Hominem Salvator (Ježíš, hříšníků spasitel), a najednou jsem nedovzdělaný. Mohl Ignác z Loyoly, když zakládal řád znát jména egyptských bohů?
Nespalo vědomí Evropy o nich až do doby, kdy Napoleon po roce 1800 napadl Egypt a později se našla Rossetská trilingvální deska, rozluštěná Champolionem a od té doby teprve víme něco o Egyptu?
Hrabě Cagliostro se sice nazýval Velkým Koptou, ale to by znamenalo, že Ignác z Loyoly byl s ním ve spojení a to by se mi zdálo nepravděpodobné.
IHS je přeci Ignácova zkratka, nebo se mýlím?
Další problematická tvrzení jsou, že T je symbol Tamuza. Jakou abecedou se psalo jméno Tamuz? Abeceda od Féničanůp přešla do Středozemí, ale tvrdit, že to značí Tamuze je překvapující. Podobné písmeno, trochu šikmější mají i severské runy. Proč se neobrátit na A? To je přece symbol posvátného býka Apise. Na to se zapomenulo??
Odkud měli katolíci znát tantru, když růženec je prastarý, zatímco o tantře do 20. století nevěděl tady nikdo nic?
Vše se hodí do radostné nálady nacházející duše, jen když si najdeme podporu domněnkám.
Příkladem pilného rozpoznávání nečekaných vysvětlení uvádím terie národoveckých romantických badatelů o Přemyslu a Libuši. Podle Primuse Sobky představuje Přemysl slunečního boha, a personifikaci Peruna, a Libuše je oblačná děva, s níž se zasnubuje, zorav zde nebesa pluhem - bleskem.
Jiný, I. J. Hanuš tvrdil: ´Luboša posílá z Vyšehradu, t.j. z oblačného hradu, svého čarovného koně, který vede k orajícímu Přemyslu, to jest k bohu jara, jenž svým bleskem rozbrázdil oblačné nebe....Orající bíle a černě pruhovaní volci Přemyslovi, to jest bouří ještě obtěžkaná oblaka, odcházejí nato vzduchem do hory, to jest zmizí a stanou se neviditelní ve vysokém nebeském hradu..´.(to přednášel za časů Palackého v Národním Muzeu v Praze.
Fantazie může létat po přírodě, po Egyptě, po tantře, o všem již známém.
Ale Bůh dal člověku také uvažování, aby myslel.
Miro


]


Re: Případ St. Polten, JHS je sotva z Egypta a oprava (Skóre: 1)
Vložil: mk (miliko(a)atlas.cz) v Středa, 28. červen 2006 @ 01:37:44 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Oprava, je to Primus Sobotka.
Miro


]


Re: Případ St. Polten, JHS je sotva z Egypta (Skóre: 1)
Vložil: Serafim v Čtvrtek, 29. červen 2006 @ 09:16:27 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Co se týká té zkratky IHS, že to je Iesus Hominem Salvator (Ježíš, hříšníků spasitel), musím dát za pravdu Mirovi (miliko, mk) - je to zkratka Ignáce z Loyoly.


]


Re: Případ St. Polten a nízke percenta medzi kňazmi (Skóre: 1)
Vložil: mk (miliko(a)atlas.cz) v Čtvrtek, 29. červen 2006 @ 03:33:11 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
V článku:
Nebezpečná učení: USA: Katolíci hájí své kněze

Miloslav poslal: 7.června otiskl v New York Times William A. Donohue, president Katolické ligy pro náboženská a občanská práva, inzerát, v němž stručně hodnotí "sexuální skandál amerických kněží" s odstupem čtyř let.
Vložil jarda2005 v Úterý, 27. červen 2006 v 16:24:58 CEST (72 čtenářů)

Tam je uvedno, že
´...Za samotný rok 2005 bylo vzneseno 21 obvinění, z toho 5 věrohodných. 2 se zkoumají, o 2 zatím není dost informací: celkově to znamená 9 možných případů, tedy 0,02 % z 42.000 kněží činných v roce 2005. Donohue konstatuje, že patrně žádná instituce nebo skupina nemá tak dobrý výsledek, protože např. počet případů ve veřejných školách je více než stokrát vyšší. Přesto však, uzavírá Donohueův text, jsou kněží terčem výpadů v tisku i jinde na veřejné scéně....´
Uzavírám: jestli je to 100 x méně než ve školách (veřejném sektoru), je to případ jako když se úředník opije. Soukromá osoba v opilosti nevzbuzuje tolik pozornosti jako osoba sledovaná mezi lidmi.
Sexuální případ mezi nekněžími se bere jako v rámci těch 4 %, ale v kontrastu s tím kněží jsou ´na očích´, podobně jako úředníci. Když se opije Ferda z Údolní Lhoty, bere se to ležérně. Kdyby se opil funkcionář ve fotbale, nebo úřadě, bere se to hůře.
A to, že Larry Flint vydával porno, to se bralo ako byznys, ale žiadny kňaz netlačí porno, ale Larrymu to prešlo, dokonca sa o tom nakrútil film.
Proto se nemusí říkat, že :
´...Rimskokatolicka cirkev je poslednych 300 rokov naozaj slobodomurarstvom plne infikovana, a ze v nej tym padom bujneje homosexualita, pedofilia a pornografia sa vobec necudujem, "duchovne" to ani ine byt nemoze....´,
a stejně tak se může říkat, že společnost je infikovaná a že v nej tým pádom bujneje homosexualita, pedofilia a pornografia, a to stokrát viac než medzi kňazmi, ako ukázala štatistika.
Miro


]


P.S... (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Neděle, 25. červen 2006 @ 18:51:11 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Napriklad toto je kardinál O´Conner, bývalý New Yorský arcibiskup spoločne zo slobodomurármi v ich rituálnych zásterách...

                        

Zednářske zástěry jsou zdobené odznaky a symboly. Při některých příležitostech bývá zástěra potřísněna krví, což symbolizuje křest krví, nebo-li náhradu lidské vůle za vůli "Boží". Kromě křtu krví znají zednáři další dva křty. Křest vodou a ohněm. Křest vodou symbolizuje obmytí duše a křest ohněm spaluje vše lidské a pozemské. Aby novic dosáhl stav prvotního člověka - Adama, musí projít čtyřmi živly - zemí, vzduchem, ohněm a vodou. Podobné mystické stavy nacházíme nejen u jógínů, buddhistů, mystiků, ale vloudily se i do některých dnešních církví.

Dalsie podrobnosti v texte: Klára Steigerová - Svobodni zednáři



Re: P.S... Také o zednářích (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Pondělí, 26. červen 2006 @ 14:34:13 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
http://www.google.com/search?hl=cs&q=humanist%C3%A9+nebo+satanist%C3%A9&lr=

PhDr. Radomír Malý

Humanisté
nebo
Satanisté ?



Obsah:

• Předmluva autora str. 3 - 5

1. Lež od samého začátku

2. Zednářská nauka je s katolickou absolutně neslučitelná

3. Organizační struktura svobodného zednářství

4. Církevní dokumenty o zednářství

5. zednáři pronásledují katolickou Církev

6. Zednáři v boji za legalizaci potratů a pornografie

7. Zednáři rozkládají katolickou Církev zevnitř

8. New Age je nejnovější stádium zednářství

9. Svobodné zednářství v českých zemích

• Závěr

• Seznam použité literatury


Předmluva autora

Vážení čtenáři!

Tato kniha je určena především vám, kteří si v současné době kladete otázky a marně čekáte odpovědi. Vám, kteří jste s nadšením přivítali listopadovou tzv. sametovou revoluci a dočkali jste se nikoliv odstranění a potrestání nositelů bývalého zločinného režimu, ale naopak proti všem zásadám logiky upevnění jejich moci především po stránce ekonomické. Vám, kteří jste uvěřili, že naše přizpůsobení se západním demokraciím bude znamenat kvalitativně vyšší mravní úroveň českého národa a naopak znovu proti všem zásadám logiky, která počítá s etickým pokrokem jako základem rozmachu civilizace, jste se dočkali nárůstu kriminality, pornografie, narkomanie a zhoubného pansexualismu, pronikajícího i do výchovy mládeže od nejútlejšího věku. Vám, kteří jste v dobré víře spoléhali na to, že západní demokratický svět je opravdu teritoriem humanismu a svobody a s překvapením jste zjistili, že tyto státy nedovedou zajistit ani to nejzákladnější právo člověka, právo na život, těm nejohroženějším a nejbezbrannějším, tj. nenarozeným dětem a starým nevyléčitelně nemocným osobám. Vám, kteří jste jako věřící katolíci, nebo jako hledající, spoléhali ne to, že demokracie zaplní naše chrámy podle západního vzoru a zděsili jste se , neboť jste při svých cestách do západní Evropy (možnost cestovat svobodně ven je snad téměř jedinou výhodou proti minulému režimu) narazili na vyprazdňující se kostely a „věřící“ s názory na papeže a církev takového kalibru, že by se za ně nemuseli stydět ani bolševičtí agitátoři padesátých let u nás.
Zajisté jste si kladli otázky „Proč?“, nebo „Jak je to možné?“. Přiznám se, že přesně tak jako vy jsem se ptal i já. Jsem žurnalista a historik, nicméně mé pokusy dát si odpověď na základě této kvalifikace ztroskotaly. Uvěřit totiž, že postupný odpad od křesťanské víry, který lze sledovat už od osvícenských dob 18. století, je jen logickým důsledkem vědeckotechnické revoluce a pokroku a tudíž něčím spontánním a přirozeným, znamená předpokládat, že stejně přirozené je i postupné a systematické „mizerní“ bankovek v pokladně, které se samy vypařují nebo odlétají pryč za pomoci nějakých neviditelných křídel. Uvěřit dále, že lidstvo směřuje ke stále většímu humanismu a vyšší mravní dokonalosti, ke stále lepší a svobodnější společnosti navzdory zkušenosti obou dosud nejkrutějších a nejgangsterštějších režimů nacismu a komunismu, se rovná přesvědčení o stále lepších a vzrůstajících kvalitách mostu, který už několikrát spadl a pod svými sutinami pohřbil tisíce mrtvých. Uvěřit rovněž, že naprosto nedílnou a přirozenou součástí demokracie, svobody a humanismu jsou zákony umožňující beztrestně vraždit děti v matčině lůně, neboť „většina si to přeje“ a nebo „vývoj k tomu pomocí vědy dospěl“ apod., je totéž jako se domnívat, že naprosto přirozenou součástí nového typu automobilu bude nálož, kterou si libovolně kdokoliv a kdekoliv a hlavně naprosto svobodně odpálí na dálku – kdo v autě zahyne, bude mít prostě smůlu.
Ateisté všech odstínů tvrdili a tvrdí, že svět a vesmír se svými perfektními zákony a svou úžasnou harmonií, s živou i neživou přírodou, vznikly náhodou, spontánně a naprosto přirozeným vývojem. Že toto odporuje nejen poznatkům exaktních věd, ale též zdravému a logickému úsudku, je jasné. Stejně tak ale odporuje zdravému rozumu a logickému úsudku tvrzení, že současná bezbožecká společnost, honosící se svobodou, humanismem a demokracií, která zplodila hrůzovládu a tyranii jakobínské diktatury Velké francouzské revoluce, krvavá jatka Mazziniho vlády v Římě roku 1848, sexuální sadismus španělských republikánů a interbrigadistů let 1936 – 9, nacistické plynové komory, komunistické gulagy, maoistické „kulturní“ revoluce a v neposlední řadě též parlamentem naprosto „demokraticky“ odhlasované masové vraždy nenarozených dětí a pod vznešeným názvem „euthanasie“ (sladká smrt) i starých, trpících a proto „neproduktivních“ lidí, je ovocem přirozeného vývoje společnosti, pokroku a jakýchsi sociologických, historických či jiných zákonitostí. Nikoliv. Tak jako vývoj světa a vesmíru někdo rozumný řídí, stejně tak je řízen i vývoj společnosti. Nic se neděje nahodile a chaoticky. Víme, že zákonodárcem přírodních zákonů je bytost absolutně dobrá – Bůh. Pokud se vývoj evropské a severoamerické civilizace řídí od 18.století zákony, které nesměřují k dobru společnosti, ale k jejímu mravnímu úpadku a odvratu od Boha, potom i tyto zákony musí mít svého zákonodárce. Je jasné, že Bůh jím být nemůže. Jako věřící víme o satanovi. Ten ale nepůsobí přímo a bezprostředně jako zákonodárce ve stejné rovině s Bohem, neboť Jemu se rovnat nemůže. Proto využívá a zneužívá největšího daru, který Stvořitel člověku dal: jeho svobodné vůle. Ovlivňuje vývoj lidské společnosti skrze lidi, kteří se mu dobrovolně a vědomě oddali.
Vynikající švýcarský kazatel, prelát Robert Mader jednou prohlásil: „Ďábel je. Kdo to neví, nerozumí světovím dějinám“. Jestliže tedy ďábel, satan, ovlivňuje výrazně chod lidských dějin, musí mít mezi osobami, které dostali hřivnu intelektualismu a schopnost formovat myšlení druhých, své pomahače. A to nikoli takové, kteří pouze podléhají svodům a hříchu a bezděčně vplétají tento faktor do své tvůrčí práce. Hříšní jsme přece všichni , každý z nás máme své slabosti. Měli je i apoštolové, měli je první křesťané a mučedníci – a přece dokázali vykonat obrovské dílo, které přineslo požehnání Evropě a světu. Jestliže posledních pár staletí vidíme naopak destrukci toho všeho, co díky Kristovu evangeliu zbudovalo Evropu, potom to není dílem pouhé hříšnosti zodpovědných lidí, ale něčeho mnohem horšího. Jestliže apoštolové, mučedníci a vůbec lidé prvních křesťanských staletí vytvořili evropskou křesťanskou civilizaci na principu plného oddání a odevzdání se Bohu, Ježíši Kristu a Jeho Církvi, potom ti druzí, kteří toto všechno likvidují a transformují v úplně něco jiného, musí být také někomu oddáni. Bůh to určitě není. Potom ovšem zbývá jen jediná možnost : je to ten druhý, satan.
Jen velmi málo lidí ví a ještě méně věří, že myšlenkový vývoj lidstva je už nejméně dvě staletí řízen osobami, které se zcela vědomě a dobrovolně vydaly satanovi, vzývají ho a s jeho pomocí se pokoušejí o zničení díla Božího Syna Ježíše Krista na této zemi - Jeho Církev. Jde o „satanův mozkový trust“, jenž z pozákulisí ovlivňuje názory a postoje lidí a politiku jednotlivých států. Vím, že i mnozí praktikující katolíci toto označí za fantasmagorii fanatiků a fundamentalistů. Nezazlívám jim to, protože vím, jak těžké bývá k těmto informacím se dopídit. A pokud se přece k nějakým dostanou, nepůsobí věrohodně. Jsem si vědom, že na toto téma se vyskytlo už mnoho nepodložených dohadů nebo i přímo dezinformací. Těžko však je možno za takové označit výroky papežů. Od Klementa XII. V první polovině 18. století až po Jana Pavla II. Na skutečnost „satanova mozkového trustu“, zvaného svobodným zednářstvím, upozorňovali všichni s výjimkou dvou: Jana XXIII. A Pavla VI. Proč v této řadě tito dva chybí, vysvětlí příslušná kapitola knihy. Celkem 14 papežů vydalo k této věci dokumenty charakteru s pečetí pastýřské neomylnosti (encykliky, buly, apoštolské listy, vyjádření příslušné kongregace). Všude se tam hovoří o svobodném zednářství jako formě satanismu a o napojení zednářských lóží na kult ďábla.
Jako přesvědčený katolík mohu samozřejmě nebrat vážně publikace, které o spojení zednářských lóží se satanismem hovoří. Těžko však mohu mávnout rukou nad vyjádřením nejvyšší viditelné hlavy katolické Církve, zvláště když tak činí celkem 14 papežů. Předpokládat, že papežové se stali obětmi dezinformací, fantasmagorie nebo osobní zaujatosti, je absurdní. Je dostatečně známo, jak opatrně si papežové počínají, než vydají nějaké prohlášení a jak dbají na to, aby všechno bylo ověřené a nekompromitovali se uváděním nepravdivých nebo polopravdivých informací. Tím spíše by měl tedy katolík brát tyto výroky papežů, včetně nynějšího Svatého Otce, naprosto vážně a nedát se zviklat a uchlácholit řečmi i některých církevních hodnostářů, že prý „dnes je jiná doba“, „současní svobodní zednáři jsou zcela jiní, usilují upřímně o dialog s katolickou Církví, atd.
Dokumenty, které jsme získali, potvrzují, že svobodní zednáři se nezměnili. Nezřekli se satana a jeho kultu ani úmyslu zničit Kristovu Církev. Naopak je možno sledovat, jak cíleně a rafinovaně manipulují názory lidí a politikou států. Činí tak skrze masmédia, která zcela ovládli. Čtenář se v naší knize dozví, jak se velmistr pařížského Velkého Východu pan Rageche chlubil, že to bylyprávě zednářské lóže, kdo prosadil téměř ve všech západních zemích zákon povolující umělé potraty. Kdo alespoň trochu vidí pod pokličku sdělovacích prostředků, ten ví, jak nesmyslné a hloupé je tvrzení, že většina obyvatelstva smýšlí propotratově a proto je nutno se tomuto přizpůsobit. V podstatě každý slušný člověk ví, nebo alespoň v srdci cítí, že potrat je vraždou, proto je přirozené, že naprostá většina občanů za normálních a zcela svobodných poměrů by se vyslovila proti legalizaci interupcí. Jestliže však svobodní zednáři ovládnou všechna hlavní masmédia (především televizi) a diváci jsou denně zpracováváni dezinformacemi o tom, že nenarozené dítě je „součástí ženina těla“ a nikoliv lidskou bytostí, potom se otupí svědomí mnohých i dobře smýšlejících a slušných lidí. Vždyť to přeci říkají vědci! Svoboda projevu je zde iluzí. Jakápak může být, když odpůrci interupcí mají k dispozici pouze pár náboženských časopisů, které nemají na masový náklad a jsou rády, že se jakž takž drží finančně nad vodou? Masmédia, která ovlivňují miliony, to znamenají televize, rozhlas a celostátní deníky jsou pod zednářskou kontrolou, která žádný protiinterupční hlas nepropustí. Takže jakápak tolik vychvalovaná „svoboda tisku“?
O těchto a dalších skutečnostech chce informovat tato kniha. Nejde mi o nic jiného než o podporu církevního stanoviska ke svobodnému zednářství, které, ač to modernisté a členové zednářských lóží z řad kléru neustále kamuflují, zůstává nezměněno a zní tak, že katolík, který se stane členem zednářské lóže, se vylučuje ze svátostného života Církve. Je to přirozené, neboť zednářstvo na rozdíl od křesťanstva nevyznává Krista, ale Beliala, vládce temnot, satana. To je realita. Katolík, který ví o příslibu pána, že brány pekelné Církev nepřemohou, se však nemusí bát. Tato radostná jistota je vyvrcholením této knihy, jejímž cílem má být nadšení pro pravdu a ne pesimismus a strach. Kéž pán dá, aby se toto podařilo.

Dr. Radomír Malý





























1. Lež od samého začátku
O svobodném zednářství existuje z minulosti velká spousta literatury. Všechna, ať už pro nebo proti zednářská díla, uvádějí jeho historii v naprosto stejné a jednoznačné podobě. Vznik svobodného zednářství situují do Anglie na začátek 18. století, do roku 1723, kdy presbyteriánský pastor James Anderson sepsal konstituci první lóže. Ta se vyvinula původně ze zájmového sdružení lidí zainteresovaných na stavbách chrámů (odtud zednáři, zedníci), do něhož v průběhu 17. století vstoupili intelektuálové a lidé mající v rukou moc, aby prosadili nikoli teistickou, nýbrž deistickou a racionalistickou vizi světa. Bůh byl podle těchto teorií, hlásaných už Hobbesem a Humem, chápán jako později Voltaierův ,,velký hodinář", který sice stroj sestaví a natáhne - ale dál se o něj nestará, nechá ho běžet. V tomto systému nemá žádné místo zjevení náboženství člověku, učení o tom, že Bůh se lidem v osobě Ježíše Krista zjevil a lidem náboženství dal. Božský Spasitel byl pro zednáře pouhým člověkem jako každý jiný, i když člověkem významným, filozofem a mučedníkem za pravdu. Zednářství tak údajně odmítá všechno nadpřirozené, pohrdá mystikou a jako produkt osvícenství klade hlavní důraz na rozum, rozvoj vědy a podporu čistě přirozených a racionálních ctností: pracovitosti, vytrvalosti, sebekázně, silné vůle, soucitu a dobročinnosti. V Andersenově konstituci se říká: ,,Řád svobodných zednářů byl ustanoven k zušlechtění člověka: milováníhodného člověka, vzorného občana a dobrého poddaného, nezlomného ve svých slibech, věrného ctitele boha přátelství, spíše přítele ctnosti než odměny...." .
Tak vypadá základní učebnicové klišé o zednářích. Málokdo ví a ještě méně jich postřehne, že toto je pouhý vnější nátěr. Kdyby bylo pravdou to, co je výše napsáno a co do omrzení opakuje většina autorů o tomto problému, skutečně bychom se asi měli podivit, proč papežové věnovali zednářství takovou pozornost. Vždyť se přece jedná o neškodný filantropický spolek ! Pravda, stojí na zcela jiném než katolickém základě, dokonce odmítá základní principy křesťanství, ale jinak se přece věnuje tak jako katolické řeholní řády charitě, pěstuje rozvoj ctností a usiluje o zušlechtění člověka mravně a duchovně. Takže - proč ten humbuk kolem toho? Proč se papežové raději nevěnovali hlásání Evangelia místo odsuzujících výroků o zednářích?
První z našich autorů, kdo upozornil na rozdíl mezi tím, co zednáři sami o sobě hlásají a tím, čemu skutečně věří a co praktikují, byl kolektiv autorů SVAM, který sepsal dílo pod názvem ,,Svobodné zednářství" . Zde správně pisatelé upozorňují, že zednáři nevznikli teprve v roce 1717, kdy byla ustavena v Anglii první lóže, ani v 17. století, dokonce ani nenavazovali na sdružení stavitelů chrámů, jak se všude píše, nýbrž na tajnou ezoterickou společnost rozenkruciánů, kteří zde existují už od 14. století. Ti prostoupili původně nevinné a neškodné společenství budovatelů chrámů a dali mu tajný mystický, mýtický a okultní charakter, který byl navenek maskován racionalismem a odmítáním nadpřirozena. Zakladatelem rozenkruciánů byl legendární Chrétien Rosencreuz, hlavní hrdina románu Jana Valentina Andrey z Adelsbergu. Náležel prý původně k temlářskému rytířskému řádu, po jeho likvidaci francouzským králem ve 14. století unikl upálení a potuloval se po Blízkém a Středním Orientě, kde se seznámil s východním okultismem a židovskou kabbalistikou. Po návratu do Evropy se stal údajně zakladatelem tajné okultní společnosti, která dostala jméno po něm. Zabývala se alchymií, hledáním ,,elixíru života" a hlavně magie. Brzy se rozšířila po celé Evropě.
O jejím zakladateli nemáme příliš mnoho zpráv, v podstatě se jedná pouze o Andreův román. Ten však nelze pokládat za spolehlivý životopis. Jisto je jen tolik, že Rosencreuz byl historickou postavou, neboť hnutí nesoucí jeho jméno by těžko mohlo vzniknout bez zakladatele.
Rozenkruciáni zajisté nebyli jedinou okultní sektou ve středověku a ranném novověku. Pro nás však jsou významná tím, že poskytli ideový základ svobodnému zednářství. O tomto faktu svědčí přesvědčivě židovský rabín Toaff, jeden z čelných představitelů Židovské rady ve Francii v padesátých letech. Toaff sám se netajil svým členstvím v zednářské lóži. Píše: ,,V zednářství existuje jedna tajná filozofická a náboženská doktrína, kterou do něho vnesli gnostičtí rozenkruciáni od chvíle, kdy se v roce 1717 sloučili se svobodnými zednáři. Tato tajná doktrína, jinak zvaná gnozí, je však výlučně vlastnictvím pouze zednářů vyšších stupňů".
Francouzský katolický kněz a jeden z nejvýznamnějších znalců fenoménu svobodného zednářství Emmanuel Barbier cituje ve své knize další informace od zednářských historiků: ,,Rozenkruciáni se zabývali alchymií a propagací gnoze". Na počátku nebyli příliš početní, postupně ale rostli, takže na začátku 18. století měli zejména v Anglii obrovský význam a vliv.
24. června 1717 podepsali jménem rozenkruciánů John Teofil Desaguliers a jménem zednářů pastor James Anderson za přítomnosti dalších bratří - jak uvádí jejich jména dokument - v hospodě Pommier na Charles Street smlouvu, která měla sloučit ,,Bratrstvo svobodných zednářů a bratrstva přidružená" se sdružením rozenkruciánů. Toto sloučení mělo rozenkruciánům pomoci skrýt své alchymistické praktiky a gnostické ideje pod plášť váženého bratrstva, zednářům zase na oplátku dosáhnout peněz a vlivu, neboť mezi rozenkruciány bylo zajisté mnoho bohatých a mocných osob. Tehdy se zrodilo svobodné zednářství, které známe až do dnešní doby. Tzv. ,,Bratrstvo svobodných zednářů a bratrstva přidružená" navždy zmizely, zůstalo pouze svobodné zednářství jako pokračování rozenkruciánů, jako středisko čisté gnoze, jako centrum falešného a zdegenerovaného gnosticismu namířeného proti katolické Církvi.... Rozenkruciáni, zakládající zednářství, přijali k tradičním zednářským symbolům spojených se zednictvím a architekturou ještě symboly almymistické a gnostické.
Svobodné zednářství není ve své podstatě ničím jiným než pokračováním středověké a ještě starověké gnoze, která vycházela z orientálních mýtů, řeckého neoplatonismu, pohanských mystérií a magie, zčásti též z křesťanských prvků. Ve starověku byl nejnebezpečnějším gnostickým bludem manicheismus, s nímž svedl zásadové teologické půtky sv. Augustin. Ve středověku se stali hlavními nositeli gnosticismu kataři albigenští, po nich následovala celá řada sekt a ezoterických společností, přičemž rozenkruciáni byli jednou z nich. Ranný středověk tyto jevy téměř neznal, k jejich rozkvětu dochází až v důsledku arabských výbojů a křížových výprav, kdy Evropa přišla do užšího kontaktu s Orientem. Odtud a také z oživování antiky v počínající renesanci, dochází ke kříšení starých pověr, které křesťanství do té doby vymýtilo: astrologie, alchymie, čarodějnictví a sním spojený přehnaný a pověrečný strach z čar a kouzel, který vedl ke smutně proslulým procesům s čarodějnicemi, věštění a zaříkávání atd. Spolu s ním ožívá také kult ďábla, jehož manicheismus klade na stejnou rovinu s Bohem tak jako perský zoroastrismus, jenž rozlišoval dobré a zlé božstvo (Ormuzd a Ahriman). Katolická nauka naopak učí, že ďábel se nikdy nemůže rovnat Bohu, neboť je jen tvor Jím stvořený. Bujení okultismu a magie nebylo možné a myslitelné bez kultu zlého ducha, bez jeho vyzývání a obřadů k jeho poctě. Na vzývání satana spoléhaly všechny okultní společnosti, ať už to přiznávají či nikoliv.
Rozenkruciáni převzali z manicheismu dualismus světla a tmy. Pojem osobního Boha se rozplývá v panteistické představě jakéhosi ,,božského dechu", který se šíří ze světelného centra do celého světa. Člověk prý žije ve dvou světech: v materiálním světě smyslů a neviditelném světě idejí. K poznání obou vede cesta skrze člověka za pomoci duchů, andělů světla. Není těžké uvědomit si tady ihned výrok sv. apoštola Jana o satanu, který na sebe bere podobu anděla světla. Rozenkruciáni tak uctívali ve svých mystériích satana, zlého ducha. S jeho pomocí chtěli ovládnout svět.
Tato filozofie opřená zcela jasně a vědomě o kult satana pronikla po sloučení rozenkruciánů se zednářskými bratrstvy do svobodného zednářství a stala se nedílnou součástí kultu praktikovaného v lóžích. Na tuto skutečnost markantně a se vší naléhavostí upozorňuje papež Lev XIII., který ve své encyklice ,,Humanum genus" z roku 1884 píše: ,,Zednářstvo má svůj satanský plán související se snahou nastolit v celém světě království satanovo". Tentýž papež v listu italským biskupům roku 1892 tvrdí: ,,Tato temná sekta (zednáři, pozn. autora)...... je plná ducha satanova, který - podle tvrzení apoštola - bere na sebe v případě potřeby podobu anděla světla...... Bývalý svobodný zednář Jean Marqués - Riviére, který roku 1931 přerušil veškeré styky s lóží, vydal o tom toto závažné svědectví: ,,Zednářství je založeno na moci démonické. Někteří se možná usmějí nad tímto tvrzením. Neznají totiž démonickou moc toho, co se nazývá magickými světy, které obklopují zemi jakoby neviditelnou sítí. Tyto bytosti temnoty osnují plán záhuby, plán nepřátelský vůči člověku. Právě odtud pocházejí různí tajemní učitelé, astrální vůdcové, zjevující se a zanikající v obřadech vysoké magie, jejíž existence je nepopiratelná. Jsou to skutečně démoni, kteří inspirují tajné lóže a ezoterické skupiny...... Satan se nikdy nepředstavuje jako takový. Bylo by naivní tomu věřit. On se vždy vydává za anděla světla, utěšitele, ducha pravdy. Tento otec lži se náhle stává apoštolem míru, mystickým vůdcem, knížetem vědy. Ale běda těm, kteří postupujíce po stupních satanistické hierarchie, s ním navazují stále bližší kontakt. Závěr, potvrzený mimo jiné i autoritou papežskou, která nám představuje autoritu Kristovu, je tedy jednoznačný: Zednářství je jakousi anticírkví se svými dogmaty a kněžími. Anticírkví satanovou!
Co tedy z toho vyplývá? Že zednáři jsou a priori špatní lidé, kteří zasluhují naše odsouzení? Historie může uvést celou řadu členů zednářských lóží, kteří vynikli jako učenci nebo jako filantropové, vyvíjející dobročinné akce ve prospěch trpících a potřebných. Je možno jmenovat švýcarského pedagoga Pestalozziho, který se stal obhájcem náboženské výchovy mládeže, amerického podnikatele a utopického socialistu Owena, kterému přes všechny kardinální omyly v přístupu k řešení sociální otázky není možno upřít lidumilnost a lásku k trpícím. V naší historii známe jména šlechtických rodů, úzce spjatých se zednářstvím, které prosluly svojí podporou vědy a kultury, jakož i zakládání dobročinných ústavů (Nosticové, Černínové, Salmové, Kinští atd.). Značná část našich národních buditelů včetně katolických kněží byla organizována v zednářských lóžích. Nalezli bychom tam i tak zvučná jména jako premonstrát Rafael Ungar, jezuita Ignác Cornova, Josef Dobrovský. Členy zednářských lóží byli také prokazatelně Bernard Bolzano, František Palacký, Pavel Josef Šafařík, František Ladislav Rieger, František Ladislav Čelakovský. Jako katolíci máme samozřejmě k těmto osobnostem a jejich činnosti vážné kritické výhrady, někdy dokonce značné, nicméně nelze popřít jejich zásluhy o rozvoj českého národa, české vědy, literatury a v neposlední řadě i jejich mravní odkaz (zejména u Palackého). Šlo o osoby, které rozhodně nesmýšlely satanisticky a u kterých lze těžko předpokládat účast v satanistických rituálech. Jejich názory, i když často značně mylné, přece jen vycházely z poctivé snahy prospět, být užitečný dobré věci.
Ano, s plnou odpovědností je možno říci, že mezi zednáři existovalo a existuje mnoho lidí přirozeně dobrých, kteří jsou upřímně přesvědčeni, že jejich lóže praktikují jen humanismus a lásku k bližnímu. Stejně tak lze ale k tomu dodat, že právě v tomto tkví ďábelská rafinovanost a obrovské nebezpečí. Už námi citovaný rabín Toaff udává, že magie, vzývání satana a další okultní praktiky, z nichž je jasná služba zlu, jsou známy pouze zednářům vysokého stupně zasvěcení a titulem ,,mistr komandor", ,,rytíř Kádoš" apod. Ti ostatní na nižším stupni zasvěcených plní roli tzv. ,,užitečných idiotů" (termín Leninův), svými humánními a kulturními akcemi, budícími všeobecné poznání, vytváří clonu pro své vedení (třebas i nevědomky, což naopak mají velmistři lóží nejraději), aby svět nepostřehl tajné okultní a zločinné pikle zednářstva jako celku.
Toto tvrzení dokazuje následující událost. Roku 1785 jistý Lanz, zednář vysokého stupně zasvěcení lóže pod názvem ,,Osvícení Bavorska", byl na cestě zabit bleskem. Policie našla u něho tajné dokumenty lóže, které byly tak kompromitující, že bavorská vláda nařídila soudní proces, v němž byli její předáci odsouzeni k vysokým trestům, velmistru Weisshauptovi se podařilo uprchnout. Mimo jiné byly předmětem soudního líčení i satanské rituály. Dokumenty o tom jsou uloženy v mnichovském archivu.
Podobný důkaz existuje i z našeho století z Maďarska. Roku 1919 po pádu komunistické tyranie Bély Kuna se vláda zmocnila archivu budapešťské Velké lóže. Úloha zednářů v revoluci byla tak jasná, že šéf státu velkoadmirál Horthy se rozhodl uzavřít všechny maďarské lóže a postavit zednářství mimo zákon. Úřední zpráva i tady konstatuje okultismus a satanismus jako hlavní ideové zdroje zednářství.
Ostatně toto máme černé na bílém i v oficiální příručce svobodného zednářství pro stupeň zasvěcení ,,mistr Terminator", kterou v roce 1871 vydal v USA Albert Pike, dodnes považovaný a uctívaný jako největší zednářský filozof. Jeho práce se jmenuje ,,Morálka a dogma" (Morals and dogma). Píše se tam mimo jiné třeba toto: ,,Svobodné zednářství je dědicem tradice starověkých mystérií a zachovává původní podání prvotní víry. Nejstarší pravdy jsme převzali ze zend-avetismu a védismu (zoroastrismu), od Platona a Pythagora, z Indie a Persie, od Féničanů, Řeků a Egypťanů, jakož i ze svatých knih židovských. Zednářství je náboženstvím se vším všudy. Všechny tyto uvedené doktríny tvoří náboženství a filozofii zednářství....... Proto do kompetence zednářství patří nejen výuka morálních, politických a filozofických pravd, ale také náboženských...... Svět brzy k nám přijde hledat své vládce a velekněze."
Může snad být jasněji řečeno, že svobodné zednářství není žádnou světskou racionalistickou ryze praktickou, nýbrž výhradně náboženskou a okultní organizací? Zoroasterismus, pythagorismus, fénické a egyptské náboženství jsou neodmyslitelné od okultních mystérií a úcty nejen dobrých, nýbrž i zlých duchů.
Svobodné zednářství je tedy něčím zcela jiným, než za co se vydává. To je ostatně taktika zlého ducha od prvopočátku. Nejde o nic jiného než o to, co je dnes již dostatečně známo ze života Karla Marxe. Ten vůbec nebyl ateistou a sociálním reformátorem, nýbrž členem okultní sekty a ctitelem satanovým. Veškerý jeho dialektický materialismus, ateismus, socialismus a komunismus nebyly ničím jiným než nástrojem ke zničení křesťanství, potažmo k vymýcení Boha a Ježíše Krista z mysli lidí a nastolení království satanova. K tomu Marx cíleně pracoval - jeho tak zvaně ateistická nauka byla jen prostředek. Totéž platí i o zednářích. Jejich racionalismus, deismus, liberalismus a humanismus jsou pouze nástroji k dosažení konečného cíle - nastolení satanova království na této zemi v jeho jménu vlastní světovlády.

2. Zednářská nauka je s katolickou absolutně neslučitelná.
V minulé kapitole jsme se snažili dokázat na základě faktů, že zednáři, alespoň ti s vyšším stupněm zasvěcení, nectí Boha, nýbrž satana a v jeho službách bojují proti Bohu, Ježíši Kristu a Jeho Církvi. S tím souvisí magie a okultismus, které jsou od prvopočátku s katolickou vírou neslučitelné. Katolík se má vždycky a za všech okolností vyvarovat čar a kouzel.
S okultismem souvisí i další bludy: panteismus, reinkarnace, systém trojího světa a spiritismus. Toto všechno je v zednářství pevně zakotveno.
a) Panteismus je filosofický systém, který zastírá hranici mezi Stvořitelem a stvořením. Bůh je rozpouštěn v přírodě, jak učil v 17. století Baruch Spinoza. Podle katolického dogmatu je Bůh transcendentní bytostí, to znamená stojící nad tímto stvořeným světem a vesmírem. Panteismus ho naopak umísťuje dovnitř tohoto světa a vesmíru, je to Hegelova "světová duše" (Welgeist), která prochází vývojem spolu s živou a neživou přírodou a dosahuje vyvrcholení v člověku jako nejvyšším vývojovém stupni. Zbožštění člověka je tedy hlavním nebezpečím tohoto učení, které přineslo neblahé plody v ideologii německého nacismu, která byla jednoznačně panteistická, o čemž se lze snadno přesvědčit pouhým nahlédnutím do "bible" hitlerismu, Rosenbergova "Mýtu 20. století". Ovocem panteismu je Nietsheův zpupný a milosrdenstvím pohrdající nadčlověk, spoléhající na svou vlastní sílu a považující sama sebe za boha.
Svobodné zednářství vyznává tzv. emanační panteismus. Svět je chápán jako emanace Boha, jako výron "Nejvyššího architekta" (tak označují zednáři Boha), jako jeho nedílná součást. To se týká nejen světa, ale i vesmíru, neživé a živé přírody, přirozena i nadpřirozena. Zednářský bůh není osobním Bohem, není v pravém smyslu živou a konkrétní bytostí, které mohu říkat "Ty", je neosobním tajemným rozumem, někým nebo něčím neznámým, co nelze náležitě určit a pojmenovat. Toto božstvo je rozpuštěno jak v přirozeném světě, tak i v nadpřirozeném, zednářství jako okultní systém věří ve světy duchů a nadpřirozených bytostí v čele se "světlonošem", latinsky luciferem. Do tohoto nad-přirozeného světa se lze dostat pomocí magie a okultní mystiky. Bůh se podle zednářské nauky nezjevil člověku a nedal mu žádné náboženství. Boží zjevení Starého i Nového zákona je nesmyslem, neboť stejně tak se prý mohl Bůh zjevit v kterémkoliv jiném náboženství. Bůh se prostě o vesmír, svět i člověka od chvíle stvoření nestará, to všechno se vyvíjí podle vlastních zákonů. Stejně tak se ale Bůh nestará o svět duchů, svět nadpřirozených, který má rovněž své zákonitosti. K tajům nadpřirozeného řádu vede cesta skrze okultismus. Panteisticky chápaný bůh (božstvo) zde hraje roli pouze neosobního stvořitele, architekta toho všeho, ovšem na způsob robota, pouhého rozumu bez lásky, citu a charakterových vlastností. Rozpouští se ve svém stvoření a tajemné s ním splývá.
Tato zednářská nauka má příbuzné rysy s východními náboženstvími, nikoliv však s křesťanstvím. Čtenář, který se orientuje alespoň trochu v religionistice, zde pozná společné prvky s buddhismem, hinduismem, konfucianismem, zoroasterismem apod., nikoliv však s křesťanstvím, nikoliv s katolickou naukou, zjevenou Boží pravdou o Bohu, který stvořil viditelné i neviditelné světy a stojí jako svrchovaný vládce nad tím vším, který se z lásky k člověku stal člověkem, aby mu svou smrtí na kříži a svým zmrtvýchvstáním získal věčný život, když tentýž člověk tímto darem na úsvitu dějin pohrdl. Zednářský panteismus kombinovaný s deismem a okultismem tak odporuje základnímu a prvnímu článku katolické víry o jediném Bohu v Trojici.
b) Není sice dogmatem zednářské nauky, zato však všeobecně přijímaným přesvědčením teze o reinkarnaci, čili o převtělování duší. Podle této doktríny lidské duše přecházejí z jednoho těla do druhého, po smrti člověka prý duše žije mimo tuto zemi, po delší nebo kratší době se však na ni znovu vrací, aby oživila nové tělo v momentě jeho příchodu na svět.
Katolická Církev učí něco zcela odlišného. Už na II. Lyonském koncilu roku 1274 bylo vyhlášeno jako závazné dogma, že duše spravedlivých jsou "po smrti bezprostředně vzaty do nebe". Florentský koncil roku 1439 zase definoval další článek víry, že "duše zavržených sestupují po smrti rovnou do pekla, aby tam snášely tresty za své viny". Tridentský koncil (1545-63) se vší závažností potvrdil nauku Církve o tom, že "duše. které v okamžiku soudu nebyly zavrženy, ani okamžitě přijaty do nebe, vstupují do očistce". Ani učitelský úřad Církve ani žádný teolog nikdy neučili, že očistec spočívá v putování duší z těla do těla. Pro to ostatně není v Písmě svatém ten nejmenší podklad, rovněž tak v literatuře prvotní Církve. Jen Origenes pod vlivem platonismu tuto myšlenku připouštěl, dostalo se mu však od církevní autority příkrého odmítnutí. Reinkarnaci věřili v antice Platon a jeho žáci, tato doktrína je dnes součástí především hinduismu. Katolické nauce striktně odporuje a také křesťanské civilizaci je něčím naprosto cizím.
Reinkarnační teorie má negativní vliv na lidskou mravnost, neboť snižuje odpovědnost člověka za jeho činy tím, že ji činí závislou na předchozím životě. Člověk nemůže za své zlé skutky, neboť prý zdědil tuto náklonnost ze svého předchozího života. Důsledně vzato je proto zcela zbytečné peklo, neboť nikdo za svůj špatný život nemůže a nikdo se také nemusí bát odpovědnosti, až bude stát před tváří Boží.
c) Víra v systém trojího světa v teorii, že mezi fyzickým a duchovním světem existuje ještě jakýsi třetí, nazývaný často světem astrálním nebo psychickým, kde sídlí též démoni. Člověk podle této nauky je složen ze tří prvků: fyzického těla, prvkem nazývaného duší a vlastního ducha. Lidská duše je prý z poloviny hmotná a z poloviny duchovní. V okamžiku smrti údajně je to ona, kdo působí pozvolný přechod hmoty směrem k duchu a následně k Bohu bez přetržky. Formou tohoto přechodu je reinkarnace.
Katolická nauka učí o existenci dvou světů: duchovního a hmotného, ne třech. V Credu se modlíme: "Věřím v jednoho Boha....... Stvořitele nebe i země, všeho viditelného i neviditelného.....". Je článkem víry, že člověk se skládá ze dvou principů existence, nikoliv tří: ze hmoty a formy, fyzického těla a duchové duše. Na koncilu ve Vienne v letech 1311-12 to bylo pro katolíka závazně definováno takto: "......zavrhujeme jako bludnou a katolické pravdě odporující nauku nebo mínění, které odporují nebo zpochybňují tvrzení, že podstata rozumové čili intelektuální duše je pravdivě a sama o sobě formou lidského těla....... kdokoliv by se odvážil tvrdit, bránit nebo tvrdošíjně držet mínění, že rozumová čili intelektuální duše není sama o sobě formou lidského těla, nechť je považován za heretika".
d) Spiritismus je tajemnou naukou, která usiluje pomocí duchů vyvolaných ze záhrobí poznat skutečnosti skryté lidskému poznání, například osudy zemřelých nebo tajemství budoucího života. Spiritisté očekávají odpovědi od speciálních prostředníků, zvaných "média". Zednářství propaguje spiritismus a některé lóže se mu přímo věnují.
Kongregace Sv. Oficia (dnešní Kongregace pro nauku víry) vydala 30. března roku 1898 ohledně spiritismu toto závažné rozhodnutí: "Praktikování spiritismu je nepatřičnou pověrou, protože není Boží vůlí posílat na zemi dobré duchy jen proto, aby uspokojili lidskou zvědavost. Jestli tedy duchové odpovídají na otázky spiritistů, mohou jimi být jedině démoni, kteří usilují o to, aby vešli do kontaktu s člověkem, aby mu uškodili a způsobili zlo. Proto Církev jednoznačně zakazuje jakoukoliv účast ve spiritistických seancích....... .
Důležitou součástí zednářské teologie je také židovská kabbala. Ta se ovšem opírá o tzv. talmudistickou tradici a navazuje bezprostředně na Talmud, čili morální kodex. Ten náleží rovněž mezi posvátné knihy zednářstva. Talmud učí o Ježíši Kristu, že byl Mariiným nemanželským synem a podvodníkem, někým na způsob pouličních kejklířů. Talmud, i když se opírá o starozákonní tradici, nemá ve skutečnosti s ní nic společného a odbíhá od ní daleko směrem k okultismu, pochybnému mysticismu a židovskému imperialismu. Katolická Církev vždycky ctila a ctí starozákonní tradici starověkého Izraele, kterou převzala a přijala za svou, neboť se jedná o Boží zjevení člověku. Ortodoxní židovstvo, držící se starozákonní víry v Boha, jak je obsažena v posvátných knihách Starého Zákona, zasluhuje naši úctu, respekt a hlavně modlitbu, aby přijalo Ježíše Krista jako skutečného zaslíbeného Mesiáše. S tímto ortodoxním židovstvem však má pramálo společného talmudistická kabbala, která opouští Mojžíšovu tradici a orientuje se na perská a chaldejská mystéria, jak o tom svědčí spis "Zohar" od židovského autora Mošeho z Leonu ve Španělsku kolem roku 1300. Je to tradice zfalšovaná, zpohanštělá a zdémonizovaná.
O sepětí židovské kabbaly se zednářstvím svědčí následující citáty z nejpovolanějších úst. Rabín Elie Benamozegh píše: "Je jisté, že zednářská teorie odpovídá teorii kabbaly.....". Další rabín H.Geffen zase uvádí následující: "Zednářským symbolům nelze porozumět bez studia západního mysticismu: kabbalistického, pythagorejského a jiných podobných". Další autor Bernard Lazaré zase říká: "Účast židů u zrodu zednářstva, konkrétně židů - kabbalistů, je - jak to dokazují některé zachované obřady - nepochybnou skutečností“. Námi citovaný Albert Pike ve své knize, považované za bibli svobodného zednářství, sděluje: "Pravdy šířené zednářstvím se opírají o židovskou tajnou tradici, známou jako kabbalistický gnosticismus. Zednářství je náboženství, jež se opírá o tajnou židovskou filozofii obsaženou v kabbale“.
Celá kabbalistická tradice kategoricky vylučuje s odvoláním na Talmud myšlenku, že Ježíš Kristus byl vtěleným Bohem, počatým z Ducha svatého z Panny Marie, který za nás zemřel na kříži, aby nám umožnil věčný život, který konal zázraky a své Božství dokázal zmrtvýchvstáním. Židovští kabbalisté ve shodě s Talmudem Ježíše Krista buď jako podvodníka, nebo v lepším případě jako jednoho z mnoha tajemných mágů a osvícených mužů pronikajících tajuplnosti okultních skutečností. Že něco takového je neslučitelné nejen s katolickou naukou, ale také s každou sebepovrchnější lidovou vírou ve výlučné postavení Ježíše Krista, není snad zapotřebí dokazovat. Židovská kabbalistika, tvořící princip svobodného zednářství, je nejen nekřesťanská, nýbrž zcela jednoznačně protikřesťanská.
Dnes se katolická Církev ocitá tváří v tvář bujení nejrůznějších a často nejpodivnějších sekt, které jí vhazují rukavici. Mnohokrát se tohoto jevu dotkl sám Sv. Otec Jan Pavel II., a mnozí další vysocí církevní hodnostáři. Poslyšme, co k tomu problému říká bývalý výše citovaný zednář J. Marqués-Riviére: "Chci zvláště zdůraznit, že zednářství je místem, kde různé sekty si berou kostru svých nauk. Zednářství je pro ně mateřskou školou, filtrem i vzorem. Ze zednářství vzešlo už mnoho sekt, jejich organisace a struktura pocházejí z lóží. Některé jsou originální, jiné komické, další zas čistě satanistické a ještě další se orientují na odpadlíky od tradičních církví...“.
Navzdory těmto faktům se však setkáváme s nepochopitelnými reakcemi některých církevních hodnostářů. Tak například roku 1969 tehdejší prefekt vatikánské Kongregace pro jednotu křesťanů kardinál Johannes Willebrands přijal na audienci členy zednářského bratrstva a pronesl tato slova: "Chci vyjádřit svou vděčnost a uspokojení z faktu, že členství v bratrstvu spojuje katolíky s protestanty a židy ve vzájemné spolupráci k dobru lidstva“. Jak konkrétně vypadá tato "spolupráce k dobru lidstva", svědčí obsáhlá zpráva z amerického deníku "Times Union", vycházejícího v Albany, ze dne 1. května 1988. Deník informuje, že katolická škola Siena College přijala v roce 185 sponzorování od zmíněného Molayova bratrstva. Když se o prázdninách setkali na společném táboře, plánovaném sponzory, katoličtí a zednářští chlapci, "unesla skupina šesti mladých zednářů 17-ti letého katolíka, svázala ho a sexuálně zneužila...... Před soudem se všech šest přiznalo. Byl mezi nimi i hlavní vedoucí tábora a rádce...“. To však nebránilo katolickému biskupovi z Albany mons. Howardu Hubbardovi, aby krátce potom promluvil na jednom zednářském shromáždění. Zmatek jde dokonce tak daleko, že ve městě South Bend ve státě Indiana v USA se v postní době roku 1991 pravidelně setkávali u tzv. "ekumenických snídaní" katoličtí kněží a laici z tzv. Hnutí Kolumbových rytířů s místními svobodnými zednáři. Americký spisovatel a velký bojovník za práva katolíků Paul A. Fisher píše, že tyto tzv. "ekumenické" kontakty katolíků se zednáři jsou v USA a v Západní Evropě stále častějším jevem, zatímco naopak policie, jmenovitě britský Scotland Yard, své členy varuje před kontakty se zednářskými lóžemi, které označují za semeniště organizovaného zločinu.
Italský římskokatolický kněz Don Stefano Gobbi, který už od roku 1972 slyší hlas Panny Marie, napsal ve svém spise "Panna Maria kněžím", že šelma z Apokalypsy, černá a podobná pardálu, je svobodné zednářství. Panna Maria skrze Dona Gobbiho nás o tom přesvědčuje slovy: "Jedná ve stínu, skrývá se, utajuje se, aby se mohla vměšovat v každé straně. Mocí svých deseti rohů rozšiřuje všude zákon zcela odporující zákonu Božímu. Sedm hlav vyznačuje různé zednářské lóže. Zednářství staví proti ctnostem šíření sedmi hlavních neřestí.....“. Dále Don Gobbi uvádí, že každá zednářská lóže má úkol prosazovat uctívání jiného božstva..... úkolem zednářských lóží je dnes pracovat s velkou lstivostí, aby všude přivedly lidstvo k pohrdání svatým zákonem Božím, k otevřené opozici vůči deseti přikázáním, k upření úcty, patřící jedině Bohu a jejímu prokazování stále většímu množství lidí, rozumu, penězům, moci, nesvornosti, násilí, rozkoši“.
Na soukromé zjevení, které prezentuje Don Gobbi, můžeme mít samozřejmě svůj názor. Církevní autorita se nevyslovila ani pro ani proti. Není účelem této knihy hodnotit pravost či nepravost zjevení Dona Gobbiho, nedá se však ani v nejmenším popřít, že jeho výroky o zednářích , za jejichž původce označuje Pannu Marii, naprosto "sedí" zcela korespondují s výše i níže uváděnými a doloženými fakty. Především souhlasí s naším základním zjištěním že zednářská ideologie a nauka jsou s katolickou vírou naprosto neslučitelné jako voda a oheň. Proto nelze pomýšlet na nějaký ekumenický dialog se zednáři, jak se snaží někteří teologové a církevní hodnostáři přesvědčovat. Ekumenismus se týká myšlenky sjednocení křesťanů, konkrétně křesťanů věřících v Nejsvětější Trojici a přijímajících Ježíše Krista jako Syna Božího, jako jediného Spasitele lidského pokolení, nikoli chimérické jednoty katolíků a vyznavačů pohanských okultních mýtů. S těmito nelze žádný ekumenický dialog vést a do jejich spolků vstupovat bez zrady své víry a svého přesvědčení. Samozřejmě lze s jednotlivými zednáři (jako jednotlivci, nikoli jako organisací) spolupracovat, když jde o dobrou věc, když se některý věnuje charitativní nebo vědecké činnosti bez znalosti záměrů lóží vyššího zasvěcení, právě tak, jako je možná spolupráce katolíka s kýmkoliv, když se jedná o dobro a službu bližním. Ovšem vždycky je třeba bdělosti, aby toho nebylo zneužito pro jiné, katolické víře nepřátelské cíle.
3. Organizační struktura svobodného zednářství
Svobodné zednářství vždycky mělo a má dodnes dvě složky: veřejnou a tajnou. To nepopírá ani Lennhof ve svém slovníku. Je ovšem jasné, že tak jako každá lidská organizace, prošlo i zednářství od svého vzniku začátkem 18. století určitým ideovým i organizačním vývojem, aniž by tím doznaly změny jeho základní myšlenková orientace, duch a satanské zaměření.
Už ve 40. letech 18. století došlo mezi zednáři k rozkolu. Podnětem byla bula papeže Klementa XII. „In Eminenti“ z roku 1738, která znamenala první odsouzení svobodného zednářství ze strany Církve. Anglický zednář Michael Andrew Ramsey, který byl katolíkem, se snažil vyhnout konfliktu s Církví a proto se pokusil reformovat zednářské lóže tak, aby vnějškově navazovaly na středověké rytířské řády. Podle Ramseye se měli lóže zabývat jen uměním a vědou a dokonce být loajální jak vůči katolickému panovníkovi, tak i vůči Církvi.
Protože největší počáteční úspěch zaznamenala Ramseyova forma ve Skotsku, hovoříme o tzv. skotském ritu. Ten se rozšířil především ve střední Evropě a poněvadž se jeho nositelé stavěli celkově pozitivně ke katolické Církvi, stali se zednářské lóže skotského ritu útočištěm celé řady jinak poctivě věřících katolíků včetně duchovenstva světského a řeholního a vysokých církevních hodnostářů, kterým nevyhovovala barokní spiritualita a potridentská podoba katolicismu. Zednářské lóže skotského ritu se staly v německém jazykovém prostoru a vůbec ve střední Evropě hlavním nositelem tzv. církevního osvícenství. Pod rouškou halasně proklamovaného katolicismu, ztotožňovaného s osvícenským pojetím humanity a rozumu, docházelo k pomalému, zato však systematickému rozleptávání a rozmělňování katolické víry zevnitř, k popírání závaznosti dogmatu, papežského primátu, úcty Panny Marie a svatých, očistce apod. Lóže skotského ritu tedy nebyly žádnou nevinnou nebo dokonce přímo katolickou záležitostí,

Přečíst zbytek komentáře...


]


Re: P.S... Také o zednářích (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Pondělí, 26. červen 2006 @ 14:36:27 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
http://www.nsec-88.org/knihy/Psm.html


]


Re: P.S... Také o zednářích (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Sobota, 01. červenec 2006 @ 00:26:57 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tato stranka propaguje fasizmus a s tym ja nechcem mat nic spolocne. Protokoly som cital mnoho raz, ale neviem co to ma spolocne s temou... (prienik slobodomurarstva do rkc...)



]


Re: P.S... Také o zednářích (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Úterý, 04. červenec 2006 @ 00:33:22 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Ahoj Gojime, měl jsem ti to poslat i s dopisem, který k tomu byl, tak ho najdeš níže. M

Protokoly sionských mudrců +komentář toho, od koho jsem je dostal, je dobrý. Když je člověk čte (už je mám z dřívějška, ale nepročetl jsem je systematicky, jen namátkou), opravdu s hrůzou zjišťuje, že se vyplňují. To, co v nich je nastíněno, je realizováno. Proto nevěřím, že jde o podvrh. Prostí Židé opravdu byli a jsou obětí sionismu (snaze po světovládě vyvoleného národa). Sionisté také nejsou věřícími židy, kteří by zachovávali smlouvu s Hospodinem. Proto je ortodoxní židé odmítají (viz přiložené soubory). Ale k Protokolům - jedná se iluminátské texty (iluminátská sekta je součástí svobodných zednářů). Ovšem mnoho zednářů (a z toho vyvozuji i iluminátů) byli a jsou Židé, a to vysoce postavení Židé (rabíni, bankéři, ...). Proto oni uvádění "sionští mudrci" mohli být současně ilumináty i Židy. Někdo tvrdí (a to je i oficiálně propagováno), že Protokoly jsou podvrhem ruské tajné carské policie. Rusko vždy mělo dobrou tajnou policii, už od carských dob. KGB v její tradici jen pokračovala. Slyšel jsem verzi, že příslušníkovi ruské tajné policie se podařilo přenocovat v hostinci s kurýrem, který vezl právě tyto Protokoly (možná z onoho zasedání, kde mohly být vypracovány - ať už se jedná o ilumináty nebo sionisty, což se však navzájem nevylučuje). Za nesmírně vysokou částku se mu kurýra podařilo podplatit a k těmto dokumentům se dostal. Jejich obsah pak předložil carovi a car je nechal rozmnožit a rozeslat po Evropě. Zveřejnění těchto tajných dokumentů sionisty nesmírně popudilo a bolševická revoluce v Rusku (listopad 1917) byl trest na ruském národě a carské rodině za toto zveřejnění. Tamní bolševická revoluce je ryze židovský fenomén - čeká se na Mesiáše (jelikož pravého Mesiáše odmítli), Mesiáš nepřichází, tak je třeba spásu zajistit vlastními silami. Lenin (Uljanov) byl instruován ve Švýcarsku k provedení bolševické revoluce a byl tajně vlakem dopraven do Ruska. V první ruské dumě bylo velmi málo Rusů. Po Leninově smrti si na ruský trůn brousila zuby sebranka strůjců revoluce - Trockij (Bronstein), Radek (Sobelsohn), Kamenev (Rosenfeld), Sverdlov (Jakob Močev), Plechanov (Beltman), Litvinov (Mayer), Mojsejevič (Wallach), Zinoviev (Apfelbaum), kteří byli hebrejského původu, kromě Stalina (Džugašviliho), který byl Gruzínec. Proto se jím v mocenském zápase necítili ohroženi. Proto také mohli popustit uzdu policejní moci. Ve skutečnosti jim Stalin pomohl odstranit jeden druhého. Když poznali, o jak krutého muže se v případě Stalina ve skutečnosti jedná, bylo už pozdě. Stalin se s těmito svými původně soudruhy a později oponenty krutě vypořádal (Trockého, který byl jejich vůdcem, nechal zavraždit v jeho mexickém exilu), a tak se nakonec vynořil jako silný muž. Čistky ve dvacátých a třicátých letech eliminovaly mnoho ze židovské kliky, která převládala v bolševické vládě. Byl posedlý hledáním vnitřního nepřítele. Jednotlivé okresy dostali příkazem kvóty, kolik vnitřních nepřátel revoluce musí odhalit, usvědčit a exemplárně potrestat. A že se těchto vnitřních nepřátel v Komunistické straně SSSR nedostávalo? - Kvóty musely být dodrženy. Podobný vývoj byl i u nás - proces se Slánským (Salzmannem) a dalšími Židy ve vedení KSČ v 50. letech a jejich popravy. Matka revoluce požírá své děti! Neboť takto odplácí ďábel, kterému se upsali. Stalin byl ale opatrný a nevypudil všechny Židy z vlády. Mnozí mocní Židé v Rusku však zůstali na prominentních místech. Jedním z nejdůležitějších byl Lazar Kaganovič. Stalin začal politiku rusifikace ruské vlády. Věděl, že není možné vést a vyhrát válku bez vznícení ruského vlasteneckého ducha. Vždy si však podržel po ruce Židy, aby neuhasil celosvětovou lásku Židů k sovětskému státu. Tímto nijak neútočím na Židy jako národ. Jedná se opravdu o vyvolený národ, který je nadán mimořádnými schopnostmi. Když se však dají do služeb zla, napáchají i mimořádné škody.
Ale zpět k Protokolům. Tvrzení, že bolševická revoluce v Rusku je trestem na ruském národě a carské rodině za zveřejnění těchto Protokolů, mi potvrzuje fakt, celá carská rodina včetně dětí (snad kromě 1 příslušníka, který tehdy s ní nebyl pohromadě) byla zavražděna. A to v době, kdy car už Rusku nevládl (abdikoval tuším půl roku před bolševickou revolucí, takže půl roku byl v Rusku kapitalismus). Car a jeho rodina už na vládu v Rusku neměli žádný vliv, a přesto byli vyvražděni.
Druhým potvrzujícím faktem je skutečnost Církví uznaného zjevení Panny Marie ve Fatimě (květen 1917), ve kterém Matka Boží naléhavě žádá aby papež zasvětil výslovně Rusko Jejímu Neposkvrněnému Srdci. Pokud se lidé neobrátí a neuznají Jejího Syna Ježíše Krista za svého Pána Krále, Rusko rozšíří do světa své bludy a svět čeká další válka, ještě strašnější než ta tehdejší (tedy 1. světová). Lidé nedbali Jejích mateřských výzev, ve své většině se neobrátili (i když mnoho se jich obrátilo a upřímně se vydalo na cestu za Ní a Jejím Synem, zintenzivnili modlitby a zdokonalili svůj křesťanský život - to jsou pozitivní plody Jejího zjevení), nedošlo k rychlému zasvěcení Ruska Neposkvrněnému Srdci Mariinu (opakovaně pak následujícími papeži byl svět zasvěcen Neposvrněnému Srdci Mariinu, naposledy Janem Pavlem II. někdy v 80. letech, který vyzval biskupy celého světa, aby ve společenství s ním zasvětili své diecéze Neposkvrněnému Srdci Mariinu ve stejný den; v zásvětné modlitbě však Rusko nebylo výslovně jmenováno, jen "národy, které toho nejvíce potřebují" tuším - z diplomatických důvodů - Rusko je už 1000 let křesťanské, tak zasvěcení Ruska Neposkvrněnému Srdci Mariinu by mohlo být vnímáno hlavně ruskou pravoslavnou církví jako urážka - proto někteří oponenti tvrdí, že výzva Panny Marie z Fatimy dosud nebyla vyslyšena). V listopadu 1917 zachvátila bolševická revoluce Rusko, 1920 Rusko jako první stát světa legalizovalo umělé potraty, ďábelský komunismus se rozlezl po celém světě a zachvátil mnohé národy. Ve zjevení bylo předpověděno, že papež bude muset velmi trpět a že bude zabit (3. tajemství Fatimského poselství zveřejněné až roku 2000) - atentát na Jana Pavla II. 13. 5. 1981 (ve výroční den zjevení Panny Marie ve Fatimě) na Svatopetrském náměstí ve Vatikánu - střela z blízkosti z rukou profesionálního střelce, který nemohl minout. Jan Pavel II. uvádí, že ruka Mariina odchýlila dráhu střely, která těsně minula aortu. Jan Pavel II. pak střelu nechal vsadit do korunky sochy Panny Marie ve Fatimě. Fatimské poselství končí tím, že "Nakonec bude triumfovat mé Neposkvrněné Srdce!" To je velká útěcha a naděje pro nás!

Ale nejsem historik, tak mi někdo může vytknout nepřesnosti.

Mílo, vzpomínám na Tebe! Ať Tebe i Tvé blízké Pán se Svou Matkou i Anděly chrání, vede a povzbuzuje!

Ahoj Martin

Přeposílám bez svého komentáře. Míla

> Tady: > http://www.nsec-88.org/knihy/Psm.html
>
> Je třeba vědět, že většina > či mnoho obyčejných židů jsou sami obětí
> iluminátských
> a > sionistických zrůd. (Jinak náckové z tohoto webu jsou neskuteční
> > kašpaři.)
> Protokoly jsou možná opravdu podvrhem, ale velice zdařilým. Je > to kompilát
> ze starších iluminátských textů a přesně popisuje vývoj > společnosti
> pod vlivem iluminátské sekty. Ilumináti jsou nebezpeční > satanisté.

Je třeba použít Google. Je to na stránkách Národního > odporu, jsou to
sice magoři a náckové, ale ten text je velmi zajímavý - > humanisti jej
považují za podvrh carské ochranky. Historické vzdělávání > snad není
ještě trestné.


]


Re: P.S... Také o zednářích (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Sobota, 01. červenec 2006 @ 00:58:52 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Miloslav, mnoho papezov bolo dokazatelne dosadenych slobodomurarmi a ten ktory tam je teraz je "ich" clovek asi najmarkantnejsie v historii...

Svobodni zednáři ve Vatikánu
Zoznam slobodomurárov v katolíckej cirkvi
Stručné dejiny slobodomurárstva

Vsak Ty ako katolik, by si mal byt plne zajedno zo zavermi II. Vatikanskeho koncilu, pretoze Tvoja viera by nemala byt zavisla od Biblie ale od ucenia a tradicie rkc, nie? No a to samo osebe je modlarske nielen nasledkom prieniku slobodomurarstva a new age...

Vysvetli mi ako krestan, ako sa da vnutorne vysporiadat zo zavermi II. Vatikanskeho koncilu inak ako opustenim modlarstva rkc, ktorej slobodomurarsky duch je iba jednym z mala nasledkov jej odklonu od Pisma????

Katolická církev, která je stále považována za velmi nepřátelskou vůči svobodným zednářům, změnila úplně svůj postoj a vidí teď, podle papežových slov, ve svobodných zednářích bratry a Boží děti. Sám papež Jan XXIII. byl v roce 1953 jako arcibiskup Roncalli přijat v Turecku do 7. stupně lóže "Rytíř a růže". V Jeho 'deníku duše', který si až do své smrti vedl, napsal, že on, Roncalli dostal při přijetí do lóže jméno Jan, které si podržel; později jako papež. Po zasvěcovací ceremonii do 7. stupně zaujal příslušné postavení. Se zcela svobodnozednářskou mentalitou pak už jako papež řekl: "Kristus přebývá v každém člověku", nebo "Často říkáme, že věříme v Boha. Mnohem důležitější je, že Bůh věří v nás." Pozor! Tyto myšlenky spolu s těmi o nekonečné Boží trpělivosti a lásce k člověku, které jdou na úkor pravdy, se zrodily v táboře satanistů a dnes prolínají celým křesťanstvím. Papež Jan XXIIl. zavedl do katolické církve ekumenicko- charismatický, ale současně i svobodnozednářský proud obnovy, v jehož důsledku dnes celá armáda svobodných zednářů osídlila Vatikán.

pokračovanie: Helmut Finkenstädt : Ilumináti


Nové dogmatické učenie rimsko-katolíkov prijaté II. Vatikánskym koncilom


]


Re: P.S... Také o zednářích (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Sobota, 01. červenec 2006 @ 01:27:01 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
...Inac Biblia, o dosledkoch spajania modlarstva a krestanstva uplne otvorene hovori, najma Sudcom 17 kap nasledovne, tam su dopodrobna opisane nasledky a mnoho z toho mi velmi pripomina dnesnu (nielen) katolicku realitu nielen v St.Polten...

Katolicke modlarstvo: Klananie sa sochám


]


Re: P.S... Také o zednářích (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Úterý, 04. červenec 2006 @ 00:55:30 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Našel jsem to tady pozdě tak jenom stručně. Na křesťanských diskusích jsem poznal, že se dá na každý argument vynalézt protiargument a já nejsem teolog, proto jsem opatrný v těchto soudech.
Je mnoho věcí k diskusi a ty vyžadují mnoho času ke studiu a potom ho zbývá málo na modlitbu, tu považuji za důležitější než promiň mi ten zase výraz žabo-myší války .
Pán Ježíš nám neřekl, že budeme bez chybní a i Petr ho zradil tudíž je možné, že to udělal v minulosti i nějaký biskup, přesto jsou svátosti od nich platné tak jako byli platné od apoštola Petra, který zradil. Já do lidí nevidím, ale četl jsem Mariánské zjevení z Lassaleta kde se píše, že se kněží stali stokami nečistoty. Myslím si, že ani ti vaši nebudou vyjímkou a jsou mezi nimi zednáři.

Myslím si, že kdyby byl církevní hodnostář skutečným zednářem nenechal by se vyfotit, neboť ďábel je mistr lži a dal by si na to pozor. Je možné, že jsou ty fotky podvrh a nebo se k církevnímu hodnostáři přitočili nějací chlapíci v zástěře aby se s ním vyfotili, ale je možné, že jsou pravé.
Dobrou noc.M.


]


Stránka vygenerována za: 0.37 sekundy