Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 240, komentářů celkem: 429556, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 520 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

ivanp
rosmano
Willy

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116479868
přístupů od 17. 10. 2001

Život víry: „Já jsem vzkříšení i život,“
Vloženo Neděle, 02. červen 2019 @ 14:55:51 CEST Vložil: Tomas

Kázání poslal vatatu

   

      „Já jsem vzkříšení i život,“ řekl jí Ježíš. „Kdo věří ve mě, i kdyby zemřel, bude žít. A každý, kdo žije a věří ve mě, nezemře navěky. Věříš tomu?“ (Jan 11,25,26)
   Kdo věří v Ježíše a nežije duchovně, ale tělesně, viz. sedmá kapitola Římanům, Mt 8,22 a L 9,60, i kdyby zemřel fyzicky-tělesně, tak bude žít.
   Kdo však žije z víry v Boží slovo a ne z toho co vidí, toto totiž nazval Ježíš životem, viz.Jan 6,63, a věří v Ježíše, TEN NEZEMŘE NAVĚKY.
                     ,, VĚŘÍŠ TOMU?"
  Kdo žije tělesně? Ne každý, kdo věří v Ježíše, totiž žije duchovně, viz. ...Ne každýkdo mi říká‚Pane, Pane‘, vejde do nebeského království, ale ten, kdo koná vůli mého Otce v nebesích. ...(Mt 7,21)
      Vůle nebeského Otce je:
  ,,Milovat Boha svého nadevšecko a milovat bližního svého, jako sebe samého."
  Římanům 7 jasně zjevuje, že kdo se o to pokusí svými skutky, ten začne dělat přesný opak. Je to proto, abychom si uvědomili, že to, co chce Bůh, nebudeme schopni nikdy dělat, na celou věčnost, a že to byl, je a vždycky bude sám Bůh, který může vykonat to co chce, jak to on chce a kdy to on chce. Že se lidé církví stále snaží vykonávat to, co Bůh chce svými skutky je očividné, dokonce věří tomu, že to tak Bůh chce. Že to je lež jak Brno je zjevné z písma, především z té kapitoly Římanům 7.
   ,,Co bylo pro Zákon kvůli slabosti těla nemožné, to vykonal Bůh. (Římanům 8,3)
  ,,O cokoli poprosíte v mém jménu, to udělám, aby byl Otec oslaven v Synu. Když mě budete o něco prosit v mém jménu, já to udělám.“ (Jan 14,13-14)
Kdo VĚŘÍ Bohu, že jenom on může vykonat to co che, jak to chce a kdy to chce, TEN KONÁ OTCOVU VŮLI V NEBESÍCH.
  Že se lidé církve shromažďující se v denominacích snaží konat Boží vůli svými skutky, je tím Božím uzavřením pod neposlušnost, viz. Římanům 11,32, a až přijde víra do jejích myslí, že to může udělat pouze Bůh sám, tak to je to Boží slitování. Do té doby jsou pod vychovatelem, a tak je písmo drží zavřené pod hříchem, což dosvědčují neustálým vyznáváním svých hříchů a následným pokáním, což je slib, že přestanou hřešit a začnou žít svatě, to skrze své úsilí a své skutky podle písma, což je stále udržuje pod mocí hříchu, tak jak to popisuje Pavel v Římanům 7.
  A to jsou všichni ti, kteří: ,,věří ve mně a i kdyby zemřeli, budou žít. (Jan 11,25)
   ,,Co bylo pro Zákon kvůli slabosti těla nemožné, to vykonal Bůh" (Římanům 8,3)
    Co je slabost těla?
 ,,Objevuji tedy zákon, že když chci konat dobro, je mi nablízku zlo." (Římanům 7,21).
   Slabost  těla je chtít konat dobro požadované písmem, viz Galatským 3,22: ,,Písmo ale uzavřelo všechny lidi pod hřích, aby všem věřícím nabídlo zaslíbení založené na víře Ježíše Krista."
       VÍRA JEŽÍŠE KRISTA: ,,Mějte víru Boží" (Marek 11,22): ,, ...Ne každýkdo mi říká‚Pane, Pane‘, vejde do nebeského království, ale ten, kdo koná vůli mého Otce v nebesích."
     Ten, kdo poprosil Ježíše podle jeho slova z Mk 11,22-24 a Jana 14,13-14 o Boží víru, a věří, že jí dostal, ten koná vůli Otce v nebesích, protože Boží víra věří ve vykonání Božího slova Božím slovem, to na místě, kde zrovna to Boží slovo přebývá:,, koná vůli mého Otce v nebesích."
   Kdo přebývá vírou ve svém srdci z Otcem v nebesích, kde se nepřetržitě děje Otcova vůle, ten nemá potřebu nic vykonávat svými skutky na zemi, protože je vírou přítomen Otcovy vůle, konající se Otcem v nebi.
   Takový člověk: ,,žije a věří ve mě, nezemře navěky. Věříš tomu?“ (Jan 11,26)
  ,,Žijete-li podle těla, zemřete..." (Římanům 8,13)
   To žití podle těla a následnou smrt popisuje Pavel v té 7 kapitole Římanům. Žít podle těla je:
,,Vždyť žijete-li podle své vůle, spějete k smrti" (Římanům 8,13 ekumenický), což je shodné s :
,,Objevuji tedy takový zákon: Když chci činit dobro, mám v dosahu jen zlo."(Římanům 7,21).
    Z těchto veršů vyplývá, že žít podle své vůle, to je podle těla, znamená chtít konat dobro podle písma, a to jediné způsobí zlo, protože:
,,Co na to řekneme? Že Zákon je hřích? V žádném případě! Avšak nebýt Zákona, nebyl bych hřích poznal. Například o dychtivosti bych nevěděl, kdyby Zákon neříkal: „Nedychti!“ Hřích se chopil příležitosti, kterou mu to přikázání skýtalo, a vzbudil ve mně všemožnou dychtivost. Bez Zákona je ovšem hřích mrtvý. Sám jsem kdysi žil bez Zákona, ale jakmile přišlo přikázání, hřích ožil a já jsem zemřel. Přikázání, které mělo být k životu, je mi tedy nakonec ke smrti. Hřích se totiž chopil příležitosti, kterou mu to přikázání skýtalo, oklamal mě a jeho pomocí mě zabil.Zákon je ovšem svatý, přikázání je svaté, spravedlivé a dobré. 
Přineslo mi tedy to dobré smrt? V žádném případě! Hřích se však projevil jako hřích: tím, co bylo dobré, mi způsobil smrt. Díky přikázání se tedy ukázalo, jak je hřích nevýslovně hrozný. " (Římanům 7,7-13).
   Pavel tvrdí, a málo kdo mu věří stejně jako Galatští, že zlo je možné konat pouze svým chtěním konat dobro popsané písmem.
  ,,Chtít dobro, to umím, ale konat je už ne." (Římanům 7,18)
,,Blázniví Galatští! Kdo vás tak obloudil? Vás, kterým byl přímo před očima vykreslen Ježíš Kristus ukřižovaný! Chtěl bych se od vás dozvědět jedno: Přijali jste Ducha díky skutkům Zákona, anebo díky víře v to, co jste slyšeli? Přišli jste o rozum? Začali jste Duchem, a teď končíte tělem? Tolik jste prožili – bylo to k ničemu, úplně k ničemu? Uděluje vám Bůh Ducha a působí mezi vámi zázraky díky skutkům Zákona, anebo díky víře v to, co jste slyšeli? " (Galatským 3,1-5)
  Ten, kdo slyší Boží slovo a nesnaží se ho vykonávat, protože věří Bohu, že ho již vykonal, ten žije na věky.
,,A každý, kdo žije a věří ve mě, nezemře navěky. Věříš tomu?“ (Jan 11,26)
,,Žijete-li podle těla, zemřete; umrtvujete-li skutky těla Duchem, budete žít." (Římanům 8,13)
  Jak je možné umrtvit skutky těla Duchem, když již víme, že skutky těla jsou z lidského chtění konat dobro?
 ,,Říkám však: Choďte Duchem a žádost těla nevykonáte." (Galatským 5,16 NBK)
  Jak můžeme chodit Duchem?
 ,,Chodíme totiž vírou, ne viděním." (2.Korintským 5,7)
 ,,žijeme přece z víry, ne z toho, co vidíme." (2.Korintským 5,7 ekumenický)
,,Chci říci: Žijte z moci Božího Ducha, a nepodlehnete tomu, k čemu vás táhne vaše přirozenost."(Galatským 5,16 ekumenický)
    Chodit Duchem znamená chodit vírou a to znamená žít z víry v moc Ducha, který je tím Božím slovem i jeho vykonáním. (Jan 6,63 a Jan 14,13-14), a to je umrtvení skutků těla mocí Ducha.
    ,,Žijete-li podle těla, zemřete; umrtvujete-li skutky těla Duchem, budete žít." (Římanům 8,13)
     Boží víra v Boží slovo vykonané Božím slovem v srdci člověka, je život věčný.
  ,,.Mužimilujte své ženy, " (Efeským 5,25 a Koloským 3,19) je špatný překlad, protože ani z nového Zákona nebude nikdo ospravedlněn. A každý muž, který se snaží milovat svou ženu, jí nemiluje, kdyby ano, tak se jí nebude snažit milovat, protože by jí již miloval. A každá snaha muže milovat svou ženu vyvrcholí v přesný opak, to díky zákonu výše popsanému, který stále platí. (Římanům 7,18-19)
  Proto je dnes na světě tolik rozvodů a rozchodů, a to i v církvi, protože právě církev působí tlak na své ovečky, aby konali své skutky podle písma.
   Pravda zní, že kdo věří v Ježíše a věří v moc Božího slova, které říká, že láska mužova k jeho ženě je součást vykonání Božího slova, ten miluje svou ženu, aniž o to jakýmkoliv způsobem usiluje, protože je mu to dáno jako Boží dar skrze víru Božího slova, které má ve svém srdci. ( Galatským 3,1-5)
  ,,„Já jsem vzkříšení i život,“ řekl jí Ježíš. „Kdo věří ve mě, i kdyby zemřel, bude žít. 26A každý, kdo žije a věří ve mě, nezemře navěky. Věříš tomu?“ (Jan 11,25-26)
  ,,Amen, amen, říkám vám: Kdokoli zachová mé slovo, navěky nespatří smrt. (Jan 8,51)
Zákon zachování
Ve fyzice se jako zákon zachování označuje tvrzení, že určitá měřitelná veličina fyzikálního systému se během vývoje tohoto systému nemění. Zachovávající se veličiny systému se mohou zachovávat lokálně nebo globálně.
Pokud se částice nesoucí určitou zachovávající se veličinu pohybuje, pak při změření hodnoty této veličiny v počátečním bodě a konečném bodě dostaneme stejné hodnoty (což vyplývá z toho, že jde o zachovávající se veličinu). Otázkou je, zda se tato veličina zachovávala po celou dobu i mezi jednotlivými měřeními.Pokud se hodnota veličiny nemění po celou dobu mezi měřeními, pak se hovoří o lokálním zachování. Jestliže však může po prvním měření zmizet a objevit se na jiném místě (se stejnou hodnotou, čímž je zajištěna platnost zákona zachování), pak se hovoří o globálním zachování.V případě lokálního zachování musí existovat určitý druh nosiče (částicepole), který zajišťuje přenos dané vlastnosti mezi různými body.
Podle Einsteina platí, že pokud se nějaká veličina zachovává, pak se zachovává lokálně. Toto tvrzení vyplynulo z teorie relativity. (Wikipedie)
  V duchovní oblasti je zachovávanou veličinou Boží slovo a částicí, která jí nese, je lidské srdce, jimž je lidská mysl, lidské city a lidská vůle dohromady, též nazývané osobnost.
   Protože Boží slovo je tou měřitelnou veličinou, něčím co má nějakou počáteční, průběžnou a konečnou hodnotu, tak touto veličinou nemůže být osobnost člověka, protože osobnost člověka je jenom nosičem této hodnoty, přičemž bez té hodnoty té veličiny osobnost člověka nemá vůbec žádnou hodnotu.
  Satanova lež se pokusila tuto pravdu o jediné hodnotě veličiny Božího slova zvrátit tím, že zpochybnila tu jedinečnost hodnoty Božího slova.
  ,,Hospodin Bůh člověku přikázal: „Z každého stromu v zahradě můžeš svobodně jíst, kromě stromu poznání dobra i zla. Z toho nejez, neboť v den, kdy bys z něj jedl, jistě zemřeš.“ (Genesis 2,16-17)
  ,,Na to had ženě řekl: „Určitě nezemřete! " (Genesis 3,4)
  Zvrátit jedinečnost jediné existující hodnoty Božího slova nejde, není to možné. Lží lze však časově oddálit to, kdo tuto jedinou hodnotu jediné veličiny ponese, kdo a kdy bude nosičem této veličiny. To je globální zachování této veličiny.
   Satanovi se to v současnosti daří celkem dobře oddalovat v místě zvaném svět, kde úspěšně funguje jeho lež, kde představitelé církve věřící v Ježíše učí své ovečky teorii o budování vlastních charakterů, což znamená, že se mají snažit podobat svým chováním Ježíši, to znamená, že se mají stát podobnými veličinami jako je Bůh a jeho slovo. To však nikdy nebylo možné a nikdy možné nebude, protože my nikdy nebudeme tou veličinou již je Boží slovo, to proto, že jsme tím slovem stvoření. Kdybychom byli od věků do věků jako Bůh a nebyli bychom stvořeni Božím slovem, pak by to možné bylo. A není to možné také proto, že my jsme živými částicemi stvořené Božím slovem, které mají tu hodnotu té veličiny Božího slova nést. A až neseme vírou Boží slovo, teprve tak se stáváme skutečnými osobnostmi. Existuje jedno tajemství, které již bylo odhaleno Pavlem, ale nejspíš tomu málokdo rozumí. Je to to tajemství ukryté po staletí, které bylo odhaleno Bohem skrze jeho apoštoly, je to Kristus v nás, ta naděje Boží slávy. (Koloským 1,27)
  Jestliže je Kristus v nás tajemství ukryté po staletí, tak v nás lidech byl ukrytý i když jsme v něho nevěřili, protože nám ho v nás zakrývala Satanova lež o evoluci. Proto každý, kdo je nějakou osobností, ale zatím nevěří, tak je tou osobností skrze skryté působení Božího slova před lidskou myslí. Mimo působení Božího slova totiž není nic, a už vůbec ne jakákoliv osobnost. Kdo toto ví a věří tomu, tak jeho mysl je spasená.
  Kdo ví a věří tomu, že je jeho srdce částicí, která nese jedinou hodnotu jediné veličiny která existuje, jíž je Boží slovo, ten nebude mít problém postavit se při vytržení před Syna člověka, a nic z tohoto světa ho nemůže na světě při tomto vytržení udržet. To je totiž člověk, který žije a věří v Ježíše, protože zachoval Ježíšovo slovo. Smrt je lež, která tvrdí, že se člověk může stát veličinou podobnou Bohu, to svým vykonáváním svých skutků podle Božího slova.
    Ve skutcích apoštolských ve druhé kapitole 38 verši Petr odpovídá lidem, kteří byli zasaženi v srdci Božím slovem, aby METANOEÓ, což přeloženo do češtiny je ve slovníku jako ZMĚŇTE SMÝŠLENÍ, neboOBRAŤTE SE.
   A změnit smýšlení znamená změnit ho ve smyslu pravdy, kterou zjevuje Duch Boží skrze Boží slovo, nebo se obrátit od lži k té pravdě, což dělá i skrze toto psaní, jak věřím.
  ,,Ne každý, kdo mi říká ‚Pane, Pane‘, vejde do nebeského království, ale ten, kdo koná vůli mého Otce v nebesích." (Matouš 7,21)
     ,,KDO KONÁ VŮLI MÉHO OTCE V NEBESÍCH."
Ježíš tu neříká, že máme konat na zemi vůli Otce, který je v nebesích, ale říká, že máme konat Otcovu vůli v nebesích. Jak může být člověk v nebesích a konat tam Otcovu vůli, když se jí snaží konat zde na zemi jako Boží spolupracovník? To nejde, je to nemožné, a ti, kteří se o to pokoušejí, tak stále vyznávají své hříchy, což znamená, že mají stále pocit, že hřeší, mají stálé vědomí hříchu. Toto určitě není konání Boží vůle, protože ten, kdo koná Boží vůli, ten již nehřeší, protože je srdcem s Otcem v nebi, to vírou v konání Božího slova Božím slovem, které přebývá v jeho srdci. A to je pravda Ježíšova slova, která osvobozuje každého, kdo má v srdci Boží víru Božího slova, o kterou poprosil Ježíše v jeho jménu a uvěřil, že jí dostal.
   Hned dva následující verše po tom verši Matouš 7,21 potvrzují to, co jsem právě napsal.
  ,,Mnozí mi v onen den řeknou: ‚Pane, Pane, copak jsme ve tvém jménu neprorokovali? Nevymítali jsme ve tvém jménu démony? Nedělali jsme ve tvém jménu mnoho zázraků?‘ A tehdy jim jasně řeknu: ‚Nikdy jsem vás neznal. Odejděte ode mě vy, kdo pácháte zlo!‘ (Matouš 7,22-23).
    A podle písma můžeme vykonávat zlo jediným způsobem:   ,,Vím totiž, že ve mně, to jest v mé lidské přirozenosti, nepřebývá dobro. Chtít dobro, to dokážu, ale vykonat už ne. Vždyť nečiním dobro, které chci, nýbrž zlo, které nechci." (Římanům 7,18-19)  Jediným možným způsobem může člověk konat Otcovu vůli v nebesích, to vírou Božího slova v Boží slovo, že Boží slovo vykoná Boží slovo tam, kde přebývá. Proto řekl Ježíš, že kdo zachová Jeho slovo,
                         NEZEMŘE NAVĚKY.

"„Já jsem vzkříšení i život,“" | Přihlásit/Vytvořit účet | 15 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: „Já jsem vzkříšení i život,“ (Skóre: 1)
Vložil: rosmano v Neděle, 02. červen 2019 @ 20:48:16 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

/// Ten, kdo slyší Boží slovo a nesnaží se ho vykonávat, protože věří Bohu, že ho již vykonal, ten žije na věky.///


Myslím Jirko, že to máš moc překombinované. A to až tak, že se dostáváš do rozporu s Božím slovem, zjeveným nám Ježíšem a apoštoly. A pak formuluješ bludná tvrzení.


Boží slovo na rozdíl od toho, co tvrdíš ty, říká:
  • Lukáš 6, 46 [biblenet.cz]Proč mne oslovujete ‚Pane, Pane‘, a nečiníte, co říkám?
  • Matouš 23, 3 [biblenet.cz]Proto čiňte a zachovávejte všechno, co vám řeknou; ale podle jejich skutků nejednejte: neboť oni mluví a nečiní.
  • List Jakubův 1, 22 [biblenet.cz]Podle slova však také jednejte, nebuďte jen posluchači – to byste klamali sami sebe!
  • Vždyť kdo slovo jen slyší a nejedná podle něho, ten se podobá muži, který v zrcadle pozoruje svůj vzhled;
  • podívá se na sebe, odejde a hned zapomene, jak vypadá.

  • Jan 15, 14 [biblenet.cz]Vy jste moji přátelé, činíte-li, co vám přikazuji.



Re: „Já jsem vzkříšení i život,“ (Skóre: 1)
Vložil: vatatu v Pondělí, 03. červen 2019 @ 23:17:20 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
  
  • Jan 15, 14 [biblenet.cz] [biblenet.cz]Vy jste moji přátelé, činíte-li, co vám přikazuji.
  • Jan 6,28-29
  • „Co máme dělat, abychom konali Boží skutky?“ zeptali se ho. 
    Ježíš jim odpověděl: „Toto je ten Boží skutek – abyste věřili v toho, kterého on poslal.“
  • Jan 17,20-21
  • ,,Neprosím ale jen za ně. Prosím i za ty, kteří ve mě uvěří skrze jejich slovo. Ať jsou všichni jedno, jako ty, Otče, ve mně a já v tobě; ať jsou i oni jedno v nás, aby svět věřil, že jsi mě poslal."
  • Jan 14,10
  • ,,Nevěříš, že já jsem v Otci a Otec ve mně? Slova, která vám říkám, neříkám sám od sebe. To Otec, který ve mně přebývá, on působí ty skutky."
  • Bratře, je to o té CESTĚ, PRAVDĚ a ŽIVOTĚ.


]


Re: „Já jsem vzkříšení i život,“ (Skóre: 1)
Vložil: rosmano v Pondělí, 03. červen 2019 @ 23:37:53 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Tak ať svítí vaše světlo před lidmi, aby viděli vaše dobré skutky a vzdali slávu vašemu Otci v nebesích.


Ježíš mluví o našich dobrých skutcích. O mých dobrých skutcích, o tvých dobrých skutcích.     Skrze ně, skrze ty skutky, se dostane sláva našemu Otci v nebesích.

Nemluví o jeho dobrých skutcích v nás. Nemluví o jeho dobrých skutcích v tobě.

Proč se snažíš být papežštější než papež ?
Touto svou snahou se dostáváš mimo rámec Písma, ke spekulacím.




]


Re: „Já jsem vzkříšení i život,“ (Skóre: 1)
Vložil: martino v Neděle, 02. červen 2019 @ 21:01:18 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zase slepenec....



Re: „Já jsem vzkříšení i život,“ (Skóre: 1)
Vložil: rosmano v Neděle, 02. červen 2019 @ 21:20:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

/// ,,KDO KONÁ VŮLI MÉHO OTCE V NEBESÍCH."
Ježíš tu neříká, že máme konat na zemi vůli Otce, který je v nebesích, ale říká, že máme konat Otcovu vůli v nebesích.///


To není pravda.
Vůli Otce , který je v nebesích, konáme zde na zemi.



Re: „Já jsem vzkříšení i život,“ (Skóre: 1)
Vložil: rosmano v Neděle, 02. červen 2019 @ 21:54:57 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

  • Matouš 5, 16 [biblenet.cz]Tak ať svítí vaše světlo před lidmi, aby viděli vaše dobré skutky a vzdali slávu vašemu Otci v nebesích.



]


Re: „Já jsem vzkříšení i život,“ (Skóre: 1)
Vložil: timg v Neděle, 02. červen 2019 @ 21:55:04 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Amen, rosmano.  Reagoval na to o níž a o pár minut později, a  ještě jsem nevěděl že jsi tohle vložil. 


]


Re: „Já jsem vzkříšení i život,“ (Skóre: 1)
Vložil: rosmano v Neděle, 02. červen 2019 @ 21:57:46 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
:-) Vidíme to stejně, no .. :-)


]


Re: „Já jsem vzkříšení i život,“ (Skóre: 1)
Vložil: timg v Neděle, 02. červen 2019 @ 21:51:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
 

---------,,Ne každý, kdo mi říká ‚Pane, Pane‘, vejde do nebeského království, ale ten, kdo koná vůli mého Otce v nebesích." (Matouš 7,21)
     ,,KDO KONÁ VŮLI MÉHO OTCE V NEBESÍCH."
Ježíš tu neříká, že máme konat na zemi vůli Otce, který je v nebesích.-----

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Ahoj vatatu, to ovšem není pravda. Prostě lžeš, tečka. Otcovu vůli tím rozhodně nekonáš. Proč máš stále potřebu křesťanům vysvětlovat co jim Pán neříká? Vždyť v nich Pán skrze Ducha sv. přebývá. A  On sám konal na zemi vůli nebeského Otce... Viz."Dokonáno jest" a také: 

Otče náš, jenž jsi v nebesích, posvěť se jméno tvé.  Přijď království tvé. Buď vůle tvá jako v nebi tak i na zemi. 
   



Re: „Já jsem vzkříšení i život,“ (Skóre: 1)
Vložil: Milka v Neděle, 02. červen 2019 @ 22:11:54 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vatatu,
Scházíš se někdy s  křesťany? 
Znáš nějaké? 
Víš, co se učí v některé církvi? 
Máš s nějakou zkušenost? 





Re: „Já jsem vzkříšení i život,“ (Skóre: 1)
Vložil: leonet v Neděle, 02. červen 2019 @ 23:59:36 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý Jirko, činit pokání, neboli změnit své myšlení, neboli obrátit se, je výzva k nápravě svého postoje k Bohu. Adam se nejdříve odvrátil od Boha a teprve potom pojedl že stromu poznání. Proč by to jinak dělal, dokud byl Bohu tváří v tvář. Viděl světlo, neznal žádnou tmu. Za takového stavu neměl důvod poslouchat hada. 
Důvodem pro poslouchání hada muselo být to, že se odvrátil od Boha. Už neviděl světlo, ale stín. 
Proto je první výzva Ježíše k lidem, aby se nejdříve obrátili zpět k Bohu. Obrazně řečeno, změnili své myšlení, aby se obrátili od Hříchu zpět k Bohu. Jen ve světle Boží tváře lze konat dobře. 



Re: „Já jsem vzkříšení i život,“ (Skóre: 1)
Vložil: vatatu v Pondělí, 03. červen 2019 @ 23:45:20 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
   Já v tom příběhu nevidím Adamovo odvrácení se od Boha, ale to, že se Bůh od Adama vzdálil:
   Genesis 3,8
,,Vtom ale uslyšeli hlas Hospodina Boha procházejícího se zahradou za denního vánku. Tehdy se Adam a jeho žena skryli před Hospodinem Bohem uprostřed stromů zahrady."
     Římanům 11,32
  ,,Bůh zahrnul všechny lidi pod neposlušnost, aby se nade všemi smiloval."
  Ve světle Boží tváře znamená jedině v JEHO PŘÍTOMNOSTI.
   Žádný člověk nemá sebemenší šanci se do Boží přítomnosti dostat, pokud Bůh sám nepřijde do přítomnosti člověka. Bůh nemohl přijít k vůli naším hříchům. Ježíš svou obětí SMAZAL naše hříchy, a tak otevřel cestu Božímu Duchu do naších srdcí, kde On působí všechno, i to naše odvrácení se od hříchu. Hřích a hřešení není totiž totéž. Hřích je nevěřit, že Ježíš smazal všechny naše hříchy. A z této nevíry se naše hříchy udržují.
   Adam nebyl v blízkosti Boha, proto mohl uvěřit lži "ZAJISTÉ NEZEMŘETE"
  Tím chtěl Bůh ukázat, že bez jeho blízkosti při člověku, člověk není schopen řídit se jeho SLOVEM, jako samostatně se rozhodující osobnost. Bez Boha a jeho přítomnosti v lidském srdci je člověk ztracen sám v sobě. A to je peklo.
     Jirka V 


]


Re: „Já jsem vzkříšení i život,“ (Skóre: 1)
Vložil: leonet v Úterý, 04. červen 2019 @ 12:04:34 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Jirko, napsal jsi:
Já v tom příběhu nevidím Adamovo odvrácení se od Boha, ale to, že se Bůh od Adama vzdálil:
   Genesis 3,8

Nezapoměl jsi na verše 4,6 a 7: I řekl Hospodin Kainovi: „Proč jsi tak vzplanul? A proč máš tak sinalou tvář? Což nepřijmu i tebe, budeš-li konat dobro? Nebudeš-li konat dobro, hřích se uvelebí ve dveřích a bude po tobě dychtit; ty však máš nad ním vládnout.“

Kde vidíš vzdáleni se Boha? Bůh je vždy přítomen, jen my ho třeba kvůli svému "odvrácení" nevidíme. Kain se Bohu vzdálil, ale Bůh byl s ním, i když ho Kain neviděl.
 
Adam nebyl v blízkosti Boha, proto mohl uvěřit lži "ZAJISTÉ NEZEMŘETE"

Ty si myslíš, že v Ráji lze být v nepřitomností Boha? Proč potom nechal střežit hranice Ráje cherubíny s planoucími meči? Ráj je místo, kde přebývá Bůh! Podívej se na Gen. 4,16 Kain odešel od tváře Hospodinovy a usadil se v zemi Nódu, východně od Edenu.
Všimni si, teprve tady se píše o odchodu Kaina od tváře Hospodina, a to už žil mimo Edén.





]


Re: „Já jsem vzkříšení i život,“ (Skóre: 1)
Vložil: timg v Čtvrtek, 06. červen 2019 @ 13:22:02 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
--- Obrazně řečeno, změnili své myšlení, aby se obrátili od Hříchu zpět k Bohu. Jen ve světle Boží tváře lze konat dobře. ----

      S tím souhlasím, vždyť je psáno a také se tak stalo:

 
 Hle, panna počne a porodí syna a dá mu jméno Immanuel, Bůh je s námi. 
15 Než se naučí odmítat zlo a volit dobro, bude jíst smetanu a med. 
16 Než se to dítě naučí odmítat zlo a volit dobro, bude země, jejíchž dvou králů se děsíš, zpustošena. 
17 Na tebe, na tvůj lid a na tvůj otcovský dům pak Hospodin přivede časy, jaké nebyly ode dne, kdy se Efraim odtrhl od Judy – přivede na tebe krále Asýrie!“
(Iz.7)




]


Re: „Já jsem vzkříšení i život,“ (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pondělí, 03. červen 2019 @ 07:45:24 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mnoho slov a mnoho omylů, na které pro rozsáhlost tématu je technicky je obtížné reagovat. Tedy jen zlomek:


..."Slabost  těla je chtít konat dobro požadované písmem, viz Galatským 3,22: ,,Písmo ale uzavřelo všechny lidi pod hřích, aby všem věřícím nabídlo zaslíbení založené na víře Ježíše Krista.""...


Slabost těla je naše náklonnost ke hříchu - žádný nedokážeme zcela nehřešit.


Chtít konat dobro není slabostí těla, naopak je charakteristickou cností křesťanů.

(Tit 2,14)
... který dal sám sebe za nás, aby nás vykoupil z veškeré nepravosti a očistil si pro sebe svůj zvláštní lid, horlivě milující dobré skutky.



Je to docela komický chaos, když se člověk sice s velkým nadšením, ale nedostatečnou znalostí Písma pokouší ve světle své okleštěné víry vysvětlovat smysl zpravidla hned těch nejobtížnějších pasáží Písma.



Stránka vygenerována za: 0.30 sekundy