Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16651, komentáře < 7 dní: 229, komentářů celkem: 429545, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 434 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

rosmano
oko

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116466278
přístupů od 17. 10. 2001

Život víry: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému
Vloženo Čtvrtek, 21. leden 2016 @ 10:05:43 CET Vložil: Tomas

Zamyšlení poslal Nepřihlášený

Zdravím vás přátelé.

Myslivec tu načal téma vzkříšení těla. Nemohu přispívat, nechci se registrovat, ale chtěl bych se pokusit vám podsunout myšlenku...

Rozlišujme vzkříšení těla, a vzkříšení těla k životu věčnému.

Pak vám začne dávat smysl i to, že při smrti Ježíše vstávali světci z hrobů a přesto nemusí zatím být v Království Božím (Bůh ví, navíc naše chápání času... Nezapomeňte také, že Jan byl člověk v duchu a moci Eliášově [mimochodem kdyby odpověděl že je Eliáš možná by Izrael uvěřil a pohani tak nedostali šanci - chci říci, že sehrál důležitou roli, kterou mu Bůh stanovil a připravil] a také, že ti dva odění pytlovinou co budou prorokovat 1260 dní zemřou a teprve poté budou vzkříšení - je možné že rovnou již k životu věčnému). Prostě Bůh/Stvořitel pravidla nemění, přesto je všemohoucí a učiní co se mu zlíbí. Podle mne byste se tímto měli přestat trápit a více se k Bohu přijmout, tedy neztratit ze zřetele to jediné jméno v němž je spása (což se ve světě viditelně děje a to se vzrůstající rychlostí).

Co se týká toho, že mnozí apoštolové měli poznat Království Boží ještě dříve než tělesně zemřou... jaký je v tom problém? Vždyť i nám bude dáno značně poznat Otce i Pána a Království Boží, než vydechneme naposledy (stane-li se tak).

To že zrno, které nepadne do úrodné země a nezemře zůstane samo; zhyne-li však vydá mnohý užitek... myslím chápete mnozí nějak divně. Vždyť přímo na Pánovi (Ježíši) je vidět jak to bylo myšleno a to dokonale a v úplnosti.

Ekklesian, 20.leden 2016


"Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému" | Přihlásit/Vytvořit účet | 74 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: unshaken (unshaken@outlook.cz) v Neděle, 24. leden 2016 @ 17:15:27 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Eschatologie postavená na vzkříšení k věčnému životu je tím nejdůležitějším poselstvím, které nám křesťanství dává. Bez víry ve vzkříšení a život ve věčnosti postrádá křesťanství smysl a stává se z něj pouhé učení o dobrých mravech. 



Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Neděle, 24. leden 2016 @ 19:37:28 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
tak krátká věta a přesto tolik slov!
..to že křesťanství postrádá smysl bez teologických věrouk je smutné, ale vypíchnout podstatu křesťanství je na místě.
Je to skutečně eschatologie?


]


Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: Studentbible v Pondělí, 25. leden 2016 @ 15:37:31 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
zeryk - že odmítáš vzkříšení Krista, není u skeptika nic divného!


]


Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Pondělí, 25. leden 2016 @ 18:38:46 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
dík, učím se od nejlepšího Lk 18:8


]


Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Čtvrtek, 21. leden 2016 @ 22:40:04 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tělo jako pojem:
Maso, svaly,oudy, špeky..vnitřnosti, to co se v prach obrátí.
A jiné tělo to mrtvé ve vinách a hříších, tělo v Těle, které už je vzkříšené spolu s Kristem.
Když chybí pojmosloví...
A pak si rozumějme!



Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pátek, 22. leden 2016 @ 08:46:26 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."tělo v Těle, které už je vzkříšené spolu s Kristem."...


Každý z nás má prokazatelně jenom jedno tělo - zůstávejme při zdravém rozumu.


Při vzkříšení se naše tělo jenom "zduchovní" - obnoví se do podoby Kristova těla oslaveného. A je úplně jedno, zda to tělo předtím zemře a rozpadne se v prach, nebo zda se dožijeme soudného dne živi a zdrávi.


V Písmu lze nalézt místo u svatého Pavla:
"Jsme spolu s Kristem vzkříšeni" (Kol 2,12)
- Smysl je ten, že ve křtu jsme byli pozvednuti do důstojnosti Krista oslaveného, stali jsme se Kristu bratry. A tak v této důstojnosti Božích dětí máme už nyní podíl na Kristově vzkříšení. Je - li totiž vzkříšena hlava, jsou s ní vzkříšeny i všechny ostatní údy, je vzkříšeno celé tělo církve.

Kristus byl vzkříšen - my jsme se stali darem od Boha a bez vlastních zásluh součástí Krista.  To je ovšem duchovní skutečnost, která nic nevypovídá o našem smrtelném těle, které s největší pravděpodobností stejně jednou zemře - a pak teprve bude po vzoru Krista vzkříšeno.

Zrovna tak je duchovní skutečností (na stejném místě Písma) naše duchovní obřízka srdce. Dříve se při obřízce odstraňovala jen malá část předkožky, tato obřízka (ve křtu) však nás má zbavit úplně těla (řecké "sarx") - které znamená porušenou lidskou přirozenost, nakloněnou ke zlému a sloužící hříchu.
Má nás zbavit  vlivu těla náchylného ke hříchu na naše jednání, na naše rozhodování.

Kristova výkupná oběť tedy má moc učinit v nás to, že budeme odolávat hříchu, že nebudeme nakloněni ke zlému, ale naopak budeme v životě konat dobré skutky.
Tohoto všeho jsme ale schopni jen ve stavu trvalého napojení na Pána. "Neustále se modlete!" (1 Tes 5,17).

Takže se zase oklikou vracíme k tématu "modlitba".





]


Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Pátek, 22. leden 2016 @ 09:27:37 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
To je hezké co píšeš, o trvalém napojení na Pána, ale proč zase jinde píšeš, ve smyslu, že nás boží milost v tomto životě očišťuje nedokonale, a potřebujeme dodatečné očišťování? 
To by pak to trvalé napojení na Pána nebylo trvalé, ale občasné. Cožpak je vůbec možný občasný vztah k Pánu? Není! Pán si takový vztah nepřeje, nazývá ho vlažností a "vyplivne" každého kdo je vlažný. 
Oko, v myslích katolíků je zakořeněný mylný názor, že tím, že spácháš hřích, se intenzita tvého vztahu, tvé napojení na Pána umenšuje. To je strašlivý omyl.
Pána svým hříchem neztrácíš, Pána ztrácíš když ODMÍTNEŠ Jeho milost. Znáš přece slova, "kde se rozhojnil hřích, rozhojnila se i milost". 
K Pánu se po spáchání hříchu můžeš pro Jeho milost utíkat okamžitě, neodkladně a ihned. A pokud to tak začneš dělat, za krátko zjistíš, že Pánova milost obsahuje krom tvého očištění i výzbroj, která Tě napříště před stejnými hříchy ochrání.
Pokoj Tobě 


]


Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pátek, 22. leden 2016 @ 11:22:29 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."a potřebujeme dodatečné očišťování?"...


Boží milost nás samozřejmě očišťuje dokonale.

Když činíme pokání ze svých hříchů, očišťuje nás Bůh ze všech našich hříchů - tedy i z těch hříchů, které si zatím ani neuvědomujeme, nebo je za hříchy ani nepovažujeme.


Toto dokonalé očištění samozřejmě netrvá věčně, protože my znovu chtěj nechtěj zhřešíme. Nejdříve hříchy nepatrnými, lehkými - ale pokud nečiníme pokání ze hříchů pravidelně a často (pravidelně večet před spaním a okamžitě vždycky, když si uvědomíme, že jsme zhřešili), onen "náklad" našich lehkých hříchů je schopen pokřivit naše vědomí a uvažování a pak je nebezpečí, že můžeme upadnout i do hříchu těžkého -  hříchu ke smrti.

Názorný obraz tohoto můžeme vidět ve hmotném světě při hygieně těla.
Když se ušpiním, umyji se hned. Mimo to se umývám ráno po probuzení, před jídlem a večer před spaním.
Hřích je špína na lidské duši, která zasahuje celého člověka.



..."Cožpak je vůbec možný občasný vztah k Pánu? "...

Ale jistěže se i to stává, že je člověk Pánu nevěrný, že na Pána zapomene, že smilní se svody těla, světa nebo ďábla. Jsme lidé slabí a hříšní.


(1 J 1,5-10)
To je pak to poselství, které jsme slyšeli od něho a oznamujeme vám, že Bůh je světlo a není v něm žádná tma.
Řekneme-li, že s ním máme společenství, a chodíme ve tmě, lžeme a nečiníme pravdu.
Chodíme-li však ve světle, jako on je ve světle, máme společenství mezi sebou a krev Ježíše Krista, jeho Syna, nás očišťuje od veškerého hříchu.
Řekneme-li, že žádný hřích nemáme, klameme sami sebe a není v nás pravda.
Vyznáváme-li však své hříchy, Bůh je věrný a spravedlivý, aby nám odpustil hříchy a očistil nás od veškeré nepravosti.
Řekneme-li, že jsme nehřešili, děláme z něj lháře a jeho slovo v nás není.


(2 Tim 2,12-13)
Jestliže vytrváme, budeme s ním také kralovat.
Jestliže jej zapřeme, zapře i on nás
.
Jestliže jsme nevěrní, on zůstává věrný, neboť nemůže zapřít sám sebe
...


]


Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Pátek, 22. leden 2016 @ 12:08:30 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)

Před spaním prosit o milost očištění, tak to již může být pozdě. Jde to mnohem rychlejší než večer před spaním. S Pánem jsme přece po celý den. Večer před spaním je nejlepší si uvědomit a zrekapitulovat, co všechno ti před den Pán dal, a to včetně odpuštění. Různé životní situace, se díky OKAMŽITÉ Pánově milosti dají řešit úplně jinak, a jak se říká na pohodu. 

Neuvědomovat si hřích je známkou duchovní nedospělosti. Každý hřích je ke smrti a dělení hříchu na lehké a těžké, mno. Určitě ti v životě již zažil, že to co pro tebe bylo hříchem lehkým, tak pro druhého byl tento tvůj "lehký" hřích, řekněme ne zrovna lehkým, nelehkým. Takže vážení hříchu ponechejme raději boží spravedlnosti a utíkejme se ke studnici nevyčerpatelné boží milosti.

Občasným vztahem k Pánu jsem neměl na mysli to, že na Pána zapomeneš. Když máš Pána v srdci, není možné na Něho zapomenout.
Občasným vztahem k Pánu jsem neměl na mysli smilstva s ďáblem. Zde se již jedná o ztracené boží dítě BEZ vztahu s Bohem.
Lidská slabost v žádném případě nezpůsobuje narušení našeho vztahu k Pánu. Cožpak pro tebe neplatí, že v čem jsi slabý, v tom jsi v Kristu silný? To se netýká působnosti Krista kdesi vně, ale působnosti Krista in v nás.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pátek, 22. leden 2016 @ 13:20:23 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Každý hřích je ke smrti a dělení hříchu na lehké a těžké, mno"...



Křesťanské učení ale tvrdí pravý opak: Je i hřích, který není ke smrti:



(1 J 5,16-17)
Uviděl-li by někdo svého bratra, že hřeší hříchem, který není k smrti, ať za něj poprosí, a Bůh mu dá život; těm, kdo nehřeší k smrti. Je hřích k smrti; u takového neříkám, aby prosil.  

Každá nepravost je hřích, ale je i hřích, který není k smrti
.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Pátek, 22. leden 2016 @ 17:50:21 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Oko, přečti si prosím celý 1J 5 a zamysli se co je tou smrtí, o které apoštol mluví. Apoštol mluví o hříchu který se týká toho kdo žije v Kristu. A to je přece to, o čem zde na jiných místech píšu. Když kristovec spáchá hřích, a ihned se utíká k milosti Krista, není mu takový hřích ke smrti, tedy k odloučení od Boha. Uvědom si, že lidi žijící bez Boha jsou duchovně mrtví. Pokud nějaký člověk spáchá hřích a ten hřích ho odloučí od Boha, je mu takový hřích ke smrti. Pokud se kristovec po spáchání ke hříchu uteče ke Kristově milosti, tak takový hřích mu ke smrti není. Jinak stále platí, že ovocem hříchu je smrt. Kdyby neexistoval hřích, neměla by smrt žádný význam. Bůh ustanovil smrt, jako nepřekonatelnou hranici pro všechno co je hříchem porušené, jako nepřekonatelnou hranici pro každého smrtelníka.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: oko v Sobota, 23. leden 2016 @ 09:23:43 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Když spácháš těžký hřích (pro jednoduchost třeba cizoložství), jsi od tohoto okamžiku ve stavu duchovní smrti.

To platí úplně pro každého člověka stejně, kristovci v tomto nemají žádnou úlevu, ani protekci.

Kdybys v tomto stavu zemřel, patřil bys už navěky mezi zavržené.

V tomto stavu duchovní smrti jsi až do onoho okamžiku, kdy učiníš pokání z tohoto smrtelného hříchu - opět i toto platí úplně pro každého člověka bez výjimky.


Ovocem hříchu je smrt - ale nikoli snad jen smrt těla, ale také smrt lidské duše. A to je pro člověka daleko závažnější.


Je nasnadě, že člověk dlouhodobě žijící vnitřní život s Kristem nespáchá tak snadno takový hřích ke smrti, protože se už dívá na svět a na dění kolem sebe Kristovým pohledem, čistým pohledem plným lásky a porozumění.

Jeho odolnost proti svodům těla, světa i ďábla je daleko vyšší, než u člověka žijícího dosud podle těla.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Sobota, 23. leden 2016 @ 17:44:59 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
No vida. Pravda. A tam kde je pravda Oko, tam kde je pravda vyznávající pravdy Krista, tam je i modlitba Ducha. Taková ta prostá, bezvýznamná vnitřní záležitost, že si ji člověk v sobě samém skoro ani nevšimne, a přitom je to nesmírný poklad, díky kterému každou vteřinou a na věky žijeme v Bohu. Poklad v sobě samém kterému mnoho lidí nepřikládá žádný význam. Objevení významu hlasu Krista v nás, nás umenšuje v tělesností a utlumuje ohlušující křik těla, a dává růst našemu duchu, a s tímto duchovním růstem roste naše vnímání Ducha pravdy. A my začínáme Boha slyšet.



]


Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 21. leden 2016 @ 11:45:37 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Je třeba rozlišovat vzkříšení těla a vzkříšení těla k věčnému životu. 
Při vzkříšení těla ne k věčnému životu, tento vzkříšený okusí smrt znovu, a zůstává nadále smrtelníkem, a to zde na zemi. Viz vzkříšení Lazara. Lazar po vzkříšení nemohl vstoupit tam, kde po svém vzkříšení vstoupil Kristus. Do vzkříšení těla ne k věčnému životu lze zahrnout všechny co sice v závěru lidských dějin budou vzkříšení, ale ne vzkříšení k věčnému životu, ale k soudu, trestu a zatracení.
Mojžíš a Eliáš se na hoře proměnění zjevili. Tito byli vzkříšení k věčnému životu ještě před všeobecným vzkříšením k věčnému životu všech co náleží Kristu, co nyní spí spánkem smrti. Vzkříšení všech mrtvých se ještě nekonalo, jelikož až se to stane, spatří Krista každé oko, tedy každý člověk na zemi co kdy žil a žije.



Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Čtvrtek, 21. leden 2016 @ 21:12:45 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Eliáš na hoře pr. byl Jan Křtitel.
A o kterém těle je řeč?
A nikde v bibli není řeč o předčasném vzkříšení.


]


Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 21. leden 2016 @ 21:39:23 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
V bibli najdeš, že živý smrtelník byl vzatý k Bohu. 
V bibli najdeš, že žádný živý smrtelník nesmí předstoupit  před Bohem.
V bibli najdeš, že nic nečistého a porušeného do nebe nevejde.
V bibli najdeš, že vzkříšení má dvě formy. U mrtvých stvoření nového těla, u živých smrtelníků kteří smrti neokusí je to proměna těla. Obojí je vzkříšením.
V bibli najdeš, že živý smrtelník byl vzatý k Bohu.

Takže když byl živý smrtelní vzatý k Bohu, před kterého jako porušený smrtelník nemůže předstoupit, tak takový živý smrtelník smrti neokusí a je proměněný úplně stejným způsobem, jako při vzkříšení které bude na konci času. Takže takový živý a proměněný smrtelník vzatý k Bohu před vzkříšením lidstva je co? Je předčasně vzkříšený, má bílé roucho, a dlí v přítomnosti Boha, a je již součástí nového stvoření. Vzkříšení všech se ještě nekonalo. Předčasné vzkříšení u několika jednotlivců které Bůh vzal k sobě už ano. Když dle bible Bůh někoho vezme k sobě, tak je co? Živým smrtelníkem, nebo novým stvořením?


]


Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Čtvrtek, 21. leden 2016 @ 21:45:41 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
1. Nenajdeš
2. Předstoupit není totéž jako být vzkříšen
3.které nebe ? Stvořené nebo " Duchovní"
4.Nenajdeš
5...jen Ježíš Kristus!!!!!!!



]


Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 21. leden 2016 @ 21:49:51 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tak potom si bibli lépe přečti.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Čtvrtek, 21. leden 2016 @ 22:00:49 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
:-)  lépe
Znáš tyto verše? 1J 2:27


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 21. leden 2016 @ 22:03:23 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
1. Tesalonickým 4, 13-18
  • Nechceme vás, bratří, nechat v nevědomosti o údělu těch, kdo zesnuli, abyste se nermoutili jako ti, kteří nemají naději.
  • Věříme-li, že Ježíš zemřel a vstal z mrtvých, pak také víme, že Bůh ty, kdo zemřeli ve víře v Ježíše, přivede spolu s ním k životu.
  • Toto vám říkáme podle slova Páně: My živí, kteří se dočkáme příchodu Páně, zesnulé nepředejdeme.
  • Zazní povel, hlas archanděla a zvuk Boží polnice, sám Pán sestoupí z nebe, a ti, kdo zemřeli v Kristu, vstanou nejdříve;
  • potom my živí, kteří se toho dočkáme, budeme spolu s nimi uchváceni v oblacích vzhůru vstříc Pánu. A pak už navždy budeme s Pánem.
  • Těmito slovy se vzájemně potěšujte.
1. Korinstským 15, 51-58


  • Hle, odhalím vám tajemství: Ne všichni zemřeme, ale všichni budeme proměněni,
  • naráz, v okamžiku, až se naposled ozve polnice. Až zazní, mrtví budou vzkříšeni k nepomíjitelnosti a my živí proměněni.
  • Pomíjitelné tělo musí totiž obléci nepomíjitelnost a smrtelné nesmrtelnost.
  • A když pomíjitelné obleče nepomíjitelnost a smrtelné nesmrtelnost, pak se naplní, co je psáno: ‚Smrt je pohlcena, Bůh zvítězil!
  • Kde je, smrti, tvé vítězství? Kde je, smrti, tvá zbraň?‘
  • Zbraní smrti je hřích a hřích má svou moc ze zákona.
  • Chvála buď Bohu, který nám dává vítězství skrze našeho Pána Ježíše Krista!
  • A tak, moji milovaní bratří, buďte pevní, nedejte se zviklat, buďte stále horlivější v díle Páně; vždyť víte, že vaše práce není v Pánu marná.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Čtvrtek, 21. leden 2016 @ 22:08:33 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
??
?
..jak se oblíká nepomíjitelné na pomíjitelné?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 21. leden 2016 @ 22:17:49 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Najdi si to v Písmu sám.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Čtvrtek, 21. leden 2016 @ 22:28:58 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
...podle víry, staň se Tobě


]


Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pátek, 22. leden 2016 @ 09:19:48 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Eliáš na hoře pr. byl Jan Křtitel."...


A "Mojžíš na hoře pr.  byl pak kdo?

A co vlastně takováto spekulace  řeší? Také Jan Křtitel byl v té době už po smrti, s useklou hlavou.



..."A nikde v bibli není řeč o předčasném vzkříšení"....
V Bibli se hovoří o "místě mrtvých" (o vězení - šeol, Hádes).

Držme se pravidla stanoveného Kristem, že do nebe je člověku možno se dostat jen skrze Krista, skrze jeho výkupnou oběť. Kristus je tak obrazně "jedinými dveřmi" do nebe.

Žádný člověk se díky vlastnímu úsilí do nebe dostat nemohl.
I kdyby celý život žil správně a onal jenom dobré skutky, není ničím víc, než jenom neužitečným služebníkem: "Tak i vy, když uděláte všechno, co je vám nařízeno, říkejte: 'Jsme neužiteční služebníci. Udělali jsme, co jsme byli povinni udělat.' " (L 17,10).
Všichni lidé totiž jsou potomky vyhnanců z ráje - naši předkové své dědictví věčného života s Bohem prvotním hříchem ztratili. My se nerodíme jako dědicové nebe.


Z pohledu křesťana jsou tedy věci jasně dané.
Všichni lidé - i spravedliví Starého zákona (kteří zemřeli před Kristem), odcházeli po smrti na "Místo mrtvých", kde čekali na Vykupitele.  To nebylo ještě nebe! Ježíš toto místo v podobenství o boháči a Lazarovi nazval "Lůno Abrahámovo" (Lk 16,22). Na toto "místo mrtvých" byl vzat i Henoch, Mojžíš i Eliáš. Pro svůj život s Bohem  byl Henoch vzat zřejmě  i s tělem, podobně jako Eliáš. O Mojžíši víme, že zemřel přirozenou smrtí, ale pak nevíme, co se s jeho tělem vlastně stalo. Je však v Boží moci, že jejich těla (jako odměnu za svatý život) uchránil od porušení.

Mojžíš a Eliáš tedy na Hoře proměnění hovořili s Kristem jako obyvatelé "Místa mrtvých", jako obyvatelé "vězení".
Když Pán dokončil svou výkupnou oběť, sestoupil po své smrti na kříži do tohoto "místa mrtvých" a vyvedl odtud všechny spravedlivé Starého zákona do nebe - teprve tehdy jim otevřel nebe (1 Pt 3,19-20). A otevřel nebe i těm hříšníkům, kteří se sice Noemovi posmívali když stavěl archu a neobrátili se, ale když viděli, že vody stoupají, činili pokání. Svůj pozemský život sice nezachránili, ale zachránili se tímto pokáním pro věčnost.
Podobným způsobem nás nyní zachraňuje křest už v tomto pozemském životě - obléknutím Krista se stáváme Božími dětmi a dědici věčného života. Už nyní jsme tedy od Krista získali "vstupenku do nebe" , a na nás nyní zbývá svatým životem do něho vstoupit. A Duch svatý nám v tomto našem úsilí vydatně pomáhá..

 


]


Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Pátek, 22. leden 2016 @ 09:53:05 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mýlíš se Oko.
Považuješ snad za nebe za místo mrtvých? Eliáš byl dle tebe vzat na místo mrtvých? Henoch kterého Bůh vzal Sobě je na místě mrtvých? U Boha přebývají mrtví?

I stalo se, když Hospodin chtěl vzít Elijáše ve vichru vzhůru do nebe, že Elijáš s Elíšou se právě ubírali z Gilgálu.

Proročtí žáci, kteří byli v Jerichu, přistoupili k Elíšovi a řekli mu: „Víš, že Hospodin dnes vezme tvého pána od tebe vzhůru?“ Odvětil: „Vím to také. Mlčte!“

Byl jsi vzat do nebes ve vichru a ohni, na voze taženém ohnivými oři.

Co říkáš na tyto biblické verše?

A když je nějaký živý smrtelník vzatý k Bohu, tak v bibli najdeš že je při takovém vzetí proměněný a neokusí smrti. Najdi si to.
A taky v bibli najdeš, že když mrtví vstanou, a hned nato budou živí proměnění, tak všechno toto se děje při VZKŘÍŠENÍ. Proto je i PROMĚNA smrtelného a ZATÍM živého těla na nepomijitelné- vzkříšením.
V bibli konkretní pojem "předčasné vzkříšení" skutečně nenajdeš. Ale lehce si tento pojem můžeš odvodit.
Bůh vzal Eliáše do nebe- nebe je místem věčně  živých- proměna těla u živého smrtelníka v tělo nepomíjitelné je při nanebevzetí nevyhnutelná- jedná se o předčasné individuální vzkříšení. Vysvětlením proč, mohou být starci na 24 trůnech, kteří jsou lidmi. Lidé jsou to proto, jelikož mají oblečená bílá roucha. Bílé roucho je symbolem očištění. A kdo potřebuje očištění boží milostí? Hříšní lidé.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pátek, 22. leden 2016 @ 11:30:33 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Považuješ snad za nebe za místo mrtvých? Eliáš byl dle tebe vzat na místo mrtvých? Henoch kterého Bůh vzal Sobě je na místě mrtvých? U Boha přebývají mrtví?"...


Než mě začneš o něčem poučovat, nejdříve se snaž pochopit, co vlastně já říkám.


Šeol (hádes, vězení) je starozákonní místo mrtvých. Zde byli shromážděni všichni zemřelí od Adama přes Abraháma až po Krista. Kristus tohle "vězení" zrušil jednou provždy a vyvedl odtud všechny, kteří byli určeni k životu věčnému do nebe k nebeskému Otci. Říkáme tomu  VYKOUPENÍ LIDSTVA.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Pátek, 22. leden 2016 @ 13:07:49 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
A co má místo mrtvých společného s nebem? Chceš snad popřít to, že Eliáš byl vzatý do nebe? Je tam snad psáno, že byl Eliáš vzaty do šeolu, jak tvrdíš ty?

Kristus vykoupil lidstvo, vyvedl vězně ze šeolu, až po své výkupné oběti. A co to má společného s nanebevzetím Eliáše? Eliáše, který se na hoře proměnění zjevuje z nebe, a to PŘED tím než Kristus vyvedl vězně ze šeolu.




]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pátek, 22. leden 2016 @ 13:24:11 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Eliáš byl vzatý vzhůru do oblak. My lidé tomu říkáme "nebe". 

Ale když tam vyletíš raketou, žádného Boha tam neuvidíš, spíš nějaký satelit.


Už jsem ti ejdnou říkal, že kdyby se kdokoli z lidí mohl dostat do nebe sám za svůj dobrý život, za své skutky - padla by tím celá křesťanská víra, která stojí na Vykupiteli - Kristu, na jediném prostředníku našeho spasení..


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Pátek, 22. leden 2016 @ 17:59:49 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
A tvrdím zde někde něco takového?? Znovu a potřetí ti opakuji, že žádný z lidí se sám dostat do nebe nemůže, ani o své vůli, ani pro vzorný katolický život, ani pro množství modliteb, ani pro svou nesmírnou snahu. O tom přece není sporu. 

Pojem nanebevzetí v bibli najdeš. 

Nejedná se o to, že by ses do nebe dostal někdo sám, když tě vezme Bůh k sobě jsi DO NEBE VZATÝ. 

A v případě Eliáše v Písmu slova "vzatý do nebe" jsou. Vzatý do nebe odkud se pak zjevuje spolu s Mojžíšem.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: oko v Sobota, 23. leden 2016 @ 08:50:22 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Pojem nanebevzetí v bibli najdeš.  -  v případě Eliáše v Písmu slova "vzatý do nebe" jsou.."...


"Vzatý do nebe" je ve smyslu přece to samé, co  "nanebevzetí!"


Vůbec jsi nepochopil, že nikdo z lidí se do nebe dostat nemohl - po hříchu prvních lidí Bůh nebe pro lidi uzavřel. Lidé ztratili nárok na nebe!  Proto byli zatím na "místě mrtvých", kde čekali na příchod Mesiáše.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Sobota, 23. leden 2016 @ 18:04:15 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Na hoře proměnění se Mojžíš a Eliáš zjevují jako živí a ve slávě, a s Kristem rozmlouvají, takže žádný šeol!
 Je zvláštní, že zrovna ty odporuješ možnosti zcela individuálnímu omilostnění u několika lidí, kteří byli Bohem vzatí do nebe, ještě před Kristovou obětí. Zvláštní je to proto, protože u Marie ti nevadí operovat s omilostněním pro budoucí zásluhy Krista, a tvrdit, že je nanebevzatá, i když o tom nenajdeš nikde biblickou zmínku. Zato jasné biblické zmínky o nanebevzetí Eliáše popíráš. Bůh si prostě vzal pár lidí k Sobě ještě před Kristovou obětí. Chtěl to On a stalo se to. Však miliardám dalších zůstalo nebe do oběti Krista zavřené. 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčném (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Sobota, 23. leden 2016 @ 20:08:21 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
a proč je pro tebe důležité "živí a ve slávě"?
vždyť se to ni nemuselo stát...nakonec sám Ježíš říká že Eliáš byl Jan Křtitel ,na hoře proměnění...šeol nebo nebe nebo hádes není to jedno??


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu vě (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Sobota, 23. leden 2016 @ 22:41:31 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
A proč si z Písma vybíráš jen to co se ti hodí?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Sobota, 23. leden 2016 @ 18:24:06 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vůbec jsi nepochopil, že nikdo z lidí se do nebe dostat nemohl - po hříchu prvních lidí Bůh nebe pro lidi uzavřel. 

Oko, žádný z lidí se do nebe nedostane ani nyní. Do nebe vstupují pouze NEPOMÍJITELNÉ lidské bytosti, které byli Bohem omilostněné, vzkříšené a nanebevzaté. Vzkříšené buď jako mrtvé, nebo vzkříšené v proměně jako živí smrtelníci. Vzkříšení všech ještě nenastalo. 
Pochop, že vstupenkou do nebe, je boží milost, a tu uděluje Bůh dle svého uvážení. Mojžíš a Eliáš se zjevili se slávě a s Kristem rozmlouvali. To by ti mělo stačit na přehodnocení tvých názoru na ojedinělé a individuální nanebevzetí.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčném (Skóre: 1)
Vložil: oko v Neděle, 24. leden 2016 @ 13:37:30 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vstupenkou do nebe je Boží milost - to souhlasím. Ale Boží milost ze zásluh Kristovy oběti.

Kristus je těmito jedinými dveřmi do "ovčince".

Svatí Starého zákona museli všichni také čekat na příchod Mesiáše. Do té doby byli ve stavu "vězení" (čekali na milost, čekali na "amnestii" za Kristovy zásluhy. Čekali na své vykoupení z "vězení" Mesiášem.

Svatí na tomto "místě mrtvých" však nijak netrpěli:
(L 16,23-25)
Potom v pekle pozvedl své oči, když byl v mukách, a spatřil zdálky Abrahama a Lazara v jeho náručí.
Tehdy ten boháč zvolal: 'Otče Abrahame, smiluj se nade mnou a pošli Lazara, ať smočí konec svého prstu ve vodě a ochladí můj jazyk, protože trpím v tomto plameni!'
Abraham však řekl: 'Synu, vzpomeň si, že ty sis ve svém životě vzal své dobré a podobně Lazar zlé. On je tedy teď potěšován, ale ty jsi trápen.

(1 Pt 3,18-19)
Vždyť i Kristus jednou trpěl za hříchy, spravedlivý za nespravedlivé, aby nás přivedl k Bohu. Byl usmrcen v těle, ale obživen v Duchu,
v němž také přišel a kázal duchům ve vězení,....


Nyní je už nebe pro nás otevřené.
Křtem jsme se stali Kristu bratry, tím syny nebeského Otce - a tím jsme se stali i dědici věčného života. Když v dobrém vytrváme, dostaneme se po smrti do nebe. Určitě, na sto procent.


(Ř 8,16-17)
Sám Duch dosvědčuje našemu duchu, že jsme Boží děti.
A jestliže děti, pak i dědicové, totiž dědicové Boží a spoludědicové Kristovi, abychom jestliže s ním trpíme, byli s ním také oslaveni.




..."Mojžíš a Eliáš se zjevili se slávě a s Kristem rozmlouvali."...

Nikoliv. To Kristus se apoštolům zjevil ve slávě a rozmlouval s Mojžíšem a Eliášem. To je rozdíl!

(Mt 17,1-3)
Po šesti dnech pak Ježíš vzal k sobě Petra, Jakuba a jeho bratra Jana, vyvedl je o samotě na vysokou horu
a proměnil se před nimi. Jeho tvář zazářila jako slunce a jeho šaty zbělely jako světlo.
A hle, uviděli Mojžíše a Eliáše, jak s ním mluví.




]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu vě (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Neděle, 24. leden 2016 @ 17:46:58 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vstupenkou do nebe je Boží milost - to souhlasím. Ale Boží milost ze zásluh Kristovy oběti. 

Tak to se pleteš. A pleteš si milost a výkupnou oběť. Boží milost, zde byla dávno před Kristovou obětí. První projev boží milosti lze spatřit, když Bůh za spáchaný hřích první lidi nezahubil na místě, a ponechal lidstvu možnost spásy. Boží milost můžeš spatřit u rodiny Noeho. Boží milost můžeš spatřit, když Bůh bere k Sobě do nebe Eliáše. Oko, boží milost zde byla před obětí Krista, a je to boží milost, díky které pak přišla výkupná oběť Krista. Pochop konečně, že výkupná oběť Krista se týká celého lidstva. Boží milost k Bohu vzatých do nebe před výkupnou obětí, se týkala několika jednotlivců. O těchto jednotlivcích se bible jasně vyjadřuje jako o do nebe vzatých, k Bohu vzatých, že nespatří svou smrt. Je to v Písmu? Je! A taky v Písmu je, že do oběti Krista spása celého lidstva nebyla. Těch pár jednotlivců Bůh prostě omilostnil předem. A jelikož se na hoře proměnění zjevili ve slávě a živí, rozmlouvali s Kristem. Tak je přestaň je posílat do šeolu. Tam byli bezesporu všichni ostatní, které odtud Kristus po své výkupné oběti vysvobodil. 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k život (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pondělí, 25. leden 2016 @ 10:30:05 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."A pleteš si milost a výkupnou oběť."...


Boží milosti jsou různé - a byly zde vždycky.
Zavlažují nás jako déšť zavlažuje zemi - pokud jen na nějaký čas ustanou, hned je nám ouvej.



Zcela zvláštní milost je však vykoupení člověka, spása člověka z díla Mesiáše.

(Ef 2,4-10)
Ale Bůh, který je bohatý v milosrdenství, pro svou velikou lásku, kterou si nás zamiloval,
obživil spolu s Kristem i nás, mrtvé v proviněních - jste spaseni milostí -
a spolu s ním vzkřísil a posadil na nebesích v Kristu Ježíši,
aby v budoucích dobách ukázal nesmírné bohatství své milosti skrze svou laskavost k nám v Kristu Ježíši.

Neboť jste spaseni milostí skrze víru, a to není z vás - je to Boží dar,
ne na základě skutků, aby se nikdo nemohl chlubit.
Jsme přece jeho dílo, stvořeni v Kristu Ježíši k dobrým skutkům, které Bůh předem připravil, abychom v nich chodili.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k ž (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Úterý, 26. leden 2016 @ 08:55:59 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Proč boží milost rozpitváváš, na mnoho různých?

 Vždyť je to jen jedna MILOST, která je jako studnice čisté vody, ze které si podle své potřeby můžeš kdykoliv a zdarma nabrat vždy čisté a osvěžující vody. 

Jednou se touto vodou omyješ od hříchů. 
Podruhé se jí napiješ pravdy.
Potřetí si vypláchneš zaprášené oči a prohlédneš.
Počtvrté si v ní zaplaveš a necháš se vodou v důvěře nést.
Po páté chladnou vodou zchladíš rozbouřené tělo.
Po šesté na tebe voda boží milosti začne pršet, aniž bys vůbec ke studnici musel jít.
Po sedmé uvidíš v odrazu na hladině sebe samého v pravdě boží.

 A je to stále jedna a ta samá studnice boží milosti, jedna a ta samá boží milost! To hřích člověka vytváří mnoho různých potřeb boží milosti. A kde již nikdy hřích nebude, tam nebude potřeba ani boží milosti. Žít bez boží milosti je pro člověka vlastně nepředstavitelné. Zatím boží milost užívají všichni. Bůh nikoho okamžitě netrestá ani za ty nejstrašlivější zločiny, jelikož i takový neřád je pod boží milostí, což ukazuje na to jak obrovská boží milost je. Však boží milost jednou skončí.

 Představme si stav, kdy je člověk okamžitě a bez odkladu potrestaný za každý svůj zlý čin, a není možné odpuštění. Hrůza. Bože chraň. Odejděme od toho.

 Představme si stav, že žijeme na místě kde hřích není možný, kde není zlo, kde boží milost postrádá svého významu. Přesto všechno jsme nyní v boží milosti naučení žít, existujeme v ní a díky ní. Co asi nahradí věk boží milosti? A jak bude vypadat ten krásný svět ve kterém milost bez které nyní nemůžeme být, ve kterém tato milost nebude potřebná? Co bude místo ní? Nechme se překvapit.
Co oko nevidělo, ucho neslyšelo, to připravil Otec těm kdo ho milují.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a (Skóre: 1)
Vložil: oko v Středa, 27. leden 2016 @ 11:44:27 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Proč boží milost rozpitváváš, na mnoho různých?   Vždyť je to jen jedna MILOST"...


Není to jen jedna milost.



(1 Kor 12,4)
Jsou rozdíly v darech milosti, ale tentýž Duch; ...


(2 Kor 9,8)
A Bůh je mocen rozhojnit při vás každý dar milosti, abyste měli vždycky ve všem úplný dostatek a měli hojnost pro každý dobrý skutek, ...






(1 Pt 4,10)
Dary milosti, podle toho, jak jej každý přijal, si služte navzájem jako dobří správci rozličné Boží milosti.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k živo (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Středa, 27. leden 2016 @ 13:57:15 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Oko! Čteš dobře?
Rozdíly v darech! Rozdíly v darech............milosti!

 Ne rozdíly v boží milosti! 

 To není to samé. Je jen jedna boží milost, která na nás působí dle specifické potřeby, a tyto specifické potřeby způsobuje buď naše selhání, nebo naše slabost. A když boží milost začne na naši specifickou potřebu působit, a cíleně působí tam kde jsem selhali a tam kde jsme slabí, tak taková milost nabývá specifické podoby podle naší potřeby. Boží milost v nás nepůsobí tam, kde jí není třeba, působí jedině tam kde jí třeba je. 
Oko, ve tvém rozpitvávání boží milosti by bylo tolik druhů milosti, kolik je způsobů hříchů. Takové rozpitvávání se děje jen pro to aby někdo mohl s boží milostí kupčit.

K čemu ti je rozdělovat jednu boží milost na mnoho různých, když můžeš užívat jednu boží milost na cokoliv v čem selžeš a v čem jsi slabý?! Neboj se, boží milost se vždy přizpůsobí a působí tam kde je jí nejvíce třeba. A tomuto cílenému zaměření boží milosti říkáme dar boží milosti. Dar proto, jelikož v daru víme co dostáváme.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Sobota, 23. leden 2016 @ 09:52:54 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..i vzal ho Bůh k sobě ( do nebe pekla ráje hádesu šeolu...)
Jinými slovy ZEMŘEL 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Sobota, 23. leden 2016 @ 18:11:46 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vzal ho Bůh k sobě do šeolu??


]


Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Pátek, 22. leden 2016 @ 10:06:24 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Je však v Boží moci, že jejich těla (jako odměnu za svatý život) uchránil od porušení.

Oko, zde ti něco vysvětlím. V katolické tradici se považuje tělo člověka které nezetlelo za to, že údajně Bůh chrání tělo před porušením. To vůbec není pravda.
Pokud se bavíme o porušení těla, máme vždy na mysli porušení těla hříchem, čímž se stává tělo smrtelným. Každé tělo které je porušené hříchem za to platí smrtí. Tak je to Bohem od pádu prvních lidí ustanovené.

Co se týká munifikovaných ostatků, nelze se v této souvislosti o neporušených tělech bavit. Nejedná se o tělo, ale ostatek. Jedná se o mrtvolu o které stále platí- prach si a v prach se obrátíš. Jedná se o mrtvolu, která je mrtvá pro porušení kdysi živého těla hříchem.

Biblickou při o Mojžíšovo tělo ti vyložím. Bůh chtěl Mojžíše v těle vzkřísit a vzít do nebe, a věčný žalobce žaloval a oponoval. Bůh nejedná s věčným žalobcem přímo, jedná s ním prostřednictvím svého anděla. Eliáš byl vzatý na nebe, a odtud se zjevil spolu s Mojžíšem na hoře proměnění.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pátek, 22. leden 2016 @ 11:34:41 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Žádný z lidí nemohl být vzatý k Bohu do nebe před Kristem.

Křesťanské učení je přece  o tom, že nikdo se za vlastní zásluhy do nebe dostat nemůže.

Kdyby to bylo možné (třeba v případě Henocha, Mojžíše či Eliáše), nebylo by vůbec potřeba Kristovy oběti


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Pátek, 22. leden 2016 @ 12:18:07 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jistěže se za vlastní zásluhy do nebe nikdo nedostane. Sic by se snažil sebevíc. Do nebe je vstupenkou boží milost, která tě před vstupem musí náležitě očistit. Nikdo zde netvrdí, že Henoch, Eliáš, Mojžíš byli do nebe vzatí pro své zásluhy, ani netvrdí to ani bible. Taky se nikde v bibli nedočteš, že byli vzatí za své zásluhy.
Bůh je vzal na nebe z vlastní vůle, pro svou milost. Bůh to chtěl a stalo se to. Byly to jen individuální případy. Kristova oběť aby mohlo být očištěné celé lidstvo se již však  netýká individualit, ale miliard lidí. 
Srovnej si boží milost udělenou miliardám lidí a boží milost udělenou několika vyvoleným jednotlivcům.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pátek, 22. leden 2016 @ 13:27:43 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Taky se nikde v bibli nedočteš, že byli vzatí za své zásluhy."...

(Gn 5,24)
Henoch chodil s Bohem a už nebyl, protože ho Bůh vzal.


Kristova oběť se však týká absolutně každého člověka.

Máme my všichni jen jediného prostředníka naší spásy.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Pátek, 22. leden 2016 @ 18:05:49 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Oko, Henochovo chodění s Bohem snad považuješ za jeho zásluhy?

Jistěže se Kristova oběť týká každého člověka, jistěže máme jen jediného prostředníka mezi Bohem a člověkem.

Netvrdil jsi zde před nedávnem, že prostředníku spásy je víc, a Kristus že prý je koruna prostředníků??


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: oko v Sobota, 23. leden 2016 @ 08:44:55 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Netvrdil jsi zde před nedávnem, že prostředníku spásy je víc"...


Netvrdil.
Tvrdil jsem, že je jenom jediný prostředník naší spásy, Kristus.

Na všechno ostatní můžeme mít jiných prostředníků neomezený počet.





..."Oko, Henochovo chodění s Bohem snad považuješ za jeho zásluhy?"...


I lidské zásluhy jsou vždycky podmíněny spoluprací s Duchem svatým. Ale spoluprací člověka! - v tom je naše zásluha, že jsme Bohu adekvátně odpověděli.

(Žd 11,5)
Vírou byl Henoch přenesen, aby nespatřil smrt. A nebyl nalezen, protože ho Bůh přenesl, neboť předtím, než byl přenesen, měl svědectví, že se líbil Bohu.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Sobota, 23. leden 2016 @ 18:08:29 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)


Vírou byl Henoch přenesen, aby nespatřil smrt. 

Henoch nespatřil smrt, nezemřel, proč ho neustále místo u Boha v nebi vidíš v šeolu?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčném (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Sobota, 23. leden 2016 @ 20:33:15 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
slovíčko nespatřil...ale vůbec (VŮBEC) neznamená že nezemřel!


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu vě (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Sobota, 23. leden 2016 @ 22:48:31 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Henoch byl přenesen (kam?), aby nespatřil smrt (svou).

Henoch byl přenesen, vzat Bohem. Kam byl vzat, když nespatřil svou smrt? No kam?
 Že by Henocha snad Bůh za odměnu vzal a usmrtil? 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčném (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pondělí, 25. leden 2016 @ 10:23:11 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Smrt je přece následek hříchu.

Jestli Henoch nikdy nezhřešil hříchem ke smrti, Bůh ho mohl přenést do šeolu i s jeho tělem, bez toho, aby Henoch musel zemřít. Prostředky k tomu jistě Bůh má.

Po Kristově vykoupení je už Henoch jistě spolu s Kristem v nebi.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu vě (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Úterý, 26. leden 2016 @ 08:15:35 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Oko, tvoje tvrzení vychází ze tvého náboženského přesvědčení, a schází jim kompatibilita s pravdou Ducha v Písmu. Podívej se ne svoji poslední větu. Ignoruješ v ní dvě zcela jasné pravdy Ducha obsažené v Písmu. Tou první je to, že Bůh si vzal Henocha k Sobě. A tou druhou, že za Kristem do nebe se jde AŽ po Jeho příchodu, a ne IHNED po Jeho oběti. Do nebe nic porušeného, ani nepomíjitelného vstoupit nemůže. Takže každý vstupující musí být v novém těle, což znamená že je vzkříšený. V Písmu je zmínka o duších pod nebeským oltářem, které jsou těmi co náleží Kristu. Povšimni si, že se v tomto případě nejedná o duše živé, ale tyto duše jsou jasně označené jako duše zemřelých, tedy nevzkříšených k věčnému životu. Pod nebeský oltář můžeš s klidem umístnit duchy, které Kristus vysvobodil z vězení, a ti zde čekají na své vzkříšení. Tak jako každý lidský duch, který po smrti duše odchází k Bohu. Duše zemřelého znamená živý lidský duch, s mrtvou duší. Vzpomínáš? Zemře ta duše která hřeší..
V ŘK náboženském přesvědčení jsou tragické a zakořeněné omyly. A právě ty způsobují bloky v dalším rozvoji a duchovním růstu. Zkus se prosím nyní zamyslet nad tím co ti píšu. Dobře vím co píšu. Prošel jsem si tím, a dobře vím jaký je to pro Tebe velký a těžký blok. Přesto když ho překonáš, nic neztratíš a jen získáš. 

Ve tvém náboženském přesvědčení se snažíš omezovat boží moc, a Boha Otce limitovat. Je to patrné na tvých posledních komentářích. Ihned To toto zdůvodním.

 Nedovoluješ Bohu Otci aby si někoho vzal k Sobě do nebe. 

 Omezuješ boží moc a milost, produktem boží milosti- spásou lidstva.

 Bůh Otec nepotřebuje oběť svého Syna k tomu, aby si někoho k Sobě do nebe vzal, to LIDSTVO potřebuje oběť Syna, aby mohlo k Bohu Otci do nebe jít!

Oko, ty se v diskusi o do nebe vzatých vyjadřuješ o Bohu Otci, jako o někom kdo potřebuje oběť Syna k tomu, aby si mohl někoho k Sobě do nebe vzít. Tím Boha Otce limituješ, a omezuješ Jeho moc Jeho vlastním obětujícím se Synem, kterému byla svěřená veškerá moc až poté co své vykupitelské dílo započal.
A to je jeden z největším bloků řk náboženského přesvědčení. Stavět pravdy Ducha proti sobě, místo toho stavět je na sobě. 
Ze srdce Ti Oko přeji, abys tento blok dokázal překonat, čímž se ti pak otevře pravda Ducha v takovém rozsahu, o kterém zatím ani netušíš. 
Pokoj Tobě.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k život (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Úterý, 26. leden 2016 @ 08:17:30 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Oprava:-)


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k život (Skóre: 1)
Vložil: oko v Úterý, 26. leden 2016 @ 08:52:13 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..." Bůh Otec nepotřebuje oběť svého Syna k tomu, aby si někoho k Sobě do nebe vzal, to LIDSTVO potřebuje oběť Syna, aby mohlo k Bohu Otci do nebe jít!"...


Lidstvo ale k Bohu do nebe nejde, ale je vzato - milostí ze zásluh člověka (a Boha zároveň) - Krista. To člověk Kristus zemřel na kříži na usmíření všech vin lidstva.



(Sk 26,22)
... Neříkám nic mimo to, co Proroci i Mojžíš pověděli, že se má dít:   že Mesiáš má trpět, jako první vstane z mrtvých a bude zvěstovat světlo jak lidu izraelskému, tak také pohanům.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k ž (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Úterý, 26. leden 2016 @ 09:16:17 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Správně. Všiml sis mého nesprávného vyjádření. Slovo "jít", je třeba nahradit správným výrazem "vzato".

Odpověz mi na tuto otázku.

Omezuje Boha Otce v časech SZ, omezuje Ho v Jeho moci, milosti a boží vůli, omezuje Ho budoucí oběť Jeho Syna?



]


Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Sobota, 23. leden 2016 @ 09:57:17 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jak poznali ( Petr,Jan,Jakub) že tyto "dvě zjevení" jsou Mojžíš s Eliášem?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Sobota, 23. leden 2016 @ 18:10:20 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
A proč se snažíš jejich svědectví zpochybňovat?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Sobota, 23. leden 2016 @ 19:36:57 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
a proč neodpovíš? nevíš?
není to jejich svědectví


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Sobota, 23. leden 2016 @ 22:56:06 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Poslední dobou jsou tvé odpovědí prodchnuté zpochybňováním všeho, a na logické argumenty zase přestáváš reagovat. Nehodlám marnit čas vyvracením tvé pochybovačnosti. Začni číst Písmo nezaujatě, a přestaň klást hloupé otázky.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Neděle, 24. leden 2016 @ 08:25:01 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
vykonstruovaný argument není logický
a nejsem to já kdo tu kolem sebe mlátí biblí všechny hloupé


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Neděle, 24. leden 2016 @ 17:49:50 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Konstrukce na biblických pravdách logická je.

Tvé vykonstruované a soustavné zpochybňování logické není.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Neděle, 24. leden 2016 @ 20:26:25 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
 soustavné zpochybňování, navíc konstruované! to je síla,viď?
,pouze v rovině tvého myšlení, promiň ale Bůh mi tě nedal za učitele, a tento portál je o diskuzi,tak prosím zůstaňme u diskuze...



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčném (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Pondělí, 25. leden 2016 @ 07:58:56 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zaujaté zpochybňování bez logického argumentu nepovažuji za sílu, za co to považuji jsem ti již napsal.

Nejsem ani nechci být tvým učitelem. To ty mi pokládáš otázky jako bych jim byl.

Tento portál je o diskusi, tak se začni snažit vést smysluplný dialog. To ve tvém případě znamená.
1) Napsat alespoň 3-4 souvislé věty, navazující na to, na co odpovídáš.
2) Pokud s něčím nesouhlasíš, logicky to zdůvodni.

Začínám postrádat smysl diskuse s tebou, takže dokud se diskusně nepolepšíš, omezím své odpovědi.




]


Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: Frantisek100 v Čtvrtek, 28. leden 2016 @ 11:49:03 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zapojím se do diskuse, i když nevím, zda správně.
Oni je nemohli poznat, protože jejich tváře neznali. Asi tak usoudili, protože věděli, že tito dva  byli unešeni do nebe.
A Ježíš jim jejich názor nevyvrátil.
Docela jsme  nechápal, co na hoře proměnění dělali Mojžíš a Eliáš. Mojžíš představuje Zákon, který poukazoval na Pána Ježíše. A co Eliáš? Je asi zástupce proroků, kteří také poukazovali na Mesiáše. Ale proč Eliáš? Byl jeden z nejhorších proroků. Arogantní ( on prý poručí, kdy bude pršet), lže  ( on prý zůstal jediný prorok a neuvědomil se, že jich zůstalo mnohem více..), modlí se tak, že Boha obviňuje, že zavinil smrt syna vdovy a na hoře Karmel udělá podvod s uctíváním. Nechá zavraždit několik stovek údajně baalových proroků, ale oni přece všichni padli na zem před ohněm, který z nebe zapálil obětiště, i když se zde obětovalo špatně…atd.

Není to varováním, abychom si dávali bacha na proroky? Proč? Jsou to jen lidé  podléhají vlivům nepřítele Boha. Proto zrovna na ně působí,  a proto asi působil i na Eliáše. Bůh si u Eliáše však cení její horlivost. Zbavil ho včas prorockého úřadu a nařídil aby pomazal Elíšu.

Bůh je také láska a ví, že Eliáš v tomto boji neuspěl, ale to není jen jeho vina. Bůh odpouští. Eliáš Boha miloval a to bylo to nejdůležitější.

Kolik je dnes horlivců pro Pána Boha  a jak někteří dopadnou??? Jsme jen lidé a v boji s nepřítele Boha bohužel někdy prohráváme, ale nejdůležitější je neztratit víru a včas vše rozpoznat. Někdy se toto poznání, i když pozdě, podaří a někdy ne.
Měj se hezky.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 28. leden 2016 @ 15:06:18 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
  • 2 Samuelova 6, 6-7
  • Když přišli k Nákonovu humnu, vztáhl Uza ruku k Boží schráně a zachytil ji, protože spřežení vybočilo z cesty .
  • Hospodin vzplanul proti Uzovi hněvem. Bůh ho tam pro neúctu zabil a on tam při Boží schráně zemřel.

Františku, Bůh je láska, Bůh život dává, Bůh život bere. Otec a Syn jsou jedno. Když Syn někoho před Otcem nevyzná, zemře takový nešťastník, (zatracenec) věčnou smrtí. Kristus láska ho vlastně pošle na věčnou smrt.
 Bere tvoje představa boží lásky v potaz to, že i když je Bůh láska, přesto usmrcuje a zatracuje. Smrt ustanovil Bůh. A je na Jeho vůli koho ponechá na živu a koho ne. Někdy tuto svoji vůli projeví i na nějakém člověku, který v moci Boha koná podle Tebe hrozné skutky. Viz Eliáš. 
Vím že máš potíž spojit si usmrcují moc Boha s Jeho láskou. Proto ti nyní uvedu konkretní příklad který se stal v nacistickém koncentračním táboře. Nacista vytrhl matce z náručí kojence a rozdrtil mu hlavičku. Do matky vstoupila taková nadlidská síla, že ozbrojeného a vycvičeného nacistu na místě zabila holýma rukama. Byla podle Tebe matka vrahem, nebo jí dal Bůh v tom okamžiku nadlidskou sílu aby vykonala okamžitý boží trest nad tak ohavným zločinem?
Nazval bys tuto matku vrahem?
 Zkus o tom popřemýšlet, zda může být v obsahu boží lásky i moc usmrcovat.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: Frantisek100 v Čtvrtek, 28. leden 2016 @ 16:45:18 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý Myslivče, Bůh neučí lidí jen tak zabíjet, ale dovolí, aby  meč mohli oplatit mečem. Ostatně to samé říká Pán Ježíš Petrovi, když na jeho reakci  s mečem odpovídá, že kdo mečem začíná, tím skončí. Abel byl zavražděn a přece  Bůh Kaina nepotrestal smrtí. Když Bůh Mojžíšovi říká tohle:

·   10Hospodin odpověděl: „Hle, uzavírám s vámi smlouvu. Před veškerým tvým lidem učiním podivuhodné věci, jaké nebyly stvořeny na celé zemi ani mezi všemi pronárody. Všechen lid, uprostřed něhož jsi, uvidí Hospodinovo dílo; neboť to, co já s tebou učiním, bude vzbuzovat bázeň.

·   11Bedlivě dbej na to, co ti dnes přikazuji. Hle, vypudím před tebou Emorejce, Kenaance, Chetejce, Perizejce, Chivejce a Jebúsejce.

 

Bůh tu neříká vyvražděte, drancujte, napadejte je, zaberte si jejich majetek apod. On je vypudí. On.

 

To už si lidé přidávají sami a nepočkají, až Bůh zasáhne. Lidé zásadně zneužívají Boží Slovo. To je ten spor mezi Bohem a Satanem. Když v ráji Bůh přikázal, že nemají jíst ovoce ze stromu poznání dobrého a zlého, tak Satan lidem řekne, ale můžete, nic se vám nestane a zpochybní, co nařídil Bůh.

Když Saul jde bránit zemi před nepřáteli, má od Samuela   jasný pokyn nepřátele zabít a vyhubit vše živé. A co on udělá? Dovolí vojákům , aby si nechali kořist a nezabili krále. Čí to byla iniciativa? Boha? Ne, takhle jednají lidí tak jednali židé, když vraždili a loupili  a měli z toho pořádný profit. Dal jim k takovému jednání povolení Bůh? K útočné válce, třebaže nebyli přímo ohroženi?

 

Ano, Bůh dovolí , aby Samuel  pak zabil, vlastně rozsekal mečem   krále. Ale proč. To byl zasloužený trest za zlo, který tento král začal páchat na izraelském lidu.

 

Je tu jasně Samuelova řeč:

·  ·   32Pak Samuel poručil: „Přiveďte ke mně amáleckého krále Agaga!“ Agag šel k němu sebevědomě, neboť si řekl: „Zajisté je odvrácena hořkost smrti.“

·   33Samuel řekl: „Jako tvůj meč zbavoval ženy dětí, tak ať je tvá matka bezdětná nad jiné ženy.“ A Samuel rozsekal Agaga na kusy před Hospodinem v Gilgálu.

 

 

 

 

Ten příklad, který uvádíš není vraždou, ale obranou a Bůh ji k tomu dal sílu.  Ta žena byla v právu.

 

A kdykoli Izraelci vraždili, pak proto, že byli v pávu se bránit. A Bůh jim v tom pomáhal a dokonce tak, že někdy za ně to usmrcení provedl i sám.

 

Porovnej:

 

  • 34Budu štítem tomuto městu, zachráním je kvůli sobě a kvůli Davidovi, svému služebníku.“
  • 35Stalo se pak té noci, že vyšel Hospodinův anděl a pobil v asyrském táboře sto osmdesát pět tisíc. Za časného jitra, hle, všichni byli mrtví, všude mrtvá těla.
  • 36Sancheríb, král asyrský, odtáhl pryč a vrátil se do Ninive a usadil se tam .
  • 37Když se klaněl v chrámě svého boha Nisroka, Adramelek a Sareser, jeho synové, ho zabili mečem a unikli do země Araratu. Po něm se stal králem jeho syn Esarchadón.
Zde se židé v době krále Chiskiáše bránili a Bůh tu nejhorší práci udělal za ně.

 

Takže já chápu, že Bůh je láska a zbytečně nevede lidi k zabíjení a už vůbec ne k drancování a loupení, aby se obohatili z války.

A jsem rád, že jsem díky studiu Bible, studuji stále intenzivněji, a díky Duchu Božímu, to takhle pochopil. Mám z toho sám radost, protože násilí mi tak Duch Boží vysvětlil.

 

Měj moc pěkně. František

 

 



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: Frantisek100 v Čtvrtek, 28. leden 2016 @ 16:49:44 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
A kdykoli Izraelci vraždili, pak proto, že byli v pávu se bránit


Oprava, Pokud měli povoleno zabíjet, pak tehdy, když byli v právu a bránili se . Nikoliv útočné války a drancování.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 28. leden 2016 @ 22:53:22 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Na některých pisatelech ve SZ, se ukazuje snaha zalíbit se svému králi, a tak namontovali boží vůli do drancování a zabíjení. To je nejlépe patrné na popisu krále Davida, který byl trochu jiný, než to co o něm napsali. Žel i v té době platilo koho chleba jíš toho píseň zpívej. Přesto všechno v bibli boží slovo obsažené je, a v Duchu pravdy ho tam lze snadno rozlišit od pravdy kterou lidi pokřivily.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: Frantisek100 v Pátek, 29. leden 2016 @ 08:01:10 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
To jsem moc rád, že se shodneme. Jenže, kolik je dnes fanatiků, kteří budou tvrdit, že tato drancování  a zločiny Bůh nařídil. Ale proč byl pak Ježíš jiný a odmítá násilí jako útok?

Na Božím Slově je krásné to, že nám i toto zvrácené myšlení ukazuje a varuje před fanatismem, kdy člověk ani neví, komu slouží. Adventistický kazatel na jednom shromáždění vykřikoval, že to byl Ježíš, co dával takové rozkazy a pod. Když jsme se bránil této myšlence a oponoval, že tohle degraduje Pána Ježíše na válečníka a masového vraha, nedokázal odpovědět a byl na mne naštvaný, co jsem si to dovolil. Bohužel mnozí lépe chápou zabíjení než Boží milost.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčném (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Pátek, 29. leden 2016 @ 12:48:13 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tomu "kazateli" jsi dal dobrou lekci. A o to snad jde. Vydávat svědectví pravdy. Nač se zabývat lží, je to marnost.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: Momonka (Tinidril@seznam.cz) v Pátek, 29. leden 2016 @ 12:05:01 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Byla podle Tebe matka vrahem, nebo jí dal Bůh v tom okamžiku nadlidskou sílu aby vykonala okamžitý boží trest nad tak ohavným zločinem?

To je otázka. A další se nabízí - pomsta nebo odpuštění? K odpuštění je často potřeba více sil než k pomstě...

Buddhista by řekl, že na svém dítěti příliš lpěla.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Sobota, 30. leden 2016 @ 18:40:21 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
...a klepal se přitom strachem jestli nezašlápl nějakého mravence.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzkříšení těla k životu a k životu věčnému (Skóre: 1)
Vložil: Momonka (Tinidril@seznam.cz) v Sobota, 30. leden 2016 @ 19:37:01 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tak nějak.


]


Stránka vygenerována za: 0.47 sekundy