Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marek.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16654, komentáře < 7 dní: 174, komentářů celkem: 429700, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 560 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

rosmano
ivanp

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116590482
přístupů od 17. 10. 2001

Život víry: Smrtí k Životu
Vloženo Neděle, 03. květen 2015 @ 09:15:46 CEST Vložil: Tomas

Kázání poslal gregorios777

»5  Nebo poněvadž jsme v něj vštípeni připodobněním smrti jeho, tedy i vzkříšením jemu připodobněni budeme,« [Ř 6,5]

Jestliže my zůstáváme vírou v objektivní skutečnosti Kristovy smrti, Kristus způsobí naši subjektivní zkušenost Jeho vzkříšeného Života v nás. Jestliže my vírou zůstáváme v Něm, On zůstává v nás (Jan 15,4). 

Bůh nás vložil do Krista a prošli jsme spolu s Ním a v Něm Jeho ukřižováním, pohřbem, vzkříšením a nanebevstoupením do svatyně (Nebe). Naše občanství je nyní v Nebesích. To vše je Pravda (Skutečnost) vzniklá Jeho dokonaným dílem. 

Pravda (a milost) se stala (byla zrozena, vznikla) skrze Ježíše Krista:

»17  Nebo zákon skrze Mojžíše dán jest, ale milost a pravda skrze Ježíše Krista stala se.« [Jan 1,17]

Jeho dílem kříže byla realizována Pravda (Skutečnost). Proto se Pán Ježíš modlí k Otci:

»17  Posvětiž jich v pravdě své, slovo tvé pravda jest.« [Jan 17,17]

V Pravdě, Jeho Slově (Skutečnosti), jsme posvěceni (a všechno ostatní, co přineslo Jeho dílo).

Těm, kteří uvěřili, Pán říká:

»31  Tedy řekl Ježíš těm Židům, kteříž uvěřili jemu: Jestliže vy zůstanete v řeči mé, právě učedlníci moji budete. 32  A poznáte pravdu, a pravda vás vysvobodí.« [Jan 8,31-32]

Jestliže zůstanou v jeho Slově, které je Pravda, poznají Pravdu a Pravda je osvobodí. Od čeho? Od hříchu:

»Amen, amen pravím vám: Že každý, kdož činí hřích, služebník jest hřícha.« [Jan 8,34]

Sám Syn, který je Pravda a Slovo, je vysvobodí:

»36  Protož jestližeť vás vysvobodí Syn, právě svobodní budete.« [Jan 8,36]

»17  Nebo Pán Duch jest, a kdež jest Duch Páně, tuť i svoboda.« [2Kor 3,17]

Mnozí si pod pojmem svoboda představují, že si jako věřící mohou dělat, co chtějí. Jenže svoboda, kterou nám přišel dát Kristus, je svoboda OD HŘÍCHU. A každý, kdo hřeší, hřeší proti Zákonu:

»4  Každý, kdož činí hřích, činíť proti zákonu; nebo hřích jest přestoupení zákona.« [1Jan 3,4]

»9  Pakli osoby přijímáte, hřešíte, a Zákon vás tresce jako přestupníky.« [Jak 2,9]

I věřící člověk, když zhřeší nebo hřeší, zhřeší nebo hřeší proti Zákonu a je trestán Zákonem jako přestupník. Zákon je dán pro hřešící lidí:

»9  Toto znaje, že spravedlivému není uložen Zákon, ale nepravým a nepoddaným, bezbožným a hříšníkům, nešlechetným a nečistým, mordéřům otců svých a matek, vražedlníkům, 10  Smilníkům, samcoložníkům, těm, kteříž lidi kradou, lhářům, křivým přísežníkům, a jest-li co jiného, ješto by bylo naodpor zdravému učení,« [1Tim 1,9-10]

Pouze chodíme-li Duchem, není proti nám Zákon:

»22  Ovoce pak Ducha jestiť: Láska, radost, pokoj,« [Ga 5,22].... »23  Proti takovýmť není Zákon.« [Ga 5,23]

Nechodíme-li ve víře, nežijeme-li v Duchu, žijeme-li v těle, Zákon nás trestá jako přestupníky. Jak? Smrtí. Za hřích je smrt. 

»13  Nebo budete-li podle těla živi, zemřete; pakli byste Duchem skutky těla mrtvili, živi budete. 14  Nebo kteřížkoli Duchem Božím vedeni bývají, ti jsou synové Boží.« [Ř 8,13-14]

Hříchem se ocitáme pod mocí Zákona, který nás automaticky a bez přijímání osob trestá smrtí. 

Ve víře Kristovu dílu však již nejsme pod Zákonem (pouze pokud selže naše víra a my zhřešíme), ale pod milostí a hřích ani zákon nad námi nepanuje. Jsme vysvobozeni Pravdou. Panuje nad námi Boží vůle a my naplňujeme spravedlnost Zákona. Protože Boží vůle nikdy nejde proti svému Zákonu. Jestliže i jako věřící přestoupíme Zákon, zhřešili jsme a jsme potrestání smrtí. V tomto smyslu Zákon zrušen nebyl, jak řekl Pán Ježíš. My nejsme bezzákonní. 

»4  Aby spravedlnost Zákona vyplněna byla v nás, kteříž nechodíme podle těla, ale podle Ducha.« [Ř 8,4]

Jeho Slovo je Pravda (Skutečnost) - a popisuje Jeho dílo s jeho výsledky, tedy objektivní FAKTA. Když čteme Boží Slovo, dostáváme světlo. To však nestačí. Abychom mohli skutečně uvěřit Pravdě, potřebujeme kromě světla ještě Boží ZJEVENÍ této Skutečnosti, Pravdy. Tedy POZNÁNÍ Pravdy. Nejen rozumové, ale duchovní poznání.


"Smrtí k Životu" | Přihlásit/Vytvořit účet | 70 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Hmmmm (Skóre: 1)
Vložil: fallkniven_f1 v Pátek, 08. květen 2015 @ 11:47:58 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Co to má za význam, přepisovat sem po kusech vytržené verše z Bible? Sem dej zrovna odkaz na nějakou on-line Bibli.



Re: Hmmmm (Skóre: 1)
Vložil: noname (Honza610@centrum.cz) v Úterý, 12. květen 2015 @ 21:25:38 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

když to napíšeš celé (bez vytrhávání) získává to občas i jiný smysl.

H.


]


Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Úterý, 05. květen 2015 @ 11:58:33 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
»13  Nebo budete-li podle těla živi, zemřete; pakli byste Duchem skutky těla mrtvili, živi budete. 14  Nebo kteřížkoli Duchem Božím vedeni bývají, ti jsou synové Boží.« [Ř 8,13-14]

Hříchem se ocitáme pod mocí Zákona, který nás automaticky a bez přijímání osob trestá smrtí. 


Gregu, nezdá se Ti, že se Tvé evangelium začíná silně podobat tomu katolickému?
Když je psáno, že i spravedlivý sedmkrát denně padá, to podle Tebe znamená, že sedmkrát denně zemře a pokaždé když činní pokání, tak zase vstane z mrtvých? Boží duch, který byl do nás vložen při znovuzrození a jímž jsme zapečetěni ke dni vykoupení, vždycky umře a zase vstane?
Zkus to ještě jednou promyslet a zapoj do toho víc míst Písma. Třeba např. Řím.7,4.



Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Úterý, 05. květen 2015 @ 20:02:19 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Bylina píše:


Když je psáno, že i spravedlivý sedmkrát denně padá, to podle Tebe znamená, že sedmkrát denně zemře a pokaždé když činní pokání, tak zase vstane z mrtvých? Boží duch, který byl do nás vložen při znovuzrození a jímž jsme zapečetěni ke dni vykoupení, vždycky umře a zase vstane?
Zkus to ještě jednou promyslet a zapoj do toho víc míst Písma. Třeba např. Řím.7,4.

Jen se neboj. Za hřích je smrt. Ale ne v duchu, ale v duši. Duch svatý se stáhne z duše, zpět do ducha. Hřích bojuje vždy proti duši a poskvrňuje ducha. 

1Pt 2,11: Nejmilejší, prosímť vás, abyste jakožto příchozí a pohostinní zdržovali se od tělesných žádostí, kteréž rytěřují proti duši,

Pouze hřích k smrti, který spáchá duchovní věřící, tím že pohrdne Bohem, je neodpustitelný. Viz Ezau. Jsme varováni, abychom nebyli jako on...
Ale to platí pro vysvobozené věřící, kteří již nemusí hřešit "z donucení." (Viz. Žd 10,26), resp. hřeší svévolně (= řec. "bez donucení").


]


Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Úterý, 05. květen 2015 @ 20:09:39 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pro tělesného věřícího - viz. krvesmilník v Korintu je následek hříchu k smrti pouze fyzická smrt. Proto jeho tělo bylo vydáno satanovi, aby duch byl spasen v Den Pána Ježíše.

Tedy pád tělesného věřícího může znamenat fyzickou smrt a pád duchovního věřícího (osvobozeného) může znamenat duchovní smrt. Viz. satan a jeho andělé daní nám za příklad v Judovi:

4  Neboť jsou podešli někteří lidé bezbožní, prve již dávno poznamenaní k tomu odsouzení; kteřížto milost Boha našeho přenášejí v chlipnost, a toho, kterýž jest sám Hospodin, Boha a Pána našeho Jezukrista zapírají.
5  Protož vidělo mi se vám to připomenouti, kteříž jednou již o tom víte, že když Pán lid svůj z země Egyptské vysvobodil, potom ty, kteříž nevěřící byli, zatratil.
6  A ty anděly, kteříž neostříhali svého knížetství, ale opustili příbytek svůj, k soudu velikého toho dne vazbou věčnou pod mrákotou schoval.
7  Jako Sodoma a Gomora, a okolní města, když podobným způsobem, jako i tito, v smilstvo se vydali a odešli po těle cizím, předložena jsou za příklad, pokutu věčného ohně snášejíce (Ju 4-7).

Izrael byl ještě tělesný a proto byl zatracen fyzicky. Andělé byli duchovní, a proto byli zatraceni duchovně.



]


Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: JirkaB v Úterý, 05. květen 2015 @ 20:39:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Gregu, zajímavý výklad termínu vydání satanu.
Podle mého poznání není možné vědomě a dobrovolně hřešit bez vlivu na spasení. Pokud někdo dobrovolně hřeší po přijetí pravdy (což praktikovaný vztah s manželkou otce je) tak se odloučil od Krista.
Vydání satanu ať zde nebo u Alexandra a Hymenaiose je prosté vyloučení z Církve, které nařizoval již Pán. Satan totiž v Církvi není, ten je venku, kolem věřících, kolem Církve obchází jako lev řvoucí. Prostě Pavel je vyloučil vně Církve  - "z ochrany Církve".  Aby Duch byl spasen v Den Pána, je pouhý popis proč se kázeň/vylučování  koná. Ne pro nadvládu, moc, ponížení....ale pro jediný cíl, který je církvi společný ve všem - pokání a návrat člověka domů. Ne každý ovšem příležitost využije. Pavel ho vyloučil, ne proto že je šéf a všichni musí poslouchat, ale proto, aby se venku na mrazu probral, činil pokání a vrátil se domů. Pokud se vrátí, bude zachráněn, pokud ne, tak znovu křižoval Krista.
Nikdy jsem nechápal jak v denominacích slouží rozvedení a vícekrát ženatí faráři, už začínám tušit. Žijí ve smilstvu, ale nemohou vlastně přijít o spasení.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Úterý, 05. květen 2015 @ 22:20:38 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Gregu, zajímavý výklad termínu vydání satanu.

Krvesmilník nebyl jen vydán satanu - exkomunikován - on byl vydán k zahubení těla. Spáchal hřích k smrti. Avšak ne k duchovní smrti, ale pouze tělesné. Přesně jako třeba Ananiáš a Zafira nebo Izrael na poušti.

Něco jiného byl Jidáš a Ezau.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: JirkaB v Středa, 06. květen 2015 @ 17:57:03 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Rozumím tomu co říkáš, ale nějak tomu nerozumím. 
Takže spasený člověk může hřešit proti tělu, bude pouze potrestáno jeho tělo a on bude zachráněn? Pochopil jsem to správně?



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Středa, 06. květen 2015 @ 19:38:08 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
JirakB píše:



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: oko v Čtvrtek, 07. květen 2015 @ 08:33:59 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
To je zase jen soukromé, Gregem  mylné pochopení Písma.

Kristovo učení je přece docela jiné: Celý člověk je duší v těle. Spasen či zavržen (a potrestán) bude tedy vždycky úplně celý člověk, nikoli jen jeho nějaká část (Mt 10,28).


(1 Kor 5,4-5)
... ve jménu našeho Pána Ježíše Krista -- až se shromáždíte, vy a můj duch spolu s mocí našeho Pána Ježíše --  vydejte takového člověka Satanu k záhubě těla, aby duch byl zachráněn v den Pána Ježíše. Vaše chlouba ne správná. Nevíte, že trocha kvasu prokvasí celé těsto?  Vyčistěte proto starý kvas, abyste byli novým těstem, neboť jste nekvašení..



Skutečný smysl tohoto místa je tento:

Viník, pokud setrvává ve veřejném hříchu krvesmilstva,  je vyloučen z účasti na duchovních dobrech křesťanského společenství (zde je člověk pro své společenství s Kristem do velké míry chráněn před útoky zlého ducha)  a má být vydán satanovi, aby byl od něho trápen na těle všelijakými utrpeními. Toto potrestání bude pro jeho duši lékem, aby se vzpamatoval a dal se na pokání ...

"Kvas" je zde v přeneseném smyslu sám hříšník, protože svou špatností by mohl nakazit jiné.



Tento způsob trestu exkomunikací za život ve veřejném hříchu  nijak nesouvisí s Ananiášem a Zafírou.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 07. květen 2015 @ 19:55:19 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
A co třeba takový modlosužebník? Taky exkomunikace, taky, taky?




1 Korintským 6:9  Což nevíte, že nespravedliví nebudou mít účast v Božím království? Nemylte se: Ani smilníci, ani modláři, ani cizoložníci, ani nemravní, ani zvrácení,
Zjevení Janovo 22:15  Venku zůstanou nečistí, zaklínači, smilníci, vrahové, modláři - každý, kdo si libuje ve lži.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Úterý, 05. květen 2015 @ 22:30:20 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Tělesný věřící nemůže vědomě a dobrovolně hřešit bez vlivu na jeho tělo. Viz. 1Kor - chrám Ducha tělo - kdo hřeší, toho zkazí Bůh. A také 1Kor 11 - nehodné přijímání VP - mnozí z vás jsou mdlí, nemocní a mnozí umírají (vliv na tělo).

U tělesných Bůh soudí tělo a u duchovních ducha.Podle mého poznání není možné vědomě a dobrovolně hřešit bez vlivu na spasení.

Ano, ale jen pro toho, kdo poznal Pravdu a byl vysvobozen od hříchu. Když pak takový hřeší, tak již otevřeně pohrdá Bohem a je jako Ezau, který prodal své prvorozenství a z toho plynoucí požehnání za pouhou mísu kaše. Natolik si cenil duchovní věci. Duchovní člověk, který již není nucen svým starým člověkem k hříchu (resp. již nad ním hřích nepanuje, ale on může panovat nad ním), a přesto opakovaně mnohokrát zhřeší, pak již hřeší "dobrovolně." Nemusí, ale hřeší, protože chce. Jestliže si přitom ještě k tomu myslí, že Bůh to svou milostí přikryje, může se stát, že spácháním jednoho nevýznamného hříchu (Ezau a mísa kaše), se dostane na místo, odkud už nebude návratu - již nenalezne místa k pokání. 

Dt 29,18-21:   Hleďtež, ať nebývá mezi vámi muže, aneb ženy, aneb čeledi, aneb pokolení, jehož by srdce odvrátilo se dnes od Hospodina Boha našeho, a šel by sloužiti bohům těch národů; ať nebývá mezi vámi kořene plodícího jed a hořkost.19  I stalo by se, že uslyše takový slova zlořečení tohoto, dobrořečil by sobě v srdci svém, řka: Pokoj míti budu, bychť pak i chodil podlé žádosti srdce svého; i přidal by opilou žíznivé.20  Nechceť Hospodin odpustiti takovému, nebo tehdáž rozpálí se prchlivost Hospodinova a zůřivost jeho proti takovému člověku, tak že připadne na něj všeliké zlořečení, o kterémž psáno jest v knize této; i vyhladí Hospodin jméno jeho pod nebem.21  A odloučí jej Hospodin s jeho zlým ode všech pokolení Izraelských, vedlé všech zlořečení smlouvy zapsané v této knize zákona,



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Úterý, 05. květen 2015 @ 22:34:09 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
K tomu patří paraelně slovo o Ezau:

15  Prohlédajíce k tomu bedlivě, aby někdo neodpadl od milosti Boží, a aby nějaký kořen hořkosti nepodrostl, a neučinil překážky, skrze nějž by poškvrněni byli mnozí; 16  Aby někdo nebyl smilník, aneb ohyzdný, jako Ezau, kterýžto za jednu krmi prodal prvorozenství své.
17  Víte zajisté, že potom, chtěje dědičně dosáhnouti požehnání, pohrdnut jest. Nebo nenalezl místa ku pokání, ač ho koli s pláčem hledal (Žd 12,15-17).

V obou verších nalezneme slovo "hořkost". 



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: JirkaB v Středa, 06. květen 2015 @ 18:01:08 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ty jsi měl to štěstí, že jsi směl potkat nějakého duchovního křesťana? Já tedy ne, podle této definice jsem tělesný a nepotkal jsem jiné než tělesné. Všechny sourozence v Kristu co znám mají "chvíle" kdy tělo je nutí k hříchu a někdy dokonce tělo zvítězí. 
Já nikoho duchovního (100% umrtveného) ještě nepotkal. Možná proto některé věci nemohu pochopit.
Jirka


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Středa, 06. květen 2015 @ 19:29:20 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jirko, stoprocentně umrtvený křesťan(tedy hříchu) je ten, který už tělesně skutečně zemřel a je s Kristem v nebi. Vždyť kolikrát zhřešíme a ani o tom nevíme. Chodit v Duchu se učíme postupně a budeme se to učit až do smrti. Greg trošku fantazíruje a určité pasáže si vykládá po svém.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Středa, 06. květen 2015 @ 19:51:32 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Bylina píše:

Jirko, stoprocentně umrtvený křesťan(tedy hříchu) je ten, který už tělesně skutečně zemřel a je s Kristem v nebi. 

Tahle věta zjevuje buď nevědomost nebo nevěru nebo spíše obojí. Stoprocentně umrtvený křesťan je totiž každý pravý křesťan. Jen o tom prostě neví nebo tomu nevěří. Tedy alespoň tak to říká Boží Slovo:

»6  To vědouce, že starý člověk náš s ním spolu ukřižován jest, aby bylo umrtveno tělo hřícha, abychom již potom nesloužili hříchu.« [Ř 6,6]

»11  Tak i vy za to mějte, že jste zemřeli zajisté hříchu, ale živi jste Bohu v Kristu Ježíši, Pánu našem.« [ř 6,11]

»14  Nebo hřích nebude panovati nad vámi; nejste zajisté pod Zákonem, ale pod milostí.« [Ř 6,14]

»18  Vysvobozeni jsouce pak od hříchu, učiněni jste služebníci spravedlnosti.« [Ř 6,18]

Otázka stojí pouze tak, zda tomu věříš nebo ne. Zda více věříš svým 5 fyzickým smyslům (chodíš podle vidění) nebo věříš neomylnému a Věčnému Božímu Slovu, které jediné je Pravda.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: oko v Čtvrtek, 07. květen 2015 @ 08:09:31 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Stoprocentně umrtvený křesťan je totiž každý pravý křesťan."...


"Stoprocentně umrtvený"  křesťan je až tehdy, když leží v márnici na prkně
.
Gregu, tím, že začneš vytrhávat jednotlivé věty z Písma a stavět je samostatně bez kontextu ostatních, se pravdy (tedy pravé skutečnosti věcí tak jak jsou)  nedobereš.

Celý život křesťana je totiž o růstu, o zrání k dokonalosti pro věčný život s Bohem. Žádný z nás zatím není tak dokonalý, jen k tomu směřujeme!

Životem v důvěrném společenství s Kristem jsme sice pro jeho zásluhy nadpřirozenou milostí vysvobozováni ze závislostí na hříchu, ale jako služebníci spravedlnosti jsme stále ještě služebníci mizerní a nestálí, býváme nevěrní a znovu hřešíme.

Nestačí uvěřit vlastní pitomosti aby se ona pak stala skutečností!
Chybou je vytrhnout si Ř 6,6 a začít sám sebe považovat za stoprocentně mrtvého hříchu. To je deziluze, jenom sebeklam. Proč?

(1 J 1,5-10)
To je pak to poselství, které jsme slyšeli od něho a oznamujeme vám, že Bůh je světlo a není v něm žádná tma.
Řekneme-li, že s ním máme společenství, a chodíme ve tmě, lžeme a nečiníme pravdu.
Chodíme-li však ve světle, jako on je ve světle, máme společenství mezi sebou a krev Ježíše Krista, jeho Syna, nás očišťuje od veškerého hříchu.
Řekneme-li, že žádný hřích nemáme, klameme sami sebe a není v nás pravda.
Vyznáváme-li však své hříchy, Bůh je věrný a spravedlivý, aby nám odpustil hříchy a očistil nás od veškeré nepravosti.
Řekneme-li, že jsme nehřešili, děláme z něj lháře a jeho slovo v nás není.


Každý z nás stále občas zhřeší.
Ze své přirozenosti to jinak zatím neumíme. Zatím v každém z nás zápasí dvě přirozenosti: ta přirozenost člověka přirozeného a nová přirozenost Božího dítěte. Otázkou u každého z nás je, která z nich nakonec zvítězí.
Indiáni mají poučné přísloví:
V každém z nás spolu zápasí dva vlci - a zvítězí ten, kterého budeme lépe krmit.


(1 J 5,17-20)
Každá nepravost je hřích, ale je hřích, který není k smrti.
Víme, že žádný, kdo se narodil z Boha, nehřeší; ten, kdo je narozen z Boha, zachovává sám sebe a ten zlý se ho nedotýká.
Víme, že my jsme z Boha, ale celý svět leží v tom zlém.
A víme, že Boží Syn přišel a dal nám schopnost, abychom poznali Toho pravého, a jsme v Tom pravém, v jeho Synu Ježíši Kristu. On je ten pravý Bůh a věčný život....


Závěr:
I když jsme tedy z Boha a máme oblečenu  "Boží zbroj"  (Ef 6,10-18) a společenství s Kristem nás do velké míry chrání před závažnými hříchy, stále ještě jsme na bojišti a zápas není u konce. Ještě jsme nezvítězili zcela a v boji na život a na smrt přece stačí i malá nepozornost na zvrácení výsledku zápasu!

Proto apoštol Petr varuje speciálně právě věřící křesťany před klamnou sebejistotou jejich "nehřešení"  (1 Pt 5,8).

My sami jsme tedy v situaci "vzepření se hříchu" - což je postoj rozhodnutí nestálého lidského srdce podporovaný nabádáním Ducha svatého - což ale ještě vůbec není totéž, jako být už hříchu zcela imunní, být už pro hřích zcela mrtev.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Čtvrtek, 07. květen 2015 @ 09:16:27 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Oko píše:

"Stoprocentně umrtvený"  křesťan je až tehdy, když leží v márnici na prkně

Promiň, ale ten kdo nerozumí, jak to myslím jsi ty. Já jsem tu nikde nepsal, že třeba i duchovní věřící je bez hříchu. Základní otázka však je, že nad duchovním věřícím hřích již nepanuje. To znamená především asi toto: Zatímco jako tělesný věřící byl k hříchu neodolatelně donucován a nebyl schopen se mu úspěšně bránit, tak jako duchovní vítězný mládenec, má v Kristu moc ke zbožnosti, takže např. těžkými hříšnými skutky, kterými hřešil jako tělesný, již není ovládán. Zatímco předtím odolal jednomu pokušení z deseti, tak nyní odolá v moci Kristově devíti z desíti nebo všem. A ze sta pokušení odolá třeba 95. Předtím jich neodolal 95. 

A to z toho důvodu, že je již silný jeho duch a Slovo Boží v něm zůstává:

1Jan 2,12-14: 12  Píši vám, synáčkové, žeť jsou vám odpuštěni hříchové pro jméno jeho.13  Píši vám, otcové, že jste poznali toho, kterýž jest od počátku. Píši vám, mládenci, že jste zvítězili nad zlým.14  Píši vám, dítky, že jste poznali Otce. Psal jsem vám, otcové, že jste poznali toho, kterýž jest od počátku. Psal jsem vám, mládenci, že silní jste, a slovo Boží v vás zůstává, a že jste zvítězili nad zlým



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Čtvrtek, 07. květen 2015 @ 20:29:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Gregu, tělesný věřící je blbost. Věřícími se v NZ nazývají Ti, kteří se znovuzrodili z Ducha. Křesťan bez Ducha svatého není křesťan, ale nábožný člověk. Růst ve víře a známosti Pána je především dílo Ducha v nás. Vím, že Pavel říká Korintským, že jsou ještě tělesní, ale to není myšleno jako kategorie křesťanů, ale vyjadřuje to, že ještě chodí více podle těla než podle Ducha, ale nejsou to tělesní věřící, protože tělo nikdy Krista poznat nemůže.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 08. květen 2015 @ 00:05:11 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Bylina píše:

 ale vyjadřuje to, že ještě chodí více podle těla než podle Ducha,

no vždyť tak jsem to myslel. Ale Pavel je nazývá tělesnými.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Čtvrtek, 07. květen 2015 @ 09:25:37 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Oko píše:


Nestačí uvěřit vlastní pitomosti aby se ona pak stala skutečností!

Já ale věřím Božímu Slovu - a to si neodporuje. To jen ty, protože nerozumíš, tak máš za to, že si odporuji ve svých tvrzeních. Otázka zní, kdo má nad kým kontrolu. Hřích nad námi nebo my nad hříchem?

Jisté je, že občas v oblasti myšlenek nebo slov v mnohém padáme, jak říká Jakub:

Jak 3,2:  V mnohém zajisté klesáme všickni. Kdožť neklesá v slovu, tenť jest dokonalý muž, mohoucí jako uzdou spravovati všecko tělo.

To je náš STAV.

Ale naše POSTAVENÍ v Kristu je takové, jako je v těch verších v Ř 6. A jestliže tomu nevěříš a nazýváš to dokonce rouhavě pitomostí, nikdy neokusíš realitu těch veršů a nevejdeš do Pánova odpočinutí.

Čti si Žd 3.a 4. kapitolu - oni nevešli pro NEVĚRU. Bůh něco říkal a oni tomu nevěřili. Byli neposlušní. To samé hrozilo adresátům listu Židům. A to samé hrozí zde židům z principu - tedy náboženským osobám s falešnou pokorou a hezky znějícími náboženskými básněmi...










]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Čtvrtek, 07. květen 2015 @ 09:31:19 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
A Boží dítě má již od prvního dne své víry být poučena zůstávat v onom ZÁKLADNÍM POSTAVENÍ, na to ZÁKLADU, který pro něj vydobyl Kristus na kříži!!!

Viz. - všechna fakta obsažená v mém článku EVANGELIUM - OBJEKTIVNÍ FAKTA

Pokud zhřeší a sejde z tohoto základu, musí se k němu co nejrychleji vrátit. protože tento základ nepřestane platit, ani když on zhřeší. Pouze on si zahradí cestu k této radosti spasení, dokud hřích nevyzná a není očištěn.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Čtvrtek, 07. květen 2015 @ 09:36:20 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Gregorios píše:

Bůh něco říkal a oni tomu nevěřili. Byli neposlušní.

Považovali obyvatele Kanánu, Anákovce, které měli vyhladit a kteří měli obrovité postavy za mnohem silnější, než jsou oni. Přesně tak náboženští lidé považují hřích za mnohem silnější, než jsou oni a proto nevejdou pro nevěru. 

Bůh řekl:"Jděte, dal jsem je do vašich rukou, sníte je jako chléb. Kam šlápne vaše noha, to bude vaše." A oni prostě nevěřili a neuposlechli, aby šli...


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pátek, 08. květen 2015 @ 07:01:10 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

..."To je náš STAV."...








Bože, děkuji ti, že nejsem jako ostatní lidé, lupiči, nespravedliví, cizoložníci, nebo i jako tento celník.   Postím se dvakrát týdně a dávám desátky ze všeho, co získávám.‘......"


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 08. květen 2015 @ 08:22:30 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Oko píše:



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: oko v Sobota, 09. květen 2015 @ 08:03:50 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Kristus už to o svých prohlásil."...

Schází zde ale adekvátní odvolávka na konkrétní místo v Písmu.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Sobota, 09. květen 2015 @ 20:17:14 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Oko píše:

Schází zde ale adekvátní odvolávka na konkrétní místo v Písmu.

Těch tady je - např. v mém článku EVANGELIUM - OBJEKTIVNÍ FAKTA. 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Pátek, 08. květen 2015 @ 00:33:22 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
kOčičák:
Životem v důvěrném společenství s Kristem jsme sice pro jeho zásluhy nadpřirozenou milostí vysvobozováni ze závislostí na hříchu, ale jako služebníci spravedlnosti jsme stále ještě služebníci mizerní a nestálí, býváme nevěrní a znovu hřešíme.

Myslivec:
Očičko- odkdy je boží milost nadpřirozená? Boží milost je přirozenou součástí našeho vztahu s Bohem!!

Co to je služebník spravedlnosti?!?

Jestli ty jako služebník spravedlnosti jsi mizerný, nestálý, nevěrný a stále znovu a znovu hřešíš, tak v srdci Krista nemáš. Jelikož v čem jsme my kristovci slabí, v tom jsme v Kristu silní. Ale tento duchovní poznatek je ti žel zatím neznámý, jelikož modláři jako ty Krista neznají a proto píšeš takové hlouposti.

 Tak tobě ty služebníku spravedlnosti nezbývá než být mizerný, nestálý, nevěrný a hřešit stále stejné hříchy? No to víš modláři, ta katolická zpověď tě těch stále stejných hříchů nezbavuje. Ale toho sis už jistě ráčil všimnouti. Nové Oko jde jen po vrata kostela, a až vylezeš ven, tak tě tam čeká staré Oko. A co tak se do kostela nastěhovat?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Středa, 06. květen 2015 @ 19:52:30 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Bylina píše:



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: oko v Čtvrtek, 07. květen 2015 @ 08:36:01 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nestačí jenom "věřit", je třeba věřit správně.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Čtvrtek, 07. květen 2015 @ 09:03:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Oko píše:

Nestačí jenom "věřit", je třeba věřit správně.

Přesně tak, a o čem zde asi píši ve svých článcích za poslední dobu? Věřit po katolicku nebo evangelicku - to ve finále vyjde nastejno. Je to jen náboženské tělo - tělesnost. Spousta nábožných keců falešné pokory, ale moc k pravé zbožnosti žádná... Něco tak ubohého pro nás Kristus na kříži nevybojoval...

2Tim 3,5: Mající způsob pobožnosti, ale moci její zapírajíce, a od takových se odvracuj.

Toto nemyslím na nikoho osobně, protože všichni, jak tu jsou mohou mít dědictví synů Božích. Popisuji pouze vlastnosti a projevy systému, v němž se mnozí zde přítomní nachází.







]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Pátek, 08. květen 2015 @ 00:15:50 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Přesně tak Gegu?? Nestačí jen věřit, je třeba věřit správně? To je hrozná kravina!! Správně věřit. Podle koho? Správně jak? Podle letničních, podle adventistů, či katolíků? Cožpak ten který má od Boha dar- VÍRU KRISTA, tak ten snad může věřit špatně? Je jen jeden křest, jeden Pán a jedna víra. Víra V Krista bez víry Krista, je pouhé náboženské přesvědčení, takovým způsobem lze věřít i V posvátnou krávu. Bohem darovaná víra Krista, nám otevírá brány Ducha a umožňuje navázání vztahu s Bohem. Až na těchto duchovním hodnotách teprve stojí to, co nazýváme vírou v Krista. Naše víra v Krista se duchovně prohlubuje úměrně s tím jak nám ve víře Krista přibývají další a další zkušenosti s Bohem. Nevěříme my, to věří Kristus v nás! A proto my věříme Jemu! Víra je jen jedna, víra je most mezi námi a Bohem, most je Kristus a dopravcem Duch.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 08. květen 2015 @ 00:26:29 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Myslivec píše:



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Neděle, 10. květen 2015 @ 19:02:10 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Takže znovu. Není žádná SPRÁVNÁ víra, je jediná vira, víra Kristova. "Správně věří" ve svém náboženském přesvědčení všichni "věřící".
Tvoje snaha dokazovat "správnost víry" je celosvětově rozšířená prakticky mezi všemi náboženstvími.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Neděle, 10. květen 2015 @ 22:20:31 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Myslivec píše:



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Středa, 13. květen 2015 @ 13:58:32 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Proto, proto, proto...Pro tvoji domyšlivost, se tvým domýšlivým "proto" zabývat nebudu.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Sobota, 09. květen 2015 @ 20:29:44 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Myslivec píše:



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Neděle, 10. květen 2015 @ 19:30:17 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tvrdší slova v tomto svatouškovském prostředí používám vůči některým zcela záměrně a účelově. Následná reakce hodně napoví o stavu ducha. A to co si o mě někteří zdejší poblouzněnci, svatoušci, fanatici a pokrytci myslí mne nezajímá, ani se mne to nijak nedotýká. Proč? No právě proto, že to jsou poblouzněnci, svatoušci, fanatici a pokrytci. Mám snad od nich přijímat jejich pokrytecká uznání za to, že jim budu lhát a mazat jim med kol huby? Fuj! To raději ať si o mě myslí co si myslí, a pěkně z hrušky dolů. 
A ty Gregu když ti napíšu, že máš blouznivého ducha, tak se usvědčuješ sám. Reaguješ poprleně a dotýká se tě to. Proč? Protože je to pravda kterou nechceš slyšet? Pokud by to pravda nebyla, bylo by ti to bylo jedno. V pokoji Kristově se tě nikdy žádná urážka, lež o tvé osobě či jiné ústrky NIKDY nedotýkají. Pokud ano, tak máš někde v duchu otevřená vrátka, a zlý duch tě může kdykoliv při evangelizaci zablokovat přes obyčejnou urážlivost. To je ale věc praxe o které někteří zdejší diskutující nemají zatím ani šajn. Drsnějšímu prostředí se vyhýbají a jsou zalezení ve svých pohodlných denominačních ulitách, kde se jeden druhého přesvědčují o "správnosti" své víry.
Kristovci mají být solí, mají evangelizačně působit mezi lidmi, a ne pouze vzájemně mezi sebou ve svých denominacích, jak je dnes zcela běžné. Při evangelizaci nemusíš mít plnou hubu Boha. Stačí lidem naslouchat, pomáhat jim tam kde je pomoci třeba, a ostatní přijde samo. Každý si to může vyzkoušet.
 
Ps: Slovo "někteří jsem ztučnil. To aby právě ti "někteří" nevztahovali má slova na všechny, jak mají ve své zlovolné oblibě. Na některé, čili hrubé pytle, mám pouze hrubé záplaty.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Úterý, 12. květen 2015 @ 20:54:06 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Myslivec píše:



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Středa, 13. květen 2015 @ 13:56:03 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jak? Podívej se sám na emotivnost vlastních odpovědí. 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Středa, 06. květen 2015 @ 19:45:35 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
JirkaB píše:


Ty jsi měl to štěstí, že jsi směl potkat nějakého duchovního křesťana? Já tedy ne, podle této definice jsem tělesný a nepotkal jsem jiné než tělesné.

Ano, měl jsem to štěstí potkat věřícího vysvobozeného z hříchu a proto mohu z jeho zkušenosti psát to, co píši. Normální vývoj věřícího je ten, že po cca 3,5 letech by měl z tělesného věřícího být duchovní - tedy vítězný mládenec, který je silný a Slovo Boží v něm zůstává a proto zvítězil nad ďáblem (1Jan 2).

Pokud to tak není, tak je to kvůli tomu, že ho nevedl nikdo duchovní a nenaučil ho chodit vírou namísto viděním. Nebylo mu správně vysvětleno Evangelium. 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 07. květen 2015 @ 19:45:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tři a půl roku? Tři a půl roku práce duchovního fuhrera? Uč se od  katolíků. Tam to stíhají v rámci přípravy na biřmování za pár měsíců.

Gegu, znovuzrození je dílem okamžiku a neustálou prací Ducha.




]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 08. květen 2015 @ 00:08:29 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Myslivec píše:



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Neděle, 10. květen 2015 @ 19:43:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nepíšeš o znovuzrození ducha?! A o čem ten tvůj "duchovně věřící" potom vlastně je?




]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Čtvrtek, 07. květen 2015 @ 21:24:50 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Gregu, zajímalo by mě, co si představuješ pod tím: věřící vysvobozený z hříchu, a co si představuješ pod tím pojmem hřích. Teprve až budu znát Tvůj pohled na tyto pojmy, budu vědět, čemu vlastně věříš.
Písmo totiž zná dva různé významy slova hřích: hřích v jednotném čísle, znamenající hříšnou přirozenost do které se rodí všichni lidé. A potom hřích, jako skutek, který člověk vykoná pod vládou právě té hříšné přirozenosti.
Takže tak jak to chápu já, i já jsem vysvobozen z hříchu, neboť hřích(hříšná přirozenost) už nade mnou nepanuje, protože mým Pánem je Kristus. Jeho Duch je nyní Pánem v mém srdci a hřích nade mnou nemá právoplatnou moc. Ale stále "rytěřuje v mých údech", jak hezky píší Kraličtí, a já mu někdy podléhám a pak spáchám hříšný skutek - místo Pána poslechnu hříšnou přirozenost. Ale Duch Kristův, který je ve mě, je silnější než má hříšná přirozenost a přivede mě k pokání a vítězství nad hříchem.
Takže mohu říci: Dokud patřím Kristu, jsem stoprocentně vysvobozen z moci hříšné přirozenosti. To ale neznamená, že občas nezhřeším skutkem a daleko častěji myšlenkou.
Jinak má zkušenost je, že nejsem osvobozován od vlivu hříšnosti čím dál větší vírou ve verš, který říká, že hřích už nade mnou nepanuje,( to beru prostě jako fakt), ale tím, že skrze Ducha patřím na Ježíše a on mi zjevuje sám sebe, svůj charakter a já se tím proměňuji k jeho obrazu. Protože tak poznávám jak mám vypadat a jak vedle něj vypadá hříšná přirozenost. Celá proměna života člověka nespočívá jen v čím dál větší víře, ale především v poznávání Pána skrze obecenství s ním. Jsme přece jeho dílo a ne dílo naší víry. Na nás je abychom mu důvěřovali a měli žízeň a hlad ho poznávat skrze obecenství Ducha. Prostě abychom ho obdivovali a toužili po něm. To ostatní zařídí on sám. Kdo bojuje s hříchem vlastními silami, ten jen posiluje své ego a zabředává tak stále více do své hříšné přirozenosti, jejíž podstatou je zaměřenost na sebe. Krásným příkladem jsou farizeové - ze všech sil se snažili dodržovat zákon a ještě si k němu přidávali a nakonec dopadli hůř než celníci a nevěstky. A přitom to byli takoví zbožní a bezúhonní lidé litery. jenže tím vypěstovali jen své hříšné ego do takových rozměrů, že nebyli schopni rozpoznat v Ježíšovi Boha a pustit ho na trůn svého srdce. Takhle dopadnou všichni, kteří bojují s hříchem svými vlastními schopnostmi a silami.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 07. květen 2015 @ 23:57:43 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Bylino, hrozné na tom je, že tomu o čem nyní v pravdě píšeš, rozumí jen ten kdo to zažil.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 08. květen 2015 @ 09:22:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Bylina píše:

Gregu, zajímalo by mě, co si představuješ pod tím: věřící vysvobozený z hříchu, a co si představuješ pod tím pojmem hřích. Teprve až budu znát Tvůj pohled na tyto pojmy, budu vědět, čemu vlastně věříš.
Písmo totiž zná dva různé významy slova hřích: hřích v jednotném čísle, znamenající hříšnou přirozenost do které se rodí všichni lidé. A potom hřích, jako skutek, který člověk vykoná pod vládou právě té hříšné přirozenosti.

Písmo mluví o hříchu (jed. číslo) a o hříších (mn. číslo). Hřích je zlá moc ovládající starého člověka a hříchy jsou jeho produkty. Hřích je továrna, hříchy jsou její výstupy. Hřích je strom, hříchy jsou jeho ratolesti a ovoce.

Máme zde tedy 3 entity - hřích, starý člověk a fyzické tělo. Vysvobození z hříchu není boj proti hříchu (to je nemožné), hřích se v současné dispenzaci nedá vykořenit. Vysvobození nespočívá ani v asketickém potlačování fyzického těla. Bůh na kříži jednal jinak - jednal se starým člověkem.

Spolu ukřižoval ho s Kristem (Ř6). Zatímco dříve to bylo tak, že hřích dával návrhy a rozkazy starému člověku a ten svým tělem vykonával příkazy hříchu, nyní je starý člověk zbaven sil, ukřižován a stal se nečinným - nezaměstnaným. Tím pádem hřích nemá komu dávat příkazy a návrhy. Namísto starého člověka je vloženo NOVÉ STVOŘENÍ, které hřešit nemůže (může však nebýt dostatečně bdělé).

To je realita-pravda Božího Slova. Jasná výpověď. Když ji věříme a stále na tom zůstáváme stát, vyznáváme to (jako to správná víra dělá), také to prožijeme a okusíme. 

Pokušení je tu samozřejmě stále. Jsou dvě vůle. Boží a satanova. Hřích je vlastně jednání podle satanovy vůle. Satan se snaží našeho starého člověka pokušením znovu vzkřísit a donutit k poslušnosti. Když se mu to povede, zhřešíme a vykonali jsme satanovo slovo (myšlenku), vůli. 

Pak musíme hřích vyznat a vírou se vrátit k původnímu základu, tedy k realitě spolu ukřižování starého člověka s Kristem a v Kristu. Ten základ se nikdy nezmění. Ani když zhřešíme. Kristova Oběť byla položena jen jednou a byly tím vyřešeny všechny hříchy všech. Takže dnes spáchaný hřích, je vlastně hřích už dávno odpuštěný před 2000 lety. Před Bohem je už dávno vyřešený a odčiněný. Kristus již byl za něj odsouzen a já, můj starý člověk taktéž. Tato realita se před Bohem nikdy nezmění. Pouze před mým duchovním zrakem se hříchem zatemní Kristus - Slunce Spravedlnosti. Hřích je temný mrak, který mi zastíní Krista a prožívání jeho spásy (Viz. David:"Navrať mi radost svého spasení" - ne spasení samotné). Takže Ho následkem hříchu nejsem schopen po určitou dobu vidět - sklouzl jsem do temnoty.

I po tu dobu však stále platí, že jsou mi dokonale odpuštěny všechny hříchy (včetně budoucích), protože byla přinesena jen jedna dostačující Oběť Kristova. Bůh už na mé hříchy nevzpomene. Mám dokonalé svědomí, věčné odpuštění hříchů, věčné vykoupení, věčnou dokonalost a Bůh mě vidí v Kristu a skrze Krista. Vidí mě jako Krista. Ve stejném stupni spravedlnosti, dokonalosti a svatosti. Jinak bych nemohl ani pomyslet na vstup do Boží přítomnosti v nebeské svatyni svatých. Na jiném základě, než na základě Jeho KRVE tam ani vstoupit nemohu. 

Vysvobození z hříchu se tedy již stalo na kříži. Bůh to vše již DOKONALE DOKONAL (význam toho slova). Nic k tomu není nutné ani možné přidávat. Přijímá se to pouze vírou a jediné, co mohu dělat, je za to Bohu děkovat a chválit Ho za to. Tedy přinášet mu duchovní oběti skrze Krista. 

Věřící již od počátku své víry musí stát na tomto neměnném základu Slova. Když to ve víře činí, také to v budoucnu okusí, protože je psáno:"Věřte, že se právě děje to, čemu věříte (přít. čas) a budete (bud. čas) to mít." To je princip víry. Proto je psáno: "Počítejte se za mrtvé hříchu...." (Ř 6,11). Proto Abraham věřil (počítal s tím s jistotou), že Sára bude mít syna od Boha, přestože již to byla stařena. Víra je JISTOTA O NEVIDITELNÝCH VĚCECH - Žd 11). 

Buď tedy věříme Božímu Slovu, které je skutečnou realitou, Pravdou, Skutečností anebo věříme satanově "realitě" (lži) v našem životě, kterou se on snaží vytvořit v opačném gardu než Bůh. Pak se však nacházíme v NEVĚŘE a v NEPOSLUŠNOSTI, přesně jako adresáti listu Židům. Zejména 3. a 4. kapitola mluví o tom, abychom se usilovně snažili vejít do Božího odpočinutí (= vysvobození z hříchů v zaslíbené zemi, dědictví v Kristu). Za příklad je nám dán Izrael na poušti, který právě nevešel pro nevěru. Izrael se bál Anákovců, obrů obývájících zaslíbenou zemi, které měli přemoci a obsadit jejich území. Měli být vysvobozeni od svých nepřátel (my z hříchu a od satana).  Tak i dnes se mnoho Božích dětí v nevěře bojí satana a hříchu a netroufá si na ně (myslí si, že je to nemožné). 

Nejen, že musíme vírou stát na Božích zaslíbeních a skutcích, ale je nutné neustále za ně Bohu děkovat, číst si je nahlas, vyznávat je ("homologein"), prohlašovat je v případě satanských útoků jako meč Ducha, tak jako Pán Ježíš na poušti ("Psáno jest.") Verš Žd 3,11 o naší snaze o vejití do odpočinutí ihned poté mluví o Živém a Mocném Božím Slově (v. 12-13) a hned poté o našem Veleknězi Ježíši, Synu Božím a o tom, že máme TOTO VYZNÁNÍ PEVNĚ DRŽET. Protože On je Velekněz našeho vyznání:

Židum 3:1  A protož, bratří svatí, povolání nebeského účastníci, spatřujte apoštola a nejvyššího kněze vyznání našeho, Krista Ježíše,

Židum 4:14  Protož majíce nejvyššího kněze velikého, kterýžto pronikl nebesa, Ježíše Syna Božího, držmež vyznání naše.

Židum 10:23  A umyté tělo vodou čistou, držmež nepochybné vyznání naděje; (nebo věrnýť jest ten, kterýž zaslíbil.)

A Boží Slovo vykoná, k čemu bylo posláno - protože je Živé a Mocné. Proniká až do rozdělení duše i ducha a až do morku kostí. A to je přesně to, o co jde - být Božím Slovem (zejména Božími fakty Kristova díla kříže) PROLNUTI AŽ DO MORKU KOSTÍ. 

Čím více vyznáváme, tím více Velekněz našeho vyznání víry, který se za nás přimlouvá u Boha, podle naší víry naplňuje to, čemu věříme.

A máme o to usilovat velice intenzivně, abychom se neopozdili a neupadli do stejné nevěry jako Izrael (Žd 4,11). To jest, se spalující touhou, až násilně, máme uchvacovat Boží Království a Krista samotného:












]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Pátek, 08. květen 2015 @ 10:14:56 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Aha, tak už vím, odkud vítr fouká: Derek Princ, John Wimber, Vinice, hnutí víry.... Tak z toho už jsem díky Pánu vysvobozen. Přeju Ti, abys také jednou poznal, že je to podvod založený na zneužití vybraných pasáží Písma.
Slovo, které se z řečtiny překládá jako víra, má především význam důvěra, spolehnutí se. Důvěra se nezískává neustálým vyznáváním určitého místa Písma, ale vztahem lásky a společnými zážitky v nichž poznávám toho druhého. Z nich pak plyne důvěra. Proto je potřeba skrze obecenství Ducha poznávat Pána, mít s ním zážitky ve svém životě a důvěra z toho roste sama.
Satan má opravdu slabou fantazii, když zkouší na křesťany stále totéž, jen v jiném kabátě: katolíci drmolej stále dokola zdrávas a otčenáš a myslí si, že se tím dostávají k Bohu, protože je to napsáno v bibli. Hnutí víry také stále dokola vyznává také vybraná místa Písma a také si myslí, že "vyhoněním" své víry se zalíbí Bohu.
A mezi sebou se pak hádají, kdo z nich má pravdu.
Pravdu s velkým P je potřeba poznávat osobně a ne jen si o ní číst v bibli, mít s ní vztah lásky a důvěry, mít s ní společné zážitky, to ostatní udělá ta Pravda sama. Proto Ježíš říká: vezměte na sebe mé jho, je lehké a netlačí. To je jasné, když většinu práce udělá on sám. Spasení není z nás, jsme jeho dílo, takže i naše víra je jeho dílo. Na nás je jen abychom v tom chodili a dávali to skrze rozličné skutky dál.
To učení, kterému Ty teď věříš, není nic jiného než spasení ze svých skutků. Jen je to zabaleno do "duchovnějšího" obalu.
Tímto se nechci nad Tebe nějak povyšovat. Já jsem si tím musel projít taky a právě proto Ti to píšu, že už vím, že cesta, kterou je Ježíš, vede jinudy. Vede skrze věrnost, lásku, obdiv a společné zážitky. Pán s Tebou. Karel.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Sobota, 09. květen 2015 @ 00:07:34 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Bylina píše:



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Sobota, 09. květen 2015 @ 11:53:04 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
To jsou extrémy hnutí víry, ale ze začátku to tak nebylo. Ty extrémy jsou jen důkazem, že od počátku to učení nebylo dobré a proto vedlo k takovým odporným projevům.
Watchman Nee není tak ujetý jako Prince, ale také ne vše se od něj dá brát jako správné učení. Největším problémem těchto učitelů je, že neučí lidi vést svůj osobní život plně s Ježíšem a nenabádají je aby se především učili od něj v obecenství Ducha s ním, ale předkládají lidem jen své výklady Písma. Až bude Tvým nejvyšším Učitelem Ježíš a svěříš mu svůj život se vším všudy, tudíž i s výkladem Písem, tak začneš poznávat, že některé věci jsou jinak, než Tě učili lidé. Lidští učitelé mohou být inspirací, ale Učitelem a Vůdcem musí být Ježíš skrze Ducha svatého. Proto nám také byl dán.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Neděle, 10. květen 2015 @ 19:39:21 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Falešný učitel vede lidi přes "Ducha" k sobě, ke své instituci, do svého područí, a svedení lidé pak papouškují jeho výklady a jeho učení. 
Apoštol vede lidi k Duchu aby poznali Krista.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Neděle, 10. květen 2015 @ 22:31:30 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Bylina píše:

Až bude Tvým nejvyšším Učitelem Ježíš a svěříš mu svůj život se vším všudy, tudíž i s výkladem Písem, tak začneš poznávat, že některé věci jsou jinak, než Tě učili lidé. Lidští učitelé mohou být inspirací, ale Učitelem a Vůdcem musí být Ježíš skrze Ducha svatého. Proto nám také byl dán.

To je moc hezké, ale není to podle Písma. Tělesný věřící, který se znovuzrodil potřebuje staršího a duchovního věřícího, aby mu vysvětlil učení. V opačném případě se lehce dostane do bludů. Proto byly dány Církvi služebnosti - apoštolé, proroci, evangelisté, učitelé a pastýři. Abychom již nebyli děti, které jsou točeni každým větrem učení. 

Jestliže malé dítě v Kristu bude spoléhat pouze na Ježíše skrze Ducha svatého, brzo se dostane do bludů. Důkazem je 90% současných věřících ve větších či menších bludech. 

Etiopský komorník by bez pomoci Filipa asi nikdy z Písma nevyčetl pravé Evangelium... 

Sk 8,30-31:  A přiběh Filip, slyšel jej, an čte Izaiáše proroka. I řekl: Rozumíš-liž, co čteš?31  A on řekl: Kterakž bych mohl rozuměti, leč by mi kdo vyložil? I prosil Filipa, aby vstoupil na vůz, a seděl s ním.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Pondělí, 11. květen 2015 @ 15:18:23 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
A on potom z vozu vystoupil a lidský učitel se o něho dále nestaral, jelikož mu v pravdě Ducha ukázal Krista. Nepředal mu žádné brožurky, žádné letáčky ani nevytvořil žádnou vazbu na sebe samého. A stačilo mu pouze několik hodin cesty. Tak v čem to asi bude Gregu, v čem? V dlouhých letech marného hledání a studia, nebo o okamžitém záblesku poznání a oživení mrtvého ducha?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Úterý, 12. květen 2015 @ 20:58:54 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Myslivec píše:



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Středa, 13. květen 2015 @ 13:52:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jsi vedle jak ta borovice. Komorník žádal evangelistu o vysvětlení, jelikož se snažil písmo chápat přesně po tvém vzoru a vzoru mnoha zdejších. Namísto marného vysvětlování které požadoval, mu evangelista otvírá písmo v pravdě Ducha. Komorník tento nový a doposud nepoznaný způsob přijímá, je pokřtěný a dále se o něho evangelista již nestará. To je směr evangelizace- Duchem ke Kristu.
Dnes je to skoro všude přesně naopak. Křtí se bez toho aniž by dotyčný měl Ducha. Provádí se bezDuché křty. Po "křtu" se čeká zda se snad někdy ten Duch objeví a po celou tu dobu má guru svou duchem mrtvou ovečku na starosti. A pravě toto většinu denominací spojuje dohromady. Mrtvý lidský duch.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Pondělí, 11. květen 2015 @ 21:22:11 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jestliže malé dítě v Kristu bude spoléhat pouze na Ježíše skrze Ducha svatého, brzo se dostane do bludů.


Čili dnes, když malé dítě v Kristu umí číst a má Bibli, tak má zdroj správného učení. Pak už stačí, aby měl k sobě staršího a zkušeného bratra, který by na něj dohlížel a pomáhal mu v tom, co ještě sám nechápe. Rozhodně mu nemusí cpát nějaké své učení. Co to dítě v Kristu nejvíc potřebuje je, aby se naučilo se vším chodit především k Pánu a u něj hledalo řešení a odpovědi, i když se je pak dozví třeba od člověka. Nejhorší je, když samozvaný, ale někdy i povolaný učitel nedokáže zapřít své ego a učí malé v Kristu být závislé na něm místo na Pánu. Takoví lidé nikdy nedospějou a nenásledují Krista, ale svého pastýře a nebo učitele. Tím je zároveň církev připravována o zjevení toho, co mohlo přijít skrze osobité poznání těchto lidí, kdyby vyrostli do samostatnosti v Kristu.  Tento zoufalý stav je krásně vidět v sektářství Jednoty bratrské, ve znásilňování autoritami v charizmatických i letničních církvích a především V ŘKC, kde se věřící bez faráře ani sám neuprdne.




]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Úterý, 12. květen 2015 @ 17:56:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Bylina píše:


Ne, to jsem nezvolil špatně. Pomazání zůstává pouze v již duchovních věřících. O mládencích, kteří zvítězili nad satanem je psáno, že v nich Slovo Boží zůstává - a to je právě to pomazání. To také zůstáva. Takový věřící pak již učitele opravdu nepotřebuje. Ne tak malé a starší děti v Kristu. List Efezským 4. kap. také říká, že apoštolé, proroci a další služebnosti, jsou tu, abychom již nebyly děti, točené, každým větrem učení. Z toho je vidět, že děti ještě nemají pomazání, které by v nich trvale zůstávalo a mohlo je trvale vyučovat. Proto potřebují učitele, aby rozuměli správnému učení a aby byli přivedeni k duc*****sti a vítězství a vysvobození, aby již právě nemuseli být závislými na učitelích ale pouze na Pánu. Tak je to i v přirozeném životě. V období školy malé děti prostě učitele a mistry potřebují. Když jsou již sami vyučeni, tak již ne. Mohou už sami rozvíjet to, co se naučily. Už nejsou děti, ale sami jsou mistři a mohou učit jiné děti...


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Úterý, 12. květen 2015 @ 21:32:36 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Bylina píše:





]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Čtvrtek, 07. květen 2015 @ 21:28:36 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ještě by mě zajímalo, jak jsi dospěl k těm třem a půl rokům. To je někde v Písmu?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 07. květen 2015 @ 23:53:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
No jestli tě skutečně zajímá kde je něco o těch 3,5 roku, tak si začni cucat levý palec (raději u ruky než u nohy), a po cca 3,5 minutě a 35 vteřinách to lze z palce vycucat. :-))


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 08. květen 2015 @ 00:12:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Myslivec píše:



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Neděle, 10. květen 2015 @ 18:56:13 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Boží Syn když poprvé veřejně vystoupil a začal Učit, učil v boží moci, učil jako někdo kdo má moc, učil v pravdě Ducha. Toto Jeho učení trvá doposud, a učíme se po celý život.
Člověk apoštol Pavel učil Korintské  cca 3,5 roku, a přesto to podle jeho slov nestačilo. Odpověděl sis sám. 
A kde se nyní podělo těch tvých tři a půl let? Kde?



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Úterý, 12. květen 2015 @ 21:39:44 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Myslivec píše:



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Středa, 13. květen 2015 @ 13:38:39 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
A kam se podělo těch 3,5 let u tebe samého blouznivče? Odpověď na tuto otázku mne nezajímá. 
To co tady tvrdíš o těch tři a půl letech je nesmysl, který ti tvoji gurové našlapali do hlavy. Tři a půl roku sis odkrouhal a ono nic. Aby se u tebe nedostavila skepse a zklamání začal si sám sobě nalhávat přesně to samé, co si nalhávají katolíci po biřmování. A jsou to opět gurové, kteří ti budou po obřadu tvrdit, že i když změnu nijak nepociťuješ, neznamená to že neproběhla. A pro tyto lži ve kterých lžeš sám sobě o sobě- blouzníš. Tak to je Gregu, a tato pravda je ti nyní velmi nepříjemná. Není snadné si připustit, žes dlouhou dobu věřil jen vlastním náboženským snům, které ostatně nebyly nakonec ani tvoje, ale "někdo" ti je do hlavičky implantoval.


]


Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: unshaken (unshaken@outlook.cz) v Neděle, 03. květen 2015 @ 21:04:13 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Napsal jsi poučný výběr textů z NZ. Všechna čest. A pokud si je tím opakuješ, tak ještě lépe. Mně, jako čtenáři, však chybí smysl takového psaní. Stručně - chybí pointa, tedy proč jsi takový výběr sepsal. Mohl bys to doplnit?



Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pondělí, 04. květen 2015 @ 09:59:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Unshaken píše:

Stručně - chybí pointa, tedy proč jsi takový výběr sepsal. Mohl bys to doplnit?

Za prvé proto, že Boží děti dnes všeobecně neznají celé Evangelium a neznají ani vztah Evangelia a Zákona. 





]


Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: fallkniven_f1 v Neděle, 10. květen 2015 @ 13:44:18 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
No, to ty taky ne. Vzhledem k tomu, že plácáš páté přes deváté.


]


Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: fallkniven_f1 v Pátek, 08. květen 2015 @ 11:53:46 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pointa je, že Greg je grafoman a neumí napsat nic ze své hlavy, tak používá Copy&Paste.


]


Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Sobota, 09. květen 2015 @ 00:08:56 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pointa je, že Greg je grafoman a neumí napsat nic ze své hlavy, tak používá Copy&Paste.

Opravdu? A z čeho jsem to okopíroval? 


]


Re: Re: Re: Re: Smrtí k Životu (Skóre: 1)
Vložil: fallkniven_f1 v Neděle, 10. květen 2015 @ 13:43:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Že by grafoman s Alzheimerem? Ty nevíš odkud jsi to kopíroval?


]


Stránka vygenerována za: 0.46 sekundy