Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Jiří.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16654, komentáře < 7 dní: 182, komentářů celkem: 429683, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 272 návštěvník(ů)
a 4 uživatel(ů) online:

Dzehenuti
Willy
ivanp
rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116559013
přístupů od 17. 10. 2001

Hledání: Velikonoce
Vloženo Čtvrtek, 02. duben 2015 @ 11:20:54 CEST Vložil: Tomas

Akce poslal Nepřihlášený

Lidské výmysly

Nech mi katolici dajú odkazy do Biblie kde sa nachádzajú následovne názvy:


1,Zelený štvrtok

2, Veľký piatok

3,Biela sobota

4, Veľkonočná nedeľa

5, Veľkonočný pondelok

Ja sm tieto výrazy v Biblii nenašiel.



"Velikonoce" | Přihlásit/Vytvořit účet | 82 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Čtvrtek, 02. duben 2015 @ 12:30:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Připadá mi že tato otázka má úplně stejnou logiku jako kdyby se nás někdo ptal proč žijeme v České republice. Když se o ní nepíše v Bibli. Nebo proč vůbec žijeme, když se tam o nás nepíše jmenovitě. To že mají dny svatého týdne české názvy které se nikomu nepovedlo potlačit a uvést v zapomnění a které známe a používáme všichni včetně ateistů a nepřátel  svědčí o tom že jsme je opravdu přijali za své. O tom že se Vánoce, Velikonoce i  jiné významné dny staly neoddělitelnou součástí naší křesťanské kultury. Dosvědčujete to i Vy.



Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Frantisek100 v Čtvrtek, 02. duben 2015 @ 12:44:59 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Poutníku, jsi optimista. Dnes jde hlavně o tradice. Zažít nějakou legraci, opít se, ale zase malovat vajíčka apod. Někde jdou do kostela, ale drtivá většina lidí o původu velikonoc nic neví. Mnozí je považují za svátky jara. Je to prostě tradice , ale na pravý obsah se zapomnělo. Na tradicích není nic špatného. Já třeba držím tradici MDŽ a přinesu manželce kytičku. Tradice mám rád. A tahle tradice  velikonoc není zase tak špatná.


]


Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: rudinec v Čtvrtek, 02. duben 2015 @ 13:10:06 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Poutnik , čo na výmysly RKC o velikoncích


 hovorí Písmo:



2Petrova 3,



16  jako aj vo všetkých listoch, keď v nich hovorí o tomto, v ktorých sú niektoré ťažko pochopiteľné veci, ktoré neučení a neupevnení prekrúcajú ako aj ostatné písma na svoje vlastné zatratenie.





]


Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Čtvrtek, 02. duben 2015 @ 14:25:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Když se císař dozvěděl o ukřižování našeho Pána tak se strašně zlobil a byl smutný. Byl těžce nemocný a římští lékaři mu nedokázali pomoct. A teď mu ti hlupáci zabili zázračného doktora.....Proto dal po několika letech rozkaz aby k němu poslali lidi z Ježíšovy blízkosti. Byla mezi nimi i svatá Marie Magdalena. Když přišla k císaři tak zvolala Kristus vstal z mrtvých. Takto se dodneška o Velikonocích zdraví naši pravoslavní bratři a setry. Císař se skepticky pousmál, sebral z misky na stole vařené vajíčko a řekl že něčemu takovému uvěří až tohle vejce změní před jeho očima barvu z bílé na červenou. Což jsou mimochodem barvy Kristova  Těla a Krve a proto je máme od příchodu křesťanství na státních symbolech. To ale nejspíš nevěděl. Vejce barvu změnilo a císař byl zázračně uzdraven. 


]


Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Frantisek100 v Čtvrtek, 02. duben 2015 @ 14:54:06 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zní to krásně a blaze tomu, kdo tomu bezvýhradně uvěří.


]


Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: rudinec v Čtvrtek, 02. duben 2015 @ 13:09:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Poutnik , čo na výmysly RKC o velikoncích

 hovorí Písmo:


2Petrova 3,


16  jako aj vo všetkých listoch, keď v nich hovorí o tomto, v ktorých sú niektoré ťažko pochopiteľné veci, ktoré neučení a neupevnení prekrúcajú ako aj ostatné písma na svoje vlastné zatratenie.




Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Čtvrtek, 02. duben 2015 @ 14:17:39 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nevím jestli ty názvy pocházejí přímo od církevních otců. Spíš bych to typoval na naše zbožné předky. Moje i Vaše. Velikonoční neděle má i jiné názvy. Například Vzkříšení nebo Boží hod velikonoční. Boží hod nepochází od svátečního jídla ale od toho že naši předkové nepřijímalo Kristovo Tělo a Krev tak často jako my v časech Boží milosti. Většina z nich přijímala Eucharistii jen 3x do roka. Na Boží hod velikonoční, vánoční a svatodušní. Mohli i jindy ale vždycky jen bezprostředně po zpovědi. Častěji přijímat nám dovolil a podmínky zmírnil až svatý Pius X.. Ke stolu Páně přizval i děti. Pod podmínkou že vědí jaký je rozdíl mezi vezdejším chlebem a Kristem v Eucharistii.


]


Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Čtvrtek, 02. duben 2015 @ 22:39:08 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nepřihlášený navrhují zrušit všechny dny, v týdnu nemají oporu v Písmu. Nepoužívejme: pondělí, úterý, středa, čtvrtek , pátek ani sobota ani neděle. :) Sobota možná pochází od slova sabbat, ale jsou to lidské konspirace a zajisté i konspirace, výslovně na to verš není. :) Nezapomeň také nepoužívat názvy měsíců, ty také v Písmu nejsou.   
 
Doporučují aby být pravověrný i přestát používat i stránku www.granosalis.cz, také o ni není nic v Písmu Svatém. :) Pak bych ti doporučil i přestát používat internetový prohlížeč také o něm nemáš zmínku v Písmu svatém. :) Jak se ti to podaří přestaň používat internet obecně (Skype, e-mail, ftp, usenet ...), vždyť není v Písmu o tom zmínka.:) Pak můžeš přestát elektřinu vůbec a všechny elektrické přístroje včetně těch co jsou v automobile, protože i o těch si v Písmu nepřečteš.:) Pak bych ti doporučil opustit město čí vesnice čí městys nebo v podstatě kde žiješ, kde žiješ a pak kraj a následně i celou Českou republiku a Slovensko. Nic z toho v Písmu není. :) No jo abych nezapomněl, opusť raději i Evropu o té také v Písmu také není zmínka. :) No jo, ale je jeden problém žádný kontinent nemá oporu v Písmu. :) Bude tedy asi potřeba planetu Zemi. :) No jo ale vyvine se další problém tato planeta leží v sluneční soustavě kolem Slunce, ale ani ta není zmíněná v Písmu. :) Ano, Slunce je, ale sluneční soustavy to bude nějaká lidská konspirace, čí vymysl, že sluneční soustava pochází od slova Slunce. No jo, ale další problém celá sluneční soustava je v Mléčné dráze, ale ani ta není v Písmu zmíněná. :) Je potřeba tedy, držet ne lidských výmyslu je potřeba opustit ten lidský vymysl Mléčnou dráhu. :) Ale jakým způsobem?

Všechno toto i další jsou lidské výmysly, které nemají žádnou oporu v Písmu:
- názvy dny v týdnu
- názvy měsíců
- web granosalis,
- internetový prohlížeč
- internet
- elektřina a všechny elektrické spotřebiče čí jiné elektrické přístroje
- název tvého města, městyse, satelitu, obce tvého bydliště
- názvy okresů čí krajů
- celá Česká Republika a Slovensko
- Evropa ale i další kontinenty
- planeta Země
- Sluneční soustava
- Mléčná dráha

To vše bych ti nepřihlášený doporučil opustit, protože v Písmu to není. :) A zajisté jsi četl, co ti k lidským výmyslům napsal rudinec: jako aj vo všetkých listoch, keď v nich hovorí o tomto, v ktorých sú niektoré ťažko pochopiteľné veci, ktoré neučení a neupevnení prekrúcajú ako aj ostatné písma na svoje vlastné zatratenie.

Ty jo teď mi došlo existuješ vůbec? Protože slovo nepřihlášený, jsem v Písmu svatém nenašel :). Promiň to je jen můj osobní problém, že tě tam neumím najít. :) Mohl bys mi prosím tedy poradit, kde tě v Písmu najdu? :)    



Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: rudinec v Pátek, 03. duben 2015 @ 06:03:12 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tišri - september, október - nový kalendárny rok

Chešvan - október, november

Kislev - november, december

Tevet - december, január

Ševat - január, február - nový rok stromov

Adar - február, marec

Nisan - marec, apríl - nový rok pre určenie sviatkov

Ijar - apríl, máj

Sivan - máj, jún

Tamuz - jún, júl

Av - júl, august

Elul - august, september - nový rok daní



Čo sa týka dni tak boli očislované okrem soboty.

ta bola najvýznamnejsším dňom týždňa



Kjubik prestaň šaškovať.


]


Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Pátek, 03. duben 2015 @ 08:02:52 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Rudinče, všechno jsou to jen lidské výmysly. Žadný český název měsíce v Písmu nemáš. Pokud máš, tak to dokaž. :)


]


Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 04. duben 2015 @ 15:44:23 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  ;-)

  Kjubiku, dobrá hláška.

  Zkus se ještě zeptat na další pojmy:

  Farář a ordinace, pastor a instalace, presbyter, sbor a sboreček, konfirmand a konfirmace, seniorát, varhaník, neděle, nedělní besídka a nedělka, Hus, Komenský, Luther, Kalvín, dorost, mládež, skupina a skupinka, kostel a fara, ....

  Ani jedno z toho není v bibli.

  Toník


]


Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Sobota, 04. duben 2015 @ 22:09:19 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
A proč bych to měl dělat? :) Nemám k tomu žádný důvod. :) Ty asi máš, že chceš až to udělám. Tak to udělej :).


]


Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: rudinec v Pátek, 03. duben 2015 @ 06:15:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Proto mi zbývá jediné řešení, a to smířit se s tím, že Bůh ustanovil lidské autority, a to apoštoly a jejich nástupce v jednotě s nástupcem sv. apoštola Petra pro neomylný výklad Písma svatého, z čehož pro mne vyplývá povinnost se těmto autoritám podřídit. 

Ak sú papeži nástupci ap.Petra,tak musíš rešpektovať všetky následovné bláznovstvá,ktoré týto diablovi

lokaji povymýšľali a ktoré su v zjavnom rozpore so Slovom Božím.

SEZNAM KACÍŘSTVÍ: 

Tato následující kacířství jsou odchylkami od skutečného Božího evangelia. Byla osvojena a stále udržována Římsko-katolickou církví v průběhu 1600 let. Ve skutečnosti jsou Římané kacíři minulých věků a ne ti lidé, které zabili, kvůli tomu, že se nepřizpůsobili těmto kacířstvím. Data, která jsou zmíněna níže, jsou v mnohých případech přibližná. Mnohá z těch kacířství byla běžná v dřívějších letech církve, ale až tehdy, když byla oficiálně uznána Církevním Koncilem a prohlášená papežem jako dogma víry, se stala pouty pro katolíky. Při reformaci v 16. století byla tato kacířství popřena, jako nemající nic společného s náboženstvím Ježíše, jak je mu vyučováno v Novém Zákoně. 

(1) Ze všech lidmi vymyšlených učení, která jsou v rozporu s Biblí a která praktikuje Římsko-katolická církev, jsou nejstarší modlitby za mrtvé a znaky kříže. Oboje začalo po roce 300 po Kristu. 
(2) Voskové svíce byly církvi představeny po roce 320 po Kristu. 
(3) Uctívání andělů a zemřelých svatých začalo po roce 375 po Kristu. 
(4) Mše jako denní oslava byla osvojena v roce 394 po Kristu. 
(5) Uctívání Marie, matky Ježíše, a používání termínu Matka Boží, který se vztahuje rovněž na ni mělo původ v Efezské radě v roce 431 po Kristu. 
(6) Kněží se začali oblékat rozdílně od laiků v roce 500 po Kristu. 
(7) Nauka o očistci byla ustanovena Gregorym v roce 593 po Kristu. 
(8) Latina jako jazyk modlitby a uctívání v církvi byla také zavedena papežem Gregorym I. v roce 600 po Kristu. 
(9) Bible učí, že se modlíme pouze k Bohu (Jan 16:23-26). Jednoduché církevní modlitby nebyly nikdy namířeny k Marii ani k zemřelým svatým. Toto se začalo používat v Římské církvi okolo 600 let po Kristu. 
(10) Papežství je pohanského původu. Název papeže nebo všestranného biskupa byl poprvé dán biskupovi v Římě zlým císařem Phocasem v roce 610 po Kristu. Ježíš neustanovil Petra do vedení apoštolů a výslovně zakázal takový nápad (L 22:24-26; Ef l:22,33; Ko 1:18; 1 K 3:11). 
(11) Líbání papežových nohou začalo v roce 709 po Kristu. Líbání nohou císařů bylo pohanským zvykem. Slovo Boží zakazuje takovéto chování. (Sk 10:25,26; Zj 19:10; 22:9). 
(12) Dočasná moc papežů začala v roce 750 po Kristu. Ježíš výslovně zakázal takovéto věci a On sám odmítl světské kralování (Mt 4:8,9; 20:25,26; Jan 18:36) 
(13) Uctívání kříže, obrazů a relikvií (ostatky mrtvé osoby) bylo povoleno v roce 788 po Kristu. V Bibli se toto nazývá modlářstvím a několikrát je to odsouzeno (Ex 20.2-6; Dt 27:15; Žalm 115; Ř 2:22; 1 K 8). 
(14) Svěcená voda smíchaná se špetkou soli a požehnaná knězem byla ustanovena v roce 850 po Kristu. 
(15) Uctívání svatého Josefa začalo v roce 890 po Kristu. 
(16) Křest zvonů byl ustaven papežem Janem XIV. v roce 965 po Kristu. 
(17) Kanonizace zemřelých svatých - poprvé papežem Janem XV., v r. 995 po Kristu. V Bibli je každý věřící a každý následovník Ježiše nazýván svatým. (Ř 1:7; 1 K 1:2) 
(18) Páteční půsty a Svátek Půstu byly založeny v roce 998 po Kristu, kdy papežové určili, že se budou jíst jen ryby. 
(19) Mše byla postupně vyvinuta jako oběť a účast na ní byla povinná od 11. století po Kristu. Evangelium nás učí, že Kristova oběť byla nabídnuta jednou provždy a za všechny a nemá se už opakovat, ale jen připomínat při Večeři Páně. (1 K 11; Žd 7:27; 9:26-28; 10:10-14). 
(20) Kněžský celibát byl nařízen papežem Hildebrandem a Bonifácem VII. v r. 1079 po Kristu. Ježíš, ani žádný z apoštolů nezaložili takový řád. Naopak Sv. Petr byl ženatým mužem (Mt 8:14-15) a Sv. , Pavel říká, že biskupové by měli mít ženu a děti ( 1 Tm 3:2-5,12; Tt 1 ) 
(21) Růženec nebo modlitební korálky byly představeny mužem, který se jmenoval Petr Hermit a to v roce 1090 po Kristu. Bylo to napodobením praktik hinduistů a mohamedánů. Počítání modliteb je pohanskou praktikou a je Kristem výslovně odsouzena (Mt 6:5-13). 
(22) Inkvizice kacířů byla založena radou ve Veroně v roce 1184 po Kristu. Ježíš nikdy nevyučoval používání násilí k rozšíření jeho náboženství (Mt 5, 10). 
(23) Prodej odpustků, který byl běžně viděn jako zakoupení si odpuštění a svolení k páchání hříchů, začal v roce 1190 po Kristu. Křesťanské náboženství, jak je vyučováno v evangeliu, takové provozování odsuzuje. A na protest proti takovémuto provozování vyvstala protestantská reformace v 16. století. 
(24) Dogma přepodstatnění bylo prohlášeno papežem Innocentem III. v r. 1315 po Kristu. V této nauce kněz předstírá představení každodenního zázraku tím, že přemění oplatek v tělo Kristovo a pak předstírá, v přítomnosti svých lidí na mši, že Jej jí živého. Evangelium odsuzuje takovy nesmysl, vždyť Večeře Páně je jednoduše připomínka oběti Krista. (L 22:19,20; Jan 6:35; 1K 11:26). 
(25) Vyznávání hříchů kněžím alespoň jednou do roka bylo založeno papežem Innocentem III. na Lateranském Koncilu v r. 1215 po Kristu. Evangelium nám přikazuje vyznávat naše hříchy přímo Bohu (žalm 51; Iz 1:18; L 7:48; 15:21; 1 Jan 1:8,9). 
(26) Vzývání oplatku (hostie), bylo vymyšleno papežem Honoriusem v roce 1220 po Kristu. Takže Římská církev uctívá boha vytvořeného rukama. To je jasným modlářstvím a je to v naprostém protikladu s duchem evangelia (Jan 4:24). 
(27) Pro obyčejné lidi ze shromáždění byla Bible zakázána a umístěna do Rejstříku zakázaných knih v r. 1229 Koncilem v Toledu. Ježíš a apoštolé nařizovali, aby Písma byla čtena všemi (J 5:39, 1. Tm 3:15-17). 
(28) Kápě byla vymyšlena Šimonem Stockem, anglickým mnichem, v r. 1287 po Kristu. Je to kus hnědé látky s obrazem Panny, mělo to obsahovat nadpřirozenou ctnost, aby ochraňovala ty, kteří ji nosí na holém těle, od všeho nebezpečí. Je to fetiše. 
(29) Římská Církev zakázala pohár obyčejným lidem ze společenství na Koncilu v Konstanci v r. 1414 po Kristu. Evangelium přikazuje všem Křesťanům, aby oslavovali Večeři Páně chlebem a vínem (Mt 26:27, 1 K 11:26-29). . 
(30) Nauka o očistci byla prohlášena za dogma víry Koncilem ve Florencii v r. 1439 po Kristu. V Bibli není ani jedno slovo, které by učilo o očistci kněží: Krev Ježíše Krista nás očišťuje od hříchů. 
( 1 J 1:7-9. 2:1-2, Jan 5:24, Ř 8:10, Zj 1:5, Ef 1:7). 
(31) Nauka o Sedmi Svátostech byla založena v r. 1439 po Kristu Evangelium říká, že Kristus ustanovil pouze dvě svatosti - Křest a Večeři Páně (Mt 28:19, 26:26-28). 
(32) Ave Maria nebo přidání části poslední poloviny bylo uděláno v r. 1508 po Kristu. Bylo to dokončeno 50 let poté a nakonec osvědčeno Papežem Sixtem V. na konci 16.st. 
(33) Koncil v Trentu z r. 1545 po Kristu prohlásil, že tradice je rovnocenou autoritou jako Bible. Tradice znamená lidské vyučování. Farizeové věřili tomu samému a Ježíš je příkře odsoudil, že lidskými tradicemi zrušili přikázání Boží (Mk 7:7-13, Ko 2:8, Zj 22:18). 
(34) Šest apokryfických knih bylo přidáno k Bibli Koncilem v Trentu v r. 1546 po Kristu. Je to v protikladu s Biblí (Zj 22:18.19). 
(35) Vyznání víry Papeže Pia IV. bylo vystaveno jako oficiální vyznání víry katolíků v r. 1560 po Kristu. Skutečný křesťan zůstane u Svatých Písem jako u svého vyznání víry. A odtud je jejich vyznání víry o 1 500 let starší než vyznání římských katolíků (Ga 1:8, Zj 22:18-19, 2 Tm 2:15, 3:15-17). 
(36) Neposkvrněná představa Panny Marie byla prohlášena Papežem Piem IX. v r. 1854 po Kristu. Evangelium prohlašuje, že všichni lidé, s jedinou výjimkou Krista, jsou hříšníky. I Marie sama měla potřebu Spasitele (Ř 3:23, 5:12, Ž 51:5, L 1:30, 46-47). 
(37) V r. 1870 po Kristu Papež Pius IX. vyhlásil dogma neomylnosti Katolické církve. 
(38) Papež Pius X. odsoudil v r. 1907, společně s "modernismem", všechny výzkumy moderní vědy, které nepotvrzovaly církev. Pius XI. udělal stejnou věc v souhrnu v r. 1864 po Kristu. 
(39) V r. 1930 Pius XI odsoudil veřejné školy. 
(40) V r. 1931 ten stejný Papež Pius XI. znovu upevnil doktrínu o tom, že Marie je "Matkou Boží." Tato doktrína byla poprvé založena Koncilem v Efezu v r. 431 po Kristu. Je to kacířství, které je v protikladu s vlastními slovy Marie (L 1:46-49). 

Jaký bude další výmysl Římské Církve? Katolíci říkají, že se jejich církev nikdy nemění, ale zatím nedělá nic jiného, než že si vymýšlí nové doktríny, které jsou proti Bibli a provozuje obřady a ceremonie, které jsou celé převzaty od pohanů. Při nejmenším 95% obřadů a ceremonií Římské Církve jsou pohanského původu. 

Kardinál Newman ve své knize "Rozvoj křesťanského náboženství" přiznává, že "Chrámy, kadidla, oleje, lampy, volené oběti, svěcená voda, svátky a období oddání, průvody, požehnání polí, kněžská roucha, ostříhání hlavy (kněží, mnichů a jeptišek), obrazy jsou všechny pohanského původu." Ať některé upřímné srdce najde Písmo na výše zmíněné praktiky a uvidí, že Římanství není biblické. Výše zmíněny chronologický přehled lidských smyšlenek vyvrací prohlášení knězů Římské církve o tom, že jejich náboženství bylo učeno Kristem a a že papežové byli věrnými ochraniteli tohoto náboženství. 

Vladimír





Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pátek, 03. duben 2015 @ 08:44:12 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
S lítostí musím přiznat že všechno to co nám Bůh z lásky dává a nabízí prostřednictvím svaté církve a nástupců svatého Petra, kteří mají klíče od nebeské brány a moc svazovat a rozvazovat na zemi i na Nebi  nevyužíváme zdaleka tolik jak bychom mohli a měli. Což je naše veliká vina a hřích. I když se zvlášť v posledních časech pokoušíme o nápravu. Prvním krokem na této cestě by mohl být náš respekt. Respektovat a ctít můžeme i to co je nad naši dobrou vůli. Co sami neděláme. Pokud někdo nazývá Svatého otce ďáblovým lokajem tak ho tím připodobňuje k našemu Pánu Ježíši Kristu a ukazuje že je opravdu zástupcem živého Boha na zemi. Který je neméně důležitý než Mojžíš, proroci a apoštolové. Prokazujete nám tím dobrou službu, když nás budíte ze spánku, vlažnosti a lhostejnosti. Nechť na Vás Hospodin Bůh vylije všechnu svoji lásku. O Velikonocích i potom.


]


Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Jan21 v Pátek, 03. duben 2015 @ 10:12:39 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
S lítostí musím přiznat že ......nevyužíváme zdaleka tolik jak bychom mohli a měli.


Poutníče, 

vidím, že se ti velmi stýská po aplikaci útrpného práva. Neboj, až zavládne Antikrist a konečně bude jedno náboženství, o což tady usiluješ i ty v souladu s vašimi představiteli (pokoušíme se v poslední době o nápravu), na krátkou dobu se vám i tato výsada vrátí a jistě i v lepší, sofistikovanější  podobě. 


]


Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pátek, 03. duben 2015 @ 12:25:45 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zatím to vypadá tak že to co podporujete Vy zavraždí a umučí ročně okolo půl milionu katolíků, pravoslavných a protestantů a miliony dalších lidí připraví o život nebo alespoň o střechu nad hlavou. Likviduje to s pohrdáním a posměchem i své vlastní služebníky. Také se nám to snaží namluvit že je svět přelidněný a že bychom měli počet našich bratrů a sester násilně redukovat a že bychom jim hlavně neměli žádným způsobem pomáhat. Ještě jsem neslyšel o tom že by někdo pronásledoval proticírkevní misionáře.
Také není moc obvyklé to aby potenciální oběť vyhrožovala potenciálnímu pachateli tím že jí dostane do své moci. Z toho se dá celkem snadno odvodit že tomu co sám říkáte nevěříte.




]


Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Jan21 v Pátek, 03. duben 2015 @ 12:47:12 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Poutníče,

nevíš snad že programem hnutí New Age, kterého jsi tady ty přivržencem je zredukovat počet lidí na zeměkouli tak asi na půl miliardy a pak bude konečně ráj na zemi, lidé dozrají evolucí ducha jak o tom kdysi spekuloval i Ratzinger? Jen nevím, jak si představují tu realizaci. Nevíš nějaké podrobnosti? 

Já něco takového podporuji? 


]


Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Jan21 v Pátek, 03. duben 2015 @ 10:52:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Chybí ještě :



]


Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pátek, 03. duben 2015 @ 12:34:00 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Věřím že nejméně jedno dogma ještě chybí a přeji si aby nám ho Bůh dal co nejdříve.


]


Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Jan21 v Pátek, 03. duben 2015 @ 13:22:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nemůžeš prozradit jaké? 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pátek, 03. duben 2015 @ 14:26:52 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Však Vy víte.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Jan21 v Pátek, 03. duben 2015 @ 15:03:38 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nenapadá mě nic jiného, než o čem tu stále píši a co ty si tu stále přeješ - ten tvůj "jednotný ovčinec" se všemi pohany a čaroději pod vládou ANTIKRISTA. Je tomu tak? 


]


Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: mikim v Pátek, 03. duben 2015 @ 20:07:53 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Dobrý a pravdivý seznam lidských řk výmyslů, ten bys měl vždycky vložit pro připomenutí jako odpověď tam kde bude třeba, na tyto nebiblické zmetky je třeba neustále upozorňovat a odrazovat od nich až do 2PJK. Ještě můžeme doplnit zavedení švýcarské papežské gardy 1506. Že by ap. Petra také někdy chránila nějaká cizí garda?


]


Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pátek, 03. duben 2015 @ 08:55:41 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tento nepřihlášený autor musí být moc nevzdělaný šmoula.



Jak to, že ve svém dotazu zapomněl na "škaredou středu?"


Hanba!


:-)



Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Pátek, 03. duben 2015 @ 10:24:34 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Oko nepřihlašený nemůže být nevzdělaný šmoula. :) Četl jsi v Písmu o šmoulech? Tak vidíš, šmoulové neexistují a je to stejný lidský vymysl jako vše co jsem uvedl ve svém příspěvku. :). Pěkné prožité velikonoční tridium přejí. :)


]


Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Jan21 v Pátek, 03. duben 2015 @ 11:56:49 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Oko
Toho pohanského balastu tam máte mnohem více, zrealizovaného v rituálech a náboženském folklóru -pastva pro oči a uši - což s evangeliem a duc*****stí má jen málo společného. Bez toho by jste neměli tu "opravdovou plnost", která existuje v katolicismu a dalších pohanských náboženstvích a život by musel být pro vás nudný. Nedivím se, že lituješ ty chudáky "biblikály", kterým ten váš folklór chybí. Pokud však jejich radostí není sám Ježíš Kristus, tak je lituji i já.   


]


Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pátek, 03. duben 2015 @ 09:01:19 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jestliže se někdy setkáme s člověkem který o sobě tvrdí že věří v Boha či boha a zároveň popírá jakoukoliv církev tak můžeme svátky zařadit mezi obvyklé identifikační otázky. Nemusíme se ptát jenom na to jakého boha to uctívá, jak to dělá a jestli a kým je pokřtěný .  Kdo je jeho „správným“ biskupem a jak vypadá. Můžeme se zeptat také na to jakým způsobem slaví Vánoce a Velikonoce. V případě že je poctivým Jehovovým svědkem, což se obvykle dá poznat  tak bych tuto otázku nekladl. To je taková vyjímka  která potvrzuje pravidlo. Tyhlety otázky bych kladl zejména na internetových forech. I za cenu toho že nebudu mít poslední slovo a raním tak svoji pýchu. :o)))))))))))) Aby popírač ukázal co je zač a přestal být komukoliv nebezpečný. Bez ohledu na to jestli se bude vykrucovat nebo zběsile křičet a urážet. Často také jen stačí kohokoliv nebo cokoliv pochválit.  Nějakého obecně známého člověka, stát, obyčej, cokoliv. Aby se nepřítel pochlubil vlastním ledvím a pěkně ho předvedl. Aby začal zlostí skákat a ztratil přitom beránčí kůži. Nebo jí na sobě sám rozsápal.



Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 03. duben 2015 @ 10:05:00 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zase jen zákonní hádky. Apoštol Pavel prohlásil, že slavení svátků patří pod Zákon. A to byly svátky určené samotným Bohem. Kdo slaví jakékoliv svátky (kromě vzpomínkové slavnosti Večeře Páně), tím dokazuje, že je stále ještě pod Zákonem. Svátky byly jen STÍNEM budoucích věcí (Kol 2), stínem Krista. Dnes máme Krista - Pravdu, realitu, tak k čemu se obracet ke stínům? 




]


Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 03. duben 2015 @ 10:06:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
O apoštolu Petrovi prohlásil, že je jen pouhý člověk a nikdy neuznal jeho autoritu ve smyslu jakéhosi papežství. Naopak. Tři roky k apoštolům ani nepřišel. Byl poddán pouze své Hlavě - Pánu Ježíši. 


]


Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pátek, 03. duben 2015 @ 10:44:30 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pán Ježíš Kristus dal svatému Petrovi nové jméno, tak jako Hospodin Abrahamovi v dobách staré smlouvy. Postavil na něm svou Církev, jak výslovně řekl a svatopisec zapsal, svěřil mu zlatý a stříbrný klíč od nebeské brány. Dal mu moc svazovat a rozvazovat na zemi i v nebi, kterou dal každému knězi. Když doběhli se svatým Janem k prázdnému hrobu tak tam už Jan respektoval jeho autoritu a pustil jej napřed. Přesto že byl mladší a doběhl první. Skrzeva svatého Petra Bůh zrušil čisté a nečisté pokrmy a oficálně oznámil Církvi že má křtít vodou i naše předky. Aby se z pohanů stali křesťany. A to je jen zlomek toho co je o svatém Petrovi psáno. Jsem rád že nám Bůh vybral zrovna svatého Petra, takového jaký je a že naši Matku svěřil svatému Janovi. Já jsem se za svůj život setkal se svatým otcem jen třikrát. Se svatým Janem Pavlem II. na Strahově a na Letné, s Benediktem XVI. ve Staré Boleslavi. Ve Vatikánu jsem nikdy nebyl. Přesto se modlím na úmysl svatého otce, snažím se ho ctít a poslouchat jak nejlépe dovedu a vidět v něm autoritu danou Bohem. Pastýře Pánova stáda. Podobnou Mojžíšovi, prorokům a apoštolům.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 03. duben 2015 @ 10:47:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
To je tragický omyl - tou skálou je samozřejmě pouze Bůh. Základem Církve je Ježíš Kristus a nikdo nemůže položit jiného základu:

Nebo základu jiného žádný položiti nemůž, mimo ten, kterýž položen jest, jenž jest Ježíš Kristus. (1Kor 3,11).



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pátek, 03. duben 2015 @ 11:26:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ty klíče od nebeské brány jsou také tragický omyl ?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 03. duben 2015 @ 12:01:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ty klíče od nebeské brány jsou také tragický omyl ?

Ne, to, že základem je Petr. Že na něm je vybudovaná Církev. Ty klíče mimochodem už byly použity a nyní už nejsou...



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Jan21 v Pátek, 03. duben 2015 @ 12:29:51 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
To byla jen jednorázová záležitost pro apoštola Petra, aby otevřel bránu pro pohany. Na nikoho jiného nepřechází, neřku-li na mnohdy samozvané bezbožné uzurpátory spřažené se světskou mocí, kteří si to vykládají ve svůj prospěch a křesťanství jim sloužilo jen jako záminka k ovládání lidí většinou "po zlém". 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pátek, 03. duben 2015 @ 12:36:18 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vy jste někde četli že by jí potom svatý Petr zase zavřel ? O tom že ty klíče ztratil, zahodil nebo pověsil za bránou na hřebík ?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Jan21 v Pátek, 03. duben 2015 @ 13:09:45 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ty to bereš doslova a myslíš, že nosí nějaký šperhák za pasem, nebo že ho dokonce předal těm vašim samozvancům? 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pátek, 03. duben 2015 @ 13:30:30 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jakýpak šperhák ? Svatý Petr dostal ty pravé a správné klíče. Společně s mocí odpouštět hříchy a svazovat a rozvazovat na zemi a na Nebi. 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Jan21 v Pátek, 03. duben 2015 @ 15:17:34 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Svatý Petr odpouští hříchy?  A jeho údajní nástupci také?  Já myslel že jenom Bůh skze víru v zástupnou oběť Ježíše Krista a samozřejmě Ježíš Kristus jako Bůh, čímž se přihlásil ke svému božství. (Na př. Lk. 5,23 a j.). To jsem v jeho epištolách nikde neobjevil. Že by nám to zatajil?  


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: oko v Sobota, 04. duben 2015 @ 07:21:44 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Svatý Petr odpouští hříchy?"...

Jane,, máš v té své víře stále pořádný guláš.


Zkus třeba J 20,21-23.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Jan21 v Sobota, 04. duben 2015 @ 11:16:36 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Už tam ale není uvedeno, komu apoštol Petr (či jiní učedníci) hříchy odpouštěl a ani se o tom nezmiňuje ve svých epištolách zda a komu takovou pravomoc mohl předávat. 

Dovoluji si pochybovat, že by něco takového platilo pro ty vaše samozvance, kteří se drápali na papežský trůn (ostatně žádnou takovou funkci v Písmu NZ nevidím) po hřbetech druhých intrikami a vraždami a udělali si z toho nejen pěknou trafiku, ale i nástroj politické moci nad světem, kterou se dodnes snaží uplatňovat i když musí jinými metodami než ve středověku. 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: oko v Sobota, 04. duben 2015 @ 11:22:52 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jane,
Svoji faktickou nevědomost víry a neznalost Písma jsi zde ventiloval dotazem:

"Svatý Petr odpouští hříchy?  A jeho údajní nástupci také?  Já myslel že jenom Bůh skze víru v zástupnou oběť Ježíše Krista a samozřejmě Ježíš Kristus jako Bůh, čímž se přihlásil ke svému božství. (Na př. Lk. 5,23 a j.). To jsem v jeho epištolách nikde neobjevil. Že by nám to zatajil?  "


Já tě jenom odkázal na místo v Písmu, které jasně dokazuje, že máš ve své víře stále stejný guláš a že fakticky nerozumíš podstatě křesǎtnského učení o role církve při odpouštění hříchů.

Toť vše.

Můžeš mlžit a odvádět pozornost jinam, ale to je asi tak všechno.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Jan21 v Sobota, 04. duben 2015 @ 11:40:32 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Děkuji za tvé bleskové dovysvětlení. Chápu, že se vám (tedy zejména hierarchii) tenhle verš ve vaší interpretaci náramně hodí do krámu a samozřejmě spousta věcí, které v  Bibli nenajdeš. Já se chudák musím spokojit s tím, že mi hříchy odpouští Bůh a ne "následníci" apoštolů. Doufám, že za to nepůjdu přímo do pekla, kam jste za to heretiky nedávno posílali, ještě si to pamatuji.   


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Neděle, 05. duben 2015 @ 11:45:59 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jane, tentokrát jsi přestřelil.Ve svém boji proti ŘKC lžím jsi se nechal unést a prohlásil jsi hloupost. Pokud chceš zde zastupovat Pravdu, měl bys to přiznat.
Ježíš opravdu řekl učedníkům, že komu odpustí hříchy, tomu budou odpuštěny. Ale předtím na ně dechl a řekl jim přijměte Ducha svatého. Lež katolíků je v tom, že to přiznávají jen Petrovi. Další lež je ten, že se Duch svatý předává automaticky vzkládáním rukou a přenáší se tak posloupností všem biskupům. Ani Ježíš ho nepředal učedníkům vzkládáním rukou. Duch svatý je Bohem dáván těm, kteří uvěří evangeliu a přijmou Ježíše jako svého Pána a Spasitele. Což se o mnohých papežích ani biskupech říci nedá. Jejich ovoce je usvědčuje ze lži.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Jan21 v Neděle, 05. duben 2015 @ 18:47:00 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Karle, asi jsi nepochopil to, co jsem chtěl říct a co tu celou dobu tvrdím. Že ŘKC si z tohoto verše učinila jeden z nástrojů na ovládání lidí svou hierarchiíí, úřadem kněze, který, aniž by sám byl obráceným či znovuzrozeným, stejně jako většina těch,kdo mu tento úřad formálně předávají, ale bere svou funkci  jen jako džob, společenské postavení, snadné živobytí, případně příležitost k praktikování své sexuální úchylky, že  může  odpouštět někomu hříchy pouze z titulu své funkce, aniž často zná osobu jíž toto rozhřešení uděluje, případně sám pácha tajně hříchy ještě větší (automatismus ex opere operato) a to myslím nemá před Bohem žádnou cenu. Právě tohle nemohou katolíci Husovi odpustit, že tuto jejich doktrínu zpochybnil, neboť  celý ten obludný systém by se zhroutil.  S těmi dalšími tvými větami plně souhlasím. 

Já nikde nezpochybňuji to, že sám mohu a mám odpouštět někomu hříchy, které spáchal proti mně, nikoliv však ty, které spáchal proti někomu jinému, to by měl učinit sám. Já mu k tomu mohu jen dopomoci svým napomenutím, ale v konečné instanci je to DS.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Pondělí, 06. duben 2015 @ 11:47:32 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
 ale v konečné instanci je to DS.

Vždycky je to jen o DS - jen skrze jeho poznání můžeme odpouštět. Proto také Ježíš předtím řekl: přijměte Ducha svatého.
Vím jak jsi to myslel, ale tím jak jsi to vyjádřil, jsi to pohnojil. Jen jsi nahrál Standovi na smeč.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pondělí, 06. duben 2015 @ 12:47:53 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..." Lež katolíků je v tom, že to přiznávají jen Petrovi. "...

Karle,
tentokrát jsi přestřelil.Ve svém boji proti ŘKC lžím jsi se nechal unést a prohlásil jsi hloupost. Pokud chceš zde zastupovat Pravdu, měl bys to přiznat.

neříká se tomu kolaps rozumu, když člověk hned další větou vyvrací smysl své věty předcházející?



..."Další lež je ten, že se Duch svatý předává automaticky vzkládáním rukou a přenáší se tak posloupností všem biskupům."...


Takže přiznáváme to pouze Petrovi, nebo také všem biskupům?


..."Ani Ježíš ho nepředal učedníkům vzkládáním rukou."...???

A odkud to tak přesně víš? Ty snad víš, jakým konkrétním způsobem předal Ježíš tuto moc Ducha apoštolům?

(Mt 10,1)
Potom svolal svých dvanáct učedníků a dal jim moc nad nečistými duchy, aby je vymítali a aby uzdravovali každou nemoc a každý neduh.

Proč si apoštolové v církvi ustanovili předávat moc Ducha ke službě skrze vkládání rukou, ne - li od příkladu Krista?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Pondělí, 06. duben 2015 @ 17:22:48 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
neříká se tomu kolaps rozumu, když člověk hned další větou vyvrací smysl své věty předcházející?



..."Další lež je ten, že se Duch svatý předává automaticky vzkládáním rukou a přenáší se tak posloupností všem biskupům."...


Takže přiznáváme to pouze Petrovi, nebo také všem biskupům?

Možná jsi si nevšiml, že byla řeč o odpouštění. To vy máte schýzu, že jen Petr dostal klíče od království nebeského a že s tím souvisí moc odpouštět hříchy. Já tvrdím, že moc odpouštět hříchy má každý, kdo přijme Ducha svatého a ten ho k tomu vede. Ne jen biskupové. Zrovna tak líče od království nebeského má každý, koho Pán k tomu povolá, kdo dostane dar přivádět lidi k Bohu a ne jen vaši pohlaváři.

A odkud to tak přesně víš? Ty snad víš, jakým konkrétním způsobem předal Ježíš tuto moc Ducha apoštolům?

Ano, vím. Na to stačí znát Písmo: Jan 20, 22-23. Ani na Kornélia nemuseli vkládat ruce, aby přijal DS. Moje kamarádka slyšela evangelium, šla domů a doma přijala na modlitbě Ježíše Krista a byl jí hned dán Duch svatý a dar modlitby v jazku. Bůh na své dílo opravdu nepotřebuje nutně vaše biskupy. Zvláště ty, kteří slouží více sami sobě a peklu, než Bohu.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoc (Skóre: 1)
Vložil: oko v Úterý, 07. duben 2015 @ 08:52:38 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..." Ani na Kornélia nemuseli vkládat ruce, aby přijal DS."...


Možná jsi si ty nevšiml, že byla řeč o pověření mocí Ducha  svatého pro službu v církvi. To určitě není příklad Kornélia, na který se odvoláváš.

O takovéto službě pastýře v církvi a jejím předáváním od toho, kdo už tuto moc dříve obdržel, hovoří apoštol Pavel k Timoteovi:
(Na nikoho nevkládej ruce ukvapeně a neměj účast na cizích hříších; zachovávej sám sebe v čistotě.- 1 Tim 5,22).


Bůh totiž může plným právem na apoštoly dechnout a říci: Přijměte Ducha svatého!"

Žádný z apoštolů se ale tímto nestane Bohem, aby mohl takto dávat moc Ducha svatého.  To může pouze sám Bůh.  Apoštolové moc Ducha svatého ke službě nedávají, ale předávají!

A kdo opravdu zná Písmo a jen se tu tím pyšně nevychloubá, je mu jasné, že tito apoštolové s mocí Ducha svatého  předávali moc Ducha svatého ke službě v církvi svým následovníkům skrze vkládání rukou.



..."
To vy máte schýzu, že jen Petr dostal klíče od království nebeského"...

Pokud znáš konkrétně  ještě někoho dalšího mimo Petra, který od Krista také obdržel klíče od nebeského království, dolož to příslušným místem v Písmu. Jsem jedno velké ucho a zvědav, jak se z toho zase vykroutíš.

Mimochodem klíče od Království nesouvisejí pouze s odpuštěním hříchů, ale jejich význam je daleko, daleko hlubší.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velik (Skóre: 1)
Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Úterý, 07. duben 2015 @ 11:13:10 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pokud znáš konkrétně  ještě někoho dalšího mimo Petra, který od Krista také obdržel klíče od nebeského království, dolož to příslušným místem v Písmu. Jsem jedno velké ucho a zvědav, jak se z toho zase vykroutíš.

Mimochodem klíče od Království nesouvisejí pouze s odpuštěním hříchů, ale jejich význam je daleko, daleko hlubší.

Pokud chceš, abych Ti doložil místem v Písmu, že i ostatní apoštolové obdrželi klíče od NK, pak bych musel vědět, co Ty si představuješ pod klíči od NK. Říkáš, že jejich význam je daleko, daleko hlubší než odpouštění hříchu.  Rád si poslechnu jaký Ty jim přiřazuješ význam a pak Ti odpovím.

Žádný z apoštolů se ale tímto nestane Bohem, aby mohl takto dávat moc Ducha svatého.  To může pouze sám Bůh.  Apoštolové moc Ducha svatého ke službě nedávají, ale předávají!

Velmi nebezpečná teorie, vytvořená na základě jednoho jediného verše z listu Timoteovi. Přesně takhle vznikají všechna falešná a manipulativní učení určená k ovládání lidí.
Třeba Skutky 13, 1-3 svědčí o tom, že v Antiochijském sboru, kde nebyli žádní apoštolové, řekl Duch svatý bratřím: Oddělte mi Saula a Barnabáše k dílu, k němuž jsem je povolal. Potom po postu a modlitbách na ně vložili ruce a propustili je.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V (Skóre: 1)
Vložil: oko v Úterý, 07. duben 2015 @ 21:04:11 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vůbec nemusíš vědět, co si já o čemkoli představuji, hovoř zde o své víře.

Znáš někoho dalšího, koho Pán pověřil mocí klíčů?  Dolož z Písma!  Kroutíš se docela dobře! -  (Rád si poslechnu jaký Ty jim přiřazuješ význam a pak Ti odpovím.).



..."Třeba Skutky 13, 1-3 svědčí o tom, že v Antiochijském sboru, kde nebyli žádní apoštolové"...


V tomto sboru byli už následníci apoštolů, starší církve, na které už dříve apoštolové vložili ruce k této službě.

Pavel byl apoštol a přijal plnost své moci přímo od Pána. Vkládání rukou tedy není v tomto případě ustanovením pro službu v církvi, ustanovením služby staršího. Staršími v církvi už Pavel i Barnabáš dávno byli.

Vkládání rukou na tomto místě znamená, že se Pavlovi a Barnabášovi dostává zvláštního nového poslání - naprosto v souladu s 1 Tim 4,14. Tak nastoupil Pavel první apoštolskou cestu mezi pohany.




]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Úterý, 07. duben 2015 @ 21:39:11 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kroutíš se docela dobře! 

Nemám důvod se kroutit, protože já nemám potřebu mermomocí hájit učení nějaké náboženské společnosti, protože na tom má víra nestojí.
Kroutit se a převracet pravdu máš potřebu Ty, protože Ty kdyby jsi zjistil, že ŘKC nemá v něčem pravdu, tak se zhroutí celá Tvá víra v neomylnou organizaci.

Vůbec nemusíš vědět, co si já o čemkoli představuji.
 

 No, nezlob se Stando, ale pokud Ti mám najít něco v Písmu, tak musím vědět o co jde. Samozřejmě, že přímo o klíčích se píše jen v souvislosti s Petrem, ale pokud si řekneme, že ty klíče jsou obrazem nějaké moci a schopnosti(nebo Ty snad věříš v nějaký stříbrný a zlatý klíč jako Poutnick?), tak pak můžeme hledat v Písmu, jestli tato moc a schopnost nebyla dána i jiným než Petrovi.
Já osobně věřím, že klíče od NK je moc a schopnost přivádět lidi právě do tohoto království a stavět z nich Boží dům, zakládat nová společenství a vyučovat v nich lidi pravdě. A tuto moc mají všichni apoštolové. Dřívější i dnešní.
Pokud máš na klíče jiný názor, můžeš mi ho říct a já pak budu moci hledat v Písmu, komu tyto věci byly svěřeny, kromě Petra.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: oko v Středa, 08. duben 2015 @ 11:56:48 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ty sám jsi tvrdil, že klíče od nebeského království, které Kristus svěřil Petrovi, tak má vlastně kde kdo.
..."Já osobně věřím, že klíče od NK je moc a schopnost přivádět lidi právě do tohoto království a stavět z nich Boží dům, zakládat nová společenství a vyučovat v nich lidi pravdě. A tuto moc mají všichni apoštolové. Dřívější i dnešní."...
Já ti říkám - dolož to z Písma!


..."ale pokud si řekneme, že ty klíče jsou obrazem nějaké moci a schopnosti"...


Nejde o to, co my si mezi sebou řekneme, ale jaká je pravda. Jaká je skutečnost a co ty klíče vlastně jsou.  To mně dolož z Písma.

Až ti toto bude jasné, pak můžeš určovat, kdo všechno má tyto klíče.  Pokud si jako výchozí axiom, na kterém chceš stavět,  stanovíš nepravdivou spekulaci, jaký může být výsledek?


Tedy nejdříve mi dolož z Písma, že moc klíčů je právě to, co tvrdíš a pak se můžeme bavit, kdo všechno má klíče.





]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Středa, 08. duben 2015 @ 21:50:39 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ty jsi Stando mazanej jak liška. Ale neupřímnej. Tobě nejde o to v diskuzi hledat pravdu, ale zamést s oponentem a to nečestným způsobem. Já jsem Ti svůj názor na klíče řekl. A ty svůj nejen neřekneš, přestože po mě chceš, abych našel v Písmu něco klíčích kromě Petra, ale ještě po mě chceš, abych našel v Písmu důvod pro to, co si o klíčích myslím. Takhle se fakt nediskutuje. Zřejmě se za svůj pohled na klíče stydíš a proto ho nejsi schopen napsat. Dokud se nebudeš v diskuzi chovat jako férovej chlap, tak s Tebou diskutovat nebudu.


]


Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Jan21 v Pátek, 03. duben 2015 @ 10:37:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Amen Gregory.
Katolicismus byl plíživý návrat do židovství a pohanství (jak to ilustruje Rudincův příspěvek) a dnes usiluje o guláš všech náboženství, ve kterém Ježíš Kristus musí být degradován na pouhého člověka a Marie má větší důležitost než on.(Viz modlitba Zdrávas).  


]


Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pátek, 03. duben 2015 @ 10:46:21 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pán Ježíš Kristus je Člověk a zároveň Bůh. 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Jan21 v Pátek, 03. duben 2015 @ 10:54:24 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tak proč se papežové za něj před pohany stydí a zapírají ho?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pátek, 03. duben 2015 @ 12:26:45 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Svatí otcové hlásají Krista nejenom slovem ale hlavně svým vlastním příkladem.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Jan21 v Pátek, 03. duben 2015 @ 13:19:55 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Na příklad jako JP II v Assisi? 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pátek, 03. duben 2015 @ 13:32:14 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tak jako svatý Jan Pavel II. v Assisi a po celém světě.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Jan21 v Pátek, 03. duben 2015 @ 15:24:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tím, že nechal i odmontovat vaše křesťanské symboly (krucifixy) a o Ježíši Kristu neřekl ani půl slova?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pátek, 03. duben 2015 @ 15:34:35 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vždycky je zajímavé pozorovat jak se za určitých okolností může stát krucifix křesťanským symbolem i pro člověka který jej jako takový běžně neuznává.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Jan21 v Pondělí, 06. duben 2015 @ 08:14:52 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kříž je u protestantů také jedním ze symbolů Nové smlouvy (mimo Bible a kalichu), avšak bez mrtvoly Krista, neboť ten byl vzkříšen a tato událost je pro křesťana klíčová. Mrtvý Kristus by nám byl k ničemu, jak konstatuje i apoštol Pavel. Proto kříž s mrtvolou (krucifix) je nepřímo jedním z důkazů falešného (nedokončeného) katolického evangelia, protože si musí v každé mši Krista "vyrábět" z mouky a vždy  znovu obětovat. Musel-li papež před jinověrci i tuto skutečnost polovičatého evangelia zatajovat, pak ho nemohu považovat ani za křesťana a divím se, jak si ho mohli katolíci dokonce vyhlásit za svatého. Je to plivanec do tváře Ježíši Kristu. Nicméně to zapadá do vývoje dění "v poslední doby" a je vidět, že ŘKC v tom hraje klíčovou roli. 



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: mikim v Pondělí, 06. duben 2015 @ 11:16:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kříž byl je a bude vždy jen popravčí nástroj, v r. 71 před Kristem byl přibit na kříž Spartakus a spolu se svými 6000 druhy lemovali cestu Via Oppia, vedoucí z Říma do Capuy. Říká se, že kříž chrání před zlem, ale ve skutečnosti umožňuje démonům vejít do duše ctitele. Stačí jeden kříž v místnosti, aby tak byla plná démonů.


]


Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 03. duben 2015 @ 11:13:30 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

 Svátky byly jen STÍNEM budoucích věcí (Kol 2), stínem Krista.


Kdo má zdravé učení a tím Krista samotného, nemá potřebu se uchylovat ke stínům...


]


Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pátek, 03. duben 2015 @ 12:37:26 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Stínem Krista ?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Pátek, 03. duben 2015 @ 12:52:41 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ano Poutnicku, kdyby jsi místo toho vašeho církevního folklóru studoval Písmo, tak bys to věděl. Viz Koloským 2,17


]


Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 03. duben 2015 @ 13:02:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Stínem Krista ?

Ano, čeho jiného?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pátek, 03. duben 2015 @ 13:22:00 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nenechte se tedy nikým odsuzovat kvůli jídlu nebo pití, kvůli svátkům, novoluním nebo sobotám.  Ty věci jsou stínem toho, co mělo přijít, ale podstata je v Kristu.

Vy tomu rozumíte tak že se ten kdo slaví svátky se má nechat kvůli tomu někým odsuzovat, kvůli jídlu a pití ? Já tam čtu pravý opak. Také se mi nezdá že by byl náš Pán Ježíš Kristus těmi věcmi a zároveň podstatou sebe sama a ještě k tomu stínem.
Jestliže chceme rozumět Bibli tak bychom si vždycky měli brát příklad z toho moudrého ethiopského dvořana. Který se nepokoušel o svévolné výklady Písma bez pomoci Církve. Díky tomu se stal věrozvěstem své země a církev kterou pomohl založit žije a vzkvétá dodnes.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Bylina (k.bylina@seznam.cz) v Pátek, 03. duben 2015 @ 17:05:41 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vidím Poutnicku, že nejsi s to pochopit vlastním rozumem ani jednoduchou větu. Proto potřebuješ ty své pohlaváry.
V době, kdy Pavel psal tuto větu, patřilo ke zbožnosti slavit různé svátky, jíst při nich různá jídla, slavit novoluní a u židů soboty. A Pavel křesťanům vysvětluje ať se kvůli tomu nenechají obviňovat, když tyto věci neslaví. Že tyto věci měly význam před Kristem, ale že ve skutečnosti byly jen stínem, který on vrhá a ne skutečností jeho těla. Po jeho příchodu, oběti, vzkříšení, nanebevstoupení a seslání Ducha svatého nemají žádný význam. Stará smlouva plná obětí, svátků a speciálních jídel skončila. Akorát že římskokatolická náboženská organizace to nepochopila a dál se zabývá prázdnou a marnou bohoslužbou. Je mi ale jasné, že kdybys toto pochopil, přišel bys o své nejmilejší hračky, které tak miluješ. Není přece větší náboženská slast, než zapálit v kostele svíčku a za vůně kadidla se cítit tak krásně zbožně.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: mikim v Pátek, 03. duben 2015 @ 20:16:37 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kdyby ta svíčka tam aspoň chytla a kostel začal hořet, to by pak teprve byla ta správná slast a sranda.../ale samozřejmě bez lidí, abych nebyl zas takový necita/


]


Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pátek, 03. duben 2015 @ 19:25:03 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Poutnick píše:

Stínem Krista ?

Kolosským přesně o tomto píše: "Kteréžto (svátky) jsou stínem věcí budoucích, ale tělo jest Kristovo." (2,17) Je to jako stín letícího orla. Nejdříve vidíme stín orla a až za chvíli i jeho skutečné fyzické tělo. To je to, co tento verš říká. My máme skutečnost-raelitu Krista, proto již stíny nepotřebujeme.

Kdo se zůstává u stínů, jen tím prokazuje, že nemá onu realitu. 




]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: oko v Sobota, 04. duben 2015 @ 10:32:27 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Reálné Kristovo tajemné tělo v tomto našem reálném světě je právě katolická církev, vedená Duchem svatým.

Ony stíny máte pak jenom ve vlastních hlavách.



Samy svátky nejsou oním stínem budoucích věcí, ale starozákonický způsob slavení těchto svátků je oním stínem. Samotné slavení svátků (zvláštním způsobem odděleným pro Boha, mimořádným způsobem dnů svátečních zaměřených k hluboce duchovnímu prožívání - takové slavení svátků patří neoddělitelně k řádu skutečného života Božího lidu.


(Kor 5,7-8)
Vyčistěte tedy starý kvas, abyste byli novým těstem, poněvadž jste nekvašení. Vždyť přece byl za nás obětován náš velikonoční Beránek, Kristus!
Proto slavme svátek ne se starým kvasem, ani s kvasem špatnosti a ničemnosti, ale s nekvašenými chleby upřímnosti a pravdy.




(Žd 4,9-11)
A tak Božímu lidu zůstává svátek.
Vždyť ten, kdo vstoupil do jeho odpočinku, odpočinul od svých skutků, tak jako i Bůh odpočinul od svých.
Vynasnažme se tedy vstoupit do toho odpočinku, aby snad někdo neupadl do téhož příkladu neposlušnosti.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Sobota, 04. duben 2015 @ 14:33:23 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Reálné Kristovo tajemné tělo v tomto našem reálném světě je právě katolická církev, vedená Duchem svatým. ???

Jak by mohl Duch Svatý vést někoho, kdo Ho nemá a nezná?! A jak by mohl vést Duch Svatý někoho do modlářství, jehož je řkc plná?!

Měl-li autor příspěvku slovy "katolická církev" na mysli římsko-katolickou církev, pak tato není Boží církví, budovanou Pánem Ježíšem Kristem, není tudíž ani Tělem Kristovým, ale lidskou organizací, s níž Bůh nemá nic společného, jakkoli jsou v této organizaci někteří členové skuteční znovuzrození věřící v Krista, kteří jsou Kristovi a jde jen o to, kdy vyslyší Pánovo volání, aby vyšli z Babylóna a neměli účast na jeho hříších. 
Tož tak. 




]


Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: JiriBrei v Neděle, 05. duben 2015 @ 11:20:23 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

„Protož žádný vás nesuď pro pokrm, aneb pro nápoj, anebo z strany některého svátku, nebo novuměsíce, anebo sobot, Kteréžto věci jsou stín budoucích, ale to, od čehož se stín dělal, jestiť tělo Kristovo. (Koloským 2:16.17 Bible kralická)“
 
Pokud jsou křesťané jedno tělo, které se drží své hlavy a které je podporováno a drženo klouby a spoji a roste Božím růstem (Koloským 2:19 Český studijní překlad), pak si nemají lidskými příkazy a naukami nechat předepisovat, jak mají žít (Koloským 2:20-22). Lidské příkazy a nauky o pokrmech, nápojích, svátcích novoluních a sobotách jsou jen stínem budoucích věcí a proto nemá pro Kristovo tělo, jímž je církev, žádný užitek, aby se kvůli tomu křesťané nechali soudit, nebo se dokonce soudili navzájem.
 
A jen na okraj. Tento text nemluví o Božích přikázáních ohledně jídel a svátků a novoluní a sabatů. Mluví o lidských a nikoli Božích příkazech a naukách ohledně těchto věci (Koloským 2:20-22)


]


Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: skalaa v Pátek, 03. duben 2015 @ 17:17:53 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Krátky pohľad na pozadie jedného z najväčších kresťanských sviatkov. Aký je jeho pôvod? Mali by sme ho sláviť? Ako súvisí s biblickým Pesachom? 

http://www.3an.sk/pg_detail.php?id=70291



Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: noname (Honza610@centrum.cz) v Sobota, 04. duben 2015 @ 18:20:56 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Záleží na tom, co máš více v hlavě, zda lidové názvy těchto dnů a nebo, co se v nich skutěčně odehrálo a co ti (nám) připomínají. Pokud ony události pokládáš za výmysl a nebo jen hraješ se slovy - je tvá věc.
Co se týká Bible - stále v ní máš co hledat - jako my všichni.

H.



Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: Studentbible v Sobota, 04. duben 2015 @ 21:38:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Naivo! Římská Nevěstka žije z Tradice; Písmo je jenom maska!



Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Neděle, 05. duben 2015 @ 21:27:54 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
velikonoce jak je známe co to vůbec je???otázka vstal Kristus v neděli???: http://neuveritelnaodhaleni.cz/kazani/dukazy-proti-sobotnimu-vzkriseni-jezise-krista.htmltím by se mohli znalci písma zabývat!!!  já jim nejsem!!!



Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Neděle, 05. duben 2015 @ 21:31:23 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
http://neuveritelnaodhaleni.cz/kazani/opravdu-vstal-jezis-kristus-z-mrtvych-v-nedeli.html


]


Re: Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: mikim v Úterý, 07. duben 2015 @ 23:37:08 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tady je to o tom úmrtí ve středu: je to polsky i v PDF ke stažení




]


Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: mikim v Pondělí, 06. duben 2015 @ 11:02:30 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
ježíš byl ukřižován ve středu, je psáno 3dny a 3noci bude v hrobě: 3noci jsou ze středy na čtvrtek, ze čtvrtku na pátek a z pátku na sobotu, 3dny jsou čtvrtek. pátek, sobota. Ve čtvrtek nikoliv v pátek byla ona další ceremoniální sobota, takže Ježíš byl skutečně vzkříšen v době kdy začala neděle, tj. mezi sobotou večer/ po západu slunce a nedělí ráno/. Mám to celé v polštině i vč. podrobného vysvětlení a tomu věřím nejvíc ze všech možných variant.


]


Re: Re: Velikonoce (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pondělí, 13. duben 2015 @ 17:52:14 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nevím jestli jste si toho všimnul a nebo ne ale autor tohoto webu Písmo svaté prostě popírá. Předstíraným rozborem a zpochybňováním dochovaných pramenů.  Tady je názorně vidět jak důležité je svědectví Církve a jak málo často znamená Bible pro lidi kteří s její pomocí církve popírají. Nevěřím tomu že by měly tyto stránky něco společného s církví adventistů sedmého dne.
Vyvolený národ vešel do moře a lidé přijali Evangelium od apoštolů na základě jejich svědectví a pod vlivem Svatého Ducha který z nich mluvil. Písmo v té době ještě nebylo ani napsané a i kdyby bylo tak by v něm bez živého svědectví pravděpodobně viděli jen jednu z mnoha náboženských knih.


]


Stránka vygenerována za: 0.89 sekundy