Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marek.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16654, komentáře < 7 dní: 172, komentářů celkem: 429698, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 558 návštěvník(ů)
a 4 uživatel(ů) online:

Willy
Ekrazit
ivanp
rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116587312
přístupů od 17. 10. 2001

Život víry: Nanebevstoupení
Vloženo Středa, 10. prosinec 2014 @ 09:16:21 CET Vložil: Tomas

Zamyšlení poslal unshaken

A v srdci sis říkal: „Vystoupím na nebesa, vyvýším svůj trůn nad Boží hvězdy, zasednu na Hoře setkávání na nejzazším Severu. Vystoupím na posvátná návrší oblaků, s Nejvyšším se budu měřit.“
Teď jsi svržen do podsvětí, do nejhlubší jámy! (Izajáš 14:13-15)


Často si tyto verše spojujeme s pádem „světlonoše“ (Lucifera), k čemuž nám přispívají i verše z Ezechiele 28:12-19. Při pozorném čtení však nesmíme pominout sdělení Ezechiela, že píše o týrském králi (Ezechiel 28:12). Ani pominout Izajášovo sdělení, že měl na mysli konkrétního muže, zotročovatele pronárodů (Izajáš 14:12,16), který skončil v jámě jako mršina (Izajáš 14:19).

Nikomu se však nebrání tato biblická sdělení alegorizovat do podoby vidění padlých andělů. Je to však příliš fantazií přebujelá představa.

Nanebevstoupení – vstup zakázán

Spíše než mít představy o padlých andělech bychom se měli držet na zemi. Neboť proroci hovořili o vládcích, kteří si pod představou své neomezené moci a schopností přivlastnili božské poslání a vědomí nejvyšší svrchovanosti. Takových, kteří ve svém vědomí vstoupili až do nebeských výšin bylo mnoho. Když se kolem sebe pozorně podíváme, i v našem okolí jich několik najdeme.

Sestupme však ještě níž k zemi. Vždyť se nemusíme pasovat přímo na Boha. Stačí nám malý bůžek, dokonce akceptující Boží svrchovanost. Nikam až do samotného nebe nešplhat, stačí si jen vyšlápnou pár příček Jákobova žebříku. Třeba pomyšlením na naší nepostradatelnost, moudrost, organizační schopnosti, dobročinnost. Kdo by se nechtěl vyšplhat před Bohem poukázáním na své zásluhy pro Boží království. Šplhám, šplhám Bože, vždyť to sám vidíš. Očekávám od Tebe odměnu v Božím království, jistě mě učiníš správcem nad mnohým a vládcem těch, kteří to jako já neumí.

Jenže to je hrozný omyl. Jakékoliv nanebevstupování není možné. Vstup do nebe vlastní zásluhou je prostě zakázán. Bůh takové sráží k zemi a pokud alespoň symbolicky použijeme přímou úměru, tak s čím větší výšky nás srazí, tím větší bude naše zarytí pod zem. Až do samotného podsvětí, neboli pekla.

Nanebevzetí – povolaným vstup dovolen

[2 Královská 2:9a] A stalo se, jak přešli, že Elijáš řekl Elíšovi: „Požádej, co mám pro tebe udělat, dříve než budu od tebe vzat.“

Popis tohoto nanebevzetí zřetelně vypovídá: Do nebe Bůh přijímá jen Jeho vlastní silou. Prostě si člověka do nebe vezme, a to sám, jinak do nebe vstoupit nelze. Elijáše vzal transportem, mýtickým ohnivým vozem a vichrem.

Ještě markantněji o nanebevzetí hovoří evangelia:

[Marek 16:19] Když jim to Pán řekl, byl vzat vzhůru do nebe a usedl po pravici Boží.

Všichni evangelisté i popis ve Skutcích hovoří o vzetí do nebe. Ať byl Ježíš Nazaretský jakkoliv dokonalý, nešplhal do nebe, nevstupoval do nebe vlastním přičiněním. Ale byl Vládcem všeho vzat do nebe. Přitom kdo z nás by se mu mohl alespoň přiblížit, kdo z nás by si mohl činit nárok na vstoupení do nebe jako On? Přestože nárok na vstoupení do nebe dozajista měl, nevstoupil do něj vlastními silami. Podrobil se Bohu a přijal největší ponížení. Ačkoliv zde narazím na odpor vyznavačů Božího plánování, tak Ježíš až do chvíle své pozemské smrti nevěděl, zda Bůh ho z ponížení dostane a neskončí jen v ráji. Vyznal totiž: „Bože můj, proč jsi mne opustil?“. A zločinci na kříži mohl slíbit jen ráj. Tedy místo, do kterého se podle tehdejších představ dostávali všichni z vyvoleného lidu žijících podle Zákona. Jenže nebe, na rozdíl od představ ráje, není automatem na příjem zesnulých či jejich shromaždištěm, byť lidí spravedlivých. Do nebe vezme svůj lid pouze sám Bůh. A ten bere jen členy vlastní rodiny.

Vstup volný

Boží království je synonymem (souznačným vyjádřením) pro nebeské království. Nový zákon mezi těmito pojmy ani rozdíly nedělá. Kde je nebeské království? Je tady, mezi námi (Lukáš 17:21). Tady a teď, tady na zemi. Neboť nebesa se prolomila až na zem pod tíhou Boží lásky. Klidně vstupme, vstup je povolen a vstupné volné. Pro šetřílky dokonce zadarmo. Bez šplhání, nebeské království má vstup na zemi a je pro všechny lidi. Abych vstup příliš nezlehčoval, Písmo doporučuje, ale nepřikazuje, předem vykonat očistu. Ta je součástí volného vstupu. Sprcha je sice nepříjemná, ale bílý šat je pak připraven na míru (Matouš 22:12). Pro lenochy jen připomínka, že v Božím království je práce dost.

"Nanebevstoupení" | Přihlásit/Vytvořit účet | 23 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Nanebevstoupení (Skóre: 1)
Vložil: ivanp v Středa, 10. prosinec 2014 @ 10:41:23 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
...panenka Maria bola tiež vzatá do neba...s telom a dušou...(podľa rímskeho katechizmu)... keďže rímsky katolicizmus je pohanské náboženstvo s kresťanskými prvkami, tak logicky tu vyvstáva potreba ženy - bohyne... každé pohanské náboženstvo to má...okrem židovstva a kresťanstva... dejiny rímskeho katolicizmu sú dejinami postupných krokov Márie od jednoduchého židovského dievčaťa cez ,,bohorodičku,, a ,,matku cirkvi,, potom jej ,,bezhriešnosťou,, jej ,,nepoškvrneným počatím,, až po ,,nanebovzatie,, a vrcholom je jej titul ,,spoluvykupiteľka,,... ďalej sa už nedá ísť... to je top... diabol satan si veľmi rád zgustne na takejto ,,raketovej kariére,, a veľmi ochotne podporí všetko čo odvádza od Boha a činí tak ,,mariánskymi znameniami,, potom ,,krvavými slzami,, a tiež ,,mäsovými oplatkami... a pod. 

Kto má uši, nech počuje, čo Duch hovorí cirkevným zborom!  Zjavenie 2:7

ivanp



Re: Re: Nanebevstoupení (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Středa, 10. prosinec 2014 @ 12:09:55 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Sen o dvou sloupech v moři
Rád bych vám pověděl jeden sen, ale vězte, že ve snách se nemudruje, přece však jej vyložím pro váš duchovní prospěch. Vždyť bych vám pověděl i své hříchy, kdyby vám to prospělo a kdybych se nebál, že mi všichni utečete a že se dům zřítí. Měl jsem jej před několika dny.
Myslete si, že jste na mořském břehu, či na osamělém úskalí, že nemáte ani kousek země v dohledu, vyjma kus země pod nohama. Na rozsáhlé vodní planině lze vidět nesčetné množství lodí, uspořádaných k bitvě. Jejich přídě jsou zakončeny ostrým, železným zobanem v podobě kopí, které probodne a zraní vše co zasáhne. Lodě jsou vyzbrojeny děly, puškami a zbraněmi všeho druhu, hořlavinami a knihami, a postupují proti jediné, obrovské a vysokánské lodi. Pokoušejí se do ní vrazit své zobce, zapálit ji, nebo jakkoliv poškodit.
Tuto velebnou loď doprovází spousta lodic, je dokonale vyzbrojená, malé lodice od ní přijímají rozkazy a čile se otáčejí, aby se ubránily nepřátelskému loďstvu. Vítr je nepříznivý a zdá se, že i neklidné moře přeje nepřátelům.
Uprostřed nezměrné mořské pláně tyčí se z vln dva mohutné, vysoké sloupy a blízko sebe. Na jednom stojí socha Neposkvrněné, pod jejíž nohama splývá široký nápis: „AUXILIUM CHRIATIANORUM – POMOCNICE KŘESŤANŮ“ a na druhém mohutnějším a vyšším je Hostie v přiměřené velikosti a pod ní je jiný nápis: „SALUS CREDENTIUM – SPÁSA VĚŘÍCÍCH“.
Hlavním velitelem obrovské lodi je římský papež. Vida úpornou zuřivost a nebezpečné postavení svých věrných, svolává k sobě velitele podřízených lodí na poradu a k vypracování plánu. Všichni velitelé se shromažďují okolo papeže. Konají poradu, ale když se vichry rozběsnily a moře se zuřivě pěnilo, byli posláni, aby veleli svým lodím. Když pak nastal klid, dal papež znovu svolat své důstojníky (lodivody) a mezi tím velitelská loď pokračovala v plavbě.
Však tu se vrátila děsivá bouře. Papež stál u kormidla a všemožně se vynasnažoval aby uvedl loď mezi ony dva sloupy, z nichž kolkolem splývaly kotvy a velké háky, připoutané řetězy.
Nepřátelské loďstvo se žene útokem a všemožně se snaží, aby loď zajalo a potopilo. Někteří bojují spisy, knihami, hořlavinami, jimiž jsou nepřátelské lodě přeplněny, a snaží se vrhnout je na palubu papežské lodi. Jiné útočí děly, puškami a zobci. Boj se vzmáhal vždy vztekleji. Nepřátelské přídě prudce dorážely, ale jejich útok a námaha byly marny.
Znovu se vzchopí a metají veškeré své střelivo, zatím co obrovská loď hbitě a bezpečně pluje kupředu. Mnohdy se zachvěla pod hroznými údery, mnohdy její boky byly proraženy, ale hned zadul od obou sloupů vánek a štěrbiny se zacelily a díry se zacpaly.
Mezi tím nepřátelská děla se trhají, lámou se pušky, zobce a ostatní zbraně, rovněž lodě se tříští a potápějí. Zuřiví nepřátelé začali boj muže proti muži krátkou zbraní, pěstí, klením a zlořečením.
Tu byl papež smrtelně zasažen a padá. Okolostojící přibíhají a zvedají ho. Byl znova zasažen a umírá. Mezi nepřáteli zaznívá již radostný a vítězný pokřik, na jejich lodích zavládlo nevýslovné jásání.
Sotva však zemřel papež, už vstupuje jiný na jeho místo. Shromáždění důstojníci hned zvolili jiného, takže zvěst o smrti papeže přichází se zvěstí o zvolení nástupce. Nepřátelé pozbývají odvahy. Nový papež rozptýlil a přemohl všechny překážky a uvedl loď až mezi oba sloupy. Přivázal ji řetězem, který visel z přídě, na kotvu sloupu, na němž byla Hostie, a jiným řetězem, který visel na zádi, uvázal ji na opačném konci ke kotvě, která byla zavěšena na sloupě, na němž stála neposkvrněná.
Potom nastal hrozný zmatek. Všechny lodě, které až doposud napadali papežskou loď, prchaly zmateně, nerážely na sebe, tříštily se a potápěly se. Některé lodice, které udatně bojovaly na straně papeže, přivázaly se též k oněm sloupům.
Spousta jiných lodic, které ze strachu před bojem se skryly, očekávaly opodál opatrně, až v hlubinách moře zmizely trosky roztříštěných lodí, pak zvolna pluly k oběma sloupům, k nimž se přivázaly háky, které z nich visely, a tam zůstaly klidně a v bezpečí s hlavní papežskou lodí. Na moři zavládl klid.
Tu se Don Bosko otázal Dona Ruy: „Co myslíš o tomto vypravování?“ – Don Rua odpověděl: „Mně se zdá, že touto papežskou lodí je Církev a loďmi lidé, mořem pak svět. Ti, kdož hájí obrovskou loď, to jsou papežovi oddaní věřící, a ostatní jsou jejich nepřátelé, kteří se snaží ji zničit zbraněmi všeho druhu. Dva spásné sloupy představují asi úctu k Panně Marii a k nejsvětější Svátosti.“
Don Rua se nezmínil o smrti papeže a též Don Bosko ji mlčky pominul. Jen dodal: „Dobře pravíš, jen výrazy je třeba trochu opravit. Nepřátelské lodě to je pronásledování. Církev čeká velké soužení. Co se dosud dálo je v porovnání s budoucím téměř ničím. Nepřátelé představují lodě, které chtějí potopit papežskou loď. V tom zmatku zbývá jedině zvláštní úcta k blahoslavené Panně Marii a časté svaté přijímání. Využívejme jich co nejlépe a rozšiřujme je všude a mezi všemi.


]


Re: Re: Re: Nanebevstoupení (Skóre: 1)
Vložil: ivanp v Středa, 10. prosinec 2014 @ 14:02:35 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
...celkom klamlivá slátanina...fakt je ten, že rímska cirkev tu bude až do skonania sveta.... a to preto, že je to zlepenec sveta a cirkvi, zlepenec pohanstva s kresťanstvom...zlepenec pravdy a okultu... 
ten príbeh má niečo do seba, je to presne tak ako píše prorok Daniel o soche zlepenej z rôznych materiálov...zlato, bronz, železo, hlina...
a preto navrhujem ukončiť ten sen alebo pohádku týmto:

Tak sa naraz rozdrvilo železo, hlina, bronz, striebro i zlato, a boli ako pleva na holohumnici v lete; vietor ich odvial, tak že nebolo možné nájsť po nich ani stopy. Ale kameň, ktorý zasiahol sochu, sa premenil na veľký vrch a naplnil celú zem.   Daniel 2:35 

to čo porazilo tú rímsku loď aj s dvoma stĺpmi je zásah z neba...je to kameň, ktorý zasiahol sochu, sa premenil na veľký vrch a naplnil celú zem.... preto netreba nejak zvlášť bojovať voči rímskemu katolicizmu, pretože vojenskými a svetskými prostriedkami ho nemožno poraziť...

ivanp



]


Re: Re: Re: Re: Nanebevstoupení (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Středa, 10. prosinec 2014 @ 14:16:59 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Možná by nebylo od věci kdybyste ještě jednou zvážil co říkáte. Kdo je v té směsici podle Vás církev, křesťanství a pravda a na koho se vztahuje zaslíbení že vydrží až do konce. Jsme-li to my a nebo ti jinověrci dobré vůle. Jestli se máte držet katolíků a nebo muslimů a budhistů dobré vůle. Popřípadě těch i oněch. Kdo je Váš bratr a bližní, s kým se sejdete v Pánově ovčinci.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Nanebevstoupení (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Středa, 10. prosinec 2014 @ 21:34:26 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jinověrci?!
Není snad jenom jedna víra a jeden křest?


]


Re: Re: Re: Nanebevstoupení (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Středa, 10. prosinec 2014 @ 14:12:22 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Don Rua se nezmínil o smrti papeže a též Don Bosko ji mlčky pominul. Jen dodal: „Dobře pravíš, jen výrazy je třeba trochu opravit. Nepřátelské lodě to je pronásledování. Církev čeká velké soužení. Co se dosud dálo je v porovnání s budoucím téměř ničím. Nepřátelé představují lodě, které chtějí potopit papežskou loď. V tom zmatku zbývá jedině zvláštní úcta k blahoslavené Panně Marii a časté svaté přijímání. Využívejme jich co nejlépe a rozšiřujme je všude a mezi všemi.
Dobře pravíš, jen výrazy je třeba trochu opravit:    Nepřátelské lodě to je pronásledování. Církev čeká velké soužení. Co se dosud dálo je v porovnání s budoucím téměř ničím. Nepřátelé představují lodě, které chtějí potopit KRISTOVU loď.   V tom zmatku zbývá jedině zvláštní úcta k JEŽÍŠI KRISTU BOHU OTCI A DUCHU SVATÉMU příjměme Kristovu milost a činme pokání a vyznání hříchu a šiřme toto evangelium po celé Zemi.


]


Re: Re: Re: Re: Nanebevstoupení (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Středa, 10. prosinec 2014 @ 14:19:04 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Věřím že to je jedno a totéž.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Nanebevstoupení (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Středa, 10. prosinec 2014 @ 21:37:43 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
To není víra! To je tvoje náboženské přesvědčení, skrze které můžeš věřit třeba v posvátnost krávy. Záleží jen na výchově a náboženském přesvědčování- přesvědčení. Nábožensky přesvědčený můžeš být o čemkoliv. Víra však je jen jedna!


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nanebevstoupení (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Čtvrtek, 11. prosinec 2014 @ 07:32:31 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Důležité je že nám dovolíte abychom skrzeva náboženské přesvědčení věřili. Stejně Vám tam ta víra prosákla, volky nevolky. To že nevěříme v posvátnost krávy ještě neznamená že nemůžeme a nemáme milovat naše bratry a sestry kteří v ní věří, tak jako sebe sama. Ani to že máme v jejich přítomnosti nadávat na krávy, ubližovat jim a pojídat hovězí maso. Měli bychom se k nim chovat tak abychom na našeho Pána Ježíše Krista ukazovali svým příkladem a celým svým životem. V lásce, míru a pokoji. Tak jako si přejeme aby se oni chovali k nám.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nanebevstoupení (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 11. prosinec 2014 @ 09:45:56 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
A miluješ ve své bezbřehé lásce i Hitlera nebo třeba samotného Satana? Je opravdu ta tvoje láska tak velká, že bys to dokázal, nebo jsi to snad už dokázal?


Respektoval bys nacistickou víru v posvátnost vůdce stejně jako víru v posvátnou krávu?


Choval by ses k nacistům tak abys neurazil jejich cítění?



]


Re: Re: Re: Re: Nanebevstoupení (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Středa, 10. prosinec 2014 @ 14:23:11 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kromě toho si povšimněme ještě jedné věci. Těch kteří otevřeně zlořečí Bohu aby nás svedli z cesty je ve světě dost málo. Většinou naopak předstírají že útočí na církve ve jménu Boha. Předpokládám že se s tím občas setkáváte.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Nanebevstoupení (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Středa, 10. prosinec 2014 @ 21:32:39 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tato teorie se ti sesype jako domeček s karet v okamžiku kdy v Duchu pravdy poznáš, že ŘK"C" není církev. Pak poznáš, že nepřítelem církve Krista si ty sám, a že ti kteří ti vydávají svědectví pravdy o římské nevěstce jsou kristovci.


]


Re: Nanebevstoupení (Skóre: 1)
Vložil: oko v Středa, 10. prosinec 2014 @ 20:38:19 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..." Ať byl Ježíš Nazaretský jakkoliv dokonalý, nešplhal do nebe, nevstupoval do nebe vlastním přičiněním. Ale byl Vládcem všeho vzat do nebe."...


Při vší úctě, s tímto tvrzením nemohu souhlasit. Není teologicky správné.


Ježíš Nazaretský byl sice člověk, ale byl zároveň také Bůh, Vládce všeho.

Lze tedy sice  rozlišovat Ježíšovo lidství a Božství, ale nelze je od sebe nijak oddělovat.

Platí tedy i to, že nebeský Otec vzkřísil člověka Ježíše (všechno, co činí Otec, činí také Syn a stejně tak Duch svatý - jinak by to byli tři bohové)
a stejně tak platí i tvrzení, že Ježíš vstal z mrtvých vlastní mocí (Ježíš je Bůh a Bůh nezemřel na kříži - Bůh nemůže vůbec zemřít!). Proto se Bůh stal člověkem, aby tento člověk, který je zároveň stále Bohem, mohl zemřít a vykoupit tak svět.


Podobně tedy při nanebevstoupení platí i to, že člověk Ježíš byl Otcem vzat do nebe - i to, že do nebe vstoupil vlastními silami, vlastní mocí.

Ježíši byla přece po jeho vzkříšení už dána veškerá moc na nebi i na zemi (Mt 28,18).



Re: Re: Nanebevstoupení (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Středa, 10. prosinec 2014 @ 21:27:57 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kristus byl vzatý do nebe ne jako hříšný člověk, jako třeba Henoch, Eliáš. Byl vzatý jako vítěz a dosazený na trůn Boha. Kristovo vzatí do nebe je třeba chápat v celém biblickém kontextu. Kristovo vzatí do nebe je malicherností proti vzatí jako Jeho usazení na trůn a svěření mu veškeré moci. Kristovo vzatí je o Jeho oslaveném návratu z Jeho ponížení. S "běžným" nanebevzetím nelze Kristovo nanebevzetí v žádném případě srovnávat. Jednoduše řečeno. Kristus byl vzatý ke královské korunovaci krále králů. Na nebe mohl vstoupit On sám, ke své korunovaci byl Otcem vzatý.
Souhlasíš Oko?


]


Re: Re: Re: Nanebevstoupení (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Čtvrtek, 11. prosinec 2014 @ 07:38:53 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Souhlasím s tím co napsal Oko. Otec, Syn a Duch Svatý jedno jest. Kromě toho je v Bibli psáno o Ženě oděné sluncem, s korunou z dvanácti hvězd.


]


Re: Re: Re: Re: Nanebevstoupení (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 11. prosinec 2014 @ 09:38:02 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
To háčkování na mne nezkoušej černo*****lníku! Vím o co ti jde!


]


Re: Re: Re: Re: Re: Nanebevstoupení (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Čtvrtek, 11. prosinec 2014 @ 10:07:25 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Myslíte si že na Vás reaguji proto abyste tomu nerozumněl ? To by byla zbytečná námaha.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nanebevstoupení (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 11. prosinec 2014 @ 12:21:31 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
A rozumíš ty mojí námaze, nebo jen té svojí?


]


Re: Re: Nanebevstoupení (Skóre: 1)
Vložil: unshaken (unshaken@outlook.cz) v Čtvrtek, 11. prosinec 2014 @ 17:27:52 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nechápu oko, proč ignoruješ uvedený verš z Matouše:
[Marek 16:19] Když jim to Pán řekl, byl vzat vzhůru do nebe a usedl po pravici Boží.

Chceš snad říci, že Pán Ježíš se sám vzal do nebe?

Ale přeji ti úspěch při teologickém zkoumání Boží trojice. Zkoumání však není důvod k ignoraci textu Písma. Zvláště když jsi uvedl, že Ježíši byla po Jeho vzkříšení dána veškerá moc na nebi i na zemi. Tedy nikoliv před vzkříšením.


]


Re: Re: Re: Nanebevstoupení (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Pátek, 12. prosinec 2014 @ 07:28:39 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
A o co jde při vzatí víc? O nebe? O usednutí na trůn? Kristovo nanebevzetí nelze v tomto případě s "běžným" nanebevzetím vůbec srovnávat! Kristus byl v prvé řadě vzaty na TRŮN! A jelikož je trůn v nebi, tak do nebe. Kristus vzatím a usednutím na trůn převzal veškerou vládu, vzatí na nebe je pouze podružné.


]


Re: Re: Re: Re: Nanebevstoupení (Skóre: 1)
Vložil: unshaken (unshaken@outlook.cz) v Pátek, 12. prosinec 2014 @ 20:19:17 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Myslivče, mezi Ježíšovou smrtí a vzetím na nebe je časová perioda. Zkus najít, jaká byla úloha Ježíše v tom mezidobí.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Nanebevstoupení (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Neděle, 14. prosinec 2014 @ 16:59:19 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
To na věci vůbec nic nemění. Jen háčkování a slovíčkaření. A chceš-i tak vzkříšený Kristus byl nanebevzatý a odcházející Kristus nanebevstoupil. A ty nyní řekni, co to mění na jeho absolutní moci? Vůbec nic! Jen si s tím blbneš už tak zblblou hlavu Háčku!


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nanebevstoupení (Skóre: 1)
Vložil: unshaken (unshaken@outlook.cz) v Neděle, 14. prosinec 2014 @ 17:08:05 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Komu není rady, tomu není pomoci.


]


Stránka vygenerována za: 0.23 sekundy