Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 236, komentářů celkem: 429552, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 423 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116471684
přístupů od 17. 10. 2001

Teologie: ČINNOST SATANA V CÍRKVI
Vloženo Neděle, 18. květen 2014 @ 22:35:25 CEST Vložil: Olda

Služba bližním poslal BohemianAnonymus

ÚVOD

K níže uvedenému textu, pocházejícímu z knihy br. kaz. Aloise Adlofa "Výklad modlitby Páně" vydané nákladem Křesťanského spolku mladíků v Čechách; vydáno v Praze v r. 1922, bych předeslal to, že každá církev, či sbor je směsicí pšenice a agresivního koukolu, který se snaží pšenici zadusit. (Mt. 7:15; 1Kor. 5; 11:19; 2Kor. 11:13; 2Pt. 2:1; a další). Je tudíž nedokonalá a proto si nemůže nárokovat název "Pravá církev Kristova". Naproti tomu Církev Kristova sestávající z jednotlivých údů byla, je a bude pouze jedna, ať už se její údy nacházejí kdekoli - je bez poskvrny a vrásky. (Ef. 5:27). Jen na pšenici se vztahují Spasitelova slova, že ji brány pekel nepřemohou. (Mt. 16:18). Koukol totiž branám pekelným již slouží.

Pojem, jako např. církev katolická, či pravoslavná, je světský termín, který samozřejmě nemá oporu v Bibli. Jde o náboženské organizace. Z biblického hlediska je každý sbor církví (např. 1Kor. 1:2); někdy skupina jednotlivých sborů (např. 2Kor. 11:8); sbor dokonce existuje i v jediné domácnosti (např. Ř. 16:5; 1Kor. 16:19). Ve svých tvrzeních jdu dokonce tak daleko, že tam, kde se dva, či tři sejdou v Kristově jménu existuje církev Boží, tedy sbor. Koukol se v Kristově jménu ani scházet nemůže! (Mt. 18:20).


Činnost Satana v církvi.
(str. 260 - 263)

Dítkám Božím byla svěřena služebnost: Nésti světu zvěst smíření s Bohem, který "byl v Kristu, v mír uvodě svět s sebou, a složil v nás to slovo smíření." (2.Kor. 5:17-24). Znemožniti, pokaziti, překaziti a odvrátiti církev od tohoto jediného jejího úkolu a poslání, je velikým zaměstnáním Satana při církvi co celku i při jednotlivých sborech. Zkaziti duchovní, křesťanský život členů a tak svědectví celého sboru a umlčeti zvěstování čistého a celého evangelia, je cílem snah jeho. 

Toto nám vysvětluje ten všestranný úpadek církve dnes, i ty dějiny všech těch čistých hnutí v minulosti, která, ač tak skvěle započala a slavně vzrostla, po čase však se porušila a se zvrhla. Pochopení této činnosti a úsilí Satana vysvětluje nám také tu slabost evangelisace dnešní církve. Satan nechce, aby se evangelium zvěstovalo, ale aby se kazatelé zabývali otázkami světovými, politickými, národními, společenskými, dělnickými a reformními; aby se církve věnovaly více těmto problémům než svému pravému povolání - zvěstování evangelia hynoucímu světu. PROČ? Ne proto, že tyto věci nemají v sobě něco dobra; ale proto, že v nich není žádná "moc k spasení"; to jest k spasení takovému, jaké Bůh zjevuje člověku, že on potřebuje. 

Pochopení tohoto díla Satanova nám též vysvětluje to odvěké úsilovné tlačení světáctví do církví a zvláště v těchto posledních dnech. Vysvětluje nám též to mocné vtírání modernismu, rozumářství a materialismu do dnešních církví, universit i náboženských škol.

Také z toho chápeme tu krutou oposici proti té pravdě blahoslavené naděje příchodu Pána Ježíše pro církev svou i ku svému tisíciletému království.

Tato pravda čelí proti všem těm shora uvedeným směrům, ukazuje jejich naprostou marnost k záchraně světa a žene věřící k čistému křesťanskému životu a činnosti v očekávání Pána svého. A proto je Satanu nenáviděnou částkou zvěsti evangelia a musí pryč. To je proč tato pravda byla ztracena, když církev v první době pobloudila; vlastně je to jedna příčina, proč ona pobloudila. Totiž, když Satan zakryl před církví tuto pravdu naděje příchodu Páně pro její oslavení, tu ona se dala svésti k světáctví a světskému vládnutí. 

Proto také Řím nezvěstuje tuto pravdu brzkého příchodu Páně; a proto také i dnes mnohý jinak upřímný křesťan nechává se strhnouti ku protivení a posmívání se této slavné pravdě. 

Úsilí Satanovo v církvích nám vysvětluje, jak jeden kazatel se může pustiti v kladení překážek druhému kazateli; může být žárlivý na jeho úspěch, a záviděti mu. Tímto rozumíme, proč jedna denominace žárlí a utrhá druhé, a tím myslí, že slouží Pánu. Rozumíme, kterak členové sboru mohou činiti těžkosti a překážky kazateli; kterak člen může jít s členem v spor, míti naproti sobě nelásku, pomlouvati se vespolek, kousati se a jiné. Vše toto jest tělesnost, kterou Satan rozněcuje v dítkách Božích. "Nedávejte místa ďáblu" praví Pán.

Oposice Satana je nám též patrna v té poměrné nepatrnosti křesťanského dávání. Svět vynakládá miliony na vzdělání, humanitní a kulturní účele; jiné miliony na radovánky, tělesné požitky, libosti, nádheru a pohodlí. Když se podíváme na životy křesťanů, nalézáme, že na tyto věci také vynakládají úžasné sumy, kdežto práce Páně žebrá a světová evangelisace je v krutém nedostatku, jak dělníků, tak hmotných prostředků k vyslání těch, které jsou. A to ne proto, že lid Boží je tak chudý, že by nemohl tuto práci náležitě podpořiti, ale že vynakládají dolary na tělesné a světské věci a centy na dílo Páně. 

Oposice Satana proti poslání církve je dále patrna v tom, že množství těch, jež jméno Krista vyznávají a jsou duchovně mrtví, neznovuzrození, a tak jsou nevšímaví vůči věrnému zvěstování evangelia milosti Boží. Oni necítí toho svou potřebu ani jiných, a proto běží také za tím, co jejich zaslepeným srdcím lahodí, čím jejich zevnější náboženství je podpíráno, co se vztahuje jen ku mravnosti a ušlechtilosti, avšak nedotýká se těch základních věcí : hříchu, zahynutí, vykoupení, milosti Boží a spasení.(Mt. 13:36-43; 7:21-23; Tt. 1:13 -16). 

Jiní opět mají svrablavé uši, hromadí sobě učitele a kazatele podle svých vlastních žádostí, aby jim básně místo pravdy Boží mluvili. Kteří by jim zvěstovali, že pekla není, Bůh je tuze milosrdný a laskavý, než aby poslal do věčného trápení některé své stvoření. Žádný člověk že nemohl za ně umřít, nebo každý si musí dobýt svého vlastního spasení; smrt Krista je skvělým příkladem obětavosti, ale nikterak nemůže získat smíření s Bohem. 

Bůh že se smiluje nad vším lidstvem a konečně všechny spasí, bez ohledu jak hleděli na Krista atd. (1Tm. 4:1-4). Satan (který se umí přizpůsobiti každé době a všem poměrům lidstva), nemá dnes své cestující Ingersolly, ale má je v osobách profesorů, učitelů i kazatelů v universitách, školách i v seminářích a na kazatelnách. A není se tomu co diviti. (Viz 2.Kor. 11:13-15). A nejen to, ale Satan dle nutnosti vzbudí i hnutí náboženského rázu, která jsou i založená na Slovu Božím a mnoho ze Slova Božího užívají pro svá vyučování.

Satan takto připustí mnoho pravdy, téměř i celou pravdu, jen ne to hlavní: 
Vykoupení skrze krev Syna Božího a spasení z milosti skrze víru v to jediné dílo Zástupce hříšníků. 

On opět vzbouzí všelijaká učení bludná, která jsou však náramně přitažlivá a tak zkaženému srdci člověka žádostivá, že mnozí odvrátí se od víry a postoupí po těchto učitelích a učeních ďábelských. (1.Tm. 4:1; 2. Pt. 2; Juda 3,4). Tyto padělky jsou tím nebezpečnější, že obsahují tak mnoho pravdy, a chytrostí ďábelskou jsou propagovány. Jen moudrost a schopnost shůry jest s to, aby uchránila od upadnutí do těchto léček Satanových. 

Nedivme se, že Satan má tedy i své evangelium, kterýmž by zakryl i odstranil evangelium Boží. "Svět ve zlém leží", to jest v náručí Satanově, a on ho tam všelijak konejší a kolíbá i tím svým evangeliem. Kdyby i věrné zvěstování evangelia Božího probouzelo ten v smrti spící svět, tu Satan ho konejší: Bůh jest Otec všech lidí, všikni lidé jsou dítky Jeho; On nikdy dítek svých nezatratí, byť i v své nemoudrosti a nevědomosti pobloudili. Bůh prý hledí na velikou snahu lidstva, na jeho pokrok, na mravní vyšinutí (moje pozn. vzepětí), na všecky reformní a společenské snahy, a to vše že má spasitelnou moc u Boha. Však Boží požadavky pokání, ospravedlnění a znovuzrození skrze víru v Ježíše Krista, to vše je chytře ukryto. 

Jako Bůh svým Duchem sv. osvěcuje mysli a srdce člověka, aby poznal pravdu, tak opět Satan oslepuje nevěřících, "aby jim nezasvítilo světlo evangelium slávy Kristovy, kterýž je obraz Boží." To nám dává vysvětlení, proč čím dále je těžší přivést lidi k probuzení a hledání spasení skrze milost Boží. Postupem lidstvo je hlouběji oslepeno a zatvrzeno, nebo jsou "zatemněni v rozumu, odcizeni jsouce od života Božího, pro neznámost, kteráž jest v nich ze zatvrzení srdce jejich." (2.Kor. 4:3,4; Ef. 4:18). 

Člověk takto oslepen Satanem a tažen a hnán jím, přes všecky své úpadky, utrpení, bolest, zoufalství a namáhání, přece se jen drží svého programu - má za to, že dobře pokračuje, že jde ku předu. Kdyby však nebylo zdržující ruky Boží, která zdržuje zlo a hnilobu, již dávno by se sřítila celá ta věž lidského pokroku.

Přijde však chvíle, kdy tato zdržující ruka bude stažena, až Bůh doplní účel svůj pro církev svou, a pak bude na krátký čas dána plná svoboda Satanu na zemi. Proč ? Aby lidstvo zvědělo, koho si zvolilo za boha a pána; aby se ukázalo, co je lidské srdce a padlá lidská povaha; a aby se ukázalo, že všeliká snaha a pokus člověka o svou záchranu jsou marny. "Aby byla zacpána ústa všech, až souditi bude", kdy se ukáže, že svědomí, zákony, vláda, monarchie, autokracie, demokracie, vzdělání, osvěta i náboženství, vše, na co se člověk spoléhal, spouštěl a čím se honosil, bylo nedostatečné, ano bezmocné, člověka zachrániti od hříchu. Že se vším tím byl toliko loutkou v rukou knížete světa tohoto - Satana.

Tu se ukáže, že milost Boží byla ten jediný nástroj k záchraně a spáse člověka, kterou on však ve své domýšlivosti a sebedostačitelnosti zavrhl a tak budou jeho "ústa zacpána" na věky.

(Z knížky: Satan, jeho osoba, jeho moc a jeho dílo. Napsal a vydal kaz. V. J. Víta v Chicagu. Stran 32). 

Jen bych doplnil : slova br. kaz. Adlofa jsou stále aktuální - v poslední době je čím dál častěji hlásáno nevyvážené evangelium. Kazatelé totiž neustále káží o bezbřehé Boží lásce - a zatvrzele mlčí o Boží spravedlnosti. 

BohemianAnonymus (překopírovaný komentář z r. 2006)



"ČINNOST SATANA V CÍRKVI" | Přihlásit/Vytvořit účet | 8 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: ČINNOST SATANA V CÍRKVI (Skóre: 1)
Vložil: BohemianAnonymus v Pondělí, 19. květen 2014 @ 07:17:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Dále k tématu: JE STÁLE SATAN NOSITELEM SVĚTLA?
BA



Re: ČINNOST SATANA V CÍRKVI (Skóre: 1)
Vložil: JirkaB v Pondělí, 19. květen 2014 @ 18:24:58 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jenom na začátek poznámku, možná jen formální, možná ne. Od středověku je rozšířeno falešné slovo ohledně Matouše 13 koukol a pšenice. Ve vyznání např. Českých bratří se toto převrácení slova objevuje a do dnešního dne jej mnozí citují stejně. Církev není podle podobenství směsicí koukole a pšenice. Pán Ježíš neříká "A pole jest Církev", Pán Ježíš říká "A pole jest svět". Mt 13:38
Dnešní mnohé denominace se snaží tvrdit, že pole je církev, proto nechme růst koukol s pšenicí, proto tolerujme nevěřící v Církvi, proto tolerujme hřích v Církvi. Ne! Pole jest svět a my nemáme trhat nevěřící (zabíjet jinověrce). Jelikož Církev není pole, tak v Církvi koukol jsme povinni trhat Mt 18:15-18, jelikož Církev je nevěsta, ne nevěstka Kristova (trhat neznamená zabíjet, mučit, ...)




Re: Re: ČINNOST SATANA V CÍRKVI (Skóre: 1)
Vložil: BohemianAnonymus v Úterý, 20. květen 2014 @ 18:28:52 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Jirko,

omlouvám se, nemám čas, tak jen v rychlosti toto:

Problém vidím asi takto:

Mt. 13:38 "A pole jest tento svět, dobré símě pak jsou synové království, ale koukol jsou synové toho zlostníka.

J. 17:16 "Z světať nejsou, jako i já nejsem ze světa."

Církev Kristova je ve světě, ačkoli ze světa není. A pole je tento svět, který obsahuje pšenici i koukol. Církev, potažmo sbor, je jen zmenšeným modelem světa a proto obsahuje pšenici i koukol. Z toho plyne, že žádná církev si nemůže nárokovat titul "Pravá církev Kristova". Nehledě k faktu, že před Bohem si nemůžeme nárokovat vůbec nic. 

Oddíl Mt. 18:15-18 se zřejmě týká sporu mezi údy Kristovy církve; koukol na základě Písma pšenici jistě káznit nebude! Pokud zhřešivší bratr přijme napomenutí, je zachráněn; pokud neposlechne ani církev, stává se člověkem ze světa - koukolem. Tedy hřích není v Kristově církvi tolerován. Je třeba být na stráži: ďábel obchází jako lev řvoucí, hledaje koho by pohltil (1Pt. 5:8). 

Církev jako tělo Kristovo (Ef. 1:23) která je dokonalá, bez poskvrny a vrásky, ani nemůže být tolerantní k hříchu! Nicméně není povolána k vytrhávání koukolu. To je práce ženců (Mt. 13:30), tedy andělů (Mt. 13:39). 

Asi vše, měj se hezky.  BA





]


Re: Re: Re: ČINNOST SATANA V CÍRKVI (Skóre: 1)
Vložil: JirkaB v Úterý, 20. květen 2014 @ 20:58:27 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Já mluvil o jedné jediné věci, že Církev má hříšníky (koukol) ze svého středu vylučovat. Nic víc, nic míň. Církev není zmenšenina světa. Církev je nevěsta Kristova. Apoštol Pavel nazývá nadutci ty, kteří "koukol" hřích v Církvi přehlížení a nejednají jak mají.
Nevím, jestli mluvíme o stejném, nebo o jiném. Začátek smrti každého společenství, denominace, sboru je v tom, že uvěří bludu, že koukol a pšenice v Církvi mají růst pospolu. Pán řekl pole jest svět a Církev není zmenšenina světa. Ale to se již opakuji. Církevní organizace jsou možná zmenšeninami světa. V Církvi ovšem nemá svět místo, Církev nezrcadlí svět, ale Krista. Církev si žádný titul nárokovat nemusí, Církev je Kristovou nevěstou. 
Koukol v Církvi se samozřejmě netrhá, aby venku zahynul, ale aby měl šanci se stát pšenicí, nebo být znovu naroubován. V tomto smyslu jsem mimo uvedené podobenství, protože tam jde o vytržení koukole na konci věku, kdy bude hozen do pece. To opravdu Církev nedělá. Problém je v tom, že toto podobenství nemluví o koukoli v Církvi, protože tam žádný být nemůže, pokud tam vyklíčí, tak se přesune do světa. Žádná Církev nestrpí mezi sebou koukol. Ne pro svoje nadýmání, ale pro záchranu člověka, který navštěvováním kostela si myslí, že má účast na spasení. Nemá, pokud je koukolí tak není spasen a pokud jej necháme růst ve shromáždění spolu s pšenicí, tak pšenice je v nebezpečí a starší budou vinni nenapomenutím "koukole". Ezechiel 33
Naše společenství si nárokuje titul Pravá Církev Kristova. Přece bychom se nescházeli jako levá, nebo Církev někoho jiného? Patříme Kristu, tak jsem Pravá Církev. Věřím, že takových Církví je ovšem daleko víc  a my nejsem jedinou. Jiné mohou mít i jiné poznání, jiné zvyky, jinou praxi....ale žádná Pravá Církev nebude mít blud ve svém základu, to je pak organizace, která staví na jiném základu než byl položen a není Církví. Ovšem i v ní mohou být lidé, kteří nakonec budou zachráněni. Jinak slovní spojení Pravá Církev Kristova je takové divné, protože žádná levá ani ne Kristova Církev neexistuje, proto jsme na druhou stranu pouhou Církví.



]


Re: Re: Re: Re: ČINNOST SATANA V CÍRKVI (Skóre: 1)
Vložil: BohemianAnonymus v Středa, 21. květen 2014 @ 21:02:57 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Citát:

"Jinak slovní spojení Pravá církev Kristova je takové divné"

Naprosto souhlasím. Užívám jen termín, kterým zde operují někteří věřící z ŘKC. Dalším případem je pojem "římskokatolický". Pojem "katolický" znamená "obecný", do kterého se vejde pojem "římský". Z tohoto pohledu se pojem "římský" jeví jako nadbytečný. Oxymóron.

Citát:

"Církev není zmenšenina světa".
"Církevní organizace jsou možná zmenšeninami světa."

Církevní organizace jsou URČITĚ zmenšeninami (abych přijal tvoji terminologii) světa. A o těch hovořím, když pravím, že ani jedna si nemůže nárokovat titul "Pravá církev Kristova". 

Já nikde vylučování ze středu společenství nepopírám. Myslím, že oddíl Mt. 18:15-18 jsem vysvětlil uspokojivě. Církev Kristova má vůči koukolu praktikovat ODDĚLENÍ. 

Např. takto:

Ef. 5:11 "Nepodílejte se na neužitečných skutcích tmy, naopak je nazývejte pravým jménem." (ČEP)

Citát:

"Začátek smrti každého společenství, denominace, sboru je v tom, že uvěří bludu, že koukol a pšenice v Církvi mají růst pospolu."


Mt. 13:29 "On pak odpověděl: Nikoli, abyste trhajíce koukol, spolu s ním nevytrhali i pšenici."

Nacházíš se v bludu. Rozpor mezi tvým tvrzením a Písmem je jasný. Koukolu, který se tak zjevně prezentuje, nemůžeš bránit v návštěvě bohoslužeb. Ale nejen můžeš, ale dokonce MUSÍŠ ho vyloučit z práce ve sboru. Těmto lidem byl Bohem darován čas milosti, a je jen na nich, jak ho využijí.

Jak to dnes vypadá, tak Kristova církev je (pokud to mohu posoudit), je ve většině sborů v menšině. Vidím odklon od biblického učení. Zřejmě není daleko doba, kdy budou věrní kristovci se stávajících církevních struktur vypuzeni. Povede  to zřejmě k modelu první církve, která se scházela po domech a která musela od stávajících církevních struktur snášet mnohá příkoří.  Věrný kristovec br. F. L. Křesina ve své knize "Kristus v obětech Starého zákona" v kapitole "Vyjděme k němu ven z tábora" na str. 102 praví toto:

"Venku za táborem", mimo státně organizované společnosti, je místo pro každého skutečného, opravdového křesťana."

Citát:

"Naše společenství si nárokuje titul Pravá církev Kristova."
Sebevědomé prohlášení. První církev si nedávala žádné nálepky - nedělejme to ani my. Asi jste neprošli útiskem a chybí vám pokora. Nezáleží na tom, jak o sobě smýšlíme - ale na tom, jak Bůh o nás smýšlí!!! Já bych to o svém společenství říci nemohl, protože nejsem Bůh, a nevidím nikomu do svědomí - neznám motivaci členů: nevím, kdo slouží Kristu upřímně a kdo formálně, nebo proto, aby druhé ovládl a nechal se obdivovat. jako ti farizeové, kteří se na rozích ulic modlili . . A z toho důvodu tvrdím, že Kristova církev je neviditelná - nikdo neví, kdo patří Kristu, a kdo světu. 2Tm. 2:19 "Znáť Pán ty kteříž jsou jeho . . ."Tedy zná jen Pán - ani já, ty, my, vy. Osobně mohu říci, že v tuto chvíli jsem omilostněným hříšníkem. Ale totéž nemohu říci o druhém člověku, neboť mu nevidím do svědomí. Pokud někdo v církvi prosazuje bludné učení, či se dopouští nemravného jednání, tedy působí destruktivně, mohu ho pak identifikovat s koukolem. Jinak ne - vím pouze z Písma, že koukol existuje a vše ostatní přenechávám Pánu, který nás vyzývá mj. k bdělosti (1Pt. 5:8).  Z výše uvedených důvodů rozhodně "nekádruji" členy sboru na "spasené" a" nespasené".Nelze dát na vnější zdání: vím o případech, kdy na pohled vřelí a upřímní křesťané byli spolupracovníky StB a Kristovu církev za jidášský groš systematicky ničili. Je vidět, že naše životní zkušenosti se evidentně liší . . . 1Sam. 16:7 "Člověk zajisté hledí na to, což jest před očima, ale Hospodin hledí k srdci."BA  

       


]


Re: Re: Re: Re: Re: ČINNOST SATANA V CÍRKVI (Skóre: 1)
Vložil: JirkaB v Pátek, 23. květen 2014 @ 08:57:42 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nenavštěvuješ prosím Prahu Spořilov? To by tvoji odpověď trochu objasňovalo.
Nevidíš do srdce druhých, ale dokážeš tvrdit, že jsme neprošli útiskem a chybí nám pokora. Neprocházíme útiskem jako bratři v jiných zemí, ale pro Krista mnozí ztratili velmi mnoho, a to i v dnešní tzv. době náboženské svobody. 
Nerozumíme si pořád v pojmech, v Církvi koukol není, protože koukol není pšenice. Píšeš, že jsi Mt vysvětlil uspokojivě, že pokud podle Písem někoho identifikujete jako koukol, tak jej třeba až vyloučíte, ale nekádrujete.
Myslíš, že jsem psal o něčem jiném? Pokud rozeznáme, že je existuje v Církvi koukol, tak jde ven(Mt18), ale jsou tam jistě mnozí, kteří jsou našima očima nerozeznatelní a tam můžeme spoléhat jen na Pána, my do srdce nevidíme. Psal jsem snad já něco jiného?

V bludu se nenacházím, je to vážné a nepravdivé obvinění, myslím, že ti chybí pokora, asi jsi neprošel nějakým útiskem...
Zkus prosím bedlivěji přečíst celý odstaveček, než někoho začneš veřejně obviňovat z bludu. Psal jsem, že Církev není pole, a proto v Církvi se koukol trhá a nenechává růst společně. Na druhou stranu vím, že aplikovat slovo o koukoli na Církve je nesprávné, protože slovo o koukoli nemluví o kázni ve shromáždění, ale hovoří o světě, protože pole (kde se netrhá) je svět. Jenže Církev není ze světa a toto slovo mluví tedy o jiné cílové skupině. 
Pokud někdo chodí na shromáždění a není věřící, tak není ani člen Církve a nikdo mu nezakazuje shromáždění navštěvovat Když jej nazveme koukolem, tak jej nemám odkud trhat, protože není členem Církve a ze světa jej trhat nebudu. Může místní shromáždění klidně navštěvovat. Nás je pár, ale jedna taková holka k nám také chodí, a nikdo ji netrhá. Musím ovšem přiznat, že je někdy obtížné chránit Církev od jejích názorů. Naše shromáždění totiž nekončí ukončením oficiální "liturgie", ale lidé se spolu baví, a jelikož je nás jen do malého bytu, tak slyší a mohou být ovlivněni všichni. Jelikož se neprotiví slovu, tak ji zatím snášíme, ale podstupujeme tak určité nebezpečí. 
Opakuji po několikáté, že jediná myšlenka, kterou jsem chtěl říci je ta, že považuji za bludné učení to, které na základě slova o koukoli a jeho společném růstu s pšenicí nečiní kázeň ve shromáždění, toleruje hřích. Slovo o koukli není o Církvi, tak jej na Církev nepoužívejme. Pravděpodobně nezvládám dobře český jazyk a neumím se správně vyjadřovat, tím se všem, které jsem omylem uvedl v omyl omlouvám a prosím za odpuštění. Pokud ve shromáždění s odvolávkou na slovo o koukoli nekonáte kázeň, ale necháváte hříšníka růst v Církvi, tak jste v bludu vy. myslím si, že to tak u vás není, tak nechápu tvoje obvinění.
Já našemu společenství žádnou nálepku nedávám, ani se nenazýváme pravou Církví, protože tyto slovní spojení je blbost. Termín Církev již v sobě obsahuje vše potřebné, pravost, jedinečnost, svatost,... 
Moje věta naše společenství si nárokuje titul...vždyť jsem dále vysvětloval, že je to v nadsázce a myslím, že jsem význam té věty uspokojivě vysvětlil. Pokusím se lépe, snad to bude srozumitelnější, naše společenství je pravou Církví, i když bychom to tak nikdy nevyslovili, protože přívlastky jsou zbytečné a nesprávné, řečeno to bylo pouze pro uvědomění si, že pokud věříme, tak patříme do Církve, přece se nikdo z nás nebude hlásit do levé církve, nesprávné, bludné, falešné, nepravé?
Prosím zamysli se nad tvým vlastním slovem o sebevědomém prohlášení. Proč to píšeš? Zeptám se tě, ty navštěvuješ nepravé shromáždění? Vaše shromáždění není pravou Církví? V čem je nepravé, v čem má potřísněný šat? Proč z toho nečiníte pokání, když máte rozeznání, že nejste pravou Církví? Pokud pravou Církví jste, proč obviňuješ druhé?
Poslední otázka. Byl Pán Ježíš neviditelný? Byla prvotní Církev neviditelná? 
Církev Pána Ježíše Krista musí být a je viditelná, protože na ní je vidět obraz Kristův. Je možné, že zase píšu o něčem jiném, než jsi myslel, možná jsem nesprávně pochopil co chceš říci, a jak máš zadefinovaný termín církev v tomto tvrzení. Jestli jsi myslel, že do Církve se budu cpát i nevěřící a pak nejde poznat kdo je kdo... tak jsme zpátky u kázně. V Církvi to rozeznat jde a Církev se očistí. 



]


Re: ČINNOST SATANA V CÍRKVI (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Úterý, 20. květen 2014 @ 10:03:36 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Rozlišování koukolu a pšenice ponechme raději Bohu a církevním otcům. Zvlášť v tomto případě, kdy je jasně řečeno co udělá nakonec Bůh. Stejně jako proč tomu tak bude. Nezmiňuje se o tom že bychom měli mezitím něco oddělovat a pálit my, nebo být oddělováni a páleni.

Myšlenky českých i amerických mladíků se mi zdají být dost nebezpečné. Katolickou a pravoslavnou církev prakticky popírají a přitom z jejich řeči vyplývá že jsme se zpronevěřili  jakési pravdě ? Což znamená že jsme jí někdy měli  ? Vzápětí důrazně kritizují zkaženost a zesvětštění jakési jiné církve. To má být která ? Protestanti, a nebo ty jejich jednotlivé sbory ? A pak tu prý existuje ta pravá a neviditelná. Ke které pravděpodobně počítají i sami sebe. I v té je podle nich asi koukol ale oni to nejspíš nebudou. V té by podle nich měl působit ten zlý (jinde by to mohlo být zbytečné, když už jsou tam dávno všichni koukolní). Bylo by zajímavé se jich zeptat kolik konkrétních lidí k ní počítají a jak se kromě kritiky projevuje jejich vlastní víra. Jestli se znají a scházejí a nebo to napsal jen jeden mladík nebo dokonce stařík. V dobré víře, znechucený sekularizací a odklonem od Boha a nebo aby uškodil a sváděl lidi k tomu aby spolu s církvemi opustili i Boha.

Odpočinutí věčné dej jim ó Pane a světlo věčné ať jim svítí. Ať odpočívají ve svatém pokoji. Amen.




Re: Re: ČINNOST SATANA V CÍRKVI (Skóre: 1)
Vložil: Bumerang v Čtvrtek, 22. květen 2014 @ 21:05:04 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Rozlišování koukolu a pšenice ponechme raději Bohu a církevním otcům.

Rozlišení koukolu a pšenice je výhradně posláním Krista- Pána žně a to na příkaz Boha Otce pusť svůj srp a žni!

Tento příkaz uděluje Bůh svému Synu, neuděluje ho těm tvým "církevním otcům" tedy antikristům. Neuděluje ho ani žádnému jinému člověku. Dávej si pozor Poutníku, abys nebyl pro takové proti božské kompromisní smýšlení jednou sám mezi koukolem!
Boží slovo o Pánu žně platí i pro tebe, tak k němu NIC NEPŘIDÁVEJ! NEUDĚLUJ TAK VÝHRADNÍ KRISTOVU PRAVOMOC NEKOMPETENTNÍM HŘÍŠNÝM LIDEM!!

V době boží milosti rozlišování koukolu a pšenice neprobíhá. Toto rozlišení nastane v okamžiku zániku boží milosti na konci času, kdy bude nastolena absolutní boží spravedlnost. Tehdy bude "pšenice" pro boží spravedlnost spasená, a koukol pro boží spravedlivý  trest spálený ohněm neuhasitelným. Rozlišování koukolu a pšenice je výhradním aktem verdiktu Boha Soudce!!



]


Stránka vygenerována za: 0.27 sekundy