Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marek.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16654, komentáře < 7 dní: 174, komentářů celkem: 429700, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 549 návštěvník(ů)
a 5 uživatel(ů) online:

Willy
Frantisek100
ivanp
rosmano
martino

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116588190
přístupů od 17. 10. 2001

Teologie: Křest Krista a jedenácté přikázání.
Vloženo Neděle, 02. červen 2013 @ 22:49:23 CEST Vložil: Olda

Zamyšlení poslal Nepřihlášený

Proč se vůbec nechal Kristus pokřtít vodou? I sám Jan Křtitel se tomu podivoval.

K čemu potřeboval Kristus křest vodou? Proč souběžně při křtu vodou proběhl u Krista i křest Duchem v podobě holubice a sám Bůh Otec přitom vydal o svém Synu svědectví a přikázal nám abychom Jeho Syna poslouchali?

Otcův příkaz poslušnosti vůči Synu, je největším Božím příkazem, který kdy Bůh lidem přikázal. 

Odhalím Vám tajemství. Tento Boží příkaz poslušnosti vůči Synu, je jedenácté přikázání a je to Boží přikázání největší. 
Nevěříte?
I kdybychom svou neposlušností porušili všech deset  Božích přikázání, přesto můžeme být v Kristu spasení.
Pokud však odmítneme poslušnost Kristu, odmítneme Krista, tak tím navěky odmítneme i svou spásu a Boží zákon nás nezachrání. 
Neposlušnost vůči Kristu je zároveň i neodpustitelnou urážkou Ducha svatého, tato urážka je i urážkou Boha Otce, který tak miloval svět, že nám dal svého Syna, aby nás zachránil. 
A za to všechno po nás Bůh Otec chtěl jenom poslušnost vůči svému Synu..jen tak málo.
To je tajemství jedenáctého přikázání a taky i tajemství neodpustitelné urážky Ducha svatého.




.. lidský strach, že nepokřtěné dítě bude zatraceno je satanova lež a pohrdání Božím milosrdenstvím a Boží spravedlností. Strach je od satana a pokoj od Boha.

.. Kristus na sebe přijal naše hříchy a taky se nechal se za všechny kterým to životní okolnosti nedovolí pokřtít vodou. Narodit se z vody je tedy úplně to samé, jako narodit se v Kristu. Pokud jsme ve svobodě vlastního ducha schopní přijmout Krista, je to svobodné rozhodnutí pouze a jenom naše. Když tohoto ve svobodného rozhodnutí ducha schopni nejsme, nesmí toto rozhodnutí za nás učinit žádný jiný člověk, ale pouze a jenom spravedlivý Bůh. Proto se nechal Kristus pokřtít, vzal na sebe hřích i lidskou duchovní neschopnost spásu přijmout. Křtít děti a slaboduché je tedy těžkým rouháním se proti Bohu a vydáváním se za Boha. 

..blahoslavenství je Boží příslib svatosti, blahoslavení chudí duchem, blahoslavení všichni kdož vědomě spásu Krista nemohli přijmout. I na ně Bůh myslel. I za ně přijímá Kristus křest vodou, aby se mohli znovuzrodit v Kristu a Duchu.
 
.. u každého duchem obdařeného (duchem bohatého) člověka přijde v jeho životě čas Boží milosti, kdy může ve svobodě svého ducha Boha přijmout nebo odmítnout. Bůh je ke všem spravedlivý stejně.

..přijetím Boží milosti se vydáváme za Kristem, dobrovolně ze své vlastní vůle přijímáme od člověka křest vodou k pokání a křest ohněm Ducha svatého od Krista. Odmítnutí Boží milosti je i počátkem neodpustitelné urážky Ducha.

..o tom kdo bude mít účast v Božím království nerozhoduje lidský náboženský rituál, nerozhoduje o tom žádný člověk ani církev, rozhoduje o tom pouze a jenom nejvyšší vševědoucí Soudce a Jím ustanovená lidská porota 24 starců.

..apoštol Petr je jeden ze čtyřiadvaceti starců a jeho porotnímu trůnu u Božího soudního dvora jsou svěřeny klíče od nebeského království.

..hlavou církve je Kristus a dle vůle Boha Otce Ho máme ve všem poslouchat

..lidská obhajoba před vševědoucím Soudcem není možná.

..našim obhájcem u Božího soudu je Kristus.

..každý kdo se staví mezi Vás a Krista, je antikrist


"Křest Krista a jedenácté přikázání." | Přihlásit/Vytvořit účet | 22 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Křest Krista a jedenácté přikázání. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pondělí, 03. červen 2013 @ 07:28:19 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
To je skutečně tak těžké si zvolit svůj nick, aby ostatním byla jasná kontinuita osoby s jeho dalšími články?
Takto je to jen anonymní skupina "nepřihlášených", u které nepoznáme, zda se jedná o dvacet různých osob, nebo o jednoho, dva lidi.

Takže nepřihlášený, zvaž své přihlášení třeba pod nickem "antikrist". To by tě vyjádřilo asi dostatečně.



..."I kdybychom svou neposlušností porušili všech deset  Božích přikázání, přesto můžeme být v Kristu spasení. Pokud však odmítneme poslušnost Kristu, odmítneme Krista, tak tím navěky odmítneme i svou spásu a Boží zákon nás nezachrání."...


Nevíš vůbec co mluvíš.

Kdybychom porušovali Boží přikázání, už samotná tato skutečnost znamená odmítnutí poslušnosti Kristu, znamená odmítnutí následovat Krista.





Zde skutečně platí: Čím vylízanější mozek sektou, tím větší potřeba chrlit záplavu článků plných hloupostí a zmatků.

Opravdu není co závidět, v čem tihle lidé žijí.



Re: Re: Křest Krista a jedenácté přikázání. (Skóre: 1)
Vložil: Bylina v Pondělí, 03. červen 2013 @ 09:44:14 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Oko znáš to Ježíšovo slovo : Jakým soudem soudíte, takovým budete souzeni? Moje zkušenost je, že nejvíc odsuzuje druhé za hřích ten, kdo v něm jede ještě víc. Viz podobenství o třísce a trámu.


]


Re: Re: Re: Křest Krista a jedenácté přikázání. (Skóre: 1)
Vložil: noname v Pondělí, 03. červen 2013 @ 21:34:49 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
"Jakým soudem soudíte, takovým budete souzeni? Moje zkušenost je, že nejvíc odsuzuje druhé za hřích ten, kdo v něm jede ještě víc. Viz podobenství o třísce a trámu.
 Ahoj Bylino.
Však já si to při čtení mnohých příspěvků myslím taky. Zkušenosti máme, jak se zdá stejné a přesto jak vidno je nám to málo platné, co u jiných odsuzujeme, sami děláme. Tyhle stránky jsou toho docela dobrým svědectvím. Napadlo tě to někdy?
H.


]


Re: Re: Re: Re: Křest Krista a jedenácté přikázání. (Skóre: 1)
Vložil: Bylina v Úterý, 04. červen 2013 @ 09:15:43 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jo napadlo a snažím se na to brát zřetel. Ale někdy se zapomenu. :-)


]


Re: Re: Re: Re: Re: Křest Krista a jedenácté přikázání. (Skóre: 1)
Vložil: noname v Úterý, 04. červen 2013 @ 10:05:51 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Hmm, tak to jsme dva :-)


]


Re: Re: Křest Krista a jedenácté přikázání. (Skóre: 1)
Vložil: rastan (rastander@seznam.cz) v Pondělí, 03. červen 2013 @ 20:37:38 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Oko, proč tak ostře? Já se s tebou vsadím, že je tady spousta lidí co si to myslí o tobě. Pokud takto kvalifikuješ druhé pak vystupuješ z pozice neomylného člověka a je to tak správné před Bohem?


Samozřejmě, že většina výroků "neznámého" jsou v rozporu s Duchem Písma, ale tak jako u vás křest nemluvňat. V tom má pravdu "neznámý vylízaný", že je to nebiblické (jemně řečeno). A co s tím uděláš?

rastan



]


Re: Re: Re: Křest Krista a jedenácté přikázání. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Středa, 05. červen 2013 @ 07:33:23 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Proč tak ostře?
Mám rád jednání přímé, špinavosti mě vytáčejí.


Křest nemluvňat je biblický a dokázal jsem to už na jiných místech.

Např.:
..."Kdyby Izraelité neuposlechli, neuvěřili tomu, co jim Mojžíš říká, anděl smrti by je neminul."...

Ale vždyť já říkal, že bez víry nelze křtít! Toto je přesně ono!

Ovšem anděla smrti nezastavila víra nikoho, ale jen krev beránka na dveřích.

A tak  pro víru jednoho (který natřel veřeje dveří krví) byly zachráněni všichni prvorození v domě - včetně nemluvňat.




]


Re: Re: Re: Re: Křest Krista a jedenácté přikázání. (Skóre: 1)
Vložil: rastan (rastander@seznam.cz) v Pondělí, 10. červen 2013 @ 18:00:20 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Oko mám to chápat tak, že pomazání krví futer bylo předobrazem křtu???

rastan



]


Re: Re: Křest Krista a jedenácté přikázání. (Skóre: 1)
Vložil: Momonka (Tinidril@seznam.cz) v Úterý, 04. červen 2013 @ 15:37:02 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Podle nosa poznáš kosa. Třeba Jaelu já poznám na sto honů a ani další a další nicky ji nepomůžou se zamaskovat. Někdo holt šíří smrad, byť vytáhne ze skříně nové šaty; někdo vůni Kristovu. Mně je třeba jedno, co kdo napíše i když se nepodepíše, hlavně když v tom je Kristova vůně.



]


Re: Re: Re: Křest Krista a jedenácté přikázání. (Skóre: 1)
Vložil: noname v Úterý, 04. červen 2013 @ 21:43:35 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj momonko.
 Já tedy z toho co usuzuji jediné a sice, že nám tímto sděluješ, že se domníváš, že máš dobrý čich. :-)

Je smutné, když tu má kdokoliv potřebu měnit nicky, pokud se potřebuje nějak vyjádřit.  Zda takto šíří smrad nebo vůni, to je otázka našeho já, našeho vnímání. Ne každému vše voní nebo s*****í,  však víš, že v tomto směru jsou naše názory (vjemy) často protichůdné a náš subjektivní názor je pak relativní a ba co hůř, může i druhému ublížit. V otázkách víry a posuzování bližního, toto pak platí dvojnásob.

Máš  však pravdu, podle stylu vyjadřování si také myslím, že tu několik lidí vystupuje pod různými nicky a sami se sebou pak diskutují. Zrovna tak, připadá ti férové sem vkládat příspěvky  pod nickem "nepřihlášený" ? To je onen vkladatel takový srab, že se stytí za své jméno nebo se stydí za to, co sem vkládá ?   Je v těchto příspěvcích Kristova vůně, nebo jen smrad  - abych použil tvá slova?
Honza


]


Re: Re: Re: Re: Křest Krista a jedenácté přikázání. (Skóre: 1)
Vložil: Momonka (Tinidril@seznam.cz) v Čtvrtek, 06. červen 2013 @ 15:22:22 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
//připadá ti férové sem vkládat příspěvky  pod nickem "nepřihlášený" ? //

Když to pravidla tohoto webu umožňují, tak v čem je problém? Řeknu Ti svůj důvod, proč jsem tu kdysi poslala článek jako nepřihlášená a nechtěla jsem, aby někdo věděl, že to je ode mne - ten důvod jsou PŘEDSUDKY. Chtěla jsem prostě, aby lidé četli, co je tam napsáno černé na bílém, nikoliv mezi řádky, a neztotožňovali to nijak s mou osobou (kdo sem chodí už nějaký ten pátek, si chtě nechtě vysloužil příslušnou placku na čelo). Už jen fakt, že si něco dovolí napsat osoba ženského pohlaví, některé dovede rozpálit do běla!

Co se týče té vůně, tak to není o tom, co se mi dobře čte, co na mně působí příjemně a tak. Na základě svého poznání Krista dovedu v duchu posoudit, jak na tom kdo je... Zkrátka jestli vůbec rozumí vlastnímu spasení, nebo jen mluví o Kristu "akademicky".


]


Re: Re: Re: Re: Re: Křest Krista a jedenácté přikázání. (Skóre: 1)
Vložil: rastan (rastander@seznam.cz) v Pondělí, 10. červen 2013 @ 17:57:52 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
"Na základě svého poznání Krista dovedu v duchu posoudit, jak na tom kdo je... Zkrátka jestli vůbec rozumí vlastnímu spasení, nebo jen mluví o Kristu "akademicky"."


Drahá Momonko

Jelikož se dobře známe, nebudu chodit horké kaše. Obdivuji tvoje sebevědomí na tak tenkém ledě, jako individuální poznání každého člověka Krista. Všichni jsme ovlivnění nějakým výkladem či učením a jelikož jsme všichni NEDOKONALÍ lidé, tak z pozice této NEDOKONALOSTI  bychom měli posuzovat výroky druhých. A už vůbec nechápu, kde bereš tu sebejistotu, že to "tvoje poznání" je postačující k ohodnocení poznání druhých a hlavně (to nejdůležitější)  jak naše poznání hodnotí Nejvyšší. Další polemika by se mohla vést o další větě "vlastního spasení". Jak dobře víš, můj pohled na tuto otázku je diametrálně odlišný od tvého, ale neodvážil bych se posuzovat zda mluvíš o Kristu "akademicky". Abych řekl pravdu, ani jsem moc nepochopil co jsi tím chtěla říci? Na akademické debatě o Kristu bych neviděl nic až tak špatného, pokud tato debata má smysl a drží se Slova. Závěrem snad jen připomínka, že poznání ke spáse nám nijak nepomůže (ke spáse stačí poznání a víra, že Ježíš Kristus zemřel a prolil krev za mé hříchy), slouží k tomu, abychom lépe poznali vůli Pána, aby mě nikdo netahal na vařené nudli.

S přátelským pozdravem tvůj bratříček

rastan



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křest Krista a jedenácté přikázání. (Skóre: 1)
Vložil: Momonka (Tinidril@seznam.cz) v Pondělí, 10. červen 2013 @ 20:06:48 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Na tom není nic neobvyklého a ani sebevědomého, posoudit v Duchu stav jiného věřícího. Tato schopnost nám je dána v Kristu snad automaticky, stejně jako fakt, že jsme v Kristu učiněni spravedlivými a svatými. Ono to není nic světoborného a ani troufalého to o sobě prohlásit "jsem svatý, spravedlivý a dokonalý v Kristu, nebo mám jistotu spasení v Kristu" - je to zkrátka fakt podložený Písmem, který je přijímán vírou. Tady se skromností člověk nepochodí, protože takováto (rádoby)skromnost=nevěra. V Kristu jsme obdrželi víc, než dokážeme vůbec pochopit a příjmout. Akorát než si to člověk uvědomí, tak někdy uplyne hodně vody. Toť vsio.




]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křest Krista a jedenácté přikázání. (Skóre: 1)
Vložil: rastan (rastander@seznam.cz) v Úterý, 11. červen 2013 @ 21:26:53 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
"Na tom není nic neobvyklého a ani sebevědomého, posoudit v Duchu stav jiného věřícího."


Snad jen jeden citát:


Kazatel 7:16  Nebývej příliš spravedlivý, aniž buď příliš moudrý. Proč máš na zkázu přicházeti?

"Tady se skromností člověk nepochodí, protože takováto (rádoby)skromnost=nevěra"


Tak nevím jak mám chápat výroky tohoto druhu:


Matouš 10:22  A budete v nenávisti všechněm pro jméno mé, ale kdož setrvá až do konce, tenť spasen bude.
Matouš 24:13  Ale kdož by setrval až do konce, tenť spasen bude.

Římanům 5:2  Skrze něhož i přístup měli jsme věrou k milosti této, kterouž stojíme. A chlubíme se nadějí slávy Boží.
3  A ne toliko nadějí, ale také chlubíme se souženími, vědouce, že soužení trpělivost působí,
4  A trpělivost zkušení, zkušení pak naději,
5  A nadějeť nezahanbuje. Nebo láska Boží rozlita jest v srdcích našich skrze Ducha svatého, kterýž dán jest nám.

Římanům 15:4  Nebo kteréžkoli věci napsány jsou, k našemu naučení napsány jsou, abychom skrze trpělivost a potěšení Písem naději měli.
5  Bůh pak dárce trpělivosti a potěšení dejž vám jednomyslným býti vespolek podle Jezukrista,

1 Korintským 9:26  Protož já tak běžím, ne jako v nejistotu, tak bojuji, ne jako vítr rozrážeje,
27  Ale podmaňuji tělo své a v službu podrobuji, abych snad jiným káže, sám nebyl nešlechetný.

1 Korintským 13:11  Dokudž jsem byl dítě, mluvil jsem jako dítě, myslil jsem jako dítě, smýšlel jsem jako dítě, ale když jsem učiněn muž, opustil jsem dětinské věci.
12  Nyní zajisté vidíme v zrcadle a skrze podobenství, ale tehdáž tváří v tvář. Nyní poznávám z částky, ale tehdy poznám, tak jakž i známostí obdařen budu.
13  Nyní pak zůstává víra, naděje, láska, to tré, ale největší z nich jestiť láska


2 Korintským 3:10  Nebo to, což oslaveno bylo, aniž oslaveno bylo v té částce, u přirovnání převýšené slávy nového přisluhování.
11  Nebo poněvadž to pomíjející slavné bylo, mnohemť více to, což zůstává, jestiť slavné.
12  Protož majíce takovou naději, mnohé svobody užíváme,

2 Korintským 10:7  A což toliko na to, co před očima jest, hledíte? Má-li kdo tu naději o sobě, že by Kristův byl, pomysliž také na to sám u sebe, že jakož on jest Kristův, tak i my Kristovi jsme.

Efezským 1:12  Abychom tak byli k chvále slávy jeho my, kteříž jsme prve naději měli v Kristu.
13  V kterémžto i vy naději máte, slyševše slovo pravdy, totiž evangelium spasení vašeho, v němžto i uvěřivše, znamenáni jste Duchem zaslíbení Svatým,

Filipským 3:12  Ne že bych již dosáhl, aneb již dokonalým byl, ale snažně běžím, zda bych i dostihnouti mohl, načež uchvácen jsem od Krista Ježíše.
13  Bratří, jáť nemám za to, že bych již dosáhl.
14  Ale to jedno činím, na ty věci, kteréž jsou za mnou, zapomínaje, k těm pak, kteréž jsou přede mnou, úsilně chvátaje, k cíli běžím, k odplatě svrchovaného povolání Božího v Kristu Ježíši.

1 Tesalonickým 4:13  Nechciť pak, abyste nevěděli, bratří, o těch, kteříž zesnuli, abyste se nermoutili, jako i jiní, kteříž naděje nemají.

Židům 3:6  Ale Kristus, jakožto Syn, vládne nad domem svým. Kterýžto dům my jsme, jestliže tu svobodnou doufanlivost, a tu chloubu naděje až do konce pevnou zachováme.

1 Petrův 1:21  Kteříž skrze něho věříte v Boha, jenž jej vzkřísil z mrtvých, a dal jemu slávu, tak aby víra vaše a naděje byla v Bohu.

1 Petrův 3:15  Ale Pána Boha posvěcujte v srdcích vašich. Hotovi pak buďte vždycky k vydání počtu všelikému, kdož by od vás požádal zprávy z naděje té, kteráž jest v vás, a to s tichostí a s bázní,


Zjevení Janovo 2:25  Avšak to, což máte, držte, dokavadž nepřijdu.
26  Kdož by pak vítězil a ostříhal až do konce skutků mých, dám jemu moc nad pohany.

Skromný chudák Pavel zřejmě, dle tvého poznání, byl nevěrec. Nu což si přát, více takových sebevědomých křesťanů.

rastan




]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křest Krista a jedenácté přikázání. (Skóre: 1)
Vložil: Momonka (Tinidril@seznam.cz) v Čtvrtek, 13. červen 2013 @ 11:48:51 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Sebevědomý člověk k ničemu Boha nepotřebuje. Já tady tvrdím od začátku, že plavat neumím. Nezlob se na mně, ale nejsi to zrovna TY, kdo stále pochybuje o kvalitě KORÁBU a přesvědčuje své okolí, že je potřeba se taky snažit plavat?

Copak Ježíš Kristus není hoden mé důvěry? Pokud On není naší jistotou záchrany, tak nám není pomoci. NIKOMU.

Kristova krev a spravedlnost jest svatební můj šat i skvost,
jímž pro nebe se přistrojím
a před Bohem ctně obstojím.

A co říkáš na "sebevědomí" hraběte Zienzendorfa - autora této nádherné písně?  

Myslela jsem, že tyto debaty jsou už za námi... 

S láskou v Kristu

Momon
 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křest Krista a jedenácté přikázání. (Skóre: 1)
Vložil: rastan (rastander@seznam.cz) v Sobota, 15. červen 2013 @ 18:19:56 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
" Nezlob se na mně, ale nejsi to zrovna TY, kdo stále pochybuje o kvalitě KORÁBU a přesvědčuje své okolí, že je potřeba se taky snažit plavat? "


Trochu se pleteš, já přesvědčuji své okolí, aby koráb STAVĚLO. Zeptám se možná hloupě, ale byl problém pro Boha zachránit Noe i jeho rodinu, zvířata bez toho, aby MUSEL Noe stavět koráb? Dostal příkaz STAVĚJ! A bylo na něm, zda bude stavět a zachrání se, nebo nebude stavět a zemře s ostatními. A byla ještě jedna podmínka, Noe ten koráb MUSEL dostavět, jinak by mu rozdělaná práce byla k ničemu. Dnes mě tady někteří (včetně tebe) přesvědčují (a zároveň obviňují z nedostatku víry), že stavět není třeba, protože to Bůh nějak zařídí, nebo ohoblují první prkno a už křičí do světa, že mají dostavěno = vyhráno. Dále nejsem ten, který zpochybňuje něčí spásu (jak to máš v módě, že?), ale jsem ten, který se snaží varovat před laciným spasení = já nic to Bůh. Lidé po staletí umírali pro život. Zní to divně, ale je to tak. A jejich víra a vytrvalost byla prověřena až do krajnosti. Už slyším "Bůh je věrný", ale ANO JE VĚRNÝ, ale já jsem ještě neprošel stínem smrti, abych si ověřil jestli já zůstanu věrný až do konce. To není pochybnost o věrností Stvořitele, to je pochybnost o mé maličkosti. Náš společný známý dobře říkává: "Dobře se věří, když v zimě radiátor hřeje, po celý rok mám co do h..y, mám střechu nad hlavou a klid od bližních". Bude to tak vždycky? A tak já si nechávám ty silácké pokřiky o spáse, až budu mít smrtku před očima a budu vědět, že jsem nepadl. O to prosím Pána celý život a už budu držet pusu.

rastan



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křest Krista a jedenácté přikázání. (Skóre: 1)
Vložil: Momonka (Tinidril@seznam.cz) v Neděle, 16. červen 2013 @ 12:18:31 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Takže Tebe potenciálně zachrání "dílo Tvých rukou"? Copak Tys ještě do korábu vírou nevešel? A v tom je právě mezi námi ten rozdíl, bo já UŽ nespoléhám na svoji výdrž a schopnosti - uvědomila jsem si, že bohužel nejsem schopna postavit archu... konec konců proč taky, když archa už je hotova, lépe řečeno: dokonána. Nač se lopotit, když Bůh nabízí odpočinutí? A ke spáse mi postačí jen jeden jediný skutek - VÍRA. Kde je má chlouba? Je vyloučená. Můžu se chlubit, že jsem zvládla postavit koráb? Kdo se tím může pochlubit? Kdo na to má - postavit si koráb a být tak zachráněn? Ty na to máš? VĚŘÍŠ SI? Zřejmě právě v tom spočívá Tvoje chápání oné naděje - buď to zvládnu nebo taky ne... (Jestli se pletu, tak mě oprav. Vycházím z toho, jak jsem kdysi naději chápala já.)

29 Ježíš jim odpověděl: "Toto je ten Boží skutek - abyste věřili v toho, kterého on poslal."

5 Avšak tomu, kdo nekoná skutky, ale věří v Toho, který ospravedlňuje bezbožného, se počítá jeho víra za spravedlnost.


Smím se zeptat, čí spásu zpochybňuji? Já teď budu taky tak jízlivá a to stejné prohlásím o Tobě (ačkoliv by to ještě víc sedělo na jiného, nám oběma známého člověka) a jeden příklad mám zrovna na jazyku. A ne jen jeden:-(



]


Re: Křest Krista a jedenácté přikázání. (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pondělí, 03. červen 2013 @ 07:42:38 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Poslušnost našemu Pánu, Ježíši Kristu je obsažena již v prvním přikázání. Tím jedenáctým je přikázání lásky. To že máme milovat Boha a bližního.

Mluvit o poslušnosti Bohu a popírat přitom Církev je zcela absurdní.  




Re: Křest Krista a jedenácté přikázání. (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pondělí, 03. červen 2013 @ 07:58:56 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zajímavé je jak často se tu poslední dobou  objevují spekulace o křtu malých dětí, které zjevně nepocházejí od baptistů. Že by to byl další z mnoha útoků na jejich církev, když se moc nedaří použít jako záminku odmítnutí restitucí, snaha o jejich izolaci ?




Re: Křest Krista a jedenácté přikázání. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 04. červen 2013 @ 09:02:46 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Ježíš říkal Židům, kteří mu uvěřili: „Zůstanete-li v mém slovu, jste opravdu mými učedníky. Poznáte pravdu a pravda vás vysvobodí.“

Odpověděli mu: „Jsme potomci Abrahamovi a nikdy jsme nebyli ničími otroky. Jak můžeš říkat, že se staneme svobodnými?“

Ježíš jim odpověděl: „Každý, kdo činí hřích, je otrokem hříchu. A otrok nezůstává v domě navždy; navždy zůstává syn. Jestliže vás tedy Syn vysvobodí, budete vskutku svobodní.  Vím, že jste potomci Abrahamovi, ale usilujete mne zabít, protože mé slovo nemá ve vás místo. Já mluvím o tom, co jsem viděl u svého Otce, a vy činíte to, co jste slyšeli u vašeho otce.“

Odpověděli mu: „Náš otec je Abraham.“

Ježíš jim řekl: „Kdybyste byli Abrahamovy děti, činili byste Abrahamovy skutky. Nyní mne usilujete zabít, člověka, který vám pověděl pravdu, kterou slyšel od Boha. To Abraham neučinil. Vy činíte skutky svého otce.“

Řekli mu: „My nejsme zrozeni ze smilstva! Máme jednoho Otce, Boha.“

Ježíš jim řekl: „Kdyby byl Bůh váš Otec, milovali byste mě, neboť z Boha jsem vyšel a od něho přicházím. Nepřišel jsem sám od sebe, ale on mne poslal. Proč nerozumíte mé řeči? Proto, že nemůžete slyšet mé slovo. Vy jste z otce Ďábla a chcete činit žádosti svého otce. On byl vrah od počátku a nestál v pravdě, protože v něm pravda není. Když mluví lež, mluví ze svého vlastního, protože je lhář a otec lži. Poněvadž já říkám pravdu, nevěříte mi. Kdo z vás mne usvědčí z hříchu? Říkám-li pravdu, proč mi nevěříte? Kdo je z Boha, slyší Boží slova. Vy neslyšíte, protože nejste z Boha.“



  Je dost naivní se domnívat, že otrok se rozhoduje, jestli bude nebo nebude otrokem. Otrok slouží svému pánu. A´t už to ví, nebo neví.



Re: Re: Křest Krista a jedenácté přikázání. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Středa, 05. červen 2013 @ 07:37:57 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Člověk ale o sobě sám rozhoduje, zda bude otrokem hříchu.

Bůh naopak chce, aby byli všichni spaseni, aby nikdo z lidí nezůstal otrokem.

Proto poslal svého Syna na svět - a proto mu říkáme náš  VYKUPITEL  z otroctví.


]


Re: Re: Re: Křest Krista a jedenácté přikázání. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 06. červen 2013 @ 21:21:02 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Člověk ale o sobě sám rozhoduje, zda bude otrokem hříchu.

  To je samozřejmě totální nesmysl, hloupost zcela mimo realitu. Zkus se vrátit z virtuálních výšin domyšlenek na zem a zjistit realitu: Zeptej se jakéhokoliv otroka hříchu, zda o sobě sám rozhoduje jestli bude či nebude otrokem hříchu.

  Říkám, že když Ježíš mluvil o otroctví hříchu, věděl o čem mluví a měl pravdu.

  Když jsem se sám rozhodoval, zda budu, nebo nebudu otrokem hříchu, měl jsem proti hříchu nulovou šanci. Vždyť jsme se o tom stokrát bavili: Udělal jsem předsevzetí, šel jsem do zpovědnice, tam se vyzpovídal a "zbavil" se hříchu a když jsem vylezl ven, zjistil jsem při první příležitosti, že hřích je pořád se mnou a že z mého rozhodnutí a předsevzetí si dělá asi tolik, jako otrokář z rozhodnutí otroka opustit plantáž.

  Až teprve když mi křesťané předali evangelium, mohl jsem požádat Ježíše, aby mi se hříchem pomohl. Nejdřív jsem musel přijmout tu moc, která je ve vykoupení, pak až jsem měl šanci vydat hřích Ježíši. Že bych sám mohl se hříchem nějak zacházet je utopie, naprosto nereálné.

  Snad existují lidé duševně tak silní, s vůlí tak pevnou, že sami dokážou rozhodovat o tom, zda budou či nebudou otroky hříchu, ale to fakt není můj případ. Já se hříchu vyhýbám obloukem a na hříchy v mém životě (i na jejich následky) potřebuju nutně Ježíše.


]


Stránka vygenerována za: 0.42 sekundy