Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 252, komentářů celkem: 429587, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 463 návštěvník(ů)
a 4 uživatel(ů) online:

oko
rosmano
ivanp
Willy

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116499538
přístupů od 17. 10. 2001

Aktivity a kampaně: Homosexualismus jako státní ideologie?
Vloženo Pondělí, 08. srpen 2011 @ 11:50:16 CEST Vložil: Stepan

Etika poslal Nepřihlášený

Neexistuje žádné právo na privilegizaci, propagaci a institucionalizaci homosexualismu jako státní ideologie.

Homosexualismus jako státní ideologie LADISLAV JAKL, TAJEMNÍK PREZIDENTA REPUBLIKY Debata o registrovaném partnerství homosexuálů bývá prezentována jako spor mezi tolerantními a svobodomyslnými stoupenci s nepřejícími a předsudečnými oponenty. Chci vysvětlit, že odpůrcem může být i zastánce svobody jednotlivce a přesvědčený antietatista. Tvrdím, že skutečný zastánce minimálního státu, který nemá ambice dirigovat soukromí občanů, může registrované partnerství obhajovat pouze omylem. Daleko spíše si umím od takového člověka představit racionální zpochybnění institutu manželství. A vůbec nemám na mysli nějaké zastánce „volné lásky“ či teorie o přežilé funkci rodiny, ale spíš zastánce myšlenky, že k dobrému rodinnému životu není nutné razítko a dozor státního úředníka. Rodina i manželství tu přece byly dávno před státem a teorie, že rodina je základ státu, je jen produktem zvrácené myšlenky, že stát je střechou nad vším lidským bytím. Co to je manželství? V současné společenské a právní realitě je to vztah muže a ženy, oficiálně stvrzený státem. Je to tedy druh veřejné instituce. Stát stanovuje podmínky, při jejich splnění dává tomuto vztahu jistá privilegia a také určuje mnoho pravidel, kterými se vztah musí řídit, včetně pravidel pro jeho ukončení. Jen stát může vztah mezi dvěma lidmi, který dříve uznal za svou instituci a tak ho postátnil, oficiálně zrušit. Počet partnerů žijících bez potřeby udělat ze svého vztahu státní instituci roste. Netvrdím, že je to trend pozitivní. Spíše je mnoho důvodů se domnívat, že dobrý není. Je ale reálný. Rozhodně nelze zjednodušeně říci, že vztah mezi dvěma lidmi, který není učiněn státní institucí, musí být méně stabilní, vyzařovat méně lásky či být menší zárukou pro děti. Lidé, kteří se takto rozhodnou žít, jsou dospělí a sami porovnají výhody a nevýhody svého rozhodnutí. Umím si představit, že zásadový liberál bude navrhovat cosi jako „privatizaci“ manželství, jeho odluku od státu a tím vlastně zrušení manželství jako státní instituce. Rozuměl bych liberálovi, který by hlásal: co je státu do intimního svazku dvou lidí! Zájmy dětí přece umí stát ochránit i jinak a dělat to musí už kvůli velkému počtu dětí vyrůstajících dnes mimo manželství. Liberál může směle tvrdit, že stát nemá poskytovat intimnímu vztahu privilegia a na oplátku tím získávat právo strkat nos do tohoto privátního hájemství. V dnešní společnosti takový liberál asi neuspěje, protože jeho oponenti budou oprávněně říkat, že je v naší tradici, aby instituce rodiny a manželství požívala zvláštních výsad a aby se stát k nim nechoval neutrálně. Liberál ustoupí, ale bude si myslet své. V každém případě pro něj vztah dvou lidí jako státní instituce nemůže být samozřejmostí. Bude stále vyžadovat od svých odpůrců argumenty, že to tak musí být. Proto vůbec nechápu, že lidé, kteří se označují za liberály, pro které je stěží dost argumentů pro zachování státního manželství, bez mrknutí oka vidí dost argumentů pro vznik nové státní instituce: registrovaného partnerství homosexuálů. Vždyť zde musí těch argumentů být nutně ještě méně, ne? U partnerství homosexuálů už prostě dostatek argumentů, aby se stát ztotožnil s privátním vztahem dvou lidí, privilegoval ho a péči o něj učinil jedním ze smyslů své existence, být nemůže. Nepochopím „liberála“ který říká, že je třeba privilegia ne zrušit, ale naopak dál rozšířit. Člověk, který chce současné právní uspořádání posunout k většímu důrazu na svobodu jednotlivce a dál od státního dirigismu, by logicky neměl požadovat zavedení registrovaného partnerství homosexuálů, ale když už by chtěl něco na současném stavu měnit, měl by jít směrem přesně opačným. V problému tzv. registrovaného partnerství vůbec nejde o diskriminaci či nějaká práva. Jde o privilegizaci a institucionalizaci jistého typu vztahu. Stát se prý k takovému intimnímu vztahu nemá chovat neutrálně, ale má ho vyzdvihnout mezi své instituce. Neexistuje ale žádné právo na to, aby kterýkoli vztah ryze intimního a soukromoprávního charakteru byl uznán za státní instituci, státem privilegovanou, propagovanou (a také v mnohém svazovanou.) Pro stoupence svobody neexistuje žádný důvod, proč se má stát identifikovat s vybranými druhy soužití lidí. V tomto problému nejde o homosexuály a jejich práva. Jejich jakoukoli diskriminaci je třeba odmítnout. Zde jde o homosexualismus, tedy o ideologii, která by se ráda stala jakýmsi státním náboženstvím bez odluky. Odmítat tuto ideologii je dnes riskantní, protože již dávno existuje nejen homofobie, ale - jak se zdá - také heterofobie, namířená proti všem kritikům ideologie homosexualismu a nasazující jim psí hlavu netolerance. http://www.fragmenty.cz


Podobná témata

Etika

"Homosexualismus jako státní ideologie?" | Přihlásit/Vytvořit účet | 9 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Homosexualismus jako státní ideologie? (Skóre: 1)
Vložil: rive v Úterý, 09. srpen 2011 @ 12:19:16 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jiřina Prekopová, známá dětská psycholožka v rozhovoru pro MF Dnes v odpovědích na otázky reportérů se sdílí se svým pohledem na aktuální stav společnosti:

 ....  mám dojem, že je čím dál více lesbických a gay vztahů. Například mám osobní zkušenost s dvěma ženami, které byly vdané a měly děti a uchovaly si ke mně důvěru. Přišly za mnou a sdělily mi: Máme pro vás novinku. Jsme lesbické. Rozumíme si spolu víc než s muži a víme, co nám dělá dobře, naši muži se o to ani nesnažili. Víc rozkoše jim udělá druhá žena. Je to vlastně taková onanie ve dvou. A je v tom samozřejmě i egocentrismus.Zdroj:http://ona.idnes.cz/muzi-degeneruji-tvrdi-vehlasna-psycholozka-jirina-prekopova-puj-/spolecnost.aspx?c=A110726_135655_spolecnost_jup
rive










Re: Re: Homosexualismus jako státní ideologie? (Skóre: 1)
Vložil: aviaf v Pátek, 12. srpen 2011 @ 13:37:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.ucl.ac.uk/ssees/people/economics-and-business-staff-folder/tomas-cvrcek
Ja jsem ten rozhovor s Prekopovou cetl (teda si jen do pulky, dal uz jsem to nevydrzel) a odnesl jsem si z toho pocit, ze je to zatrpkla stara pani...

Aviaf


]


Re: Re: Re: Homosexualismus jako státní ideologie? (Skóre: 1)
Vložil: rive v Pátek, 12. srpen 2011 @ 23:03:48 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
opak je pravdou  ... hodně toho prožila, spíše je ve svých názorech jednoznačná, snaží se věci správně pojmenovat, nechodit kolem, jako kolem horké kaše, protože o životě hodně "ví", 
na věci se dívá s velkým nadhledem a vtipem, umí si udělat legraci s člověka (egoismu, ješitnosti), umí si dělat legraci i ze sebe ... 

 vím, že když aviaf o někom řekne, že je takový a takový ...., nemá význam ho přesvědčovat o opaku ... 

ale určitě face to face by jsi zjistil, že je to paní, jejíž velkou snahou je šířit mezi lidmi lásku ( její povzbuzování hýří velkým pozitivismem),  teplo, s titulu své profese  je zaměřeně na správné fungování rodiny a na děti s různými problémy, a tím také často hovoří o hodnotách, které rodinu (děti)degradují, dokáže optimisticky motivovat a povzbuzovat , z jejich slov cítíš pokoru před Bohem Stvořitelem,

 elán má jako mladice, : )))  a jak o sobě říká životní zkušenosti jako stoletá ...


rive


]


Re: Re: Re: Re: Homosexualismus jako státní ideologie? (Skóre: 1)
Vložil: aviaf v Pátek, 12. srpen 2011 @ 23:07:50 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.ucl.ac.uk/ssees/people/economics-and-business-staff-folder/tomas-cvrcek
Ty ji znas osobne?

Mne prisel celej ten rozhovor desne negativistickej: vsechno jde do haje, lidi degenerujou, babicky uz nejsou jako bejvaly, rodice jsou prerostli bejvali mali tyrani a jejich deti budou akorat spratci a tak porad dal... Nevim, no, ale jako vecna analyza mi to teda moc neprislo...

A.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Homosexualismus jako státní ideologie? (Skóre: 1)
Vložil: rive v Pátek, 12. srpen 2011 @ 23:34:59 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
to byl pokec  paní prekopové s redaktorkou, hodně ji to povídá, a hlavně je psycholožka, zaměřuje se na lidskou stránku člověka, aby byl člověk člověkem, a ne člověk člověku vlkem, její obor není socioložka, či ekonomka, takže určitě ten rozhovor není analýza, je to životní názor 

poznala jsem ji osobně, několikrát na nějakém semináři  ... věnuje se mj. také dětem s postižením ( máme u nás postižené dítě)  a pro katolíky dělá (nebo dělala u nás) také nějaké víkendové rodinné pobyty 

rive


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homosexualismus jako státní ideologie? (Skóre: 1)
Vložil: aviaf v Pátek, 12. srpen 2011 @ 23:48:17 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.ucl.ac.uk/ssees/people/economics-and-business-staff-folder/tomas-cvrcek
Takze ta zatrpklost v tom clanku je vinou spatne vybranejch otazek? 

BTW, vona se na nekolika mistech pousti tak trochu do spolecenskejch ved (uprimne receno, tomu se vetsinou v techhle otazkach neda vyhnout), takze tam holt je myslim potreba respektovat i to, co k veci zjistili i socialni vedci. Napriklad kdyz tam smahem shodi se stolu prave ten vyzkum o detech vychovanych stejnopohlavnimi pary, tak si myslim, ze se pousti an tenkej led.

Aviaf 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homosexualismus jako státní ideologie? (Skóre: 1)
Vložil: rive v Sobota, 13. srpen 2011 @ 00:10:03 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
já si myslím, že mám dobrý odhad na lidi aviafe :))

 no řekni, že né, co jsem říkala,  je to tak, že nemá význam něco vůbec odpovídat, ´

jsi jak prekopová ... jednoznačný, i ona říká tak je to a né jinak ...   


rive
,


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homosexualismus jako státní ideologie? (Skóre: 1)
Vložil: aviaf v Sobota, 13. srpen 2011 @ 01:37:32 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.ucl.ac.uk/ssees/people/economics-and-business-staff-folder/tomas-cvrcek
Myslim, ze tentokrat mi trochu krivdis. Ja jsem se ptal v dobry vire. 

Aviaf


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homosexualismus jako státní ideologie? (Skóre: 1)
Vložil: rive v Pátek, 09. září 2011 @ 20:50:17 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
v  tv reklamě jsem shlédla, že je dneska tato dáma  se smyslem pro humor - paní prekopová - v satirickém pořadu pana krause 

doufám, že se ukáže, že to není zapšklá dáma

takže dneska tj. 9. září bude paní psycholožka prekopová na primě ve 22 hod (vzhledem k tomu, že ne všichni koukají na tv, doufám, že se to časem objeví i v nějakém videoarchívu tv prima)


rive


okopírovala jsem trochu reklamy o tv pořadu:

Jan Kraus přivítal psycholožku Jiřinu Prekopovou. „V 70. letech jste s manželem odešli do Německa, manžel byl 15 let vězněn…“ pobízel psycholožku moderátor, aby vyprávěla o své životní cestě. „Vždyť vy o mně všechno víte!“ konstatovala Jiřina. Dodala, že s manželem byli spolu rádi, ale někdy taky ne. „A tím to také vše začalo… Když jsem na něj měla strašnej vztek. Tehdy jsem pochopila techniku pevného objetí, kterou jsem pak dále zdokonalovala a používala v rámci terapie,“ vysvětlila Jiřina a začala vyprávět zásadní životní zážitek, který ji k „objetí“ přivedl. „Já jsem tehdy pracovala na klinice ve Stuttgartu a za velkého horka jsem musela jet domů autem, které mi koupil manžel dle vlastních ‚machovských‘ kritérií. Měla jsem vztek, protože to auto se nedalo větrat a chtěla jsem původně úplně jiné. Domů jsem přijela pozdě, těšila jsem se na studenou sprchu a tam byl manžel a řekl mi, že koupil telecí játra. Byla jsem rozzuřená, že musím jít vařit večeři, že se nemůžu jít osprchovat a odpočívat… Kuchyň se navíc nedala větrat, protože on nesnášel, když šel smrad do jídelny. Dalo se větrat oknem, ale to tam zase létaly mouchy a komáři. A Valentýn přišel do kuchyně, nějak se mně dotkl a v tu chvíli adrenalin vypěnil a já na něj zařvala: Nech mě bejt, krucinálfagot! On se ale nenechal zahnat na útěk, vzal mě do náruče a držel mě. Pevně. Já nechtěla, křičela jsem: Pusť mě! A on mi říkal: Vykřič se a pak tě pustím. Já jsem se nakonec uklidnila, vztek mě přešel, a tak jsem sama zjistila, že přesně tak funguje terapie pevného objetí,“ vysvětlovala paní Prekopová.Jana Krause zajímaly i názory paní Prekopové na adopci dětí homosexuály: „Já jsem proti tomu, protože dítě potřebuje mámu i tátu…“ Prozradila také, že není příznivkyní umělého oplodnění: „Manželé nemůžou mít vlastní dítě a nějaký student dá svoje sperma, aby měl na pivo. A jednou se dítě ptá, kdo je jeho táta… To je pak přece průšvih. Ti rodiče se předem nevžijí do pocitů dítěte, protože hledí jen na své pocity a to, že chtějí mít dítě…“ Připomněla, že další průšvih je v tom, že většinou dítě nemohou mít ti lidé, kteří to dlouho odkládali kvůli kariéře, zajištění, cestování atd. „Pak mají jen jedno dítě, protože více nestihnou, jsou úzkostní rodiče. Ale dítě chce silné rodiče, ne úzkostlivé…“ Probrala také s panem Krausem, že na rozdíl od něj si nemyslí, že mladí berou sex trochu jinak. „Hlavně novináři z toho dělají senzaci, ale ono to tak úplně není. Dnešní mladí jsou docela ctnostní. Ale myslím si, jestli náhodou ti dnešní mužští nejsou čím dál více impotentní,“ dodala. Jana Krause zajímalo, jaké zásadní chyby lidé dělají při výchově dětí. „Třeba je chyba, že přenášejí na své děti to, co sami zažili v dětství. Většinou se ve výchově snaží o opak. Třeba když byli rodiče jako děti biti, tak se snaží své dítě vychovávat v naprosté volnosti…“ nakonec prozradila Janu Krausovi recept na dobré manželství: „Pondělí, středa, pátek – mazlení, úterý, čtvrtek, sobota – erotika a neděle volno,“ rozesmála paní Prekopová publikum. 


]


Stránka vygenerována za: 0.18 sekundy