Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Jonáš.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 11, článků celkem: 16224, komentáře < 7 dní: 494, komentářů celkem: 399100, adminů: 60, uživatelů: 5084  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 190 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

gregorios777
rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
109586297
přístupů od 17. 10. 2001

Intimity: Mohou praví křesťané věřit středověkým chimérám a fantasmagoriím?
Vloženo Pondělí, 01. prosinec 2008 @ 22:38:01 CET Vložil: Olda

Zamyšlení poslal Standa

Tvrzení, že každý potrat = vražda a embryo = člověk je podle mě středověkou fantasmagorií!
K tomuto závěru mě definitivně utvrdil případ, který se stal v Saudské Arábii.

Více najdete v článku  V Saudské Arábii se narodila těhotná holčička .


"Mohou praví křesťané věřit středověkým chimérám a fantasmagoriím?" | Přihlásit/Vytvořit účet | 43 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Mohou praví křesťané věřit středověkým chimérám a fantasmagoriím? (Skóre: 1)
Vložil: Willy v Pondělí, 01. prosinec 2008 @ 23:24:33 CET
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog)
Každý umělý potrat, provedený lidskýma rukama na bezbranné (budoucí) lidské bytosti v lůně matky je odsouzeníhodný čin, který je možno kvalifikovat jako nájemnou (tj. za peníze provedenou) vědomou chladnokrevnou podlou vraždu.

Embryo není člověk v běžném smyslu toho slova, ale rozhodně je to, v případě existence potřebných podmínek pro jeho zdárný vývoj, potenciálně budoucí lidská bytost, která se stane člověkem se vším všudy, když její vývoj proběhne úspěšně, tzn. že se v pořádku narodí a bude o ní dále postaráno.

Kdyby tvoje matka smýšlela jako ty a rozhodla se tvůj život ve stádiu embrya či plodu ukončit, nemohl bys napsat tenhle ohavný komentář. Přemýšlej o tom.

Tož tak.

willy



Re: Mohou praví křesťané věřit středověkým chimérám a fantasmagoriím? (Skóre: 1)
Vložil: Elo v Úterý, 02. prosinec 2008 @ 08:35:06 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Standa, vidíš, oháňaš sa Bibliou, ale aj ohľadom potratu si nebiblický. Potrat sa nerovná vždy vražda, ale len vtedy, ak je to úmyselné preručenie začínajúceho života, čiže nie nezavinené, a spontánne a pod. Ale embryo človeka, to je čo? Vari chceš povedať - s prepáčením - že bude raz z toho divá sviňa? Veď iné ako človek z toho nikdy nebude!!! A kde je tá hranica podľa teba? Kto to určí?...Veda? Ktorá? Veda hovorí jasne, len jej interpréti to politizujú účelovo...

Keby to aj bolo neisté /pripusťme na chvíľu len teoreticky.../, ak ide o takú vážnu neistotu ako to, či je tam človek alebo nie, vtedy je prirodzené a logické nesiahať na život!!!

Prirovnanie: Predstav si, že si na poľovačke: Chceš strieľať, ale máš akési podozreniem či to nie je tvoj priateľ, alebo nejaký človek. Budeš vari streľať?...



Re: Mohou praví křesťané věřit středověkým chimérám a fantasmagoriím? (Skóre: 1)
Vložil: dalibor_drobny v Úterý, 02. prosinec 2008 @ 08:36:59 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Dobrý den,
tak už chápu, proč máte tak tvrdé srdce vůči mnohým zde, soudě dle Vašich příspěvků. Zatvrdil jste se v něm proti životu a vyvolil jste si následovat skutky toho, který "přichází, jen aby kradl, zabíjel a ničil" (J 10,10), namísto Kristova smýšlení, který "přišel, aby měly život a měly ho v hojnosti" (J 10,10). Kéž je Vám Bůh svrchovaně milostivý a naplní Vás pochopením, "abyste nepohrdal ani jedním z těchto maličkých" (Mt 18,10), "neboť takovým patří království Boží" (Mk 10,14). Vždyť "je vůle vašeho nebeského Otce, aby nezahynul ani jediný z těchto maličkých" (Mt 18,14), neboť Bůh "není Bohem mrtvých, nýbrž Bohem živých" (Mk 12,27).
U tohoto konkrétního případu je navíc otázkou, zda absorbovaný plod je vůbec živý. Z toho rádoby senzačního článku to nelze vyčíst. Obyčejně totiž plod absorbovaný druhýn plodem umírá.



Křesťanský postoj k umělému přerušení těhotenství (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Úterý, 02. prosinec 2008 @ 08:38:24 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
KŘEŤANSKÝ POSTOJ K UMĚLÉMU PŘERUŠENÍ TĚHOTENSTVÍ

Naše právo a odpovědnost za rozhodování

Bůh dává lidem svobodu volby, dokonce i tehdy, když to vede k zneužívání a tragickým důsledkům. Jeho neochota nutit člověka k poslušnosti si vyžádala oběť jeho Syna. Bůh požaduje, abychom jeho dary používali v souladu s jeho vůlí a nakonec bude také soudit jejich zneužívání (5 Moj 30,19.20; 1 Moj 3; 1 Petr 2,24; Řím 3,5.6; 6,1.2; Gal 5,13).
Bůh každého z nás osobně vyzývá, abychom se rozhodovali morálně, studovali Písmo a hledali biblické zásady a na jejich základě se pak rozhodovali (Jan 5,39; Sk 17,11; 1 Petr 2,9; Řím 7,13-25).
Nejlépe je přijímat rozhodnutí o lidském životě od jeho počátku až do konce v prostředí zdravých rodinných vztahů s podporou společenství spoluvěřících (2 Moj 20,12; Ef 5,6).
Člověk by se měl vždy při rozhodování předně ptát po Boží vůli (Řím 12,2; Ef 6,6; Luk 22,42).


Interrupce je jedním z tragických dilemat lidské hříšnosti. Církev by měla nabídnout laskavou podporu těm, kdo musí řešit problém interrupce. Lidé, kteří přijali evangelium, nemohou zastávat odsuzující postoje. Od křesťanů se vyžaduje, aby se stali milujícím a pečujícím společenstvím víry, které pomáhá lidem v kritických situacích, kdy se musí rozhodovat mezi několika možnostmi.


Církev neplní úlohu svědomí jedince, má však nabízet morální poučení. Církev nepřipouští interrupci z důvodů plánování rodičovství, výběru pohlaví dítěte nebo osobního pohodlí. Některé ženy však mohou být postaveny před mimořádné okolnosti, které vytvářejí závažné zdravotní nebo morální dilema, jako je například ohrožení života těhotné ženy, závažné ohrožení zdraví nebo jasně diagnostikovaná malformace plodu, nebo těhotenství, které je následkem znásilnění nebo pohlavního zneužití. Konečné rozhodnutí o přerušení těhotenství musí učinit těhotná žena po náležitém rozboru situace. Při rozhodování by jí měly pomáhat: přesné informace, znalost biblických zásad a vedení Duchem svatým. Navíc, nejvhodnějším prostředím pro taková rozhodnutí je prostředí zdravých rodinných vztahů.


Křesťané uznávají, že jsou předně a hlavně odpovědni Bohu. Usilují o vyváženost mezi svou osobní svobodou a odpovědností vůči společenství věřících a společnosti v širším slova smyslu a jejím zákonům. Rozhodují se spíše na základě Písma a podle Božích zákonů než podle měřítek lidské společnosti. Proto musí odmítnout jako omezování osobní svobody každý pokus nutit ženu, aby zůstala těhotná nebo aby těhotenství přerušila.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Příklady nekřesťanského, náboženského fundamentalismu a fanatismu k umělému přerušení těhotenství:



Polští aktivisté brání čtrnáctileté znásilněné dívce v potratu  -   z d e


Polští lékaři provedli školačce potrat, biskupové jsou pobouřeni  -  z d e


Protipotratový terorismus  -  z d e



Polka dostane odškodnění, protože jí lékaři nedovolili potrat   -   z d e








Re: Mohou praví křesťané věřit středověkým chimérám a fantasmagoriím? (Skóre: 1)
Vložil: Pastýř v Úterý, 02. prosinec 2008 @ 09:04:38 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Považuji za správné zde podotknout, že zde zastávám argumenty katolíků a souhlasím s nimi.



Re: Mohou praví křesťané věřit středověkým chimérám a fantasmagoriím? (Skóre: 1)
Vložil: neum v Úterý, 02. prosinec 2008 @ 11:10:08 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Národe holubí,

Oznamuji vám tímto, že Colin se nadále nemůže zůčastňovat těchto diskusí, neb mu jsou anonymně a svévolně zadržovány diskusní příspěvky, podobně jako na jaře Olinovi.
 
Jistě víte, že není sám. To podivné bratrstvo, které ovládá tento portál, a je reprezentováno jistým Tomášem, jednoduše podvádí, když na hlavní stránce tvrdí, že zde můžeme svobodně diskutovat na křesťanská témata. Ve skutečnosti touto diskusí ze tmy manipulují, jakmile se jim zdá, že by se mohla ztratit jimi zvolený směr, zabraňují lidem, aby spolu mluvili. Vidíme to tu stále znovu a znovu - Sciurus vulgaris je blokována od té doby, co je méně vulgaris a aspoň trochu sapiens. A je to tu zas a znova. A nemá to žádný racionální důvod vyjma ovlivňování veřejného mínění. Samozřejmě tomu nelze zabránit, ale je třeba aby tato internetová lumpárna se dostatečně proflákla. Tím se taky snažím omluvit, že se takto vlamuji do diskuse, a až na další se loučím slovy

Servít je vůl!         a         Granosalis je zmanipulovaný!



Re: Mohou praví křesťané věřit středověkým chimérám a fantasmagoriím? (Skóre: 1)
Vložil: vnd v Úterý, 02. prosinec 2008 @ 20:26:32 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Toto je dost absurdní článek (ten tady na grano). Ten zárodek pravděpodobně nemá šanci přežít a nejedná se o běžné těhotenství - ba dokonce tu snad ani nejde o těhotenství - nevšiml jsem si, že by bylo lokalizováno kde se dvojče v těle nachází. Prostě to má jen bulvární nadpis.

Opět je tu snaha vybojovat možnost beze všeho zabít jiného člověka, jen proto, že to komusi jinému stojí v jeho plánech. A způsob tohoto boje? Cimrmanovský úkrok stranou - přenést popisná slova na naprosto jinou situaci, dokázat, že v této situaci je absurdní trvat na ochraně pro plod, přilepit zjištění k popisným slovům, přenést zpět do původního kontextu a takto vyvodit, že by ochrana obecně být neměla. Jen žonglování se slovy. A výsledek? Mrtvé děti a živí, co si v podvědomí pěstují, že lze naplňovat své představy o životě na úkor života jiného.



Stránka vygenerována za: 0.36 sekundy