|
Zaznamenali jsme 124830608 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Kontrasty: Zlatá slza GRANO SALIS za březen 2008 udělena
Vloženo Sobota, 05. duben 2008 @ 15:59:19 CEST Vložil: Stepan |
Zlatá slza GRANO SALIS za březen 2008 udělena
31. března o půlnoci skončilo hlasování, které rozhodlo o držitelích cen portálu GRANO SALIS. Hlasování bylo úderem dvanácté hodiny zastaveno.
Ekumenické společenství uživatelů i návštěvníků portálu GRANO SALIS tak rozhodlo o padesátých třetích držitelích jmenovaných cen v jejich historii.Vzhledem k tomu, že bylo zjištěno, že bylo hlasování v této anketě prováděno jedním uživatelem neetickým způsobem tak, aby byly výsledky ankety zmanipulovány nebo zkresleny u konkrétních dvou nominací, jsme poprvé nuceni použít pravidlo dle bodu 7) Pravidel pro udílení cen portálu GRANO SALIS. Obě nominace, ke kterým byly neoprávněně přičítány hlasy, byly stornovány a cenu získá další nominace s nejvyšším počtem hlasů, u které proběhlo hlasování korektně.
Zlatou slzu GRANO SALIS, která je udělena za zajímavé kreace, citáty, prohlášení nebo tvrzení na českém nejlépe ekumenickém internetu, které svým kouzlem nechtěného prokazuje autorovi či autorům medvědí službu, tedy získává:
pan Kadlec - za mediální kampaň, kterou zde proti autorům publikace Skrytá tvář charismatismu spolu s panem Vlčkem rozjel. Útočil především na jejich integritu a manipuloval je ke zveřejnění jmen zainteresovaných osob i autorů samých.
Nositel ceny pan Kadlec má právo užívat na svých stránkách ikonu ceny Zlatá slza GRANO SALIS:
Pokud se tak rozhodne, je povinen uvést v alternativním textu k ikoně popis důvodu udělení, tak jak je uveden v jejich nominaci a dále odkaz k ikoně na http://granosalis.cz v následujícím HTML kódu:
<a href="http://granosalis.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=8286&mode=&order=0&thold=0"><img src="http://granosalis.cz/images/topics/zslza.gif" width="135" height="90" alt="pan Kadlec - za mediální kampaň, kterou zde proti autorům publikace Skrytá tvář charismatismu spolu s panem Vlčkem rozjel. Útočil především na jejich integritu a manipuloval je ke zveřejnění jmen zainteresovaných osob i autorů samých." ></a>
Zlatá slza GRANO SALIS za březen 2008
pan Kadlec
42,10% (8)
uživatel GS Gojim
0,00% (0)
Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve
36,84% (7)
uživatel GS Hyperion
21,05% (4)
Kadlec a jeho katolická družina
0,00% (0)
Hlasů 19
Zlatá slza GRANO SALIS
Další nominace :
uživatel GS Gojim - za bezprecedentní odkaz na tu s odpuštěním prasárnu. Takové odkazy by se skutečně neměly objevovat na křesťanském serveru.
Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve - za jeho sérii homofobních článků.
uživatel GS Hyperion - za propagaci sodomie (homosexuálních pohlavních styků) v církvi Ježíše Krista
Kadlec a jeho katolická družina - za zmanipulování ankety Zlatá slza za únor 2008
Blahopřejeme oceněnému pan Kadlec a
přejeme mu, aby jeho další aktivity byly přínosem pro naši ekumenu.
|
Podobná témata
|
|
Re: Zlatá slza GRANO SALIS za březen 2008 udělena (Skóre: 1) Vložil: Gojim (gojim@zoznam.sk) v Sobota, 05. duben 2008 @ 16:07:35 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Som sa k tejto ankete zaviazal, ze ak budem hlasovat, napisem v komentari komu som hlas dal. Zaviazal som sa ale iba na tento mesiac. Teraz ale vidim ze to budem robit castejsie, pravdepodobne vzdy ak sa najde aspon niekt kto to urobi tiez.
Dufam, ze jedneho dna bude nutnost aby hlasovali iba prihlasene nicky ...
|
Re: Re: Zlatá slza GRANO SALIS za březen 2008 udělena (Skóre: 1) Vložil: Hyperion v Sobota, 05. duben 2008 @ 20:49:09 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já jsem se zavázal na pořád, takže v tom budu pokračovat. Za svůj názor se nestydím:-)
|
]
|
|
Re: Zlatá slza GRANO SALIS za březen 2008 udělena (Skóre: 1) Vložil: majda-fifejda v Sobota, 05. duben 2008 @ 21:54:16 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Aha, tak teď už tomu rozumím, proč krátce před uzavřením ankety během krátké chvíle přibylo několik bodů "panu Kadlecovi": ono pak stačí vystornovat dva výsledky s největším počtem bodů a nakonec vyhraje ten, u koho je od začátku snaha, aby vyhrál! ;-) |
Re: Re: Zlatá slza GRANO SALIS za březen 2008 udělena (Skóre: 1) Vložil: Hyperion v Sobota, 05. duben 2008 @ 21:59:39 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Mně se ten postup taky moc nelíbí. Pokud byla anketa opět zfalšovaná, měla být zase celá zrušena a správci portálu by se měli zamyslet, jak tomu příště zabránit. Nebo měli vyškrtnout i Olina podruhé a Seraphima a já jsem mohl vyhrát:-))
|
]
Re: Re: Zlatá slza GRANO SALIS za březen 2008 udělena (Skóre: 1) Vložil: Olin v Sobota, 05. duben 2008 @ 22:23:47 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Majdo, tomuhle se říká slepený gól, ale co naděláš! Vyhrál jsem trochu omylem anebo cílenou manipulací, to je jedno. Nejde tolik o vítězství ani nakonec o to, že celá anketa, bezostyšně manipulovaná, nemá cenu.
Manipulací je totiž sama nominace: pamětníci vědí, že jsem nikdy žádnou kampaň nevedl, ani jsem se žádné nezůčastnil, a protože je pamětníků mnoho, tak už řadu měsíců takto "kandiduji". Časem totiž tato "kandidatura" překryje paměť a jde o to, aby si co nejvíc lidí "pamatovalo", že kadlec rozjel nějakou kampaň. Stejnětak si mají lidi "pamatovat" a případně po nějaké době i "dosvědčit", že jsem ty ankety zmanipuloval já.
Toto je závažnější, než manipulace s tím, kdo vyhraje.
Olin |
]
]
Re: Re: Re: Re: Zlatá slza GRANO SALIS za březen 2008 udělena (Skóre: 1) Vložil: Olin v Sobota, 05. duben 2008 @ 22:35:25 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Samozřejmě, že gojim zase lže, ale to je u něj normální. On neví, co je to lež. Je to magor!
Olin |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Zlatá slza GRANO SALIS za březen 2008 udělena (Skóre: 1) Vložil: Gojim (gojim@zoznam.sk) v Sobota, 05. duben 2008 @ 22:53:03 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslim ze sa treba opytat cloveka co Ta naklikaval co je to loz ...a ci nieje magor ze tak zbytocne zabijal cas ... :-))) |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Zlatá slza GRANO SALIS za březen 2008 udělena (Skóre: 1) Vložil: Hyperion v Neděle, 06. duben 2008 @ 01:24:05 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Člověče, proklikal jsem si všechny odkazy (začal jsem u toho, co tu uvedl Gojim) a jsem z toho všeho hodně smutný ... ach jo:-( Vím, že se s tebou v mnohém neshodnu a pravděpodobně jsem u tebe hodně ztratil na kreditu svojí změnou názoru na ŘKC, ale to, co někteří dokážou vyčíst z tvých slov "mezi řádky", je neuvěřitelné! Kdo chce psa bít ...
|
]
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zlatá slza GRANO SALIS za březen 2008 udělena (Skóre: 1) Vložil: Hyperion v Neděle, 06. duben 2008 @ 13:38:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ty jsi jako tajemný hrad v Karpatech:-) Nevím, co se pro tebe čím vysvětluje. Nejsem tu moc dlouho a ze starých článků si čtu jen, které mě zaujmou - třeba ty "P" texty o předurčení, výklady Písma atp. Všiml jsem si, že je tu člověku čas od času přisouzeno něco, co neudělal. Ale takto pomlouvačný a zlý článek jsem četl včera poprvé. Lidi tu občas píšou nesmysly (ani já se tomu nevyhnu), ale dosud jsem měl pocit, že se jedná o nepochopení nebo neznalost. U některých jsem to přičítal jejich zaujatosti proti něčemu, kdy bezmyšlenkovitě zkopírujou blbiny z nějakého webu pochybné kvality. Ale tohle je očividný zlý úmysl pomluvit Olina. Schválně si prosím přečti ten článek Olin Kadlec přiznal, že zde manipuluje zcela záměrně. A stejné je to s dalšími články - Olin jako katolický aktivista atd. Když budeme takto vatrhávat z kontextu, překrucovat význam a zcela přehlížet smysl textu (existuje něco jako ironie, nadsázka, humor), můžeme tu o každém prohlásit cokoli. Z tebe lze např. na základě naší nedávné a dosud neukončené debaty klidně udělat agenta Utahu, který se snaží infiltrovat křesťanství. Kolik ti Hinckley platí, ha?:-) Nechápu, jak si křesťan s Bohem a svým svědomím srovná, že vědomě lže a křivdí tím a ubližuje druhému, který je navíc rovněž křesťanem.
|
]
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zlatá slza GRANO SALIS za březen 2008 udělena (Skóre: 1) Vložil: Hyperion v Neděle, 06. duben 2008 @ 21:49:14 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Aha, díky - měl jsem se předem podívat na jejich stránky:-) Na zprávu se už těším.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zlatá slza GRANO SALIS za březen 2008 udělena (Skóre: 1) Vložil: Olin v Neděle, 06. duben 2008 @ 01:57:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Víš, co je to vtělení? Já jo. Na vlastní kůži.
Proč bys u mě ztrácel kredit?!? Líbíš se mi čím dál víc. Tipnu si, kdo jsi: jsi student religionistiky, nebo již třeba doktorand, který zakotvil na granu, protože je tu nepřeberné naleziště náboženských postojů a názorů rozmanitého druhu. Studuješ je jako biolog džungli. Patrně píšeš nějakou práci a my všicni ti dodáváme materiál. Pletu se? Každopádně, ať se pletu nebo ne, je tvůj přírodovědecký přístup ke křesťanství mezi tím nejlepším, co je tu ke čtení. Jaký máš názor na katolickou církev, je mi šumafuk. Já je bráním, jen když je někdo pomlouvá a obelhává lidi.
Já jsem na tomto místě vtělením CÍRKVE, kterou mnozí tak nenávidí: jeden nenávidí katolíky, druhý charismatiky, to je jedno, vždycky jsem toho představitelem, protože jsem tu širokodaleko jediný, o kom se ví, kdo je a co kdy dělal. A tak se na mě věší jeden zločin za druhým. Člověče, jestli církev napáchala v dějinách tolik zla, co já...tak jsme se učili pěkný blbosti! Bohužel...je to horší. Mé dějepisné vzdělání mi říká, že mnohé nepravosti se děly doopravdy.
Olin |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zlatá slza GRANO SALIS za březen 2008 udělena (Skóre: 1) Vložil: Hyperion v Neděle, 06. duben 2008 @ 14:19:00 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Se svým tipem jsi docela blízko. Vystudoval jsem skutečně teologii a religionistiku, ale jen "tříletku" na UK. Po těch třech letech jsem zjistil, že navazující magisterské studium by ze mě udělalo asi brzy ateistu, takže jsem radši změnil obor a tak jsem především inženýr přes chemii:-)
Je smutné, že tu asi někteří opravdu nenávidí katolíky a charizmatiky. To je ale špatné. Věřím (myslím si), že ŘKC zatemňuje lidem poznání milosti Boží. Z jednoduchého radostného poselství evangelia udělali složitý filosoficko-právní systém a mezi člověka a Boha postavili hierarchii kněžstva s přehnanými pravomocemi a duchovní mocí, armádu svatých a spoustu lidských nauk (očistec a odpustky, teorii svátostí, papežství ...), ale katolíky vnímám jako bratry a sestry, kteří se nechali svést moc daleko od cesty, kterou je Kristus. Všichni místy více či méně bloudíme a měli bychom se tedy v bratrské lásce napomínat. ŘKC lidi odvádí hodně daleko od cesty evangelia (podle mě až moc).
Nelíbí se mi, když se tu poukazuje na to, co jsi v minulosti dělal. Ale nemohu jednoduše mlčet k tomu, když tě tu někdo ošklivě pomlouvá. Máš smířlivější přístup k učení ŘKC než já. Můžeme se o tom přít, můžeme o tom diskutovat - vždyť je klidně možné, že Bohu je milejší tvůj přístup. Věřím, že On se bude dívat především na naši motivaci a uvidí, že já, i když se třeba teď pletu, jsem chtěl katolíkům ukázat, že Ježíšova zvěst je jiná, radostnější a jednodušší, než jim jejich církev říká. Ale nemám právo zpochybňovat tvoji čest a integritu tím, že z tebe budu s vážnou tváří dělat agenta Vatikánu (dlouho jsem si chybně myslel, že to tvoje agentování je jen vtip a místní folklór) a obviňovat tě z nějakých manipulací. I mezi nekřesťany je zavrženíhodné obviňovat druhého falešně a bez důkazů ze špatností. Je přece strašné, když se to tady v klídku dělá - Olin je agent ŘKC, Olin je hulvát, Olin tu s námi manipuluje, Olin zfalšoval anketu, Olin ... Neznám moc KS. Poznal jsem je jen v Kolíně a tam byla situace pokřivená tím, že k založení sboru snad vedly nějaké osobní spory s představiteli tamní AC (s Bubikem a Bubanem se vážně moc diskutovat nedá, Beran, který tam býval pastorem - teď je v Praze, byl přístupnější), ale ty útoky na tebe se rozšiřují i na KS: "Je otázkou, co dělá vedení církve
Křesťanské společenství, když trpí ostentativní veřejnou prokatolickou
činnost, vulgární veřejné vystupování a manipulaci veřejného mínění
svého regionálního vedoucího. Je s podivem, že nezakročí a nevyužije
svých pravomocí k ukáznění svého regionálního vedoucího, aby nebylo
jméno Křesťanského společenství takto hrubě zlehčováno a pověst KS
bezpříkladně snižována. Je na pováženou, že nechává těmto výlevům Olina
Kadlece volný průběh, což může být chápáno jako oficiální souhlas
vedení Křesťanského společenství s takovýmto jednáním, potažmo že je
takové jednání zcela v souladu s oficiální linií Křesťanského
společenství."
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zlatá slza GRANO SALIS za březen 2008 udělena (Skóre: 1) Vložil: jirka_ v Neděle, 06. duben 2008 @ 02:29:15 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ... hůl si ani hledat nemusí, těch už se tu povalují hromady - jednou z nich jsi se právě proklikával. Jenže jaké jsou to hole! Netřeba z toho být smutný, vždyť ony jsou totiž upleteny tak neuměle, že bijí ne jejich oběť, ale autory. Nám potom, kteří toto víme, nezbývá než reagovat vlastně nejpřirozeněji, jako to dělá Olin sám: smát se tomu. Vždyť tou skutečnou obětí je přece vímekdo. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zlatá slza GRANO SALIS za březen 2008 udělena (Skóre: 1) Vložil: Hyperion v Neděle, 06. duben 2008 @ 14:23:58 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jsem z toho opravdu smutný a naštvaný. Především nikdo nemá právo pomlouvat druhého a zpochybňovat jeho čest - a to ani v případě, kdy nesouhlasí ani s jedním písmenkem, který řekne či napíše. Daleko horší je, že tento portál čtou i lidé, kteří jsou teprve hledající - osobně o některých vím. Dobrý strom se pozná podle ovoce. Jaký si asi takový člověk udělá názor na křesťanství z plodů, které tu vydáváme?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zlatá slza GRANO SALIS za březen 2008 udělena (Skóre: 1) Vložil: jirka_ v Neděle, 06. duben 2008 @ 14:38:00 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Máš naprostou pravdu, Hyperione, já jsem taky nestačil divit, co se děje na křesťanském serveru, když jsem tady začal chodit. Právo pomlouvat nikdo samozřejmě nemá, a tak mám za to, že nejen hledající čtenáři dojdou k pavděpodobně stejnému závěru, k jakém jsem dospěl tehdy já: na Grano chodí spousta zlovolníků, ale i několik skvělých lidí, jejichž příspěvky stojí za to číst. Neboli, je třeba rozlišovat zrno od plev, pravé větve stromu od těch seschlých a jen z takových trhat. Kdo to chce pochopit, pochopí - že každý strom má cizopasníky a které že plody jsou ty pravé. |
]
Re: Re: Re: Re: Zlatá slza GRANO SALIS za březen 2008 udělena (Skóre: 1) Vložil: Hyperion v Neděle, 06. duben 2008 @ 01:39:14 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Gojime, s Olinem v mnohém nesouhlasím, občas mi nesedne jeho styl, ale vždyť v tom článku, na který odkazuješ není nic o nějakém Olinově manipulování čímkoli a už vůbec není žádná souvislost s manipulacemi anket. Oponuj mu, nesouhlas s ním, ale nesnižuj se, moc tě prosím, k takovým věcem.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Zlatá slza GRANO SALIS za březen 2008 udělena (Skóre: 1) Vložil: Gojim (gojim@zoznam.sk) v Neděle, 06. duben 2008 @ 14:43:06 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Drahy Hyperion,
Dovolim si Ti oponovat. Nevidim problem v tom co Olin robi, lebo to tak musi byt. Ale ja vidim problem v tom ze to co robi, robi zle ...
Preco si nezoberie priklad od ludi, ktori su na tom intelektualne vyssie, omnoho vyssie ako on (napriklad Petra) a nesnazi sa viac? Pred nejakym casom bolo citit s jeho strany snahu o zlepsenie sa, ale zase len je akoby tam kde bol pred tym ...
Nechutne primitivne vypady kde ludi uz davno nepriblizuju ku katolicizmu ale skor odpudzuju ....velmi trivialne argumenty a velmi spatny sposob sofistikacie ...
Tu ide o neho a nie o mna. Skus to teda zobrat tak, ze mam o neho strach ... a bol by som rad ak by podaval lepsie vykony a tym padom by boli aj jeho nadriadeni s nim viac spokojni ...Na mne v tomto pripade naozaj, ale naozaj vobec nezalezi ... :-)))
|
]
|
|
|
|