Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Zdeňka.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 13, článků celkem: 15252, komentáře < 7 dní: 523, komentářů celkem: 327492, adminů: 60, uživatelů: 4861  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 147 návštěvník(ů)
a 4 uživatel(ů) online:

Willy
wollek
pomo
cizinec

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Tetování a křesťanství (odpověď na otázku)
·Křesťan a tetování
·Spurgeon a kontroverze ´´Downgrade´´ II.
·Spurgeon a kontroverze ´´Downgrade´´ I.
·Jižní baptisté si zvolili nejmladšího prezidenta v historii
·Může stát zdanit majetkové náhrady církvím?
·Paul Washer: Biblické mužství
·Žádné restituce!
·Otevřený dopis Martinu Glaserovi
·Jižní baptistická konvence pořádá národní kongres

více...

Počítadlo

Licence Creative Commons

GRANO SALIS
 podléhá licenci
Creative Commons
Uveďte autora-
Neužívejte komerčně
3.0 Unported

Zaznamenali jsme
94 438 165
přístupů od 17. říjen 2001

Založeno L.P. 1997


ATELIÉR PROMĚN Jitka Černíková, kosmetika, vizáž, proměny, svatební líčení
BWF Protec
BWF Profiles
technické plsti
profily PMMA PC
plexi desky
aramid
kevlar Michaela Křivánková svatební fotografie, portréty, portrétní fotografie, fotografování novorozeňat a dětí, dětská fotografie, portrétní fotografie, svatba, svatební přípravy, fotograf

Aktivity a kampaně: Filipov, část Jiříkova u Rumburku a kostel tam - pouť 28.dubna 2007
Vloženo Neděle, 22. duben 2007 @ 22:14:03 CEST Vložil: stepan

Akce poslal mk

Navštivte místo, kde byly uzdraveny dvě dívky, které nemohly chodit.

Pozvánka na   P O U Ť   do F i l i p o v a
Vás  zveme  na  tuto  slavnost,  která  se  koná v sobotu
28.  dubna  2007  v 10.00  ve Filipově v bazilice 
Panny Marie  pomocnice křesťanů,
zvané Lourdy severních Čech

Hlavním  celebrantem  je  Mons. Pavel  Posád.

Z historie :      Magdalena Kadeová, ve věku 20 let měla tři těžké nemoci  a dostala již poslední pomazání. ... zázrak se stal v noci z 12. na 13. ledna 1866 ..Magdalena svědčí:
Před mou postelí stála postava zářící bílým světlem, se žlutou korunou na hlavě. Okamžitě jsem si pomyslela, že je to Matka Boží. Sepjala jsem ruce a začala jsem se modlit: »Velebí má duše Pána,.....« Po těchto slovech jsem slyšela hlas, neobvyklý hlas to byl, jiný, než jakým mluví lidé: » Mé dítě, od nynějška se uzdravíš« A v tom okamžiku postava zmizela a já už necítila žádnou bolest.".
Druhý den ráno šla Magdalena do pekárny pro chleba. Když místní viděli, jak zcela zdravá kráčí po vesnici, ptali se jí, co se stalo. Magdalena odpověděla: "Viděla jsem této noci Pannu Marii a ta mi řekla, že se uzdravím. A já jsem zdráva.”
Filipovské uzdravení Magedaleny se událo přesně o čtvrté hodině ranní 13. ledna 1866. Hned byla ustanovena vyšetřovací komise, která události pečlivě zdokumentovala. Důležitým se jeví i svědectví obou ošetřujících lékařů, kteří nenašli přirozenou příčinu uzdravení.
Další zázrak se zde odehrál o rok později, Magdalena Langhansová z Jiříkova, dívka, která 11 let ležela s pokroucenýma nohama, najednou vstala z lůžka úplně zdravá.
Na místě domku byla postavena nejprve kaple, později kostel.
Kolem roku 1930 byl Filipov jedním z nejnavštěvovanějších poutních míst ve střední Evropě. Dnes je basilika obnovena a konají se zde bohoslužby v neděli v 10.30 a to dvojjazyčně : česky a německy. 
 Doplňuji: pro věřící z Prahy (což by mělo být 10% lidí):
Na pouť je vypraven autobus pro zájemce o svezení.

Odjezd autobusu  z Prahy  28.  IV.  2007  v 6. 00 hod.
je  od  kostela  sv.  Ludmily na  náměstí  Míru.

Cena zájezdu 200 Kč.               Můžete přijít přímo ke kostelu ráno (bez zapisování)

 
 

 
Příbuzné odkazy
· Více Akce
· Novinky od stepan


Nejčtenější článek Akce:
Triumfální centrum víry


Hodnocení článku
Průměrné skóre: 1
Hlasů: 1


Prosím, ohodnoť tento článek:

Vynikající
Velmi dobrý
Dobrý
Průměrný
Špatný


Možnosti

 Vytisknout stránku Vytisknout stránku


Akce

Podobná témata

Doporučené odkazy:

Biblická apologetika

Michaela Křivánková - Portrétní fotografie


Podělte se o tento článek s přáteli! Doporučte jej stisknutím tlačítka:

"Filipov, část Jiříkova u Rumburku a kostel tam - pouť 28.dubna 2007" | Přihlásit/Vytvořit účet | 6 komentáře | Prohledat diskusi

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Zjevování Panny Marie a postoj Bible (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Gojim v Pondělí, 23. duben 2007 @ 14:31:42 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
...ako jezuitský kněz jsem navštívil francouzské město Lurdy. Viděl jsem zázraky, které se tam děly. Muž, kterému chyběla noha od kolena dolů, byl umístěn do vody. Na vlastní oči jsem viděl, jak mu noha rostla jako míč z masa, až se posléze vytvarovala do chodidla s prsty. Muž vstal a chodil a oslavoval Pannu Marii.

Zástupy žasly. Nevěděly, že také ďábelští duchové mohou činit zázraky. Bible to však jasně Ježíšovými slovy říká: »Ne každý, kdo mi říká Pane, Pane, vejde do nebeského království. Pouze ten, kdo koná vůli mého nebeského Otce. Mnoho mi jich v onen den řekne: ´Pane, což jsme nemluvili tvým jménem jako proroci. A což jsme tvým jménem nevyháněli zlé duchy? A což jsme tvým jménem nedělali zázraky ve velkém počtu?´ Ale tehdy jim řeknu: ´Nikdy jsem vás neznal. Odejděte ode mne činitelé ohavností.´« (Matoušovo evangelium, 7.kapitola, verš 21 - 23). Tyto zázraky skutečně dělají ďábelští duchové.”

A tisíce svedených lidí a katolíků slepě důvěřuje, že zjevená Marie je pravá. Že je to skutečná Marie z dob pozemského života Ježíše Krista. Ale jen jezuité, a to pouze nejvybranější, znají skutečné tajemství všech zjevení a všech duchovních projevů s touto bytostí. Jen oni ví, že je to strašlivý klam satanských andělů. Ti své nejtajnější jezuitské služebníky částečně poslouchají tak, jak to řád tovaryšstva právě potřebuje.
Jen tyto bytosti ví, že se vždy jedná o dohodu mezi nejvyššími a nejtajnějšími vybranými jezuity a samotným duchovním podsvětím. Vždy je domluveno, kdy, kde a jak se má Marie přesně zjevit a co má říci. Ani oficiální členové tovaryšstva, ani jejich vysocí oficiální představitelé řádu, ani katolíci, ani duchovní ostatních řádů, ani politici, státníci, vědci, umělci a další o tom nic neví. Přesto však pronikají informace o tom, že mnoho vzdělaných lidí dnes tajemství zjevení Marie tuší nebo dokonce chápe úplně.
Satanské kníže po dohodě se svými lidskými služebníky na sebe bere chimérickou podobu Marie přesně tak, jak to učinilo v případě vyvolávání ducha Samuela. Samuelův duch byl čarodějnicí vyvolán ze záhrobí, aby se ho Saul zeptal, jestli vyhraje válku s Filištínci či nikoliv (1. kniha Samuelova, 28. kapitola). Tam na sebe satanský anděl vzal podobu Samuela, a to tak přesně, že odpadlý Saul, který znal skutečného, živého Samuela osobně, si byl jist, že znovu vidí pravého Samuela.

V roce 1910 se Portugalsko stalo socialistickou zemí. Všude zavládly rudé vlajky a římskokatolická církev byla postavena před vážný problém. Všude znělo: »Pryč s církví«. Byl nejvyšší čas, aby se stal nějaký církevní zázrak. Jezuitské špičky domluvily s temným duchovním podsvětím zjevení Panny Marie. Takový zázrak měl mít mnohem větší dopad, než jen návrat Portugalska do železného područí Vatikánu. Bylo dohodnuto, že k tomu dojde ve Fatimě. Jezuité chtěli, aby se také do toho zapletlo Rusko, a navíc výběr místa zjevení se Panny Marie ve Fatimě mělo sehrát i důležitou roli v zatažení islámu pod »Matku církvi«.
V roce 1917 tedy došlo ke zjevení Panny Marie ve Fatimě. Vystoupení »Matky Boží« sklidilo veliký úspěch, jehož výsledkem byla porážka portugalských socialistů.


Proč však těmto okultním viděním nebyl vystaven mnich Luther, současník Ignáce? Proč neuvěřil Loyolovým okultním dogmatům, kterými podporoval pravdivost článků víry římskokatolické církve? Protože Luther místo katolicky pojatého ”Života svatých”, života mnichů v egyptské poušti, studoval svaté Písmo a svou víru neopíral o vidění, ale o jasné výroky apoštolů a proroků. Na základě Písma odhalil, z jakého ducha jsou tato Loyolova vidění a stále před nimi varoval.
A podobně i Erasmus Rotterdamský, další Loyolův současník, filozof, který také neustále preferoval Písma a neúnavně nabádal církevní sněmy, koncil i jednotlivé biskupy mnoha zemí, aby nebránili překladům Bible do mateřských řečí evropských národů, až mu to vyneslo krutou mučednickou smrt. Ve svém teologickém a filozofickém učení se odkazoval na Starý a Nový Zákon jako na jediný, autoritativní zdroj pravdy a správného chápání všech duchovních zkušeností. Nevěřil pocitovému vzrušení ani žádnému hnutí, které je provázelo.


Pokracovanie: Zjevování Panny Marie a postoj Bible





Gojime,románům nevěřím-hlavně o Lutherovi a Erasmovi (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Seraphim v Pondělí, 23. duben 2007 @ 16:48:23 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
To, co jsi sem Gojime vložil je víceméně román.
Podívej např.:
Luther zemřel r.1546, avšak Ignác Loyola začal být trošičku malinko známým až od r.1540, kdy mu papež povolil řeholi jezuitů. Tehdy už byl Luther starečkem. Luther celý život bojoval proti teologii předignaciánské, on nezápasil s teologií Ignáce Loyoly a už vůbec ne s teologií žáků Ignáce Loyoly. Těch bylo v letech 1540-1546 hrstička. Nikdo tehdy jezuity prakticky nikde neznal.

Dalším přímo kardinálním nesmyslem je, že Erasmus Rotterdamský zemřel krutou mučednickou smrtí.
Skutečnost je takováto:
Erasmus Rotterdamský  
Desiderius, *28.10.1465 nebo 1467 – †12.7.1536, vlastním jménem Gerhard Gerhards, renesanční myslitel a učenec nizozemského původu, humanista. Tvůrce nových vědeckých a pedagogických metod, v kritických edicích vydával klasické antické i křesťanské autory, zesměšňoval církev a život měšťanstva (Rytíř řesťanský). Podrobil biblické texty racionalistické kritice. V satiře Chvála bláznovství se vysmál tředověkému církevnímu způsobu myšlení a vzdělání. Věřil, že vzdělání pomůže odstranit zlo ve společnosti. Významně ovlivnil myšlení své doby a evropské reformační úsilí, i když se postavil na stranu římskokatolické církve (traktát De libero arbřtrio – O svobodě vůle). Pěstoval četné styky se soudobou inteligencí, zanechal přes 3000 dopisů.
http://www.cjc.cz/index.php?id_desc=24576&s_lang=2&detail=1
Ani slovník The Concise Oxford Dictionary of the Christian Church, vydávaný opakovaně od r.1977 nepíše nic o Tebou věřeném mučednictví Erasma. Není divu, muž pohodář, který razil teorii liduprázdného pekla, nebyl od renesančních mocnářů zabíjen a už vůbec ne mučen. Ti si ho hýčkali, neboť on uklidňoval jejich hříšné svědomí lživou teorií liduprázdného pekla.
Katoličtí papežové (rozhodl tak papež Pavel IV.) odmítli učení Erasma Rotterdamského až r.1558, čili 22 let po jeho normální smrti.

Co se týče zázračného uzdravení ve Filipově u Rumburku, tak to nemohu objektivně posuzovat. Na to mám jen tuto jednu kratičkou informaci. Z tak mála informací nemohu na rozdíl od Tebe jednoznačně na fleku říci, že to byl určitě ďábel. Je třeba vysledovat ovoce toho uzdravení na životě těch uzdravených a i na obyvatelstvu té vesnice. Zázraky umí dělat jak Bůh vůči komukoliv, tak z dopuštění Božího i ďábel vůči lidem, kteří jsou nevděčni Bohu a které pro jejich lstivost ďábel ještě více oklame.

Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve




Re: Filipov, u Rumburku a kostel tam - pouť 28.dubna 2007 (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: mk (miliko(a)atlas.cz) v Úterý, 24. duben 2007 @ 03:26:26 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Všechno posuzujte, nejlepší podržte !!!



Stránka vygenerována za: 0.28 sekundy