Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 237, komentářů celkem: 429553, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 422 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

Dzehenuti

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116475907
přístupů od 17. 10. 2001

Nebezpečná učení: BRATŘÍ, OPUSŤTE SYNAGOGU SATANOVU I.díl
Vloženo Úterý, 10. duben 2007 @ 18:05:28 CEST Vložil: Bolek

Kritika bludů poslal gregorios777

Bible rozlišuje mezi věčnou spásou a věčným životem NYNÍ ( 1Jan 5,13 ) a ve VĚČNOSTI ( Zj 22,17 ) a mezi spásou a věčným životem v Království. Věčný život nyní a ve věčnosti je čistě ZDARMA, z víry a milosti. Zatímco věčný život a spása v budoucím věku ( = Království – Mk 10,30 ) se musí získávat skrze Bohulibé skutky ( činění Boží vůle ). Jestliže tyto dva aspekty spásy a věčného života SMÍSÍME, dostaneme se automaticky do zmatku a na základě veršů, které zdánlivě mluví o možnosti ztráty spásy ( ve skutečnosti mluví o ztrátě Království ), nebudeme vědět, zda je věčná spása z milosti nebo ze zákona ( skutků ).


Opět automatickým výsledkem tohoto smíšení bude Zákonictví, protože verše o ztrátě života v Království se vyloží, jako týkající se ztráty věčného života vůbec. Místo věřících Kristovců, se z nás stanou členové synagogy satanovy – křesťanští judaisté( Zj 2,9 a Zj 3,9 ). Pán zde vůči zákonickým Židům používá velmi ostrý výraz, neboť oni jsou jako Šimon ( Sk 8,17-24 ), který se domníval, že Boží DAR (v našem případě věčná spása ), může být zjednán za peníze, že za něj nějak může zaplatit, penězmi nebo vlastním úsilím. Myslí si, že si za peníze koupí kozla nebo býka a že ho mohou obětovat jako oběť za hřích. Že sami mohou vlastní svatostí zaplatit cenu za své hříchy.

1Pt 1,18-19 však říká:“Vědouce, že ne porušitelnými věcmi, stříbrem neb zlatem, vykoupeni jste…. Ale DRAHOU KRVÍ, jakožto Beránka nevinného a neposkvrněného, Krista.“ Bylo by rouháním si myslet, že se můžeme sami vykoupit a zasloužit si věčný život skrze svoji vlastní svatost. Pokud by to tak bylo, pak všichni směřujeme do pekel. Ani jeden z nás by nemohl být spasen. Myslet si to, znamená považovat Kristovu krev za NEČISTOU, BEZCENNOU, ZNEVAŽOVAT JI a mít ji za rovnou krvi býků a kozlů. Jistě si dovedete představit zasloužené následky takového učení, které píše Pavel Židům ( Žd 10,25-31 // Žd 6,4-8 ). Toto učení je VYPADNUTÍM Z MILOSTI a ZBAVENÍM se Krista ( Ga 5,4 ). Kdo tvrdí, že věčnou spásu je možno získat nebo ztratit vlastními skutky – ten ve skutečnosti Krista vůbec NEPOTŘEBUJE. Smíšením věčné spásy a Království Božího trvajícího 1000 let, získáme falešné evangelium, falešného Ježíše a falešného ducha. Získáme jen ubohou mrtvou náboženskost v negativním slova smyslu. Toto tzv. „křesťanství“, je co do satanskosti rovné ďémonským náboženstvím pohanů – buddhismu, hinduismu, animismu a dalším. Je to synagoga satanova podléhající Pavlovu prokletí ( anathéma ), neboť je to JINÉ evangelium. Se smutkem v srdci musím vyznat, že 90% těch, kteří se dnes nazývají křesťané, věří tomuto falešnému evangeliu, protože věří, že spásu, kterou zajistil Kristus na kříži, mohou svým špatným chováním ztratit, z čehož vyplývá, že nevěří Kristu, ale sami sobě. Odvrhli Kristovo dílo na kříži, neznají Boží spravedlnost a snaží se vystavit svojí vlastní spravedlnost jako Židé ( a pohané ) – ( Ř 10,3 ). Tito bratři ( zcela nevědomě ), nejsou poddáni Boží spravedlnosti ani Boží vůli. Píše o nich Jakub 4, 13-16. Všechno chtějí dělat sami, nezávisle na Bohu. A to jak vlastní spásu, tak Boží vůli.

K vyjití z této satanovy synagogy je zapotřebí Božího milosrdensví a APOKALYPSIS, což je ZJEVENÍ nebo ODHRNUTÍ ZÁVOJE nebo OPONY, aby uviděli světlo skutečného Evangelia milosti. Pán Ježíš řekl, že je mnoho POVOLANÝCH ( do spásy ), ale málo VYVOLENÝCH ( = pro Království ). V Mk 4,9-12 Pán zjevuje, že ne všem je DÁNO znáti Tajemství Království Božího. Pouze těm, kteří jsou PŘI Ježíšovi se DVANÁCTI. Jinak řečeno těm, kteří mají úzké společenství s Kristem, jako Jeho skuteční UČEDNÍCI, kteří jsou skrze učení se sebezapření ve skutečném učednickém procesu. Těm, kteří jsou VNĚ, není DÁNO toto tajemství znát. Avšak i to, že někdo může BÝT PŘI Ježíšovi se Dvanácti, je pouze milost, která je někomu dána a jinému ne. Věčná spása a Boží synovství je TAKÉ DÁNO pouze těm, kteří k tomu byli předzřízeni před ustanovením světa. A z tohoto velkého množství věřících byla také menší část VYVOLENA pro Království. Otci se zalíbilo dát Království jen MALÉMU STÁDCI ( Lk 12,32 ).

My však jistě nevíme, komu z nás je dáno. Pokud jde o Království, nemáme nikdo nic jistého. To můžeme tušit pouze na konci svého života, když bilancujeme ( 2Tim 4,7-8 ). Apoštol Pavel v závěru života cítil, že je mu odložena koruna spravedlnosti – symbol Království. Pokud jde o Království, je psáno, že mnozí budou USILOVATI VJÍTI, ale NEBUDOU MOCI ( Lk 13,24 ). Že většina křesťanů jde po široké cestě do ZÁHUBY ( ne do věčného zatracení! ), a že jen málo jich jde po úzké cestě vedoucí do ŽIVOTA
( v Království ). Zde nejde o věčnou spásu nebo zatracení. Celé Kázání Pána na hoře ( Mt 5-7. kap. ), je prosloveno k Pánovým UČEDNÍKŮM na téma VSTUPU DO KRÁLOVSTVÍ. Pouze ti, co činí Boží vůli do Království vstoupí. Ti, co ve své troufalosti činí svoji vůli ( své plány a záměry a touhy bez očekávání na vedení Ducha svatého ), činí nepravost a počas Království budou vyvrženi ven a skončí buď ve vězení nebo zakusí věčný oheň. Každý křesťan, který nebude mít do své smrti nebo do příchodu Pána vypořádané své hříchy a nepravosti a spory s bratry, nevstoupí do Království a bude se PÁLIT ( řec. hořet, bude zapálen, bude spalován, bude v plamenech, bude žhnout, bude rozžhaven ). Ať již ten, který nezůstane v Duchu a neponese Jeho ovoce ( Jan 15,6 ), nebo ten, který např. nevstoupí do manželství a bude žít ve smilstvu se ženou ( 1Kor 7,9 ). Zdůrazňuji, že ani v Jan 15,6 ani v 1Kor 7,9 není užito slovo, že takoví křesťan SHOŘÍ ( v kraličtině je to špatně ), ale je tam použito, že bude HOŘET, PÁLIT SE a další výše uvedené výrazy. Tento stav nebude DOKONÁN do konce, ale bude pouze dočasný. To koresponduje také s 1Kor 3,15, kde se píše o tom, že když křesťanovo dílo ( skutky ) shoří, on sám bude spasen, ale jako skrze OHEŇ, skrze který vezme škodu. Další místo, které o tom mluví je Zj 2,11, kde je zjeveno, že věřící, kteří ZVÍTĚZÍ, nebudou URAŽENI ( zraněni, poškozeni ) druhou smrtí. Toto je Boží výchova a kázeň, která má za cíl naši účast na jeho svatosti. Část kázně dostáváme skrze Boží výchovu zde na zemi ( 1Kor 11,30 ) a část dostaneme v budoucím věku ( věk Království – 1000 let ) kde bude ještě mnoho hříchů odpuštěno ( Mt 12,32 ) a očištěno skrze oheň a utrpení. Bůh nepostupuje tak, že nás STRAŠÍ VĚČNÝM ZATRACENÍM, aby nás přivedl ke své svatosti. Bůh raději volí výchovu a napravování.

Konec I. dílu

Podobná témata

Kritika bludů

"BRATŘÍ, OPUSŤTE SYNAGOGU SATANOVU I.díl" | Přihlásit/Vytvořit účet | 108 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Gregorii,držíš se 1 omylu denominace Křesťanské sbory,vysvoboď se. (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Úterý, 10. duben 2007 @ 20:36:27 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
V úterý, 23. květen 2006 v 05:32:05 jsme zde na Grano Salis debatovali s Karelsem takto: 

Zdravím Tě Serafime,

souhlasím s Tebou. Já jsem byl dříve součástí, členem křesťanských sborů. Oni mají teologii - "jednou spasen, provždy spasen." Znamená to, když jsi spasený křesťan, tak už tu spásu nikdy nemůžeš ztratit.


Přes dobrou znalost biblických textů, i přes to, že v těchto sborech opravdu dobře znají Bibli, tak tohle je bod, který vidím jako bludný.


Ono to potom mělo vliv na chápání Božího slova, například v listě Židům je řečeno - "Kdo byli už jednou osvíceni a okusili nebeského daru, kdo se stali účastníky Ducha svatého a zakusili pravdivost Božího slova i moc budoucího věku a pak odpadli, s těmi není možno znovu začínat a vést je k pokání, protože znovu křižují Božího Syna a uvádějí ho v posměch." (Židům 6:4-6)


Ačkoliv to nebyl příliš oficiální názor, přesto se chápalo, že list Židům je napsán hlavně pro obrácené křesťany ze Židů, ne pro nás! Nehodil se jim tento text (Židům 6:4-6).


S pozdravem Karels


Ano, Karle. Teologie "jednou spasen, provždy spasen" je velmi zhoubná. Avšak ještě zhoubnější je teologie „prázdného pekla“ o které jsem psal v článku „V Božím lidu bývali i lživí proroci“. Obě tyto teologie současné křesťany nesmírně rozmazlují. Dávají jim falešnou jistotu, že i kdyby se z nich stali satanisti a kdyby páchali bez jakékoli lítosti až do poslední vteřiny své smrti satanské činy, tak jimi vybásněný „Bůh“ se nad nimi musí smilovat. Takovýto druh náboženství se pak (podobně jako víra komunistů) skutečně stává opiem lidstva.

Mgr. Libor Serafím Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve


---------------------------------------------

Gregorii777, já nehodlám kvůli tomu, abych se Ti zalíbil, ztratit podíl na stromu života. Viz:

Zjevení 22.kapitola:

22,10 A řekl mi: "Nezapečeťuj knihu se slovy tohoto proroctví: čas je blízko.

22,11 Kdo křivdí, ať křivdí dál, kdo je pošpiněn, ať zůstane ve špíně - kdo je spravedlivý, ať zůstane spravedlivý, kdo je svatý, ať setrvá ve svatosti.     

22,12 Hle, přijdu brzo, a má odplata se mnou; odplatím každému podle toho, jak jednal.

22,13 Já jsem Alfa i Omega, první i poslední, počátek i konec.

22,14 Blaze těm, kdo si vyprali roucha, a tak mají přístup ke stromu života i do bran města.

22,15 Venku zůstanou nečistí, zaklínači, smilníci, vrahové, modláři - každý, kdo si libuje ve lži.

22,16 Já, Ježíš, posílám svého posla, aby vám to dosvědčil po všech církvích. Já jsem potomek z rodu Davidova, jasná hvězda jitřní."

22,17 A Duch i něvěsta praví: "Přijď!" A kdokoli to slyší, ať řekne: "Přijď!" Kdo žízní, ať přistoupí; kdo touží, ať zadarmo nabere vody života.

22,18 Já dosvědčuji každému, kdo slyší slova proroctví tého knihy: Kdo k nim něco přidá, tomu přidá Bůh ran popsaných v této knize.
22,19 A jestliže kdo ubere ze slov knihy tohoto proroctví, tomu Bůh odejme podíl na stromu života a místo ve svatém městě, jak se o nich píše v této knize.






Re: BRATŘÍ, OPUSŤTE SYNAGOGU SATANOVU I.díl (Skóre: 1)
Vložil: Kojot (kojot@magick.cz) v Úterý, 10. duben 2007 @ 23:36:27 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://kojot.name
Těším se na pokračování. Pak to okomentuju jako celek. Zatím jen tolik, že je to konzistentní a zajímavý pohled, který už od Tebe sice znám, ale rád si jej přečtu znovu. Tvá vize budoucí společnosti má opravdu mnohé společné s esejci...




Re: BRATŘÍ, OPUSŤTE SYNAGOGU SATANOVU I.díl (Skóre: 1)
Vložil: Manciny v Středa, 11. duben 2007 @ 10:19:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Myslím, že je to trochu jinak. Pavel skutečně razí myšlenku ospravedlnění zdarma, ale je to tak proto, že v té době bylo nutno se vymezit proti židovství, které stálo jako překážka univerzalitě spásy pro všechny, bez ohledu na příslušnost k židovskému národu rasově či nábožensky jako proselyta. Již nebylo nutno se stát nejdříve židem a nechat se obřezat, abych se mohl stát Kristovým učedníkem. Na druhou stranu právě velmi záleží na mravním a nesobeckém životě, jinak zůstaneme vyvrženi ven. Sám Pán mluví o těch, kdo mu dali najíst a napít a navštívili ho jako vězně. Vůbec zde nezmiňuje spasení či víru, jen skutky milosrdenství. Naopak v tomto kázání vystupují věřící křesťané jako negativní skupina - ve jménu mém konali mocné divy, ale já je neznám. Jak může někdo konat ve jménu Ježíše mocné činy a přitom být zavržen sice nevím, ale je zde vidět, jak relativně málo záleží na "čistotě víry" a liturgicko-bohoslužebném životě a jak moc se počítají skutky lásky. Pán varuje, že i prostitutky a podvodníci nás předcházejí do Království. Jděte se někdy podívat mezi klasickou hospodskou partu. Ti lidé si často pomáhají víc než my, superzbožní, vychválení a jistě spasení křesťané, kteří hlídáme jeden druhého, zda se neodchyluje od pravé víry (ale že jich je těch pravých a jediných věrouk, že :). Tak si dejme pozor, abychom nežili v bludu.




Špatní a leniví křesťané půjdou do věčných muk. (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Středa, 11. duben 2007 @ 10:55:57 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Špatní a leniví křesťané půjdou do věčných muk.
Evangelium svatého Matouše, 25.kapitola:

25,26 Jeho pán mu odpověděl: 'Služebníku špatný a líný, věděl jsi, že žnu, kde jsem nezasel, a sbírám, kde jsem nerozsypal.

25,27 Měl jsi tedy dát mé peníze peněžníkům, abych přišel a to, co mi patří, si vybral s úrokem.

25,28 Vezměte mu tu hřivnu a dejte tomu, který má deset hřiven!

25,29 Neboť každému, kdo má, bude dáno a přidáno; kdo nemá, tomu bude odňato i to, co má.

25,30 A toho neužitečného služebníka uvrhněte ven do temnot; tam bude pláč a skřípění zubů.'

25,31 Až přijde Syn člověka ve své slávě a všichni andělé s ním, posadí se na trůnu své slávy;

25,32 a budou před něho shromážděny všechny národy. I oddělí jedny od druhých, jako pastýř odděluje ovce od kozlů,

25,33 ovce postaví po pravici a kozly po levici.

25,34 Tehdy řekne král těm, po pravici: 'Pojďte, požehnaní mého Otce, ujměte se království, které je vám připraveno od založení světa.

25,35 Neboť jsem hladověl, a dali jste mi jíst, žíznil jsem, a dali jste mi pít, byl jsem na cestách, a ujali jste se mne,

25,36 byl jsem nahý, a oblékli jste mě, byl jsem nemocen, a navštívili jste mě, byl jsem ve vězení, a přišli jste za mnou.'

25,37 Tu mu ti spravedliví odpovědí: 'Pane, kdy jsme tě viděli hladového, a nasytili jsme tě, nebo žíznivého, a dali jsme ti pít?

25,38 Kdy jsme tě viděli jako pocestného, a ujali jsme se tě, nebo nahého, a oblékli jsme tě?

25,39 Kdy jsme tě viděli nemocného nebo ve vězení, a přišli jsme za tebou?

25,40 Král odpoví a řekne jim: 'Amen, pravím vám, cokoliv jste učinili jednomu z těchto mých nepatrných bratří, mně jste učinili.'

25,41 Potom řekne těm na levici: 'Jděte ode mne, prokletí, do věčného ohně, připraveného ďáblu a jeho andělům!
25,42 Hladověl jsem, a nedali jste mi jíst, žíznil jsem, a nedali jste mi pít,
25,43 byl jsem na cestách, a neujali jste se mne, byl jsem nahý a neoblékli jste mě, byl jsem nemocen a ve vězení, a nenavštívili jste mně.'
25,44 Tehdy odpoví i oni: 'Pane, kdy jsme tě viděli hladového, žíznivého, pocestného, nahého, nemocného nebo ve vězení, a neposloužili jsme ti?'

25,45 On jim odpoví: 'Amen, pravím vám, cokoli jste neučinili jednomu z těchto nepatrných, ani mně jste neučinili.'

25,46 A půjdou do věčných muk, ale spravedliví do věčného života."




Re: BRATŘÍ, OPUSŤTE SYNAGOGU SATANOVU I.díl (Skóre: 1)
Vložil: reformovany v Středa, 11. duben 2007 @ 14:37:16 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Ahoj Seraphime,

To podobenstvi o ovcich a kozlech dokazuje pravy opak toho, co tu tvrdis. Krestan nemuze spasu ztratit. Krestane jsou ovce a maji charakter ovci - jednaji tedy milosrdne. Kozlove jsou kozlove a maji charaktr kozlu. Vsimni si, ze zadna ovce se v tomto podobenstvi nepromeni v kozla! A naopak zadny kozel v ovci!

Tato problematika velmi souvisi s predurcenim a proto sem umistuji klikatelne odkazy na clanky ktere se predurcenim zabyvaji.


Odkazy ke studiu předurčení:

 




Re: BRATŘÍ, OPUSŤTE SYNAGOGU SATANOVU I.díl (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Středa, 11. duben 2007 @ 19:24:46 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Strůjci těchto náboženských skutkařských teorií, jakože je možné ztratit již nabytou spásu si vůbec neuvědomují, co tím vůbec říkají.
Vezměme si otázku České republiky. Mít dnes u nás tu milost být znovuzrozeným věřícím, je dnes statistická pravděpodobnost
tak 1:125. Znovuzrozených věřících není v české populaci více než 0,8%.

Jestliže podle Mt 7.kap. a jiných míst, jen velmi málo křesťanů vstoupí do Království, protože ho budou HODNI, tak znamená-li tedy vstup do Království věčnou spásu, pak z těch 0,8% populace ( 8 osob z tisíce ), ještě drtivá většina křesťanů bude věčně zatracena.
Jestliže z těch 8 osob z tisíce vejdou do Království pouze tak 2 osoby, pak by 3/4 nynějších křesťanů ještě přišlo do věčného zatracení.

Tento fakt by znamenal, že pouze 2 lidé z 1000 budou spaseni. Ostatních 998 by podle této teorie skončilo v ohnivém jezeře.

V ČR by tedy ze současně žijicích 10 miliónů lidí bylo spasenou pouhých 20 000. Do zatracení by šlo cca 9 980 000 lidí.

Jestliže tedy samotných skutečně znovuzrozených křesťanů ( nemyslím ty podle jména ) je jen mizivé procento, pak judaisté tvrdí, že
i z tohoto mizivého procenta ještě drtivá většina bude zatracena.

VY SI SKUTEČNĚ MYSLÍTE, ŽE TAKTO JEDNÁ NÁŠ Bůh?

Nehledě na to, že jestliže si svojí spásu chcete zasloužit svými skutky, tvrdíte tím, že když žijete svatě, tak vás Bůh musí spasit, protože jste toho HODNI!!!

Kam jste dali duchovní oči a uši...



Re: BRATŘÍ, OPUSŤTE SYNAGOGU SATANOVU I.díl (Skóre: 1)
Vložil: amisrtep v Čtvrtek, 12. duben 2007 @ 12:53:53 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ezechiel

18,1 I stalo se ke mně slovo Hospodinovo:
18,2 "Co si myslíte, když říkáte o izraelské zemi toto přísloví: "Otcové jedli nezralé hrozny a synům trnou zuby"?
18,3 Jakože jsem živ, je výrok Panovníka Hospodina, toto přísloví se už nebude mezi vámi v Izraeli říkat.
18,4 Hle, mně patří všechny duše; jak duše otcova, tak duše synova jsou mé. Zemře ta duše, která hřeší.
18,5 Je-li někdo spravedlivý a jedná podle práva a spravedlnosti,
18,6 nehoduje na horách a nepozvedá oči k hnusným modlám izraelského domu, neposkvrňuje ženu svého bližního a nepřibližuje se k ženě v čase její nečistoty,
18,7 nikoho neutiskuje, dlužníkovi vrací jeho zástavu, nikoho neodírá, hladovému dává svůj chléb a nahého přikrývá rouchem,
18,8 nepůjčuje lichvářsky a nebere úrok, odvrací se od bezpráví, vykonává pravdivý soud mezi mužem a mužem,
18,9 řídí se mými nařízeními, zachovává mé řády a jedná věrně, takový spravedlivý jistě bude žít, je výrok Panovníka Hospodina.
18,10 Pokud však zplodí syna rozvratníka, který bude prolévat krev a dopouštět se proti bratru čehokoli z těchto věcí
18,11 a nebude činit nic z oněch věcí dobrých, ale bude hodovat na horách, poskvrňovat ženu svého bližního,
18,12 utiskovat utištěného ubožáka, druhého odírat, nevracet zástavu, pozvedat oči k hnusným modlám, dopouštět se ohavností,
18,13 půjčovat lichvářsky a brát úrok, bude žít? Nebude žít; dopouštěl se všech těchto ohavností, jistě zemře, jeho krev bude na něm.
18,14 Zplodí-li však syna, který uvidí všechny hříchy svého otce, jichž se dopouští, a ulekne se, nebude se jich dopouštět,
18,15 nebude jíst na horách a pozvedat oči k hnusným modlám izraelského domu, nebude poskvrňovat ženu svého bližního,
18,16 nebude nikoho utiskovat, neponechá si zástavu a nikoho nebude odírat, bude dávat hladovému svůj chléb a nahého přikrývat rouchem,
18,17 neodtáhne svou ruku od utištěného, nevezme lichvu ani úrok, nýbrž bude jednat podle mých řádů a řídit se mými nařízeními, ten pro nepravost svého otce nezemře, jistě bude žít.
18,18 Jeho otec, protože se dopouštěl útisku, odíral bratra a nekonal dobro mezi svým lidem, zemře pro svou nepravost.
18,19 Vy však říkáte: "Proč nepyká syn za otcovu nepravost?" Bude-li syn jednat podle práva a spravedlnosti, dbát na všechna má nařízení a plnit je, jistě bude žít.
18,20 Duše, která hřeší, ta umře; syn nebude pykat za nepravost otcovu a otec nebude pykat za nepravost synovu; spravedlnost zůstane na spravedlivém a zvůle zůstane na svévolníkovi.
18,21 Kdyby se svévolník odvrátil ode všech svých hříchů, jichž se dopouštěl, a dbal by na všechna má nařízení a jednal podle práva a spravedlnosti, jistě bude žít, nezemře.
18,22 Žádná jeho nevěrnost, jíž se dopustil, mu nebude připomínána, bude žít pro svou spravedlnost, podle níž jednal.
18,23 Což si libuji v smrti svévolníka? je výrok Panovníka Hospodina. Zdalipak nechci, aby se odvrátil od svých cest a byl živ?
18,24 Když se spravedlivý odvrátí od své spravedlnosti a bude se dopouštět bezpráví podle všech ohavností, jichž se dopouští svévolník, měl by žít? Žádné jeho spravedlivé činy, které konal, nebudou připomínány, zemře za to, že se zpronevěřil, za svůj hřích, kterým se prohřešil.
18,25 Vy však říkáte: "Cesta Panovníkova není správná." Nuže, slyšte, dome izraelský: Má cesta že není správná? Nejsou to vaše cesty, jež nejsou správné?
18,26 Když se spravedlivý odvrátí od své spravedlnosti a dopouští se bezpráví, umře za to; zemře pro své bezpráví, jehož se dopouštěl.
18,27 Když se však svévolník odvrátí od své zvůle, jíž se dopouštěl, a jedná podle práva a spravedlnosti, zachová svou duši při životě.
18,28 Prohlédl totiž a odvrátil se ode všech svých nevěrností, jichž se dopouštěl; jistě bude žít, nezemře.
18,29 Avšak dům izraelský říká: "Cesta Panovníka není správná." Mé cesty, že nejsou správné, dome izraelský? Nejsou to vaše cesty, jež nejsou správné?
18,30 Proto budu soudit každého z vás, dome izraelský, podle jeho cest, je výrok Panovníka Hospodina. Obraťte se a odvraťte se ode všech svých nevěrností a vaše nepravost vám nebude k pádu.
18,31 Odhoďte od sebe všechny nevěrnosti, jichž jste se dopouštěli, a obnovte své srdce a svého ducha. Proč byste měli zemřít, dome izraelský?
18,32 Vždyť já si nelibuji ve smrti toho, kdo umírá, je výrok Panovníka Hospodina. Obraťte se tedy a budete žít."

Věřím, že toto slovo Boží bylo platné tehdy, je platné i dnes a bude také na věky. Je to slovo o milosti, ale také o spravedlnosti a o konečném soudu. Je to slovo o věčném životě. Vždyť ke komu je řečeno - a budete žít - ne-li k těm, kdo ještě dýchají? Ano, dýchají, avšak spoléhají-li se na darovanou spravedlnost a jednají jako svévolníci, pak ač dýchají, nežijí. Nemají věčného života přebývajícího v nich. Bůh je spravedlivý a jeho cesty jsou správné. Kdo je spravedlivý, avšak žije jako svévolník, toho spravedlnost nebude připomínána. Kdo je svévolník, ale odvrací se od svých cest, toho Bůh ospravedlní a nepřipomene žádných jeho svévolí - "bude žít pro svou spravedlnost, podle níž jednal" (v 22). Kdo však spoléhá na svou spravedlnost ač i před Bohem a jedná svévolně - "Žádné jeho spravedlivé činy, které konal, nebudou připomínány, zemře za to, že se zpronevěřil, za svůj hřích, kterým se prohřešil. (v 24)

amisrtep



Nenávidíš-li bratra, krev Krista Tě neočišťuje, i kdybys recitoval Bibli (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Čtvrtek, 12. duben 2007 @ 18:57:02 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
 Nový zákon:

1. Janova 1,7
Jestliže však chodíme v světle, jako on je v světle, máme společenství mezi sebou a krev Ježíše, jeho Syna, nás očišťuje od každého hříchu.

1. Janova 2,9
Kdo říká, že je v světle, a přitom nenávidí svého bratra, je dosud ve tmě.

Gregorii777, ten kdo nenávidí svého bratra, který ho prosí o odpuštění, ale on mu neodpouští, toho krev Ježíše Krista neočišťuje od hříchu, i kdyby se stavěl na hlavu a recitoval Bohu biblické verše.

Mgr. Libor Serafím Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve



Re: BRATŘÍ, OPUSŤTE SYNAGOGU SATANOVU I.díl (Skóre: 1)
Vložil: amisrtep v Pátek, 13. duben 2007 @ 08:53:42 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Gregu,
 
K tvé námitce, že ses sám neoznačil za znalce SZ:
 
Ano, nepsal jsi – jsem znalec SZ, ale psal jsi o svém přesvědčení toto: „To ví každý odborník na Starý zákon.“ Pakli ty se neoznačuješ za znalce či odborníka SZ, pak ke svým míněním nepřidávej takové výroky, neboť je podepíráš právě uvedenou větou. Je to prostě tak, že říkáš: vy jacísi „křesťanští judaisté“ jste vedle jak ta jedle, protože my „odborníci (a v tím se do té skupiny zařazuješ) SZ dávno známe, jak to je. Inu nepřímo ses tak označil.
 
A co se týče toho, že jsme spravedliví v Kristu podle veršů, co jsi uvedl ….. Ga 2,17; 1Kor 1,30:
 
Ga 2,17 Jestliže hledáme ospravedlnění v Kristu a jsme tedy zřejmě i my hříšníci, je snad proto Kristus služebníkem hříchu? Naprosto ne!
 
1Kor 1,30 Vy však jste z Boží moci v Kristu Ježíši; on se nám stal moudrostí od Boha, spravedlností, posvěcením a vykoupením
 
Poněkud jsi si to polámal pro svůj výklad. Pavel Galaťanům psal: „jsme tedy zřejmě i my hříšníci“ a Korinťanům: On (Ježíš) se nám stal … spravedlností.
 
Jak vidíme v oněch verších se nejedná o to, že my jsme nyní „spravedliví“, a proto se také o nás celkem důrazně překládá, že jsme byli zcela nezáslužně ospravedlněni Bohem, a to ne pro naše spravedlivé skutky, které jsme konali, ale z Božího milostivého rozhodnutí. A rozdíl mezi spravedlností a ospravedlněním je jistě nutno dobře rozpoznat.
 
A zde říkám: pro žádný náš dobrý skutek si nezasluhujeme být ospravedlněni. A jestliže pro spravedlivé skutky nemůže být člověk před Bohem ospravedlněn, pak se tím zcela zřejmě naznačuje, že žádná spravedlnost konaná člověkem nevykoupí člověka z jeho hříchů. Člověk může být ospravedlněn před Bohem, tedy vykoupen ze svých spáchaných hříchů  jen Božím milostivým soudcovským rozhodnutím o odpuštění hříchů člověku pro jeho víru. Z čeho je tedy člověk vykoupen? Z hříšných skutků nebo ze spravedlivých skutků? Přeci z hříšných skutků! Spravedlivé skutky ospravedlnění nepotřebují. Avšak také žádný spravedlivý skutek nemůže ospravedlnit lidský hřích. A protože všichni zhřešili, bez rozdílu všichni krom toho jednoho jediného, krom Ježíše, který nám byl zde na zemi ve všem podoben, právě krom jediného a to hříchu, pak všichni lidé mohou být spaseni jedině skrze Boží milostivé rozhodnutí, že ospravedlnění dojde každý, kdo věří v Krista Ježíše, který ač byl hříchu, vzal naše hříchy na sebe, všechna ustanovení svědčící proti nám a přibil je na kříž. A tomuhle jsem uvěřil a věřím.
 
Avšak jestliže jsem takto poznal Krista a ospravedlnění v něm, pak se vyhýbám hříchu a utíkám se ke spravedlnosti. Protože věřím, utíkám se od hříchu. Jestliže jsem byl ospravedlněn z mých hříchů, pak již nemohu žít jako svévolník. Jak bych mohl k těm minulým přidávat další, a tak se vysmívat Duchu milosti?
 
To tvé evangelium, Gregorie, je zvláštní. Ukážu ti, co psal apoštol Pavel, apoštol Božího ospravedlnění z milosti z víry bez skutků Zákona!:
 
 Tit: 3,1 Připomínej bratřím, ať jsou podřízeni těm, kdo mají vládu a moc, a ať je poslouchají. Ať jsou vždy hotovi jednat dobře.
3,2 Ať nikoho nepomlouvají, ať se nepřou, jsou mírní a vždycky se ke všem chovají vlídně.
3,3 Vždyť i my jsme byli kdysi nerozumní, neposlušní, zbloudilí, byli jsme otroky všelijakých vášní a rozkoší, žili jsme ve zlobě a závisti, byli jsme hodni opovržení a navzájem jsme se nenáviděli.
3,4 Ale ukázala se dobrota a láska našeho Spasitele Boha:
3,5 On nás zachránil ne pro spravedlivé skutky, které my jsme konali, nýbrž ze svého slitování; zachránil nás obmytím, jímž jsme se znovu zrodili k novému životu skrze Ducha svatého.
3,6 Bohatě na nás vylil svého Ducha skrze Ježíše Krista, našeho Spasitele,
3,7 abychom ospravedlněni jeho milostí měli podíl na věčném životě, k němuž se upíná naše naděje.
3,8 Tato slova jsou spolehlivá, a chci, abys tomu všemu neochvějně učil, tak aby ti, kdo uvěřili Bohu, snažili se vynikat dobrým jednáním. To je dobré a lidem prospěšné.
 
A zde Pavel psal o naší hříšné minulosti, ze které jsme byli ospravedlněni pro naší víru (která obsahuje jasné pokání a odvrácení se od života v hříchu), ale také psal o době po ospravedlnění a to pohotovém životě dobrého jednání.
 
A ten samý apoštol psal i toto:
Vystřízlivějte, jak se sluší a nehřešte. Někteří nemají ani ponětí o Bohu. Říkám to k vašemu zahanbení!
 
O jiných věcech ti psal Libor, ale přeci jen zmíním:
 
1Jan 2,1 Toto vám píšu, děti moje, abyste nehřešili. Avšak zhřeší-li kdo, máme u Otce přímluvce, Ježíše Krista spravedlivého.
2,2 On je smírnou obětí za naše hříchy, a nejenom za naše, ale za hříchy celého světa.
2,3 Podle toho víme, že jsme ho poznali, jestliže zachováváme jeho přikázání.
2,4 Kdo říká: "Poznal jsem ho", a jeho přikázání nezachovává, je lhář a není v něm pravdy.
2,5 Kdo však zachovává jeho slovo, vpravdě v něm láska Boží dosáhla svého cíle. Podle toho poznáváme, že v něm jsme.
2,6 Kdo říká, že v něm zůstává, musí žít tak, jak žil on.
 
Uvedený 1verš neznamená a nikdy nemůže znamenat naše ospravedlnění z prostopášného života. Zhřešíme-li přeci jen – máme Přímluvce! Ale hřích, o kterém se zmiňuje Jan, není svévolí. Je hříchem, za který se člověk hanbí a ze kterého činí pokání, a prosí za odpuštění!
 
Hřeší-li kdo např. oblíbeným Liborovým: homosexuálním jednáním a nelituje-li toho, a nečiní pokání, anobrž spíše svůj hřích sám ospravedlňuje za obmytý nebo odpuštěný, pak jej legalizuje jako spravedlivý čin. A je to i dnes zřejmé: mnozí prohlašují, že homosexualita není hříchem.
 
Pak tedy, jsme-li ospravedlněni a budeme-li žít s Bohem a naše nynější konání již neovlivní naše budoucí přebývání s Bohem a budeme-li i přes naši stálou svévoli v hříchu žít s Ním na věky: tedy hřešme a páchejme zlo! Dělejme, co uznáme sami za vhodné! Vždyť přeci postačuje, že víme o Kristu a říkáme: Bůh nám odpustil pro naší víru! Ale jaká je to víra! Víra bez vlivu na člověka! Víra, která nepromlouvá do lidského dění, do lidské života! Víra která mlčí! Víra bez skutků, ba spíše se zlými skutky! Jak hanebné je takto smýšlet.
 
Ale jak jinak, i kazatel to věděl, že lidské smýšlení uhne od Boha a spravedlnosti ke zlému, když nepřichází časný trest. Jenže od Boha je to naše zkouška. Zkouška člověka, zda zachová víru, a aby zřejmé bylo, že také ne každý, kdo o sobě něco prohlašuje, tím vskutku před Bohem je.
 
Kazatel
8,5 Kdo dbá na příkazy, neokusí nic zlého, srdce moudrého ví, že nastane čas soudu.
8,6 Nad každým děním nastane čas soudu; na člověku je mnoho zlého.
8,7 Nikdo neví, co nastane; kdo oznámí člověku, jak bude?
8,8 Není člověka, jenž by měl svého ducha v moci, nezadrží jej, nemá moc nade dnem smrti; z toho boje není východiska, svévole nezachrání toho, kdo ji páchá.
8,9 To všechno jsem viděl, když jsem si předsevzal zabývat se vším, co se pod sluncem děje v čase, kdy má člověk moc nad člověkem a působí mu zlo.
8,10 Hned nato jsem pohleděl na pohřbené svévolníky; přicházívali a odcházeli ze svatého místa a ve městě se zapomínalo, jak jednali. Také to je pomíjivost.
8,11 Poněvadž nad zločinem není hned vykonán rozsudek, tíhne srdce lidských synů k páchání zla.
8,12 Přestože hříšník páchá zlo stokrát a lhůta se mu prodlužuje, já vím, že dobře bude těm, kdo se bojí Boha, těm, kdo se bojí jeho tváře.
8,13 Avšak svévolníkovi se dobře nepovede, život se mu ani o den neprodlouží, bude jako stín, protože nemá bázeň před Boží tváří.
 
Mám mnoho důvodů být přesvědčen o Boží spravedlnosti ke každému člověku. O nestranění žádnému. O neupřednostňování jednoho, že říká, že věří, před tím, kdo říká že nevěří. Každý ponese svou tíhu skutků. Kdo říká, že věří, ale žije svévolně, zahyne jako svévolník, který prohlašoval, že nevěří. Kdo konal spravedlivé skutky, avšak neuvěřil, ten také bude zatracen, neboť si nepřiznal svou zkaženost a zakrýval domýšlivostí své hříchy, neboť není člověka, kterýž by byl bez hříchu. Ale kdo hřešil, uvěřil a ustal od svévole, by pak i následně zhřešil, ale činil skutečné pokání, které nedopouští návrat k hříchu, takový je vskutku ospravedlněn z víry, která nemlčí, ale jasně mluví. Kdo uvěřil, nemůže být stejný jako v době své nevědomosti, kdy hřešil.

 
Mal 3,16 Tehdy ti, kteří se bojí Hospodina, o tom rozmlouvali; Hospodin to pozoroval a slyšel. A byla před ním sepsána pamětní kniha s jmény těch, kteří se bojí Hospodina a mají na mysli jeho jméno.
3,17 "Ti budou, praví Hospodin zástupů, v den, který připravuji, mým zvláštním vlastnictvím, budu k nim shovívavý, jako bývá shovívavý otec k synu, jenž mu slouží."
3,18 Potom uvidíte rozdíl mezi spravedlivým a svévolníkem, mezi tím, kdo Bohu slouží, a tím, kdo mu sloužit nechce.
3,19 "Hle, přichází ten den hořící jako pec; a všichni opovážlivci i všichni, kdo páchají svévolnosti, se stanou strništěm. A ten přicházející den je sežehne, praví Hospodin zástupů; nezůstane po nich kořen ani větev.
3,20 Ale vám, kdo se bojíte mého jména, vzejde slunce spravedlnosti se zdravím na paprscích. Rozběhnete se a budete poskakovat jako vykrmení býčci,
3,21 rozšlapete svévolníky, že budou jako popel pod chodidly vašich nohou v ten den, který připravuji, praví Hospodin zástupů.
 
Ano, ten den přijde, ale i přišel. I dnes je zřejmé toto : Potom uvidíte rozdíl mezi spravedlivým a svévolníkem, mezi tím, kdo Bohu slouží, a tím, kdo mu sloužit nechce.!!!
 
Petr Šíma



Čti falešný proroku Gregorii777 text Bible (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Sobota, 14. duben 2007 @ 20:08:36 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Čti falešný proroku Gregorii777 text Bible:
Numeri 16,23-33 (kralicky)

16,23 Tedy mluvil Hospodin k Mojžíšovi, řka:

16,24 Mluv k množství a rci: Odstupte od příbytku Chóre, Dátana a Abirona.

16,25 A vstav Mojžíš, šel k Dátanovi a Abironovi; i šli za ním starší Izraelští.     

16,26 A mluvil k množství, řka: Odstupte, prosím, od stanů bezbožných mužů těchto, aniž se čeho dotýkejte, což jejich jest, abyste nebyli zachváceni ve všech hříších jejich.

16,27 I odstoupili se všech stran od příbytku Chóre, Dátana a Abirona; ale Dátan a Abiron vyšedše, stáli u dveří stanů svých, i ženy jejich a synové jejich, i maličcí jejich.

16,28 Tedy řekl Mojžíš: Po tomto poznáte, že Hospodin poslal mne, abych činil všecky skutky tyto, a že nic o své ujmě ne [činím:]

16,29 Jestliže [tak] jako jiní lidé mrou, zemrou i tito, a navštívením obecným všechněm lidem [jestliže] navštíveni budou, neposlal mne Hospodin.

16,30 Pakliť něco nového učiní Hospodin, a země, otevra ústa svá, požře je se vším, což mají, a sstoupí-li za živa do pekla, tedy poznáte, že jsou popouzeli muži ti Hospodina.

16,31 I stalo se, když přestal mluviti slov těch, že rozstoupila se země pod nimi.

16,32 A otevřevši země ústa svá, požřela je i domy jejich i všecky lidi, kteříž byli s Chóre, i všecken statek [jejich.]

16,33 A tak sstoupili oni se vším, což měli, za živa do pekla, a přikryla je země; i zahynuli z prostředku shromáždění.

Kam Chóre a spol. sestoupili? Do pekla. Je to jasně psáno.
Ty jsi však Gregorii777 měl tu drzost lhát takto:
Gregorii777, napsal jsi zde na této stránce 13. dubna 2007  20:58
"Petře Š., jestliže, jak píšeš, se nějaký homosexuál obrátí ke Kristu, uvěří a je znovuzrozen a pak se dopustí toho, že se vrátí k homosexuálnímu životu a považuje to za normální, tedy nevyznává spolu s Bohem, že je to hřích, pak se dopouští svévole. Nebude-li z toho činit pokání a nezanechá-li toho do své smrti  nebo do příchodu Pána, neztratí věčný život - neztratil ho ani krvesmilník z Korintu ( jeho duch bude spasen v den Pána Ježíše ), ani Ananiáš a Zafira, ani např. rota Chóre, která se vzbouřila proti Mojžíšovi."

Diagnoza:
Musím konstatovat, že jsi Gregorii777 falešný prorok, jak vyšitý.
Za tím si stojím a mám velké obavy, že nepřestaneš-li své bludy-falešná proroctví šířit, tak právě Ty ten věčný život brzy ztratíš, nebo jsi ho už ztratil. Přestaň šířit bludy, prosím, třeba se pak nad Tebou Bůh ještě smiluje.
Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve




Falešný proroku Gregorii777, ničíš církev zevnitř (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Sobota, 14. duben 2007 @ 19:38:00 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Gregorii777, napsal jsi zde na této stránce 13. dubna 2007  20:58
"Petře Š., jestliže, jak píšeš, se nějaký homosexuál obrátí ke Kristu, uvěří a je znovuzrozen a pak se dopustí toho, že se vrátí k homosexuálnímu životu a považuje to za normální, tedy nevyznává spolu s Bohem, že je to hřích, pak se dopouští svévole. Nebude-li z toho činit pokání a nezanechá-li toho do své smrti  nebo do příchodu Pána, neztratí věčný život - neztratil ho ani krvesmilník z Korintu ( jeho duch bude spasen v den Pána Ježíše ), ani Ananiáš a Zafira, ani např. rota Chóre, která se vzbouřila proti Mojžíšovi."
 
Odpovídám:
Gregorii777, Ty falešný proroku přestaň klamat křesťany a šířit homosexualitu v církvích. Dnes byl konečně odstaven církví z aktivní funkce homosexuální husitský biskup Bican, neboť se odmítl zastydět a své funkce se sám odmítl vzdát. Ty bys ho jistě ubezpečil, že když nebude činit pokání ani v okamžiku smrti - bude jistě spasen. Gregorii, Ty jsi prase! Ne, Ty už nejsi křesťan, Ty jsi zabiják duší. 




Re: BRATŘÍ, OPUSŤTE SYNAGOGU SATANOVU I.díl (Skóre: 1)
Vložil: amisrtep v Pondělí, 16. duben 2007 @ 12:22:35 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tedy pánové, Gregorii a předně Seraphime, nepřeháníte to trochu?

Možná teď poněkud ubližuji Gregovi, když mluvím k vám oběma, ale co to má být?

Neustálé napadání, škatulkování, označování, útoky a souzení? Co tohle má společného s bratrstvím Páně?

Přiznám se, že vám moc nerozumím oběma. Zároveň vás však i do jisté míry i chápu.

Nemyslím si, že jste oba vedle jak ta jedle. V mnohém se vskutku slučujete, víte to?

Oba dáváte zcela jasně důraz na to, že kdo uvěřil v Pána, má podle toho i žít. Oba říkáte, že ne všichni tak žijí. Oba varujete před svévolí. Jeden možná takto a druhý jinak.

Oba snad přeci i držíte vyznání, že přeci naše skutky nás nemohou přivést ke spasení a že si Boží milost nelze zasloužit, ale také ji i nijak zpětně splatit.

Obou si vás vážím pro vaše zapálení pro svatý život v Kristu. Věřím, že podle toho také tak i jednáte. A také pevně doufám, že si na tom nezakládáte.

Obou se vás ptám stejnou otázkou: Znamená spása na základě víry z Boží milosti i automatické odpuštění hříchů bez soudu, anebo je to oddělitelné? A ještě jednu: Znamená odpuštění hříchů automatické zrušení trestu, anebo komu je odpuštěno nese si sebou trestné následky hříchu?

Lze-li totiž ty věci oddělit, pak může být člověk zachráněn, avšak i odsouzen, a jsou-li hříchy odpuštěny, pak ještě nemusí být odpuštěn trest.

Znamená tedy odpuštění hříchů automatické odpuštění trestu za hřích, nebo nikoliv? A znamená spasení automatické odpuštění hříchů?

Nač narážím: Znamená-li spása automaticky odpuštění hříchu bez soudu, pak kdo je spasen a to skrze víru, pakli by i nadále věrolomně hřešil, žádný jeho následný hřích nebude souzen. A jestli nebude žádný takový následný hřích souzen, pak by nemělo dojít ani k obvinění a k trestu. Jestliže však naopak spása neznamená automatické odpuštění hříchů bez soudu, pak se hříchy sice započítávají k soudu, ale neovlivní to jejich odpuštění. A jestli to znamená soud, pak i trest. Avšak v takovém případě, není soud ani trest rozhodující. A zde vidím celkem důležitou věc: Co pro vás každého znamená odpuštění, tedy co rozumíte pod pojmem odpuštění?

Věřím, že vaše odpovědi budou vedeny poněkud v mírnějším tónu než dosud. ( a víte co, ujišťuji vás oba, že vás mám velice rád, a tohle není žádná ironie!)

Petr Šíma 



Re: BRATŘÍ, OPUSŤTE SYNAGOGU SATANOVU I.díl (Skóre: 1)
Vložil: Krispus (ryba@iol.cz) v Středa, 18. duben 2007 @ 18:24:46 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Už jsem o tom psal, ale myslím si, že znovuzrozený člověk je Božím dítkem, které prožívá spasení tak jak čas plyne. Víra není konstantní u nikoho, máme z ní většinou takovou sinusoidu. Kdyby byla pravda to o čem se tady diskutuje, pak by věřící byli největší chudáci na světě. Naše vítězství není skrze skutky víry, ale skrze Beránkovu krev. Ve Zj.2:11 " ....Kdo zvítězí, tomu druhá smrt neublíží." V té samé knize 12: 11 " Oni nad ním zvítězili pro krev Beránkovu a pro slovo svého svědectví. Nemilovali svůj život tak, aby se zalekli smrti". To "vítězství" je v Beránkově krvi. V tom verši jsou i další věci a výklad se týka Apokalypsy o tom teď  ale nechci mluvit. Přesto neexistuje jiná cesta do věčného života v Boží slávě než je naše víra v Krista Spasitele. Skutky víry, sama víra, poklesky apod. bude řešeno, tříbeno před soudnou stolicí Kristovou která proběhne ještě  před svadbou Beránkovou. Nevěsta - Církev bude nejprve očištěna od těch věcí které shoří a budou rozdány odměny. Někdo se dostane do Božího král. ( teď mám na mysli věčnou přítomnost v místě pokoje a radosti) "jako skrze oheň". Myslím si, že jde o naše postavení ve věčnosti, o naše odměny za práci, kterou jsme tady pro Boží král. udělali nebo ne, do jaké míry kdo z nás naplnil nebo nenaplnil Boží vůli.   
Ano, jsem z církve Křesťanské sbory. Kdybychom věděli o co se tady hraje pro věčnost, tak by nastalo obrovské probuzení. Všichni křesťané by chtěli získat "postavení" pro věčnost, dostat se do nejbližšího kruhu oslaveného Beránka. Církve "straší" věřící nejistotou spasení proto, aby z nich dostali výkon, aby se báli a strachovali do poslední chvíle života o své spasení a na základě této nejistoty plnili Boží normy, chodili do kostelů a platili faráře. Je to ubohé a nedůstojné Božích dětí.  Všude tam, kde v NZ jsou místa, která jakoby mluví o nejistotě spasení, jde o PROŽÍVÁNÍ SPASENÍ ! Např. Kol. 1: 21 -23a "  I vás, kteří jste dříve byli odcizeni a nepřátelští Bohu svým smýšlením i zlými skutky,  nyní s ním smířil, když ve svém pozemském těle podstoupil smrt, aby vás před Boží tvář přivedl svaté, neposkvrněné a bez úhony - pokud ovšem pevně zakotveni setrváte ve víře a nedáte se odtrhnout od naděje evangelia, jež jste slyšeli....." . Je jasné, že ten, kdo nebude pevně zakotven neprožije to hotové a darované spasení z milosti naplno a bude pořád duchovně živořit, mudrovat  a říkat si o čem to křesťanství vlastně je ! 
V některých příspěvcích se směšují hrušky s jablky, texty jejíž výklad přísluší Židům se vztahují na Církev ..... i zmíněná pasáž z 6 kap. Žd. se týká Židů, kteří uvěřili a pak se pod tlakem doby a pronásledování, rodinných vztahů apod. vraci zpět do chrámu a do ritu. Aplikovat to na věřící z pohanů a na dnešní dobu se nedá. Máme slovo pravdy správně rozdělovat a pak nedojdeme k takovým polemikám a zmatkům. 
Já vím, je to niavní příklad. Pokud začnu blbnout, krást a páchat ničemnosti a i když se mě otec veřejně zřekne....beztak zůstanu "ten kluk od vedle" , syn otce.  Myslím, že se nás nebeský Otec nezřekne, ale nezdárné syny vychovává a ve věčnosti teprve uvidíme o co jsme se vlastní neposlušností vůči Bohu připravili. Další příklad používaných textů o nejistotě spasení ... 1 Korintským 6:9 - 10 " Což nevíte, že nespravedliví nebudou mít účast v Božím království? Nemylte se: Ani smilníci, ani modláři, ani cizoložníci, ani nemravní, ani zvrácení ani zloději, ani lakomci, opilci, utrhači, lupiči nebudou mít účast v Božím království " . Já např. za totáče ukradl v zaměstnání nějaké ruční nářadí, občas pytel brambor ....kdo z vás mi do očí řekne, že kvůli tomu nevejdu do Božího král. ? Byl jsem zloděj ? Byl ! Vyznáním hříchu a opuštěním hříchu jsme ospravedlněni Boží milostí. Jinak by nebyl v nebi ani jeden křesťan, protože ..... jinak lžeme viz. 1 ep. Jan 1:10 " Říkáme-li, že jsme nezhřešili, děláme z něho lháře a jeho slovo v nás není" . To máme tedy, podle vás vážení, celou věc zabalit a skončit to ? Vůbec ne. Musíme spoléhat jen a jen na Boží milost a krev Beránkovu, která je Bohu tak drahá, že Mu stojí za to, kvůli ní nám odpustit. 
Sám pojem "Boží král. " neznamená ani 1000 leté král., ani "jen" večnou slávu u Boha, ale znamená součastnost .... my už v Božím král. jsme.  Vládnou tam jiné vztahy než v sekuláru a občas se cestuje přes hranice oběma směry ( jsou jakoby dvě země : sekulátrní svět a svět Božího král.).   Ten, kdo smilní, krade apod. se odstane mimo území Božího král., ale pas má královský. Občas se do Božího král. dostane nevěřící, zakouší jeho krásu,  ale pas má sekulární a pak se zas vrátí zpět. 
Pokud se chovám a žiji tak, jak je napsáno 1 Kor. 6:9 - 10, ano, pak nebudu mít účast na Božím král., nebudu prožívat spasení a to vše dobré které obsahuje v tomto životě a zažím si na průšvih pro nebe ( zkrácení odměn a postavení v nebi) . Tím chováním se de facto vrátím ke starému způsobu života. Ale mám naději a můžů se s tím královským pasem zase vrátit. Když se přeci jen nevrátím,  pak je otázka, zda jsem vůbec ten pas měl a nešel jsem tam i zpět přes zelenou hranici. To jsou ty případy, kdy se tzv. "věřící" později stane třebou satanistou a proklíná Boha. To Boží dítko neudělá a Bůh ví, kdo jsou jeho vlastnictvím, o tom jsem přesvědčen


 







 



Re: BRATŘÍ, OPUSŤTE SYNAGOGU SATANOVU I.díl (Skóre: 1)
Vložil: amisrtep v Pátek, 20. duben 2007 @ 08:04:54 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Romane,

už jsem chtěl odpovědět včera, aspoň v krátkosti. Proti základním a zásadním věcem asi nemám nic. Mám jisté výhrady, co se týče pojednání o 1000 letém království a obsahu trestů, i soudu, či zatracení nevěřících. Poněkud ještě nevím, jak to přesně myslíš s nevěřícími.

Včera i dnes je nedostatek času. Ale určitě odpovím. Asi bude lepší, pro určité tvé lehké narážky a dřívější nařčení, se vyjádřit souhrnně, tedy spíše než odpověď, krátké shrnutí toho, čemu věřím. Tys tak i dá se říci v podstatě udělal. A teď bude i řada na mě. :o)

Jinak moc děkuji za tvé trpělivé odpovědi. A také za to, že jsi nepřikročil k nějakému vyostření, či napadání, a také nálepkování. Přeci jen jsme lidi omylní, a proto se také mnohdy mýlíme i v lidech. Vím, že ty sám to zrovínka lehké nemáš, neboť nálepkováním, nařčením, ba i urážkami si procházíš dostatečně.

Bůh ti žehnej, vytisknu si tvé odpovědi, a dám si trochu načas.

Petr Šíma



Re: BRATŘÍ, OPUSŤTE SYNAGOGU SATANOVU I.díl (Skóre: 1)
Vložil: amisrtep v Pátek, 20. duben 2007 @ 08:31:26 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Romane,
kdysi jsem napsal část svého jakéhosi vyznání v článku. Přidávám sem závěr onoho. Snad mne také budeš lépe chápat. Ale je ton samozřejmě jen úryvek.

Petr Šíma

Závěrem
 
 
Nyní, když rozvažuji všecka ta slova, kteráž jsem do psaní tohoto vepsal, ze srdce mého na mysl mi přichází, že chtěl bych již býti vzat a s Pánem Ježíšem býti. Nebo přetěžké je člověku v těle hříšném zůstávati vzhůru, když okolo je tma, a po věcech světa netoužiti, když ostatní jich užívají. Čím více dnů člověku přibývá, tím většímu počtu pokušení vystaven bývá, proto raději z těla svého chtěl bych býti nyní vzat. Však že čas, v němž život svůj žiji, za spasení sobě bráti mám, tu rozumím, že pokušení ta mnohá přišlá i nadcházející, jsou zkušením Božím víry mé, a pročištěním duše. A že očista ta, jakoby nikdy nekončila, zdá se mi, neb čím déle žiji, tím více skrytých svých špatností objevuji, kteréž dříve u sebe jsem nespatřoval. Ač dobré milovati chci, vždy zlé při sobě nalézám, po dobrém sic toužím, ale málo konám. Na nic je člověku, když očišťuje jen sebe a druhým dobré nečiní, stejně jako dobré jiným činiti a sám se v blátě válet. Za to tedy mám, že činiti dobré a nečistého se nedotýkat, to obojí ruku v ruce musí jít. Neboť pouhými dobrými skutky člověk hříchy své vlastní nesmyje, a bez činění dobrého to učiniti také nelze. Díky Tobě Kriste, prosím, očisti nás!
Bdíti a střízlivým ostávati, toť nelehkým úkolem shledávám. Proto děkuji Ti Bože za tvou lásku, kterážto nic špatného učiniti nemůže. Bože milostivý, veď mne stále tou cestou své lásky, neboť ta jediná v bdělosti mne udržet může a od zlého ochrániti. Bdi, bdi a střízlivá buď duše má, i každá duše křesťanská, vždy dobré čiň a zlého se straň!
 
Amen.



Stránka vygenerována za: 0.78 sekundy