Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16651, komentáře < 7 dní: 230, komentářů celkem: 429546, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 431 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

rosmano
oko

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116466419
přístupů od 17. 10. 2001

Teologie: Tato myšlenka je ďábelská, peklonosná:
Vloženo Sobota, 16. prosinec 2006 @ 21:49:29 CET Vložil: Bolek

Zamyšlení poslal Seraphim

Tato myšlenka je ďábelská, peklonosná: „Protože jsem jistě spasen (předurčen k spáse), budu žít pohodlně. Bůh mi nedostatek dobrých skutků jistě odpustí.“ Odpovídám: Jsem přesvědčen, že křesťan, který takto věří, v nikdy nekončícím a bolestném Pekle skončí.

Proč: Protože Pán Ježíš pravil: Matouš 25. kapitola (EKUM) 25,26 Jeho pán mu odpověděl: 'Služebníku špatný a líný, věděl jsi, že žnu, kde jsem nezasel, a sbírám, kde jsem nerozsypal. 25,30 A toho neužitečného služebníka uvrhněte ven do temnot; tam bude pláč a skřípění zubů.' 25,31 Až přijde Syn člověka ve své slávě a všichni andělé s ním, posadí se na trůnu své slávy; 25,41 Potom řekne těm na levici: 'Jděte ode mne, prokletí, do věčného ohně, připraveného ďáblu a jeho andělům! 25,42 Hladověl jsem, a nedali jste mi jíst, žíznil jsem, a nedali jste mi pít, 25,43 byl jsem na cestách, a neujali jste se mne, byl jsem nahý a neoblékli jste mě, byl jsem nemocen a ve vězení, a nenavštívili jste mně.' 25,44 Tehdy odpoví i oni: 'Pane, kdy jsme tě viděli hladového, žíznivého, pocestného, nahého, nemocného nebo ve vězení, a neposloužili jsme ti?' 25,45 On jim odpoví: 'Amen, pravím vám, cokoli jste neučinili jednomu z těchto nepatrných, ani mně jste neučinili.' 25,46 A půjdou do věčných muk, ale spravedliví do věčného života." Lukáš 6,24 Ale běda vám bohatým, vždyť vám se už potěšení dostalo. Lukáš 12. kapitola (EKUM) 12,16 Pak jim pověděl toto podobenství: "Jednomu bohatému člověku se na polích hojně urodilo. 12,17 Uvažoval o tom a říkal si: 'Co budu dělat, když nemám kam složit svou úrodu?' 12,18 Pak si řekl: 'Tohle udělám: Zbořím stodoly, postavím větší a tam shromáždím všechno své obilí i ostatní zásoby 12,19 a řeknu si: Teď máš velké zásoby na mnoho let; klidně si žij, jez a pij, buď veselé mysli.' 12,20 Ale Bůh mu řekl: 'Blázne! Ještě této noci si vyžádají tvou duši, a čí bude to, co jsi nashromáždil?' 12,21 Tak je to s tím, kdo si hromadí poklady a není bohatý před Bohem." 12,34 Neboť kde je váš poklad, tam bude i vaše srdce. Lukáš 16. kapitola (EKUM) 16,19 Byl jeden bohatý člověk, nádherně a vybraně se strojil a den co den skvěle hodoval. 16,20 U vrat jeho domu lehával nějaký chudák, jménem Lazar, plný vředů, 16,21 a toužil nasytit se aspoň tím, co spadlo se stolu toho boháče; dokonce přibíhali psi a olizovali jeho vředy. 16,22 I umřel ten chudák a andělé ho přenesli k Abrahamovi; zemřel i ten boháč a byl pohřben. 16,23 A když v pekle pozdvihl v mukách oči, uviděl v dáli Abrahama, a u něho Lazara. 16,24 Tu zvolal: 'Otče Abrahame, smiluj se nade mnou a pošli Lazara, ať omočí aspoň špičku prstu ve vodě a svlaží mé rty, neboť se trápím v tomto plameni.' 16,25 Abraham řekl: 'Synu, vzpomeň si, že se ti dostalo všeho dobrého už za tvého života, a Lazarovi naopak všeho zlého. Nyní on se tu raduje, a ty trpíš. 16,26 A nad to vše jest mezi námi a vámi velká propast, takže nikdo - i kdyby chtěl, nemůže přejít odtud k vám ani překročit od vás k nám.' Matouš 19,24 Znovu vám říkám, snáze projde velbloud uchem jehly než bohatý do Božího království." Informoval: Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve


"Tato myšlenka je ďábelská, peklonosná:" | Přihlásit/Vytvořit účet | 12 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Tato myšlenka je ďábelská, peklonosná: (Skóre: 1)
Vložil: Ferda v Neděle, 17. prosinec 2006 @ 11:03:35 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)

PS: Jestliže po uvěřeni v Pána Ježíše a pokřtěni není na mně vidět
dílo Boží,tak klamu sám sebe a nemám Krista Ježíše.Milost mi tedy není
nic platná.Protože je to Bůh který ve mně činí své dílo,projevuje se to
na mém chování vůdčí Bohu a bližním,ale je to Boží dílo,já na tom
nemám zásluhu,pakli činím vše z vlastni síly a chci dosáhnout spasení
podle požadavku svatého Božího zákona,chtít být spravedlivý podle skutečné
vůle Boží - tak to konči na psychiatrii.Takové břemeno není člověk
schopen unést.plně s tebou bratře souhlasím...Ferda



Re: Tato myšlenka je ďábelská, peklonosná: (Skóre: 1)
Vložil: Gojim v Neděle, 17. prosinec 2006 @ 13:54:09 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Drahý Serafin.

To co si napísal je strasna, do neba volajuca a neskutocna blbost. Viac krat som sa snazil s Tebou nadviazat polemiku o tom, ci by nebolo lepsie - "duchovny vplyv neviestky" (katolicizmus) nadobro opustit.

Totiz, najzakladnejsi spor medzi neviestkou a krestanskou vierou je prave otazka spasenia. Spasenie je dar. Je to vecny dar, ktory sa neda zasluzit, vybojovat ani vydobit. Nieje to v ludskych silach si spasenie zasluzit, nech by si zil akokolvek svaty zivot. Spasenie je Bozi dar, ktory clovek ziskava, ked prezije znovuzrodenie skrze obet Jezisa Krista, ktori jediny ma moc odpustit hriechy a postavit cloveka pred Boha ako ospravedlneneho. Duch Svaty neposobi v cloveku laxnost alebo viziu "pohodlneho zivota." Prave naopak: U znovuzrodeneho cloveka ako znak jeho spasenia sa zacne prejavovat hlad po Bozom Slove a Jeho vôli. Zacnu ho mrziet a trapit veci, ktore si dosial ani nevsimal, najcastejsie siroke pole hriechu a jeho vplyvu. Zacne "duchovne zit" a milovat Boha.

Neviestka uci, ze spasenie je dane skutkami, potazme angazovanostou v prostredi rkc a roznymi ritualmi ktore su naviazane na jej ucenie. Neviestka priniesla protibiblicke ucenie o ocistci, klame ludi ktori niesu ochotny studovat Pismo. Neverim, ze Boh hadze prostych katolikov rovno do zatratenia :-)))) ale na druhej strane ani ziadny katolik, ktory presiel ritualmi neviestky, ako je napriklad katolicky krst, birmovka, transubstanciacia, clenstvo v cirkvi, posledne pomazanie a podobne, spasu nema. Tato loz neviestky ma na spasu ludi a zivot s Bohom, dalekosiahle nasledky.

S Tvojho textu vypliva, ze ty sam nemas istotu spasenia a obhajujes sa katolickym ucenim o spaseni danom zasluhami. Tvdris ze istota spasenia je pycha. Serafin, prave naopak, toto je diabolska loz neviestky. Mat istotu spasenia nieje postoj pychy ale ohromny Bozi dar.

Tento dar v kontexte Pisma ma ale aj nasledujuci aspekt :

Je v Zjaveni 22-14,15

Teraz nemam v pc Theofilos, :-)))))))) preto sa Ti strasne omluvam ze neviem rychlo napisat verse s odseku, ale s textu Pisma je jasne, ze ani clovek ktori prezil spasenie, znovuzrodenie ale neskor sa otocil a napriklad podla Zj. 22-15 vrazdil, klamal, modlarcil, smilnil, jasne nema vecny zivot. Vo versi je pisane, ze blahoslaveny su ti, ktori si peru rucha, t.j. aktivne svoje hriechy "cistia" co je presne postoj cloveka, v ktorom vladne Kristus.

Duch neviestky je nieco, coho by si sa mal zbavit. To sa tyka toho, cim sa nechas ovplyvnovat. Tym co formuje Tvoje zmaslanie, reakciae a v konecnom dosledku rozhodnutia. Tvoja sluzba je velmi prilis vzacna nato, aby s nej duch katolicizmu robil absolutne kontraproduktivnu zalezitost.



Re: Tato myšlenka je ďábelská, peklonosná: (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Neděle, 17. prosinec 2006 @ 15:49:38 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý Seraphime, ukaž mi křesťana, který TAKTO věří. Myslím, že to bude jen ve tvé fantazii. Protože jestliže někdo takto věří, pak to ani není pravý křesťan.



Re: Tato myšlenka je ďábelská, peklonosná: (Skóre: 1)
Vložil: Libby v Pondělí, 18. prosinec 2006 @ 06:16:44 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
A kolik tech dobrych skutku musi clovek udelat?Jednou jsem se modlila a prosila Boha za odpusteni, ze neprojevuji lasku bliznimu dostatecne a ze ani jeho asi dostatecne nemiluji, protoze se nepostim, netravim dost casu pri studiu Bible, nenachazim si cas na dostatecne dlouhe modlitby a ze se treba vubec nemodlim. Pak mi dal Buh povedomost, ze se to prece neda zmerit a ze mam zit ve vire tak, kolik ji mam. A kdyz neco nedelam a trapi me svedomi, tak se mam vyznat z hrichu a on mi samozrejme odpusti. Rika, ze je verny, a kdyz budu litovat, ze neni hrichu, ktery by neodpustil. Krome hrichu proti Svatemu Duchu. Buh vi, ze jsme telesni a ze zijeme v tomto hrisnem svete. Zna nase starosti a povinnosti. Je k nam milostivy a proto mam nadeji, ze me nezatrati a nikdy neopusti, tak jak to rika v Pismu. Tu jistotu mam v nem a kvuli nemu.



Re: Tato myšlenka je ďábelská, peklonosná: (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Pondělí, 18. prosinec 2006 @ 12:49:30 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Od Libby:
A kolik tech dobrych skutku musi clovek udelat?Jednou jsem se modlila a prosila Boha za odpusteni, ze neprojevuji lasku bliznimu dostatecne a ze ani jeho asi dostatecne nemiluji, protoze se nepostim, netravim dost casu pri studiu Bible, nenachazim si cas na dostatecne dlouhe modlitby a ze se treba vubec nemodlim. Pak mi dal Buh povedomost, ze se to prece neda zmerit a ze mam zit ve vire tak, kolik ji mam. A kdyz neco nedelam a trapi me svedomi, tak se mam vyznat z hrichu a on mi samozrejme odpusti. Rika, ze je verny, a kdyz budu litovat, ze neni hrichu, ktery by neodpustil. Krome hrichu proti Svatemu Duchu. Buh vi, ze jsme telesni a ze zijeme v tomto hrisnem svete. Zna nase starosti a povinnosti. Je k nam milostivy a proto mam nadeji, ze me nezatrati a nikdy neopusti, tak jak to rika v Pismu. Tu jistotu mam v nem a kvuli nemu.

Odpovídám:
Souhlasím s těmito tvými závěry Libby. Ten křesťan, kerý lituje svého nedostatku lásky k Bohu a bližním, tomu Bůh odpouští.
Kdo je však na svůj nedostatek lásky hrdý, nelituje ho, nesnaží se polepšit, tomu Bůh neodpouští.
Nejhorší je, pokud se křesťané chovají tak pokrytecky, jak to popisuje následující vtip:
Sbírky v kostele výrazně poklesly, a tak se farář odhodlal k ráznému kroku a z kazatelny vyhlásil:
"Dělám to velmi nerad, ale musím oznámit, že je mezi námi muž, který má hříšný poměr s manželkou jednoho z našich farníků. Pokud se v kostelní kasičce neobjeví do večera 500 korun, veřejně ohlásím jeho jméno!"
Večer farář přepočítává kasičku a hle - je tam 25 pětistovek a jedna dvoustovka s připnutou cedulkou:
"Pro lásku Boží, počkejte mi do zítřka, někde ty dlužné tři stovky seženu!"
http://www.christnet.cz/magazin/clanek.asp?clanek=2724
Odpověděl: Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve



Stránka vygenerována za: 0.23 sekundy