Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 244, komentářů celkem: 429579, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 589 návštěvník(ů)
a 4 uživatel(ů) online:

Mikim
oko
rosmano
ivanp

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116497049
přístupů od 17. 10. 2001

Podobenství: Vítáme Vás v Sodomě
Vloženo Čtvrtek, 09. únor 2006 @ 07:30:33 CET Vložil: Bolek

ULTRAS poslal Serafim

Vítáme Vás v Sodomě Roku 1988 Izrael uzákonil registrované partnerství homosexuálů. V červnu 2005 prošel několikatisícový homosexuální průvod místem posvátným pro Židy, křesťany i muslimy – centrem Jeruzaléma. U vchodu Jeruzaléma umístili plakát „Vítáme Vás v Sodomě!“ Jeruzalémský magistrát se pokusil pochod homosexuálů zakázat, avšak izraelský nejvyšší soud poručil pochod homosexuálů povolit. Proti pochodu se postavil jeden ultra-ortodoxní Žid, který prý zranil nožem tři z pochodujících. Teď byl jeruzalémským obvodním soudem odsouzen k 12 letům vězení a k pokutě 150 000 šekelů (tj. 30 000 amerických dolarů).

Nějaký Žid k tomu napsal: „Do vězení by měli zavřít členy nejvyššího izraelského soudu. Bůh Abrahamův, Izákův a Jákobův ať požehná tomuto pravověrnému Židovi, a nechť potrestá odpadlé Židy z nejvyššího soudu zoufalým pláčem, nářkem a skřípěním zubů v pekle.“ Připojil citát z 5.knihy Mojžíšovy, 32.kapitoly, 32.-33.verš (Dt 32,32-33): „Jejich réva je z révy sodomské, z vinic Gomory, jejich hrozny, hrozny jedovaté, mají trpká zrnka. Jejich víno, jedovina dračí, krutý zmijí jed.“ To, že homosexuálním aktivistům jde o absolutní nadvládu a trestání normálních lidí dokládají následující zprávy: FRANCIE: ZA KRITIKU HOMOSEXUÁLNÍHO CHOVÁNÍ HROZÍ POSLANCI VĚZENÍ V témž týdnu, kdy česká poslanecká sněmovna schválila zákon o registrovaném partnerství, dostáváme z Francie zprávu, že poslanci Christianovi Vanneste, reprezentantu za region Lille, hrozí šest měsíců vězení a 30.000 dolarů pokuty za výrok, že "homosexuální chování je hrozbou pro přežití lidstva", pronesený v parlamentě. Obvinění se opírá o zákon o "nenávistné řeči", schválený v roce 2004. Rozsudek má být vynesen 24. ledna 2006. LifeSite News, 20. 12. 2005   BOJ O SVEDOMIE OTVORENÝ! Podľa správy TASR je poslanec francúzskeho parlamentu obvinený za výrok „homosexuálne tendencie možu ohroziť ľudstvo“. Dopustil sa tým údajne porušenia zákona o „nenávistných výrokoch“ prijatého v roku 2004. M Rosa 2/2006   CHRISTIAN VANNESTE ODSOUZEN Poslanec Vanneste byl soudem v Lille odsouzen k pokutě 3 000 euro a dalším 3 000 euro jako odškodnění za výroky, že „homosexuální chování ohrožuje přežití lidstva“ a že „heterosexualita je mravně vyšší než homosexualita“. O případu jsme referovali. Vanneste je poslancem za vládní stranu UMP a aktivistické skupiny, jimž má zaplatit odškodnění, žádají, aby byl z této strany vyloučen. The Brussels Journal, 30.1.2006   Děti před porodem se v Evropě popravují nejméně 25 let (v Izraeli se také popravují). Američanům byly umělé potraty vnuceny méně než 9 lidmi z Nejvyššího soudu USA. Poté bylo v USA uvězněno 55 000 občanů, kteří proti rozhodnutí tohoto soudu protestovali. Američané stále protestují. Avšak např. Italové schválili r.1981 umělé potraty dobrovolně skrze národní referendum. Křesťanští duchovní v Evropě si totiž většinou mysleli, že mlčet o vraždě je láska. Proto někde již jsou a jinde se plánují popravy přestárlých - eutanazie. Formuje se nadvláda homosexuálů nad normálními. Žijeme v době tak obrovského civilizačnímu úpadku, který nemá v Evropě za posledních 1 500 let obdoby. Něžné mlčení většiny křesťanských duchovních bylo horší než válka. Pouze muslimům není bráněno protestovat proti evropskému a židovskému morálnímu úpadku. Jen muslimové mají respekt většiny politiků a novinářů. Proto je Bůh vybere, aby spravedlivě ztrestali evropské a židovské vrahy dětí, sprosté homosexuály a s nimi i nás křesťany, kteří jsme zlu zbaběle přihlíželi. Pro zbabělé mlčení, nebo ještě zbabělejší souhlas budeme muset trpět. Mnohé pravoslavné národy mají s islámem historickou zkušenost - žily celá staletí pod despotickou nadvládou muslimů. Většina Evropy však zůstávala dlouho svobodná. Evropa ani Izrael dnes nejsou svobody hodni. Lépe je trpět pod nadvládou muslimů, než hnít zaživa pod nadvládou homosexuálů! Podle zprávy ČTK z 8.2.2006 dánský list Jyllands-Posten hodlá otisknout karikatury na téma holocaustu, jež zadal do soutěže íránský deník Hamšahrí. Íránci tím reagují na skandál kolem kreseb proroka Mohameda, jež jako první uveřejnil Jyllands-Posten. Šéfredaktor jeho kulturní rubriky Flemming Rose sdělil americké televizi CNN, že už ve věci výměny materiálu o holocaustu zahájil kontakty s íránským listem. Íránci chtějí soutěží o nejlepší humornou kresbu o holokaustu otestovat Západem propagovanou svobodu tisku. Po Jyllands-Posten kresby Mohameda převzaly další západní noviny s tím, že svoboda tisku je nadřazena všemu ostatnímu. Inu o dnešních Dánech, Evropanech i Izraelitech platí: Dt 32, 28-29 „Je to pronárod, jenž ztratil soudnost, nejsou schopni porozumět. Kdyby byli moudří, jednali by prozíravě, pochopili by, jak skončí.“ Úvaha Mgr. Libora Halíka PhD., duchovního Pravoslavné církve   Útěk před křížem – věčné pokušení křesťana Co je příznačným rysem dnešní doby? Honíme se za požitky. Urputně se vyhýbáme nepříjemnostem a bolestem. Nehledíme na důsledky. Lze to alespoň trochu pochopit u lidí nevěřících. Smrtí pro ně vše zdánlivě končí. Nelze se proto divit, že si toho chtějí do smrti „užít“ co nejvíce. Pro věřícího to ale neplatí. Naopak! Odmítání nepříjemností, nesnází či utrpení je cosi jako útěk před křížem. Jako politik vím, jak nepříjemné je říkat pravdu lidem, kteří mají jiný názor. A i když se snažím říkat věci poměrně otevřeně, mám ještě příliš daleko k tomu, abych říkal: ano, ano, ne, ne. Mám strach. Bolí to, být zesměšňován. Bolí, když se na vás lidé na ulici nebo v obchodě dívají a vy cítíte, že vás považují za blázna. Když jsou ve zprávách vysílány krátké šoty z Poslanecké sněmovny, málokdo ví, že ten několikase*****ový šot znamená často desetiminutový výslech před nasvícenou kamerou. Málokdo ví, že vás redaktor tlačí k té odpovědi, jakou chce on slyšet. K takové odpovědi, na jejímž základě vás i celé téma snadno zesměšní. On to ví, vy to víte, a přetahujete se. Tuhle opatrnost lze omlouvat prozíravostí, ale někdy mne napadá, že kdyby byl Pán Ježíš podobně lidsky prozíravý, nikdy by nás na kříži nevykoupil – poplivaný, zesměšněný, zbitý. Říkat pravdu vždycky bolí. Bolelo to i Pána Ježíše, když musel část vysoké hierarchie, elitu národa, označit za „plemeno zmijí“. Nebo by dokázal někdo z nás říci svému příteli „jdi mi z očí, satane“? Omlouváme se, že takhle se přece nemůžeme vyjadřovat, že bychom druhého zranili. Ale je to s námi stejné jako s Petrem, kterého takto tvrdě usadil Pán, neboť máme na mysli věci lidské a ne Boží. Bojíme se, abychom se druhých nedotli nebo nezranili a oni nám to pak „neopláceli“. Abychom neztratili přítele nebo voliče. Proto se někdy chováme, jako by nám bylo jedno, že se řítí do záhuby zatracení, na místo věčného utrpení. Bojíme se, jak říkala Kateřina Sienská, rozříznout vřed a vymačkat z rány hnis, protože by na nás mohli druzí zanevřít. A tak jim raději mažeme ránu mastmi sladkých řečí a oni pak kvůli naší zbabělosti a falešným ohledům přijdou o celou nohu. Stojí před námi dvě možnosti. Rozkoš nebo oběť. Na nás katolících je, zda půjdeme i nadále stejnou cestou jako svět. Zda poplaveme s proudem a budeme se tvářit, že milými, přeslazenými úsměvy lze něco změnit. A nebo zda vezmeme vážně Kristova slova a přestaneme být ohleduplní ke zlu. Mlčení ke zlu totiž není zdaleka problém jen politiků nebo biskupů, i když naše zodpovědnost a tím i trest nebo odměna je větší. Mlčení je slabostí všech, kteří se bojí lidem ve svém okolí říkat své jasné ano a své jasné ne. Měli bychom mít na mysli, že pokud před utrpením neutečeme a budeme vydávat svědectví pravdě, můžeme s pomocí Boží svět změnit. JUDr. Ing. Jiří Karas poslanec za KDU-ČSL


"Vítáme Vás v Sodomě" | Přihlásit/Vytvořit účet | 11 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Vítáme Vás v Sodomě (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Čtvrtek, 09. únor 2006 @ 13:52:32 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pokud budeme vidět za jediné možné a správné důsledné prosazování Boží vůle bez lásky a úcty na prvním místě, budeme jako farizeové a zákoníci. Svou zaslepeností, svázaností a uplatňováním Božího slova ke škodě, potupení a do extrémů, vytlačíme ze svých srdcí lásku a cit. Náš duch se odcizí Pánu a my se dostaneme, tak jako to bylo v historii už mnohokrát na cestu konfliktů a nepochopení. Koflikty přináší rozdělenost názorů a jsou často zdrojem zlého. Vzájemná úcta a láska, kterou kázal a všem lidem ukázal pán Ježíš je pro nás cestou a výzvou. Touto cestou bychom se ve vlastním zájmu měli vydat a Jeho následovat.
Matouš 7:2 - Nebo jakým soudem soudíte, takovýmž budete souzeni, a jakouž měrou měříte, takovouž bude vám zase odměřeno.
Jan 13:34 Přikázání nové dávám vám, abyste se milovali vespolek; jakož já miloval jsem vás, tak abyste i vy milovali jeden druhého.
Jan 13:35 Po tomť poznají všickni, že jste moji učedlníci, budete-li míti lásku jedni k druhým.

S pozdravem a přáním vzájemné úcty a lásky Standa.



Re: Vítáme Vás v Sodomě (Skóre: 1)
Vložil: Serafim v Čtvrtek, 09. únor 2006 @ 18:43:41 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
O farizeích a zákonících
Drahý Stando! Když budeme pozorněji číst svatá evangelia, zjistíme, že farizeové a zákoníci vůbec neměli zájem o správné a důsledné prosazování Boží vůle. Oni zbaběle mlčeli, když politik Herodes, který opravoval jeruzalemský chrám, se nestyděl ukrást svému bratru Filipovi manželku. Jediným, kdo Heroda napomenul byl poustevník Jan Křtitel a zaplatil za to hlavou. Kdyby Heroda napomenuli všichni farizeové a zákoníci, tak by si je nedovolil popravit, podobně jako dnes si žádný politik nedovoluje trestat zástupy protestujících islámských aktivistů.
Kristus o farizeích a zákonících říkal (což lze doložit z evangelií), že více milují peníze a slávu od lidí než Pána Boha. Kromě toho je z židovských dějin známo, že cizoložili. Zálibu po mladší a krásnější sexbombě maskovali rozvodem se svou starou unavenou manželkou a následným sňatkem s tou druhou. Proto jim Kristus adresoval i následující verše (Lukášovo evangelium, 16.kapitola):
10 Kdo je věrný v nejmenší věci, je věrný také ve velké; kdo je v nejmenší věci nepoctivý, je nepoctivý i ve velké.
11 Jestliže jste nespravovali věrně ani nespravedlivý majetek, kdo vám svěří to pravé bohatství?
12 Jestliže jste nebyli věrni v tom, co vám nepatří, kdo vám dá, co vám právem patří?
13 Žádný sluha nemůže sloužit dvěma pánům. Neboť jednoho bude nenávidět, a druhého milovat, k jednomu se přidá, druhým pohrdne. Nemůžete sloužit Bohu i majetku."
14 Toto slyšeli farizeové, kteří měli rádi peníze, a posmívali se mu.
15 Řekl jim: "Vy před lidmi vystupujete jako spravedliví, ale Bůh zná vaše srdce: neboť co lidé cení vysoko, je před Bohem ohavnost.
16 Zákon a proroci až do Jana; od té chvíle se zvěstuje království Boží a každý si do něho vynucuje vstup.
17 Spíše pomine nebe a země, než aby padla jediná čárka Zákona.
18 Každý, kdo propouští svou manželku a vezme si jinou, cizoloží; kdo se ožení s tou, kterou muž propustil, cizoloží.
19 Byl jeden bohatý člověk, nádherně a vybraně se strojil a den co den skvěle hodoval.
20 U vrat jeho domu lehával nějaký chudák, jménem Lazar, plný vředů,
21 a toužil nasytit se aspoň tím, co spadlo se stolu toho boháče; dokonce přibíhali psi a olizovali jeho vředy.
22 I umřel ten chudák a andělé ho přenesli k Abrahamovi; zemřel i ten boháč a byl pohřben.
23 A když v pekle pozdvihl v mukách oči, uviděl v dáli Abrahama a u něho Lazara.
24 Tu zvolal: `Otče Abrahame, smiluj se nade mnou a pošli Lazara, ať omočí aspoň špičku prstu ve vodě a svlaží mé rty, neboť se trápím v tomto plameni.´
25 Abraham řekl: `Synu, vzpomeň si, že se ti dostalo všeho dobrého už za tvého života, a Lazarovi naopak všeho zlého. Nyní on se raduje a ty trpíš.
26 A nad to vše je mezi námi a vámi veliká propast, takže nikdo - i kdyby chtěl, nemůže odtud k vám ani překročit od vás k nám.´
27 Řekl: `Prosím tě tedy, otče, pošli jej do mého rodného domu,
28 neboť mám pět bratrů, ať je varuje, aby také oni nepřišli do tohoto místa muk.´
29 Ale Abraham mu odpověděl: `Mají Mojžíše a Proroky, ať je poslouchají!´
30 On řekl: `Ne tak, otče Abrahame, ale přijde-li k nim někdo z mrtvých, budou činit pokání.´
31 Řekl mu: `Neposlouchají-li Mojžíše a Proroky, nedají se přesvědčit, ani kdyby někdo vstal z mrtvých.´"
Bratře, farizeové a zákoníci byli formálně, čili slovy, Bohu zcela oddáni. Svými skutky a touhami, čili srdcem, byli od plnění Boží vůle na míle vzdáleni. Byli dokonce tak zaslepeni, že v sobotu při bohoslužbách zakazovali Kristu zázračně uzdravovat nevyléčitelně nemocné a osvobozovat posedlé. Inu pokrytci. Co lze jiného od lhářů očekávat! Kristus jasně vysvětlil, že kdo pořád lže, ten se stal synem ďáblovým. Ustavičné lhaní je Bohu stejně odporné jako dnes módní homosexualita.
Pozdravuje duchovní Pravoslavné církve Mgr. Libor Halík PhD.



Re: Vítáme Vás v Sodomě (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Pátek, 10. únor 2006 @ 10:58:22 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Drahý Libore! Tvou odpověď považuji za kvalitní a profesionální. Nicméně mi dovol, abych ji doplnil o poznání a názor k farizeům.
Oba víme, že farizeové při prosazování Boží vůle používali často veršů ze starého zákona.
Boží vůli tedy prosazovali. Bohužel po svém a formálně. Jak jsi správně napsal byli Boží vůli na míle vzdáleni. V dnešní i nedávné době vidíme, že farizeové mají své následovníky.
Jejich duch žije stále. Stačí jen mít otevřené oči k vidění a uši k slyšení. Stopy farizejství
lze najít v řadě církví a křesťanských společenství.
Otázku homosexuality považuji z pohledu křesťana jako hřích. Dokládá to řada veršů ze SZ. To je bez jakýchkoliv diskuzí.
Otázku nedávno schváleného Zákona o registrovaném partnersví považuji za správné
s tím, že si cením jeho přínosu pro tyto lidi a jeho lidskosti. V žádném případě jej
nepovažuji za něco co je módní.
Tento zákon umožňuje získat osobám s jinou
sexuální orientací získat řadu práv, které jsou dostupné pro ostatní. Včetně práva na dědictví. Adopci dětí tento zákon neumožňuje !!!
Postoj církví, které prostřednictvím svých prohlašení vyjadřují své odmítavé stanovisko mi připadá právě tak farizejský a zákonický jako tomu bylo v době života pána Ježíše.
Pán Ježíš se stýkal s těmi neobyčejnějšími,
nejprostšími lidmi. Stýkal se a neváhal hovořit
s lidmi, kteří byli odsuzováni a zavrhováni právě farizeji a zákoníky. Pán Ježíš právě tyto prosté, obyčejné a hříšné lidi miloval. Znal jejich srdce a přinášel jim naději a lásku. Tito lidé mu rozuměli. Na jeho lásku a slova kladně reagovali. Frizeové a zákoníci byli opakem. Pán Ježíš jejich srdce znal a proto bychom neměli zapomínat na jeho příklad a lásku.
Lukáš 15:2 I reptali farizeové a zákoníci, řkouce: Tento hříšníky přijímá a jí s nimi.
3 I pověděl jim podobenství toto, řka:
4 Kdyby někdo z vás měl sto ovec, a ztratil by jednu z nich, zdaliž by nenechal devadesáti devíti na poušti, a nešel k té, kteráž zahynula, až by i nalezl ji?
5 A nalezna, jistě by ji vložil na ramena svá s radostí.
6 A přijda domů, svolal by přátely a sousedy, řka jim: Spolu radujte se se mnou, neb jsem nalezl ovci svou, kteráž byla zahynula.
7 Pravímť vám, že tak jest radost v nebi nad jedním hříšníkem pokání činícím větší, nežli nad devadesáti devíti spravedlivými, kteříž nepotřebují pokání.

Závěrem bych rád uvedl, že výše uvedené odpovědi a názory vyjadřují pouze mé
přesvědčení a nemusí být považovány za správné a hodnověrné. Jsem obyčejný, věřící,
člověk, který nestudoval teologii. Pokud máš
zájem o velmi vysoce kvalifikované názory a hodnocení otázky homosexuality mohu Ti
vřele doporučit článek "Problematika homosexuálních vztahů" na web. adrese -
http://www.srcce.cz/synod/tisky/tisk19_06.htm
Přeji Ti hodně zdraví a Božího požehnání Standa.



Re: Učedníkovi (Petrovi) (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Pátek, 10. únor 2006 @ 13:06:44 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Myslím si, že zodpovědný a korektní pedagog
by neměl podporovat a tvrdit, že je naprosto normální praktikovat homosexuální chování, pokud v sobě člověk tyto sklony objeví. Oba víme, že homosexualita v otázce sexu je hřích. Ne v tom, že člověk je zařazen jako homosexuál.
Jistě znáš herce Eduarda Cupáka, Jeana Maraise a zpěváky Eltona Johna, Freddie Mecuryho, Robbie Williamse či Pavla Vítka. Můžeš jejich uměleckou tvorbu hodnotit negativně a s opovržením? Co uděláš, když se časem dozvíš, že doktor (ka) ke kterému chodíš je homosexuál (lesba)? Přestaneš k němu (ní) chodit a dívat se na něho (ni) s odporem?
Myslím si, že správné je přistupovat i k těmto
lidem s pochopením a láskou. Pochopitelně, že otázka veřejného praktikování a prosazování
homosexuální orientace je zavrženíhohodná a hříšná. Proto se proti tomu vždy musíme odmítavě a jasně postavit. Totéž platí i pro veřejné a nevázané propagování a praktikování sexu u heterosexuálních jedinců.
Je na místě připomenout řadu levobočků z řad králů a "urozených" lidí. Dále bych se zmínil o
nemanželských dětech z řad katolických kněží. I proti tomu se musíme postavit. Nesmíme však tyto lidi soudit a zavrhovat. Konečné slovo patří a vždy patřilo našemu Pánu.
S přáním lásky a pokoje Standa.



Re: Vítáme Vás v Sodomě (Skóre: 1)
Vložil: Standa v Pátek, 10. únor 2006 @ 14:38:37 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Myslím si, že se plně shodneme v názoru nenáviď hřích ale miluj hříšníka. I já nemohu mlčet, když se šíří hřích a infikuje se tím celá společnost. Tento hřích přece nešíří jen nevázaní a nezdrženliví homosexuálové. Tento hřích šíří i nevázaní a nezdrženliví heterosexuálové. Obě skupiny vykazují negativa. Otázka dvou maminek a tatínků je také vlastní mnoha rozvedeným a znovu sezdaným párům. K současným pedagogům a jejich praxi v otázce výchovy a výuky mám řadu výhrad a připomínek. To je však vše co mohu pro to udělat. Bohužel, oni si stejně udělají a prosadí své. Takže ta výchova dětí a jejich nasměrování do života zůstane jen na nás rodičích. Dnešní život přináší řadu věcí, které bohužel nemůžeme ovlivnit. Můžeme se však spolehnout na našeho Pána, jeho ochranu a vedení. Bez něho bychom byli ztraceni. Ten úpadek mravní i společenský je přece napsán v Písmu.
Matouš 24:37 Až přijde Syn člověka, bude to jako za dnů Noé:
38 Jako tehdy před potopou hodovali a pili, ženili se a vdávaly až do dne, kdy Noé vešel do korábu,
39 a nic nepoznali, až přišla potopa a zachvátila všecky - takový bude i příchod Syna člověka.
40 Tehdy budou dva na poli, jeden bude přijat a druhý zanechán.
41 Dvě budou mlít obilí, jedna bude přijata a druhá zanechána.
42 Bděte tedy, protože nevíte, v který den váš Pán přijde.

My to nemůžeme změnit a ani to zastavit. My s tím můžeme jen nesouhlasit, nebo se proti tomu postavit. To je vše co můžeme. Taková je pravda. Srdečně zdraví Standa.



Re: Vítáme Vás v Sodomě (Skóre: 1)
Vložil: Bany v Pondělí, 13. únor 2006 @ 09:33:58 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Písmo říká, abychom se modlili za vládu pro možnost pokojného hlásání evangelia.
Je jasné, že lze odsoudit jen hřích a ne lidi, ale jde tu i o to, že když se něco stanoví zákonem, pak už tu není svoboda říci, že to je špatné (viz kde je psáno o pokutách ve Francii). Napadá mne případ s Danielem, který se nesměl klanět svému Bohu než králi. Udali ho a zkončil ve lví jámě. Ve sboru budeme otevřeně hovořit, že homosexualita je hřích a někdo na tom bude moci například jak v Americe vysoudit balík peněz za urážku apod. Proto je třeba se ozývat a stavět překážky v duchovní oblasti modlitbou a ve fyzické oblasti svými otevřenými postoji, doked je čas, kdy to můžeme. Je jasné, že v poslední době bude všechno naruby. Ve zjevení se píše:
Kdo škodí, škodiž ještě; a kdo s*****í, s*****iž ještě; a kdo jest spravedlivý, ospravedlniž se ještě; a svatý posvětiž se ještě. A aj, přijduť brzo, a odplata má se mnou, abych odplatil jednomu každému podle skutků jeho.



Re: Vítáme Vás v Sodomě (Skóre: 1)
Vložil: Serafim v Sobota, 18. únor 2006 @ 10:35:23 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Stando, Stando!
Napsal jsem dopis svému kamarádovi Františkovi. Myslím, že je odpovědí i pro Tebe. Ano, za národ je třeba podstoupit boj s celým peklem. Nevím, zda jsi viděl zfilmovaný Tolkienův příběh „Pán prstenů“. Ten zlý prsten bylo třeba zlikvidovat a dalo to námahu. Největší současnou chybou nás křesťanů je pohodlnost a zbabělost – proto prohráváme v souboji s peklem a náš národ hyne. Také jsme hrozně nerozumní. Místo abychom pili pitnou vodu přímo z pramene, kde není ještě znečištěná, tak pijeme vodu z moře. Ta však není k pití. Každý správný kapitán a námořník si pitnou vodu vozí na lodi s sebou. Tou pitnou vodou je Písmo svaté, ta světem a dnes už i teology pohrdaná kniha. Tuto vodu pili všichni svatí a s její pomocí přežili i nejhorší muka mnozí minulí i současní mučedníci. Každý den slovo Boží. Nestačí líbat jeho ozdobné desky při bohoslužbě ani pouze formálně říkat: „Slyšeli jsme Slovo Boží. Sláva tobě Pane!“ Syn Boha si kdysi vybral za své apoštoly rybáře. Proč? Proč si nevybral tehdejší kněze a teology? Protože ti mu projevovali pouze formální úctu a tehdejší Bibli svými odbornými výklady překroutili k obrazu svému. Rybáři měli moc práce s rybama, neměli čas Bibli všelijak kroutit. Podobně i dnešní věřící laici, také nemají čas na kroucení Bible. Svatý František z Assisi též neměl čas kroutit všelijak Biblí – přečetl verš a splnil ho. Když jeho žáci chtěli číst biblické výklady tehdejších učenců, sebral jim tyto knihy
a zlikvidoval (ty knihy). A františkánům to tehdy prospělo. Měli dobrého vůdce. Situace dnes je podobná jako v době svatého Františka; dnešní teologové a jejich kolegové z řad lékařů, psychologů, psychiatrů a dalších odborníků vše nesmírně kroutí a to tak dlouho a tak odborně až jim z toho kroucení a překrucování konečně vypadne požadovaný výsledek, že vražda nemluvněte a starého člověka není vraždou a že sex s osobou či věcí, která je neschopna porodit dítě je člověku prospěšný. To jsou dnešní farizeové, zákoníci, velekněží a většinoví členové velerady – srdcem podobni tehdejším vrahům Ježíše Krista.
Pozdravuje Tě Libor Halík



Stránka vygenerována za: 0.23 sekundy