|
Zaznamenali jsme 120259218 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Hledání: A poznáte je po ovoci!
Vloženo Pondělí, 17. říjen 2005 @ 11:56:11 CEST Vložil: Bolek |
poslal Standa Vím zcela jistě, že úroveň pravého křesťanství je mimo jiné, založena na přátelské diskuzi se vzájemnou ochotou a vstřícností. Je zcela zbytečné a marné nabízet historická fakta a křesťanská svědectví pánům Oldřichu Kadlecovi alias Olinovi a Karlu Sýkorovi alias Karelsovi. Tito pánové nikdy, opakuji nikdy nebudou chtít uznat své chyby a omyly. Mají jen svou pravdu a názor. Na argumenty a fakta neodpovídají fakty a argumenty, ale naprosto nelogickými a nic neříkajícími bláboly a nesmysly.
Když pan Kadlec odmítl vést se mnou diskuzi k faktům, potvrdil tím svou úroveň a cenu. Když se pan Sýkora před několika dny loučil se čtenáři a opět se na tomto portálu ohlásil, položil tím krásný důkaz o váze jeho slova a úrovni.
Děkuji Pastýři za krásný článek, který mi potvrdil a dokázal jen to, co jsem si doposud o Olinovi a Karelsovi myslel. Závěrem chci uvést, že k těmto "takékřesťanům" necítím žádnou nenávist a zášť, ale lítost a smutek. Pán Ježíš nás vyzval, abychom i takové lidi milovali. S tím se v každém případě ztotožňuji. Bohudík, že jejich rozporuplné a nelogické názory nesdílím. Jejich ducha jsem totiž poznal ovoci.
|
Re: A poznáte je po ovoci! (Skóre: 1) Vložil: joker v Pondělí, 17. říjen 2005 @ 13:43:36 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Děkuji Pastýři za krásný článek....
Alešek má nový nick?
;-) |
|
|
Re: A poznáte je po ovoci! (Skóre: 1) Vložil: Karels (haohan@seznam.cz) v Pondělí, 17. říjen 2005 @ 14:26:39 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Stando, když si dobře přečteš, co jsem napsal o mém odchodu, tak jsem tam nic nepsal o tom, že přestanu chodit na Grano Salis!
Pouze přestávám posílat články, to je celé.
Stejně mě to unavuje jakési diskuze.
Karels
|
Re: A poznáte je po ovoci! (Skóre: 1) Vložil: Standa v Pondělí, 17. říjen 2005 @ 15:42:03 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Děkuji za odpověď. Pokud jsi to myslel takhle, tak se upřímně omlouvám. Myslím si, že chvíle oddychu Ti může jen prospět. Zkus se plně odevzdat Pánu a neúnavně ho pros o vedení.
Pokud bude Tvá prosba upřímná a cele, opakuji cele se mu odevzdáš, jistě Ti pomůže a dodá sílu. Zpravidla to přijde tehdy, když to nejméně čekáš. O to je to hezčí. Hodně krásných zkušeností s naším Pánem. |
]
Re: A poznáte je po ovoci! (Skóre: 1) Vložil: wollek v Úterý, 18. říjen 2005 @ 10:50:05 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tito pánové nikdy, opakuji nikdy nebudou chtít uznat své chyby a omyly. Mají jen svou pravdu a názor. Na argumenty a fakta neodpovídají fakty a argumenty, ale naprosto nelogickými a nic neříkajícími bláboly a nesmysly.
Tady bych se Karla chtěl zastat. Jednak jsem ho od začátku pochopil tak, jak to skutečně myslel a nyní vysvětlil, a potom byl jsem párkrát svědkem, jak na základě faktů a argumentů svůj postoj přehodnotil.
V případě Olina Ti bohužel musím dát za pravdu - k mé velké lítosti, neboť jsem do Olina investoval mnoha času a úsilí ve snaze naučit jej myslet v intencích běžných pro standardní argumentaci a komunikaci - marně. Za asi rok a půl, co se na webu potkáváme, už mě mnohokrát obvinil z nesmyslnosti či nelogičnosti mého myšlení, a přitom bych marně hledal jeden jediný případ, kdy by sám nějaký svůj odlišný postoj logicky odvodil z dostupných faktů nebo předpokladů, jimž oba dva věříme. Nikdy! Přesto si vždy myslel, že má pravdu. Vrcholem pro mne bylo to, když nakonec prohlásil, že křesťanství jako takové nemůže tvořit vnitřně bezesporný systém výkladu světa a dění kolem nás, čímž si se facto otevřel cestu ke hlásání úplně čehokoliv, co se mu bude hodit. To mi sice pomohlo pochopit jeho vnitřní pochody, na druhou stranu jsem se zhrozil, že právě takoví lidé vedou ostatní...
Podobně jako Ty, necítím k "takékřesťanům" (použiji-li Tvoji terminologii:) nějakou zášť, ale obecně mě trápí, jaký způsob rozporuplného myšlení se prosazuje ve víře, jež by teoreticky měla být ze všech nejpravdivější...
wollek
PS: V případě Olina mám na mysli především diskuze na KSHK, ale některé i zde. |
]
|
|
|
|