 |
Právě je 123 návštěvník(ů) a 0 uživatel(ů) online:
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 125252272 přístupů od 17. 10. 2001
|
|  |
Kontrasty: Svátost nebo křest, to není to samé. Šest svátostí Antikrista.
Vloženo Úterý, 28. květen 2024 @ 11:46:46 CEST Vložil: Tomas |
poslal Nepřihlášený Uděluje se co? Uděluje se svátost. Uděluje se jaká svátost? Uděluje se svátost křtu. Uděloval Jan Křtitel svátost anebo křest? To není to samé. Křtilo a křtí se v moci Boha. Člověk má pověření křtít v moci Boha, to však neznamená, že vlastní boží moc. Člověk, ani žádná lidská organizace byť by se třeba klamně vydávala za církev nemá a nikdy neměla žádnou pravomoc udělovat svátosti, o kterým není v Božím slově ani zmínka. Pojem svátost totiž vznikl se záměrem proti božským.
To Bůh uděluje křest, který je každému jedinci počátkem spasení. Křest je z duchovního pohledu aktem milosti Boha a ne lidí. Křesťané jsou Bohem pověření křtít v moci Boha pouze vodou. Jsou pověření což však neznamená, že moc Boha vlastní! To Bůh křtí ohněm Ducha svatého, a ne člověk. A co znamená "křest" od lidí vodou bez toho, že křest ohněm Ducha nenastane? Vůbec nic. Není to křest. Je to jenom svátost, která není křtem. Malým dětem se uděluje svátost křtu pokropením vodou. Uděluje se ve vyfabulované moci udělovat svátosti. Děje se to ve vylhané moci, a to prý moci od Boha udělovat svátosti. Vytvořili si nástroj falešné moci- svátost, a ke svátosti jako nástroji proti božské moci lze již přidat cokoliv, třeba namísto Boha a hříchem dotčených lidí odpouštět hříchy. A takových přívěsků přidali ke svátostné moci "sedm". Ale i v tom je klam. Skutečně je jich však pouze šest. Svátost křtu a biřmování je něco, co by mělo být v biblickém základě to samé. Tito podvodníci se zalekli ohně Ducha svatého, bojí se Ducha svatého, který svým ohněm každý křest vodou certifikuje. A protože se zalekli, tak nevědomým malým dětem udělují pouze svátost vody. Křtít podvodně ohněm Ducha se již neopovážili. Svátost biřmování pak udělují až v dospělosti oklamaným jedincům na jejich vlastní odpovědnost.
Svátost "křtu" by se správně měla nazývat svátost vody, neboť bez ohně Ducha se o křest vůbec nejedná, ale jedná se o svátost pokropení vodu bez jakéhokoliv spasitelného profitu pro pokropené dítě, které zatím nemůže Krista vědomě přijmout za svého spasitele.
Falešné křesťanské učení ve velmi propracovaném klamu netvrdí, že uděluje křest, ale vyfabulovalo ze křtu svátost, takže napřed uděluje svátost a pak až prý křest. A svátost pak není nic jiného než stavění se na místo Boha, neboť ne Bůh, ale člověk má prý Bohem svěřenou moc svátost udělovat. Všechno je to staletá mistrná lež, ve které je vše naruby, tedy anti. Má snad někdo z lidí moc křtít ohněm Ducha svatého? A k čemu je pak "křest" pokropením, když Bůh ohněm Ducha nepokřtil a člověk Boha za spasitele ve víře nepřijal? Podmínka spásy je jasná, a nelze toto slovo Boha brát na lehkou váhu.
- Marek 16, 16Kdo uvěří a přijme křest, bude spasen; kdo však neuvěří, bude odsouzen.
A apoštol k tomu dodal příslib.
- Skutky apoštolů 2, 38 Petr jim odpověděl: „Obraťte se a každý z vás ať přijme křest ve jménu Ježíše Krista na odpuštění svých hříchů, a dostanete dar Ducha svatého.
Pověření křtít vodou v moci Boha není to samé jako křtít v moci svátostí, prý Bohem udělených. Žádné svátosti neexistují. Svátost je nejslabším článkem v řetězu lží, který jako společný článek všechny články v řetězu lží spojuje. Odejměte tento společný svátostný článek, a všechny lži se rázem rozsypou a zůstane jenom to skutečné od Boha. Zůstane biblický křest takový jaký je a jaký má být a jak se o něm jasně Bůh vyjádřil v svém slově.
Křest není o tom kdo křtí, je o tom kdo křest ve víře přijímá a hlavně je o Bohu který křtěnci za projev osobní víry uděluje milost spásy a Ducha svatého. Spása je ve víře ze strany lidské a v milosti boží ze strany Boha. Bůh po nás chce víru, a my po Bohu chceme spásu. Spása je za víru. Spása je ve víře.
Málo se ví o tom proč nastaly Letnice. Proč nastalo seslání Ducha svatého.
- Lukáš 7, 29A všechen lid, který ho slyšel, i celníci dali Bohu za pravdu tím, že přijali Janův křest.
Mnoho lidí bylo před Letnicemi pokřtěných křtem vodou, tedy křtem Jana. Letnice jsou pak pro tyto pokřtěné křtem ohněm Ducha. Letnice jsou součástí křtu, jsou naplněním křtu Jana Křtitele i naplněním Božího slova. Janův křest vodou a křest Kristem ohněm Ducha se o Letnicích spojil v jedno. Proto Kristus nekřtil vodou, to nebyl jeho úkol. O Letnicích poprvé křtil Kristus ohněm Ducha. Jan Křtitel křtil vodou, a Kristus který přišel po něm křtí ohněm Ducha svatého. Ti co byli Janem pokřtění vodou, byli o Letnicích pokřtění Kristem ohněm Ducha svatého. Narodili se z vody a Ducha svatého. Letnice jsou křtem Krista, a provázely je velká znamení, aby se na to nezapomnělo, neboť tato událost je veledůležitá pro všechny generace. A právě pro tuto veledůležitost si Zlý dal takovou práci s propracováním klamu o křtu. V tomto klamu voda zůstala, ale oheň Ducha svatého se nekoná. Oheň který očistí a osvítí mysl křtěnce natolik, aby byl uschopněný vědomě přijmout Krista za svého spasitele a jediného prostředníka mezi Bohem a lidmi.
Jsi pokřtěný vodou i ohněm Ducha? Kdo je pokřtěný vodou i ohněm Ducha ten má Krista za jediného prostředníka mezi Bohem a sebou.
Kdo má takových prostředníků víc, v tom pravda Ducha není a nikdy ohněm Ducha svatého pokřtěný nebyl ani být nemohl, tedy není pokřtěný vůbec.
|
Re: Svátost nebo křest, to není to samé. Šest svátostí Antikrista. (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 28. květen 2024 @ 12:20:21 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | No toto je zase dobrá kupa hnoje!
Ani se autorovi nedivím, že se pod to styděl podepsat.
Anonymy bychom se tu snad ani zabývat neměli. Nestojí to za to, hrabat se tu v té špíně.
Ale neodpustím si tu trochu "rýpnout", protože tato autorova hloupost opravdu "tříská dveřma":
..."... ten má Krista za jediného prostředníka mezi Bohem a sebou. Kdo má takových prostředníků víc, v tom pravda Ducha není..."...
Povídali, že mu hráli!
Kristus je jistě náš jediný prostředník naší spásy. Kdyby nebylo jeho oběti, žádný z lidí by se do nebe nedostal.
Kristus se za nás u nebeského otce přimlouvá - jako náš prostředník, Velekněz ve svém lidství.
Ale není jediný, kdo se za nás přimlouvá:
(Ř 8,26) A stejně tak i Duch se spolu s námi ujímá naší slabosti. Vždyť my
nevíme, jak a za co se máme modlit, ale sám ten Duch se za nás přimlouvá
vzdechy, které nelze vyjádřit slovy.
Také my, dosud žijící na této zemi se máme jeden za druhého modlit, jeden za druhého přimlouvat a vyprošovat sobě navzájem Boží milosti. Také my můžeme být přímluvci, prostředníky nápravy hříšníka.
(1 J 5,16) Uviděl-li by někdo svého bratra, že hřeší hříchem, který není k smrti, ať za něj poprosí, a Bůh mu dá život; těm, kdo nehřeší k smrti. |
Re: Svátost nebo křest, to není to samé. Šest svátostí Antikrista. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Úterý, 28. květen 2024 @ 12:42:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Stando, proč ta silná slova ? :-)
Hledej jednotu, cestu porozumění.
"Kdo není proti nám, je pro nás". Vždyť to zde ve svém článku píšeš.... |
]
Re: Svátost nebo křest, to není to samé. Šest svátostí Antikrista. (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 28. květen 2024 @ 13:20:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Porozumění mohu hledat tam, kde je i z druhé strany snaha o porozumění.
Ale tohle je opravdu jen hnůj - a to ten nejhorší - oslí! Ten se nehodí ani ke hnojení zahrádky.
|
]
Re: Svátost nebo křest, to není to samé. Šest svátostí Antikrista. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Úterý, 28. květen 2024 @ 13:44:39 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Já to mám tak podobně. A nedělám si iluze, že bych měl hledat porozumění např. s Ekrazitem.. Ten není schopen jediného normálního argumentu |
]
|
|
Re: Svátost nebo křest, to není to samé. Šest svátostí Antikrista. (Skóre: 1) Vložil: JirkaB v Úterý, 28. květen 2024 @ 14:17:03 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Prosím nezapomínejte se přihlašovat a pokud zapomenete, tak se potom podepište do diskuze. Stane se. Pokud jsi opomněl, tak prosím vyjdi na světlo, pokud jsi neopomněl a chceš zůstat ve tmě, tak si tam zůstávej, ale pak je to jen článek ze tmy. Díky Jirka |
|
|
Re: Svátost nebo křest, to není to samé. Šest svátostí Antikrista. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 28. květen 2024 @ 20:45:54 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ | Myslivec?
Pro pořádek: Svátost křtu se běžně neuděluje kropením ani pokropením. U evangelíků a katolíků se svátost křtu uděluje trojím litím vody na hlavu. V ŘKC je navíc udělování svátosti křtu kropením zakázané. A je to pro RKC důležité.
To Bůh uděluje křest, který je každému jedinci počátkem spasení.
Tohle by mne zajímalo a ptal jsem se na to už několikrát: Je tu někdo, komu Bůh udělil křest ve vodě a ten křest byl počátkem jeho spasení?
Cizinec |
|
|
Re: Svátost nebo křest, to není to samé. Šest svátostí Antikrista. (Skóre: 1) Vložil: Magdalena07 v Pondělí, 03. červen 2024 @ 17:36:47 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Jan Křtitel připravoval lid na příchod Mesiáše, tím, že je ponořoval = očišťoval vodou = křtil v Jordánu, jak mu to přikázal Boží Duch. Jakmile přichází Ježíš, očišťování vodou se stává pouhým symbolem. Na jeviště lidských dějin vstupuje Bûh v lidském těle , který už nepotřebuje vodu k tomu, aby umyl člověka od její hříchû… On svým Duchem oživuje a svou krví očistí svůj lid!!! On nás ponořuje do svého Ducha , do sebe, do své Lásky. Protože jsme Jeho byli už před založením světa, jsme Jeho i teď a budeme s Ním i potom už NAVŽDY
Magdalena |
|
|
Re: Svátost nebo křest, to není to samé. Šest svátostí Antikrista. (Skóre: 1) Vložil: martino v Středa, 05. červen 2024 @ 11:46:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Jako vždy blouznivci vyčerpali témata a tak točí kolo, kolo...a zase jsou u svátosti křtu, pak za měsíc přijde Hus atd.atd. už se konečně vzpamatujte a vypláchněte si hlavu, mozek a srdce jinak vám není pomoci. Nějaký blb co se neumí ani podepsat, natož si vymyslet nějaká diskusní nick třeba jako lhář, apd. zase popletl hlavu mnohým. Ptám se vás nedokvašení "křesťané" kolik let ještě potřebujete, než pochopíte základy křesťanství a přestane se vysmívat sami sobě. Bůh vám dal šanci, ale bez Ducha Svatého se jen plácáte jako ryba na suchu. A Ducha Svatého obdržíte jen a jen od Církve, které se vysmíváte. Máte prostě smůlu. |
|
|
|
|