Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 228, komentářů celkem: 429563, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 460 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

rosmano
Willy

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116485409
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: JE JUDAISMUS BIBLICKY OPRÁVNĚNÝ?
Vloženo Pátek, 07. říjen 2022 @ 08:44:53 CEST Vložil: Tomas

Služba bližním poslal redifon

Při řešení problému budu vycházet z těchto pramenů:


(2)  EXISTUJE SPASENÍ V JUDAISMU? [www.notabene.granosalis.cz]
(4)  SPASENÍ ZE SKUTKŮ A SPASENÍ Z VÍRY [www.notabene.granosalis.cz]

Problém pojednávají výše uvedené prameny. Spasitelovou smrtí na kříži skončila starozákonní bohoslužba, neboť Kristus se tak stal NOVÝM chrámem (J. 2,19-21), ve kterém přebývá plnost božství (Kol. 2,9). Dále to, že Pán Ježíš Kristus je NOVÝM veleknězem (Žd. 4;14,15) i NOVOU obětí (Žd. 7,27; 1J. 2,2).



Kdyby Židé měli ducha Božího, pak by se Boha ptali, kde je nyní chrám, velekněz i oběť, když to všechno nevidíme, ale z Písma víme, že to všechno musí nutně existovat???

Anebo jinak: V co NOVÉHO, se velekněz, chrám i oběť modifikovali a kde to lze nalézt???

Židé nenalezli řešení této situace, protože jejich myšlení byli zatíženo NEVĚROU NENÁVISTÍ ke Spasiteli, jdoucí až za Jeho hrob, o čemž svědčí Písmo: 

Jan 5, 46 [biblenet.cz]  Kdybyste opravdu věřili Mojžíšovi, věřili byste i mně, neboť on psal o mně.

Jan 15, 25 [biblenet.cz]  To proto, aby se naplnilo slovo napsané v jejich zákoně: ‚Nenáviděli mě bez příčiny.‘

Marek 15, 9 [biblenet.cz] Pilát jim nato řekl: „Chcete, abych vám propustil židovského krále?“

Marek 15, 10 [biblenet.cz] Věděl totiž, že mu ho velekněží vydali ze zášti.

Marek 15, 11 [biblenet.cz] Velekněží však podnítili zástup, ať jim raději propustí Barabáše.

Jan 19, 6 [biblenet.cz] Když ho velekněží a jejich služebníci uviděli, dali se do křiku: „Ukřižovat, ukřižovat!“ Pilát jim řekl: „Vy sami si ho ukřižujte! Já na něm vinu nenalézám.“

Nenávist Židů ke Spasiteli šla až za hrob:


Jan 19, 22 [new.biblenet.cz] [new.biblenet.cz] Pilát odpověděl: „Co jsem napsal, napsal jsem.“

Dále se domáhali přidělení stráže ke Spasitelovu hrobu

Matouš 27, 65 [new.biblenet.cz] [new.biblenet.cz]  Pilát jim odpověděl: „Zde máte stráž, dejte hrob hlídat, jak uznáte za dobré.“

A Pilát, už otrávený židovskými nároky, jim ji dal. 




Podstatou problému je to, že pokud někdo nedodrží ustanovení Hospodinovo týkající se bohoslužby, nejde pak o bohoslužbu, ale jen o pouhý RITUÁL, jakých jsou ve světě tisíce. A pokud si někdo myslí, že Panovníka Hospodina osloví pouhým rituálem, je skutečně velmi, velmi zpozdilým člověkem - nehledě už k faktu, že takový rituál Hospodina popouzí, nejen proto, že je MODLOSLUŽBOU, ale i protože je v ní navíc Hospodinovo jméno ZNEUŽÍVÁNO!!!

A to je pod Božím trestem!

Na otázku, kterou jsem položil v úvodu, totiž, zda je judaismus biblicky oprávněný odpovídám, že ROZHODNĚ NIKOLI
Z výše uvedených pramenů i textů možno říci, že judaismus je náboženstvím svévole a nenávisti a je tudíž MODLOSLUŽBOU

A pokud se kdokoliv snaží svést křesťany s pravé cesty a deformovat biblické poselství, přivádí na sebe prokletí, protože se tak stává hlasatelem jiného evangelia. Písmo takovou činnost posuzuje velmi vážně!!! Křesťané jsou pod Boží ochranou!










"JE JUDAISMUS BIBLICKY OPRÁVNĚNÝ?" | Přihlásit/Vytvořit účet | 53 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: JE JUDAISMUS BIBLICKY OPRÁVNĚNÝ? (Skóre: 1)
Vložil: redifon v Pátek, 07. říjen 2022 @ 10:59:49 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Unikla mi, bohužel, nerevidovaná pracovní verze. Omlouvám se. Revidovaná verze je tato:

Při řešení problému budu vycházet z těchto pramenů:   
(1)   Vychází ze Staré smlouvy smlouva Nová - anebo rabínský judaismus? [www.notabene.granosalis.cz] [www.notabene.granosalis.cz] [www.notabene.granosalis.cz] [www.notabene.granosalis.cz] [www.notabene.granosalis.cz] [www.notabene.granosalis.cz] 
(2)    EXISTUJE SPASENÍ V JUDAISMU? [www.notabene.granosalis.cz] [www.notabene.granosalis.cz] [www.notabene.granosalis.cz] [www.notabene.granosalis.cz] [www.notabene.granosalis.cz] [www.notabene.granosalis.cz] 
(3)   JSOU RABÍNŠTÍ JUDAISTÉ NAŠIMI STARŠÍMI BRATRY VE VÍŘE? [www.notabene.granosalis.cz] [www.notabene.granosalis.cz] [www.notabene.granosalis.cz] [www.notabene.granosalis.cz] [www.notabene.granosalis.cz] [www.notabene.granosalis.cz] 
(4)   SPASENÍ ZE SKUTKŮ A SPASENÍ Z VÍRY [www.notabene.granosalis.cz] [www.notabene.granosalis.cz] [www.notabene.granosalis.cz] [www.notabene.granosalis.cz] [www.notabene.granosalis.cz] [www.notabene.granosalis.cz]    

Problém pojednávají výše uvedené prameny. Spasitelovou smrtí na kříži skončila starozákonní bohoslužba, neboť Kristus se tak stal NOVÝM chrámem (J. 2,19-21), ve kterém přebývá plnost božství (Kol. 2,9). Dále to, že Pán Ježíš Kristus je NOVÝM veleknězem (Žd. 4;14,15) i NOVOU obětí (Žd. 7,27; 1J. 2,2).   

Židovští náboženští vůdci nepochopili, k čemu vůbec došlo. Po čase se situace uklidnila, takže nabyli dojmu, že se nic zvláštního nestalo. Židovská bohoslužba existovala formálně (tedy bez vlivu na spasení) až do zničení chrámu v r. 70. Aby Bůh Židy vyvedl z omylu, poslal římskou armádu, která dobytím Jeruzaléma a zničením Zerubábelova chrámu Židům DŮRAZNĚ připomněla, že jejich bohoslužba už definitivně skončila.    

Židé byli v naprosto zvláštní situaci: Chrám byl zničen, oběti za hříchy lidu tudíž nemohly být vykonávány. Nicméně, bylo tu bylo Hospodinovo slovo, že bohoslužba je věčná (3M. 16; resp. 3M. 16,34)! Musela tedy existovat vzdor tomu, že chrám byl již zničen!   

Kdyby Židé měli ducha Božího, pak by se Boha ptali, kde je nyní chrám, velekněz i oběť, když to všechno nevidíme, ale z Písma víme, že to všechno musí nutně existovat???   

Kontinuita služby Bohu a odpouštění hříchů přece musela být zachována!    

Anebo jinak: V co NOVÉHO, se velekněz, chrám i oběť modifikovali a kde to lze nalézt???  

Zákonníci a farizeové nenalezli řešení této situace, protože jejich myšlení bylo zatíženo NEVĚROU NENÁVISTÍ ke Spasiteli, o čemž svědčí Písmo:   

Jan 5, 46 [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz]  Kdybyste opravdu věřili Mojžíšovi, věřili byste i mně, neboť on psal o mně. 
J  an 15, 25 [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz]  To proto, aby se naplnilo slovo napsané v jejich zákoně: ‚Nenáviděli mě bez příčiny.‘   
Matouš 10, 25 [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] Stačí, aby žák byl jako jeho učitel a sluha jako jeho pán. Když hospodáře nazvali Belzebulem, čím spíše jeho čeleď!   
Marek 3, 22 [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] Zákoníci, kteří přišli z Jeruzaléma, říkali: „Je posedlý Belzebulem. Ve jménu knížete démonů vyhání démony.“   
Marek 15, 9 [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] Pilát jim nato řekl: „Chcete, abych vám propustil židovského krále?“
Marek 15, 10 [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] Věděl totiž, že mu ho velekněží vydali ze zášti
Marek 15, 11 [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] Velekněží však podnítili zástup, ať jim raději propustí Barabáše.   
Jan 19, 6 [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] Když ho velekněží a jejich služebníci uviděli, dali se do křiku: „Ukřižovat, ukřižovat!“ Pilát jim řekl: „Vy sami si ho ukřižujte! Já na něm vinu nenalézám.“   

Je zvláštní, že pohané, Pilát a Herodes, na rozdíl od Židů, nenalezli na Spasiteli vinu:   

Lukáš 23, 14 [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] a řekl jim: „Přivedli jste přede mne tohoto člověka, že pobuřuje lid; já jsem ho, jak vidíte, před vámi vyslechl a neshledal jsem na něm nic, z čeho jej obviňujete.   
Lukáš 23, 15 [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz]  Ani Herodes ne; vždyť nám ho poslal zpět. Je zřejmé, že nespáchal nic, proč by zasluhoval smrt.    

O nenávisti Židů ke Spasiteli až za hrob, svědčí tyto biblické texty:   

Židé se po Spasitelově ukřižování domáhali na římské moci změny nápisu na tabulce na kříži  

Jan [new.biblenet.cz] [new.biblenet.cz]   19, [new.biblenet.cz] [new.biblenet.cz]   22 [new.biblenet.cz] [new.biblenet.cz] [new.biblenet.cz] [new.biblenet.cz] [new.biblenet.cz] [new.biblenet.cz] [new.biblenet.cz] Pilát odpověděl: „Co jsem napsal, napsal jsem.“   

Dále se domáhali přidělení stráže ke Spasitelovu hrobu   

Matouš [new.biblenet.cz] [new.biblenet.cz]   27,65 [new.biblenet.cz] [new.biblenet.cz] [new.biblenet.cz] [new.biblenet.cz] [new.biblenet.cz] [new.biblenet.cz] [new.biblenet.cz]  Pilát jim odpověděl: „Zde máte stráž, dejte hrob hlídat, jak uznáte za dobré.“   A Pilát, už otrávený židovskými nároky, jim ji dal.    

A tato nenávist ke Spasiteli se pak promítla do obou Talmudů, palestinského (tiberiadského) a babylónského.   

PRÁVOPLATNÁ židovská bohoslužba je jen ta, která je uvedena ve Starém Zákoně. Tato bohoslužba nemá alternativu - nelze z ní ubírat, ani nic k ní přidávat, protože by taková bohoslužba byla směsí božského a lidského, což je nepřípustné.  Jakákoli bohoslužba upravená člověkem, je deformací bohoslužby stanovené Hospodinem; taková deformovaná bohoslužba je pak projevem svévole, která popuzuje Hospodina. A dnešní židovská bohoslužba projevem svévole určitě je. Bůh rozhodně nestrpí, aby mu do jeho bohoslužby kdokoli zasahoval. Proto stíhá Židy svými tresty. 

Znovu připomínám, že právoplatná židovská bohoslužba popsaná ve Starém Zákoně, formálně vzala za své zničením jeruzalémského chrámu v r. 70, i když ve skutečnosti zanikla již Spasitelovou smrtí na kříži asi o 40 let dříve, kdy bylo nastoleno náboženství vyššího typu, ve kterém se  Kristus stal NOVÝM chrámem (J. 2,19-21), ve kterém přebývá plnost božství (Kol. 2,9),  dále NOVÝM veleknězem (Žd. 4;14,15) i NOVOU obětí (Žd. 7,27; 1J. 2,2).   

Malá úvaha:
 
JE-LI DNEŠNÍ ŽIDOVSKÁ BOHOSLUŽBA KOMPLETNÍ - PAK PŮVODNÍ STAROZÁKONNÍ BOHOSLUŽBA BYLA NUTNĚ NADBYTEČNÁ. 

Anebo jinak:
JE-LI DNEŠNÍ ŽIDOVSKÁ BOHOSLUŽBA SPRÁVNÁ - PAK PŮVODNÍ STAROZÁKONNÍ BOHOSLUŽBA BYLA NUTNĚ NESPRÁVNÁ.    

To, že si judaisté dělají ze Starého Zákona trhací kalendář, nerespektujíce ustanovení Hospodinova věčná, zakotvená v (3M. 16, resp. 3M. 16,34) je jejich věcí.
 
Jenže to má ten následek, že od té doby se nenacházejí na linii Boží - ale na linii lidské, na linii svévole!!!   

Podstatou problému je to, že pokud někdo nedodrží ustanovení Hospodinovo týkající se bohoslužby, nejde pak o bohoslužbu, ale jen o pouhý RITUÁL, jakých jsou ve světě tisíce. A pokud si někdo myslí, že Panovníka Hospodina osloví pouhým rituálem, je skutečně velmi, velmi zpozdilým člověkem - nehledě už k faktu, že takový rituál Hospodina popouzí, nejen proto, že je MODLOSLUŽBOU, ale i protože je v ní navíc Hospodinovo jméno ZNEUŽÍVÁNO!!!   A to je pod Božím trestem!   

Na otázku, kterou jsem položil v úvodu, totiž, zda je judaismus biblicky oprávněný, odpovídám, že ROZHODNĚ NIKOLI.  

Z výše uvedených pramenů i textů možno říci, že judaismus je náboženstvím svévole a nenávisti a je tudíž MODLOSLUŽBOU.   

A pokud se kdokoliv snaží svést křesťany s pravé cesty a deformovat biblické poselství, přivádí na sebe prokletí, protože se stává hlasatelem jiného evangelia. Písmo takovou činnost posuzuje velmi vážně!!! Křesťané jsou pod Boží ochranou!  

1. Korintským 16, 22 [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz]  Kdo nemiluje Pána, ať je proklet! Maranatha!  
Galatským 1, 8 [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz]  Ale i kdybychom my nebo sám anděl z nebe přišel hlásat jiné evangelium než to, které jsme vám zvěstovali, budiž proklet!   
Galatským 1, 9 [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz] [biblenet.cz]  Jak jsem právě řekl, a znovu to opakuji: Jestliže vám někdo hlásá jiné evangelium než to, které jste přijali, budiž proklet!   

rdf    




Re: JE JUDAISMUS BIBLICKY OPRÁVNĚNÝ? (Skóre: 1)
Vložil: Vota v Pátek, 07. říjen 2022 @ 12:26:05 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
 
>Podstatou problému je to, že pokud někdo nedodrží ustanovení Hospodinovo týkající se bohoslužby, nejde pak o bohoslužbu, ale jen o pouhý RITUÁL, jakých jsou ve světě tisíce. A pokud si někdo myslí, že Panovníka Hospodina osloví pouhým rituálem, je skutečně velmi, velmi zpozdilým člověkem - nehledě už k faktu, že takový rituál Hospodina popouzí, nejen proto, že je MODLOSLUŽBOU, ale i protože je v ní navíc Hospodinovo jméno ZNEUŽÍVÁNO!!!   A to je pod Božím trestem!  <<

Zajímavá je ta Vaše hloupost, BA redifon.
Prej jde o pouhý rituál, jakých jsou ve světě tisíce. :) A prej jde o avoda zara :)
Hele, že Vy nevíte, co je to rituál a co je bohoslužba.
Když už uvádíte Vajikra 16, tak onen obřad smíření je rituál. A modlitby jsou bohoslužbou Hašem. A za syny Jisroele dodnes usmiřuje ten den - jom kipur. Velekněz konal rituál (obřad) usmíření a to hned za několik věcí. Usmiřoval za sebe, za svou rodinu, za svatyni, za stan, za oltář za všechen lid. A za všecko to (ty) je usmířil od všech nečistot a vin synů Jisroele. Ale ten den - jom kipur usmiřuje před tváří H", když se synové Jisroele očišťují toho dne od vše nečistot svých vin. Ne kohen gadol, ale ten den - jom kipur, kdy synové Jisroele trápí své duše před Hašem a smiřují se navzájem mezi sebou, smiřují sebe s druhými.
Křesťanství, jeho výklady Tóry jsou prostě vedle jako jedle, a hlavně jsou zdrojem nenávistných židofóbních výlevů jako jsou ty Vaše, BA redifon.
Nemáme sice úplnou bohoslužbu, chybí nám ty rituály, které ji zdobí a činí slavnou, ale naše bohoslužba je pravá, protože sloužíme Jedinému pravému B-hu, B-hu našemu, Hašem, B-hu Jisrroele. Nesloužíme a ani jsme nikdy nesloužili veleknězům jako vy sloužíte tomu vašemu jako by měl být on B-h. A křesťanský Ježíš je avoda zara.

2Hospodin Mošemu řekl: „Pověz svému bratru Aharonovi, aby nepřicházel v kteroukoliv dobu do svatyně, před kryt, který je na truhle za oponou, a nezemře, protože se zjevuji v mračnu nad tím krytem.3Do nejsvatější svatyně ať Aharon vstupuje jenom s tímto: s býkem ze skotu k oběti za hřích a s beranem celooběti.4Ať si oblékne lněnou košili svatyně a na jeho těle jsou lněné spodky, opáše se pásem a nasadí si lněný turban, to jsou oděvy svatyně, a ať si je oblékne, až své tělo vykoupe ve vodě.5A vezme od celé obce synů Jisraele dva kozly k oběti za hřích a jednoho berana k celooběti.6Nejdříve ať Aharon obětuje býka své oběti za hřích a usmíří za sebe a za svou rodinu.7Potom vezme ty dva kozly a postaví je před Hospodinovu tvář u vchodu do stanu setkání.8Na ty dva kozly dá Aharon losy, jeden los pro Hospodina a jeden los pro Azazela.9Pak Aharon obětuje toho kozla, na kterého připadl los pro Hospodina, a udělá ho jako oběť za hřích.10Ten kozel však, na něhož připadl los pro Azazela, zůstane stát před Hospodinovou tváří k usmíření za něj, aby byl odveden Azazelovi do pouště.11Když Aharon přiblížil býka své oběti za hřích a usmířil za sebe a za svou rodinu a zařízl býka své oběti za hřích,12vezme z oltáře před Hospodinovou tváří plnou lopatku žhavých uhlíků a plnou hrst jemného vonného kuřidla a přinese to za oponu.13A když dá to kuřidlo před tváří Hospodina na ten oheň, zakryje kryt, který je na svědectví, oblak kuřidla, a on nezemře.14Vezme z krve toho býka a svým prstem stříkne nad přední stranu víka a sedmkrát z té krve stříkne prstem na ten kryt.15A když zařízl kozla oběti za hřích za lid, přinese jeho krev za oponu a učiní s jeho krví, co učinil s krví toho býka, a stříká nad kryt a na kryt.16Tak usmíří za svatyni nečistoty synů Jisraele a špatnosti všech jejich hříchů, a stejně tak učiní za stan setkání, jenž s nimi dlí uvnitř jejich nečistot.17Mezitím však, od chvíle, kdy vstoupí Aharon do svatyně usmířit, až do jeho odchodu, dokud neusmíří za sebe, svou rodinu a za celou obec Jisraele, nesmí být ve stanu setkání nikdo jiný!18(Druhý volaný) Poté vyjde k oltáři, který je před tváří Hospodinovou, a usmíří za oltář: vezme z krve toho býka a z krve toho kozla a dá dokola na rohy oltáře.19Svým prstem naň sedmkrát stříkne a očistí jej z nečistot synů Jisraele a posvětí jej.20A když dovršil usmiřování za svatyni, za stan setkání a za oltář, obětuje onoho živého kozla.21Aharon opře obě své ruce o hlavu toho živého kozla a vyzná nad ním všechny viny synů Jisraele a všechny špatnosti jejich hříchů, dá je na hlavu toho kozla a pověřeným člověkem jej nechá odvést do pouště.22A když kozla nechá odvést do pouště a kozel odnese všechny jejich viny do pustiny,23půjde Aharon do stanu setkání a svlékne si lněné oděvy, které si oblékl ke vstupu do svatyně, a zanechá je tam.24A když na svatém místě vykoupal své tělo, oblékne si své oděvy, vyjde a vykoná svou celooběť a celooběť lidu a usmíří za sebe a za lid.25(Třetí volaný, jsou-li spojené, druhý) Tuk oběti za hřích spálí na oltáři.26A ten, kdo odvedl kozla Azazelovi, si vypere šaty, vykoupe své tělo ve vodě a potom může přijít do tábora.27A býka oběti za hřích a kozla oběti za hřích, jejichž krev byla k usmíření vnesena do svatyně, nechá vynést mimo tábor, a jejich kůže, maso a výkaly budou spáleny v ohni.28Ten, kdo je spálil, si vypere šaty, vykoupe své tělo ve vodě a potom může přijít do tábora.29Sedmého měsíce, desátého dne měsíce vám budiž věčným nařízením trýznit své duše, nekonejte žádnou práci, domorodec ani mezi vámi usazený přistěhovalec.30Neboť onen den za vás usmíří, abyste byli čistí ode všech svých hříchů, očistíte se před tváří Hospodina.31Je to váš šabat, den odpočinku, trýzněte své duše, je to nařízení navěky.32A když bude usmiřovat kněz, jenž byl pomazán a jehož ruce byly naplněny do úřadu po jeho otci, oblékne si lněné oděvy, oděvy svatyně.33A když usmířil za svatostánek, usmíří za stan setkání a za oltář, usmíří za kněží a za všechen lid obce.34Jednou za rok usmiřovat za syny Jisraele ode všech jejich hříchů vám budiž nařízením navěky!“, a on [Aharon] učinil, jak Hospodin přikázal Mošemu.



Re: JE JUDAISMUS BIBLICKY OPRÁVNĚNÝ? (Skóre: 1)
Vložil: Vota v Pátek, 07. říjen 2022 @ 12:48:56 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
>>Malá úvaha:


My Židé naši dnešní bohoslužbu nemáme za kompletní zcela dokonalou, ale za nahrazující tu původní v bejt hamikdaš zcela slovy modlitby, slovy která mluví o přinášení korbanos (darech obětí) v bejt hamikdaš (Chrámu). A to právě podle příkazu Hašem pro toto období, viz Oz 14:3. Chybí ji právě bejt hamikdaš (Chrám), služba kněží i levitů a také maamadot na jejich místě. Chybí služba korbanos. Ale nechybí tfila a jiné bohoslužby.
Jen hlupák může říci, že když je bohoslužba slovem bez rituálů správná a platná, tak bohoslužba s ustanovenými rituály byla nutně nesprávná a nadbytečná. 
A toto tvzení je právě křesťanské - a naprosto hloupé.



Re: JE JUDAISMUS BIBLICKY OPRÁVNĚNÝ? (Skóre: 1)
Vložil: martino v Pátek, 07. říjen 2022 @ 18:35:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
To jste se všichnu zbláznili? 



Re: JE JUDAISMUS BIBLICKY OPRÁVNĚNÝ? (Skóre: 1)
Vložil: Akuzativ v Sobota, 08. říjen 2022 @ 12:29:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Židé čekali na Vykupitele, jak proroci prorokovali
Pána Ježíše, Vykupitele světa nepřijali
Čekají Vykupitele i dnes
 



Re: JE JUDAISMUS BIBLICKY OPRÁVNĚNÝ? (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pondělí, 10. říjen 2022 @ 08:55:14 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."JE JUDAISMUS BIBLICKY OPRÁVNĚNÝ?" ...

Absurdita plynoucí z neznalosti křesťanství  spočívá už v samotné této otázce.


Vždyť to judaismus nám historicky prokazatelně předal Bibli - kdyby nebylo judaismu, neměli bychom ani knihy Starého zákona.



(Jr 11,16)
Hospodin tě pojmenoval zelenou olivou s krásně narostlým ovocem, ale se zvukem velké bouře na ní zapálí oheň a její větve se polámou.


(Ř 11,16-32)
Jsou-li prvotiny svaté, je svaté i těsto; je-li kořen svatý, jsou svaté i větve.  Jestliže však některé větve byly vylomeny a ty, planá oliva, jsi byl naroubován na jejich místo a stal ses účastníkem kořene i tučnosti olivy,  nevynášej se nad ty větve! Jestliže se vynášíš, nezapomeň, že ty neneseš kořen, nýbrž kořen tebe.
Řekneš tedy: Větve byly vylomeny, abych já byl naroubován.
Dobře. Nevěrou byly vylomeny, ty však stojíš vírou. Nepovyšuj se, ale boj se! Jestliže Bůh neušetřil přirozených větví, ani tebe nijak neušetří. Považ tedy dobrotu i přísnost Boží: přísnost k těm, kteří padli, avšak dobrotu Boží k tobě, budeš-li se jeho dobroty držet; jinak budeš vyťat i ty.
A oni, nezůstanou-li v nevěře, budou naroubováni, neboť Bůh má moc je znovu naroubovat. Jestliže tys byl vyťat z olivy od přírody plané a proti přírodě naroubován na olivu ušlechtilou, tím spíše budou na svou vlastní olivu naroubováni ti, kteří k ní od přírody patří.
Nechci totiž, bratři, abyste nevěděli o tomto tajemství — abyste nebyli moudří sami u sebe — že část Izraele se zatvrdila, dokud nevejde plnost pohanů.
Bude však zachráněn celý Izrael, jak je napsáno: ‚Ze Siónu přijde Vysvoboditel, odvrátí od Jákoba bezbožnosti; a to bude má smlouva s nimi, až odejmu jejich hříchy.
Podle evangelia jsou nepřátelé kvůli vám; ale podle vyvolení zůstávají milovanými pro své otce. Vždyť dary milosti a Boží povolání jsou neodvolatelné. Jako vy jste kdysi neposlouchali Boha, nyní však se vám dostalo milosrdenství pro jejich neposlušnost, tak i oni nyní upadli v neposlušnost pro milosrdenství prokázané vám, aby také došli milosrdenství. Bůh totiž všechny uzavřel pod neposlušnost, aby se nade všemi slitoval





Re: JE JUDAISMUS BIBLICKY OPRÁVNĚNÝ? (Skóre: 1)
Vložil: Danny42 v Sobota, 15. říjen 2022 @ 09:19:56 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zde se probírá hlavně judaismus , a hlavně to zde rozvířil Vota ,který je takový jaksi "svůj" judaista . Ale jak jsem už trochu rozpoznal , některè zdejší účastníky , podobné kategorie ,nebo vlastně velmi blízké kategorie ( i když samozrejmě v mnohém jiném zcela odlišné směry ) ,jsou i někteří římští katolíci .Exkluzivní je v tomto ,již na první "dobrou " ,poutník Martino ,ale samozřejmě i další . Jaká podobnost římského katolictví ,s judaismem  který prezentuje Vota? Ač samozřejmě zcela jiná komunita ,zcela jiná věrouka ,tak tyto dva směry se drží ,... z jejich pohledu ,prý jasná věc ,....že jsou jedinou možnou komunitou k správnému chápání Boha a správné víře . Vota tvrdí že ví ,že ten judaismus v jeho pojetí ,je jediná pravá komunita nábozenská ,....a totéž tvrdí římští katolíci o své ŘKC ,se sídlem ve Vatikánu ,s jejich " nástupci" Kéfase , atd....,tedy že jen ŘKC ,je jediná pravá nábozenská komunita . A jak jsem již psal jinde , jsou příkladně i věřící z Pravoslavné církve ,kteří mají zase jiné argumenty ,které dávají na obhajobu toho ,že oni jsou jedinou pravou církví . Mohlo by se pokračovat dál , příkladně z církví CASD ,kteří na podkladě své tzv "prorokyně " Whiteové ,a lpění na sobotě a dalším , se domnívají ,že naopak jen oni jsou pravá vyvolená církev . Potom jsou zde už jasné sekty jako Svědci Jehovovi ,tzv mormoni , a další ,kteří ....,jak jinak ...,i oni se považují za tu top a jedinou pravou náboženskou komunitu . A dalších je take ještě dost. Tedy jo, Martino ,Oko , Akuzative, ....máte tu také svého "bratrance" ,také se cítí ,že je v té jediné pravé komunitě . Ovšem hlásí se k judaismu ( jeho pojetí ) a tudíž vaše prý "jediná pravá ŘKC" ,mu nic moc neříká . Každý z vás ,máte své...prý " jediné pravé náboženské komunity ".  A přijít k vám extrémní adventista ,tak by jste mohli hrát diskuzního pokra. Ten by zase pálil ,že nic nevíte o tom ,že adventisté byli vyvolení od Boha atd . Takže  , ...mám už dost zkušeností ,z vašimi "top" komunitami . Ani ty 'mariánští " démoni mě nemohou ovlivnit .



Re: JE JUDAISMUS BIBLICKY OPRÁVNĚNÝ? (Skóre: 1)
Vložil: redifon v Čtvrtek, 20. říjen 2022 @ 11:24:12 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
SPASITEL SVÝM ŽIDOVSKÝM NEPŘÁTELŮM PRAVÍ:

Jan 5, 37 [biblenet.cz] A sám Otec, který mě poslal, vydal o mně svědectví. Vy jste však nikdy neslyšeli jeho hlas ani jste nespatřili jeho tvář

Jan 5, 38 [biblenet.cz] a jeho slovo ve vás nezůstává, poněvadž nevěříte tomu, koho on poslal.

Jan 5, 39 [biblenet.cz] Zkoumáte Písma a myslíte si, že v nich máte věčný život; a Písma svědčí o mně.

Jan 5, 40 [biblenet.cz] Ale vy nechcete přijít ke mně, abyste měli život.

Jan 5, 46 [biblenet.cz] Kdybyste opravdu věřili Mojžíšovi, věřili byste i mně, neboť on psal o mně.

DÁLE SPASITEL PRAVÍ:

Matouš 11, 25 [biblenet.cz]  V ten čas řekl Ježíš: „Velebím tě, Otče, Pane nebes i země, že jsi tyto věci skryl před moudrými a rozumnými, a zjevil jsi je maličkým.

*   *   *
rdf





Stránka vygenerována za: 0.58 sekundy