Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Michal.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 9, článků celkem: 16224, komentáře < 7 dní: 392, komentářů celkem: 399134, adminů: 60, uživatelů: 5084  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 35 návštěvník(ů)
a 0 uživatel(ů) online:


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
109592287
přístupů od 17. 10. 2001

Život víry: Proč křesťanstvo učí jen o odpuštění hříchů, ale ne o vysvobození z nich?
Vloženo Středa, 10. srpen 2022 @ 10:06:34 CEST Vložil: Tomas

Kritika bludů poslal gregorios777

Matouš 1:21  Porodíť pak syna, a nazůveš jméno jeho Ježíš; onť zajisté vysvobodí lid svůj od hříchů jejich.



Toto řekl anděl Páně Josefovi.

Zvláštní - žádný kazatel, ani katolický ani protestantský a skoro ani svobodný dnes nekáží o VYSVOBOZENÍ Z HŘÍCHŮ...

Jako kdyby dnes nikdo ani nevěřil, že je to možné... Jako kdyby Syn Boží, jemuž byla dána veškerá moc na Nebi i na zemi, přišel s tak ubohým náboženstvím, které nás nutí jen vyznávat svou slabost před Pánem, protože neustále dokola hřešíme svými specifickými osobními hříchy. Které v nás snad má potlačovat sklony k hříchu, nebo nám proti nim dávat pořád znovu a znovu sílu. Fakt si někdo myslí, že s něčím tak ubohým přišel Všemohoucí Bůh? 

Asi si to tak skoro všichni kazatelé a autority Božího lidu myslí. Protože o vysvobození z hříchů se dnes NIKDE, doslova nikde neučí. Vyjma samozřejmě těch obrazných 7000, kteří nesklánějí kolen před Bálem. Ti byli, jsou a budou vždycky. Ti však tvoří tak maximálně 1% z Božího lidu.

Ano, tito kazatelé káží o ODPUŠTĚNÍ hříchů. Takže máte možnost pod tlakem tělesnosti pořád dokola hřešit a pořád dokola své hříchy vyznávat Pánu a získávat tak jejich odpuštění. Toto je ale hrozné břemeno... Vědět, že jsem se vlastně od svého uvěření ani o píď nezměnil... Že jsem stejný, ne-li horší než nevěřící.

Ale náš Slavný Pán Ježíš nám nepřišel pouze odpouštět naše hříchy. On nás z nich přišel VYSVOBODIT. 

Slyšte, co řekl:

Mt 11,28  Pojďte ke mně všichni, kteří těžce pracujete a jste přetíženi, a já vám dám odpočinek.
29  Vezměte mé jho na sebe a učte se ode mne, neboť jsem tichý a pokorný v srdci; a naleznete odpočinutí svým duším.
30  Vždyť mé jho je příjemné a mé břemeno je lehké."

Proč toto skoro nikdo nemá? Proč drtivá většina úpí pod svými hříchy? Tohle přece není Boží úmysl.

Ježíš přece řekl těm, co uvěřili:

Jan 8,31  Ježíš říkal Židům, kteří mu uvěřili: "Zůstanete-li v mém slovu, jste opravdu mými učedníky.
32  Poznáte pravdu a pravda vás vysvobodí."
33  Odpověděli mu: "Jsme potomci Abrahamovi a nikdy jsme nebyli ničími otroky. Jak můžeš říkat, že se staneme svobodnými?"
34  Ježíš jim odpověděl: "Amen, amen, pravím vám, že každý, kdo činí hřích, je otrokem hříchu.
35  A otrok nezůstává v domě navždy; navždy zůstává syn.
36  Jestliže vás tedy Syn vysvobodí, budete vskutku svobodní.

Kristus v tomto nelže. V jakém Slovu nebo Slovech máme tedy zůstat, abychom v průběhu určitého času zažili toto vysvobození? A z učedníků se stali dělníci?

Jsou to Slova hovořící o Kristově díle na kříži a o faktech a výsledcích tohoto díla. Krátce je zde shrnu. Potvrzení z Písem je obsaženo v mém článku: EVANGELIUM-OBJEKTIVNÍ FAKTA. Neuvádím tedy přímo ta místa.

Milostí jsme byli v Kristu učiněni spravedlivými a vykoupenými. Všechny hříchy včetně budoucích nám byly odpuštěny JEDINOU Obětí Krista. Jsme dokonale spaseni. Naše svědomí je dokonalé vůči hříchu. Nemáme žádné svědomí z hříchu, protože jsme jednou provždy očištěni. Jsme navěky učiněni dokonalými a posvěcenými. Není potřeba žádné další Oběti. Vše je dokonale odpuštěno. Zemřeli jsme hříchu. Náš starý člověk byl s Kristem ukřižován, čímž byl zbaven sil. Hřích tedy nad námi již nepanuje. Jsme vysvobozeni od hříchu. Není již žádného odsouzení. Jsme nové stvoření. Nežijeme již my, ale Kristus (Jeho Život) žije v nás. Máme veškeré duchovní požehnání. Jsme v Kristu svatí a neposkvrnění , bez vrásky, a bez úhony. Jsme posazeni na Nebesích v Kristu. Spolu s Ním jsme byli vzkříšeni k novému životu (Jeho Životu). Vše co potřebujeme k životu ve zbožnosti je nám již dáno. Je nám dána účast na BOŽÍ PŘIROZENOSTI, Kristus - Kristův Život v nás. Kristus v nás. Proto jsme ušli porušení, které je na světě v žádostech. My nemáme šanci to dokázat, ale Kristus v nás ano.

Toto je život v odpočinutí. V zaslíbené zemi oplývající mlékem a medem, naše dědictví, kde nás již neobtěžují naši nepřátelé. Máme od nich pokoj. Už nad námi nevládnou.

V těchto Slovech máme neustále vírou zůstávat a neustoupit od nich ani o krok. Protože ona jsou stále v platnosti, i když jako ještě slabé malé děti upadneme do nějakého hříchu. Ony nepřestávají platit ani tehdy. Hřích vyznáme Pánu, zvedneme se a jdeme dál, i kdyby to mělo být 7 x za den, jak je psáno. A dále stojíme na tomto základu - na Kristu v nás. 

Výše uvedená fakta jsou hotová, DOKONANÁ, je třeba jim pouze neústupně věřit. To znamená za ně neprosit, protože to by znamenalo, že nevěříte, že to již máte.

Modlitba víry je: "Věřte, že za co se modlíte již máte a budete to mít." Ale výše uvedená fakta již skutečně máte. Takže jim můžete věřit dvojnásobně, než když se modlíte za něco, co ještě nemáte vůbec.

Vyznávejte ta slova, zabývejte se jimi, děkujte za ně, modlete se je, až vás úplně prolnou a proniknou. 

Prosit za vás může někdo jiný - a to modlitbami uvedenými v Ef 1,16-19 a Ef 3,14-19.

Ať vám Bůh zjeví Krista ve vás, tu naději Slávy... A dá vám život v radosti.



 












"Proč křesťanstvo učí jen o odpuštění hříchů, ale ne o vysvobození z nich?" | Přihlásit/Vytvořit účet | 149 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Proč křesťanstvo učí jen o odpuštění hříchů, ale ne o vysvobození z nich? (Skóre: 1)
Vložil: Frantisek100 v Středa, 10. srpen 2022 @ 20:34:27 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
8 [www.biblenet.cz]Říkáme-li, že jsme bez hříchu, klameme sami sebe a pravda v nás není. ·  

9 [www.biblenet.cz]Jestliže vyznáváme své hříchy, on je tak věrný a spravedlivý, že nám hříchy odpouští a očišťuje nás od každé nepravosti. ·  
10 [www.biblenet.cz]Říkáme-li, že jsme nezhřešili, děláme z něho lháře a jeho slovo v nás není.    

1 [www.biblenet.cz]Toto vám píšu, děti moje, abyste nehřešili. Avšak zhřeší-li kdo, máme u Otce přímluvce, Ježíše Krista spravedlivého. ·
2 [www.biblenet.cz]On je smírnou obětí za naše hříchy, a nejenom za naše, ale za hříchy celého světa. 

   Bohužel poznal jsem takové fanatiky, co se chlubí tím, že už nehřeší. To apoštol Jan bych rozumnější než zdejší fanatici.      Neznám člověka a křestana, který už nehřeší.







Re: Proč křesťanstvo učí jen o odpuštění hříchů, ale ne o vysvobození z nich? (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 11. srpen 2022 @ 08:28:56 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Proč křesťanstvo učí jen o odpuštění hříchů, ale ne o vysvobození z nich?

  Ahoj Gregu.

  Odpověď by mohla být celkem jednoduchá: Protože vysvobození hříchů je potřeba zažít, tak o něm křesťanstvo místo učení svědčí ;-)

  Nevím, jaké křesťanstvo jsi to zažil? Možná myslíš to náboženské (ne)křesťanstvo, co si hýčká svoje hříchy aby mohli furt říkat "My jsme hříšníci" a místo vysvobození radši filosofují cobykdyby?

  V křesťanství jsem určitě zažil, že jak učilo o odpuštění tak svědčilo o vysvobození ze hříchů. A vysvobození ze hříchů, vysvobození z dědictví Adama, ze života starého člověka, důraz na křest a jeho moc, spojení s Ježíšem ve smrti za hřích, to bylo vždy velmi podstatnou částí evangelia od počátku až dodnes. A jasně a jednoznačně se v křesťanství učilo, že Bůh hřích zakázal, nedovoluje hřích, přikazuje člověku, aby hřích opustil, nedržel si ho. Nebo jinak: Aby vzal moc od Boha, aby hřích nedržel jeho.

  A i když jsem nebyl křesťanem a křesťané mne vedli k Bohu, řekli mi, abych si přečetl list Římanům, když jsem ten Říman. Psal jsem to jednou ve svědectví [www.cizinec.com].

  Toník



Re: Proč křesťanstvo učí jen o odpuštění hříchů, ale ne o vysvobození z nich? (Skóre: 1)
Vložil: oko v Čtvrtek, 11. srpen 2022 @ 09:47:44 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vysvobození ze hříchů je yvsvobozením ze života ve hříších - pouhou milostí od Boha, za zásluhy Kristovy oběti.
Člověk tohoto vysvobození dosáhne upřímným pokáním, vyznáním svých hříchů a odvrácením se od hříšných návyků a hříšného způsobu života - obrácením se k Bohu.
Bůh člověku tehdy hříchy odpouští ....




Toto vysvobození ze hříchů  není však zbavením všech našich hříšných náklonností, se kterými se stejně budeme jistým způsobem potýkat až do smrti..

Ovšem životem s Bohem postupně své hříšné náklonnosti odbouráváme a nahrazujeme je křesťanskými ctnostmi.

Křesťanská ctnost je vypěstovaný a navyklý sklon k dobrému jednání.


Dosažení ctnostného života je tedy u každého člověka záležitostí hodně dlouhodobou - není to rázem, ze dne na den, jak tomu bývá u obrácení se člověka k Bohu, kdy mu Bůh odpouští hříchy.


S pravděpodobností rovnající se jistotě je realitou, že i když člověku Bůh jeho hříchy odpustí, on stejně zhřeší znovu.
Snad jen méně závažným způsobem - když tedy vytrvá ve svém novém postoji pokání a v životě s Bohem i přesto, že nedokáže zcela nehřešit.



Re: Proč křesťanstvo učí jen o odpuštění hříchů, ale ne o vysvobození z nich? (Skóre: 1)
Vložil: Frantisek100 v Čtvrtek, 11. srpen 2022 @ 10:35:54 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vzpomínám na jeden časopis z války, který jsem našel na internetu, byl to evangelický duchovný časopis, a tam velká fotka Hitlera a pod ní nápis: Modleme se za Hitlera. Pomohlo to? Jak se ti lidé  modlili? A kousek od jejich obydlí stál třeba koncentrační tábor  a krematorium.

 Co je to modlení? U Abrahama nemáme popis modlitby, ale přece je jasné, že s Bohem v duchu komunikoval a to o všem, co ho trápilo. Prosil ho, smlouval s ním, bohužel ne vždy poslechl Boha, ale Bůh ho neopustil. Jsou věci   a děje, které probíhají v nějakém zájmu, který nemáme možnost ovlivnit asi ani modlitbou. Abraham přemlouval Boha, ale trestu Sodomy nezabránil, ale aspoň zachránil své příbuzné. Možné i to může být někdy účinek modlitby, že Bůh neučiní, to, co chceme, ale pomůže nám nějakým způsobem. 

Já si stále více uvědomuji, že mnoho lidí je zatvrzelých vůči Bohu právě kvůli křesťanům. Vidí, jak se nenávidí, vedou války, popichují ke zlu… dnes je to moc dobře vidět, a na druhé straně se modlí, přísahají na Bibli  a hrají komedii zbožnosti.   Kdybych neuvěřil dávno za totality, tak dnes bych byl také zatvrzelý.



Re: Proč křesťanstvo učí jen o odpuštění hříchů, ale ne o vysvobození z nich? (Skóre: 1)
Vložil: martino v Pátek, 12. srpen 2022 @ 09:51:20 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Idiotská otízka nepatřící na křesťanský server. Protože všichni jsme hříšníci a budeme neboť neseme stigma dědičného hříchu, kterého byla uchráněna jen Matka Boží, aby mohla porodit Božího Syna Věčného OTCE! 



Re: Proč křesťanstvo učí jen o odpuštění hříchů, ale ne o vysvobození z nich? (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Úterý, 16. srpen 2022 @ 21:37:24 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Existují ještě další faktory, které mohou zabraňovat nebo zdržovat duchovní růst.

Jeden patří ještě k prostředí věřícího. Jestliže například věřící vězí v nelegálním svazku, ať už smilném nebo cizoložném nebo v manželství s nevěřícím - kdy si jako už věřící vzal nevěřící. Nemám na mysli případ, kdy věřící uvěřil už ve stávajícím manželství.

Tyto všechny případy jsou hříchem a mají za následek trvalou přítomnost nečistého ducha v tomto svazku. Proto by si věřící měli na tyto svazky dát velký pozor, protože to znamená mnohaleté nebo i trvalé působení zlého ducha.

Proto musel Boží lid za Ezdráše propustit z důvodu smilstva (duchovního) své nevěřící pohanské manželky i s dětmi. Což platí i v novozákonní době.


Ezd 10,2 : Tedy mluvil Sechaniáš syn Jechielův z synů Elamových, a řekl Ezdrášovi: Myť jsme zhřešili proti Bohu svému, že jsme pojímali ženy cizozemky z národů zemí, a však vždy Izrael může míti naději při té věci.
3  Nyní tedy vejděme v smlouvu s Bohem svým, zapudíce všecky ženy i syny jejich podlé rady Páně a těch, jenž se třesou před přikázaním Boha našeho, a tak podlé zákona ať se stane.

Druhý faktor se týká Slova Božího. Nevím, jak dalece může s duchovním růstem počítat věřící, který neuznává a nerespektuje CELÉ Boží Slovo, CELÉ Písmo. 

Filadelfia, která celá byla dospělým a duchovním sborem měla dvě devizy, za které je Pán Ježíš chválí. Zachovali Jeho Slovo a nezapřeli Jeho Jméno. 

Sem patří především zcela zavržené pasáže určující charismatickou bohoslužbu - tedy 1Kor 11-14. kap.

Což jsou pasáže určující duchovní atmosféru a prostředí přímo ve sboru. Zda je tam přítomen Duch svatý anebo v důsledku hříchu (jako vždy) duch nečistý. 



Stránka vygenerována za: 0.84 sekundy