Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Michal.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 9, článků celkem: 16224, komentáře < 7 dní: 392, komentářů celkem: 399134, adminů: 60, uživatelů: 5084  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 37 návštěvník(ů)
a 0 uživatel(ů) online:


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
109592212
přístupů od 17. 10. 2001

Život víry: Křest ve jméno Otce i Syna i Ducha svatého, anebo křest ve jméno Pána Ježíše
Vloženo Úterý, 26. červenec 2022 @ 19:19:13 CEST Vložil: Tomas

Zamyšlení poslal rosmano



Co je správně ?

Záleží na tom nebo nezáleží ?



Jak tomu rozumíte ?
Lukáš, když psal Skutky apoštolské, to poplétl ?
Ap. Pavel, ap. Petr, to popletli ?

"Křest ve jméno Otce i Syna i Ducha svatého, anebo křest ve jméno Pána Ježíše" | Přihlásit/Vytvořit účet | 184 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Křest ve jméno Otce i Syna i Ducha svatého, anebo křest ve jméno Pána Ježíše (Skóre: 1)
Vložil: oko v Úterý, 26. červenec 2022 @ 19:48:03 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
To není jeden křest, anebo jiný křest!

Je to křest ve jménu Pána Ježíše - jak správně křtít, to právě on jasně přikázal: Mt 28,19.

Kdo tedy křtí podle Mt 28,19, jedná podle příkazu Pána Ježíše - křtí tedy v jeho jménu. Toto je křtem (do jména, do osoby) Pána Ježíše - není to křest Janův!

Zde se není vůbec o čem bavit....



Re: Křest ve jméno Otce i Syna i Ducha svatého, anebo křest ve jméno Pána Ježíše (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Úterý, 26. červenec 2022 @ 20:48:17 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ty dva křty jsou jeden a tentýž křest. Kdo křtí ve jméno Otce, Syna a Ducha svatého, ten křtí zároveň ve jméno Pána Ježíše a naopak. 

Křtí se tak jako tak do JEDNÉ OSOBY. Protože ony jsou JEDNO. Jde o totožný Život. Otec má Život (Zoé), Syn má Život (Zoé) a Duch má Život (Zoé)

Mimo jiné Rosmano - další důkaz, že Ježíš je Bůh.









Re: Křest ve jméno Otce i Syna i Ducha svatého, anebo křest ve jméno Pána Ježíše (Skóre: 1)
Vložil: Vota v Úterý, 26. červenec 2022 @ 22:35:09 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
rosmano, vždyť je to jednoduché. "Dej všech pět dohromady"
V křesťanských písmech nenalezneš, že by apoštolové Ješu křtili Židy a proselyty ve Jméno B-ha Otce, ale jen ve jméno Ješu krista a jeho duchem. Když se přišli ke Ketuvim (Samařanům) také je nekřtili ve Jméno B-ha Otce, ale křtili je ve jméno Ješu krista a žàdali, aby byli pokřtěni jeho duchem, kterým byl sám pokřtěn. Ale když byli posláni k pohanům, kteří nevěděli nic o B-hu, nevěděli tedy také nic o daru ducha svatého - tedy duchem Ješu, kterým byl sám pokřtěn, a vůbec nic nevěděli ani o kristu, za kterêho považovali Ješu haNocri, tedy museli je seznámit a ponořit nejen v jménu krista - Ješu a křít duchem, ale i o B-hu Otci.
Proto taky nenalezneš jednotu v tom křtu v křesťanských písmech, že křít ve jméno krista = křtít jeho duchem = křtít ve Jméno B-ha Otce. Protože křtění byli jednou Židé, podruhé Samařané a pak pohané.



Re: Křest ve jméno Otce i Syna i Ducha svatého, anebo křest ve jméno Pána Ježíše (Skóre: 1)
Vložil: Dzehenuti v Středa, 27. červenec 2022 @ 10:02:43 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog)
Křtít se má ve jméno Ježíše.  Bohužel Ježíš nebyl pochopen a byla vyrobena jakási nesmyslná "trojice".



Re: Křest ve jméno Otce i Syna i Ducha svatého, anebo křest ve jméno Pána Ježíše (Skóre: 1)
Vložil: martino v Středa, 27. červenec 2022 @ 10:45:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Dementní kecy a idiotské myšlenky od nicku rosmano nemají žádnou cenu. Apoštol Krista a Evangelista Matouš nám zanechal tento Kristův příkaz. " Jděte ke všem národům a získávejte mi učedníky, křtěte je ve jméno Otce i Syna i Ducha svatého; a učte je, aby zachovávali všechno co jsem vám přikázal". TEČKA! a konec dalším mozkovým demencím. 



Re: Křest ve jméno Otce i Syna i Ducha svatého, anebo křest ve jméno Pána Ježíše (Skóre: 1)
Vložil: luteran v Středa, 27. červenec 2022 @ 13:39:21 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mrkni a srovnej s Mat 10:41-42 (BK):
"Kdo přijímá proroka ve jménu proroka, odplatu proroka vezme; a kdož přijímá spravedlivého ve jménu spravedlivého, odplatu spravedlivého vezme. A kdož by koli dal jednomu z těchto nejmenších číši vody studené k nápoji, toliko ve jménu učedlníka, zajisté pravím vám, neztratíť odplaty své."

Nejde zde o nějakou slovní formulaci pro přijetí oněch osob, ale o motivaci k přijetí na základě postavení a autority těch lidí. Podobně se křtem "ve jméno" Ježíše: není to slovní formulace při křtu - jako je tomu ve Velkém pověření - ale jde o vyjádření příčiny a autority Toho, který křest ustanovil. Kvůli Ježíši Kristu (všemu, čím je) jsme křtěni.

Tolik mé pochopení věci.



Re: Křest ve jméno Otce i Syna i Ducha svatého, anebo křest ve jméno Pána Ježíše (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 27. červenec 2022 @ 19:44:51 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Ahoj Rosmano.

  Ani Jan, ani Lukáš, ani Pavel ani Petr to nepopletli.

  Rozumím tomu tak, že 'otec, syn a duch svatý' není jméno. Tak, jako 'babička, dědeček a švagr' taky není jméno.

  Je to jako když král řekne: 'Půjdete tam v mém jménu', tak oni tam přijdou a neřeknou: 'Jsme tady v mém jménu'. Protože "mé jméno" taky není jméno. Řeknou třeba: 'Jsme tu ve jménu krále Miroslava'. Miroslav, to je to jméno krále.


  Pak je ta nezvyklá formulace, "ponořte je ve jméno ..." (není tam ve jménu). 

  To jednoduše znamená tu danou osobu, charakter, známost dotyčného. 

  Když třeba Ježíš říkal:  'Otče, dal jsem jim poznat tvé jméno', tak to neznamená, že by jim řekl: 'Můj otec se jmenuje František Kvapil', nebo tak něco. Znamená to, že jim dal poznat Boha. Osobně, přímo, prakticky. 

  A to mají dělat učedníci těm, ke kterým je Ježíš poslal. To je ta formulace "ponořte je ve jméno ..." , "ponořili je ve jméno ...". 

  A když dají těm lidem poznat Boha, určitě je potřeba je pokřtít i ve vodě. Třeba ve jménu Pána Ježíše. Protože Bůh je spása, Bůh je ten, kdo zachraňuje.

  Toník




Re: Křest ve jméno Otce i Syna i Ducha svatého, anebo křest ve jméno Pána Ježíše (Skóre: 1)
Vložil: mikim v Sobota, 30. červenec 2022 @ 10:31:57 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
U Mt. 28.19 nenapsal Matouš v hebrejštině ve jménu Otce, Syna a Ducha svatého dle kopií které se zachovaly, ale napsal " ve jméno mé". Kdo a proč předělal řecký text do trojiční podoby nevím asi nějaký otcovec :).



Stránka vygenerována za: 1.04 sekundy