Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16651, komentáře < 7 dní: 234, komentářů celkem: 429550, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 431 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

Willy
gregorios777
rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116468272
přístupů od 17. 10. 2001

Život víry: Katechetismus je bible jiného evangelia.
Vloženo Úterý, 09. červen 2020 @ 12:33:33 CEST Vložil: Tomas

Grano Salis poslal Nepřihlášený

Oko:


Jednou z velkých překážek v působení Ducha svatého v nás je naše neschopnost přijmout svoji slabost.
Všichni jsme slabí, ale ne všichni si to umíme přiznat. Slabost považujeme za něco nepatřičného, odmítáme ji, a tím se uzavíráme Boží pomoci.

Milka:
A když ti napíšu, že na svou sílu nespoléhám, že ji nemám, že působí někdo jiný, pomocník a utěšitel, učitel a rádce......tak mě nazveš línou, co se nesnaží a nemaká a neposiluje. 
A přitom neříkám nic jiného, než že příjímám svou slabost, přiznávám ji a nepovažuji ji za nepatřičnou, protože pak přichází pomoc.

Kdyby sis nemohl vzpomenout, o čem to píšu:
 Ty  popisuješ radost toho, co se vyškrábe na kopec vlastními silami, i kdyby lezl po čtyřech,  já děkuji tomu, kdo mě tam doveze, nebo donese.....

Oko:



Myslivec:
Na této diskusi jde výborně vidět produkt smýšlení způsobený falešnými proroky. Falešní proroci velmi intenzivně a dlouho působí v padlé římské církvi. Podařilo se jim vytvořit učení, které boží slovo označuje jako jiné evangelium, a které apoštolové dvakrát prokleli. Je děsivé sledovat duchovní úpadek obětí tohoto jiného evangelia, projevující se ideologickou agresivitou, obětí jako je Oko, Noname a Martino. U všech těchto je to stejné. Byli vyučení v jiném evangeliu, ve kterém se klade důraz na spolupráci s Bohem, namísto odevzdání se Bohu. Víra v Boha jako osobní víra v dokonalou bytost, je v katolicismu nahrazena vírou v modly a ve vlastní zacyklované bludné učení. 
Když jsem kdysi byl v situaci Oka jako oklamaná oběť jiného evangelia, bylo nekatolické víře jinověrců automaticky připisovaná dvojka jakost. Tuto diagnostiku víro kvality zde Oko předvedl ukázkově, když vzpupně odpověděl Milce na její svědectví o jejím odevzdání svých slabostí Bohu, čímž Oko popřel Kodeta. To je typická řk reakce, popřít třeba i boží slovo, jenom aby byl nekatolik umlčený. A i kdyby mu Milka své svědectví naservírovala na zlatém podnose, nepřijme ho, jelikož není členem jeho řk fanklubu. Jo, kdyby Milka napsala to samé jako katolička, byla by Oční odpověď zcela jiná. 
V katolicismu totiž vůbec nezáleží na tom co kdo říká a píše, záleží na tom kdo to říká a píše. Tak nás v katolicismu vychovali. V nekriticky tupé poslušnosti přijímat všechno od řk učitelů, a kriticky odmítat vše mimo římský katolicismus. V praxi si to lze ověřit na typické reakci katolíků po kázání. "Ten pan fárář dneska tak krásně kázal". A o čem? "Já nevím"..
Oproti tomu konfrontace řk výroků, které jsou v ostré kontroverzi s božím slovem, ve kterých kontroverze přímo bije do očí, je katolíky odmítaná proto, že jim ji předložil někdo kdo není římským katolíkem. A jejich následnou typickou reakcí je, že to považují za útok na řk ideologii "víru", cože si to ten jinověrec dovoluje poučovat je katolíky, a začnou s osobními útoky ve stylu "upalte ho". Tato typická forma útoků je dlouhodobým a zkaženým ovocem jiného evangelia, které římský katolicismus po staletí hlásá hlásá. 
V římskokatolickém učení katolíkům jejich učitelé nikdy nepředkládají boží slovo, které je v ostré kontroverzi s řk učením. Viz třeba Maria prostřednice všech milostí versus Kristus jediný prostředník mezi Bohem a lidmi. Vždy se jim předkládá boží slovo takovým způsobem, aby se vzájemně vylučovalo. Na každou pravdu božího slova má katechetismus velké zpochybňující ALE!! Katechetismus je "bible" jiného evangelia.

V tomto jiném evangeliu nás v katolicismu vyučili s Bohem na své spáse spolupracovat. Je to strašlivý podvod. Oklamaný katolík si totiž myslí, že ten kdo s Bohem nespolupracuje, ten má vše zadarmo a lehce nabyl, lehce pozbyl, viz ukázková reakce Oka:

Podobné je to i v duchovním životě.

Známe přece to úsloví: "Lehko nabyl - lehko pozbyl".

Na tomto výroku lze dobře rozpoznat typické smýšlení oklamaného člověka, který o duchovním světě a životě v Kristu neví nic. Nikdo kdo žije v Kristu se takto nevyjádří, neboť víme, že v duchovním životě se nic vlastním úsilím nenabývá ani lehce ani těžce, víme, že v duchovním životě nezískáváme nic pro naši snahu, zásluhy, skutky, spolupráci. Vše co od Boha dostáváme je darované zcela nezaslouženě v boží milosti na přímluvu Krista! Kdo tuto tučně vyznačenou pravdu přijme, ten má vyhráno a pravda ho osvobodí. Tak jako již osvobodila mnohé.
Jiné katolické evangelium v nás však vytvořilo představu, že musíme s Bohem spolupracovat na své spáse. Tato spolupráce je náhražkou odevzdání se Bohu. Ohavnou zaslužnou náhražkou která uzavře bránu nezasloužené boží milosti. Snaha o spolupráci s Bohem na své spáse je projevem pýchy, je to ďábelský svod. Plody snahy o tuto spolupráci lze dobře vidět na názorech Oka, který zde ukázkově vyjadřuje mylné smýšlení mnohých oklamaných řk.

Oko věří více ve svou slabost než v sílu Krista. To se projevuje tak, že stále píše o možnosti padnou pro svou slabost, ale nikdy nic nenapíše o nemožnosti padnout pro sílu Krista. 
 S Bohem se na spáse nespolupracuje, Bohu se ve víře odevzdáváme cele do Jeho vůle. Nejsme žádní spolupracovníci na spáse ze své vůle, jsme nástroje boží podléhající boží vůli.
 

Lidé jako Oko jsou lidé nešťastní. Hledají celý život Boha tam kde není, v jejich duchovním boji není nic jisté kvůli Bohu neodevzdané slabosti. K modlitbě se musí nutit cvikem. Nepoznali modlitbu v Duchu svatém, modlí se k neznámému bohu kdesi vně. Za kontakt s neznámým bohem považují příjemný emocionální prožitek při modloslužbě. Jistotu spásy nemají a mylně doufají, že budou spasení až v hodině smrti. Hříchy ze kterých se zpovídají se jim zakrátko vrací, a vysvobození se nekoná. Těžký hříšný balast, který po celý život nesou z nich začne opadávat až ke stáru, kdy jejich uvadající tělesnost ztrácí sílu k hříchu. To si ovšem mylně vyloží jako úspěch své "spolupráce" s Bohem. A přitom je to prostá ztráta životních sil, které nikdy nebyly v harmonii s boží vůlí, ale vždy byly ve službách hříchu. 
Nejhroznější na životě katolíka je, že nic nemá jisté. Hlavním mottem jiného římskokatolického evangelia je zpochybnit všechno. Žádná jistota spásy. Žádné trvalé vysvobození. Žádné okamžité vyslyšené prosby. Žádné vysvobození pravdou. Žádné seslaní Ducha svatého. Žádný život v Kristu. Žádné Kristovo jho které netlačí. Žádný trvalý pokoj Kristus. 
Všechno toto je v katolicismu odsunuté někam do neznámé budoucnosti, a získání je podmiňované heroickými záslužnými výkony, a nárok na to mají pouze vysocí řk hodnostáři. Pro řadové řk zůstávají jenom sliby, že snad někdy až se náležitě vypracují.

Oko zde nepřímo demonstruje svou záslužnost, jak si musel vše pracně a cvikem vybudovat. Vím, že to myslí upřímně, že to považuje za to nejlepší k čemu ho římský katolicismus dovedl. Nepřímo a upřímně proto, že nikdy nenapíše přímo toto a toto jsem svou námahou získal. V tom je vidět kus jeho pokory, protože se nechce holedbat. Upřímně však píše, že nic z toho co vybudoval není zatím trvalé, že zde stále existuje možnost, že vše ztratí. A tuto nejistotu pak mylně předpokládá i u ostatních.

Dopis pro Tebe Oko.

Stanislave, na tvé nejistotě, že si připouštíš možnost ztráty lze dobře rozpoznat stav tvé víry. Pokud věříš, že vše cos s Bohem vybudoval můžeš ztratit, pak je to malověrnost. To tak málo Bohu věříš, že všechno o co ses snažil ti vezme pro tvoji slabost? Zatím pro Tebe není nic ztracené. Bůh se Tě jako nástroj používá i nyní. Jenom se mu do toho tím tvým jedním procentem ke tvé škodě těžce pleteš. Navíc to u Tebe není jedno procento. Ty si to tvoje záslužné procento vykládáš jako slabý proud v bázi tranzistoru, bez kterého není zesílený proud kolektor- emitor. 
Bůh nepotřebuje tvoje jedno procento aby Tě spasil. Potřebuje aby ses mu přestal tvou záslužností montovat do díla. Mocné boží působení se neřídí podle tvé slabé síly, podle tvého záslužného procenta, řídí se vůlí Boha, které se musíš odevzdat cele i se svými slabostmi. Opravdu svobodní jsme totiž jenom ve vůli Boha. A přestaň si už konečně myslet, že ten kdo s Bohem nespolupracuje nic nezískává. Získává a mnohem víc než ty, a nezískává to sobecky pro sebe jako ty, ale získává to pro Krista! Podívej se kriticky na své nejisté výdobytky. Tvůj nejistý výdobytek je zakopaná hřivna ze strachu abys o ni nepřišel. Abys nepřišel o to málo co máš. Tak to ale nefunguje!
V životě v Kristu od Boha dostáváme a ihned to posíláme ve službě bližním dál. Bůh je nevyčerpatelný zdroj. Všechno co Bůh dává je stálé a trvalé. Tak se s hřivnami od Boha zachází. Neustále je investujeme a ony se rozmnožují. Ne pro nás jako naše výdobytky, ani pro ty do kterých je investujeme. Děláme to pro Pána který nám hřivny svěřil a který je chce a bude chtít zpět. A toto děláme jako věrní služebníci ve vůli boží, ne spolupracovníci ve vůli vlastní! Není to tak podle evangelia?
V životě v Kristu nejde o spolupráci, jde o odevzdání se, aby nás Kristus užíval jako nástroje dle své vůle, a ne naší vůle. A ten kdo se odevzdá Bohu, Bohu patří. Od Boha Tě pak už nic neodloučí, budeš Jeho, budeš mít ve víře v Něho jistotu kterou nyní postrádáš a žel jsi ji zatím ani nepoznal. Z mnohem menší námahou vykonáš ve vůli Boha mnohem víc, než co nyní tak pracně vykonáváš ve své slabosti a nejistotě- pro sebe samého.
 Přeji Ti aby ses Bohu dokázal cele odevzdat a poznal to, co Ti Milka popisuje. Ten krok víry do neznáma však musíš vykonat ty, je to těžký krok opustit sám sebe a odevzdat se cele Bohu. Tento první krok víry nikdo neudělá proto, že se pro něho rozhodne. První krok víry do boží náruče začíná poznáním vlastní ničemné neschopnosti, prosbou k Otci ve Jméně Krista a odevzdáním se do boží vůle.

Bůh s Tebou, a přeji Ti ať v pravdě Ducha svatého poznáš absolutní jistotu v Bohu.

V modlitbě v Duchu svatém za Tebe.
Myslivec







"Katechetismus je bible jiného evangelia." | Přihlásit/Vytvořit účet | 2 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Katechetismus je bible jiného evangelia. (Skóre: 1)
Vložil: desc v Pátek, 12. červen 2020 @ 05:26:39 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
jeden o koze, druhý o voze a komentátor tomu dává korunu



Re: Katechetismus je bible jiného evangelia. (Skóre: 1)
Vložil: martino v Pátek, 12. červen 2020 @ 10:22:18 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Myslivče, Myslivče, Myslivče! Odpadlíku od Krista, zrádce Krista, který skončil v sítích sektářů, blouznivců a fanatiků, snažíš se usilovně sloužit Satanu. Mnozí ti uvěřili, dokonce tak moc, že když jsi se odmlčel odmlčel se také, neboť usoudil, že bez tvé diskusní pomoci není již schopen diskusně obstát. Ano, mám na mysli wollka, který je spíše duchovní alibista a v řadě otázek právě pro svůj duchovní alibismus se nechal svést tvými satanskými názory. Nestačí ti, že jsi zradil Krista, ještě po vzoru Satana svádíš druhé. Za to obdržíš jistě odměnu svou. Nevím nic o tom, že by Milka nebo wollek dezertovali od Krista jako ty. Oni jsou před Bohem nezatíženi hříchem dezerce což je hříchem proti Duchu Svatému. Oni budou před Bohem stát nezatíženi tímto hříchem, o kterém sám Spasitel, řekl, že hřích proti Duchu Svatému nebude odpuštěn. Takže tvé názory a příspěvky jsou doslova zhoubné, hluboce nekřesťanské a bohužel Satanské. Samozřejmě, dokud žiješ, stále máš šanci na obrácení a jak hovoří Písmo sv. Můžeš si zvolit život nebo smrt, vodu nebo oheň. 



Stránka vygenerována za: 0.21 sekundy