Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 252, komentářů celkem: 429587, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 468 návštěvník(ů)
a 4 uživatel(ů) online:

oko
rosmano
ivanp
Willy

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116499254
přístupů od 17. 10. 2001

Život víry: Návrat ke správné cestě církve
Vloženo Úterý, 27. červen 2017 @ 18:51:43 CEST Vložil: Tomas

Zamyšlení poslal Willy

Druhá a třetí kapitola knihy Zjevení obsahuje sedm dopisů sedmi církvím v (dnešní malé) Asii, které osobně nadiktoval Pán Ježíš Kristus apoštolu Janovi, když byl ve vyhnanství na ostrově Patmos s tím, aby všech sedm dopisů spolu s celou knihou doručil všem těmto sedmi sborům. 


Pěti z nich Pán něco vyčítá a nařizuje jim, aby činily pokání, proti jedné z nich nic nemá a jednu jedinou chválí a zaslibuje naprosto úžasnou odměnu jejím vítězům s tím, že se mají pevně držet toho, co mají, aby jim nikdo nevzal korunu (vítěze).

Takto dal Pán jasně najevo, jaká cesta církve je Jím schválená a která se Mu líbí.


Těchto sedm dopisů vlastně popisuje celou historii církve, která na počátku opustila svou první lásku (Efes), následovala církev trpící a pronásledovaná (Smyrna), na ni reagující byl se světem dělající kompromisy Pergam. To obsahuje dějiny církve do 4. století. Tehdy Satan zjistil, že se mu nedaří zničit církev zvenku, změnil strategii a rozhodl se ničit církev zevnitř - z křesťanství se stalo státní náboženství a do církve vstoupily pohanské tradice, smilstvo se světem a modlářství (Thyatiry) tak, jak to známe z římsko-katolické církve nebo tedy z římského katolicizmu. 
Reakcí na odpadlý římský katolicizmus byla reformovaná církev a protestantské denominace (Sardy) neboli protestantizmus, ale věci, které začaly slibně - ospravedlnění z víry, nepokračovaly zdárně, nebyly dotaženy do konce a protestantizmus si z římského katolicizmu přinesl některé nepřijatelné věci a navíc z církve se vytratil život - správný církevní život, Kristus jako život církve, takže tomuto sboru Pán dokonce říká, že je mrtvý a napomíná jej, aby byl bdělý. V historii protestantizmu byla různá probuzení, která v první generaci měla veliký ohlas a dopad, ve druhé generaci nastal úpadek a ve třetí konec. I dnešní protestanté neustále vyhlížejí nějaké probuzení s divy a zázraky, aby byli oživeni, nevěda, že tudy cesta nevede, nehledě na to množství různých nepatřičných jmen cca 1500 protestantských denominací, což je možné označit za duchovní smilstvo, má-li církev jako nevěsta jen jednoho Ženicha, jen jedno jméno, jímž může být nazvána.
Reakcí na mrtvý protestantismus bylo v 19. století tzv. bratrské hnutí Plymouthských bratří, které však poměrně brzy sklouzlo k různým zvyklostem a skončilo v rozdělení. 

A tak přišel čas, aby zasáhl sám Pán a obnovil všechny ztracené či zapomenuté pravdy, tj. aby cestou Filadelfie (bratrská náklonnost, sympatie, láska) obnovil svou církev tak, že se vrátí k čistému Božímu Slovu, bude je zachovávat stejně jako nezapře Jeho jméno a mezi bratry bude bratrská láska a jednomyslnost, z níž se kromě dalších věcí radoval bratr Pavel ve své doplňující službě (Fp 2:2Ko 1:24-28).
Pánova obnova nemá jiný účel, než přivést Pána zpět a změnit tento věk, což znamená, že se Jeho nevěsta, tvořena Jeho vítězi, připraví a Pán se pro ni jako zloděj v noci, tj. skrytě, vrátí, aby ji vzal na svatební hostinu Beránkovu a následně spolu s ní přišel ustanovit Jeho království nebes na zemi. Církev-Tělo Kristovo-Nevěsta pak bude završena v Novém Jeruzalémě jako choť Beránkova - vzájemný příbytek Boha a člověka (Zj 21:3). To je naplnění touhy Božího srdce, Boží potřeby a cíle.
Odměnou pro vítěze Filadelfie je toto: ... toho učiním sloupem ve svatyni svého Boha a již nikdy nevyjde ven. Napíšu na něj jméno svého Boha a jméno města svého Boha, nového Jeruzaléma, který sestupuje z nebe od mého Boha, i své nové jméno. Vezmeme-li v úvahu Zj 21:22, pak to znamená, že vítězové z Filadelfie budou úplně jedno s Bohem, budou Novým Jeruzalémem a dokonce budou v Bohu coby chrámu (svatyně) Nového Jeruzaléma jako sloupy jeho součástí. Navíc budou nést Pánovo nové jméno jako ti, kdo jsou s Ním plně ztotožněni, sjednocení a kdo Jej plně vyjadřují. 

Zbývající Laodicea vzniká z Filadelfie kvůli duchovní pýše, jíž podlehla, takže už nepotřebuje Krista jako život a všechno, a přitom jí nedochází, že spolu s Ním přichází o všechno, co si myslela, že stále má. Odměna vítězů v Laodiceji se tedy netýká nevěřících lidí, jak bývá někdy nesprávně interpretováno, nýbrž jen těch duchovně pyšných z Filadelfie, ale i pro ně má Pán řešení v podobě pokání a uposlechnutí Pánových rad.

Z výše uvedeného jasně vyplývá, jakou cestu si má každé z Božích dětí vybrat.

Kéž se nad námi Bůh smiluje a dá nám milost vybrat si cestu Filadelfie a milosrdenství na této cestě setrvat až do Pánova příchodu. Amen.

"Návrat ke správné cestě církve" | Přihlásit/Vytvořit účet | 31 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Návrat ke správné cestě církve (Skóre: 1)
Vložil: Laura67 v Středa, 28. červen 2017 @ 08:16:32 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Druhá a třetí kapitola knihy Zjevení popisuje  aktuální stav Církve v době apoštola Jana. To jsou "věci které se dějí" Zjeveni 1:19  19Zapiš tedy, co jsi viděl, co se děje a co se bude dít potom." Jan viděl co se dělo a psal dopisy sedmi Církvím, které existovali v jeho době. Věcí   které se budou dít potom začínají  Zjevení 4 kap. 1b verš.   „Vystup sem a ukážu ti, co se musí stát potom.“    A to že píšeš: "Pánova obnova nemá jiný účel, než přivést Pána zpět a změnit tento věk, což znamená, že se Jeho nevěsta, tvořena Jeho vítězi, připraví a Pán se pro ni jako zloděj v noci, tj. skrytě, vrátí, aby ji vzal na svatební hostinu Beránkovu a následně spolu s ní přišel ustanovit Jeho království nebes na zemi...." není to pravda.Pán ježíš zbytek své Církve nepřekvapí jako zloděj v noci, apoštol Pavel jasně říká:1.Tes. 5:4"4Vy, bratři, ale nejste ve tmě, aby vás ten den překvapil jako zloděj.", ten kdo nebude vědět kdy Pán Ježíš přijde nebude patřit do Kristovo Církve.



Re: Návrat ke správné cestě církve (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Pátek, 30. červen 2017 @ 00:47:04 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pán se pro ni jako zloděj v noci, tj. skrytě, vrátí, aby ji vzal na svatební hostinu Beránkovu.  ::Hle, přichází v oblacích! Uzří ho každé oko, i ti, kdo ho probodli, a budou kvůli němu naříkat všechna pokolení země. Tak jest, amen.
Zjevení Janovo 1:7tady se pise ze prichod pana Jezise uzri kazde oko i ti co ho probodli  kde je psano ze Jezis prijde skryte??  jako zlodej v noci znamena ze prichod pana Jezise nikdo nebude cekat jen par vernych. zlodej v noci také prijde kdy ho necekas pokud bys veddel kdy prijde ten zlodej tak by ses na nej pripravil a nebylo by to pro tebe prekvapeni. ale druhy prichd Jezise bude sok pro cele lidstvo protože tomu skoro nikdo neveri ze se tady brzy obeviradove desitky let.



Stránka vygenerována za: 0.25 sekundy