Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 236, komentářů celkem: 429552, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 420 návštěvník(ů)
a 0 uživatel(ů) online:


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116474349
přístupů od 17. 10. 2001

Teologie: Člověk obraz Boží II.
Vloženo Neděle, 26. květen 2013 @ 18:21:30 CEST Vložil: Olda

Zkušenosti poslal Nepřihlášený

Jedinečná bytost Bůh - je Duch, Otec a Syn.

Jedinečná bytost člověk - je duch, duše a tělo.


Jasné vnímání třísložkového obrazu vlastního, je i jasným vnímáním třísložkového obrazu Božího.
duch - duše - tělo
Duch - Otec - Syn
člověk - obraz - Bůh
3 - 3 - 3


S Bohem komunikujeme přímo na úrovni duchovní, ne na úrovni duševní. Na hříšné duševní a tělesné úrovni komunikujeme pouze nepřímo, přes našeho Kristem omilostněného ducha. Bez Kristova křtu ohněm Ducha je duchovní on-line komunikace nemožná a člověk nezná Boží vůli.

Jan 1-33  A já jsem stále nevěděl, kdo to je, ale ten, který mě poslal křtít vodou, mi řekl: `Na koho spatříš sestupovat Ducha a zůstávat na něm, to je ten, který křtí Duchem svatým.´


Římanům 8-16  Tak Boží Duch dosvědčuje našemu duchu, že jsme Boží děti.

Římanům 8-14  Ti, kdo se dají vést Duchem Božím, jsou synové Boží.

Římanům 8-9  Vy však nejste živi ze své síly, ale z moci Ducha, jestliže ve vás Boží Duch přebývá. Kdo nemá Ducha Kristova, ten není jeho.

Římanům 12:2  A nepřizpůsobujte se tomuto věku, nýbrž proměňujte se obnovou své mysli, abyste mohli rozpoznat, co je vůle Boží, co je dobré, Bohu milé a dokonalé.


Bez Duchem zjevené Boží vůle potřebuje člověk duchovní vedení jiným člověkem. Tragédie pak je když sám duchovní vůdce je slepý a Boží vůli nezná. To je ukázkový případ u všech vůdců ŘKC, dobře zabydlených ve svých nábožensko- ideologických funkcích. Duchovní vůdci ŘKC jsou od duchovního Božího vedení odtržení natolik, že Boží děti vedené Duchem, prohlašují za heretiky a kacíře a vedou vůči nim odvěkou nenávistnou válku.

Jsou to skuteční vlci v rouše beránčím, slepý vedoucí slepé. Slepý v oblečení v krásných rouších, obklopení zlatem a honosnou modlářskou výzdobou. Duchovně slepý vůdci s prázdnou duší a duchem neschopným vnímat pravdu Ducha svatého, duchem neschopným vnímat Boží vůli. Aby si udrželi svou světskou moc vymýšlejí stále nové a nové duchovní pasti.

Nahrazují vedení Duchem - vedením neomylným papežem. 
Nahrazují poslušnost Kristu - poslušností papeži. 
Nahrazují Učitele Krista - učitelským magisteriem své "církve". 
Nahrazují prostředníka Krista - prostřednicí Marií. 
Nahrazují univerzálnost církve Kristovi - univerzálním ekumenismem. 
Nahrazuji Boží vůli - zvrácenou vůlí svojí.

To vše mistrně kamuflují do prázdných, však krásných slov o spáse s přitom odvádí lidskou pozornost do duchovních oblastí kde spása není a nikdy nebyla.

Duchovní zvrácenost ŘKC, nabyla takových rozměrů, že jako Babylonská věž vyrostla ve své pýše až k Bohu. Brzo budou ekumenické snahy ŘKC završeny a tím bude stavba věže duchovního Babylonu dokončena. Ekumenismus není ničím jiným, než další a poslední duchovní pastí, jak uvrhnout do záhuby ty, kdož již jednou z Babylonu vyšli.

Bojte se Boha a nebojte se svých slepých duchovních vůdců. Přijměte Ducha svatého a nechte se Jim vést, On vás pak uvede do veškeré pravdy.




"Člověk obraz Boží II." | Přihlásit/Vytvořit účet | 3 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Člověk obraz Boží II. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Neděle, 26. květen 2013 @ 19:27:12 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zase jeden, co zastává své postoje natolik zbaběle, že se sám stydí s nimi osobně identifikovat a postavit se za ně jako chlap a raději sem vkládá své výplody anonymně.


O to ohnivěji z výšin své vlastní dokonalosti buší do těch zpropadených katolíků, co ne a ne skončit na smetišti dějin - navzdory všem předpovědím takovýchto proroků.


Jedinečná bytost Bůh - je Otec, Syn a Duch svatý.

Jedinost trojosobového Boha (vnitřně bytostně vztahové Trojice) vyjadřuje nezávislost Boha na čemkoli stvořeném.

 

Jedinečná bytost člověk - je duch = nesmrtelná duše a tělo.

Kdyby byl člověk skutečně třísložkovým obrazem Boha ve smyslu tří "osob"  (tělo, duše , duch) se samostatnou vůlí, charakterizující samostatnou "osobu" takto třísložkového člověka,

sám Kristus jako nejdokonalejší obraz Boha v lidském těle by logicky musel být čtyřsložkový: tělo, duše, duch a Boží Syn.



Už z tohoto je snad patrné, jak hrozné hereze představuje tento článek.



Kristus, jako nejdokonalejší obraz Boha je totiž také třísložkový: Tělo, nesmrtelná lidská duše, Boží Syn.


Každý člověk má z pohledu své existence pouze své tělesné Já (tělo) a své duchovní Já (nesmrtelnou duši). Tato "neúplnost" člověka je vyjádřením nikoli nezávislosti - ale naopak bytosté závislosti člověka na Bohu.



Skutečným Božím obrazem (obrazem imanentní Trojice) se člověk stává, až když jeho duše s tělem vytvoří jednotu v Bohu.




Tělo, duše a duch (Skóre: 1)
Vložil: Lutrik v Úterý, 28. květen 2013 @ 22:44:58 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog)
Člověk v pojetí mnoha evangelíků je celek, nedělitelná jednota těla, duše a ducha, a tak duše a duch neexistují bez těla – jde o tzv. antropologický monismus. Jedině Bůh je nesmrtelný. Lidé na rozdíl od něho jsou smrtelní. A tak nejen tělo, ale i duše a lidský duch nemají nesmrtelnost. Podle katolíka  Karla Rahnera, co se týče složek či stránek člověka, tak zde jde o podmíněnou (konstituční, psychosomatickou) jednotu. Jednotlivé složky (tělo a duše/duch) zde tvoří podstatnou (integrální) jednotu. Člověk nemá tělo a duši, ale je tělo a duše, neboť ani samotné tělo, ani samotná duše netvoří úplnou jednotu. Jde přitom o jejich jednotu, ne o identitu. Kromě monismu a podmíněné jednoty další možné řešení problému podstaty člověka (jeho složek či stránek) představuje dualismus a naturalismus. Dualismus rozlišuje dvě složky člověka – hmotnou složku (tělo) a nehmotnou složku. Nehmotnou složku tvoří buď duchová duše (dichotomie) nebo duše a duch (trichotomie). Naturalismus tvrdí, že „duši“ vyrábí tělo, a to buď propojením orgánů s mozkem, nebo uvnitř mozku samotného, několika neuronálními obvody. Křesťan může být stoupencem monismu, dichotomie a trichotomie. Naturalismus nemůže být postojem pravověrného věřícího, neboť jde o materialismus a ateismus. Více viz: http://www.rodon.cz/clanky/Studie-a-komentare/Ruzna-pojeti-posmrtneho-zivota--9. Já se kloním k trichotomii: 1 Tesalonickým 5:23  Sám Bůh pokoje nechť vás cele posvětí a zachová vašeho ducha, duši i tělo bez úrazu a poskvrny do příchodu našeho Pána Ježíše Krista." (1 Tesalonickým 5,23). 



Stránka vygenerována za: 0.13 sekundy