Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Vojtěch.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 226, komentářů celkem: 429673, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 279 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

ivanp
rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116538145
přístupů od 17. 10. 2001

Grano Salis: PLACENÍ ŘÍMSKOKATOLIČTÍ DISKUTÉŘI NA GS? Zvažte regulaci počtu příspěvků.
Vloženo Pátek, 01. březen 2013 @ 19:49:34 CET Vložil: Olda

Grano Salis poslal Nepřihlášený

Milí adminové,

Zaznamenal jsem velmi rozumný návrh uživatele call. Myslím, že by návrh na omezení počtu příspěků stál za zvážení, aby zůstal zachován protestantský charakter Grana. 

Citace onoho příspěvku:
Re: Re: Dvanáct důvodů proč setrvat v ERC (Skóre: 1)
Vložil: call v Pátek, 01. březen 2013 @ 19:19:05 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) )Minimálně asi stoupne počet katolických komentátorů na plný úvazek.


Protože se tady jedná o nekatolický server, tak bych navrhoval, aby admini regulovali počet katolických komentátorů na plný úvazek. Třeba tak, že by měli omezený počet příspěvků za den. Myslím, že by to nebyl velký technický problém. Jako první adepty bych viděl  např. nicky poutnick, oko, martino, elo, a s dalšími mi určitě pomůžete. Možná, že z některé IP adresy jede více nicků najednou. Je to přece jen nefér, když někdo sedí celou pracovní dobu u kompu a zahlcuje nekatolický web katolickými příspěvky, aby změnil jeho ideový charakter. S články to vyřešili elegantně a regulace komentářů u těch pár profíků by to ještě dovyvážila.


"PLACENÍ ŘÍMSKOKATOLIČTÍ DISKUTÉŘI NA GS? Zvažte regulaci počtu příspěvků." | Přihlásit/Vytvořit účet | 59 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: PLACENÍ ŘÍMSKOKATOLIČTÍ DISKUTÉŘI NA GS? Zvažte regulaci počtu příspěvků. (Skóre: 1)
Vložil: ivanp v Pátek, 01. březen 2013 @ 20:26:00 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
...a kde potom majú katolíci počuť pravdu???....kde majú byť konfrontovaný s Božím slovom????...myslím že mnohí katolíci svojimi príspevkami hľadajú odpovede na svoje nezodpovedané otázky...ako keby cítili že v Ríme to nie je ,,to pravé orechové,,...a tak hľadajú...niektorí aj úprimne...

ivanp



Re: PLACENÍ ŘÍMSKOKATOLIČTÍ DISKUTÉŘI NA GS? Zvažte regulaci počtu příspěvků. (Skóre: 1)
Vložil: monsek v Pátek, 01. březen 2013 @ 20:46:36 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tak dnes tedy Katolíci ?  A kdo příště ...?! Podle jakého klíče se bude určovat příští kandidáti cenzury ? 



Jsou zde nositelé totalitního genu...KDO TO JE? (Skóre: 1)
Vložil: martino v Pátek, 01. březen 2013 @ 21:06:52 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Já si myslel, že GS je ekumenický server. A pokud vyhoví tvému požadavku, pak by se jednalo pouze nikoliv o regulaci, ale o cenzuru. My katolíci , nemůže za to, že protestanté prostě diskusně nestačí věrohodně diskusně argumentovat. A potom požadavek na administrátora na regulaci počtu příspěvků je ve skutečnosti požadavek na zrušení GS. Žadatel pravděpodobně holduje drogám nebo alkoholu, když ignoruje etický kodex GS, který svobodnému vyjádření nebrání tím, že by reg uloval počet příspěvků.
„GRANO SALIS NETWORK poskytuje prostor pro vyjádření veřejného mínění ekumenického společenství uživatelů a návštěvníků portálu GRANO SALIS. Tato služba vyplývá z práva na svobodné vyjádření vlastního názoru daného Listinou základních lidských práv a svobod. Jejím poskytnutím žádné právní nároky nevznikají a nelze je u žádné konkrétní fyzické či právnické osoby uplatňovat.“
Já zde dlouhé týdny nebývám  a kdyby diskutující pán pod nickem ssns, nezačal hrubě porušovat etický kodex GS a jeho ekumenické zaměření, např. konstatováním, že ŘKC již nejméně 1000let neexistuje, včetně primitivně a demagogicky plivat na Magisterium ohledně např.  zjevení na La Salette nebo Medugorje, již bych byl zase pryč. Jen někdo prostě nedokáže unést, že má argumentačně prázdnou hlavu a tak začne volat po regulaci a omezení na právo svobodného projevu, což je jen komunistický a totalitní gen u některých jedinců, což samozřejmě odpovědní pracovníci na GS již dávno z jejich jalových příspěvků vědí.



Re: PLACENÍ ŘÍMSKOKATOLIČTÍ DISKUTÉŘI NA GS? Zvažte regulaci počtu příspěvků. (Skóre: 1)
Vložil: ssns v Pátek, 01. březen 2013 @ 21:15:44 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ať už si o komentářích (zejména některých) katolíků myslím cokoli, přijde mi návrh na nějakou cenzuru hodně nešťastný. Pokud ale chceš nějak omezovat katolíky ve jménu zachování protestantského charakteru GS, pak musíš požadovat, aby takto byli omezeni i všichni ostatní neprotestanté - např. já, Willy a cizinec. Pokud se tedy Slávek a Tonda považují za protestanty, o čemž velmi silně pochybuji, pak aspoň mě. Ale docela by mě zajímalo, proč mezi těmi 4 jmenovanými není svata_tradice. ;-) Pokud je tu dovoleno diskutovat katolická témata (včetně kritiky ŘKC), pak bychom měli být naopak rádi, že tu jsou katolíci, kteří jsou ochotni oponovat. 

Bylo by asi správné napomenout martino kvůli formě jeho projevu, a pokud ji nezmění, pak ho i omezit. Ale v takovém případě je v zájmu spravedlnosti nutné postupovat stejně i vůči mně a dalším, kteří mu začali oplácet stejnou mincí. Takové opatření bych považoval za poctivé a nic bych nenamítal, i když bych byl potrestaným i já sám.



Re: PLACENÍ ŘÍMSKOKATOLIČTÍ DISKUTÉŘI NA GS? Zvažte regulaci počtu příspěvků. (Skóre: 1)
Vložil: call v Pátek, 01. březen 2013 @ 21:54:29 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tenhle úplně zbytečný článek i vaše komentáře mě velmi pobavily :-) Můj návrh byl míněn ironicky. :-) Byl to ironický komentář k ironickému článku a nečekal jsem, že by to někdo mohl brát vážně. Jak je vidět, tady se asi nad články a komentáři příliš nepřemýšlí. Nebo se snad mýlím? :-) A nebo že by to placení katoličtí diskutéři pochopili, ale demagogicky to využívají ve svůj prospěch? :-) 



Re: PLACENÍ ŘÍMSKOKATOLIČTÍ DISKUTÉŘI NA GS? Zvažte regulaci počtu příspěvků. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Sobota, 02. březen 2013 @ 07:36:34 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
I když by mně mělo vlastně lichotit, že jsem zde byl také zařazen mezi "profíky" a snad i placené agenty ŘKC, je mi z vás spíš smutno.

Před léty jsem brouzdáním po internetu náhodně objevil Grano a právě kvůli hloupým a primitivním útokům proti ŘKC jsem se zde začal opakovaně vracet. Stálo mě to už hodně času i výčitek od manželky, že mám trávit čas užitečněji.
Na druhé straně mě to tu i hodně dalo. Naučili jste mě používat konkordanci, správněji, srozumitelněji a věcněji argumentovat. A když člověk něco dělá dost dlouho, chtěj nechtěj se tím také v té oblasti vzdělává. Nutnost správně argumentovat nutí člověka k hlubšímu poznávání vlastní víry. Pro vlastní vzdělávání se ve víře je velmi užitečný oponent, který je sám na výši a umí dát otázky na tělo.
Mnozí z vás napříč náboženským spektrem zde sice ventilují politováníhodnou ubohost vlastního nitra, ale jiní naopak projevují empatii, znalosti a někdy i ochotu vyslechnout názory druhého.

Ohledně toho, že zde někdo je připojen třeba po celý den, ještě vůbec neznamená, že snad neustále sedí nad klávesnicí a píše.
Prostě jen nechá zapnutý počítač, minimalizuje okno a jde si po své práci s tím, že se za několik hodin vrátí, aby se zase zapojil do diskuse. Tak jsem to také já někdy dělával, protože když byly doma děti, tak jsme se u počítače prostě museli střídat. Dneska se snažím tento čas strávený zde omezovat tak na dvě hodiny denně.

Za ta už léta zde jsem poznal, že hereze mohou být různé a různě závažné. Čím více se kdo odchyluje od Pravdy, tím větší dopad to má ne jeho osobnost.
Typickým projevem života v herezi (v omylech) je i postupné upadání do stihomamu.

Člověk podléhá bujným představám své fantazie a nemá je s čím korigovat, poněvadž není konfrontován s pravdou.

Postupně uvěří podobě svého virtuálního světa, který si nevědomky vytvořil a zcela věří této virtuální realitě.

Setkávám se zde s tímto jevem opakovaně a neustále.
Před dvěma lety (20. května 2011) zde jeden  podobný "tajný agent" uveřejnil článek: "Kdo se skrývá za nickem oko? "

Jelikož jsem si vědom, že stihomam je důsledkem života ve lži a že se tedy dá léčit jedině pravdou, v zájmu nemocných jsem tehdy učinil jeden pro mě hodně nepopulární krok - úplně jsem tehdy pod tím článkem odhalil svoji skutečnou identitu - jméno i bydliště.

A protože jsem v té době byl účasten ve vysílání "černých ovcí", dal jsem dokonce i odkaz na toto vysílání (dědictví II.), aby se každý mohl přesvědčit jak vypadám a že jsem skutečný člověk z masa a kostí - a že vůbec nic nepotřebuji zakrývat.


Kdo se skrývá za nickem oko?

Na nějakou dobu to skutečně také  pomohlo a projevy stihomamu zmlkly.




Re: PLACENÍ ŘÍMSKOKATOLIČTÍ DISKUTÉŘI NA GS? Zvažte regulaci počtu příspěvků. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Sobota, 02. březen 2013 @ 08:04:32 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Příklad z virtuálního světa ujetých vlastních představ "Call":

..."Tipuju, že jsi plnoúvazkovým zaměstnancem pražského arcibiskupství. Soudím tak podle toho, že tady celý den sedíš a děláš všechno možné i nemožné, jen aby jakýkoliv argument proti církevním restitucím byl překroucen ve prospěch katolické propagandy. Tolik propagandy a překrucování jsem už dlouho neviděl. Stačí se podívat na to nekonečné množství tvých komentářů. To musíš mít jako normální zaměstnání. Samozřejmě placené ze státních peněz."...



A teď zase návrat zpátky do světa skutečného
:
Nevím, jak finančně dobře je na tom pražské arcibiskupství, ale to naše Olomoucké bylo nuceno před rokem propustit i většinu svých pastoračních asistentů pracujících ve farnostech, protože je nemělo z čeho zaplatit. Pastorační asistenti zůstali povětšinou už jen v děkanské farnosti. Kdo mi to snad nevěříte, přeptejte se na tuto situaci v jednotlivých farnostech Olomoucké arcidiecéze.



Re: PLACENÍ ŘÍMSKOKATOLIČTÍ DISKUTÉŘI NA GS? Zvažte regulaci počtu příspěvků. (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Sobota, 02. březen 2013 @ 10:17:44 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
já se spíš ptám proč se lidé skrývají za anonymními články. Právě anonymy umožnují komukoliv tady napsat kolik članku chce.
 Takže já bych zrušil anonymy at se člověk zaregistruje a přihlásí pokud se nebojí. Proč je tady tolik članku od anonymu??? 
To že tady někdo píše pod svým nickem více mi nevadí ale kdo se má potřebu skrývat za anonymem to je dobrá otázka.



Re: PLACENÍ ŘÍMSKOKATOLIČTÍ DISKUTÉŘI NA GS? Zvažte regulaci počtu příspěvků. (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Sobota, 02. březen 2013 @ 10:23:52 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
právě článek s určitým tématem určuje směr o čem se tady diskutuje a tím se to muže manipulovat.Třeba téma restituce tolik článku od anonymu proč??



Re: PLACENÍ ŘÍMSKOKATOLIČTÍ DISKUTÉŘI NA GS? Zvažte regulaci počtu příspěvků. (Skóre: 1)
Vložil: hirali (hirali@seznam.cz) v Sobota, 02. březen 2013 @ 10:28:25 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Co myslíte když tady budeme diskutovat o restitucích tak budeme blíže ke spasení a buh nám za to dá speciálni prémii???
Já myslím že taková témata boha nezajíají a nemají z hlediska spasení žádný význam.



Re: PLACENÍ ŘÍMSKOKATOLIČTÍ DISKUTÉŘI NA GS? Zvažte regulaci počtu příspěvků. (Skóre: 1)
Vložil: Lu v Sobota, 02. březen 2013 @ 15:14:09 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Proč není tento článek a další asi dva, vč. toho o Augsburském, vyznání vidět na úvodní straně ???



Re: PLACENÍ ŘÍMSKOKATOLIČTÍ DISKUTÉŘI NA GS? Zvažte regulaci počtu příspěvků. (Skóre: 1)
Vložil: ivanp v Sobota, 02. březen 2013 @ 17:40:10 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
vážení diskutujúci...
odznela tu skutočne jedna pravdivá veta z pera rímskeho katolíka:

,,My katolíci , nemůže za to, že protestanté prostě diskusně nestačí věrohodně diskusně argumentovat.

konečne zaznela pravda...protestanti na obhajobu svojich argumentov majú iba jeden zdroj a tým je biblia...
rímsky katolík má bibliu, svatú tradíciu a neomylného pápeža...
každý rozumný protestant musí uznať údernú silu katolicizmu...svatá tradícia má rovnakú váhu ako písmo a svatá tradícia sa premieňa v písmo...proti takémuto tandemu musí každý protestant kapitulovať...darmo protestant argumentuje písmom, keď katolík zacituje rímsky katechizmus ktorý sa tak isto rovná písmu...náš protestanský boj a argumentácia je v troskách...vždy z princípu bude mať katolík pravdu...

má niekto z vás návrh ako uspieť v konfrontácii s Rímom?....oplatí sa argumentovať Slovom, keď pre katolíka biblia nie je zaväzná?

ivanp



Re: PLACENÍ ŘÍMSKOKATOLIČTÍ DISKUTÉŘI NA GS? Zvažte regulaci počtu příspěvků. (Skóre: 1)
Vložil: Elo v Neděle, 03. březen 2013 @ 13:29:35 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Môj názor:

1. Ak je dnes čosi  aktuálne a nanajvýš potrebné pre kresťanstvo, tak je to predovšetkým vzájomný dialóg medzi kresťanmi jednotlivých cirkví a denominácii, aby sa lepšie poznali, chápali, zblížili sa a tak mohli spoločne účinnejšie čeliť ich spoločnému protivníku, ktorým je dnes protikresťansky ladený svet.

2. Vzájomný dialóg medzi kresaťnmi rozličných smerov je aj určitá škola dialógu. Aj ked zatiaľ tu vidím dosť veľké nedostatky /priznávam, že občas aj u mňa/, predsa sa len netreba vzdávať, a treba sa tomu učiť viesť dialóg: po kresťansky, kultúrne, zdvorilo, bez urážania a  zhadzovania protivníka. Niektorým to, zdá sa mi, ide už o niečo lepšie ako voľakedy...

3. Grano salis to doteraz chápalo, a preto som vždy veľmi kvitoval, že nechávalo pomerne veľkú slobodu vyjadrovať sa /aj ked mám pocit, že v poslednej dobe mi niečo neuverejnilo.../

4. Ak GS vylúči, alebo podstatne zredukuje možnosť prejaviť sa katolíkom, tak podľa mňa veľmi sa tým zredukuje diskusia na GS, pretože a/ ako ukazuje skúsenosť práve diskusia katolíkov a nekatolíkov je pre mnohých na GS to najzaujímavejšie, a ak by to tu nebolo, zrejme by mnohí odišli, a ochudobnil by sa práve tento dialóg.

P.S.: Ja osobne nie som závislý na GS, hoci je to niekedy pre mňa určité osvieženie ako človekovi v cudzine...



Re: PLACENÍ ŘÍMSKOKATOLIČTÍ DISKUTÉŘI NA GS? Zvažte regulaci počtu příspěvků. (Skóre: 1)
Vložil: unshaken v Neděle, 03. březen 2013 @ 13:51:24 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
To je ale hloupý návrh. Ani Ježíš neodmítl rozhovor s ďáblem. To si chceme vytvořit selanku, kde se budou všichni objímat? A co ty, to se chceš také před katolíky ukrýt, když máš za pravou víru bojovat ve spravedlivé válce?

Ostatně, jak lze rozlišit katolíka od křesťana? Lidské napodobeniny, jak je praktikují katolíci, jsou mezi ostatními křesťany stejně rozšířené, i když mají jinou barvu.



Re: PLACENÍ ŘÍMSKOKATOLIČTÍ DISKUTÉŘI NA GS? Zvažte regulaci počtu příspěvků. (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pondělí, 04. březen 2013 @ 08:27:09 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
To bych Vám snad ani nepřál. Nad kým byste pak vyhrávali a komu byste dokazovalio svou intelektuální a náboženskou vyspělost ? Ušlechtilého ducha a líbezný a zdvořilý způsob vyjadřování ? To už si rovnou můžete sednout doma před zrcadlo a vést dialog na té nejvyšší úrovni.



Re: PLACENÍ ŘÍMSKOKATOLIČTÍ DISKUTÉŘI NA GS? Zvažte regulaci počtu příspěvků. (Skóre: 1)
Vložil: rudinec v Pondělí, 04. březen 2013 @ 17:23:21 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Najlepšie ich ohodnotil:svetá_tradícia

Katolíci zde, jsou většinou vlažní, dělají Matce Boží ostudu, úplně nejvíc katolík oko, který soustavně vysvětluje, že koule je hranatá a že černá barva je vlastně bílá, za všeobecného huronského smíchu protestantů. Špatně je na tom kjubik, který asi nevěří, že zde není 14 století, máme zde i betmu, která má problémy s chápáním. Poutnick zde píše jak placený vod úkolu. Počíná si, jak při luštění křížovek, vyplňuje sudoku nebo co, přičemž za nic na světe neumí přijít na výsledek. Není dobré, jakou mu na arcibiskupství určily kvótu, je to ubohý diskutér.



Re: PLACENÍ ŘÍMSKOKATOLIČTÍ DISKUTÉŘI NA GS? Zvažte regulaci počtu příspěvků. (Skóre: 1)
Vložil: noname v Úterý, 05. březen 2013 @ 22:33:50 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zdá se, že našim přátelům protestantům docházejí peníze, nervy nebo snad obojí? :-) Případně mají strach z oponentů, Bůh ví.
Chceš vstoupit do diskuze a rozvracet nám náš zaběhlý pořádek? Tak nejprve zaplať :-))
Snad se dokážete zasmát aspoň sami sobě . . . .

A ještě maličkost . . . . I když by to bylo na samostatný článek.

Přátelé.
 Kdybych sem zavítal náhodou, tak podle slovníku sem chodících bratrů protestantů, či jak se mají potřebu nazývat nepoznám, že jsem na křesťanských stránkách ale uprostřed normalizace v Rudém Právu.
Mnozí se tu ohánějí svým znovuzrozením ale já si myslím, že ti skutečně znovuzrození sem moc nechodí ani nepřispívají a já se jim vůbec nedivím.
Honza.




Re: PLACENÍ ŘÍMSKOKATOLIČTÍ DISKUTÉŘI NA GS? Zvažte regulaci počtu příspěvků. (Skóre: 1)
Vložil: rudinec v Sobota, 09. březen 2013 @ 18:03:16 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Normal 0 21 PLACENÍ ŘÍMSKOKATOLIČTÍ DISKUTÉŘI NA GS by mali peniaze vrátiť
pretože ani jeden nevie vysvetliť následovné kacírstva:

SEZNAM KACÍŘSTVÍ

Tato následující kacířství jsou odchylkami od skutečného Božího evangelia. Byla osvojena a stále udržována Římsko-katolickou církví v průběhu 1600 let. Ve skutečnosti jsou Římané kacíři minulých věků a ne ti lidé, které zabili, kvůli tomu, že se nepřizpůsobili těmto kacířstvím. Data, která jsou zmíněna níže, jsou v mnohých případech přibližná. Mnohá z těch kacířství byla běžná v dřívějších letech církve, ale až tehdy, když byla oficiálně uznána Církevním Koncilem a prohlášená papežem jako dogma víry, se stala pouty pro katolíky. Při reformaci v 16. století byla tato kacířství popřena, jako nemající nic společného s náboženstvím Ježíše, jak je mu vyučováno v Novém Zákoně.

(1) Ze všech lidmi vymyšlených učení, která jsou v rozporu s Biblí a která praktikuje Římsko-katolická církev, jsou nejstarší modlitby za mrtvé a znaky kříže. Oboje začalo po roce 300 po Kristu.
(2) Voskové svíce byly církvi představeny po roce 320 po Kristu.
(3) Uctívání andělů a zemřelých svatých začalo po roce 375 po Kristu.
(4) Mše jako denní oslava byla osvojena v roce 394 po Kristu.
(5) Uctívání Marie, matky Ježíše, a používání termínu Matka Boží, který se vztahuje rovněž na ni mělo původ v Efezské radě v roce 431 po Kristu.
(6) Kněží se začali oblékat rozdílně od laiků v roce 500 po Kristu.
(7) Nauka o očistci byla ustanovena Gregorym v roce 593 po Kristu.
(8) Latina jako jazyk modlitby a uctívání v církvi byla také zavedena papežem Gregorym I. v roce 600 po Kristu.
(9) Bible učí, že se modlíme pouze k Bohu (Jan 16:23-26). Jednoduché církevní modlitby nebyly nikdy namířeny k Marii ani k zemřelým svatým. Toto se začalo používat v Římské církvi okolo 600 let po Kristu.
(10) Papežství je pohanského původu. Název papeže nebo všestranného biskupa byl poprvé dán biskupovi v Římě zlým císařem Phocasem v roce 610 po Kristu. Ježíš neustanovil Petra do vedení apoštolů a výslovně zakázal takový nápad (L 22:24-26; Ef l:22,33; Ko 1:18; 1 K 3:11).
(11) Líbání papežových nohou začalo v roce 709 po Kristu. Líbání nohou císařů bylo pohanským zvykem. Slovo Boží zakazuje takovéto chování. (Sk 10:25,26; Zj 19:10; 22:9).
(12) Dočasná moc papežů začala v roce 750 po Kristu. Ježíš výslovně zakázal takovéto věci a On sám odmítl světské kralování (Mt 4:8,9; 20:25,26; Jan 18:36)
(13) Uctívání kříže, obrazů a relikvií (ostatky mrtvé osoby) bylo povoleno v roce 788 po Kristu. V Bibli se toto nazývá modlářstvím a několikrát je to odsouzeno (Ex 20.2-6; Dt 27:15; Žalm 115; Ř 2:22; 1 K 8).
(14) Svěcená voda smíchaná se špetkou soli a požehnaná knězem byla ustanovena v roce 850 po Kristu.
(15) Uctívání svatého Josefa začalo v roce 890 po Kristu.
(16) Křest zvonů byl ustaven papežem Janem XIV. v roce 965 po Kristu.
(17) Kanonizace zemřelých svatých - poprvé papežem Janem XV., v r. 995 po Kristu. V Bibli je každý věřící a každý následovník Ježiše nazýván svatým. (Ř 1:7; 1 K 1:2)
(18) Páteční půsty a Svátek Půstu byly založeny v roce 998 po Kristu, kdy papežové určili, že se budou jíst jen ryby.
(19) Mše byla postupně vyvinuta jako oběť a účast na ní byla povinná od 11. století po Kristu. Evangelium nás učí, že Kristova oběť byla nabídnuta jednou provždy a za všechny a nemá se už opakovat, ale jen připomínat při Večeři Páně. (1 K 11; Žd 7:27; 9:26-28; 10:10-14).
(20) Kněžský celibát byl nařízen papežem Hildebrandem a Bonifácem VII. v r. 1079 po Kristu. Ježíš, ani žádný z apoštolů nezaložili takový řád. Naopak Sv. Petr byl ženatým mužem (Mt 8:14-15) a Sv. , Pavel říká, že biskupové by měli mít ženu a děti ( 1 Tm 3:2-5,12; Tt 1 )
(21) Růženec nebo modlitební korálky byly představeny mužem, který se jmenoval Petr Hermit a to v roce 1090 po Kristu. Bylo to napodobením praktik hinduistů a mohamedánů. Počítání modliteb je pohanskou praktikou a je Kristem výslovně odsouzena (Mt 6:5-13).
(22) Inkvizice kacířů byla založena radou ve Veroně v roce 1184 po Kristu. Ježíš nikdy nevyučoval používání násilí k rozšíření jeho náboženství (Mt 5, 10).
(23) Prodej odpustků, který byl běžně viděn jako zakoupení si odpuštění a svolení k páchání hříchů, začal v roce 1190 po Kristu. Křesťanské náboženství, jak je vyučováno v evangeliu, takové provozování odsuzuje. A na protest proti takovémuto provozování vyvstala protestantská reformace v 16. století.
(24) Dogma přepodstatnění bylo prohlášeno papežem Innocentem III. v r. 1315 po Kristu. V této nauce kněz předstírá představení každodenního zázraku tím, že přemění oplatek v tělo Kristovo a pak předstírá, v přítomnosti svých lidí na mši, že Jej jí živého. Evangelium odsuzuje takovy nesmysl, vždyť Večeře Páně je jednoduše připomínka oběti Krista. (L 22:19,20; Jan 6:35; 1K 11:26).
(25) Vyznávání hříchů kněžím alespoň jednou do roka bylo založeno papežem Innocentem III. na Lateranském Koncilu v r. 1215 po Kristu. Evangelium nám přikazuje vyznávat naše hříchy přímo Bohu (žalm 51; Iz 1:18; L 7:48; 15:21; 1 Jan 1:8,9).
(26) Vzývání oplatku (hostie), bylo vymyšleno papežem Honoriusem v roce 1220 po Kristu. Takže Římská církev uctívá boha vytvořeného rukama. To je jasným modlářstvím a je to v naprostém protikladu s duchem evangelia (Jan 4:24).
(27) Pro obyčejné lidi ze shromáždění byla Bible zakázána a umístěna do Rejstříku zakázaných knih v r. 1229 Koncilem v Toledu. Ježíš a apoštolé nařizovali, aby Písma byla čtena všemi (J 5:39, 1. Tm 3:15-17).
(28) Kápě byla vymyšlena Šimonem Stockem, anglickým mnichem, v r. 1287 po Kristu. Je to kus hnědé látky s obrazem Panny, mělo to obsahovat nadpřirozenou ctnost, aby ochraňovala ty, kteří ji nosí na holém těle, od všeho nebezpečí. Je to fetiše.
(29) Římská Církev zakázala pohár obyčejným lidem ze společenství na Koncilu v Konstanci v r. 1414 po Kristu. Evangelium přikazuje všem Křesťanům, aby oslavovali Večeři Páně chlebem a vínem (Mt 26:27, 1 K 11:26-29). .
(30) Nauka o očistci byla prohlášena za dogma víry Koncilem ve Florencii v r. 1439 po Kristu. V Bibli není ani jedno slovo, které by učilo o očistci kněží: Krev Ježíše Krista nás očišťuje od hříchů.
( 1 J 1:7-9. 2:1-2, Jan 5:24, Ř 8:10, Zj 1:5, Ef 1:7).
(31) Nauka o Sedmi Svátostech byla založena v r. 1439 po Kristu Evangelium říká, že Kristus ustanovil pouze dvě svatosti - Křest a Večeři Páně (Mt 28:19, 26:26-28).
(32) Ave Maria nebo přidání části poslední poloviny bylo uděláno v r. 1508 po Kristu. Bylo to dokončeno 50 let poté a nakonec osvědčeno Papežem Sixtem V. na konci 16.st.
(33) Koncil v Trentu z r. 1545 po Kristu prohlásil, že tradice je rovnocenou autoritou jako Bible. Tradice znamená lidské vyučování. Farizeové věřili tomu samému a Ježíš je příkře odsoudil, že lidskými tradicemi zrušili přikázání Boží (Mk 7:7-13, Ko 2:8, Zj 22:18).
(34) Šest apokryfických knih bylo přidáno k Bibli Koncilem v Trentu v r. 1546 po Kristu. Je to v protikladu s Biblí (Zj 22:18.19).
(35) Vyznání víry Papeže Pia IV. bylo vystaveno jako oficiální vyznání víry katolíků v r. 1560 po Kristu. Skutečný křesťan zůstane u Svatých Písem jako u svého vyznání víry. A odtud je jejich vyznání víry o 1 500 let starší než vyznání římských katolíků (Ga 1:8, Zj 22:18-19, 2 Tm 2:15, 3:15-17).
(36) Neposkvrněná představa Panny Marie byla prohlášena Papežem Piem IX. v r. 1854 po Kristu. Evangelium prohlašuje, že všichni lidé, s jedinou výjimkou Krista, jsou hříšníky. I Marie sama měla potřebu Spasitele (Ř 3:23, 5:12, Ž 51:5, L 1:30, 46-47).
(37) V r. 1870 po Kristu Papež Pius IX. vyhlásil dogma neomylnosti Katolické církve.
(38) Papež Pius X. odsoudil v r. 1907, společně s "modernismem", všechny výzkumy moderní vědy, které nepotvrzovaly církev. Pius XI. udělal stejnou věc v souhrnu v r. 1864 po Kristu.
(39) V r. 1930 Pius XI odsoudil veřejné školy.
(40) V r. 1931 ten stejný Papež Pius XI. znovu upevnil doktrínu o tom, že Marie je "Matkou Boží." Tato doktrína byla poprvé založena Koncilem v Efezu v r. 431 po Kristu. Je to kacířství, které je v protikladu s vlastními slovy Marie (L 1:46-49).

Jaký bude další výmysl Římské Církve? Katolíci říkají, že se jejich církev nikdy nemění, ale zatím nedělá nic jiného, než že si vymýšlí nové doktríny, které jsou proti Bibli a provozuje obřady a ceremonie, které jsou celé převzaty od pohanů. Při nejmenším 95% obřadů a ceremonií Římské Církve jsou pohanského původu.

Kardinál Newman ve své knize "Rozvoj křesťanského náboženství" přiznává, že "Chrámy, kadidla, oleje, lampy, volené oběti, svěcená voda, svátky a období oddání, průvody, požehnání polí, kněžská roucha, ostříhání hlavy (kněží, mnichů a jeptišek), obrazy jsou všechny pohanského původu." Ať některé upřímné srdce najde Písmo na výše zmíněné praktiky a uvidí, že Římanství není biblické. Výše zmíněny chronologický přehled lidských smyšlenek vyvrací prohlášení knězů Římské církve o tom, že jejich náboženství bylo učeno Kristem a a že papežové byli věrnými ochraniteli tohoto náboženství.

Vladimír



Stránka vygenerována za: 1.12 sekundy