Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16651, komentáře < 7 dní: 230, komentářů celkem: 429546, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 431 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

rosmano
oko

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116466417
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Nebezpečí ekumenického hnutí pro církev ostatků
Vloženo Neděle, 24. únor 2013 @ 21:06:47 CET Vložil: Olda

Kritika bludů poslal Nepřihlášený

Konference sdružení o vztazích CASD k jiným církvím a  náboženským společenstvím

Nebudu se zabývat původním významem slova ekumena. Vysvětlení najdeme v každé encyklopedii.  Chci se zabývat novým pojetím ekumeny, které se  objevilo na přelomu 17. a 18. století. Velkou roli sehrál pietismus, jenž pronikl do myšlení protestantských církví, které  se vzájemně přizpůsobily. V této souvislosti označoval pojem „ekumenický“ vědomí celosvětové sounáležitosti všech  křesťanů a jejich církví. Pro misijní oblast křesťanského poselství se pojem „ekumenický“ stal běžným až od poloviny 19. století.


  V roce 1900 se  konala v New Yorku první „Ekumenická misijní konference“.  Cílem této konference bylo přidělit jednotlivým církvím  a misijním společnostem po celém světě jejich misijní  území. Tato snaha o misijní rozdělení světa a o zajiš  tění pracovního území pro každou církev nebo misijní  společnost aby nedošlo k překrývání jejich činnosti, je  označována jako „ekumenická“. Podívejme se na důsledky územního rozdělení pro misii.

Církev zapojená do ekumeny dostane přidělené město nebo okres, kde může provádět misii. Ale prosím, žádné trojandělské poselství nebo vydávání či rozšiřování Velkého  sporu věků. A prosím, žádné vyjížďky do území patřících  jiným církvím. Ale co nám k tomu říká Písmo svaté? Ko 1,23: „Však jestliže zůstáváte u víře založení a pevní, a neuchylujete se od naděje evangelium, kteréž jste slyšeli, jenž jest  kázáno všemu stvoření, kteréž jest pod nebem, jehožto já  Pavel učiněn jsem služebník; Mk 16,15: „A řekl jim: Jdouce po všem světě, kažte evangelium  všemu stvoření. 1Tm 2,4: „Kterýž chce, aby všichni lidé spaseni byli a k známosti  pravdy přišli.

Spolupráce je a bude adresována církevním vedoucím. A  co členové, rozhodnou se každý jednotlivě, nebo se nechají  „nést davem?“, bez hlubšího se zamyšlení nad předloženým  rozhodnutím shora? Tvrdíme, že stavíme mosty, přes které  podáváme naše poselství. Ale co se stane, když církev ztratí profil či vlastní identitu? Přes stejný most k nám půjde  poselství antikrista. A o co zde jde, přece o správnou bohoslužbu. Kdy bude ekumenická bohoslužba, který den?  No přece v neděli. Bude to neděle. Vždyť papež chce mít  všechny církve pod jednou střechou. Slavíme všichni společně, prosím, přijďte. Každý bude slavit svým způsobem.  Dvě bohoslužby stojí proti sobě. Zj 14,7: „Řkoucího velikým  hlasem: Bojte se Boha, a vzdejte jemu chválu, neboť přišla hodina soudu jeho; a klanějte se tomu, kterýž učinil nebe i zemi  i moře i studnice vod.“ Zj 14,9.10a: „A třetí anděl letěl za nimi,  pravě velikým hlasem: Bude-li se kdo klaněti šelmě a obrazu  jejímu, a vezme-li znamení její na čelo své aneb na ruku svou, I  tenť také bude píti víno hněvu Božího, víno, pravím, kteréž jest  vlito do kalichu hněvu jeho;“.

Kde je zakotvena pravá bohoslužba? Přece ve 4. Božím přikázání. Zde opět stojí dvě bohoslužby proti sobě, jedna v sobotu, druhá vneděli. V ekonomice to chodí tak, že velké  firmy pohlcují menší a ty velké jsou stále větší. Tak je to i  v ekumeně, kde se demokraticky hlasuje. Většina má pravdu, menšina je demokraticky přehlasována. Proč, protože  měřítko se mění podle podmínek, když papež jedná se Židy, musí si něco nechat napadnout, aby je dostal na svou  stranu. Podle posledních zpráv, strana NRP v Izraeli přišla  s návrhem změny zákona o zavedení „druhého“ dne klidu  – neděle. Pro změnu zákona hlasovalo 56 %, proti jen 30 %. Při průzkumu veřejného mínění se vyjádřilo 64 % dotazovaných  pro změnu zákona. Z toho vidíme, že sobota v Izraeli ztrácí  na významu. Jestliže papež ovládne Izrael, pak bude mít  právo rozehnat a zlikvidovat fundamentalisty a všechny, kteří se postaví proti jeho plánům, ty kteří se nedají poučit a drží se Zákona a Slova. Papež, armáda USA a OSN budou mít stejnou pravomoc, mohou vtrhnout kamkoliv a nastolit nový „světový řád“. Možná si řeknete, že to jsou nesmysly, pak zapomeňte, co jste četli. Doba, která je před námi, nás přesvědčí o jednom nebo druhém.


"Nebezpečí ekumenického hnutí pro církev ostatků" | Přihlásit/Vytvořit účet | 5 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Nebezpečí ekumenického hnutí pro církev ostatků (Skóre: 1)
Vložil: ssns v Pondělí, 25. únor 2013 @ 22:51:16 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mohl by mi nějaký adventista vysvětlit, proč je s dodržováním (svěcením) Soboty spojována bohoslužba v sobotu? Upozorňuji, že netvrdím, že neděla má nějak nahradit sobotu, i když z Písma víme o bohoslužbách i v neděli. Jen mi jaksi není jasné, proč právě v sobotu, pokud jich zachovával, bych měl porušit svůj klid a cestovat pár desítek km do modlitebny. 



Re: Nebezpečí ekumenického hnutí pro církev ostatků (Skóre: 1)
Vložil: Frantisek100 v Úterý, 26. únor 2013 @ 13:06:23 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jak může někdo považovat ekumenu za nebezpečnou pro církev. Ekumena není možná mezi různými náboženstvími,  ale je nutná v křesťanství. Vždyť Pán Ježíš dal učedníkům nové přikázání. Přikázání vzájemné lásky. To je důležitější než zákonická sobota a mnoho dalšího.

Podle toho, poznají, že jste křesťané.  Ale ve skutečnosti? Pán chce abychom milovali jeho a to stejně jako On miloval nás. Tady nejsou žádné jiné podmínky. A místo toho se už po dva tisíce let věřící mezi sebou dokonce nenávidí. A jak to působí navenek ? Nevěřící si řeknou, že je to jen komedie.

Vzpomínám si, že kdysi v práci, kde jsem pracoval, byly dvě ženy. Každá byla v jiné církvi. Když jsem ráno potkal po noční službě jednu z nich, začal pomlouvat tu druhou a při setkání s druhou to bylo naopak. A nevěřící měli z toho legraci.


Tak působí křesťané!!!


Jan 13, 34

Tady sdělil Pán Ježíš svým učedníkům a tím všem věřícím křesťanům, že, to co je bude odlišovat od  světa, bude vzájemná láska. Láska, která nekonči za hranicemi sboru či církve.

Láska je znak křesťanů. To se vůbec nenaplnilo. To není o lásce k nepřátelům, to je o tom, že

křesťané se mají mít rádi, protože mají stejného Pána Ježíše. A jaká má být ta láska? Stejná, jakou měl Pán Ježíš k nim. Tak jednoduché a tak těžko realizovatelné. Vždyť křesťané se mezi sebou nenávidí a ubližují si, a přitom mají stejného Ježíše. Chápu, že ekumena mezi křesťanstvím  a jinými náboženstvími není možná, ale mezi křesťany být musí. Proč je to tak těžké? Sjednocujícím znakem je láska k Pánu Ježíši a navzájem.To ostatní, pokud to neodvádí křesťany od Pána Ježíše, nás nemusí zajímat. Každý jsme trochu jiný.  Každý si však hájí jen svoji církev a nepochopí, že ten druhý miluje Ježíše také. A pak ve vzájemné lásce se snadněji odstraňují chyby. A tak  tato láska, kterou se často křesťané chlubí, bohužel je jen ve slovech a mezi nimi neexistuje. Proto na to dal Pán Ježíš takový důraz. Je to nové přikázání. Důležitější než Desatero a podle toho vás svět pozná. Úžasné


A Jan to v Jan 3.23 znova opakuje. Věřit jménu jeho Syna  Ježíše Krista. A navzájem se milovat, jak nám přikázal.


Děláme to ???  Jsme hmotně bohatí, ale duchovně chudí. To je realita křesťanství.


A adventisté by se měli místo neustálého vyhrožování adventem a zdůrazňování soboty či apelováním na čisté pokrmy, zamyslet nad tím, proč jejich hlavní prorokyně, která spoustu knih nich opsala a vydávala cizí myšlenky za projev Ducha Božího na svoji osobu, vedla  svoje věřící k odporu k jiným věřícím  a zdůrazňováním, že církev ostatků jsou jen ti, co světí sobotu.  Lásky tam bylo pramálo !!!!!







Stránka vygenerována za: 0.15 sekundy