Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 228, komentářů celkem: 429563, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 477 návštěvník(ů)
a 0 uživatel(ů) online:


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116491679
přístupů od 17. 10. 2001

Aktivity a kampaně: Opravdový holocaust a okoralé duše
Vloženo Středa, 25. červenec 2012 @ 18:10:52 CEST Vložil: Stepan

Společnost poslal Nepřihlášený

„Těšte se na opravdový holocaust“ je již hezkou řádku let populárním heslem islámských demonstrací v západních velkoměstech, vedle podobných důmyslností jako „Svobodo, jdi do pekla“, „Islám ovládne svět“, „Usekávejte hlavy těm, kdo islám urážejí“ nebo „Zabíjejte židy pro mír“. 

Dlouho se nad nimi svět shovívavě usmíval jako na fantazii rozzlobených puberťáků, z níž jednoho dne vyrostou a stanou se normálními západními demokraty jako všechny předchozí generace imigrantů. Málokoho napadlo, že to tyto děti budou myslet ještě vážněji v dospělosti nebo že tento opravdový holocaust (ten předchozí se nepovedl) by se mohl nevztahovat na Židy (nenávist k nim je přece pochopitelná tradice chudých a utlačovaných), nýbrž tentokrát (nebo po několika staletích opět) na křesťany. Jejich perzekuce v islámských zemích dosahuje šíře a intenzity hrozící odstartovat největší humanitární katastrofu naší doby. Děje se tak – jako u tolika předchozích genocid a pogromů – za téměř totálního mediálního zatmění a mlčení politických a církevních institucí, s výjimkou několika specializovaných humanitárních organizací a jejich internetových stránek.

Těmi nejaktivnějšími jsou dvě, obě nezávislé a financované ze soukromých příspěvků:

The Gatestone Institute je zaměřený na „vzdělávání veřejnosti o událostech přehlížených hlavními médii a představujících hrozby naší individuální svobodě, svrchovanosti a svobodě slova“. 

The Barnabas Fund je organizace nejen informativní, nýbrž i charitativní, pomáhající specificky křesťanům perzekvovaným v islámských zemích, odkud podává podrobné zprávy z první ruky. Pro jeho ředitele Patricka Sookhdea nejnaléhavější tragédií posledních několika měsíců je Sýrie, kam za poslední dva roky uprchl téměř milion (dvě třetiny) křesťanů z Iráku před masivní islámskou perzekucí probíhající pod nosem bezradně přihlížejících západních vojáků. Na ně a na jejich syrské souvěrce, jich jsou další dva miliony, se teď valí postupující povstání proti Asádovi, jehož režim křesťany chránil – alespoň v tom smyslu, že se choval tyransky ke všem „rovnoprávně“, bez ohledu na náboženskou příslušnost. Povstalecké jednotky, které ovládli džihádisté a alkajdisté, křesťany vyhánějí po tisících, město po městě a vesnici po vesnici, jak je obsazují. Barnabas Fund má nejen zprávy přímo z míst, kde se tragédie dějí, má i síť kontaktů, jimiž postiženým na místě pomáhá – díky (zatím) vstřícné politice Asadovy armády, pod jejíž ochranu křesťané prchají. 

Syrští (a uprchlí iráčtí) křesťané uvázli ve šlamastice politické absurdity. Křesťanský západ fandí jejich pronásledovatelům proti jejich ochráncům, které zas podporuje bizarní kombinace Iránu, Ruska a Číny. A protože nejen džihádisté, nýbrž i část západního tisku označují křesťany za kolaboranty s Asádovým režimem, vítězství povstalců pro ně bude rozsudkem smrti. Ten podle hojně citovaného povstaleckého islámského klerika má vypadat takto: „roztrhat, rozsekat a hodit sežrat psům“.

Dalších deset milionů křesťanů (rovněž viněných z kolaborace s Mubarakem, sekularisty a levicí) vázne v Egyptě, kde vítězství Muslimského bratrstva v parlamentních i prezidentských volbách povzbudilo muslimy k otevřené perzekuci, přepadání a pálení kostelů, zabíjení kněží, únosy křesťanských dětí a násilné konverze a kde se každou chvíli čeká nastolení zákonů šarijá proměňujících křesťany v druhořadé občany platící muslimům extra daň a trestané za urážku islámu nebo pokus konvertovat muslima na křesťanství. To si podle posledních sondáží přeje přes 60 procent Egypťanů. Nový prezident Muhammad Morsi si sice do kamer potřásl rukou s křesťanskými duchovními, ale obavy křesťanů tím nerozptýlil. Trvalým politickým programem jeho Muslimského bratrstva je „Alláh je náš cíl, Korán je náš zákon, Prorok je náš vůdce, džihád je naše cesta a smrt v boji za Alláha je naše nejvyšší touha.“

V soudnictví se už objevují cíleně protikřesťanské rozsudky: Po křesťansko-muslimských šarvátkách způsobených dopravní zácpou bylo dvanáct křesťanů odsouzeno na doživotí, zatímco všichni zúčastnění muslimové byli žaloby zproštěni, třebaže poškodili více než padesát křesťanských obydlí, kanceláří a obchodů. Mezi odsouzenými je i křesťanský právník a parlamentní kandidát, před jehož domem se šarvátka odehrála – v jeho nepřítomnosti a bez jeho vědomí. Jeden křesťanský teenager byl odsouzen bez předložení důkazů ke třem letům vězení za údajnou urážku islámu na svém facebooku, třebaže jeho obhájci dokazovali, že neumí zacházet s počítačem a tudíž nemohl facebook používat. Za další urážku islámu v diskusi s muslimským kolegou byl odsouzen křesťanský učitel na šest let v soudním přelíčení, jemuž skandoval dvouapůltisícový dav. 

Za tři měsíce od konce března z Egypta uprchlo přes sto tisíc křesťanů a exodus pokračuje. Od března zostřená perzekuce byla vyprovokovaná – nebo posvěcená – prohlášením saúdského vrchního muftiho, že „je nutné zničit všechny kostely v oblasti“. A zprávou, podle níž se nový prezident prořekl, že „provede druhé islámské dobytí Egypta a donutí křesťany konvertovat na islám nebo platit daň nebo emigrovat“. Křesťanští duchovní volající o pomoc říkají „před sebou máme moře, za zády džihádisty“.

Jak širokou „oblast“ měl vrchní mufti na mysli, si vysvětlují muslimové v různých zemích po svém. Severní Nigérii samopaly a kulomety ozbrojené muslimské jednotky Boko Haram prakticky pročistily od všeho křesťanského, když tamním křesťanům daly na vybranou zmizet do tří dnů nebo smrt. Poslední zbytky křesťanů jsou likvidovány v Mali a Severním Súdánu. Předseda americké Komise pro náboženskou svobodu odhaduje, že „křesťanství hrozí úplný zánik v Iráku, Afghánistánu a Egyptě“. Další na stupínku jsou podle Komise Maledivy, Mauretánie, Irán, Somálsko, Jemen, Uzbekistán, Pákistán a Turecko, kde muslimské populační většiny nabírají na agresivitě. Ta sílí i v tradičně mírnějších zemích jako Indonésie a Malajsie. Útoky na křesťany se množí i od muslimských menšin v Kenyi, Thajsku a Filipínách. Celkem je ohroženo až 100 milionů křesťanů.

Co může ten propastně neinformovaný svět dělat? Podle Patricka Sookhdea jsou nejakutnější – a nám kulturně nejbližší – Sýrie a Egypt. Tam navíc zatím Barnabas Fund působí a může na místě pomáhat. Jenže jak ještě dlouho a kam je evakuovat než Asadův režim padne a vládu převezmou džihádisté? Jde o tři miliony lidí, z toho desetitisíce sirotků. Barnabas Fund jedná s několika zeměmi, jednou z nich je prý Rumunsko, které má stovky opuštěných vesnic. O kolik takových sirotků by se dokázali postarat Češi?

Přesně tuto otázku jsem položil české pobočce mezinárodní organizace, která má dobročinnost za svoje raison-d-être. Dopadl jsem takto:

„Svízelné a neprůchozí díky legislativě našeho státu a Evropské unie a mezinárodních úmluv.“
„Jestliže jsme organizace nezávislá a sekulární, musím se vyjádřit k zásahu v této problematice negativně“.
„Nesmíme vstupovat na tenké pole náboženské války a měli bychom projevovat nestrannost.“ 
„Šíření vzdělání může pomoci v budoucnu a zmírnit či nedovolit vzniknout případnému konfliktu.“
A nakonec ještě „už mě zmáhá číst všechny maily o perzekuci křesťanů“.
„Češi mají okoralé duše,“ říká statečná a noblesní dáma Věra Jourová, která tu okoralost zažila na vlastní kůži. Omlouvá je možná jen to, že ona ta okoralost je celosvětová, od zatmělých médií, přes netečné vlády a církve, po Baracka Husseina Obamu, který spěchal novému egyptskému islamistickému prezidentovi popřát k vítězství.

My z toho všeho možná pochopíme, jak mohlo dojít k tomu „nedokonalému“ holocaustu a jak možná nedokážeme zabránit tomu „opravdovému“. Většině lidí byl lhostejný, netýkal se jich, rušil je z pohody a nestrannosti. Až nakonec dorazil i na jejich práh a týkal se všech. Mnozí z těch, jimž lhostejný nebyl, si spočítali ty miliony a pokrčili rameny, že tolik se tak jako tak zachránit nedá. A pak tu bylo pár tisíc těch, kdo věřili, že stojí za to zachraňovat, co se dá, podle starého přísloví, že kdo zachrání jeden život, zachraňuje celý svět. Připomeňme si je.

Nicholas Winton téměř sedm set českých dětí posledním vlakem z Prahy. Oskar Schindler svoji tisícovku. Irena Sendlerowa, s pomocí hrstky farářů, jeptišek a venkovských katolických rodin dva a půl tisíce dětí z varšavského ghetta. Španělský diplomat v Řecku pět tisíc španělským dialektem po čtyřech staletích ještě mluvících soluňských Židů. Kodaňští cyklisté svých osm tisíc židovských spoluobčanů zatarasením cesty německým kamionům než je rybáři stačili odvézt do Švédska. Bulharský král a pravoslavná církev 50.000 židovských spoluobčanů Hitlerovi nevydaných. Italské kláštery a vesnice 40.000 Židů italských a italský guvernér 30.000 francouzských v okupované Nice. Francouzský odboj, sekulární, katolický i protestantský 50.000. Raoul Wallenberg se třemi stovkami dobrovolníků 80.000 Židů maďarských.

Všichni to dělali jako „svízelné a neprůchozí díky legislativě“. Mnohým z nich podle této legislativy hrozil trest smrti.

Kdysi před lety jsem se setkal s jednou Holanďankou, která zachránila několik desítek židovských dětí. Zeptal jsem se jí, proč riskovala život. Řekla toto:

„Protože ve světě bez Židů nestojí za to žít.“

Co kdyby totéž platilo o světě bez křesťanů? 

Najde se tu ještě někdo s neokoralou duší, kdo by věděl, jak pomoci zachránit pár tisíc sirotků? Protože nemylme se, ono by nás to opět mohlo všechny jednou dostihnout. Bruselská džihádistická organizce „Sharia4Belgium“ už Belgičanům radí, že když se jim islám nelíbí, ať se z Belgie vystěhují. A Belgie, to už je zatraceně blízko. Ostatně, hodlá-li džihád dobýt celý svět, brzy nebude se vystěhovat kam.

Psáno pro www.ceskapozice.cz


Podobná témata

Společnost

"Opravdový holocaust a okoralé duše" | Přihlásit/Vytvořit účet | 8 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Opravdový holocaust a okoralé duše (Skóre: 1)
Vložil: monsek v Sobota, 28. červenec 2012 @ 14:34:03 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Dík za krásný článek. Nepovšimnutý zřejmě proto, že zde nemůžeme předvádět, že stojíme na správnější straně té správné barikády a kdo je pravověrnější, než pravověrný. 
Myslím, že takové věci nemůžeme přecházet s lhostejností a mocnosti posvětí každý režim, který dodá ropu, suroviny, levnou pracovní sílu nebo kupní kapacitu a do svaté války nás poženou jen pro své zájmy. Tak tomu bylo vždy... a není důvodu se domnívat, že bude jinak.
Snad je to jedním z důvodů, proč studovat písma, zejména Zjevení - to soužení, které nemělo obdobu od počátku světa, může mít třeba i jinou podobu než o které jsme přesvědčeni a jsme tu od toho, abychom se povzbuzovali, varovali i společně studovali.



Re: Opravdový holocaust a okoralé duše (Skóre: 1)
Vložil: rive v Sobota, 28. červenec 2012 @ 19:02:04 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Velmi mě v poslední době oslovil příběh Alfreda Delpa. Byl 2. února 1945 v nacistickém Německu odsouzen k smrti oběšením. Důvodem byla jeho víra v Krista.  Poslední slova, která se dochovala zněla: " Chléb je důležitý a svoboda ještě více. Avšak ze všeho nejdůležitější je nezlomná oddanost a úcta ke Kristu."

Před smrti se spoutanýma rukama ještě napsal: " Nyní je doba se a nikoli sklízení. Avšak Bůh, který zasévá, bude jednou opět sklízet. Přijde doba, kdy naše smrt přinese jiným lepší a šťastnější život." 

Je pozoruhodné, že všichni ti křesťanští mučednici, kdysi i teď, i v prvotní církvi přijímají své mučednictví s radostí, se statečností, zpívají. Jsou inspirování mučednictvím, kterým procházeli bratří v prvním století.  Jsou tak stateční, že jsou schopni milovat i své zrádce. Kristus je hoden této úcty, On je ten který provede zkouškou, utrpením, dá sílu překonat naši tendenci ke zbabělosti, Bůh pošle se zkouškou i východisko, to je naděje pro nás. 

rive



Re: Opravdový holocaust a okoralé duše (Skóre: 1)
Vložil: rive v Sobota, 28. červenec 2012 @ 19:14:20 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Například v Sýrii prožívá nyní mnoho  křesťanů v současnosti velmi těžké období.

V květnu 2012 vrcholí  nesnesitelné pronásledování křesťanů. Přes padesát tisíc křesťanů muselo uprchnout ze svých domovů do horských vesnic, před řáděním fanatiků, hlásících se k al-kajdě. Tamější křesťané navíc procházejí  další  těžkou zkouškou, jsou postaveni před volbu na či stranu se postavit, zda na stranu vlády či na stranu fanatických povstalců. Obě volby jsou špatně, obě volby přinášejí kruté pronásledování.

rive



Re: Opravdový holocaust a okoralé duše (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Středa, 01. srpen 2012 @ 10:05:06 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Myslím si že nejdůležitější je poslouchat křesťanské duchovní a lidi přímo z místa konfliktu. Ti mimo jiné vesměs překvapivě tvrdí že jejich nepřítelem nejsou muslimové, přinejmenším ti místní se kterými udržují tradičně dobré vztahy. Přicházejí k nim dobře vyzbrojená a organizovaná komanda ze zahraničí která často vraždí i umírněné muslimy. Tak jako třeba v Afghanistánu bez souvislosti s křesťanstvím. Ozbrojenci přijdou do vesnice a před očima sousedů zavraždí každého u koho najdou například rádio naladěné na BBC nebo nějakou evropskou součást oděvu. Do vesnic v Sýrii přicházejí bojůvky vládní i protivládní a kdo se k nim nepřidá toho zastřelí. Na důvody se neptají.

Vždycky jsem měl podezření že náboženské války rozpoutávají, svou krutostí udržují a vytvářejí precedensy především ateisti.  A když se obě strany po čase smíří tak vytvoří novou záminku a rozpoutají novou válku.

Zvláštní případ se stal i u nás po sametové revoluci. Vzniklo u nás hnutí skinheadů na základě recese. S cikánama se kamarádili a chodili spolu na pivo a přitom se hecovali. Pak najednou dorazily peníze a podpora ze zahraničí a jiní lidé začali pěstovat a vyvolávat rasovou nenávist a konflikty. Cikáni které napadali patřili vesměs k těm nejslušnějším. To první hnutí se od nich distancovalo a zakladatel je potom rozpustil.




Stránka vygenerována za: 0.18 sekundy