Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 243, komentářů celkem: 429559, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 660 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

Ivanp
rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116482024
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Modliace sa zeny.
Vloženo Pondělí, 07. květen 2012 @ 10:30:28 CEST Vložil: Stepan

Katolicismus poslal betma



Modliace sa zeny.

Sv.Terezia od Jezisa, ucitelka cirkvi.

„Nech ťa nič neznepokojuje, / nech ťa nič neľaká,
všetko sa pomíňa, / Boh sa nemení.
trpezlivosť / dosiahne všetko.
Kto má Boha, / tomu nič nechýba:
Boh sám stačí.“


http://www.youtube.com/watch?v=jDuISiFwNRg&feature=share



Katechizmus katolickej cirkvi
2565 V Novej zmluve je modlitba živým vzťahom Božích detí k ich nekonečne dobrému Otcovi, k jeho Synovi Ježišovi Kristovi a k Duchu Svätému. Milosť Kráľovstva je „kontemplácia svätej a vznešenej Trojice…, ktorá sa celá spája s celým duchom [človeka]“. Život modlitby teda znamená byť stále v prítomnosti trojsvätého Boha a v spoločenstve s ním. Toto spoločenstvo života je možné vždy, lebo krstom sme sa stali jedno s Kristom. modlitba je kresťanská natoľko, nakoľko je spoločenstvom s Kristom a šíri sa v Cirkvi, ktorá je jeho telom. Jej rozmermi sú rozmery-


Podobná témata

Katolicismus

"Modliace sa zeny." | Přihlásit/Vytvořit účet | 6 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Modliace sa zeny. (Skóre: 1)
Vložil: betma (dagmara123@zoznam.sk) v Pondělí, 07. květen 2012 @ 11:24:49 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Posledna veta ma zniet.-Jej rozmermi su rozmery Kristovej lasky.



Re: Modliace sa zeny. (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Středa, 09. květen 2012 @ 10:49:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Důvod proč žena nemůže sloužit mši není z tohoto světa ale přímo od Boha, podobně jako třeba to že muž nemůže porodit dítě. Taková je Boží vůle. Ani v Chrámu neobětovaly kněžky a Lewitky a muž na kterého přišla řada musel žít v celibátu, tehdy ještě jen v dočasném. Což nic nemění na faktu že schopnosti kontemplace, soucítění a prožívání mívají ženy hlubší než my, což je vidět na každém kroku. Do kostela i do modliteben chodívá víc žen, místy na to poukazují i apoštolové. Myslím že to bylo v Makedonii, kde byly ve sboru téměř výhradně ženy a jedna bohatá vdova je donutila přijmout její pohostinství téměř násilím. Pod křížem zůstaly ženy a jako jediný muž svatý Jan Evangelista. Na jednoho muže který má na svém těle Kristovy rány připadá několik žen. Byly to ženy které šly ku hrobu prokázat svému milovanému Mistrovi poslední poctu, zatímco muži upadli do beznaděje a vůbec nebrali v potaz že jim všechno jasně a předem řekl a nechtěli věřit svědectví žen.
Zajímavé jsou i rozdíly v životopisech světců a světic. Když si jich člověk pár přečte je to dost nápadně vidět. Muži obvykle konají co si přeje Bůh a ženy přijímají to co jim Bůh dává. Projevuje se to i ve způsobu aketické oběti.



Stránka vygenerována za: 0.13 sekundy