Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16651, komentáře < 7 dní: 226, komentářů celkem: 429542, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 441 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

rosmano
oko

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116465611
přístupů od 17. 10. 2001

Hledání: Pár otázok pre papežencov k sviatku troch kráľov
Vloženo Úterý, 04. leden 2011 @ 18:24:02 CET Vložil: Stepan

Katolicismus poslal rudinec

Matúš 2:1  A keď sa narodil Ježiš v Judskom Betleheme za dní kráľa Heródesa, tu hľa, mudrci od východu slnca prišli do Jeruzalema

 

Matúš 2:1  A keď sa narodil Ježiš v Judskom Betleheme za dní kráľa Heródesa, tu hľa, mudrci od východu slnca prišli do Jeruzalema.

 
 
1,Prečo učíte o kráľoch,keď Písmo hovorí o mudrcoch ?

 
 2,Prečo,učíte o troch kráľoch ,keď v Písme nie je uvedený počet ?

 
3,Kde ste vzali mená  mudrcov Gašpar ,Melichar a Baltazár keď v Písme žiadne ich meno nie je ?

 
Čo na tieto výmysly hovorí Písmo:

2Petrova 3,

16  jako aj vo všetkých listoch, keď v nich hovorí o tomto, v ktorých sú niektoré ťažko pochopiteľné veci, ktoré neučení a neupevnení prekrúcajú ako aj ostatné písma na svoje vlastné zatratenie.

Podobná témata

Katolicismus

"Pár otázok pre papežencov k sviatku troch kráľov" | Přihlásit/Vytvořit účet | 16 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Pár otázok pre papežencov k sviatku troch kráľov (Skóre: 1)
Vložil: Vacant v Úterý, 04. leden 2011 @ 21:00:42 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zkratka kterou píšeme na dveře znamená Kristus ať žehná tomu domu. Jestli se tak jmenovali králové s jistotou nevíme a proto to ani neučíme. Ani netrváme na jejich přesném počtu. Kněz obvykle říká když čteme tuhle pasáž něco podobného jako ty, až na ty papežence. Že nevíme jak se jmenovali a kolik jich bylo. V Izajášově proroctví se mluví o králích ze tří zemí. Třeba jsou to zrovna oni. Když jsi tak chytrý a tolik ti na tom záleží tak nám to řekni přesně.



Re: Pár otázok pre papežencov k sviatku troch kráľov (Skóre: 1)
Vložil: heureka12 v Středa, 05. leden 2011 @ 04:21:20 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
koreho nasledovník v hriechu vzbury, rudinec.
,
tak po prvé: 6. januára, Baránková Nevesta slávi  - slávnosť Zjavenia Pána, nie troch kráľov, to tak ľudové tetky hovoria a ty ako papagáj, po tetách opakuješ.
,
Cirkev katolícka liturgický túži osláviť tú udalosť dejín spásy, ako ju máme opísanú v Božom slove Písma Mt, 2, 9-12, a je to spravodlivé, že túži i oslavuje Spásu, veď je Nevestou baránka - Spásy. tak ako je spravodlivé, že svet odbojný voči Hospodinovi a korého nasledovníci v hriechu vzbury, to nielenže neslávia, ale ich hnevá, že Cirkev si to "dovoľuje", ako si nám to názorne predviedol.
.
 a teraz k podstate, ako izraelita, by som ti mohol odpovedať po židovský - otázkami:a Písmo hovorí výslovne, že kráľmi neboli! alebo, a ty protestant, prečo používaš pojem Najsvätejšia Trojica, veď daný pojem sa v Písme nikde nespomína! alebo, to že  2 Petrov list je Božím slovom a preto musí byť v Písme, ako to ako vieš! veď, nikde v danom liste, sa to výslovne nepíše. no vidíš, a predsa je to v Písme ako Božie slovo. a vieš prečo protestantík? lebo tak autorita Cirkvi katolíckej, daná nám Hospodinom, ustanovila. na základe Hospodinovho prisľúbenia Mt 16,19 a Mt 18, 18 ,,, amen.amen, hovorím vám:čo zviažete na zemi, bude zviazané i v nebi, a čo uvoľníte na zemi, bude uvoľnené v nebi. ...
,
je to milosť, a ty musíš byť spokojný protestantik.



Re: Pár otázok pre papežencov k sviatku troch kráľov (Skóre: 1)
Vložil: JMK v Středa, 05. leden 2011 @ 06:22:52 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Když chceš něco vědět, zeptej se slušně. ;)

Když chceš být šťoura, tak začni u sebe. Nebyli to totiž ani mudrci, v originále stojí, že šlo o mágy.



Re: Pár otázok pre papežencov k sviatku troch kráľov (Skóre: 1)
Vložil: Farel v Středa, 05. leden 2011 @ 07:31:10 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Já myslím, že to motáte všichni. Nebyli tři jak se mylně domníváte, ale jen jeden. Byl to takovej kašpar a jmenoval se Melichar Blatazarovič.

F.



Re: Pár otázok pre papežencov k sviatku troch kráľov (Skóre: 1)
Vložil: rudinec v Středa, 05. leden 2011 @ 08:42:14 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)

Cirkev katolícka
liturgický túži osláviť tú udalosť dejín spásy, ako ju máme opísanú v Božom slove Písma Mt, 2, 9-12, a je to spravodlivé, že túži i oslavuje Spásu, veď je Nevestou baránka - Spásy.

Ak je církev katolicka nevestou spásy,tak prečo povymýšľala následovne nezmysly ?:

SEZNAM KACÍŘSTVÍ

Tato následující kacířství jsou odchylkami od skutečného Božího evangelia. Byla osvojena a stále udržována Římsko-katolickou církví v průběhu 1600 let. Ve skutečnosti jsou Římané kacíři minulých věků a ne ti lidé, které zabili, kvůli tomu, že se nepřizpůsobili těmto kacířstvím. Data, která jsou zmíněna níže, jsou v mnohých případech přibližná. Mnohá z těch kacířství byla běžná v dřívějších letech církve, ale až tehdy, když byla oficiálně uznána Církevním Koncilem a prohlášená papežem jako dogma víry, se stala pouty pro katolíky. Při reformaci v 16. století byla tato kacířství popřena, jako nemající nic společného s náboženstvím Ježíše, jak je mu vyučováno v Novém Zákoně.

(1) Ze všech lidmi vymyšlených učení, která jsou v rozporu s Biblí a která praktikuje Římsko-katolická církev, jsou nejstarší modlitby za mrtvé a znaky kříže. Oboje začalo po roce 300 po Kristu.
(2) Voskové svíce byly církvi představeny po roce 320 po Kristu.
(3) Uctívání andělů a zemřelých svatých začalo po roce 375 po Kristu.
(4) Mše jako denní oslava byla osvojena v roce 394 po Kristu.
(5) Uctívání Marie, matky Ježíše, a používání termínu Matka Boží, který se vztahuje rovněž na ni mělo původ v Efezské radě v roce 431 po Kristu.
(6) Kněží se začali oblékat rozdílně od laiků v roce 500 po Kristu.
(7) Nauka o očistci byla ustanovena Gregorym v roce 593 po Kristu.
(8) Latina jako jazyk modlitby a uctívání v církvi byla také zavedena papežem Gregorym I. v roce 600 po Kristu.
(9) Bible učí, že se modlíme pouze k Bohu (Jan 16:23-26). Jednoduché církevní modlitby nebyly nikdy namířeny k Marii ani k zemřelým svatým. Toto se začalo používat v Římské církvi okolo 600 let po Kristu.
(10) Papežství je pohanského původu. Název papeže nebo všestranného biskupa byl poprvé dán biskupovi v Římě zlým císařem Phocasem v roce 610 po Kristu. Ježíš neustanovil Petra do vedení apoštolů a výslovně zakázal takový nápad (L 22:24-26; Ef l:22,33; Ko 1:18; 1 K 3:11).
(11) Líbání papežových nohou začalo v roce 709 po Kristu. Líbání nohou císařů bylo pohanským zvykem. Slovo Boží zakazuje takovéto chování. (Sk 10:25,26; Zj 19:10; 22:9).
(12) Dočasná moc papežů začala v roce 750 po Kristu. Ježíš výslovně zakázal takovéto věci a On sám odmítl světské kralování (Mt 4:8,9; 20:25,26; Jan 18:36)
(13) Uctívání kříže, obrazů a relikvií (ostatky mrtvé osoby) bylo povoleno v roce 788 po Kristu. V Bibli se toto nazývá modlářstvím a několikrát je to odsouzeno (Ex 20.2-6; Dt 27:15; Žalm 115; Ř 2:22; 1 K 8).
(14) Svěcená voda smíchaná se špetkou soli a požehnaná knězem byla ustanovena v roce 850 po Kristu.
(15) Uctívání svatého Josefa začalo v roce 890 po Kristu.
(16) Křest zvonů byl ustaven papežem Janem XIV. v roce 965 po Kristu.
(17) Kanonizace zemřelých svatých - poprvé papežem Janem XV., v r. 995 po Kristu. V Bibli je každý věřící a každý následovník Ježiše nazýván svatým. (Ř 1:7; 1 K 1:2)
(18) Páteční půsty a Svátek Půstu byly založeny v roce 998 po Kristu, kdy papežové určili, že se budou jíst jen ryby.
(19) Mše byla postupně vyvinuta jako oběť a účast na ní byla povinná od 11. století po Kristu. Evangelium nás učí, že Kristova oběť byla nabídnuta jednou provždy a za všechny a nemá se už opakovat, ale jen připomínat při Večeři Páně. (1 K 11; Žd 7:27; 9:26-28; 10:10-14).
(20) Kněžský celibát byl nařízen papežem Hildebrandem a Bonifácem VII. v r. 1079 po Kristu. Ježíš, ani žádný z apoštolů nezaložili takový řád. Naopak Sv. Petr byl ženatým mužem (Mt 8:14-15) a Sv. , Pavel říká, že biskupové by měli mít ženu a děti ( 1 Tm 3:2-5,12; Tt 1 )
(21) Růženec nebo modlitební korálky byly představeny mužem, který se jmenoval Petr Hermit a to v roce 1090 po Kristu. Bylo to napodobením praktik hinduistů a mohamedánů. Počítání modliteb je pohanskou praktikou a je Kristem výslovně odsouzena (Mt 6:5-13).
(22) Inkvizice kacířů byla založena radou ve Veroně v roce 1184 po Kristu. Ježíš nikdy nevyučoval používání násilí k rozšíření jeho náboženství (Mt 5, 10).
(23) Prodej odpustků, který byl běžně viděn jako zakoupení si odpuštění a svolení k páchání hříchů, začal v roce 1190 po Kristu. Křesťanské náboženství, jak je vyučováno v evangeliu, takové provozování odsuzuje. A na protest proti takovémuto provozování vyvstala protestantská reformace v 16. století.
(24) Dogma přepodstatnění bylo prohlášeno papežem Innocentem III. v r. 1315 po Kristu. V této nauce kněz předstírá představení každodenního zázraku tím, že přemění oplatek v tělo Kristovo a pak předstírá, v přítomnosti svých lidí na mši, že Jej jí živého. Evangelium odsuzuje takovy nesmysl, vždyť Večeře Páně je jednoduše připomínka oběti Krista. (L 22:19,20; Jan 6:35; 1K 11:26).
(25) Vyznávání hříchů kněžím alespoň jednou do roka bylo založeno papežem Innocentem III. na Lateranském Koncilu v r. 1215 po Kristu. Evangelium nám přikazuje vyznávat naše hříchy přímo Bohu (žalm 51; Iz 1:18; L 7:48; 15:21; 1 Jan 1:8,9).
(26) Vzývání oplatku (hostie), bylo vymyšleno papežem Honoriusem v roce 1220 po Kristu. Takže Římská církev uctívá boha vytvořeného rukama. To je jasným modlářstvím a je to v naprostém protikladu s duchem evangelia (Jan 4:24).
(27) Pro obyčejné lidi ze shromáždění byla Bible zakázána a umístěna do Rejstříku zakázaných knih v r. 1229 Koncilem v Toledu. Ježíš a apoštolé nařizovali, aby Písma byla čtena všemi (J 5:39, 1. Tm 3:15-17).
(28) Kápě byla vymyšlena Šimonem Stockem, anglickým mnichem, v r. 1287 po Kristu. Je to kus hnědé látky s obrazem Panny, mělo to obsahovat nadpřirozenou ctnost, aby ochraňovala ty, kteří ji nosí na holém těle, od všeho nebezpečí. Je to fetiše.
(29) Římská Církev zakázala pohár obyčejným lidem ze společenství na Koncilu v Konstanci v r. 1414 po Kristu. Evangelium přikazuje všem Křesťanům, aby oslavovali Večeři Páně chlebem a vínem (Mt 26:27, 1 K 11:26-29). .
(30) Nauka o očistci byla prohlášena za dogma víry Koncilem ve Florencii v r. 1439 po Kristu. V Bibli není ani jedno slovo, které by učilo o očistci kněží: Krev Ježíše Krista nás očišťuje od hříchů.
( 1 J 1:7-9. 2:1-2, Jan 5:24, Ř 8:10, Zj 1:5, Ef 1:7).
(31) Nauka o Sedmi Svátostech byla založena v r. 1439 po Kristu Evangelium říká, že Kristus ustanovil pouze dvě svatosti - Křest a Večeři Páně (Mt 28:19, 26:26-28).
(32) Ave Maria nebo přidání části poslední poloviny bylo uděláno v r. 1508 po Kristu. Bylo to dokončeno 50 let poté a nakonec osvědčeno Papežem Sixtem V. na konci 16.st.
(33) Koncil v Trentu z r. 1545 po Kristu prohlásil, že tradice je rovnocenou autoritou jako Bible. Tradice znamená lidské vyučování. Farizeové věřili tomu samému a Ježíš je příkře odsoudil, že lidskými tradicemi zrušili přikázání Boží (Mk 7:7-13, Ko 2:8, Zj 22:18).
(34) Šest apokryfických knih bylo přidáno k Bibli Koncilem v Trentu v r. 1546 po Kristu. Je to v protikladu s Biblí (Zj 22:18.19).
(35) Vyznání víry Papeže Pia IV. bylo vystaveno jako oficiální vyznání víry katolíků v r. 1560 po Kristu. Skutečný křesťan zůstane u Svatých Písem jako u svého vyznání víry. A odtud je jejich vyznání víry o 1 500 let starší než vyznání římských katolíků (Ga 1:8, Zj 22:18-19, 2 Tm 2:15, 3:15-17).
(36) Neposkvrněná představa Panny Marie byla prohlášena Papežem Piem IX. v r. 1854 po Kristu. Evangelium prohlašuje, že všichni lidé, s jedinou výjimkou Krista, jsou hříšníky. I Marie sama měla potřebu Spasitele (Ř 3:23, 5:12, Ž 51:5, L 1:30, 46-47).
(37) V r. 1870 po Kristu Papež Pius IX. vyhlásil dogma neomylnosti Katolické církve.
(38) Papež Pius X. odsoudil v r. 1907, společně s "modernismem", všechny výzkumy moderní vědy, které nepotvrzovaly církev. Pius XI. udělal stejnou věc v souhrnu v r. 1864 po Kristu.
(39) V r. 1930 Pius XI odsoudil veřejné školy.
(40) V r. 1931 ten stejný Papež Pius XI. znovu upevnil doktrínu o tom, že Marie je "Matkou Boží." Tato doktrína byla poprvé založena Koncilem v Efezu v r. 431 po Kristu. Je to kacířství, které je v protikladu s vlastními slovy Marie (L 1:46-49).

Jaký bude další výmysl Římské Církve? Katolíci říkají, že se jejich církev nikdy nemění, ale zatím nedělá nic jiného, než že si vymýšlí nové doktríny, které jsou proti Bibli a provozuje obřady a ceremonie, které jsou celé převzaty od pohanů. Při nejmenším 95% obřadů a ceremonií Římské Církve jsou pohanského původu.

Kardinál Newman ve své knize "Rozvoj křesťanského náboženství" přiznává, že "Chrámy, kadidla, oleje, lampy, volené oběti, svěcená voda, svátky a období oddání, průvody, požehnání polí, kněžská roucha, ostříhání hlavy (kněží, mnichů a jeptišek), obrazy jsou všechny pohanského původu." Ať některé upřímné srdce najde Písmo na výše zmíněné praktiky a uvidí, že Římanství není biblické. Výše zmíněny chronologický přehled lidských smyšlenek vyvrací prohlášení knězů Římské církve o tom, že jejich náboženství bylo učeno Kristem a a že papežové byli věrnými ochraniteli tohoto náboženství.

Vladimír



Re: Pár otázok pre papežencov k sviatku troch kráľov (Skóre: 1)
Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Středa, 05. leden 2011 @ 09:27:14 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Rudinče a proč se vlástně ptáš? Chceš si taky ukazát prstem na ty špatné katolíky a na dobrého Rudince? A přijmeš to pak, že někdo věří jinak než ty nebo opět budeš se vysmívát víře druhého?



Re: Pár otázok pre papežencov k sviatku troch kráľov (Skóre: 1)
Vložil: rudinec v Středa, 05. leden 2011 @ 11:13:28 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
"svetá-tradícia" stratil si reč nad množstvom nezmyslov,ktoré učí ta vaša jediná pravá,samospasiteľná,ktorú pekelné brány nepremôžu .........



Re: Pár otázok pre papežencov k sviatku troch kráľov (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Středa, 05. leden 2011 @ 12:53:05 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Také Vám tady připomíná jeden literární styl uživatele s nickem Svatá Tradice ? Tak strašlivá slovenština se hnedtak někde nevidí. :o))))




Stránka vygenerována za: 0.45 sekundy