Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 268, komentářů celkem: 429603, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 448 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

ivanp
rosmano
Mikim

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116507215
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Dopis "prvního papeže"
Vloženo Pondělí, 27. prosinec 2010 @ 15:04:42 CET Vložil: Stepan

Zamyšlení poslal Willy

2. list Petrův, 3. kapitola:
Toto vám, milovaní, píšu již druhý list, ve kterém připomínáním probouzím vaši čistou mysl, abyste pamatovali na slova předpověděná svatými proroky a na příkaz Pána a Zachránce, předaný vašimi apoštoly. Především vězte, že v posledních dnech přijdou s posměchem posměvači, kteří budou žít/chodící podle svých vlastních žádostí a budou říkat: ‚Kde je to zaslíbení jeho příchodu? Od té doby, co zesnuli otcové, všechno zůstává tak, jak to je od počátku stvoření.‘ Je jim totiž skryté, neboť to chtějí, že nebesa byla od pradávna a země povstala z vody a skrze vodu slovem Božím, skrze něž tehdejší svět zahynul, když
byl zatopen vodou. A týmž slovem jsou nynější nebesa a země uschovány k ohni a střeženy pro den soudu a záhuby bezbožných lidí.  Tato jedna věc ať vám není skryta, milovaní, že jeden den je u Pána jako tisíc let a ‚tisíc let jako jeden den‘. Pán neotálí s naplněním svého zaslíbení, jak si někteří myslí/jak to někteří pokládají za otálení, nýbrž je k vám/nám shovívavý, nechtěje, aby někdo zahynul, ale chce, aby všichni dospěli k pokání. Pánův den přijde jako zloděj v noci. V něm nebesa s rachotem pominou, prvky se žárem uvolní a země a její činy budou spáleny/nalezeny/shledány k soudu). Když se toto všechno takto rozplyne, jací musíte být ve svatém způsobu života a zbožnosti vy, kteří očekáváte a urychlujete příchod Božího dne! Kvůli němu se nebesa rozplynou v ohni a prvky se žárem roztaví. Podle Jeho zaslíbení očekáváme nová nebesa a novou zemi, ve kterých přebývá spravedlnost. Proto, milovaní, očekáváte–li tyto věci, vynasnažte se, abyste Jím byli nalezeni v pokoji, bez poskvrny a bez úhony. A trpělivost našeho Pána považujte za záchranu, jak vám to napsal i náš milovaný bratr Pavel podle moudrosti, která mu byla dána, a jak to napsal i ve všech dalších listech, v nichž o tom mluví. Jsou v nich některé těžko srozumitelné věci, které neučení a neupevnění lidé překrucují, jako i ostatní Písma, ke své vlastní záhubě. Ale vy, milovaní, protože to víte předem, chraňte se, abyste nebyli svedeni bludem bezuzdných lidí a neodpadli od vlastního pevného základu. Rosťte v milosti a poznání našeho Pána a Zachránce Ježíše Krista. Jemu buď sláva i nyní a až do dne věčnosti. Amen.

Druhé podtržení ukazuje kromě jiného na to, že jeden svatební den Beránka a Jeho nevěsty bude trvat 1000 let, což je budoucí věk - věk obnovení všech věcí - viz Sk 3:21 Nebe Ho musí přijmout až do časů obnovy (řecké slovo apokatastasis znamená „uvedení do předchozího stavu, obnova“ a v NS se vyskytuje pouze zde) všech věcí, jak o tom Bůh od věků mluvil ústy svých svatých proroků., což jsou také slova, vyslovená Petrem, která se stala součástí Písma Svatého - Nového zákona. Na začátku knihy Skutků v 6. verši 1. kapitoly se ptají učedníci Pána Ježíše: „Pane, v tomto čase obnovíš království pro Izrael?“ To znamená, že očekávali, že Pán jako král Židů obnoví Izraelské království tím, že coby král usedne na Davidův trůn. K tomuto obnovení však zatím nedošlo. Dojde k němu při druhém příchodu Pána Ježíše Krista, kdy přijde jako Král, aby ustanovil své Království.

První podtržení ukazuje na to, že jsou lidé, jimž jsou některé Boží věci a význam SZ proroctví skryté, neboť to chtějí.

Petr jasně na základě proroctví svatých SZ proroků (třetí podtržení) a Božích zaslíbení v nich říká, že Bůh svým ohněm/žárem všechno roztaví a budou nová nebesa a nová země, v nichž přebývá Spravedlnost (4. podtržení). Proto adresáti tohoto listu, pokud očekávají přichod Božího dne, mají být způsobem života svatí a zbožní a tím onen den urychlovat!

Páté podtržení říká, že se máme vynasnažit, abychom byli Pánem nalezeni v pokoji, bez poskvrny a bez úhony, ale k tomu potřebujeme Jeho moc - viz Juda 24 Nyní tomu, kdo je mocen vás zachovat/uhlídat bez klopýtnutí a postavit bezúhonné s jásotem před svou slávu, a ta je spojena s Kristem, který je naším životem (Ko 3:4), tj. s žitím Jeho života - věčného božského, který nám byl spolu s Ním dán. O tom je úvod i závěr 2. listu Petrova: verš 5-7 1. kapitoly jsou o růstu v životě v praktických krocích a závěr je přáním růstu v milosti a poznání našeho Pána a Zachránce Ježíše Krista, což je jinými slovy totéž (srovnej s J 17:3).

Takže vidíme, že je to o životě - o věčném božském životě, který byl věřícím v Kristu a s Kristem dán a jímž mají věřící žít! Ne někdy v budoucnosti, ale nyní v tomto věku a v tomto těle, aby díky tomu mohli být, vítězíce, připraveni jako Jeho nevěsta na příchod Pána Ježíše Krista. Kdo Pánův příchod neočekává, nebude se ani připravovat a tudíž nebude připraven a nebude moci vejít s Beránkem na Jeho svatební hostinu a nebude s Ním také kralovat v budoucím věku obnovení v Kristově tisíciletém Království Nebes, jehož završením bude nové nebe a nová země, na níž sestoupí z nového nebe Nový Jeruzalém - Boží svaté město, věčný vzájemný příbytek Boha a Jeho vyvolených, vykoupených, znovuzrozených, proměněných, připodobněných (jedním slovem posvěcených) a oslavených lidí, který bude vyjadřovat trojjediného Boha navěky. Viz poslední dvě kapitoly z knihy Izajáš a z knihy Zjevení.

Kéž se nad námi Bůh smiluje a dá nám svou lásku k sobě i k Pánu, abychom v lásce a s milostí očekávali Pána Ježíše Krista a Jeho příchod a abychom jej svou přípravou = růstem v životě urychlovali. Jemu buď sláva nyní a až do dne věčnosti. Amen.

Ó, Pane Ježíši. Přijď! - to je volání Ducha a nevěsty. A kdo slyší, ať také řekne: Přijď!

Kdo nemá rád Pána, ať je proklet! Marana tha!

Milost Pána Ježíše Krista s vámi všemi. Amen.

Tož tak.


Podobná témata

Zamyšlení

"Dopis "prvního papeže"" | Přihlásit/Vytvořit účet | 15 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Dopis "prvního papeže" (Skóre: 1)
Vložil: Didymos v Pondělí, 27. prosinec 2010 @ 15:54:17 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pane přijď!!! AMEN



budou s ním kralovat po tisíc let. (Skóre: 1)
Vložil: vlastik v Pondělí, 27. prosinec 2010 @ 18:52:14 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Willy,
vidím že posměvačům je stále skryto,že jeden den je u Pána ,jako tisíc let a tisíc let jako jeden den .A tak chodí podle svých žádostí a říkají: Od té doby co zesnuli otcové ,všechno zůstává tak,jak to je od počátku...

----To znamená, že očekávali, že Pán jako král Židů obnoví Izraelské království tím, že coby král usedne na Davidův trůn. K tomuto obnovení však zatím nedošlo. Dojde k němu při druhém příchodu Pána Ježíše Krista, kdy přijde jako Král, aby ustanovil své Království. ----


Bratří, o praotci Davidovi vám mohu směle říci, že zemřel a byl pohřben; jeho hrob tu máme až dodnes.
30  Byl to však prorok a věděl o přísaze, kterou se mu Bůh zavázal, že JEHO POTOMKA NASTOLÍ NA JEHO TRŮN;
31  viděl do budoucnosti a mluvil tedy o vzkříšení Kristově, když řekl, že nezůstane v říši smrti a jeho tělo se nerozpadne v prach.
32  Tohoto Ježíše Bůh vzkřísil a my všichni to můžeme dosvědčit.
33  Byl vyvýšen na pravici Boží a přijal Ducha svatého, kterého Otec slíbil; nyní jej seslal na nás, jak to vidíte a slyšíte.
34  David nevstoupil na nebe, ale sám říká: ‚Řekl Hospodin mému Pánu: Usedni po mé pravici,
35  dokud ti nepoložím nepřátele pod nohy.‘
36  Ať tedy všechen Izrael s jistotou ví, že toho Ježíše, kterého vy jste ukřižovali, učinil Bůh Pánem a Mesiášem.“ /Skutky 2,29-36/

Matouš 28,18  Ježíš přistoupil a řekl jim: „Je mi dána veškerá moc na nebi i na zemi.



Židům 4,16  Přistupme tedy směle k trůnu milosti, abychom došli milosrdenství a nalezli milost a pomoc v pravý čas.
 
                                                                                                                                                                   Amen.






Re: Dopis "prvního papeže" (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pondělí, 27. prosinec 2010 @ 19:02:02 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..." jeden den je u Pána jako tisíc let a ‚tisíc let jako jeden den‘."...

Dělat si z Božího slova matematický manuál je cestou do pekel. Boží slovo není příručka matematická příručka!

Tisíc let je u Boha jako jeden den a miliarda let je u Boha zase jen jako jeden den.

Bůh stojí nad časem, on stvořil čas. Bůh nepodléhá času.

Pokud bychom připustili, že platí "tisíc let je u Boha jeden den", pět tisíc let pak je u Boha jako pět dní, pak to znamená, že takový bůh stárne!
Že tento bůh podléhá času!  Ale to není náš Bůh, křesťanský Bůh stojí nad časem.



Řečených "tisíc let" v Písmu je označením doby sice vzhledem k délce lidského žiovta velmi dlouhé, přesto ale časem omezené. Nebude to věčnost!



Vrásky a poskvrny... (Skóre: 1)
Vložil: vlastik v Pondělí, 27. prosinec 2010 @ 20:29:41 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
-----který bude vyjadřovat trojjediného Boha navěky----


 Vyjádřením a obrazem jediného Boha je Syn člověka.             
                                                                                     




Re: Dopis "prvního papeže" (Skóre: 1)
Vložil: Vacant v Čtvrtek, 30. prosinec 2010 @ 23:09:07 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ať se Bůh smiluje nad každým kdo ho nemá rád neboť neví co činí. Ať mu odpustí a pomůže pro svou velikou lásku a pro naši vinu. Protože děláme Bohu hanbu a odrazujeme od něho ostatní svým hříchem, pýchou a tvrdým srdcem. Svým pokrytectvím a farizejstvím. Ten kdo je sám v tomhle ohledu bez hříchu ať první hodí kámen nebo kletbu. Ten kdo zatracuje svého bratra ten propadne pekelnému ohni. Boží den může být opravdu přesně tisíc let ale spíš si myslím že ne. Zvlášť když je tam ten dovětek že tisíc let je zároveň jako den. Rozumím tomu tak že Bůh je pánem času, tak jak sám chce a bez jakéhokoliv omezení.




Stránka vygenerována za: 0.27 sekundy